reklama
reklama

Řápková jde doslova přes mrtvoly

Autor: Odjinud | Publikováno: 10.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

S podivem už několik týdnů sleduji kauzu okolo plzeňské právnické fakulty. A vývoj z posledních dnů donutil i mě vyjádřit svůj názor na tuto kauzu. Poslední kapkou pro mne byly trapné lži chomutovské primátorky Ivany Řápkové.

Po pravdě jsem ještě nedávno I. Řápkové věřil. Pustila se s vervou do problému, který se naší republice mnoho lidem řešit nechce a i její názory byly poměrně realistické.

Ale postupně začala vyplouvat na povrch špína a lži. A Přijde mi, že těch lží už je nějak moc. Nejdříve si nepamatuje jméno jediného profesora (já bych i teď vyjmenoval všechny učitele ze základní školy, ale budiž, každému funguje paměť jinak) a za několik týdnů si zázračně vzpomněla a vyjmenovala celou šestici pedagogů, které si nakonec přeci jen pamatuje. Skvělý výkon si za 5let (nebo méně?) studia zapamatovat 6 profesorů.

Ale ještě více mě znechutila jiná část její kauzy. Před týdnem uvedl J. Baxa, že Řápková měla navštěvovat jeho seminář, ale ani jednou se ho nezúčastnila. Přesto má zápočty i zkoušku. Aby nebylo podivných okolností málo, vše má v indexu zapsáno v jeden den. Další pochybný detail je, že zápočet získala o rok dříve, než jí vůbec začal onen seminář trestního práva. Nějak moc záhad,nemyslíte?

Řápková na svou obhajobu uvedla, že navštěvovala seminář Baxova kolegy docenta Pipka. Ten je již rok po smrti, takže se jeho verzi nedozvíme. Avšak Baxa jasně tutu verzi vyvrací s tím, že doc. Pipek zápočet udělit nemohl, protože žádný seminář nevedl (to zní logicky, že?).

Kde je pravda, ať si každý rozmyslí sám, ale pokud I. Řápková lže, jakože tomu indicie nasvědčují, tak je její chování vrchol trapnosti, protože zaštiťovat se nežijícím člověkem, na to už musí mít člověk silný žaludek. A žádnou morálku.

Tu asi nemá ani Marek Benda, který ze své diplomové práce udělal změnou písma a formátování rigorózní práci. Divím se, že na to jeho školitel nebo oponent nepřišli, protože zde nejde jen o podvod ze strany M. Bendy a měli by být potrestáni i všichni, kterým tato práce prošla pod rukama a nic neřekli.

Asi každý, kdo psal jakoukoliv diplomovou práci ví, že jsou jasně daná pravidla, jak práci psát - od řádkování, přes velikost písma, až po odstavce. Nechápu, proč toto pro politika ODS neplatilo a nikdo práci nevrátil. Obzvlášť, když se jednalo o práci rigorózní, která by měla mít ty nejvyšší kvality.

A pak poslouchat Bendovo trapné žvatlání a vysvětlování proč, nač, zač, to už byl vrchol ubohosti. Divím se, že nemají dost morálky a sebeúcty, aby šli s pravdou na povrch. Ale co bych od politiků čekal...

Člověk se cítí opravdu zoufale, když porovná praktiky těchto "šikulů" s běžnými studenty, kteří musí roky tvrdě dřít, aby se dostali až ke kýžené metě v podobě titulu.

Nejhorší na tom všem je, že tito podvodníci o své tituly nejspíše nepřijdou, a tak se budou celý život honosit lživými tituly, stejnými jako my ostatní, kteří jsme je získali tvrdou a poctivou prací. To jsme to dopracovali. Když ne sebrat tituly, tak alespoň profackovat by tito šejdíři zasloužili.

Napsal Marek Papež pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
9341 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(antonín, 10.11.2009 1:30:23)
Odpovědět
co si mám myslet o médiích i všech kriticích, že se útočí jen na pravicové známé osobnosti.Všichni ostatní jsou hájení, hlavně však Gros a to nikoho nezajímá? Pokud nebudete měřit všem stejným metrem, tak to považuji jen za útoky sjednocené levice proti pravicovým politikům. Podle mého soudu je už kdosi odsoudil, přitom vyšetřování teprve začíná. Pokud je někdo vinen, tak v první řadě osoby, které jso zodpovědny za správnost všeho, co student musí vykonat, aby úspěšně ukončil své vzdělání a aby vše proběhlo tak, jak má. Za to přece nemůže student, že se někde nedodržují standartní postupy, nebo že si přednášející usnadňují práci a ani ji nekontrolují.Paní Řápková i Marek Benda mají svoje názory na řešení různých problému u nás ve státě, které se jistým lidem nelíbí, proto musí být za svoji odvahu potrestáni, tak to vidím já. Je to pořád stejné. Na někoho se ukáže prstem a začne štvanice dříve, než se věci vyšetří, jak co bylo a kdo je vinen. Zato jsou lidé, kteří jsou nedotknutelní, ať provedou cokoliv. Nazdar neobjektivní novináři a media!
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(mm, 10.11.2009 6:29:46)
Odpovědět
Je to velmi jednoduché. Naše média pořádá hon na rychlostudenty, místo toho, aby rozebíraly situaci na fakultě, kdy to začalo a jak to mohlo vzniknou. Měli jsme tu 8 roků vládu oranžových mafiánů, kterou řídí bývalí estebáci a jejich donašeči. Proč nenazvat sytuaci pravým jménem? Studenti si sami nenapsali doklad o studiu ani práce nehodnotili, nebo je na jejich diplomech jejich vlastní podpis? Škola přece měla ve vedení konkrétní lidi a na ty by se měla upřít pozornost.Řápková dělá dobře, že podala trestní oznámení. Ona se jen brání. To, že v Plzni nejsou práce některých studentů uloženy není chyba studentů, ale fakulty. Jsou to naše média, která pořádají hon na čarodějnice. protože ryba smrdí od hlavy, tak by se mělo začít ve vedení ČT, že dělá z veřejnoprávní televize bulvár. Postižení, které ČT vláčí špínou by se měli obrátit na soud na ochranu osobnosti, protože nemělo by být beztrestné vláčit lidi špínou, aniž by za to média nenesla odpovědnost.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(babka, 10.11.2009 8:27:56)
Odpovědět
Situace se píše s i a ne y. Když se pustíte do psaní, umět češtinu. Nazdar!
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(kapej, 10.11.2009 12:44:52)
Odpovědět
Nejvíc bývalých komunistů a svazáků je v ODS a u jejich přívrženců. Každý druhý velkopodnikatel je bývalý komunista nebo kandidát KSČ, na kterého ještě nedošlo členství... Každý, komu je více než 45let ( až na čestné vyjímky ) a je u kormidla, tak byl ve straně nebo ve svazu mládeže a má vystudovaný VUML... Vezměte si je jednoho po druhém a sami mi dáte za pravdu a plzeňská práva, to je jen vrchol ledovce doslovného chaosu v naší zemi... Tím nechráním oranžové, ale za ODS se vždycky děly ta největší svinstva - počínaje privatizací a rozkradením veškerého státního majetku a zničením zemědělství. To jim nikdo neodpáře, byl to podvod století, kterým se odstartovaly další podvody - kdo má peníze může si koupit titul a moc. Ruka ruku myje a peníze přece nesmrdí.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(marko, 10.11.2009 18:47:55)
Odpovědět
Myslím , že místo "kapej" , by pro vás bylo
vhodnější a výstižnější "kecej".
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(kapej, 11.11.2009 10:42:36)
Odpovědět
Potrefená husa se vždycky ozve.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(lordpavka, 11.11.2009 9:59:32)
Odpovědět
Na to se,Paroubku,dá říci jen jediné-jsi DE.IL!
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Atta, 11.11.2009 20:35:37)
Odpovědět
Lordpravko, vystihl jsi to. Jsi d.bil.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Josef L y s e k, 18.11.2009 7:08:20)
Odpovědět
Plně souhlasím s Vaším názorem.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(mm, 10.11.2009 6:48:14)
Odpovědět
Musíte si položit otázku Komu to slouží? Ve světle zveřejněných informací o Komorousovi to začíná být hned jasnější. ČSSD je řízena bývalým estébákem a jeho donašeči. Když Komourouse vyhodili od policie, spustila oranžová mafie propouští odborníka a dnes se ukazuje, že to byl konfident, který pracoval pro ČSSD. Taky to vysvětluje neoblíbenost Ivana Langera, protože oranžovým mafiánům propustil všechny estébáky s funkcí a oni ztratili přehled o vyšetřování oranžových mafiánů. Když Topolánek nechtěl odvolat Langera, musela padnout vláda i když nedopatření. Od té doby se Paroubkovi nic nedaří. Nedělní prohlášení Rychetské o volbách do PS a v pondělí estébák Komorous, chráněnec oranžové mafie je tedy síla. V Lihovém domě asi nemají pud sebezáchovy. Dobře Paroubek udělal, že odpískal volby a doufám, že do voleb toho na oranžovou mafii vyplave tolik, že do odplaví oranžovou mafii z vedení ČSSD včetně krajských hejtmanů, Paroubkových podržtašků. Zuřivý odpůrce zdravotnických poplatků Koubek se stává jejich velkým obhájce a opouští potápějící se loď Davida Ratha. Hlavně ale zjistil, že penízky které vybere na poplatcích jsou jisté, kdežto platby od pojišťovny se mohou opozdit i o měsíc.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Šoumen, 10.11.2009 10:20:13)
Odpovědět
Pro mm : Zapomněl jste nějak na modrou mafii pane, takže jste jako ta média. Myslím že byste si měl sundat tu modrou gloriolu a začít konečně přemýšlet.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(mm, 10.11.2009 10:47:03)
Odpovědět
To je zoufalý výkřik do tmy. Modrá mafie je kampaň estébácké ČSSD.I přes veškerou snahu oranžové mafie ve spolupráci s bývalou STB se za 8 roků nepodařilo nic najít na členech ODS. Naopak, akce Čisté ruce přinesla kýžený výsledek. V síti vyšetřovatelů uvízly jen dvě ryby a to socialistického ministra financí a jeho sekretářku.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Zdeněk, 10.11.2009 7:53:38)
Odpovědět
Nevím, kde jste studoval Vy, ale zřejmě jste dosud neslyšel o důkazním břemenu. To leží zcela nepochybně a škole a ne na Řápkové. Místo toho vidíme a slyšíme jen jak uvedená škola beztrestně pomlouvá studentku,aniž by předložila jakýkoliv důkaz. Já na jejím místě bych postupoval zcela stejně - žalobu na školu a tím bych ji přinutil svoje tvrzení doložit. Když se jí to nepovede, má smůlu a zaplatí. Naopak neuspěje -li Rápková, bude závěr opačný.Jestli já se něčemu divím, tak tomu, že nadále je rektorem člověk, za něhož evropská ostuda vznikla - i když chápu, že se mu z funkce nechce, protože má asi krátce do důchodu a každá koruna je mu dobrá.Váš článek mne naopak neudivuje - mnohokrát za svůj život jsem slyšel nevzdělance pokřikovat a špinit ostatní bez jediného důkazu.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(René,TOP 09, 14.11.2009 1:20:52)
Odpovědět
Nikdy jsem výraz "důkazní břemeno" neslyšel,přestože jsem absolvoval několik vzdělávacích kurzů.V roce 1978 jsem byl vyslán do kurzu VUML a v roce 2004 jsem docházel do kurzu,pořádaného pražskou ODS.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Krištov, 10.11.2009 8:24:35)
Odpovědět
Žádám okamžitě odebrat zkoumajícím, předat vážené paní Vesecké, panu Salichovovi za pomoci pana Němce, Kučery a dalších, potvrzení správně získaných titulů amíkama a tím zlegalizovat Řápkiádu a váženou primátorku dosadit do vlády, neb Bruselu.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(mm, 10.11.2009 10:51:17)
Odpovědět
A co tak Benešová, ta by vám nestačila? Ona byla nejvyšší státní zástupce, za jejího působení se mafie úspěšně začala bujet. Jako státní zástupkyně věděla o tom, co se děja na právech v Plzni, ale nekonala. Dokonce neinformovala ani svého nástupce.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(KS, 10.11.2009 10:52:37)
Odpovědět
Papež. není to potomek komunistických papalášů?
Styl psaní by tomu odpovídal.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(olin, 10.11.2009 10:58:45)
Odpovědět
Jde především o selhání fakulty; kdyby tato nechtěla, studenti neobhájí.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Luba, 10.11.2009 11:21:28)
Odpovědět
Nedivím se Paroubkovi,že tyhle šikovné,hlavně z ODS/Rápková,Benda atd/nazval"šikulové",má je dávno přečtené.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Luba, 10.11.2009 11:22:40)
Odpovědět
Oprava:"šibalové"ale sedí to!
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(marko, 10.11.2009 18:56:54)
Odpovědět
A to nevíte , že jeden z největších "šibalů" je
Staníček Gross ? A není to ODS , je to ČSSD ,
nebo se mýlím ?
Ježiš tady je to jedno jestli Petr nebo Pavel
(All, 10.11.2009 12:25:02)
Odpovědět
Platí a vždycky platilo za peníze v Praze dům.
A nejen v Praze. A co má společnýho politická příslušnost ke komukoliv s tím, že někdo PRODÁVAL tituly. A nebo si všichni uboze myslíte, že to někdo dělal zadarmo a nebo z politického přesvědčení! Když mohli Američané prodávat komponenty protivníkovi ve válce ( myslím německo a druhou světovou) tak proč by nemohla banda kolem Kindla prodávat tituly oranžovejm, červenejm, modrejm nebo zelenejm.
Dyť to je jedno! znovu říkám za peníze kdekoliv dům.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Karel Novický, 10.11.2009 15:03:36)
Odpovědět
Pořád se píše v novinách o stejných lidech a jejich titulech a jak je podvodně získali - ale kdopak jim je asi dal? Řápková a jiní si snad diplomy napsali sami? O těch se celkem nepíše nic. A copak takový Standa? Jeho studium je OK? Kdopak jim dal možnost takhle studovat? A kdo z nás by to asi tak nebral, kdyby to šlo - takových by se našlo..........
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(frantisek zajicek, 10.11.2009 17:33:11)
Odpovědět
Ja bych se po chuti zasmal,kdyby pri tom ruznem dohledavani rigoroznich praci se objevila take ta CSC prace naseho p.presidenta.Taky se nejak prapodivne ztratila.Rapkovou ukamenujeme ale u Klause je to jine?Takze na vsechny stejny metr damy a panove.Schody se zametaji odshora.Nebo se Klaus stydi,jak tam udajne opevoval RVHP?FZ
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(kapej, 11.11.2009 10:45:36)
Odpovědět
Zajíčku, už máte nenávistí zatemnělý mozek. Klaus je ekonom a ne právník. Kromě toho studoval daleko dříve, než tito rychlostudenti přišli k penězům a k moci. Trošku se vám to všechno plete a ztrácíte soudnost.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(frantisek zajicek, 11.11.2009 18:21:55)
Odpovědět
Kapej,Kapej,moci mermo mi chcete vnutit,ze jsem blb.Ano,jsem absolvent pomocne skoly a mimoto ziju v klastere,ale svym prispevkem pouze upozornuji na to,ze Csc prace p.Pruzinskeho se nejak zahadne ztratila.Nic min a nic vic.Vidite-li v tom zlobu,prosim,na svuj nazor mate pravo,s pozdravem,FZ
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(kapej, 12.11.2009 9:51:55)
Odpovědět
Zajíčku, Zajíčku, mýlíte se. Kdybych si o Vás myslela, že jste blb a žijete v klášteře, nediskutovala bych s Vámi. Jen si myslím, že v každé debatě, ať se týká čehokoliv, tak tím viníkem je pro Vás Klaus, kterého nemůžete ani cítit. Skutečnost ale není jen černobílá, víte ? S pozdravem, K.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Theo Sarapo, 10.11.2009 21:33:39)
Odpovědět
V plzeňské alma mater pí Řápkové musí být děsivý nepořádek, když fakulta není zřejmě schopna právoplatně doložit délku jejího studia, záznamy o klasifikaci v průběhu celého studia a nemá-li archivovánu alespoň její závěrečnou práci. Já pobouření pí Řápkové chápu a držím jí palce. Důkazní břemeno tady skutečně neleží na pí Řápkové, ale na fakultě a samozřejmě taktéž na škole. Prosím všechny účastníky diskuse, aby neposuzovali absolventy právnické fakulty podle politické příslušnosti, ale pouze a jedině podle výsledků studia a jeho délky. Fakulta i škola by měly nekompromisně a rychle zveřejnit jména všech neoprávněných absolventů i osob zodpovědných za nepořádek na škole (bez ohledu na politickou příslušnost), včetně razantních opatření k nápravě. Pokud toto nebude učiněno v nejkratší možné době, nutno školu zavřít. Nejen právnická fakulta, ale její zásluhou celé české akademické prostředí bylo nevídaným způsobem znehodnověrněno a utrpělo obrovskou ostudu, jaká asi nemá pamětníka. Nejsmutnější je na tom to, že hlavní podíl na této ostudě nesou právníci, jejichž posláním je hájit dodržování zákonů a jiných právních norem, ale zejména společenskou morálku včetně lidské slušnosti. Prosím čtenáře o prominutí, že budu na toto téma pokračovat dalším příspěvkem.
Praktiky socialistického vysokoškolství
(Hlaváč,poslanec ODS, 10.11.2009 22:43:17)
Odpovědět
Řápková jenom odhalila neuvěřitelný bordel
v socialistickém školství,které bylo tenkráte vydáváno za jedno z nejlepších.Je vidět,že za bolševika se vůbec nevedla žádná evidence a diplom dostal každý,kdo se o něj přihlásil.I toto je jeden z příkladů,že sametová revoluce byla žádoucí,aby zavedla pořádek a spravedlnost
do našeho života.
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(Jasenská, 11.11.2009 15:41:01)
Odpovědět
Vy z ODS jste zřejmě všichni debilove.Cožpak ta vaše Řápková získala diplom za minulého režimu?
Tenkráte byl ještě pořádek,tenkráte to nešlo podplatit,jako dnes.ÚPADEK MORÁLKY A PODVODY,
to vše vzniklo až za Klause a jeho ODS.
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(Atta, 11.11.2009 20:51:37)
Odpovědět
Pro Jasenská: ono se to dělo i tenkrát, jenže v daleko menší míře. Pamatuji případ, kdy taky jeden zasloužilý jezdil jenom pro zkoušky s dárečkama. Jeden pan profesor si však postavil hlavu a zasloužilý se učil jako b.bec celý rok.
Žádné propuštění pana profesora nehrozilo, oni se totiž páni soudruzi báli západních novin. Dnes se každý bojí vyhazovu. Jak na jedné pražské škole, kterou absolvovala značná část nejvyššího vedení ODS.
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(no no, 11.11.2009 23:30:01)
Odpovědět
??? ale šlo, za prachy a jiné .. něco za cibuli, něco za křen, něco zaplatíme, něco zapřem..., i za komuny se jezdilo na huse!
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(Milan Bürger, 12.11.2009 11:35:29)
Odpovědět
Vážený pane poslanče, jsem již důchodového věku, ale takovou pitomost může napsat opravdu jen imbecil se stranickou knížkou ze současnosti.Odsuzovat vzdělání za minulého režimu, když jste jím asi neprošel je pouhopouhé plácání. Kromě pravidelného vojenského výcviku jeden den v týdnu po dobu čtyř let zakončené dvouměsíčním soustředěním v kasárnách jsme konali řádně všechny zápočty a zkoušky jak byly vypsány jednotlivými katedrami. Ten švindl co se provalil v současnosti za nás nebyl.
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(Hlavač, 12.11.2009 21:19:25)
Odpovědět
Pro Bůrgner,asi nemáte pravdu.Navštěvuji politickou školu pro funkcionáře ODS a jedno z témat,které jsme nedavno probírali,bylo právě "zkorumpované" školství za socialismu.Byly zveřejněny dokumenty,které evidentně ukazovaly,že až 55% vysokoškolských studentů,získalo "falešný" diplom (na příkaz KSČ).Pokud by tito lidé museli vrátit diplom,pak by v našem státě skoro nebyli žádní "odborníci"
s vysokoškolským vzděláním.Takovéto praktiky už dnes v demokratickém systému ani nejsou možné.A pokud se vyskytuji,tak jenom mediálně,nepřátelsky laděnými levicovými novináři.
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(Theo Sarapo, 13.11.2009 7:54:51)
Odpovědět
Pane (za ODS) poslanče Hlaváči, mohu - li prosit, tak zmlkněte. Děláte obrovskou ostudu ODS a to je strana, kterou já od prvopočátku volím. Když čtu Vaše řádky, opravdu si kladu otázky jako např. "odkud jste ?", "kdo jste ?" a "co chcete ?". Připadáte mi jako mimozemšťan. Pošpinil jste většinu vysokých škol v Česku a urazil jste statisíce vysokoškoláků, kteří vystudovali za totáče. Vaše slova, to je regiment naprostých nesmyslů - to není jen na pár facek , to je rovnou na žalobu. Co jste vůbec vystudoval a co to teď vlastně studujete? Připadáte mi jako bývalý koryfej a kádrovák marxismu - leninismu, přebarvený na modrou barvu ODS. Mohu jen hlasitě zvolat " Bůh ochraňuj ODS".
Re: Praktiky socialistického vysokoškolství
(Dočkal L.,školitel ODS, 17.11.2009 16:45:43)
Odpovědět
Ano, ano, vážení modří soudruzi, naše strana musí ukázat nerozbornou jednotu a semknutost pod již osvědčeným vedením strany a vyjádřit jasný souhlas s programem příští desetiletky. Z naší strany musíme důsledně vymýtit každý pokus revizionistů a oportunistů o rozvrácení naší jednoty, síly a neochvějné snahy o opětovné dosažení koryt a rozchvácení toho, co k rozchvácení ještě zbylo, a důsledného zametení stop pod vedením spolehlivého soudruha Langera a jeho kolektivu imperialistické práce. Vzhůru za dalšími úspěchy pod vedením našeho modrého praporečníka, soudruha Topolánka. Kupředu, pravá, zpátky ni krok! S naším milovaným vedením na věčné časy a nikdy jinak!
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Theo Sarapo, 10.11.2009 22:36:33)
Odpovědět
Navazuji na svůj předchozí příspěvek. Jsem absolventem vysoké školy technického směru. Prakticky všechny odborné předměty na této škole vyučované, spojují především tři dorozumívající jazyky a to matematika, čeština a angličtina. Na naší škole se u zkoušek planě okecávat nedá, nic nelze nahrazovat velikými písmeny nebo širokými mezerami mezi řádky, zvláště v závěrečné práci. Když jsem diplomovou práci ukončil, musel jsem škole odevzdat nejen její čtyři svázané výtisky, ale i pracovní sešit s poznámkami a výpočty, taktéž i tabulky a grafy zhotovené na tzv. na nečisto. Dále jsem musel odevzdat i veškeré záznamy (pásky) z měřících přístrojů. Státní závěrečnou zkoušku jsem vykonal před komisí, v níž seděli nejen zkoušející z naší školy, ale také oponenti z jiných VŠ a VÚ. (Státní závěrečná zkouška byla veřejná.) Přítomni byli i tři moji spolužáci, kteří čekali, až na ně přijde řada. Takže celé moje studium je i po mnoha letech plně doložitelné písemně i svědecky. V současnosti je jmenovitý seznam všech absolventů naší katedry (dnes ústavu) zveřeněn na internetu po jednotlivých letech - počínaje rokem 1951, kde si jej každý může přečíst. Proto mne dvojnásob udivuje, že že vysoká právní škola má problémy s identifikací nškterých svých žáků, co se jejich studia týká. Vždyť právě právnická škola by v tomto ohledu měla jít příkladem a dát jiným vysokým školám závazný právní návod, jak v diskutované problematice postupovat. Její odborné zaměření ji k tomu logicky předurčuje. Vážení diskutující, nepovažujte má slova za chlubivost - toho jsem dalek. Chtěl jsem jen poukázat na skutečnost, že mezi vysokými školami jsou v mnoha ohledech veliké rozdíly a to je špatné.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(all, 11.11.2009 6:47:29)
Odpovědět
Amen
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Novák Jaroslav, 11.11.2009 15:07:17)
Odpovědět
Každý den nové titulky v novinách, na internetu, Řápková, Řápková, tak proč fakulta jednoznačně neřekne, že jí žádný titul nebyl vydán a nikdy ho nemohla dostat. Kdo má dokazovat fakulkta, nebo Řápková?
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(pojďknámnazču, 11.11.2009 23:26:56)
Odpovědět
trošku toho právnického vzdělání by to chtělo, o co jde v trestním řzení, občanskoprávním. Co tak na ZČU na týden??
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Taky jsem studoval VŠ, 11.11.2009 19:33:02)
Odpovědět
Ačkoliv se tady mnozí diskutující hrnou za dokazováním na straně pránické fakulty, kdy důkazní břemeno má vězet toliko na fakultě, pak pozor! Bude to právě Řápková, která v rámci "své žaloby, ale v průběhu dokazování" bude nucena TAKTÉŽ prokazovat svá tvrzení-tedy nikoliv jen fakulta!
Pro ochránce Řápkové přichází další úder-vdova po údajným zkoušejícím Řápkové soudkyně Pipková sepsala Čestné prohlášení, že její nebožtík manžel nebyl v Plzni v době zápočtů a zkoušek Řápkové ( důkazy viz. článek denní tisk ).
V této věci je obecně signifikantní, jak se veřejné osoby snaží nahradit svůj handicap ve vzdělání útokem na jeho dosažení podvodem.Z toho je evidentní, že tato jejich zakomplexovanost je průvodní znak jejich parazitování, kdy se neštítí poškozovat píly,snahu,sebeobětování,výdrž svých spoluobčanů a mnohdy i jejich voličů, co víc, zničí i pověst těch, kteří získali vysokoškolské vzdělání lege artis.
Je to hnusné a jde o odpad, který Bohužel má v této zemi mnohdy a často poslední slovo...
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(drrrr, 11.11.2009 23:24:31)
Odpovědět
Jo jo, to si měla právnička uvědomit, že ona musí přinést důkaz. Jedině, že by tam byl takový brajgl, že by se škola nemohla bránit. A kdo práskl školu, že se dostlala k tomu el. výpisu?
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(CsV, 11.11.2009 23:21:19)
Odpovědět
S politickou stranickostí to nemá v podstatě nic společného, dělo se to za prachy nebo budoucí možnost využití. A je jedno kdo v jaké straně je (i jaký režim, kdo vládne), jedině, že by mu to někdo protlačil z nějakého ÚV, ale pořád jde o to CO ZA TO??? A to se nevyhýbá žádnému (bez)straníkovi od leva doprava!
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(Jirka, 12.11.2009 7:21:17)
Odpovědět
Vše okolo je protkáno lží - od pokojného předání moci skrytým soudruhům a dokonalého rozkradení státu(kdo říká tunelování jen se snaží zlehčit zločin) přes otevření území ruským mafiím. Jde jen o to nahrabat a běda, kdo se snaži nahrabat taky. Tito lidé pak logicky nemohou mít svědomí a půjdo upřes mrtvoly, nejen přeneseně ale klidně i přes skutečné mrtvoly. je jen otázka času kdy se Orlík ucpe.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(agent 007, 18.11.2009 9:26:41)
Odpovědět
Plně souhlasím s článkem Řápková jde doslova přes mrtvoly a chtěl bych dodat, že takové výmluvy, které použili Marek Benda a Řápková v televizi pro obhajobu svého studia, či vypracování rigorozní práce by neuvedli ani studenti střední školy, kteří mají někdy pro omluvu svých pubertálních výstřelků neuvěřitelnou fantazii.
Těm dvěma bych tituly odebral a nenechal je alespoň po dobu 5-ti let studium dokončit, aby to mělo výchovné účinky pro případně obdobné studenty.
Re: Řápková jde doslova přes mrtvoly
(ela, 1.12.2009 9:33:34)
Odpovědět
Domnívám se, že nejjednodušší by bylo prověřit zkoušením a obhájením jednotlivých zkoušek či státnic. Pozdržet tituly do doby obhájení.
Právnické znalosti nám p. Ř. prokázala již v Chomutově při řešení konkrétních problémů.
Co se týče kandidatury do ČP,měla by p. Ř být soudná, protože morální profil a odborné znalosti jsou velmi sporadické.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama