reklama
reklama

Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!

Autor: Stanislav Janský | Publikováno: 14.8.2009 | Rubrika: Politika

Socialistický předák a bývalý odborář vyzval předsedu ODS Topolánka k tomu, aby zkusil žít za 10 tis. Kč měsíčně, prý se rád přidá. Jedná se sice o laciný populismus, ale rozhodnul jsem se „zdvihnout“ hozenou rukavici za Topolánka, ať má pan Škromach možnost se předvést – volby totiž klepou na dveře.

Na úvod bych si dovolil pana Škromacha upozornit, že pocházím z velmi skromných poměrů. (v sobě před rokem 1989 bych naši rodinu z hlediska ekonomického označil asi za chudou) Dále moji rodiče za podobný důchod (Méně než 10 tisíc kč) žijí již mnoho let a nemají žádný problém vyžít. Jistě před mnoha lety si za velkých obětí a úsilí postavili vlastní dům, takže dnes neplatí nájem, celý život žili skromně a šetřili na horší časy, nepili a nekouřili a nyní je jako děti příležitostně finančně odporujeme. (živili nás celé mládí, včetně VŠ studií, tak jim máme co vracet) Ale předpokládám, že to je chování každé normální rodiny. (rodina, která se tak nechová, by se nyní neměla divit....)

Já sám se souboje se Škromachem zúčastním rád. Bydlení mám vlastní, ano tvrdě jsem pracoval a trochu se i uskromnil, abych si brzy po studiích pořídit vlastní byt (předtím jsem ale platil celou dobu tržní pronájem..). Tak si ale představuji jednání každého trochu odpovědného jedince. Mám i dobré zaměstnání, ale jelikož jsem celý život pracoval v soukromém sektoru, tak nepochybuji, že si peníze, které jsem si vydělal, zasloužím. Alkohol moc nepiji, nekouřím a do restaurací chodím jen občas (ale klidně se bez toho obejdu), stejně tak se obejdu bez hraní oblíbeného golfu a podobných "radovánek". Mám dostatek jiných zájmů, které moc nestojí - no problem.  

(Moje partnerka si rovněž vydělává a má slušné rezervy z předchozího zaměstnání. Takže bych mohl možná říci, že podle socialistických škatulek jsme ti „bohatí“…jen je otázka, zda je a tom něco špatného – odpovím si sám, pro normálního člověka nikoliv.. pro socialistu podle všeho ano)

 Já jsem připraven se do souboje pustit od 1/9/2009, ale mám 2 podmínky: 

1)     P. Škromach vyzve ke stejnému duelu i ostatní socialistické politiky. Například J. Paroubka (bude si muset odpustit na měsíc luxusní obleky ze zahraničí a drahé restaurace), nebo S. Grosse (ten lety na Floridu), B. Sobotku (luxusní bydlení, na které nemá) legální příjmy), D. Ratha, či. J. Havla (ek „experta“ ČSSD a "skromného milionáře" více na www.kozelzahradnikem.eu ), nebo S. Krečka (movitého právníka žijícího v bytě s regulovaným nájmem).…

 2)     Nikdo z nich se nebude stravovat v trapně levných parlamentních restauracích a jezdit „zadara“ MHD, ale pěkně jako normální občan za své. 

Na závěr Vám „sdělím“ objev, lidské štěstí nemá s bohatstvím nic společného, zažil jsem časy, kdy jsem neměl ani korunu, stejně jako doby, kdy mám příjmy výrazně větší než potřebuji. Jistě dává mi to nové možnosti, například podporovat dobročinné aktivity, možná lépe cestovat, ale šťastný jsem pořád stejně… Moje poznání tedy praví, v majetku a penězích se štěstí neschovává,  pokud tohle ale lidé nepochopí, tak se nikdy z toho bludného kruhu závisti, chamtivosti a hlouposti nedostanou…navíc ta obrovská svoboda, kterou tak získáte se nedá snad ani slovy vyjádřit.:-) 

Ještě bych se rád zamyslel nad tím, kdo je vinen tím, že je někdo chudý v otevřené společnosti jako je ta naše. Podle socialistické logiky bych to měl být asi já (nebo Vy ostatní), podle selského rozumu si za to ten dotyčný může nejspíš sám… Co dáváte za odpověď?

 P.S. Pokud někdo máte na pana Škormacha mail, tak mu po pošlete, aby se nemohl vymlouvat, že o tom nevěděl…J  a vypadá proto jako srab...

 

reklama
10981 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(mary, 14.8.2009 9:20:08)
Odpovědět
Pane Jánský, máte naprostou pravdu. Ale myslím si, že když by přišlo na věc, zbyly by jenom kecy a nic než kecy. Ono se to dobře kecá od plného korýtka...
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(ensor, 14.8.2009 9:32:09)
Odpovědět
Už jsem zaslal odkaz.Jsem zvědav na Škromachovou reakci.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jan H., 14.8.2009 10:09:22)
Odpovědět
Naprosto presne, bohatstvi nema se stestim skutecne nic spolecneho. Take ja mohu srovnavat: Zazil jsem doby, kdy jsem nemel co jist, ani kde bydlet, jakoz i doby na vysluni slavy, popularity i mezinarodniho uznani. Za sva nejstastnejsi obdobi povazuji ta, kdy jsem mel laskyplne okoli, i pres majetkove pomery spis u dolni hranice spektra. S temito zkusenostmi dava lepsi financni zajisteni hlavne moznost pomahat tem, kdo pomoc potrebuji a rozdavat, co sam az tak nepotrebuji... :-)
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(XXM, 14.8.2009 10:31:20)
Odpovědět
Jo, oni by socani chtěli aby za 10000,- žili všichni. Hlavně všichni ostatní.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jan H., 15.8.2009 8:35:34)
Odpovědět
Vystizne! Hlavne posledni veta. :-)
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(budík, 15.8.2009 10:39:03)
Odpovědět
Správně. A zdaňte jim to 15 % ať žijí za 8500 a ten co má pouhých 60000 živoří za 51000.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Piotr, 15.8.2009 22:06:43)
Odpovědět
Bravo. Již se to šíří. Připojili se i čestní pravicoví soudruzi Kožený, Krejčíř a Pitr. Snad se přihlásí i "Ičko"
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Fiter, 14.8.2009 11:52:01)
Odpovědět
Já bych s nima do takové soutěže nešel.Oni jsou zvyklí lhát a podvádět a v této soutěži by to jiné nebylo.A navíc by s každým soutěžícím musel být neustále někdo kdo by ho hlídal.Socialistovi nikdy nevěř,ten ti podrazí nohy kdy to nejméně čekáš.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jan H., 15.8.2009 8:43:11)
Odpovědět
Bohuzel. Levicovych podvodniku, kteri lzive lakali spoluobcany na "socialisticky raj na zemi", ale zatim jim slo jen o jejich moc a majetky, zna historie radu. Napr. Lenin, Hitler, Stalin, Gottwald - a ostatne vsichni hochstapleri z komunisticke mafie, kteri, kdyz "prestalo kapat", se v oranzovem prevleku ukryli do CSSD. (Proto je jich tam napr. 10x vic, nez v ODS.)
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(budík, 14.8.2009 11:54:33)
Odpovědět
Pane Janský, blahopřeji Vám k Vaší odvaze žít za 10000,-/měs. Dá se žít i za podstatně méně, čehož jsme všichni svědky včetně Škromacha a jeho party. Ale vím jedno. Bude li pravice (jíž se nejspíš zastáváte) většinově vládnout, nebude těch 10000,- měsíčně stačit k životu ani skromným jako jste Vy. Přestože levici jde o změnu také především kvůli sobě, alespoň brání stále většímu otevíraní nůžek mezi chudobou a bohatstvím. Kdo celý život pracoval si nezaslouží aby čekal na vaše milodary.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Devden, 14.8.2009 12:31:20)
Odpovědět
Plně souhlasím s Vaším příspěvkem. Já sám také dokáži žít za uvedenou částku. Ale lidé, kteří s touto částkou musí vystačit nezpůsobili globální ekonomickou krizi a přesto na ní nejvíce doplácejí.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jan H., 15.8.2009 8:38:04)
Odpovědět
Zadni lide v CR globalni ekonomickou krizi nezpusobili. Problemy maji vsichni, jak podnikatele, tak zamestnanci, pouze ponekud ruzneho druhu.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(vk, 15.8.2009 15:03:28)
Odpovědět
Hlavně to dělá z daní občanů, ať na to dá ze svého a ne ubírat ostatním
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(babka, 17.8.2009 6:24:55)
Odpovědět
To všechno jsou nsmysly. Samozřejmě, že spousta lidem stačí deset tisíc měsíčně, ale co režie? Já platím inkaso kolem osmi tisíc a neobejdu se bez léků,hygienických potřeb, potřeb na praní a co opravy, které jsou nutné každou chvíli? Na jeden důchod je to nemožné a já se stydím za podporu svých dětí. Stát spoléhá na to, že kdo má děti,tedy slušně vychované, že je podpoří.Považuji to za vydírání,protože za celoživotní práci a placení všeho, stát ubírá životní úroveň mým dětem a ještě zadlužuje jejch děti. Jen elita si žije nad poměry, které si vytvořila nikoliv svou prací.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Davidan, 14.8.2009 12:30:18)
Odpovědět
Stanislave, nevím, jestli je to vaší hloupostí, nebo jen politickým přesvědčením, ale vy nejste ten, kdo by měl do souboje se Škromachem jít. To vám nedošlo? Vy jste možná zvyklý žít za desítku měsíčně, ale ne Topolánek a Škromach. Takže tenhle výblitek, byl naprosto zbytečný, i když vám asi připadá velmi odvážný. Není.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(kapej, 14.8.2009 19:07:23)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím, jsou to jenom plky a zase jen plky. Něco pamatuji, nekouřím, nepiju, nikdy mi nepřišlo špatné pracovat - naopak,, jsem ze čtyřech dětí a skromnost je moje vlastnost číslo 1, také mám školy a přesto je můj důchod necelých 9 tisíc a pracovat MUSÍM. Bydlím ve městě a mám vlastní bydlení a přesto by mě ta jedna tisícovka navíc nevytrhla... Jsem invalidní a vím, co to znamená hájit holý život a neprosit přitom o milodary.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(xxxxxxxxxx, 15.8.2009 8:51:03)
Odpovědět
Panu Rathovi to nevysvetlujte, ten si vzdycky umi vydelat, at uz uplatky, tunelovanim nebo podvody. A kdyz bude nejhur, jeho harem ho umrit nenecha. Kdo by pak daval spatny priklad jejich detem, ze?
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(babka, 17.8.2009 6:31:52)
Odpovědět
Díky za obohacení slova výblitek, ten jsem ještě neslyšela,aspoň jsem se poránu zasmála. Zdravím. Volit letos prvně nepůjdu, jsou všichni stejní, elita jen pro sebe.Stejně nás používají jen jako kulisu pro volební šaškárnu. Kdyby ty peníze dali na něco užitečnějšího, stejně - trochu myslící člověk jim nevěří a blbce neovlivníme. A o, budeme mít vlád, jakou zasloužíme. Jen když vidím toho zeleného, jak se vehementně chytá křesla po debaklu předešlých, je to opravdu jen o korytech.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Babka 2, 17.8.2009 15:17:18)
Odpovědět
babko,máte pravdu,dobře jste to napsala.Proč by nás měli podporovat naše dět?Na důchody jsme dělali 40 let a platili třetinu z platu na sociální a zdravotní.Máme důchody zasloužené a že to vlády prodrbaly?Za to my nemůžem.Naše děti mají co dělat se svými rodinami,mají děti na krku ještě my abychom je obírali?Na úkor tunelářů?To jsme se dočkali.Mladí jsou někteří a je jich hiödně bez práce,tak jak se ještě mají starat o staré rodiče?
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(cavrda, 14.8.2009 15:53:30)
Odpovědět
Pokud jste dva a berete dest důchodu tak jto jde.Pokud ale jste sám tak je to horší.A přesto se musí s toho vyžít.
Ono se to kecá pokud máte plat poslance za nic.Škromachu jako Valach jseš vůl a né kůn.Poslouchej dál Jyřiho a zase se budeš mát dobře.Bůh s tebou a zlé pryč.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Šoumen, 14.8.2009 17:28:51)
Odpovědět
Blábol. Mě by spíš zajímalo, jak by za to vyžil Topolánek, nebo Dalík. Jednou to jeden poslanec chtěl zkusit a avizoval to v médiích. No a skončilo to tak, že i když se stravoval a chlastal v levné poslanecké jídelně, tak už asi po 9 dnech neměl prachy a kajícně to vzdal. Tímto pro mě končí i ten blábol co je napsaný nad diskuzí. Je to o ničem.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jiřinka, 14.8.2009 18:00:34)
Odpovědět
jste ubozí. Nejde o to vyjít jeden měsíc za desítku, ale nejméně rok. Platit nájem a poplatky . Léky. Každý neměl tu výhodu pracovat v soukromém a vydělat si. Nemůže být každý vysokoškolák. A lidé z továren ani tuto penzi nemají.A hlavně si nechte ty bláboly o sockách.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(lunochod, 15.8.2009 0:41:42)
Odpovědět
Pracovat v soukromém je výhoda? Já myslel, že je to možnost ...
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jan H., 15.8.2009 8:55:17)
Odpovědět
Je spousta lidi i bez vzdelani, kteri jsou bohati, dokonce i velmi bohati (znam konkretni priklady). Kdo ma alespon remeslo, muze na tom byt (a take obvykle je) velmi dobre. Ne nadarmo se rika "remeslo ma zlate dno"...
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Eva G., 17.8.2009 15:23:21)
Odpovědět
Jano H.bohužel máte pravdu,že i lidé bez vzdělání mohou být velmi bohatí.Vzorem může být Pitr.Chlap,který nemá ani maturitu a jaké miliony točí.Je odsouzen a nesedí.Přišel k penězům tunelováním a podvody.Takové lidi máte na mysli?Ty chcete dávat příkladem?Krejčíř je něco podobného.Jsou to ti nejhorší co nás okradli.Ten kdo poctivě vystudoval vysokou školu je třeba ibez práce.Tak to dnes unás chodí.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(ann48, 15.8.2009 0:37:45)
Odpovědět
Pane Janský, máte naprostou pravdu. Opravdu v životě má cenu ne velký majetek nebo spousta peněz, ale dobré rodinné vztahy. Máme tři už dávno dospělé děti s vlastními rodinami, ale jsou tak vychované, že se máme všichni rádi, přestože žádný z nich si nemůže dovolit jezdit k moři, nebo žít v luxusu. Vím, že dostatek peněz činí život snazším, ale nečiní lidi lepšími. To však jak vidno Davidan, nebo Šoumen nikdy nepochopí.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Jan H., 15.8.2009 8:56:21)
Odpovědět
Presne tak.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Šoumen, 16.8.2009 18:37:19)
Odpovědět
Vážený pane já jsem nepsal o tom že mám také 3 dospělé děti, také se máme rádi a peněz jsme neměli také nikdy dost. Mě jen šlo o to, že takový Topolánek nebo Dalík s těmi penězi vyjdou tak týden, viz příklad poslance co jsem psal před tím. Tak mě laskavě nezařazujte k těm co to nepochopili. Já bych mohl napsat stejný článek a zrovna tak bych s těmi penězi určitě vyšel. Protože totiž víc nemám. Jenže se asi nechci zviditelňovat na NETU, protože se na to žádný politik nechytí, ti umějí jenom lhát a lhát.
Je mi hanba za Vás pane autore !
(Brabec, 15.8.2009 6:49:10)
Odpovědět
Ale i za toho Škromacha.Žít bez rezervy - stále -to je problém , o kterém ani netušíte. Různé poplatky,léky, šatit se, obouvat, živit. Jinak si nic jiného nemůžete dovolit. Žvaníte a stavíte se do hrdinné pózy. Je to hnus !
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(kamil, 15.8.2009 8:09:55)
Odpovědět
Bože Janský vy jste debil o to vůbec nejde.
!PANE JANSKÝ, JSTE MODRÝ IDIOT
(Karolina Janská, 15.8.2009 8:51:28)
Odpovědět
Jak můžete takové slinty jako je váš článek vypouštět do světa ? V zemi, která má půl milionu nezaměstnaných a z velké částí ne vlastní vinou a polovina národa je na hranici chudoby ?Podle vásjsou lidmi jen ti, kteří sedí v soukromých firmách a berou desetitsíce . Pro vás je člověk jen ten, kdo patří mezi miliardáře,milionáře,tuneláře,mafiány a rozkradače státu ?.Ujišťuji vás, že takové spoluobčany se stydím
Re: !PANE JANSKÝ, JSTE MODRÝ IDIOT
(Jan H., 15.8.2009 9:01:10)
Odpovědět
Dobry vtip! Zrejme vam uniklo, ze v dobe ekonomickeho rozkvetu sveta dokazaly spatne vlady CSSD (ktere marne kritizovali spickovi ekonomicti experti Evropy) vyhnat nezamestnanot az nad neuveritelnych 10%. O tom se vladam dnes, v dobe tezke globalni recese, nezda ani v nejdesivejsim snu!
Re: !PANE JANSKÝ, JSTE MODRÝ IDIOT
(unkas, 15.8.2009 12:16:40)
Odpovědět
Co to melete za pitomosti?Jací ekonomičtí experti?Jakých deset procent.Člověče,vy už těm vašim kravinám i snad věříte!
Ze nejste informovan ani naznakem neznamena, ze bych se snizil ke lzim jako pan Rath, ktery "lzi pouziva kazdy den". :-)
.
Rozhazovacne vlady CSSD kritizoval napr. prof. Wyplosz v Project Syndicate (mohu citovat) a nezamestnanost za spatnych vlad CSSD byla v letech rozkvetu svetove ekonomiky dle MPSV nasledujici:
2002=9.2,
2003=9.9,
2004=10.2
(nektera ctvrtleti a mesice jsou jeste podstatne horsi). Naproti tomu Koalicni vlada dosahla hodnot podstatne lepsich:
2006=8.1,
2007=6.6,
2008=5.4.
Chapou, ze fakta jsou pro oranzove lhare neprijemna a ne kazdy z nich je unese.
.
Pro priste si pamatujte, ze cokoli uvadim, mohu take dolozit.
Re: Neco faktu.
(unkas, 17.8.2009 20:06:17)
Odpovědět
Pochopil vysvětlení od pana Dr.?Ne?Tak ti není pomoci a dej se k popelářům,trdlo!
Re: !PANE JANSKÝ, JSTE MODRÝ IDIOT
(Dr.Str., 17.8.2009 19:40:28)
Odpovědět
Pokud vím, nezaměstnanost byla 10% v době počátku vlády ČSSD a byla zaviněná vládou ODS.
Když si sečtete schodky státních rozpočtů za doby vlády ČSSD, tak až nějak nápadně připomínají sanační peníze, jež se nalily do IPB a podobných utrejchů.
Když ČSSD tady končila, byla nezaměstnanost 6%. Jediná věc, kterou modré mozky ze sebe dokázaly dostat, byly přihlouplé vtípky na bradavice a střídání žen.
Jo a taky měli plnou hubu keců na státní dluh, ale to, že se zadlužovali soukromě a mnohem rychleji, to už radši z huby nevypustili.
Radši skočili na vějičku slíbených poplatků ve zdravotnictví, kterou prosadila pojišťovácká lobby.
Re: !PANE JANSKÝ, JSTE MODRÝ IDIOT
(Mriroslav Krček, 16.8.2009 21:31:39)
Odpovědět
Na pipipipipipipipipipi !
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(N2XL, 15.8.2009 11:56:07)
Odpovědět
To je tak pro Vás kapesné na večer ne pane Škromachu? Podnikal jsem až jsem si z toho uhnal operaci páteře a můj částečný invalidní důchod číní 6 500,kč.Z tohoto důchodu dám tak ca 5 000,Kč do cestovného k lékařům a 1 000,Kč,- za léky a zbytek musím si nějak poradit.Tak že 10 000,kč,- na měsíc směšný peníz za který se nedá vyžít ale živořit.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(unkas, 15.8.2009 12:35:29)
Odpovědět
Pane Janský,lžete od samého začátku.Vaši rodiče museli mít vždy dost peněz,abyste mohl vystudovat a oni si mohli postavit dům.Dnes mají oba důchod dohromady silně přes deset tisíc.19?Ale to je fuk.Jinak vás,jako velmi úspěšného člověka obdivuji,jak jste radostně a šťastně běhal po parku,když jste byl bez peněz.Zajisté pocit k nezaplacení.No a ostatní bláboly jsou napsány pro zde radostně slinící pravičácké chytrolíny,kteří s klepavkou čekají na další hloupost sepsanou proti jinak smýšlejícím lidem.
A žít,nemyslím neumřít hlady,za deset tisíc,raději nezkoušejte.Mohl by jste skončit u potápění do kontejnerů.Velmi brzy.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(XXM, 15.8.2009 15:14:34)
Odpovědět
Autor to jistě psal pro všechny. Nejen pro pravicové chytrolíny. Ale jen ti z opačného spektra typicky reagují. Zlostně, podezíravě, závistivě.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(fan fan tulipán, 16.8.2009 12:51:45)
Odpovědět
ty nejsi debil ani kreten ty jsi P.I.Č.A PANE JANSKY.
DĚTINSKÉ PLKY:
(ZlejPes, 16.8.2009 15:04:29)
Odpovědět
Infantilita Vaší slohové práce mě vyděsila, pane Jánský.
Omlouvám se
(ZlejPes, 16.8.2009 15:11:21)
Odpovědět
za zkomolené příjmení, pane Janský. Jinak za nic, myslím že jsem se vyjádřil až příliš diplomaticky...
Re: Omlouvám se
(ferda, 16.8.2009 20:40:59)
Odpovědět
Ten článek je tak slaboduchý,že si autor snad ani odměnu nezaslouží,ale vše je dobré před volbami.Tento výron předčí i slátaniny Kříže a Polaneckého,to je dobré jen tak pro Jorkšíra.
pokud nebudete muset platit hypotéky, protože už to máte splaceno, pokud bydlíte ve vlastním, jak tvrdíte - to znamená bez nájmu, a pokud už nemáte malé děti - asi ne protože už máte nadstandartní příjmy, dobře vydělávající manželku a vlastní bydlení, hádám vám tedy něco kolem padesátky plus mínus, tak to se vám to machruje !!! Ale mladí lidé tak do třicítky, se dvě,a předškoláky nebo školáky, buď bydlící ve svém, s hypotékou, nebo v tržně regulovaném, tak ti všichni by vám plivli do xichtu, za takové kecy. Takhle camrat může borec co už všechno má, a k tomu navíc žlučník, nebo nechutenství a tak ani skoro nejí.
Normální lidé s 10 000 po zaplacení všech nutných výdajů tak maximálně rohlíky a vodu.
Jste b*lb odtržený od reality.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Kvalich, 17.8.2009 9:58:24)
Odpovědět
Já se také k soudruhu Škromachovi přidávám. Celý život jsem pracoval za 2000 hrubého socialistické mzdy. Jsem přesvědčený, že jsem svou prací byl a jsem prospěšnější než rohatecká vyžírka Škromach. Mám důchod a tak se těším, jak to vykrmené socanské prasátko bude se mnou skromě žít za 10000,00 Kč měsíčně. A pěkně nejméně 5 roků, měsíc po měsíci. A nedocpávat se v poslanecké výkrmně!
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(unkas, 17.8.2009 20:04:16)
Odpovědět
Za dva hrubého?To jsi tedy pěkný lempl.Styď se a nebuď hrubý na pana Škromacha,lůzo závistivá!
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Radmila, 17.8.2009 10:26:56)
Odpovědět
Vážený pane, už dlouho jsem nečetla tak skvělý článek! Děkuji za příjemné řádky, které jsem směla číst. Jen bych ráda dodala, že takové to rádoby hrdinství, pokud jej provedou fakt majetní lidé - je o ničem, když je třeba jenom na měsíc. Každý měsíc se nekupují záclony, koberce, počítač, mobil kabát a jiné velké a větší věci, takže pokud za 10 000 Kč, tak aspoň na rok, kdy už se ten rozdíl určitě pozná.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(hana, 17.8.2009 12:32:29)
Odpovědět
I mně by se líbilo,jako ostatně mnohým,žít za 10.000,-Kč měsíčně.Pracovala jsem téměř 40 let v technických funkcích,manžel jako strojař s vysokou kvalifikací.Bohužel - TATRA -dopadla,jak dopadla.V době kdy byli pracovníci odměňováni 60% platu onemocněl a z tohoto příjmu mu byl vyplácen plný invalidní důchod.Díky vám,privatizanti a díky současní kapitalisté!Já jsem měla štěstí pracovat 12 let v soukromé výrobní firmě.Zatímco si majitelé postavili 3 vily,nám platy stagnovaly.Komu se nelíbilo mohl odejít,proč ne.Už v klasické literatuře(Černí baroni)bylo řečeno,že lidí je jako sr...k.To jsou ty výhody regionů s vysokou nezaměstanaností.Každý holt nemůže žít v Praze !Nikoho nezajímalo,že jsme vychovali 3 děti,dochovali oboje rodiče,z mála našetřili na privatizovaný byt atd.Neznáme dovolenou,šetříme alespoň na drobný dárek vnoučkům,radujem se života a chválíme současnou dobu.Ta přeje mladým a zdravým.A my ostatní,co jsme neměli to štěstí?Modleme se,aby náš příjem byl opravdu,třeba někdy v budoucnu,těch vysněných 10.000,-Kč.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Ekonomka, 17.8.2009 15:41:51)
Odpovědět
Pane Janský,nejvíc se mi líbí Váš poslední odstavec,že štěstí není v bohatství.To by si ale měli uvědomit hlavně ti bohatí.Pro ty jste to asi psal,ne?Chudí bohatí nejsou,tak to nepoznali.Pan topolánek se nám s Toskánska vysmál do ksichtu jaký je frajer,že si může dovolit dovolenou za milion a chudý člověk na to hledí s otevřenou pusou.Možnosti chudých nejsou stejné.Nikdo nezačíná na stejné startovací čáře.Těm slabším je třeba pomoci.Ne ale těm lenochům.Sociální politika je dobrá,jen se nesmí přehánět a podporovat nefakčenka.Někdo přišel o práci po 30 letech práce a nikde ho nechtějí.To je jiná politika.Nemělo by se tak vůbec stát,ale o tom až příště.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Ekonomka, 17.8.2009 15:42:04)
Odpovědět
Pane Janský,nejvíc se mi líbí Váš poslední odstavec,že štěstí není v bohatství.To by si ale měli uvědomit hlavně ti bohatí.Pro ty jste to asi psal,ne?Chudí bohatí nejsou,tak to nepoznali.Pan topolánek se nám s Toskánska vysmál do ksichtu jaký je frajer,že si může dovolit dovolenou za milion a chudý člověk na to hledí s otevřenou pusou.Možnosti chudých nejsou stejné.Nikdo nezačíná na stejné startovací čáře.Těm slabším je třeba pomoci.Ne ale těm lenochům.Sociální politika je dobrá,jen se nesmí přehánět a podporovat nefakčenka.Někdo přišel o práci po 30 letech práce a nikde ho nechtějí.To je jiná politika.Nemělo by se tak vůbec stát,ale o tom až příště.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(Vesničanka, 18.8.2009 8:00:35)
Odpovědět
to je opravdu hezké. I mě a moji sestru rodiče živili na studiích, z čeho je mám ale podporovat když nemám plat ani 13 tisíc? A sestra je samoživitelka? Jsem ráda že se uživíme sami, přesto by si rodiče naši pomoc zasloužili.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(pavel z Prahy, 18.8.2009 14:57:29)
Odpovědět
Pane Jánský, při Vaší inteligenci jste si jistě mohl kontakt na p. Škromacha najít na webových stránkách sněmovny (z.skromach@worldonline.cz) a podiskutovat si s ním. Výsledek by byl jistě zajímavější než Vaše plky.
Re: Pane Škromachu, já výzvu příjímám a budu žít za 10tis. měsíčně!
(carda, 18.8.2009 17:03:48)
Odpovědět
reakce vzdelaneho cloveka by mohla byt zcela zcela jina bohuzel je takova nijaka hlasit se za Topolanka muselo byt jiste emotivni kdyz jiste vime,ze on nebude reagovat a je to preci chlap s gulema a nebude si s takovouto vyzvou delat problemy jen aby jsme byli vubec radi po dalsi vlade modrych schopni zit zamene nez 10tis.kc
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama