reklama
reklama

Politický životopis Miroslava Kalouska

Autor: Stanislav Janský | Publikováno: 12.6.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Přátelé, až mi bude zase někdo u piva nebo zcela vážně říkat o tom, že strana selského rozumu a zodpovědného hospodaření Miroslava Kalouska TOP 09 je tou správnou alternativou a lékem pro nemocnou pravici u nás, vždycky si osvěžím paměť referencemi z jeho politické minulosti. Opravdu dobrá výbava pro novou alternativu

 
Lídr Miroslav Kalousek - něco z minulosti:
 
Do politiky vstoupil již v roce 1984, kdy se stal členem  Československé strany lidové (ČSL), která po boku vedoucí KSČ v jednotném politickém šiku Národní fronty hájila a budovala socialismus. Již tehdy byl aktivní a snažil se stoupat výše, ale vzhledem k jeho nízkému věku a členství jen v okrajové straně Národní fronty si musel na skutečný start kariéry teprve počkat. Vzhledem ke své minulosti v komunistické Národní frontě nemá pan Kalousek rád označení "lidovci" a všechny, kteří tento termín použijí, opravuje podrážděně na "křesťanské demokraty". Roztomilé.
 
Ihned po roce 1989 vycítil mladý Kalousek příležitost a v únoru 1990 nastupuje na Úřad vlády ČR jako ekonomický poradce, a od roku 1992 začíná odboru poradců šéfovat. Připomeňme, že stejně jako žena vystudoval Kalousek Vysokou školu chemicko-technologickou.
 
Čas žní přichází v lednu 1993, kdy je Kalousek za ČSL jmenován ekonomickým náměstkem ministra obrany. Je to čas velkých změn, prodeje armádního majetku bývalé federace a Kalousek má na starost právě výběrová řízení a akviziční procesy. Zde je konečně ve svém živlu. Rozhoduje o miliardových zakázkách. Dodávky materiálu armádě, modernizace tanků T-72, štábní informační systém, padáky. Jen střípky toho, co se dostalo ven. Některé případy jsou skutečně pikantní a zaslouží si alespoň pár vět.
 
V roce 1994 uzavřel Kalousek smlouvu s firmou Anex-Cirus Jiřího Andrlíka na dodávku 2310 kusů padáků pro českou armádu. Jak se později během soudního řízení zjistilo, firma nebyla v době uzavření smlouvy ještě ani zapsána v obchodním rejstříku. Zkrátka to nestihla, zakázka byla přidělena bleskově. S padáky neměla Anex-Cirus samozřejmě žádné zkušenosti, její padáky byly nekvalitní a při pokusných seskocích zahynuli nevinní vojáci. Na veřejnost proniklo jediné jméno - Roman Prinich, a to jen díky tomu, že se jeho rodina razantně a soudně domáhala odškodnění a potrestání viníků. Na rukách pana Kalouska, bývalého ředitele odboru nákupu materiálu ministerstva plukovníkaJosefa Fabiána a člena ministerské komise, která vybírala dodavatele padáků, plukovníka Rudolfa Zapletala (mimochodem, oba později pracovali právě pro firmu Anex-Cirus), ulpěla krev. Když se informace o kvalitě padáků od firmy Anex-Cirus dostaly na veřejnost, podala firma na ministerstvo trestní oznámení a začala se soudit o úhradu stovek milionů korun. Smlouva byla však uzavřena velmi dobře. Konečná cena nebyla přesně stanovena a ministerstvo se jí později v letech 1998 - 1999 snažilo několikrát neúspěšně vypovědět. Soud však vzhledem ke znění smlouvy nařídil odebrat ministerstvu další nefunkční padáky za 114 milionů korun. Celkově zaplatil stát za smrtelně nebezpečné padáky řádově stovky milionů korun. Přesné číslo ministerstvo tají.
 
Samostatný článek by zasloužila kapitola "modernizace tanku T-72", která spolkla celkem neuvěřitelných 19 miliard korun! Smlouva italskou (s izraelským kapitálem) firmou Oficcine Galileo a izraelskou firmou Nimda byla uzavřena v roce 1995 na megalomanských 353 kusy tanků. Smlouvy byly opět uzavřeny velmi chytře, termíny se beztrestně prodlužovaly, náklady zvyšovaly a stát jen bezmocně přihlížel. Nakonec bylo v roce 2001 rozhodnuto o modernizaci 30 strojů. No comment. Dalším z řady tunelů jmenujme např. proslulý štábní informační systém, který zadalo ministerstvo obrany firmě EDS (Electronic Data Systems) v roce 1997. První kolo výběrového řízení vyhrála konkurenční firma Unisys. Kalousek byl tedy nucen výběrové řízení zrušit a vypsat nové. Ani tehdy si komise netroufla vybrat EDS a vyhrála opět společnost Unisys. Nezbývalo, než zasáhnout a označit nabídku EDS za "výhodnější". Představitelé Unisys se poté obrátili na policii s žádostí o ochranu, neboť byli údajně vydíráni, aby se nebránili a nenapadli výsledek soutěže. V červenci 1998 prohlásil pracovník EDS Jan Březovský, že firma byla nucena jako provizi za udělení zakázky zaplatit lidoveckým činitelům 50 milionů korun. Dodávka systému za více než miliardu korun byla oficiálně ukončena v roce 2002, přičemž tento systém nebyl schopen předávat informace na takové úrovni, jaké zadání požadovalo, a je v tomto smyslu nefunkční dodnes. V roce 1997 stihl Kalousek sjednat a podepsat (za souhlasu Klausovy vlády) kupní smlouvu s developerskou firmou EPF, která koupila rozsáhlý areál kasáren u pražského Náměstí republiky. Kupní cena činila asi 900 milionů korun. Zajímavá cena. Nicméně smlouva byla uzavřena tak, že stát tyto peníze posléze firmě EPF nejen vrátil, ale přidal dalších asi 500 milionů jako odškodnění. Říkáte neuvěřitelné? 
 
Tak to neznáte smlouvy, které podepisoval pan Kalousek. Smlouva zaručila EPF plné odškodnění, nebudou-li budovy prázdné. V budovách sídlila tehdy Akademie věd. Na to pan Kalousek zapomněl, smlouvu podepsal a stát vyplatil na odškodném zhruba stejnou sumu jakou dostal jako kupní cenu. Dalších asi 500 milionů vyplatil stát jako náhradu za nepřímé škody, resp. za škody, které na firmě EPF vymohli její smluvní partneři jako náhradu za zpoždění projektu.
 
Kalouskovi zlomila jako náměstkovi vaz vládní krize v roce 1997 a take vyvrcholení aféry s firmou Zeman&Zeman, která získala zakázku na dodávku potravin armádě v hodnotě miliard korun. Výběrové řízení samozřejmě obešli. V souvislosti s touto zakázkou byla na ministerstvu obrany uplácena řada důstojníků, a jeden neopatrný je, zřejmě na základě udání policii, přistižen při přebírání statisíců korun od zástupce firmy Zeman& Zeman. Tehdejší ministr obrany Michal Lobkowicz se vyjadřuje, že "má indicie, že to není jednotlivec, ale více lidí, kteří jsou v aféře zapleteni." Zeman&Zeman přichází o zakázku, okolnosti začíná vyšetřovat policie a firma je vzápětí vytunelována a uzavřena. Reakce na sebe nenechává dlouho čekat. Prokurista a spolumajitel firmy Zeman&Zeman David Petrovický, zeť dalšího spolumajitele Jindřicha Zemana, je unesen ozbrojeným komandem ze své vily u Havlíčkova Brodu a beze stopy mizí. Jeho těhotnou manželku únosci ušetří.
 
V roce 1998 je zvolen do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a získává poslaneckou imunitu. Ve stejnou dobu již probíhá vyšetřování inspekce ministerstva obrany, a brzy na to je k vyšetřování přizvána i policie. Vyšetřování se protahuje až do roku 2001, kdy se Kalousek opět pokouší získat ztracené pozice a usiluje o křeslo ve stínové vládě tzv. Čtyřkoalice. Tehdy se proti němu ostře staví tehdejší předseda strany Cyril Svoboda, který má obavy o diskreditaci celého projektu Čtyřkoalice v případě, že bude Kalousek skutečně obviněn. Svoboda je úspěšný, Kalousek ustupuje a stávají se z nich zarytí nepřátelé. V době vyvrcholení své aféry prohlásil Kalousek v rozhovoru pro BBC 8. června 2001: "Považuji se za úředníka, který se svými spolupracovníky odvedl obrovský kus práce a dosáhl velmi úspěšné transformace armády, ekonomiky Armády České republiky z ekonomiky armády Varšavské smlouvy na ekonomiku, která byla srozumitelná okolnímu světu i ostatním armádám NATO. Že při této práci došlo k některým chybám, to došlo v každém případě. To při každé práci dojde." Bohužel došlo nejen ke zpronevěrám v řádech miliard, ale také ke smrti nevinných lidí. Do sněmovny je Kalousek zvolen i v roce 2002 a pečlivě připravuje svůj comeback. Tehdy začíná jeho hvězda znovu stoupat, obsazuje křeslo předsedy Rozpočtového výboru PSP ČR (pan Kalousek byl vždy odborníkem na nakládání s rozpočty).
 
V září 2002 je v Solenicích u Orlické přehrady zastřelen Kalouskův švagr Lubomír Kašák spolu se svým společníkem Zdeňkem Němcem. Vše se odehrává v době, kdy policie začíná intenzivně vyšetřovat desetimilionové zakázky jejich firmy IDOS od příbramské radnice, které šéfuje Kalouskův přítel a lidovecký kolega Josef Vacek. Úzká spojka z IDOSu vede i k příbramskému "donovi" Jaroslavu Starkovi. Smrt majitelů IDOSu je uzavřena jako vražda a sebevražda s mrtvým pachatelem. Policie má ráda vyřešené případy. Naživu zůstává jediný spolumajitel IDOS, vlastník 5% podílu, kterým není nikdo jiný než manželka Kalouska Radka Kalousková. Jak se nedávno vyjádřila příbramská státní zástupkyně Jana Jahodová, bylo na Kašáka v době jeho smrti již připraveno obvinění a je velmi pravděpodobné, že by byl vzápětí vzat do vazby. A "spáchat vraždu sebevrahem" na vazbě je složitější, než na svobodě.
 
Rok poté, v roce 2003, využívá vnitřních třenic v KDU-ČSL, poráží Kalousek svého protivníka Cyrila Svobodu a je překvapivě zvolen za jejího předsedu. Kalousek měl již i možnost stát se ministrem v Grossově vládě, ale na jeho oblíbené ministerstvo obrany ho k jeho velké lítosti nepustili. Budou se totiž prodávat další velké armádní nemovitosti a Kalousek je odborníkem na takové transakce.
 
Je třeba pokračovat...?!
 
Napsi redakčně upraven
Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz  

reklama
31553 čtenářů | 90 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 12.6.2009 1:00:04)
Odpovědět
Takže morální profil bychom měli. A co tím chcete dokázat? Nic se nemění na tom, že pan Kalousek je velmi schopný, pragmatický politik nebránící se žádné alternativě (léto 2006). Pochybuji, že se najde pivař, který bude tvrdit, že Kalousek je skvělý člověk. Ale pan Kalousek - a především TOP 09 - má jednoduchou, jasnou a veskrze správnou ideovou základnu. K čemu je politik, kterého bych si nechal vytesat, když jeho hlavní schopností je získat 0,5% voličů a vyprávět o lepších zítřcích? TOP 09 přináší do politiky něco nového - pragmatismus a ten je (snad bohužel?) cennější než hluboké nesplnitelné ideály.

Ostatně Kalousek ještě neřekl, že v té straně bude na rozhodujícím místě. I v tom je pragmatismus, je kontroverzní a tak raději vyklízí prostor méně nejasným osobnostem.

Jednoznačně budu TOP 09 volit, pokud půjde stejným směrem, jaký avizuje. Z jednoduchého důvodu - neslibuje ani úžasnou prosperitu, ani daň kterou musíte mít, ani šrotovné, které nás vyvede z krize jako mesiáš. Je to velmi pozitivní úkaz v naší politice, který neslibuje víc než splní.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(medved, 12.6.2009 7:49:46)
Odpovědět
...schopný politik - schopen všeho, jak vyplývá z článku. Ad maiorem Dei gloriam.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Bláha j., 13.6.2009 11:29:19)
Odpovědět
Medvede,skutečně máš pravdu.Souhlas! Jsem bývalý aktivní důstojník na MO v té době a mnohé komentáře (bezprostřední a věrohodné) zasvěcených lidí jsem vyslechl a měl jsem možnost si i některé podivné kroky pana Kalouska ověřit. Ovšemže je to křivák ,pragmatický a všehoschopný. Kupředu pravá s takovými lidmi - a veškerá morálka je ve psí.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Severová,manželka, 13.6.2009 20:56:13)
Odpovědět
Nejprve se Kalousek pokusil podrazit Čunka sjednáním koalice s ČSSD (a podporou komunistů), když to nevyšlo a v KDU - ČSL se odepsal, stal se hlavním spojencem Topolánka a nyní mu nejsou dost praví ani Sládkovci...
A peníze ? Scharzenberg má snad pár korun do začátku z miliardových restitucí a příspěvků na hospodaření, něco z funkcí, Kalousek snad také neprobendil vše, co získal ještě na ministerstvu obrany, když drobil zakázky a přiděloval je bez výběrových řízení...Přece vše neutratil za ten svůj byt ? Ale hlavně, že je už zásadový !!!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Gregg, 13.6.2009 21:22:07)
Odpovědět
Proboha, ty jseš pitomá! Víš co, nech cizí šrajtofle na pokoji a starej se o sebe, ty stará zásado.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Tony X., 14.6.2009 18:11:58)
Odpovědět
co Ti Miroslav slíbil,že se ho zastáváš a jsi vulgární.To on se dnes natřásal a usmíval v televizi na Primě jako nějaký mistr světa.Falešný ,touží po moci a s tím soudem nemá čisté ruce.Přitom chodí do kostela.meěl by se stydět.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Vlastimil, 5.5.2010 18:27:23)
Odpovědět
To máte marné, Gregg krade plnými hrstmi také, takže vžy bude všemi deseti pro Kalouska.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Vlastimil, 5.5.2010 18:36:50)
Odpovědět
To máte marné, Gregg krade plnými hrstmi také, takže vždy bude všemi deseti pro Kalouska.TOPO9 vezme další peníze střední třídě a přidá je těm nejbohatším. Na sockách si nic neveme, to Kalousek ví líp než vy všichni dohromady!!!!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Karci68, 2.9.2010 10:42:47)
Odpovědět
chudáku....
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(hutr, 15.6.2009 16:04:51)
Odpovědět
gregg,vol podvodníka,ty jsi asi jako on.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(páter plojhar, 23.4.2010 13:23:28)
Odpovědět
To je ale argumentace, jen se z toho starého gaunera a švagrovraha neposer!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Jindra, 26.1.2010 15:17:48)
Odpovědět
Kalousek a Baudyš mají ůdajně domy vedle sebe.Žádné chaloupky.Vzpomínám ,jak Kalousek, nevybíravě útočil na Grose v souvislostí s jeho bytem.Důstojník,který byl se svými vojáky účastníkem staveb vyprávěl.To se to stavělo!Jeden zásadový lhář,druhý to raději šeptá hvězdám. Jindra
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Luboš, 7.10.2011 12:32:15)
Odpovědět
To je vostuda statu cose deje za komunismu bylo lepe
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(kapej, 12.6.2009 10:15:34)
Odpovědět
Pokud toho syčáka, schopného všeho považujete za schopného dále působit ( škodit ) v naší politické scéně, za možného adepta na váš volební lístek - je to vaše volba. Doufám, že tato strana ( založená jen z důvodu, aby pan Kalousek mohl zůstat v dobře placené politice ) padne do propadliště dějin jako strana zelených. Myslím, že jste si článek ani pořádně nepřečetl nebo patříte mezi ty, kteří mají za sebou stejné " finanční maléry " a proto vám minulost, skutky a morální kredit pana Kalouska vyhovuje.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 12.6.2009 22:15:20)
Odpovědět
Chce to lépe si přečíst, co jsem napsal. A radíte tedy volit raději, podvodníka a zloděje z VAE nebo finančního náměstka, který mu v kradení pomáhal a před tím se živil rozkrádáním RaJ?!

Ač jsem životopis četl. Kalousek je prostě normálně, možná mírně nadprůměrně, morální český politik.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Parkanová,zpěvačka, 12.6.2009 23:32:12)
Odpovědět
Při čtení o všech možných a nemožných vyznamenáních si vždy vzpomenu na vtip - proč se u Kalousků tak dlouho svítí ? Protože si Kalousek přepína všechna vyznamenání,které získal na Ministerstvu obrany,z uniformy na pyžamo.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Vašo z Poruby, 12.6.2009 23:35:28)
Odpovědět
To je vtip, nebyv zapsán, mohl by být spokojeně zapomenut.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Idomenu, 31.10.2009 0:18:49)
Odpovědět
Asi takový český politikjako "míšenec Václav Klaus, prosovět a islamista, zkrátka oboustranná Kikina, navíc s posunutými kolečky!
Extrémismus nejen na Hradě
(Prof.G.D., 12.6.2009 23:15:21)
Odpovědět
Mluvčí presidenta republiky Petr Hájek ve své knize Smrt ve středu zpochybňuje teroristický útok na naše americké spojence v září 2001. Prý za útokem stojí samy Spojené státy! Z Hájkových slov je cítit nejen nenávist vůči Americe, ale i sympatie k islámským teroristům. Je jimi snad placený za šíření takovýchto poplašných zpráv? Hájkovo zpochybňování zářijových událostí v USA ukazuje, že Hájek zpochybňuje i všechny ostatní teroristické útoky ve světě a i jiné akce extrémistů, jímž poslední byl včerejší (10.června) útok neonacisty v muzeu holocaustu ve Washingtonu. Zpochybňuje Hájek i samotný holocaust?

Vyjádření presidenta Václava Klause ke knize svého mluvčího je nepřijatelné a nehodné hlavy státu a vrchního velitele ozbrojených sil.
Re: Extrémismus nejen na Hradě
(Vašo z Poruby, 12.6.2009 23:26:32)
Odpovědět
Tys upad, viď? Spojenče...
Re: Extrémismus nejen na Hradě
(Izak, 18.10.2011 15:07:38)
Odpovědět
Ano, 11 zari si udelali sami americani, nebot potrebovali valcit, lithium, ropa ... a aby se nedostala Cinanum.

A neumi si pripustit, ze to ze po 2sv tak profitovaly bylo tim, ze ukradli patenty z Nemecka, jinak by byly v kyblu ... diky temto patentum razem byly pred svetem o 30 let.
KALOUSEK JE SCHOPNÝ VŠEHO ......
(Dr.Hájková, 12.6.2009 23:42:55)
Odpovědět
Kalousek v době, kdy je vyčítáno Sobotkovi rozhazování, dělal předsedu sněmovního rozpočtového výboru a proti tomuto údajnému rozhazování vůbec nic neudělal, ba naopak rozpočty pomáhal prosazovat ve sněmovně ! Teď se k tomu nemá ! On nic, on muzikant ! Zrovna on to teď bude dělat jinak ? Už tu možnost měl ! Vždycky jenom křivě tahá za nitky z pozice toho druhého ! Teď taky ! Založí stranu a není její předseda ! A knížepán mu na to skočil !
Všeho?
(Vašo z Poruby, 12.6.2009 23:57:16)
Odpovědět
A co udělal Sobotka, kritizoval, kritizoval, kritizoval...a nic víc.

Myslím, že jste to nepochopila. Pan Padala oceňuje právě to, že Kalousek dělá politiku - umění možného.
Re: KALOUSEK JE SCHOPNÝ VŠEHO ......
(Ruda K., 14.6.2009 18:16:32)
Odpovědět
Hájková,knížepán má peníze a založí ho při zakládání strany.On ví koho si vybrat.On by jinak šišlavého nebral.Kalousek,vypočítavý filuta a touží po moci a penězích.Pořád má málo.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Vašo z Poruby, 12.6.2009 23:53:33)
Odpovědět
Mě jsi doktore docela přesvědčil. Opravdu tu je prostor pro pragmatismus a odpovědnost, když dominantním zájmem hlavních stran je nakydat hnůj na protivníka a urvat přitom co nejvíc (a těm dvěma zbývajícím jde o to jim v tom pomoci). Jako svěží vánek působí jednoduché - nebudeme rozhazovat, nebudeme slibovat nesplnitelné.

Tato strana mi připomíná pragmatismus jiného velkého politika - Miloše Zemana. Osobně ho považuji za vůbec nejlepšího premiéra ČR, ČSFR a ČSSR, které jsem zažil.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(pamatovák, 15.6.2009 18:05:20)
Odpovědět
klidně si ho vol , v tom ti nikdo nebude nebrání-Ale nechápu jedno . Jak se srovnáváš s jeho přítomnosti v lidovecké straně před sametem.ta jejich lidovecká strana byla ve vládě komoušů už od 1948.Všechny ty paaláše si nepamatuji, ale z paměti mi nevypadl lidovecký ministr Plojhar.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 15.6.2009 18:26:18)
Odpovědět
Především tak, že se s tím nesrovnávám. Jeho politická minulost je nechutná. Důležité je ale politické umění. K čemu krasoduchové, kteří se nikdy neprovinili, nic nezavinili, protože nic nedělali? Masaryk je vyjímka, většinou byli ti, do nichž se vkládali velké naděje, neschopni udělati více, než smutnit nad úpadkem mravů a slibovat lepší zítřky.

Zadruhé, musel jsem se vyrovnat s rokem 1968, musel jsem se vyrovnat s tím, že Češi neznají hrdinů (případně na ně plivou). Jak jste se Vy vyrovnal s tím, že Češi nejsou schopni se postavit totalitnímu systému (tedy nepočítáme-li zuřivý, několikadenní boj proti režimu, který již padl v listopadu 1989)?
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(severočech, 1.9.2009 8:29:52)
Odpovědět
Doktore, marně se snažíte.
Všeho dočasu, Pán Bůh navěky. I na Kalouska jednou dojde. Vždyt se ne nadrmo česky říká - na každou svini se najde řezník s nožem.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Ross, 31.10.2009 0:35:38)
Odpovědět
Hele, "Pamatováku!"
Členy lidovců byli slušní a normílné lidé! To jenom přiblbí Klausovi ODS-Manni mluví o kolabo-
rantech. Po únoru 48 byli do šéfstva dosazeni
osvědčení kolaboranti- komunisti, v čele s katolickým knězem Josefem Plojharem, ožralou,
kurevníkem a zrádcem. Po srpnu 68 pokračoval ve
své "činnosti" až do smrti!
Po únoru 48 mu papež Pius XII. zakázal spiluprá-
ci s komunisty, Plojhar nepřestal, proto byl
zkatolické církve exkomunikován. Že nosil dále
kolárek, to už byla jen ozdoba, byl už jen
komunistický poskok!
Takže nemluv o kolaboraci lidovců. Obdobně to
paltí o straně národních socialistů (kolaborant
po únoru 48 Emanuel Šlechta.
Sociální demokracie byla krátce po únoru 1948
násilně sloučena s KSČ, její šéf Laušman uprchl do Vídně, která byla tehdy v sovětské
okupační zóně. Byl odtud KGB/StB unesen, posta-
ven před soud, vypovídal tak jak si přáli komunisti, odsouzen a po nějakém čase ve věze-
ní zemřel - otrávenou cigaretou!
Takže, milý příteli, musíš rozlišovat, kdo byl
a je kolaborant!
Klaus je sovětský agent, vykonává rozkazy Putky
Proto brikule s Lisabonskou smlouvou! Ale už ¨
končí. Jenom aby neskončil jako kolaborant a
zemězrádce!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Pajos, 1.9.2009 13:08:56)
Odpovědět
Ty jsi srandista - "budu je volit pokud dodrží program" -hahahahahah :-)))))) úúúúúúú, híhhíííí, heheeehiihahhahaha. Tohle mohl Kalousek přeci prosazovat už od roku 1990 a kdenic tunic - jééé, vlastně teď před volbami rychle oVčanům naservírovat to, co chtějí slyšet, jakože se utrácet nebude a blablabla - jen jeho aféry stály stát mnoho stovek miliard!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Josef Klaous, 31.10.2009 0:14:20)
Odpovědět
Ad Dr. Padala - asi na hlavu, takže se Ti kolečka posunula! Vol si TOP 09, odbočku
OO-S, stranu Klausových pedofilů!
Stačí si všímat ksichtu šéfa OO-S!Kikině to stačí!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(generál, 28.11.2009 20:50:33)
Odpovědět
ČLOVĚČE pokud jsi to četl, tak musíš být pěkný vůl, ty už nejsi pouhý ignorant!
Asi by dalo velkou práci najít jediného politika, který by v takovéto lustraci vyšel výrazně lépe.

Dobrou zprávou pro všechny je, že nyní po odchodu Topolánka máme možnost volby ze dvou (středo) pravicových stran - ODS a TOP09.

Takže, VZHŮRU K VOLBÁM!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Kamil, 15.9.2010 20:10:19)
Odpovědět
Ano Kalousek je všehoschopný šmejd. :-(
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Adam, 21.9.2011 22:32:35)
Odpovědět
Pragmatismus? Tak vy říkáte bezpáteřnosti a korytářství? Pak se nedivím, že je náš národ na tom tak špatně jak je...
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(mmm, 12.12.2011 9:51:21)
Odpovědět
|Dr. Padala, padala a bum na hlavičku. Od toho času, já Padala jsem takový malý, český pitomec.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(antihavel, 15.4.2012 11:22:02)
Odpovědět
ZATÍM JEDEN Z MNOHA nedotknutelných(zatím) a proto nepochopitelných důvodů. Otázkou je, kdo za tím stojí, co všechno Kalousek na koho ví( spolu se Sachrem, prvním ministrem vnitra) !
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Voša, 12.6.2009 7:18:55)
Odpovědět
Životopis pěkný ,ale bude tato strana řešit problémy malých lidiček - živnostníků? Přečtěte si komentář k článku Filip od Šalamouna - výpalné po česku.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(kamil, 12.6.2009 7:30:22)
Odpovědět
No hezké pravicový hajzl si může dovolit všechno a stejně ho budete vychvalovat do nebes i to ,že chtěl vladnout v r.2006 s komunisty za čož vyletěl z křesla předsedy.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 12.6.2009 22:16:51)
Odpovědět
Levicový hajzlové chtějí taky vládnout s komunisty, někteří z nich dokonce komunisté jsou...
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(kamil, 13.6.2009 8:28:18)
Odpovědět
To je možné ale u levicových hajzlů se to snad přepokládá ne?
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 13.6.2009 15:07:25)
Odpovědět
Hmm, myslíte? Napadlo Vás, že v procesech s M.Horákovou a R.Slánským nebyl zavražděn jediný pravičák? Předpokládám, že důvodem, proč je úzká spolupráce s komunisty nepřijatelná (i pro jeho nadutost Jiřího I.) je morální nedostatečnost komunistů, jejich perzekuce a vraždění politických oponentů i potenciálních oponentů. Pokud už komunisté nikoho zabíjet nechtějí, dokonce ani majetky nikomu brát nechtějí, pak jsou ke spolupráci volně k dispozici.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(severočech, 1.9.2009 8:34:51)
Odpovědět
doktore, komunisti ty majetky brát nemusejí, ti, co skutečně tahají nitky, si je už rozebrali (a jen někteří se museli uchýlit na Bahamy nebo do Jižní Afriky). A ti se neprojevují stranicky, jen ty stranické papaláše manipulují. A doktore, aby bylo jasno, typickým papalášem není jen Paroubek (kterého byste vy jistě hned jmenoval), ale třeba nějaký Langer.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(MILAN, 12.6.2009 7:50:51)
Odpovědět
Kalousek-chameleon s hroší kůží.Se Shwarzhrabětem a Havlem nyní do zelena.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Lukáš K., 12.6.2009 10:28:42)
Odpovědět
Kalousek,rovná se touha po moci za každou cenu,i přes mrtvoly.Vždycky takový byl a bude.Je mnohem horší než Paroubek.Nejenom po moci,ale i po velkých penězích.Pořád má málo.Jeho strana to daleko nemůže dotáhnout.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Eva G., 12.6.2009 10:30:50)
Odpovědět
Lukáši,k tomu ještě připočítejte jeho nadutost.Nad čím si tak myslí,když čtu jeho životopis,jeden z nejhorších.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Vašo z Poruby, 12.6.2009 23:25:13)
Odpovědět
No, ale to mluvíte o Jeho císařsko-imperátorském Veličenstvu Jiřím I. Nadutém, Slunéčku jasném, Pánu světa, nejchytřejším, nejkrásnějším, sexymozkoidním, že?
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(jo, 18.4.2010 21:28:43)
Odpovědět
chudak pepa lux,ten se otáči v hrobě
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Jana Ch., 12.6.2009 14:36:54)
Odpovědět
Článek mě vůbec nepřesvědčil. Naopak, věřím panu Kalouskovi. Je to velice chytrý člověk a taky si přeji, aby se tento stát více nezadlužoval. Všechny argumenty jsou věci, které nejsou doložené. Pan Kalousek je a bude můj favorit.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Tomáš B., 12.6.2009 15:42:13)
Odpovědět
Ano,a na kom chce ten dluh stáhnout??? Na zlodějích,tunelářích,politických zmetků nebo na slušných živnostnících a střední třídě????Na to si teda počkám od vás i od něj-toho vychytrolína.
ČESKÁ REPUBLIKA VLASTNĚ UŽ NEEXISTUJE.
(lokhart, 12.6.2009 15:50:26)
Odpovědět
Chytrý teda je,to se musí nechat.Byl u každé vlády,kde se kradlo horem-dolem,dluhy se dělaly i s jeho asistencí.A vy si myslíte,že on bude ten,který vytáhne stát z bryndy rádobydemokratů.Tak z toho nemám obavy.Ani jeden z nynějších politiků,nejsou schopni jakéhokoliv rozumného úsudku.Jsou víc zabedněnější a blbější než jejich předchůdci komunisti.Po 20letech vládnutí "demokraty",tady neexistuje žádný ČESKÝ PRŮMYSL ,který by zajišťoval stálé příjmy do kasy.Vše je rozkradeno a prodáno.ČESKO už je jen kolonie Němců a EU-USA.
Re: ČESKÁ REPUBLIKA VLASTNĚ UŽ NEEXISTUJE.
(Ferdinand Hromada, 18.9.2010 10:11:18)
Odpovědět
Se vším plně souhlasím. Současná politická garnitura se vyžívá v politicko-ekonomické demagogii. kterou ovládá naivní část obyvatel naší země. Zkušení lidé se nenechávají jejich bláboly ovlivnit, bohužel mladá generace je lehce manipulovatelná, poněvadž je kapitalistickou ideologií masírována ze všech stran.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Martin K., 14.6.2009 9:44:57)
Odpovědět
Jano Ch,delší dobu pozoruji vaše názory tady na portále a přišel jsem na to,že jste demagog jako hrom a s demagogy nemá cenu diskutovat.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Pavel C., 15.6.2009 1:52:50)
Odpovědět
Blbec, jenž popřel sám sebe... Myslíš, že podobnost IP je náhodná?
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Kilián, 31.10.2009 0:43:44)
Odpovědět
Hele. Jano Ch! Nejsi Ty přejmenovaná čuba Bobo, přítelkyně Klause a expřítelkyně gaunera a přítele Klause Železného? Vypadá to tak.
To víš, do slepičího mozku se toho moc nevejde,
ať se pak nikdo nediví, že se Ti tam vejde jen
mafián a vrah parašutistů Klaousek!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(jz, 12.6.2009 15:25:53)
Odpovědět
Prej konzervativní strana -se Swarzbilderbergem jako hlavní tváří. No pěkně děkuju. Nemyslím, že tato strana má nějakou šanci ve volbách. Jde myslím o jediné - rozštěpit a zlikvidovat KDU-ČSL - ti, co znají tamní poměry, potvrdí, že o to šlo Kalouskovi už pěkně dlouho.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(mira.le, 12.6.2009 16:32:26)
Odpovědět
Hm,neříkal snad Topolánek,že Kalousek je nejlepší ministr financí co ČR kdy měla?No je vidět jaké lidi ODS potřebuje.Svůj k svému.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Vrátný z Kramářovy vily, 13.6.2009 0:10:45)
Odpovědět
miro.le neblbni, nejlepší ministrant byl Taťka Klaus...
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Mašík, 12.6.2009 18:52:58)
Odpovědět
Je to neuvěřitelné jak lidé zapomínají.To co vše udělal je je hrozné neuvěřitelné ale je to tak.Volte podvodníka článek ukazuje kdo je kdo
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(jj, 12.6.2009 20:20:40)
Odpovědět
Nejděsivější je jak kolem pana kalouska umírají svědci vždy když hrozí provalení nějaké jeho korupční aféry - co to znamená? má snad kalousek nějakou soukromou "death squad"? kdyby to dělala BIS tak by svědci umírali i kolem ostatních politiků - budu asi hodně kontroverzní když vyslovím myšlenku že kalouskovi takto kryje záda jeho skutečná "vlast" tj.vatikán (a to je sakra těžká váha i když se to nezdá) .. mimochodem jediným kdo se v tomto kalouskovi podobá je havel - kolem něj také umírali a umírají ti kdo chtějí začít mluvit nebo odmítají poslouchat(viz režisér jeho 20 let točeného dokumentu který ho odmítl sestříhat jakožto oslavnou agitku a hodlal tam zařadit celkem dost celkem zajímavých záznamů a tak se mu stala nehoda) - a jelikož havel je elitní sionista tak u něj bych to typl na výpomoc Mosadu
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Palestinec, 13.6.2009 0:09:00)
Odpovědět
jj-máš průser-právě tě vygeneroval Mosad a teď jsi na řadě ty-rozluč se se svou slepicou a ráno kolem 4 hod. ( v tu dobu chodí Mosad do akcí ) se připrav na zaříznutí...
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(egoist, 13.6.2009 7:56:28)
Odpovědět
No Kalousek je samozřejmě šmejd. Ovšem může prokázat levicovému spektru velké služby. Např. urvat ods 3-4 %.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(vp, 13.6.2009 8:32:17)
Odpovědět
Kalousek káže vodu a pije víno.Byl ochoten paktu s komunisty a nyní jim nemůže přijít na jméno.To je ale šibal,vzít ho a pošlehat kopřivami,na chlupaté hrudi.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 13.6.2009 15:13:05)
Odpovědět
No a co? Paroubek není ochoten ke spolupráci s komunisty, ale na distanc? Komunisté jsou prostě součástí české politiky a pan Kalousek, jako schopný a inteligentní politik, potom co vyzkoušel jiné možnosti, nabídl spolupráci i těm, jimž věří přes 10% voličů.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(vp, 13.6.2009 8:37:53)
Odpovědět
Já se moc na stranu pana Kalauska těším,nejvíc na šišlavé knížátko,to se zasměju,podobně jako při proslovech Jakeše.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(František J., 15.6.2009 16:01:44)
Odpovědět
Kalosku,tys to dotáhl hodně daleko.Dnes čtu tady a vebu,žes nás zadlužil na skoro jeden a půl bilionu korun.To jsi ten nejlepší ministr financí?Vzpomen si kolik bylo zadlužení když jsi to přebíral po CSSD.To jsi křestan?Ještě nmáš málo a zakládáš novou stranu?Ty,podvodníku a zloději?Ruce nemáš čisté,ten soud byl zmanipulovaný.Jednou to vyjde najevo.Nechápu lidi,kteří tě chválí a kteří jdou k tobě do nové strany.Svět je asi naruby.ty si myslíš,že se z toho vymodlíš v kostele.Jsi na omylu,my ti to neodpustíme.Zrádče.Drzoune.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Pozorovatel IS, 15.6.2009 16:19:06)
Odpovědět
kalousek ajeho strana TOP O9 je stejně jen předehra k novým volbám,jr to práce ODS a manipulanta Topolánka,aby měli s kým jít do koalice.Lidovci mají málo procent,třeba by neprošli,tak to zapadá do jednoho kurzu.Bude záležet na idech jak budou volit prolhané pravičáky ,nebo jistotu u levice..Snad už se poučili.Ale asi ne,protože baby na Jižní Moravě prý se hlásí k TOP O9,chtějí být v křestanské straně a Svoboda má málo členů,tak tomu nevěří,ikdyž je lepší.Všechno je to naplánováno a začíná se znovu manipulovat.Topol,král manipulace.Kalousek mu leze do zadku,aby se také udržel u moci a ušišlaného knížepána vzali,protože má peníze.Lidé prozřete,jeto zase podvod.!!!!
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 15.6.2009 18:31:21)
Odpovědět
Jistotu chudoby? ČSSD nenabízí vůbec nic než sliby, u nichž se děsím jejich splnění (vesměs znamenají oslabení ekonomiky, život na dluh). Takže buď ČSSD splní své výhružky, ech sliby, a pak nás čeká chudoba, nebo je nesplní, a pak nemá moc smysl je volit, že?
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(synapse, 28.6.2009 22:38:58)
Odpovědět
Jj-zato Kalous s Topolem nás přivedou k bohatství-trochu už se předvedli,no,to se budem príma mít
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Dr. Padala, 29.6.2009 1:02:36)
Odpovědět
No, rozhodně nás s nimi nečeká paroubkovská bída s nouzí. Ti aspoň neslibují, že stát může zaplatit všechno.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Luboš, 27.11.2009 17:06:00)
Odpovědět
Ono to vypadá, že svrhnout tuhle politickou garnituru bude ještě těžší než 17. listopad 1989.
Oni si nemohou dovolit odejít, Ti nový by je nemuseli krýt, tak jak to teď dělají mezi sebou.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Yarex, 1.12.2009 17:01:01)
Odpovědět
Malé doplnění !
Když po st. vyznamenání Karel Gott ukazal svým nepřejícníkům to gesto a poté vysvětlil,co to znamená,tak kolem toho byla velká mela.PROČ? Vždyť přece Topolánek nám všem vysvětlil,co to znamená!!! Přece "Kalousek je JEDNIČKA!" A on proti tomu vůbec neprotestoval!!!!! Takže K.Gott Prostě ukázal jen "DESET KALOUSKÚ !"
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(shin, 2.12.2009 14:55:07)
Odpovědět
hmmmm...nevím proč na mne takovéto články dělají dojem honu na čarodejnice..republiku nechal rozkrást Klaus atd atd... už nekolik desitiletí tu nepestujeme kult osobnosti, resp. v nej snad vetsina lidi neveri, ale to se autora zjenvne netýká... Proč mám věřit, že Kalousek je superman, který vše co bylo popsáno stihnul a vše shrábnul...jen on...den má 24hod, rok 365 dní...proberte se clovece..
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Milda, 3.2.2010 19:47:37)
Odpovědět
V článku se autor vůbec nezmínil o výměně našich nejlepších stíhačkách Mig-29, které Kalousek vyměnil s Polskem za zmetkové vrtulníky Sokol a to v poměru 1 : 1!!! Tím pak nastala potřeba nákupu nových moderních strojů. Mig-29 tu mohl létat doposud a nemusely být žádné Gripeny ani jiná letadla.
Další vyhozené peníze byly na modernizaci Mig-21. Tuto historickou ( vlastně muzeální) stíhačku chtěl dát Kalousek též modernizovat stejně jako tank T-72. Naštěstí jsme se stali členy NATO a tam nám jasně zdělili, že tohle patří do muzea.
Nemalá částka se také naskytla při nákupu Defenderů. Jsme jediná armáda, která nemá auta vojenská, ale pouze teréní. Kam se poděl rozdíl v ceně? Kolik vojáků zaplatilo na zahraničních misích tuto zlodějnu životem? Netřeba zmiňovat vojáky, kteří zahynuli v Defenderu, když je zavalila bahení lavina. Vojenský Defender by ten tlak vydržel, teréní na to není stavěn.
Pan Kalousek dokázal, že je stejně dobrým zlodějem jako všichni ostatní soudruzi z Národní fronty
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Petr, 11.2.2010 14:51:40)
Odpovědět
Mám ten dojem, že takové špíny najdeme na každého politika mraky, trochu mě zaráží, že v tomto článku to vypadá, že pan SVoboda je chudák, kterého pan Kalousek odstrčil, ale řekl bych, že jde o stejného néli většího lumpa.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(stk, 14.2.2010 20:23:18)
Odpovědět
Velmi pěkně zpracovaný pamflet.
Bohužel, podobný by se dal, při vynaložení jistého mentálního úsilí, napsat na každou veřejně činnou osobu - jde tady vlastně jen o "specifické" výklady známých faktů.
----
Inu, negativní kampaň je negativní kampaň. Vyvolá nanejvýš všeobecnou nedůvěru k politice jako takové. Nahání to voliče směrek k populistickým a extrémistickým stranám. Bravo!

P.S.:Doufám aspoň, že autor za článek dostal řádně zaplaceno.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(valina, 31.1.2012 13:58:30)
Odpovědět
po dvou letech máte pocit, že se "negativní kampaň" ne stala pravdivou?
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Svobodný občan, 12.4.2010 12:00:58)
Odpovědět
Hlavně mě fascinuje, jak si rektální alpinisté Bruselu, příznivci multi-kulti a dalších ultralevicových "výtečností" z TOP 09 zakládají na svém označení za konzervativní stranu. Hoši z topky, vy se mi snad zdáte...

Řekněme STOP09:

http://stop09.nazory.eu/
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Šulcová, 14.5.2010 18:31:46)
Odpovědět
Pane Kalousku dneska jsem od Vás dostala složenku na 121000,- ,ale důchod beru až 24. v měsíci a bohužel to těch 121000,- zatím není,tak že Vám je nepošlu,ale mohl by jste to zaplatit za mě,co říkáte ?


Šulcová
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(marienkamarichen, 5.7.2010 3:45:38)
Odpovědět
je to nehorázný hajzl převléká si kabát podle toho jak mu to kápne nenávidím už tuhle celkovou českou politiku všichni do jednoho jsou to vypočítaví kreténi.A to si zase Kalousek nahrabe jako ministr finací!!!!! jako by nám už několikrát neukázal jak tu naší státnínpokladnu umí pěkně vytunelovat.
Šmejd starej nehoráznej(a to jsem ještě hodně slušná)
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(xrb, 17.8.2010 11:24:15)
Odpovědět
Ještě k velitelsko-štábnímu systému: šéfem zastoupení EDS v ČR byl v té době K.V. - bývalý špičkový agent StB. Pro StB např.zpracoval databázi členů Jazzové sekce, později byl nasazen jako pracovník tzv. "vědecké rozvědky" do zastoupení HP, kde se rychle vypracoval na vedoucí místo a dodával mj.informace z COCOM. Po převratu převerbován jinou nejmenovanou mocností.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Milan Max, 17.8.2010 11:33:39)
Odpovědět
Tak pokud bude takto řádit i na ministerstvu financí, tak to potěš, ale snad už má dost nahrabané z minula...
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(1Medved, 9.9.2011 0:25:02)
Odpovědět
Dopisuji: Dnes se píše datum 09.09.2011: Miroslav Kalousek je ministrem financí, řádí jako smyslu zbavený. Už v ČR vykradli všechno - všecičko všechno - domrtě! A protože již nemají co v ČR ukráct, tak si pod taktovkou Miroslava Kalouska letos vytvořili a schválili nové "zákony", které mají okráct a ožebračit domrtě VŠECHNY OBČANY TÉTO vykradené ZEMĚ.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Pedro, 27.12.2011 20:22:02)
Odpovědět
Mě je aktuálně lhostejný jeho profil a minulost. Co mě irituje je fakt, že tato vláda má pocit, že veškeré minulé, případně aktuální přehmaty politické reprezentace mmusí zaplatit daňový poplatnik, kterému navíc nevytváří podmínky ani pracovní, ani sociální. To nemá s levicovostí kňučením Čecha obecně co dělat. To je prostý fakt. Politika v této zemi se ubírá cestou, která není v souladu s cestou voličů a daňových poplatníků (bez populismu. Věci kteréí se řešit mají se neřeší, případně špatné, nikdo nenese žádnou odpovědnost - na tu politickou kašlu. Každý myslí sám na sebe, případně na své kamarády, kteří se budou někdy hodit. I to je příklad společnosti. Neboť je obecné povědomí politické reprezantace, že si mohou dělat co chtějí ( což již dělají) a protože vědí že jsem národem, který bude nadávat, ale stejně ohne hřbet - stane se....velký prd. Jen se dotáhnou šrouby, protože jsme většinově žili nad poměry a dobře bylo. Někdo se uhodil do hlavy, ale volič to není..a frustrace narůstá.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(ctverec, 30.12.2011 23:37:58)
Odpovědět
Chce se mi zvracet. Estébáci se svým "Kdo je Václav Havel" hadr. Nemám nic proti faktům. Ale proti manipulaci, propagandě, podsouvání nesouvislého, bulvárnímu překrucování a naznačování. Tohle není článek. To je hnus. Pan autor má určitě právo na svůj emocionálně silně podložený postoj. Jsme jen lidé. Ale riskuje, že do takovéhohle vývratku promítne i kus sebe. A to se také, obávám se, stalo.
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Kruh, 30.12.2011 23:48:24)
Odpovědět
Na každém šprochu, pravdy trochu...
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Pedrouš, 15.4.2012 18:22:10)
Odpovědět
Mě už se z něho vážně zvedá kufr. Stačí ho sledovat v TV a poslouchat jeho výroky. Bezpáteřní darebák
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Brabec, 15.4.2012 20:33:26)
Odpovědět
Kraďousek si v politice (dle zdrojů) nakrad 1,25 miliardy. Není co dodat - snad to, že je to opilec a narkoman, který by prodal vlastní babičku
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Pedrouš, 15.4.2012 20:37:17)
Odpovědět
jestli to je pracda, jak to ze je tam kde je, a ne nekde jinde
Re: Politický životopis Miroslava Kalouska
(Brabec, 15.4.2012 23:55:17)
Odpovědět
Kraďousek je na tom správném místě, to my jsme v pr*eli.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama