reklama
reklama

Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 30.10.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Tento článek jsem chtěl napsat, až Ústavní soud rozhodne, jak po něm žádal říšský velvyslanec. Pak jsem si řekl, že protagonisté by měli vědět předem, jakým symbolem se stanou.

Ani euroskeptici nepochybují, jaký - po alibistickém odročení - vydá soud verdikt. Soudkyně Wagnerová se už před prvním rozhodováním přiznala: „Posuzováním Lisabonské smlouvy, které na nás bylo přeneseno, můžeme teoreticky ovlivňovat celou evropskou politiku. To je jistě velmi těžký úkol a pod tou tíží ramena téměř klesají..." Tím vypověděla o své podjatosti, totiž že podléhá tomu, jaký výsledek očekává EU, místo aby se jí třásla kolena před možností pohřbení suverenity státu, odkázané předky. Nemělo by ji zavazovat nic jiného než Ústava. Evropská politika musí být v této kauze irelevantní.

Korunu tomu nasadil Rychetský, který si sám kauzu mimo řádně stanovené pořadí vybral, a poté se sešel s německým velvyslancem, kdy „bylo diskutováno i nejaktuálnější téma, kterým je přezkum Lisabonské smlouvy. Protože pan velvyslanec je právník, měl zprávy o tom, jak rozhodoval německý ústavní soud a zajímalo ho, jak vypadá přezkum Lisabonské smlouvy v České republice." (Tolik mluvčí ÚS Göttinger). Jestli by se našel jiný Absurdistán, v němž by nebyl Rychetský považován za podjatého, si opravdu nejsem jist. Spíš by musel pod tlakem veřejnosti abdikovat úplně.

Takže ačkoliv je zřejmé, že Lisabonská smlouva suverenitu samostatného státu rozmělňuje, verdikt bude poplatný době. Nejhorší na tom je, že suverenita se neodevzdává jen do rukou EU, která je stále de iure mezinárodní organizací, ale podle Lisabonské smlouvy de facto vekým zemím, které mají příslušné většiny na prosazení své politiky i uvnitř našeho státu bez možnosti blokace.

Nechápu euronadšence, eurofily, eurooptimisty a euronaivy, kteří vycházejí ze dvou báchorek. První je, že v globalizovaném světě nám nic jiného nezbývá. Bývá to podtrženo i ruským strašákem. Stejné kapitulantství však má svou obdobu, kdy za minulého režimu stejně „rozumní" politici omlouvali své kapitulantství dohodami z Jalty a Postupimi. I strašáka analogicky měli, byl to recipročně americký imperialista.

Druhou báchorkou je, že si neumíme vládnout. No to je od kapitulantů tedy velmi „půvabný" argument. Nejdříve udělat všechno pro to, abychom museli akceptovat cizí rozhodnutí a posléze to vydávat za důkaz naší neschopnosti. Ano, za protektorátu nebo za totality jsme si opravdu poradit neuměli. Po „Lisabonu" to bude stejné. Ale těch necelých dvacet let první republiky dokázalo, že vlastní věci bychom nespravovali o nic hůře, než je tomu v cizině. Jinak uvažují právě jen čecháčci, i kdyby se považovali za kosmopolity.

Abych se vrátil k symbolům kolaborace. Takovými ksichty byly pro mou generaci po roce 1968 až dosud Biĺak, Kolder a Indra. Osobně jsem kreslil jako puberťák křídou na zdi šibenice s jejich jmény. Zejména Biĺak byl terčem naší nenávisti. Čo bolo, to bolo. Dnes na tu úlohu svým ksichtem (bez jakýchkoliv narážek na fyziognomii) aspiruje doktor Pavel Rychetský, bývalý komunista, později převlečený za socana, nyní v taláru "nestrannosti", jenž bývalým politikům vůbec nesluší.

Má ještě možnost zachovat si tvář a rozloučit se s ksichtem kolaboranta. Historie neodpouští.

PS Doufám, že ani prezident Klaus si nenasadí Dubčekovu masku zlomeného člověka.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6544 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(mm, 30.10.2009 6:34:10)
Odpovědět
Většinu svého života tvrdím, a to jsem se narodila koncem války,že komunismus je duševní porucha. Čas mně dává za pravdu. pro ně je morálka cizí slova a charakter urážka.
Občané si přeji i nadále vládnout pana Fišera
(Dr.Helena Součková, 30.10.2009 16:32:51)
Odpovědět
Konečně svitla nadeje,že bychom měli rozpustit parlament i senát, zahnat politické strany maximálně do uličních organizací a nechat vládnout schopné odborníky, bez politické příslušnosti.Pan Fischer je seriozní a slušný člověk a odborník, což se dnes nedá o většině politiků říci. Četl jsem zde i názor, že se určitě najde i pár slušných politiků, ktteří by udělali pro občany vše, co jim na očích uvidí a k blahu vlasti. Víte, jestli se postavím do stejné řady s lumpy, zloději a hlupáky - těžko mi bude někdo věřit , že tam stojím proto, abych této skupince vylepšil renomé. Rovný rovného si hledá, vrána k vráně sedá. Myslím že většina národa má už všech těch neumětelů plné zuby a po 20 letech by byla ráda za pár slušných a odborně schopných úředníků, vládu a vedení tohoto státu.I v Bruselu ůspěšně předvedl,že ne všichni politici,kteří "reprezentují" náš stát,působí dojmem prostopášného,fabulujícího kejklíře.
Po létech hašteření se,je balzámem na duši sledovat vystupování naší úřednické vlády,na čele s premiérem Fišerem a Jeho vysoce distingované,věcné jednání.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(ššššš, 31.10.2009 10:03:12)
Odpovědět
mm.je to nelogické co jsi napsala.Komunisté už 21 let nevládnou.Takže chválíš dnešní vládce?
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Sunny, 3.11.2009 13:19:29)
Odpovědět
Nemáte pravdu. Komunisté pochopitelně vládnou. Podívejte se na dnešní vládu, parlament... Prý jsou to "bývalí" komunisté. To je asi totéž jako bývalí černoši. Souhlasím s paní, je to duševní porucha a dodávám, že těžko léčitelná.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Rozum, 4.11.2009 16:06:01)
Odpovědět
Sunny,lidé s duševní poruchou patří do blázince,Kdyby to byla podle Vás pravda,že vláda je samý komunista ,tak šup tam s nimi.A co ti ostatní komunisté?To by byla republika jeden blázinec.Ona také je,ale to z ní udělala ODS.Jak můžete tvrdit,že je to duševní porucha.Co ještě si vymyslíte?
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(jorkšír, 30.10.2009 8:23:17)
Odpovědět
Osobně tedy Klause nemusím. Jak se tento náš president rozhodne ve věci lisabonské smlouvy je zatím nejasné.
Osobně si myslím že tím že nepodepíše nejde proti státu a jeho občanům.
Západní Evropa se po válce vyvíjela podle toho jak byla rozdělena do okupačních pásem,a na dalším vývoji to samozřejmě bylo citelně poznat,jak ekonomicky tak z politického hlediska.
My jsme to poznali hned po listopadu 89,kdy se běžný občan dostal poprvé do Rakouska či západního Něměcka a mohl srovnávat.
Celková izolace ve sféře ruského vlivu z nás udělala pro západ Evropy druhořadého partnera,a to trvá,i když nyní skrytě,dodnes.
A nyní se má Evropa sjednotit,zbyrokratizovaný Brusel hlásá rovnost všem státům,ale my jsme třeba už jen tím,že nemáme rovnocený přístup na pracovní trhy třeba v Německu stále tím východoevropským šuntem druhé kategorie.
Zůstaňme Čechy se vším všudy,nenechme ze sebe dělat servilní šašky vůči EU. Máme na to.
Klaus podvedl občany ?
(Bc.Košková,Praha, 31.10.2009 23:28:04)
Odpovědět
Aniž bychom byli velkými obdivovateli slovenského premiéra Roberta Fica, musíme uznat, že tentokrát se trefil do černého.

Slovenský premiér si nebral servítky, když "na plnou hubu" sdělil domácí i evropské veřejnosti, jak se to vlastně má s tzv. českou výjimkou, kterou si údajně vyvzdoroval prezident Klaus (a snaží se to - zejména domácí veřejnosti - prodat jako svoje vítězství a ochranu českých národních zájmů).

Samozřejmě, že s Benešovými dekrety nemá dojednaná výjimka vůbec co dělat (a pozornému posluchači také neuniklo, že o nich v dovětku vůbec také žádná zmínka není) , nýbrž že hlavním dopadem, který bude "Klausova výjimka" na české občany mít, bude to, že se - na rozdíl od všech ostatních Evropanů - nebudou moci domáhat ochrany svých práv, budou-li (např. státem) porušena či pošlapána - u evropských soudních orgánů, především u Evropského soudního dvora v Lucemburku.

Asi by prezident Klaus jen těžko vyšel s takto otevřenými kartami na světlo a řekl svým občanům, že výjimku chce proto, aby stát nebyl neustále popoháněn před evropské soudní instituce, kde by prohrával jak na běžícím pásu - stačí se podívat, jak dopadají spory, kde je Česká republika žalována ve Štrasburku u ESLP - a proto vyrukoval s pohádkou o prolomení Benešových dekretů, na což mu - zejména starší generace, které naskakuje husí kůže, sotva jen zdálky zaslechne o sudetských Němcích - sedla jako moucha na mucholapku.

Takže, milí občané, žádní sudetští Němci, ale jediným dopadem bude, že až vám někdo ukradne majetek celých generací v podvodném konkursu, až vás navíc ještě šoupnou úplně bezdůvodně do basy - tak si můžete jít stěžovat akorát na ono pověstné nákladní nádraží, nebo na lampárnu.

Evropské soudní instituce, které by vám jinak v tomto případě poskytly účinnou ochranu a odsoudily stát k obrovským kompenzacím, vám - právě díky Klausově výjimce - zůstanou uzavřeny.

Inu, co jste si zvolili, to teď máte. A ničemu se pak nedivte. Klausova výjimka z vás nadělala evropské otroky a kašpárky, kteří si - na rozdíl od všech ostatních - budou muset nechat skoro všechno mlčky líbit.
Re: Klaus podvedl občany ?
(Sunny, 3.11.2009 13:24:58)
Odpovědět
To je ten Fico -mírně řečeno- poněkud nekonzistentní ve svých postojích. Ještě nedávno řval, že tu výjimku bude chtít pro Slovensko taky. Že by chtěl bratry Slováky krátit na jejich právech? Ústředí vás nejspíš špatně informovalo. Doporučuji, abyste vy socialisti koordinovali svá prohlášení nejlépe rovnou v rámci celé unie, protože jinak je to ukázková blamáž.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(pavjan, 30.10.2009 8:38:10)
Odpovědět
Ústavnísoud Lisabonskou smlouvu posvětí i kdyby nebyla v souladu s ústavou ČR. Nedovedu si představit ten mazec, kdyby tak neučinil. O rozhodnutí soudu se už ani nemluví, protože se všeobecně předpokládá kladný výsledek. Dnešní právní předpisy a LS zejména jsou udělané tak, aby byl možný jakýkoliv výsledek a vždy bude podle práva. Takový spis je vždy příjemnější, než jasný a nekompromisní právní dokument.
Občané jsou hrdi na pana Rychetského a ÚS
(MUDr.Štovíček, 30.10.2009 16:40:55)
Odpovědět
Nemám důvod nevěřit našemu Ústavnímu soudu a zejména panu Rychetskému,který rozhodně je na rozdíl od Topolánka,Klause a dalších,skutečně čestným a pravdomluvným člověkem.
Re: Občané jsou hrdi na pana Rychetského a ÚS
(Matějková Helena, 31.10.2009 8:35:47)
Odpovědět
Jak můžete vědět, že je pan Rychetský tak bezúhonný a čestný? Jen proto, že zastává vysokou funkci? Můj názor je ten, že nehájí zájmy Česka a zas si necháme diktovat všechny nemožné hlouposti. Nebudeme samostatní a hlavně nám sem budou proudit cizí, nedokonale prohlížené výrobky, jako už ostatně se děje a otevření takovéhle světu, přináší jen nemoci, kriminalitu a chaos. Podléhat budeme Bruselu tak, jako nedávno Rusku. Ještě to uvidíte.
Re: Občané jsou hrdi na pana Rychetského a ÚS
(CHARTISTA, 31.10.2009 22:36:16)
Odpovědět
Matějková,lidi je nutno posuzovat komplexně a ve všech situacích a i společnostech.Pan Rychetský
byl významný disident a jeho názory,které před rokem 1989 hlásal jsou všem známé.Rozhodně nepatřil mezi ty,kteří v teple domova čekali na změnu a pak se vetřeli do významných státních funkcí,jako například Klaus,Topolánek a další.
Re: Občané jsou hrdi na pana Rychetského a ÚS
(Sunny, 3.11.2009 13:27:47)
Odpovědět
Jak vidíte, i disident může vykazovat jisté vady charakteru.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(ok, 30.10.2009 8:51:18)
Odpovědět
Podle mě existuje pouze jedno řešení. Do EU jsme vstupovali za jiných podmínek. LS je mění a tudíž se mělo udělat referendum. O referendu o radaru křičeli Paroubkové a Zaorálkové denně. O mnohem důležitějším dokumentu, LS, mlčeli. A tpo byla ta zásadní chyba. Takto ani nevíme, zda si občané přejí v této "nové" EU setrvat, či nikoli.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(jaske, 30.10.2009 10:07:15)
Odpovědět
Dík za článek. Známkou jeho kvality bude, že stoprocentně zapadne. Předpo-raní, autocezurou stižení čeští novináři tentokrát opisovat jistě nebudou. Snad si alespoň některý z nich povzdechne - "kdybych tak neměl rodinu (málo peněz, dluhy, milenky...),také bych tak psal. Ach jo, tak ať žije Německo, Francie, Brusel, Havel...".
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Davidan, 30.10.2009 10:09:06)
Odpovědět
Vážení spoluobčané,
v nedávné době jsem podepsal historicky významné dokumenty pro naší Československou republiku, tj., dekrety presidenta Československé republiky. Tyto dokumenty nám dávají naději, že se již nikdy nebudou opakovat tragické události let 1938 a 1939.
Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války, zanechávám odkaz, ve kterém vás varuji před možnými pozdějšími požadavky za znovu osídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti.
Může se stát, že mé dekrety vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou odstupem času revanšisty prohlašovány za neplatné.
Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou „Čeští vlastenci“, kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu.
Nenechte se oklamat a jejich návratu nedopusťte.
Hitlerové odchází, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává.
Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního presidenta Československé republiky T.G. Masaryka a jeho spoluzakladatele M.R. Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národů.
Nezapomeňte, že mé dekrety se týkaly i potrestání vlastizrádců, že mají trvalou platnost a potrestejte všechny případné vlastizrádce ať je to kdokoliv, a v kterékoliv době.
Váš
dr. Edvard Beneš

(Praha, květen 1947)
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Matka, 30.10.2009 15:52:35)
Odpovědět
Je to víc než smutné.Dostali jsme se do pěkného marasmu.Kdo nám pomůže?A kdo za to může?Myslím si,že je ted horší situace,než před sametkou.Tolik bylo naděje.Najděte viníky.Nálada špatná,žádná dobrá vize.Kdo nás potěší.?
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(mm, 30.10.2009 16:39:32)
Odpovědět
Kdo nás nabádal, nejsme jako oni? nejsme! Jsme naivní hlupáci,že jsme se nechali obalamutit jedním nezodpovědným mluvkovou, hlasatelem té jedině správné morálky, kterému může poděkovat za dnešní návrát komunistů všech barev.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Dušan K., 30.10.2009 16:52:21)
Odpovědět
mm.ten mluvka je kdo?Budte konkretní jinak to nemá cenu.Nerozumím tomu.Jinak máte docela pravdu,ale řekněte kdo je ten mluvka.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Bára, 30.10.2009 17:42:51)
Odpovědět
Máte asi krátkou pamět, proč chcete zát jméno mluvky. Je to přece exprezident Havel, ¨který hned po nástupu do svého úřadu nezakázal KSČM
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Radek H., 31.10.2009 5:45:55)
Odpovědět
Báro,Havlanemusím,ale zakázat KSC nemohl,to by nebyl demokratt.Ignoroval je a k žádnému jednání je nepozval.To už nebylo demokratické.Stejně si myslím,že za posledních 20 let KSCM byla stranou,která nám nejmín ublížila.To máte těžké.To není ve stranách,ale v lidech.Je rozdíl,odesák a odesák,jako komunista a komunista.Zrušil bych všechny strany.Ted nám vládne vláda nestraníků a nejlepší po revoluci.Co máme z toho,že je někdo v té,či oné straně?Nic.Leda se mezi sebou hádají,vládne tanm nevraživost.K čemu to je?
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(jj, 31.10.2009 11:45:54)
Odpovědět
To je zajímavé, náckové jsou zakázaní a nevypadá to že by se někdo cítil kvůli tomu být menším demokratem .. ale možná že ti bolševici nebyli podle havla tak špatní, možná že jen v minulost udělali pár chyb ale myšlenka to byla celkem fajn ,že ?? anebo se s nimi prostě tak dobře vyjednávalo o rozdělaní koryt,moci a moci - byli takoví jak to říci po havlovsku ... progresivní a pokrokoví tak proč je zakazovat. A hlavně se tihle "lidé jiného ražení" výborně hodí na havlistické eurokádry
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Ladislav L., 4.11.2009 6:01:43)
Odpovědět
jj.to je hloupé přirovnání.Náckové jsou fašisté.Ty nevíš co je to válka?Rekni mi,co je na nich dobrého.Jakou myšlenku můžem u nich pochválit.Srovnávat je s komunisty je protipol a největší blbost.Když jedni jsou pro mír a jiní pro válku.Velký rozdíl.Pryč s nácky.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Sunny, 3.11.2009 13:30:17)
Odpovědět
Pomoct si musíme sami.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(frantisek zajicek, 30.10.2009 19:25:29)
Odpovědět
Pane Streit,copak copak?Vase nedobytna pevnost Klaus uz se kaci?No jo,dostal svoji vyjimecku.Takze jedina karta ve hre uz je jenom US?Nechapu Vase srovnani pana Judr Rychetskeho s panem Bilakem.Srovnavat pravnika s krejcim???A on p.Rychetsky je v tom US sam?Jinak to chapu tak,ze kdyz p.Rychetsky nebude nic namitat proti LS,ma ksicht kolaboranta a Klaus masku zlomeneho cloveka,pokud ano jsou to narodni hrdinove.No,hodne zajimavy vyklad.Kdyby to napsal Polanecky,budis,ale Vy?FZ
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Petr, 31.10.2009 10:52:03)
Odpovědět
Mladá Fronta dnes - hlásná trouba ODS. Čest práci modří bolševici !!!
Re: Všechno bude jinak
(Proč z toho dělat tragédii, 31.10.2009 15:10:46)
Odpovědět
Doporučuji realistický pohled na věc. Bolševik Rychetský je nástrojem pro Lisabonský pamflet, protože má Kainovo znamení z totáče,tak leze socialistické internacionále do řiti ( vždyť to dělá kdekdo, tak proč neplout na vlně popularismu )-ona totiž v současné době ovládá politické struktury Evropy. To nezmění ani Klaus-konečně ten si je toho vědom.
Jak řekl pinkl z filmu Chytilové ..."je jiná doba"... Takže i komentář viz. výše s citací Beneše je dnes pasé a možná i překonaný jeho postulát-ten bordel v pohraničí a opuštěné úsedlosti a doprovodné ( po desetiletí ) vylidnění není vizitkou očekávaného vývoje tím, že došlo k odsunu němců.

Ono za 20 let bude zase všechno jinak-Rychetský bude mít 120 let a bude ve Štrasburku, Liška bude prezidentem, Wagnerová bude předseda mezinárodního soudu v Hagu, Paroubek to převezme na Kubě a Zaorálek ve Venezuele. Bursík s Katkou ovládnou Rudé brigády v Evropě a Cyril Svoboda bude Papežem. Pecina bude čestným předsedou Dělnické strany a Saša Vondra bude na Žižkově památníku správcem fosílií prezidenta osvoboditele Vaška Havla...
Re: Všechno bude jinak
(Standa1, 31.10.2009 23:42:28)
Odpovědět
Jsi skoro tak hloupý jako Streit!
Re: Všechno bude jinak
(Roman J., 2.11.2009 16:36:37)
Odpovědět
Tady se člověk poučí,jeden píše,že Rychetský je bývalý disident,druhý píše,že je bolševik.Tak jak to tedy je?Pište pravdu a neoblbujte lidi.
Re: Všechno bude jinak
(Sunny, 3.11.2009 13:34:10)
Odpovědět
Máte pravdu:-) To je naše výhra, že se i na tragické okamžiky našich životů dokážeme podívat s humorem a nadhledem.
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(frantisek zajicek, 31.10.2009 16:51:54)
Odpovědět
Pane Streit,jeste dodatecek:to,ze si neumime vladnout neni bachorka,ale holy fakt.Rozkradeny a zaprodany statni sektor(ODS),stamiliardove sekace(Soc.dem),intriky Zelenych a to vsechno pokropene svecenou vodou od Lidovcu.Opravdu krasna ukazka vladnuti.A nad tim vsim to zlodejske Numero Uno,ktere Vy Ted ponizene prosite,aby neco nepodepisoval.Proc se odvolavate na dobu min.pred 70 lety?Proc se neodvolate treba na Karla IV.?Dnes to proste s temi gaunery nejde.Budu rad,kdyz me vyvedete z omylu.Ja uz se nemuzu dockat,az nam bude vladnout ta hajzlbaba z Bruselu.Pry ma dobry papir,zatim pouzivam pro svou potrebu Ceska periodika,FZ
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(Standa1, 2.11.2009 22:49:16)
Odpovědět
Přeji panu Streitovi brzké uzdravení.
Nevím ovšem, zda pokročilá debilita je léčitelná.Tady nepomúže ani" léčba Klausem"
Re: Obličej kolaborace – nahradí Rychetský Biĺaka?
(pepa.gas, 3.11.2009 12:31:13)
Odpovědět
V nejslavnějším období českých dějin zde vládli lucembukové.Dnes bych přivítal třeba švéda než Klause,který pláče ptotože už nebude
mít takovou moc.A to je dobře,protože hloupostí
už nadělal dost!Je ostuda, že nám vládne ješitný ne moc chytrý president,ministr,který nemluví česky,poslanec,kterému je bližší vlastní prospěch než blaho národa.Toto je možné
ve státě,kde vládne soudcovská mafie a zákony
jsou jim pro smích.Každý národ má takovou vládu,
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama