reklama
reklama

Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 15.7.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Kanaďané nám ze dne na den zavedli víza kvůli našim často nepřizpůsobivým spoluobčanům, zneužívajícím tamní sociální systém. Naše odveta je vskutku tvrdá. Kanadští diplomaté budou muset mít víza k nám.

Kanada, země zaslíbená pro naše "dyškriminováný" spoluobčany, o níž se dozvěděli blahé paměti díky TV Nova. Jeden z nekorektních vtipů dokonce tvrdí, že slovo "daleko" se v romštině řekne "Toronto".

Kanadský sociální a uprchlický systém je hodně benevolentní. Bylo jen otázkou času, kdy ho někteří podnikavci začnou zneužívat. A takových podnikavců, kterým se nechce pracovat, ale mají v malíčku veškeré možné předpisy, na základě kterých mohou požadovat po úřadech snad všechny možné i nemožné sociální dávky a příplatky, má naše země skoro nepočítaně.

Celá záležitost došla tak daleko, že nás navštívila kanadská delegace a zjistila, že u nás není státem řízená diskriminace a perzekuce skupiny osob, z níž se rekrutuje drtivá většina žadatelů o azyl v Kanadě. To je panečku zjištění! To přeci Kanaďané zcela jistě vědí i bez vysílání delegací, jinak by těžko mohla naše země být součástí EU.

Ono je to strašlivě jednoduché a líbivé řešení. Zavedeme víza a basta! Proč si přidělávat starosti například tím, že se jednoduše Česká republika prohlásí za bezpečnou zemi, ve které neexistuje státní diskriminace a tím pádem občané této země nemají nárok žádat o azyl. A to už ani nemluvě o tom, kolik by to dalo práce změnit kanadský právní řád tak, aby jejich dávky nebyly tak snadno zneužitelné.

Vinu za svou vlastní nezodpovědnost a benevolentost tak přenášejí na jiné státy. Zavést víza ze dne na den se rovná diplomatickému faux pas. Jistě, je jasné že Kanada tímto zabránila masivnímu náporu českých zneužívatelů - žadatelů o azyl, který by dozajista následoval po oznámení, že víza budou zavedena například za čtrnáct dní, přesto neexistuje důvod k takovému kroku.

Žadatel o vízum bude muset doložit že "jeho návštěva Kanady je krátkodobá, že nezůstane v Kanadě déle než po povolenou dobu, že má dostatek financí na pokrytí nákladů pobytu v Kanadě, že je v dobrém zdravotním stavu, nemá záznam v trestním rejstříku a nepředstavuje bezpečnostní riziko pro kanadské občany".

Kanaďané nám vyčítají, že jsou prý u nás dochází k diskriminaci Romů, byť diskriminaci stát neorganizuje. Pokud chtějí žadatele o vízum separovat podle výše uvedených měřítek, nedopouštějí se naopak diskriminace Kanaďané? Je spousta lidí, kteří mají koupený zájezd a kterým se může snadno stát, že jim Kanada vstupní vízum nepřizná z jakéhokoli důvodu. Těmto lidem pak propadne zájezd, protože vina není na straně cestovní kanceláře.

Naše současná dočasná vláda rozhodla o "tvrdém" protiúderu. Kanadští diplomaté budou muset žádat o vízum k nám. To se všech k nám cestujících Kanaďanů skutečně dotkne. Problém je, že nemůžeme zavést plošná víza vůči nějaké zemi, aniž by nám to schválila EU. S tím, jak vše v EU probíhá rychle, průhledně, nebyrokraticky a jednoduše, můžeme počítat, že českou žádost o jednání EU vyslyší tak někdy v příštím roce. Komise by se podle Barrosa měla českou žádostí zabývat do tří měsíců.

Na tomto příkladu je názorně vidět, v jakém postavení jsou členské státy EU. Bezprizorní, nesuverénní a nesamostatné. A co když EU českou žádost nevyslyší? Jednoduchá odpověď. Budeme dál poníženě žádat o víza (zatím ve Vídni, aby to bylo jednodušší) a s omluvou kanadským diplomatům vízovou povinnost zrušíme. Zároveň se budeme muset na každého Kanaďana culit, aby náhodou neměl pocit, že jsme vůči němu nějací zatrpklí.

A tak poděkujme těm, kteří tuto situaci způsobili. Našim spoluobčanům, kteří si chtějí v Kanadě přivydělat na kapesném zatímco jim doma běží sociální dávky, které si po návratu zpětně vyzvednou a kdyby náhodou ne, tak před novináři zbaběle utíkající ministr pro skupiny malé, menší, ještě menší a squatery se postará o tom, aby dávky dostali a aby jim jejich města přidělila nové byty, když ty své prodali, aby měli na letenky do Kanady. Zároveň poděkujme kanadské administrativě a zákonodárcům, že už dávno mohli systém sociálních dávek a uprchlictví změnit tak, aby nedocházelo k jeho zneužívání.

Normální občan si rád připlatí za víza (mimochodem, zatím nikde nebylo zveřejněno, kolik bude vstupní vízum stát) a užije alespoň špetky adrenalinu z totality, zda dostane vstupní vízum (devizový příslib už naštěstí nepotřebuje, ale za to musí prokázat, že má dostatek financí). Inu, budeme to muset zase jednou Kanaďanům nandat na kluzišti. 

Dodatek: Evropská unie se k otázce kanadských víz postavila zcela podle mého čekávání. Její mluvčí sdělil: "My si myslíme, že kanadské opatření je dočasné a že svobodný pohyb mezi EU a Kanadou se brzy navrátí." Zároveň vyloučil, že by EU automaticky zavedla víza pro Kanadu, čímž EU opět porušuje svá vlastní pravidla. Podle klauzule solidarity ostatní členské státy mají zavést víza dané třetí zemi, v tomto případě Kanadě, prozatímně, a to na dobu 30 dnů. Podmínkou je, aby ministři členských států v Radě EU nerozhodli jinak.

EU tedy bude jednat, na projednání české žádosti má tři měsíce. "Komise samozřejmě velmi lituje toho, že Kanada víza zavedla, a bude to s Českou republikou konzultovat," řekl mluvčí Evrospké komise Cercone. Jinými slovy, přeci se nebude EU namáhat kvůli nějakému desetimilionovému státečku. To by byla jiná, pokud by někdo zavedl víza vůči Francii nebo Německu, to by, panečku, stála celá EU v haptáku a málem vyhlašovala válku. Na Česku přeci nesejde. A to jetě ani Lisabonská smlouva nevešla v platnost...

http://polanecky.blog.idnes.cz/

reklama
8918 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Bořek, 15.7.2009 7:20:12)
Odpovědět
A tak jsme si libovali,že v podobných případech nás podpoří EU.Prdlajs.Ukazuje se ,že naš prezident má v mnohém pravdu.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(poi, 15.7.2009 10:30:40)
Odpovědět
Bořku,konečně lidé začínají vidět pravdu.Klause pomlouvali,zrovna tak to jednou bude s Ráthem a Paroubkem.To je tutovka.!Bude to ještě nějakou dobu trvat.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Standa1, 18.7.2009 21:24:37)
Odpovědět
Pokud vím, tak Češi kopali do zadku EU (hlavně nové členské země), když jednali o zrušení viz do USA a námitky EU jim byly ukradené.Takže proč by se EU teď měla starat, že?
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(DS, 15.7.2009 13:53:54)
Odpovědět
Pořád jste nadávali panu presidentovi do senilních staříků a kdo měl pravdu, že EU bude za nás rozhodovat podle toho jak jim to bude vyhovovat a ne podle toho co bude Česká republika potřebovat. Pane presidente, LS nepodepisovat. Myslíte, že poslanci presidentské veto přehlasují? Uvidíme, jestli se najde dost poslanců, kteří na pozadí těchto skutečností přehlasují presidentské veto. Zelení, oranžový jehovisté a pravda a láska by se měli panu presidentovi omluvit. Jediný, kdo se v tomto blbákově chová odpovědně je právě on.
Klaus má pravdu ve všem.
(Brabec, 15.7.2009 8:04:41)
Odpovědět
Já jsem pro vstup do EU nehlasoval. Máte co jste chtěli.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Petr Masák, 15.7.2009 8:42:06)
Odpovědět
Jen opravdový moula si mohl myslet,že se EU k vůli naší žádosti pose*e a zaujme vůči Kanadě odpovídající opatření.
Kdo si jen trochu pamatuje něco z historie,tak tomu bylo vždycky,ať už jsme měli dohody a paktovali se s kýmkoli,vždycky to dopadlo obdobně:Hodili nás přes palubu....
On ten náš Vašík Klauzů nebude vůbec tak hloupej,jak si to o něm mnozí myslí!!
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Alberto Kvěch, 15.7.2009 9:05:05)
Odpovědět
Jaké jiné příspěvky se dají čekat na EUROSKEPTICKÉM PORTÁLU OD EUROSKEPTIKŮ.Žádné.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Cynik, 15.7.2009 10:31:40)
Odpovědět
Kvěchu, toto je diaskusia. Keby ste navrhli spôsob ako problém rýchlo vyriešiť, tak ako eurooptimista diskutujete s euroskeptikmi. Zatiaľ som od Vás nezaznamenal ani jeden normálny príspevok, ktorý by sa podobal na diskusiu, len samé provokačné a navyše aj idiotské výroky a žvásty. Takých ľudí ako Vy označil svojho času premiér Fico ako provokatérov s IQ dreveného vláčika. Keď však porovnám Vaše prejavy s Barossom, Barottom a inými EÚ papalášmi, tak vlastne nie ste na tom až tak zle, vlastne spĺňate kritériá pre úspešnú kariéru dozorcu v gulagu zvanom EÚ. A to som svojho času hlasoval za vstup Slovenska do EÚ, len som netušil, za čo vlastne hlasujem.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Alberto Kvěch, 16.7.2009 22:33:01)
Odpovědět
Jasně jste také EUROSKEPTIK.NEZAPOMÍNEJTE NA SVÉ SLUŠNÉ VYCHOVÁNÍ.Jestli jste se nevšiml, tak jsem nikdy nepoužil žádné sprosté slovo,tak se laskavě také chovejte slušně.Jestli Vy EUROSKEPTIKŮM VĚŘÍTE-VAŠE CHYBA PANE.EUROSKEPTICI ŽÁDNÉ ARGUMENTY ZATÍM NEPŘEDLOŽILI.Já občany falešně nestraším, tak žádné agumenty předkládat nemusím.Hezký den pane.Neprovokujte.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Alberto Kvěch, 16.7.2009 22:43:38)
Odpovědět
Cyniku.Musíte lépe číst a musíte chtít z příspěvků něco vyčíst.Jinak nevyčtete nic.Já sám jsem žádný Váš příspěvek zatím neviděl. Můžete laskavě připomenout jakýkoliv Váš příspěvek ze kterého bych mohl cokoliv vyjma urážek vyčíst.Prosím odkažte ,rád si přečtu a rozhodně reagovat budu.Opravdu.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Cynik, 17.7.2009 10:00:51)
Odpovědět
Kvěchu, do diskusií prispievam, hoci zriedkavo. Zažil som aj iné kalibre nafúkancov, fanatikov, humanistov a intelektuálov ako ste Vy. Provokujem provokatérov ako ste Vy. Aj kanibal sa môže správať slušne, napriek tomu je odporným kanibalom a Vy ste taký intelektualistický kanibal. Jednoducho sa mi intelektuálne hnusíte a je mi z Vás na vracanie. Vôbec nie ste slušný, hoci sa nevyjadrujete oplzlo. Tým viac ste odporný a perverzný. Viesť s Vami racionálnu diskusiu je logicky nemožné, preto reagujem na Vás len vtedy, keď zahlásite nejakú hlúposť, čo sa Vám dokonale podarilo. Eurooptimista Vášho kalibru je v skutočnosti euroislamistický terorista a nie je dôležité, či si to uvedomujete, alebo nie. Vy v skutočnosti nie ste žiadny eurooptimista ani Európan, pre Európu a jej budúcnosť ste len hrozba. Lenin ľudí ako Vy nazýval užitočnými idiotmi. Preto som Vás aj nazval idiotom, lebo len duševne, alebo ideologicky chorý človek môže mať postoje ako Vy. Vôbec ste totiž nepostrehli a nereagovali na to podstatné, že som hlasoval za vstup do EÚ a som sklamaný. V tomto je Vaša úbohosť.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Alberto Kvěch, 17.7.2009 11:33:13)
Odpovědět
Vážený pane.Děkuji za ocenění.Opravdu děkuji. Už dlouho jsem nebyl nikým tak oceněný.Píšete,že na mé příspěvky reagujete jen tehdy, když napíši hloupost.Díky. Já už napsal stovky příspěvků a ze všech těch možná tisíc příspěvků jste vyhodnotil jeden jako hloupost.Jinak jste nikdy nereagoval. To je velmi dobrý výsledek.ŽE.JESTLI ALE pane dovolíte, je zřejmé ,že si Vaše myšlení musíte nějak srovnat. Volil jste EU a dnes Vás to mrzí, protože jste netušil a sám sobě se omlouváte.Příště více tedy přemýšlejte a tušte než uděláte opět nějakou chybu.Sám tedy potvrzujete, že rychleji jednáte než myslíte a to vidím i dle Vašeho příspěvku, na který reaguji.Dle Vašeho příspěvku a dle Vašeho současného pohledu na EU usuzuji,že ani dnešní Váš názor není konečný a své stanovisko vůči EU kladně pozměníte. Předpokládám ,že tehdy, až kladně EU začněte vnímat a táké pro svou osobu v EU najdete v něčem místo. Zatím se tak jistě ještě nestalo.Jinak si velmi vážím,že se jako bratr SLOVÁK(NAŠI PŘÁTELÉ PŘIROZENĚ NEJBLIŽŠÍ) STÁLE POVAŽUJETE za ČECHOSLOVÁKA a náš stát,jeho politická situace,úspěchy, Vám leží na srdci a stále cítíte potřebu k našemu blahu svými názory přispět.Toho si vážím.I já mám nesmírnou radost, když v ČESKÉ tel. vystupují umělci ze Slovenska, politici a osobnosti. Myslím,že přátelství MEZI SLOVÁKY A ČECHY by mohl některé národy v EU PŘIJMOUT JAKO VZOROVÉ.To není ironie to je fakt pane.Věřte.Rohozhodně si otevřu nějaký možná i EUROSKEPTICKÝ SLOVENSKÝ PORTÁL A POKUSÍM SE REAGOVAT.Jedno vím však jistě pane.Svým příspěvkem nikoho nenapadnu, protože v zahraničí se každý návštěvník má chovat jak se sluší a patří, vůči občanům,státu a místním zvyklostem.To Vám slibuji a přeji hezký den.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Mikoláš, 21.7.2009 21:32:51)
Odpovědět
Kvěchu,nejste hloupý chlap,vaše příspěvky mají hlavu a patu,ale jste neuvěřitelný demagog.Myslíte si ,že jen Vy máte pravdu.Pravda není vždy jen jedna,když se na ni díváte z více pohledů a musíte nechat také jiné prosazovat svou pravdu.Vaši zapálenost pro věc obdivuji,šetřte síly.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Alberto Kvěch, 21.7.2009 22:35:15)
Odpovědět
Demagog čeho-své pravdy ? Umím i druhým přiznat pravdu a mám radost z příspěvků ostatních, když vidím ,že sebou nenechají manipulovat a mají svůj názor.Opravdu jsem potěšen z takových příspěvků ostatních.Necítím k nikomu nepřátelství a uměle nepřátele nevyrábím.V něčem můžete míti pravdu a pokusím se v této rovině uvažovat.Děkuji za reakci. Někdy jsou věci, které je třeba odmítnout a nejde souhlasit.V podstatě s Vámi souhlasím.Kolik lidí tolik názorů a nejde lidi škatulkovat podle svého vzorce.Díky a dobrou noc.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Emjé, 15.7.2009 9:33:53)
Odpovědět
Vyřešit problémy této menšiny by mohla současná vláda. Nemusí se obávat o voličské hlasy,jako všechny doposud.Zavést přísný režim vzdělávání, povinnost dětí chodit do školy a pracovat všem práceschopným dospělým.Je to náročné je uhlídat,ale když dokáží poslouchat tam,proč ne u nás.A není to problém Kanady ani EU.To si musíme ustát tady sami.Na Slovensku jim přistřihli křídla.Oni žádnou vůli nemají a zdá se ,že ani naši politici.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(marie, 20.7.2009 0:28:03)
Odpovědět
Vy jeden optimisto, "vyřešit problémy by měla tato vláda", ale jak.Tato etnická společnost je v Evropě od roku 1416, respektive, byla o ní poprvé zmínka, čili jsou v Evropě 600 let, a je to furt stejné, jsou nevzdělaní a nevzdělatelní. Samozřejmě, že by měly jejich děti navštěvovat školu, samozřejmě, že by úřady měly "dohlížet" zda-li děti školu navštěvují a v případě, že nikoliv by měly úřady zakročit a "zarazit" výplaty všech sociálních dávek.Ale kdo si to "troufne"?
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(ok, 15.7.2009 10:08:52)
Odpovědět
Stejně tak by to bylo, kdyby sem zase jednou vmaršírovali Rusové. EU by nám taky nepomohla. Jedině NATO a USA, na to jediné se můžeme spolehnout.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Eška, 15.7.2009 10:27:28)
Odpovědět
ok.proč by nám měli pomáhat Rusové?Mají sami dělat co se sebou a ani bychom to od nich nechtěli.Po této stránce s nimi nepracujem.Jak nám pomáhá USA a EU to vidíte.Musíme si pomoci sami,co si zde upečeme,musíme si sníst.Tolik roků se s tím nic nedělalo,tak se nedivím.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(synapse, 20.7.2009 0:27:02)
Odpovědět
JJ,pravdu díte - NATO nás humanitárně rozbombarduje,případně naši západní spojenci opět podepíší nějakou smlouvu podobnou mnichovské a USA nám sem hodí nějaký ten napalm
Re:Na Kanadu není třeba žehrat,ona se brání přirozeným způsobem.
(jorkšír, 15.7.2009 16:32:17)
Odpovědět
Víza nepochybně uškodí spoustě lidu,jet si na ambasádu do Vídně uprostřed turistické sezony pro vízum nepotěší.
Kanada si může dovolit přijmout daleko více azylantů než je počet Romů z Česka,mají na to prostory i peníze.
Tady je na vině ale chování našich Romů,kteří si myslí že tam bude ráj bez práce.
O nic jiného jim nejde.
A tak,mají se nechat Kanadští občané okrádat,poslouchat tartas těchto nemakačenků?
Proč. Nikdo ve světě tohle nemusí,dokonce bych řekl že Romové se u nás špatně nemají.
Re:Na Kanadu není třeba žehrat,ona se brání přirozeným způsobem.
(sestra, 15.7.2009 20:17:34)
Odpovědět
Naši Romové se mají nadmíru dobře,dokonce líp než důchodci,kteří poctivě pracovali 42 roky,bez nemocenských a 4-leté mateřské dovolené. Znají jen svá "práva",ale povinnosti jsou jim cizí.A proč taky,nemají za nic postihy!!Zkuste neposílat děti do školy,nestarat se o ně,místo uklízení dělat binec,všechno zdevastovat a šupem dostat nové.Mám jich v blízkosti několik,celý život jsem pracovala na děts.odd. a měla s nimi "tu čest",ale malé děti za to nemohou,místo práce hrají fotbal,popíjejí pivo,kupují vše nejdražší,protože mají "příděl" a musí ho utratit,MěÚ jim vymaluje,místo aby je donutil něco si udělat,jakoby z nich měli všichni strach.Však jsou taky za úplatu dobrým zdrojem volebních hlasů,tak proč by to pro ně neudělali,normální lidé,ať pracují na ně. Kanada je konečně prokoukla,správně,ale má to udělat jinak,aby nepoškodila turisty a ostatní poctivce.
Re:Na Kanadu není třeba žehrat,ona se brání přirozeným způsobem.
(Alberto Kvěch, 17.7.2009 9:33:00)
Odpovědět
Paní sestro. To vše ale romákům nevyčítejme.Za to mohou naši politici,poslanci, kteří si hrají na sociální solidaritu a rozdávají i Vaše peníze.Vychovali tak za 20let ničemnou skupinu lidí, která už nikdy nebude pracovat.Politici se dopustili na těchto lidech zločinu.Dnes romák díky politikům(ne vlastní vinou) jen překáží, stal se vyžírkou a součástí problémové skupiny lidí.Romák sám byl do této situace politikáři vmanipulován a dnes debilní sociální politiku umě využívá.Romák je jinak člověk šikovný a věřte ,že dovede i pracovat.Proč by to ale dělal, když mu politici diletanti(škodná státu a občana a my je stále jako hlupáci volíme) strkají bez práce finance.Nadávat jen na romáky je především naše hloupost. Sami jsme z nich vychovali to co dnes napadáme.Díky nám samotným jsou dnes s romáky těžko řešitelné problemy. Naučme se věci správně pojmenovávat a neházejme vinu vždy na druhé.Hezký den.
Re:Na Kanadu není třeba žehrat,ona se brání přirozeným způsobem.
(Julius K., 20.7.2009 20:47:32)
Odpovědět
Když Romáci odjedou do Ameriky,at jsou tam.Návrat nežádoucí.Proč je bereme zpátky,když se zde mají tak špatně, ještě jim dáme peníze,aby měli do začátku.To je věc vlády.Proč to Topolánek už dávno neuzákonil?Ted se nadává Kocábovi,ale ten dělá co musí podle zákonů.
Re:Na Kanadu není třeba žehrat,ona se brání přirozeným způsobem.
(Alberto Kvěch, 17.7.2009 9:35:23)
Odpovědět
Souhlasím.
Re:Na Kanadu není třeba žehrat,ona se brání přirozeným způsobem.
(Alberto Kvěch, 17.7.2009 9:38:25)
Odpovědět
Cenzor nepustil příspěvek dokud jsem nepoužil slovo "ROM" místo c...n. Na co si to hrajeme.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Blanka, 16.7.2009 0:59:59)
Odpovědět
Do Kanady se sice nechystám a chystat nehodlám, ale ta situace se mě hodně dotkla. Prosimvás, ujměte se už někdo jinej, novej, inteligentní, skromnej, neúplatnej (atd...) vládnutí v týhle zemi, vždyť to je donebevolající hnus, kam jsme taženi...! A díky za článek, mluví mi z duše! :)
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(jj, 16.7.2009 2:02:27)
Odpovědět
Přiznám se že to nějak nechápu.Buď jsou Ci.ká.ni/Romové u nás diskriminováni a pak mají v Kanadě nárok na status uprchlíka nebo nejsou a pak mohou být tudíž okamžitě lifrováni nazpět do ČR , důvod k zavedení víz nějak nejsem schopen logickou cestou dohledat.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Cynik, 16.7.2009 8:50:42)
Odpovědět
Ale má to logiku, zvrátenú multikultúrnu logiku.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Glosator, 16.7.2009 17:25:14)
Odpovědět
Víza jsou omezující, odrazující nástroj. Jakmile už jste na území přijímajícího státu musí se tento o Vás postarat a musí provést příslušná šetření navíc v individuálních případech (tedy jeden po druhém). Pokud je žádost zamítnuta, nastupují v některých případech soudy. U soudu pak zvláště sociálně slabým nemusí dělat problém prokázat nějakou diskriminaci, ostatně v zásadě každý může tvrdit, že je diskriminován a uvést důkazy hodné minimálně soudního přezkumu...ergo se to protáhne na rok, rok a půl...a to je hodně peněz z kapes Kanaďanů.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(jana chaloupková, 16.7.2009 9:38:45)
Odpovědět
zavedení víz ajejich řešení v EU je jen malou ukázkou toho jak to bude vše v EU fungovat,Historie mnohokrát prokázala,že umělé dávání se dohromady nakonec nikomu nevyhovuje pan president dělá co může aby situaci objasnil ale hlupáci pod vedením našich nýmanů jsou bohužel v přesile
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(fifo, 16.7.2009 20:43:41)
Odpovědět
konečně trochu pravdivá diskuse
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Vaclav, 17.7.2009 10:45:55)
Odpovědět
Ja nevim proc by se EU mela zajimat o to ,jestli musime zadat o viza.Kdyz Ceska rep.vyrizovala bezvizovy stik s Kanadou,tak to delala za zady Evropske unie. To si nepamatujete? A ted by se mela zastavat trochu postavene na hlavu ne.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Šoumen, 16.7.2009 21:45:36)
Odpovědět
Konečně rozumný článek. No vida, a jde to pane Polanecký bez vašich třídních nepřátel, Paroubka a Ratha.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Potěmkinové z Kanady se předvedli, 18.7.2009 22:01:07)
Odpovědět
Ti pitomci z Kanady si hrají na diskriminaci, posílají k nám dlegace, udělují azyl romákům a pak se diví, že se jim tam hrnou jak sarančata.
Pikantní na věci je, že opatření Kanada udělala vůči ČR jakoby plošně, ale jednoznačně jde směrem k romákům. Místo jejich imbecilních keců o diskriminaci v ČR si Kanada měla srovnat v makovici-co ji přinese hra na frašku diskriminace. Takže ve skutečnosti jde o diskriminaci ze strany Kanady k majoritě ČR.
Protože Kanadě pramálo záleží na dopadu myšlení, pak bych jim zavedl vízovou povinnost na ambasádě v Moskvě!!!
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(marie, 18.7.2009 23:42:31)
Odpovědět
A to jsme se zase "spravedlivě" pohoršili nad tím, že Canada opět zevedla víza..
Nechápu proč by měla Canada chtít řešit české vnitropolitické problémy na úkor svých občanů?
Hovoříme pohoršeně o kvótách a limitech, a jak to všechno ti Kanaďané "nestydatě" nedodržují, ačkoliv by určitě měli a namísto - abychom si tady u nás udělali pořádek a neobávali se odpovědnosti a tedy toho, že budeme nařčeni z rasismu když si "konečně" ten pořádek uděláme - tak žádáme aby to za nás "vyřešila" EU. - neboť ta Kanada nám zase zavedla ty víza -a my se bojíme říci "nahlas, proč"?.
Bojíme se věci nazývat pravými jmény a chodíme okolo ikánů i kolem toho - že je de facto necháváme aby se chovali tak jak se chovají - Zkusili emigrovat, jako že je jim tady křivděno - pro barvu pleti -a když to nevyšlo, tak se vrátí zpět do ČR - sociální peníze jim budou vyplaceny 3 měsíce zpětně - v případě, že prodali byty - ve kterých bydleli - tak jim obce laskavě přidělí byty jiné - a tak to jde furt dokola..Příslušné instituce - by měly a to velice radikálně - hlídat školní docházku jejich dětí a v případě, že ikáni nepošlou své děti do školy - by jim neměly být vyplaceny žádné sociální dávky
Musí se chovat zodpovědně - jinak to nemá konec! - bez skrupulí zničí byty - ve kterých bydlí, po čase - aniž by po nich někdo požadoval náhradu, jsou jim přiděleny byty jiné,.. atd.. atd.. Ale hernajs z části by to byla - za nás mohla vyřešit ta Kanada, kdyby nezavedla opět ta víza..
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Vilík, 19.7.2009 19:18:30)
Odpovědět
Jen se tady čilte a rozčilujte, stejně vám to nepomůže. Většina politiků má z romaků strach a proto jim dává vysoké sociální dávky jako výpalné, jak se vyjádřila paní Řápková. Zatímco normální občan ČR se musí mooc snažit, aby vydělal nějakou korunku, tato skupinka obyvatel dostane vše zdarma a tučné sociální dávky. Pokud jsou donuceni pracovat, chtějí za to velké peníze. I ten nejposlednější kopáč chce velké peníze a na ruku - poškozování státu na dani. Romáci a jejich děti jsou šťastni a vysmátí, mají dětí jako smetí, a jejich jedinou činností je užívat si diskoték, hracích automatů, sexu a péče o děti.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(marie, 20.7.2009 0:06:47)
Odpovědět
Byla jsem se podívat v Chánově - nic tak strašného jsem nikdy neviděla..
Je to "na hlavu" - proč se vůči ikánům nesmějí uplatňovat žádná práva,snad proto, abychom nebyli nařčeni z rasismu? A pak tedy ikáni, podle této zcestné logiky mohou naprosto všechno - vůči společnosti nemají žádné povinnosti ani závazky, mají pouze "ta" práva. Jakákoli snaha o zpochybnění této skutečnosti je rasismus, ale to nejde do "nekonečna"!
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(marie, 20.7.2009 0:11:05)
Odpovědět
TO "odlišné etnikum" - z ikánů vyrábíme sami - ale proč, žijí přece ve stejné zemi jako my ostatní - a mají tedy stejná práva, ale i stejné povinnosti. Jestliže kdokoliv - cokoliv zničí, musí to zaplatit, či jinak nahradit - ale ikáni nemusí, ale proč? Jestliže vyžadujeme, aby se chovali zodpovědně - tak to přece není rasismus, když pak je to rasismus "naruby"! Nikde v žádném zákoně není ani zmínka o tom, že "ten" čin či přestupek je trestán pouze v případě, že jej "spáchá" člověk "neromského původu"!
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Alberto Kvěch, 20.7.2009 10:32:38)
Odpovědět
Za to vše můžeme poděkovat našim politikum a politickým stranám. Ti populisticky nastolili kocourkov a zničili u nás demokracii.
Re: Kanada, země romským pobíračům dávek zaslíbená
(Ida K., 20.7.2009 20:35:34)
Odpovědět
Romové,když odjedou,už se nevracejte.zÁKAZ NÁVRATU! A žádné dávky bez práce.
Chyby, chyby, chyby
(Richard, 22.7.2009 13:19:44)
Odpovědět
1. Kanada nemala čo zaviesť vízum.

Vízum odkiaľkovek kamkoľvek je nedemokratický politický nezmysel. V skutočnosti je to iba zástierka vlastnej neschopnosti vysporiadať sa s kriminalitou cudzincov. A to isté azylový zákon. Neexistuje žiaden dôvod, prečo by štát mal poskytovať nejaký azyl - to znamená naprávať krivdy iného štátu. Veď Kanada a aj iný štát môže nechať žiť na svojom území kohokoľvek ale nemusí mu dávať občianstvo alebo nebodaj nejakú podporu.

2. České vydávanie víz

Len uražená ješitnosť vedie Čechov k tomu aby vyžadovali víza od Kanaďanov. Je evidentné, že Rómovia robia v Kanade bordel a Kanaďania sa tomu podivným spôsobom bránia. Ale Kanaďania bordel v Čechách nerobia a takéto správanie nezlepší vzťahy medzi oboma štátmi. Z tohoto pohľadu nemajú štáty EU žiadny dôvod robiť si problémy s Kanadou. Onedlho by sa mohlo stať, že by nikto nevycestoval nikde.
Chyby, chyby, chyby
(Richard, 22.7.2009 13:19:45)
Odpovědět
1. Kanada nemala čo zaviesť vízum.

Vízum odkiaľkovek kamkoľvek je nedemokratický politický nezmysel. V skutočnosti je to iba zástierka vlastnej neschopnosti vysporiadať sa s kriminalitou cudzincov. A to isté azylový zákon. Neexistuje žiaden dôvod, prečo by štát mal poskytovať nejaký azyl - to znamená naprávať krivdy iného štátu. Veď Kanada a aj iný štát môže nechať žiť na svojom území kohokoľvek ale nemusí mu dávať občianstvo alebo nebodaj nejakú podporu.

2. České vydávanie víz

Len uražená ješitnosť vedie Čechov k tomu aby vyžadovali víza od Kanaďanov. Je evidentné, že Rómovia robia v Kanade bordel a Kanaďania sa tomu podivným spôsobom bránia. Ale Kanaďania bordel v Čechách nerobia a takéto správanie nezlepší vzťahy medzi oboma štátmi. Z tohoto pohľadu nemajú štáty EU žiadny dôvod robiť si problémy s Kanadou. Onedlho by sa mohlo stať, že by nikto nevycestoval nikde.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama