reklama
reklama

Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 13.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Fischer si nyní užívá syndrom Tošovského (mimochodem také bývalého komunisty a spolupracovníka StB). Zaprvé to svědčí o tom, že lidé jsou znechuceni z politiků a berou cokoliv, co nedráždí. Zadruhé se tak potvrzuje skryté posilování levice.

Premiér Fischer je pan Kompromis. V mém chápání to však není nic lichotivého. Většinou dělá větší ústupky levici. Když se „vzepřel" stranám, vždycky nakonec couvnul. Vezměme to od konce:

1) Před dvěmy dny noviny psaly: Fischer se vzepřel, má Tůmu jako svého kandidáta na eurokomisaře. Musel jsem se tomu usmívat pod vousy, věděl jsem, že mu dal polibek smrti. A ejhle, v Bruseli je komunista, Paroubkův muž.

2) Rozpočet na rok 2009 chtěl Fischer spojit s důvěrou vládě. Později řekl, že demisí se nevyhrožuje a místo toho se kasal, že změny v Janotově návrhu bude považovat za vyjádření nedůvěry. Nakonec tam Paroubek protlačil do Janotova balíčku svá změkčení a Fischer "státotvorně" zůstal. Stejně to dopadlo s rekonstrukcí vlády, kterou Fischer naznačoval a avízoval jako svou výhradní pravomoc. Nakonec tam zůstali všichni. Tedy nejen Paroubkův kůň Pecina, ale i Kovářová, kterou sám premiér kritizoval a další socan a zmatkář Kohout, jenž udělal ostudu s kanadskými vízy. ČSSD spolu se zelenými mají ve Fischerově vládě zjevnou převahu.

3) Obdobně trapné bylo, když Fischer před programovým prohlášením vlády prohlašoval, že s příkazy u něj politici neuspějí. Na druhý den mu Paroubek předal 27 úkolů a on nejenže jej neposlal někam za Prčice, ale ještě v televizi se starostlivým výrazem promlouval, kterak se vláda bude bod po bodu těmi požadavky zodpovědně zabývat.

4) Poprvé se u mě nastupující premiér kompromitoval, když se holedbal, že do vlády navrhne vlastní kandidáty. Ačkoliv po jmenování prezidentem měl silnou pozici, protože strany za něj neměly alternativu, tak své kandidáty veřejně znemožnil a podlehl nátlaku politických stran. Zvláště Pecina byl hned dvojí kapitulací - jednak ze strany Fischera a jednak ze strany Topolánka. Kocábovi za Zelené in memoriam už nerozumím vůbec.

Vzhledem k jeho kariérnímu členství v KSČ mě to nepřekvapilo. Není to člověk pevných zásad, čelných střetů a odvahy prosazovat své v nepříznivé nebo nejisté situaci. Zároveň je to pro některé čtenáře výpověď o tom, co za korouhvičky vstupovaly v 90. letech do KSČ. A s tím Fülem to už je opravdu fraška. Prostě vrána k vráně sedá a karierní komunista ke kariernímu komunistovi. Ostatně se to hodí i k politice Evropské unie.

Ale levicovou politiku bychom si tady 20 let po sametové revoluci měli tahat co nejméně. A za přihlížení Topolánka nám ji tady v přímém přenosu tiše a ke spokojenosti zblblých mas uskutečňuje tichá voda Fischer.

Premiér se prý na tiskové konferenci k návrhu Füleho rozčilil. "V prvé řadě, Fischera nikdo neškolí. Fischer už je dost vzdělanej na starý kolena v šedesáti letech a nemá zapotřebí, aby ho někdo školil," odpověděl s tím, že tyto termíny nemá rád a že si je vyprošuje (zdroj iDnes).

Ano, do jeho 40 let jej proškolila KSČ a Paroubek z toho dodnes těží.

Ceterum autem censeo, Unionem Europaeam esse delendam!

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz  

reklama
4010 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Brabec, 13.11.2009 6:53:01)
Odpovědět
Plný souhlas ! Já Ficherazažil za komoušů a vím co to bylo za bezskurpulentního hajzlíka ! A prosím zdůrazňuji, že tuhle kreaturu si vybral osobně Tupolánek ! Ale na co tenhle hňup šahne, to zbabrá !
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(devden, 13.11.2009 9:35:46)
Odpovědět
Z vašeho výrazyva je zřejmé co jste za člověka.
Podívejte se do zrcadla nejpreve na sebe (kreaturo).
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Brabec, 13.11.2009 11:51:10)
Odpovědět
Někdo to tady musel znormalizovat - Fischer byl excelentní.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(swet, 13.11.2009 10:50:50)
Odpovědět
Brabec, taková hovadina není hodna odpovědi !!! No každý má nějaký mindrák, že ??
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Brabec, 13.11.2009 11:54:18)
Odpovědět
Kdybych mindrák měl, určitě si jej nebudu léčit na komunistickém hajzlíkovi Fischerovi. Asi jeho přiznivci prochází internet a snaží se tupit ty, kteří na kreaturu - jako je Fischer - nezapomínají ! Je hrůza, že 20 let po plyšáku tady komunisti zase vládnou !
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Vilém J., 13.11.2009 14:56:51)
Odpovědět
Brabec a proč jsi to neprohlašoval,když vládl Tupolánek?????Je to také bývalý komunista.A jak nám to všem tady zavařil.To nevidíš,že Fišer,ač byl také kdysi v KSC to umí normalizovat a vše jde k lepšímu a odhalují se lumpárny ODS?Co bys ještě chtěl?Je to rozdíl,bývalý komunista a bývalý komunista.Všichni jsme žili v komunismu,to si neodpářem,je rozdíl v charakteru.Fišer ho má rozhodně lepší,než Topol!Tehdy ses měl ozvat.Mudrče.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(mamina, 14.11.2009 13:45:57)
Odpovědět
Možná že pan Tupolánek komunistou byl,ale pan Topolánek nikdy.To by jste měl vědět soudruhu.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(XYZ, 16.11.2009 14:08:09)
Odpovědět
soudruh je chytřejší,než ty mamino.Mluv pravdu.Jinak to nemá cenu.Je to plácání do vody.Topolánek byl soudruh a veký,jinak by se nevyšplhal tak vysoko.
Soudruzi modráci,kupředu pravá ....
(Řebíček,(už je za vodou), 13.11.2009 19:18:21)
Odpovědět
Ano, ano, vážení modří soudruzi, naše strana musí ukázat nerozbornou jednotu a semknutost pod již osvědčeným vedením strany a vyjádřit jasný souhlas s programem příští desetiletky. Z naší strany musíme důsledně vymýtit každý pokus revizionistů a oportunistů o rozvrácení naší jednoty, síly a neochvějné snahy o opětovné dosažení koryt a rozchvácení toho, co k rozchvácení ještě zbylo, a důsledného zametení stop pod vedením spolehlivého soudruha Langera a jeho kolektivu imperialistické práce. Vzhůru za dalšími úspěchy pod vedením našeho modrého praporečníka, soudruha Topolánka. Kupředu, pravá, zpátky ni krok! S naším milovaným vedením na věčné časy a nikdy jinak!
Re: Soudruzi modráci,kupředu pravá ....
(kapej, 13.11.2009 20:07:35)
Odpovědět
Souhlasím a doplňuji poslední větu ... s naším milovaným vedením a s EU v bruseli - kupředu pravá...
Re: Soudruzi modráci,kupředu pravá ....
(bejvalý odesák, 13.11.2009 22:18:45)
Odpovědět
ODS je přímou pokračovatelkou slavných tradic předlistopadové KSČ. Samá ideologie, reformy reforem a dělání z lidí blbce. Jen ta barva je jiná. Styl stejný.
Re: Soudruzi modráci,kupředu pravá ....
(Richtr R., 14.11.2009 10:59:53)
Odpovědět
bejv.odésáku,přečti si dnešní právo,nadutý Topolánek prohlašuje,že nepotřebuje mandát,že ho vždy měl aj.nadutosti.Gandalovič mu dal možnost,že se nebude ucházet o kandidaturu na kongresu a že nebude volební.Topolánek zase ožil a chce pokračovat.Potěž nás Pánbůh.To bude zase jak to bylo.Když to vyhrají ,bude zle a když budou v opozici v čele s Topolánkem,bude zase zle, manipulace,podvody,tunelování.ODS se neočistí.To nemůžem dopustit.Topolánek je největší škůdce národa.Gandalovič mu neměl dávat šanci.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Jan H., 13.11.2009 14:08:38)
Odpovědět
Clenstvi v komunisticke mafii je tezka vada charakteru nebo hluboky nedostatek inteligence. Jak videt, pan Fisher tuto zkusenost jen potvrzuje.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Alena S., 13.11.2009 15:01:23)
Odpovědět
Jan H.jak hluboce se mýlíš,záleží na každém,jaký je jak se chová,jaký má charakter.Nějaké členství nemusí být břemeno.Někdo nebyl v žádné straně a ted hrabe a tuneluje a někdo byl na př.v KSC a chová se poctivě.Jsi na omylu.Hodnot lidi podle zásluh.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(kapej, 13.11.2009 20:03:57)
Odpovědět
Prosím, ... do Prčice ... ne, najděte si jiné místo, kam posílat zlotřilce. Může to být taky od pr... Prčice je mé rodiště, tak mi tu vzpomínku nekažte...
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Jiří Peřina, 14.11.2009 13:43:16)
Odpovědět
Není třeba dalších slov.Autor to napsal za mně.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(Theo Sarapo, 14.11.2009 16:23:30)
Odpovědět
Když Paroubek slaví, má pan Streit o čem psát. Ve Vašem podání, pane Streit, mi Paroubek připadá jako středověká čarodějnice, ke které byla svatá ikvizice obzvláště milosrdná a namísto hořící hranice jí odsoudila k tzv. zkoušce vodou, čímž jí dala unikátní šanci. Svázanou do kozelce čarodějnici hodili do hluboké vody. Pokud čarodějnice zůstala na hladině a neutopila se, pak (dle inkvizitorů) byla ve vodě nadnášena podhladinovými neviditelnými ďábly - v takovém případě ji z vody katovi pacholci zase vytáhli (a jako prokázaně vinnou) ji upálili na hranici. Pakliže čarodějnice klesla ke dnu a v klidu a míru se utopila, pak se jí (dle inkvizice) dostalo zvláštní boží milosti a byla prohlášena za nevinnou a měla plný nárok na věčnou blaženost v nebi. Obdobně je to i s Paroubkem, který ve ve Vašem podání má zřejmě nárok jen na kapitalistické peklo nebo komunistické nebe. Akorát nevím, zda jste inkvizitor, kat nebo katův pacholek, případně na modro přebarvený bolševický kádrovák.
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(přežraný bolševiky, 15.11.2009 13:00:13)
Odpovědět
Všichni pitomci spojte se pro obranu Fischera a jeho ekvipáže. Opravdu výživné je argumentovat ODSáky. To je jako neodsuzovat válečné zločiny nacistů tím, že je přece páchali bolševici.
Všichni za bolševika táhli při volbách za jeden provaz a ze strachu jich valná část musela jít volit-nic jiného nezbývalo, jen jít do ilegality.
To je dnes vše pryč, tak proč ty zrůdy stále vytahovat ze skříně???
Kdo to tady 20 let po "sametu" řídí-no přece komančí-taková byla dohoda, kterou temné síly respektují-tak to tady je. Figura Filipa je nastrčený strašák a realita je evidentně jiná. Styďte se prašivci, že jste dostali dalšího komunistického Jidáše, až do Evropy... fuj, už se mi zase chce zvracet!
Re: Když se Fischer „vzmuží“, Paroubek slaví
(lllll, 16.11.2009 14:13:54)
Odpovědět
co je špatné,svedte na bolševiky a stébáky.Dokud toto tady bude,nehnem se z místa.Je třeba uznat současné chyby a začít u sebe.Plácání o bolševicích a Stébácích je plácání do vody lidí,kteří nevědí kudy kam.Fišerova vláda už leccos odtajnila a vyšetřila,co tady bylo za ODS.Nazývejte to pravým jménem.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama