reklama
reklama

Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 4.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ústavní soud dnes posvětil Lisabonskou smlouvu a de facto tak dal zelenou zrušení státu Česká republika postupnou ztrátou naší suverenity.

Výsledek se dal čekat. Co se ale nedalo čekat, je výsledek stanovisek soudců 15:0. Udivující je rozhodně tempo, v jakém se Pavel Rychetský dokázal vypořádat s celou Lisabonskou smlouvou. Zatímco přezkum pouhých čtyř bodů Lisabonské smlouvy zabral v loňském roce Ústavnímu soudu celých sedm měsíců, nyní bylo hotovo u celé Lisabonské smlouvy za směšných patnáct dní.

Vraťme se zhruba rok zpět. 30. listopadu 2008 byl Pavel Rychetský hostem v Otázkách Václava Moravce. Na dotaz doslova odpovídá: "...jestli myslíte praktičnost z hlediska mezinárodního postavení země a rychlostí ratifikačního procesu, pak náš postup je praktický, protože kdybychom posuzovali kompletně celých, já nevím, osm set stran textu Lisabonské smlouvy, tak bychom čekali ještě několik let na ten výsledek, protože bychom se museli i v té písemné podobě s každým bodem vypořádávat a říct: Je v souladu proto a proto a tak dále."

Jak s loňským vyjádřením předsedy Ústavního soudu koresponduje nynějších patnáct dní, nechť si každý udělá obrázek sám. Mám za to, že jedinou prací Pavla Rychetského bylo jak zdůvodnit a dojít k předem stanovenému usnesení, které mohlo být podpořeno bezprecedentní návštěvou německého velvyslance u Pavla Rychetského.

Článek 1/1 Ústavy České republiky říká: "Česká republika je svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát založený na úctě k právům a svobodám člověka a občana." Svrchovanost, též suverenita je právo vykonávat neomezeně moc na území státu, které náleží každému nezávislému státu. Svrchovanost znamená, že stát, kraj, obec někdy i občan rozhoduje s konečnou platností a závazně o svých záležitostech.

Náš právní řád nezná pojem "sdílená suverenita", s nímž Ústavní soud operuje. Prý budeme posíleni tím, že budeme spolurozhodovat pomocí europarlamentu. Hezké, ale to naší suverenitu spíše ještě více rozmělní a omezí, protože české hlasy v europarlamentu jsou naprosto marginální a nikdo si z nich nic nedělá.

Článek 10a/1 Ústavy České republiky říká, že "Mezinárodní smlouvou mohou být některé pravomoci orgánů České republiky přeneseny na mezinárodní organizaci nebo instituci." Zdůrazňuji "některé pravomoci". V případě rozhodování většinovým hlasováním v EU, které se má v průběhu pár následujících let stát základem a právo veta pouze výjimečným v několika málo případech, ale budou Bruselu předány prakticky veškeré pravomoce.

Česká republika ztrácí Lisabonskou smlouvou právo veta v 68 oblastech hlasování. Je to tedy přenos jen některých pravomocí? Lze 68 oblastí považovat jen za "některé" nebo za významný počet? Co vlastně jsou jen "některé"?

Náš stát nebude suverénní, protože nebude moci vykonávat neomezeně moc na svém území. Bude vykonávat nařízení stanovená většinovým hlasováním, se kterými třeba náš stát nebude souhlasit, ba možná mu budou i škodit a přesto budeme povinni je uskutečnit.

Vítejte v Unii

Prezidentu republiky s velkou pravděpodobností nezbyde nic jiného než podepsat. Je otázka, kdy k tomu dojde. Zda hned, jak by si přáli všichni eurohujeři nebo zda bude s podpisem ještě vyčkávat, dovolávaje se ratifikace české výjimky.

Naše výjimka by měla vstoupit v platnost až teprve s přístupovou smlouvou s Chorvatskem, kdy tato bude muset projít ratifikací všemi členskými státy. Očekává se, že k tomuto dojde nejdříve až za tři roky. Zcela logicky by tedy měla Lisabonská smlouva vstoupit v platnost až s tímto datem, protože jinak by naše vyjednaná výjimka byla ještě tři roky neplatná.

Jakmile vstoupí Lisabonská smlouva v platnost, můžeme začít rušit české státní instituce. Jako první by mohl přijít na řadu Ústavní soud, protože Lisabonskou smlouvou vznikne superstát, který bude nad námi a tudíž naše Ústava bude už jen cárem papíru. Nebudeme-li svrchovaní, nepotřebujeme Ústavu a Ústavní soud už nemá co na práci.

Pak můžeme zrušit obě komory českého parlamentu, protože zákony se budou vytvářet v Bruselu a budou našim zákonům nadřazeny. Naším úkolem je pouze je uvádět v běžný život a řídit se jimi. K tomu už parlament nepotřebujeme, na to bude stačit jeden úředník (protektor?).

Můžeme zrušit úřad prezidenta republiky, protože budeme mít prezidenta evropského. Ten bude zastupovat celou EU navenek a vzhledem k tomu, že naše zákony, obchody a zahraniční politika budou tvořeny v Bruselu, je osoba českého prezidenta jako reprezentanta českého státu naprosto zbytečná.

Můžeme zrušit vládu, protože bude zcela zbytečná. Jednotlivé resorty se budou řídit pouze Bruselskými nařízeními a k těm není zapotřebí české vlády, která nebude mít prakticky žádné pravomoci. Nemaje Ústavu, vládu a parlament, můžeme zrušit rovnou celou Českou republiku, protože náš stát ztratí instituce, které jej tvoří státem.

Ústavní soud sice konstatoval, že bude hlídat, abychom náhodou nepředali Bruselu příliš pravomocí a že v takovém případě zasáhne. Krásná slova, která jsou naprosto prázdnou frází a možná jen zbožným přáním nebo ještě spíše obyčejným šidítkem.

Pokud se v Bruselu rozhodne většinově o nějakém předání dalších pravomocí, nemůže tomu náš Ústavní soud nijak zabránit. Usnesení, doporučení a nařízení orgánů EU jsou pro nás závazná. Jediná šance by pak byla ve vystoupení z EU, ale tento proces vůbec není jednoduchý a náš stát by byl volný až za dva roky, přičemž po celé dva roky, by i nadále musel plnit bruselská nařízení.

Budiž, soud rozhodl, a i když se mi rozhodnutí jakkoli nelíbí, zejména kvůli tomu, že usnesení Ústavního soudu ve své podstatě učinilo ze svrchovaného státu stát vazalský, podřízený Bruselu, nelze než výrok Ústavního soudu respektovat.

 

reklama
4682 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Škůdce Evropy Klaus podepsal ...
(Bc.Havelková, 4.11.2009 0:07:54)
Odpovědět
Nikdo veřejně nepřizná termín uvedený v titulku, ale faktem zůstává, že Václav Klaus se do dějin Evropy a dějin českého národa zapsal špatným písmem. Tak jej také historici nakonec budou hodnotit. Své zemi, kterou měl reprezentovat přinesl jen ostudu, orgány ústavní , vládní a soudní stále jen napadal a principům evropské integrace se vysmíval.

Žádná smlouva nikdy Česko rep. Československo neuchránila před okupacemi, před totalitami a zvůlí. Evropská unie jistě zdaleka není ideální, ale je daleko větším a bezpečnějším přístavem, než Klausem proklamovaná samostatnost, stejně samoúčelná, jako je samoúčelné jeho neústavní prezidentství. Vyděračským požadavkem na odebrání práv Charty EU českým občanům se Klaus povýšil nad ústavní orgány, nad Parlament a se zavilou nenávistí k českým obyvatelům je ponížil tak, jako kdysi oni ponížili sudetské Němce v čase vyhnání. Z Klause se stal nový Dr. Beneš.

Klausovi neděkujme. Ostatně nikdo mu v Evropské unii nepoděkuje. Není za co. On sám se za tři roky odebere do politického propadliště předem vyplněného senátory z ODS, a pokud mu EU oplatí stejnou mincí, jakou on užil, pak mu předem nikdo nemusí závidět. Zlo sázel, zlo sklidí.
Re: Škůdce Evropy Klaus podepsal ...
(lordpavka, 4.11.2009 13:37:45)
Odpovědět
Ty můžeš tak strašit na Olšanských hřbitovech důro!!!
Re: Škůdce Evropy Klaus podepsal ...
(mluvčí z Janského vršku, 4.11.2009 18:27:24)
Odpovědět
lordpavko,přečti si http://profesor-klaus.osoba.cz/
Re: Škůdce Evropy Klaus podepsal ...
(Alberto Kvěch, 7.11.2009 21:25:44)
Odpovědět
Jste velmi rozumná žena.Přeji mnoho štěstí,pohodičku a zdraví.
Jsme občany EU s méně právy než její ostatní občané - díky Klausovi
(JUDr.Kamil J., 4.11.2009 0:11:22)
Odpovědět
JUDr. Hana Marvanová chystá podat hromadnou žalobu do Štrasburku na Českou republiku ve věci „H-Systém“, kdy byli okradeni občané „podnikatelem“ Smetkou. Bude to možná i zkouška „Klausova dodatku“ LS (pokud ovšem bude už platný?). První dáma, Lívie Klausová byla u zločince Smetky v Dozorci radě v jedné z jeho podvodných firem a jistě pobírala nemalou finanční odměnu – v podstatě za nečinnost, mlčení a krytí zločinu. Obávám se, že z těchto zločinně a nemravně nabytých peněz nevrátila ani korunu?! Proč asi odmítla první dáma země jít k soudu jako svědkyně, chová se tak člověk s čistým svědomím?! Pokud okradení občané svůj spor ve Štrasburku prohrají, hrozí, že budou muset ještě uhradit českému státu výlohy!!! Občané učinili všechny potřebné kroky u českých soudů, aby se mohli obrátit na Štrasburk. Justice se „snažila“, trvalo jí to 15 let! Nyní má tak český stát, díky účelové „rychlosti“ možnost být úspěšný a vyhrát s pomocí promlčecí lhůty – a ještě je v záloze pojistka ve formě „Klausova dodatku“. Prezident Klaus skutečně myslí na blaho občanů!!!
Doktoři modrokomunistických věd
(Radolský, 4.11.2009 0:55:59)
Odpovědět
Příznačné, že daleko nejvíce podvodníků s tituly je z ODS (Řápková, Benda, Jančík, Langmajer, Klaus, Klega, Kužel a další) a že původci všech podvodů Kindl, Tomaževič a Balaš jsou v poradním týmu ruského poskoka Klause. ODS, stejně jako svého času KSČ, sdružuje tu největší spodinu společnosti a tito lidé chtějí získávat tituly, na které kvůli své lenosti a intelektuální nedostatečnosti nemají. Komunisté si pro sebe alespoň vymysleli "titul" RSDr. a nezaplevelovali masově normální vysoké školy. Totéž doporučuji ODS - třeba titul doktor modrokomunistických věd. To samé, co pro Bendu a spol., platí i pro falešného profesora Klause, bez jediného článku v impaktovaném Journalu, jediného patentu, jediného vychovaného doktoranda...
Re: Doktoři modrokomunistických věd
(Jonášová Eva,Kladno, 4.11.2009 20:28:12)
Odpovědět
Když tak čtu vyjádření pani primátorky po dovolené, musím sdělit svůj dojem. Lájos Bacs bylo amatérské vysvětlení. Paní Řápková je asi podvodnice, ale agresivní. Člověk který zemřel již nemůže se bránit. Bohužel pan prof.Baxa zná situaci a potvrdil, že ten zemřelý pan Docent semináře nedělal. Není možné si nepamatovat vyučující a zkoušející, když to je po roce. Já jsem absolvoval před 30 roky a jména si pamatuji, práci mám doma a index jsem našel také, kde jsou i zápočty a podpisy zkoušejících. Na vyjádření paní primátorky je vidět ta nadutost. Ona je zvyklá že ji nikdo neodporuje, ti nepřizpůsobiví ani nemohou. Je mně z toho již nového ODS zle od žaludku.
Už nesmíme dovolit,aby ODS se ještě někdy vrátila do Sněmovny.
Re: Doktoři modrokomunistických věd
(Randolf, 4.11.2009 21:05:20)
Odpovědět
Zapomněla jste dodat, že do sněmovny nepatří ani podvodníci z ČSSD vedení agentem STB Rokem z RaJe.
Re: Doktoři modrokomunistických věd
(JUDr.(ne z Plzně), 5.11.2009 0:00:01)
Odpovědět
Vskutku interesantní žena dělající
čest své straně a plně odpovídající morálnímu profilu ODS. Napřed si nic nepamatuje, pak se jí paměť zázračně vrátí...
No, raději to nebudu víc komentovat.
Do voleb to bude půlka ODS, co takhle vystudovala.
Ono kariera není jako kariera.
Odhaduji propad preferencí ODS ve volbách o 20% díky těmto jejich rychlodoktorům.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(ann48, 4.11.2009 1:46:28)
Odpovědět
pro Bc Havelkovou-vážená nadšená EU a LS, jestli se Vám zamlouvá atmosféra a demokracie po eurounijsku, tak mi tedy ne. Tam totiž má právo hovořit jen ten, kdo pochlebuje a bez výhrad příjímá vše, co tady vymysleli, ať je to dobré nebo ne. Tady se absolutně nepřipouští jiný názor, ani se nepovoluje o takových názorech diskutovat a to ani hlavě státu, natož aby se umožnilo občanům projevit své názory. Přece už nyní alespoň u nás funguje cenzura, nevím na čí pokyn, ale o LS žádná veřejná vysvětlující debata neproběhla. Proč asi? Buďte ujištěna, že LS není žádná cesta do ráje.
pro JUDr Kamila-vy byste měl svoji kritiku obrátit do vlastních soudcovských řad a ne se pouštět do ODS. Kdo může za to, že se tady vlečou 15 let i více soudní spory a spousta lidí se nedočká spravedlivého rozsudku. Není to tím, že soudy jsou absolutně nezávislé, a není na ně žádná páka, která by umožnila neschopné a nepoctivé soudce odvolat. Kdyby soudy pracovaly jak mají, tak by přece vůbec nikdo neměl důvod dávat žádost k soudnímudvoru ve Strasburku, protože tam se odvolává jen ten, kdo je tady s rozhodnutím soudu nespokojen.
pan Radolský-jen nenávist z vás kape, předpokládám, že vy jste ten jediný a poctivý.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Gregor, 4.11.2009 2:24:27)
Odpovědět
Zato vy jste hvězda, která má tu drzost, jak vidno modrou, což je pro vás všechny příznačné, všechny kritizovat, kárat, napomínat, ale nejdřáv si příspěvky přečtěte. Melete tu nesmysly. osobo.
Klausův výrok o ztrátě suverenity je lež ...
(Mgr.Lamáčová, 4.11.2009 17:41:50)
Odpovědět
Směšnost Klausových vyjádření na adresu Ústavního soudu, vlády, a kde koho byla dnes doplněna výhrůžkami hradního poskoka Jakla o jakémsi neutuchajícím boji a patetickou zprávou Klause, že dnes skončila samostatnost České republiky v 15 hodin.

Samostatnost České republiky skončila dnem, kdy se v ní chopila moci mafie. Organizovaný zločin prorostl do řad policie, justice, školství a zachvátil jak složky státu, tak i politické strany. Falešné tituly, falešné kvalifikace ve státní správě, rozkradený stát privatizací a podvodnými konkurzy… to vše dávno znamenalo konec samostatnosti Česka. Klaus má nemalý podíl na této špinavé politice.

Evropská unie znamená změnu pro všech 27 států a její kvalitativní posun nebude ani snadný, ani bezbolestný. Ale její sjednocování je proces, který se nedá příliš zastavit, protože Evropa dnes představuje jistou formu civilizace, spojené mnoha faktory a spolu se severoamerickým kontinentem musí čelit novým, především ekonomickým a bezpečnostním výzvám. Bez integrace je to prakticky nemožné.

Izolované Česko se snadno stalo kořistí organizovaného zločinu, když vládce v něm dělal Klaus, Zeman , Gross a jim podobní a nebyla možnost se proti takové politice bránit. Politické strany Česka pak připomínají spíše zlodějské lůzy, které po revolucích rabují obchody. V Česku ale rabují stát. Těžko se najde někdo rozumný, kdo by o takovou „samostatnost“ stál dál. Škoda jen, že nebyla přijata Evropská ústava a díky Francii a Holandsku došlo v integraci ke zpoždění. Česko by nebylo tak hrůzně rozkradené, jak denně vidíme v médiích, nemohli by tu takto páchat své nepravosti členové organizovaného zločinu, kteří se už ani neskrývají a nebyla by většinově česká společnost v hluboké depresi. Blbá nálada byla ještě dobrým stavem.

Ale jedno je nutné si uvědomit. Všichni zloději, kuplíři, političtí handlíři a všichni členové mafií by nemohli páchat své zločiny, kdyby český národ, nebo národy zemí českých nebyly tak lhostejné, tak bezcitné a tak zbabělé. A pokud posledním „hrdinstvím“ bylo vyhnání sudetských Němců a skutečným hrdinstvím upálení Jana Palacha a Jana Zajíce, tak to ta česká samostatnost nestála opravdu za nic.
Re: Klausův výrok o ztrátě suverenity je lež ...
(frantisek zajicek, 4.11.2009 20:59:52)
Odpovědět
Slusna uroven,lip bych to nesvedl,FZ
Re: Klausův výrok o ztrátě suverenity je lež ...
(Jarant, 5.11.2009 23:25:05)
Odpovědět
Plně souhlasím se všemi charakteristikami naší
mizerie mravní a společenské.Dvacet šest států
nelamentuje a pokouší se táhnout za jeden provaz.My, slovutní potomci husitů,však budeme úpět pod bruselskou administrativou,my ubozí ani nemáme prostor pro naše tvořivé inovace,zkrátka každou minutu,hodinu i celý den
je náš život ten nejtrpčí z nejtrpčích-vždyť jsou tu SMĚRNICE z Bruselu!!!A jak je naopak krásné býti se všemi poctami přijat v Kremlu ruským carem-kdepak 21.srpen 1968-Rusko je přece jiné!
Re: Klausův výrok o ztrátě suverenity je lež ...
(Alberto, 7.11.2009 21:32:43)
Odpovědět
Skvělé a na eportálu ojedinělé.Výstižné, věcné.Za příspěvek moc děkuji ,jsem potěšen.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Kicmiz, 4.11.2009 7:34:10)
Odpovědět
Já se naopak domnívám,že p.klaus hájil zájmy státu a občanů správně, není jisté že Bruselští byrokrati budou vládnout spravedlivě a lidsky ve prospěch občanů EÚ a nebudou ovlivňováni negativně různými lobbisty jak nadnárodních firem,tak mafie apod..
Ohledně zrušení dnes již zbytečných institucí jako je senát,PS a některé další bych navrhoval,aby pobíratelé financí v těchto institucích šli společně s nezaměstnanými po dobu než se zruší jejich výhody uklízet sníh v obcích a to bez dalších příspěvků a navyšování dávek. Dle hesla nic není zadarmo,podporu i zbytečný plat si odpracuj manuelně.Řízení státu by mělo být následující President/guvernér/ byl by volen občany nebo hejtmany kraje by řídili hejtmani, okresy místohejtmani,kteří by ze svých řad volili hejtmana, a obce by řídili starostové,kteří by volili místohejtmana,starosty by volili občané. Všechny ostatní struktury jsou zbytečné. Rada hejtmanů by rovněž zastávala funkci vyšších soudních instancí /Ústavního soudu,vrchního soudu a podobně/. Pokud by se hejtmani,starostové,nebo místohejtmani dopustili rozkrádání,zvýhodňování,nebo jiných trestných činnů byli by popraveni,protože v čele mohou být jenom charakterní a poctiví lidé. Tím by nemusely existovat politické strany . K výběru daní by měl každý starosta drába a jejich činnost by kontroloval vrchní okresní dráb. Stejně tak jako hejtmani by při zneužití svého postavení byli popraveni.
Važme si ho ....
(učitelka z Prahy, 4.11.2009 17:55:30)
Odpovědět
Važme si pana prezidenta,
můžeme být na něj, na našeho tatíčka navýsost pyšní! Máme přeci prezidenta, co:
- nikdy se nemýlí
- nikdy neprohrál
- pokud prohrál tak pouze nevyhrál
- daroval nám kupónovou privatizaci díky níž se máme všichni dobře a naše touto metodou privatizované podniky šlapou jak ty čínské
- dtto je jeho nehynoucí zásluha na české ekonomice tím, že zabrzdil právníky a pustil vpřed více Kožených a Železných
- významně zlepšil stav životního prostředí v ČR i ve světě, neboť žádné ničení planety nevidí
- díky briliantnímu vynálezu opoziční smlouvy nalezl vyšší stupeň demokracie
- respektuje názory druhých, zejména vlády, parlamentu, nezávislé justice atd.
- dodržuje předvolební sliby o zapovězení si aktivistického jednání
- jde nám příkladem vyvážených partnerských vztahů, a to slovy i činy
- snaží se o upřímné sbratření s neochvějnými zastánci pravé demokracie z Moskvy
- v zahraničí bojuje za práva republiky nehledíc na svoje soukromé názory
- ... doplňte dle vlastního uvážení...
Re: Važme si ho ....
(brko, 4.11.2009 18:37:01)
Odpovědět
Vážená paní učitelko,proč ironicky asi žijete v nějakém jiném světě než já,ale bude asi tím,že Vás platí stát,děláte pouze 8 hodin a možná ani nevíte,že na to aby jste mohla brát plat a platit daně ,mít spoustu dovolené a různých ředitelských mimořádných volných dnů musí nejdříve někdo v tomto státě vydělat, sám tvrdě vydělané finance zdanit, aby mohl někdo jiný tyto prostředky prošustrovat a je jedno jestli jsou to politické strany,nezaměstnaní,nebo státní zaměstnanci,nebo nepraktičtí někteří učitelé. Tento nepořádek ve státě zavinily především různé rychlokvašky, ale také spousta vdělaných učitelů,kteří nikdy nebyli v praxi a učí pouze teoretické bláboly neodpovídající reálnému životu. Bohužel čím jsem starší,tak tím více zjišťuji nepraktičnost některých učitelů neumí si např. zavázat boty,zavřít vrata,chyběli v hodinách pracovní výchovy a jdou rozbíjet kámen o velikosti stolu umělohmotným kladívkem,nebo sadit jemné květinky v minisukni,botech na vysokém podpodku a s krumpáčem....,někteří dokonce používají služební počítač k blábolům na těchto stránkách. Nepatříte mezi ně?
Re: Važme si ho ....
(učitelka z Prahy, 4.11.2009 18:53:26)
Odpovědět
brko,nevím,co tím chtěl autor říct,ale nepřímo potvrdil moje slova.Za 32 let ve středoškolství,
už umím rozpoznat lež od pravdy.A pokud se týká té manuální zručnosti,tak jenom pro úplnost,asi před 26 roky jsem spolu s manželem-učitelem postavila v Lužických horách dvoupodlažní chatu o rozloze 64 m2.
Re: Važme si ho ....
(Tis, 5.11.2009 18:51:15)
Odpovědět
Před 32 lety jsem byl v prváku na střední škole. Učitelé lhali téměř všichni, měli to v popisu práce. Proto věřím, že dokážete lež nejen poznat, ale i zcela překroutit.
Re: Važme si ho ....
(Alberto Kvěch, 7.11.2009 21:49:31)
Odpovědět
Já bych paní učitelku nepodceňoval.Z příspěvku je zřejmé ,že ví co se děje a nikdy nepropadla žádným politickým blábolům a demagogii..Má osobní názor na věci, který bohužel mnoho příspěvků postrádá.Já si takových žen vážím.Jinak se musím zastat profese učitel. Pane, to nemůže dělat každý,musí něco umět a hlavně musí umět učit.Je to náročná práce.Věřte, že se i v jiné práci dobrý učitel dobře uživí.Mám na kantory jen a jen dobré vzpomínky a kantorů si vážím. Není důvod pro šíření neváženosti.Z našich škol stále vycházi poměrně slušný člověk, právě díky učitelům.Ne vždy díky rodičům.Vlastně vychovávají naše děti a sami nečekají žádnou vděčnost,tak si jejich práce važme.To také patří k dobrým mravům slušné demokratické společnosti, vážit si profese učitel a postarat se o jejich dobré a vážené postavení ve společnosti.
Re: Važme si ho ....
(Jiří H., 8.11.2009 14:59:32)
Odpovědět
Tis,nemohu souhlasit s tím.učitelé nic nedělají.Jejich práce je velmi náročná a málo placená.Chtěl bych vidět Vás,stoupnout si do třídy a učit 6 hod.denně dnešní mládež.Věřte,že je to vyčerpávající a nemyslete si,že dělají méně ,nž jiná zaměstnání.Proto neučí muži,neuživili by rodinu a kolik učitelek a učitelů dělá jinou práci.Ani vy byste neuměl napsat vaše řádky,kdyby vás to učitelé nenaučili.Také příprava na vyučování vyžaduje čas a energii.At si to každý zkusí.Prázdniny nezávidte,je dokázáno,že učit.potřebují pauzu,jinak by to psych.nevydrželi.Musí mít vysokou školu,která je náročná a trvá 5 let,za tu dobu si dělníci vydělají na barák a oni musí platit,aby školu udělali.Jak lehce se kritizuje,když tomu nerozumíte.
Re: Važme si ho ....
(prokeš, 4.11.2009 18:41:04)
Odpovědět
Vůbec nic nechápete paní učitelko,nejvíce ekonomiku poškodil Havel a spol.
Re: Važme si ho ....
(Alberto Kvěch, 7.11.2009 22:15:20)
Odpovědět
Havel se podílel na ekonomickém srabu minimálně a to v samých počátcich přechodu od kom. ke kap.,asi osobním podílem na zrušení zbrojního průmyslu v Česku. Dále neměl vliv na ekonomiku a vše bylo hlavně v režii pana Klause.Každý může posoudit, zda nastolil cestu špatnou nebo dobrou.Každý má dostatek osobních zkušeností, aby se nemusel nechat dále oblbovat.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Alberto Kvěch, 7.11.2009 22:05:20)
Odpovědět
Tři řádky nemusím, ostatní beru bezezbytku. Čím dříve se zruší zastupitelská parlamentí demokracie založena na působnosti politických stran tím lépe.Podtrhuji zrušení politických stran.Zkušenosti z 20 let vládnutí politických stram mě k tomu oprávnují a vybízí, aby občan proti politickým stranám bojoval a ne je volil.Stát bude lépe fungovat bez politických stran a proč je nezrušit když jen škodí.Mě nezajíma, že i ostatní státy jsou řízeny pol.stranami-zdůrazňuji špatně.Nekopíruji od druhých kraviny.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(ok, 4.11.2009 9:47:29)
Odpovědět
Tak bych se tak nad tou "ztrátou suverenity" nerozčiloval. Za posledních 20 let jsme pouze dokázali, že opravdu nejsme schopni si rozumně vládnout. To, co se v naší zemi zlepšilo, bylo způsobeno privátními investicemi hlavně ze zahraničí na jedné straně a tlaku EU na naši legislativu, na druhé. Na co jsme sáhli my sami, skončilo fiaskem. Hospodaření státu se rovná zlodějně, kombinované s neschopností a co se zákonů týče, nejsme schopni udělat ani ten na použití zimních pneumatik. A ten nejnovější o těch kreditních kartách, ten jsme nedokázali ani přeložit. Proč si tedy prostě nepřiznat, že kromě blbých keců a vtípků (Entropa) jsme naprosto k ničemu a přijmout vděčně instituci, která se o nás postará.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Jarant, 5.11.2009 23:07:41)
Odpovědět
S tou naší suverenitou a českým "chlívkem" má-
te,bohužel,pravdu.Ještě dodám, že všechny naše
hospody jsou plné vynikajících politiků,ba přímo státníků.Berou sice rozum při čtení Blesku a pod.skvostů,ale co naplat,dávají nám to sežrat!!! Ještě poslední:kdo to s poctami přijímá(jako jeden z mála)našeho neomylného,nej
chytřejšího (snad i nejkrásnějšího)p.prezidenta
?!Není to sám ruský car?Co takhle 21.8.1968!!!?
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Standa1, 4.11.2009 10:06:01)
Odpovědět
Mohl by pan Polanecký vysvětlit, proč se Evropa stala " stádem nesuverenních států"? Co je do toho " jha" táhlo?
Ještě že se několik suvereních jako Makedonie, Ukrajina, Moldavie,Kososovo a Island ( ten ale chce také zradit a přistoupit)
.Smutné vyhlídky pro pana Polaneckého, snad mu to nesedne na mozek a nezhloupne ještě víc.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(volič Praha, 4.11.2009 12:27:34)
Odpovědět
Tak to je možné a dokonce nutnézrušit minimálně polovinu poslaneckých vandráků a též i senátorů. Proč by tato zločinecká chátra měla vyžírat státní rozpočet když za ně budou rozhodovat v zákonech zloději z EU.Taktéž není ani nutné aby byla takto jako je dnes nabubřelá státní zpráva. Je třeba tyto vyžírky všechny zlikvidovat. CO BY TAM NA TĚCH MÍSTECH TAKÉ DĚLALI ŽE?
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Nemos, 4.11.2009 13:46:02)
Odpovědět
souhruh Polanecký by měl tedy vyjmenovat ty nezávislé státy (asi má na mysli Rusko, Ukrajinu, Moldávii atpo.)
Sladká odměna
(Croix, 4.11.2009 19:48:03)
Odpovědět
Nebojte, všichni dostaneme za ratifikaci Lisabonu sladkou odměnu. Bohužel, slušní lidé, kteří se nenechali zaslepit a neztratili smysl pro svobodu, pro evropskou kulturni tradici, se v tom svezou z eurohujery, kterých je tu dost. O tom, co bude, bude rozhodovat Německo s Francií podle svých zájmů. A nejlepší slibovaná sladká odměna pro nás? To bude naplňování imigračních kvót. To uvidíte, pak budou všechny ty hloupé žvásty proti zločinnému euroskepticismu a vlastizrádnému Klausovi zasazeny teprve do správného rámce...
Re: Sladká odměna
(MilanNovotný, 5.11.2009 18:21:49)
Odpovědět
Myslím, že jsme byli vysláni po nesprávné cestičce. Lídrem EU není ani nebude Deutschland über alles mit Francie, ale USA. Angela už jela pro instrukce.
Re: Sladká odměna
(Croix, 5.11.2009 21:23:11)
Odpovědět
I tak se to dá říct, není to vůbec v rozporu s videem, na které upozorňuji níže...
Re: Sladká odměna
(Jana, 8.11.2009 15:58:01)
Odpovědět
Muzete mi prosim vyjmenovat rize ceske tradice,ktere se lisi od ostatnich tradic jinych statu?
PS: Podraz jménem Obama
(Croix, 4.11.2009 19:51:15)
Odpovědět
Cílem LS je další oslabení národních států a zapadá to vývoje v USA. Račte si najíti na Google "Podraz jménem Obama" a trpělivě shlédněte video, je to dlouhé. A netvrdím, že je to přesná pravda. Jen se zamyslete, vy kdož jste toho ještě schopni...
Re: PS: Podraz jménem Obama
(hgf, 5.11.2009 22:06:50)
Odpovědět
croix,souhlasím.Ted to začne.Snad se naši hlupáci chytnou za nos.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Jarant, 5.11.2009 23:41:40)
Odpovědět
Svatá prostoto! TOLIK STÁTNICKÝCH STAROSTÍ s naší republikou !Co takhle jídlo,bydlení,práce,
rodina ??? Poctivě a slušně žít ??? To jsou ale
nudná témata.Toto vše negativně ovlivní "Lisabon",potažmo EU ? Myslete...
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(joho, 8.11.2009 9:02:24)
Odpovědět
EVROPU SI ROZVRACET NEDÁME! CHceme klid na práci.
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Veru z dc, 16.11.2009 18:01:33)
Odpovědět
Chtít můžeš .. :)
Re: Máme Lisabon, můžeme zrušit Českou republiku
(Jan Zizka, 17.11.2009 14:22:08)
Odpovědět
Mame povinost za svobodu bojovat. Nasi predkove ji neviuzili (1938). Poslali narod na jatky, ktere trvaji do dnes.
Svoboda je vzacna a podstatna, ale musi byt hajena narodem a ne cizim nebo cizimi narody. Narod musi byt veden a ti co ho vedou musi byt prikladem jako treba byl TGM.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama