reklama
reklama

Paroubkovi kartáři

Autor: Markéta Reedová | Publikováno: 28.4.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Poslední rozhovory s Jiřím Paroubkem, které se objevily tento víkend, potvrzují jeho posedlost sociologickými průzkumy. Zdá se, že Paroubek neudělá jediné rozhodnutí, aniž by si zadal průzkum o tom, co si lid žádá. Tuto jeho zálibu je možné pozorovat už delší dobu.

Sociologické průzkumy jsou za vyhroceným postojem socialistů proti radaru, za snahou brutálně obcházet zákon kvůli neplacení poplatků ve zdravotnictví, ale pravděpodobně i za Paroubkovou změnou v oblékání (vždyť:“Kdo z vás to má?“) a mladou manželkou, která daleko lépe podporuje ideu nové moderní sociální demokracie. Nyní zachází ještě dále. Položil vládu v době předsednictví, protože si to žádal sociologický průzkum. Tím zároveň potvrdil, že původní důvod, proč bylo údajně vyvoláno hlasování o nedůvěře vlády, byl jen zástupný. Jak jinak si totiž vysvětlit náhlou shovívavost samotného Paroubka k setrvání hlavní představitelky tzv. „justiční mafie“ Renáty Vesecké ve funkci?
 
Ale ne všechny průzkumy jsou mu stejně milé. Co se týče průzkumu volebních preferencí, je Paroubek spokojen jen s takovými, které vykazují trvalou voličskou podporu ČSSD. Jakmile se objeví nějaké, které by snad nebyly v souladu s jeho představami, nejsou podle jeho názoru objektivní a pravdivé. Tak tomu bylo i v případě únorových výsledků firmy Median, které Paroubek napadl, neboť vykazovaly pokles volebních preferencí ČSSD (mimochodem stejnou agenturu v srpnu 2008 chválil).
Jsem tedy moc zvědavá, jak bude milovník sociologických průzkumů Jiří Paroubek přistupovat k názorům, které by požadovaly jeho odchod z čela ČSSD nebo snížení daní…
 
Nebudu zde rozebírat, jak by asi vypadal náš život, kdybychom dělali jenom rozhodnutí, která se líbí ostatním, měli stejný vkus jako ostatní a vůbec dělali jen populární věci – poslouchali populární hudbu, sledovali populární filmy a podléhali módním trendům v čemkoli. Dá se předpokládat, že by to na nás, takto povrchní, byl pohled smutný.
 
Paroubek mi připomíná jednu moji kamarádku, která pro změnu chodí s každou věcí ke kartářce a dušuje se, že jedině tak může udělat správné rozhodnutí. Výsledkem je, že si vzala alkoholika, za kterého musí platit dluhy, většinu času tráví hádkami, pláčem a z chytré, sebevědomé a úspěšné ženské je troska. A touto cestou se nás asi snaží vést i socialistický předseda. Pro jeho poslední politické kroky a výroky nemám jiné vysvětlení.
 

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
4154 čtenářů | 86 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubkovi kartáři
(Jana Ch., 28.4.2009 9:12:55)
Odpovědět
Jedna z vlastností , kterou by politik měl mít je empatie.(vciťování se). Lidi, kteří nedokáží vycítit atmosféru, či vlastnosti druhých používají služeb kartářek či v politice využívají anket veřejného mínění. Mimo jiné v životě se mě nikdo neptal na můj politický názor, proto veřejná mínění beru s reservou. Je velice zajímavé jak je náš národ emotivní. Rychle reaguje a ukřivdění,vítězství, záporné i kladné emoce. Volby jsou vlastně o emocích. Pan Paroubek většinou v nás vyvolává negativní emoce. Je možné, že jiný předseda, mladý a sympatický by měl mnohem větší šanci vyhrát volby.
Všichni si už pomalu uvědomujeme, že veškeré sliby ve volbách musíme rozlišovat na sliby, které budou něco řešit a sliby, které něco chtějí rozdávat. Protože jsou kapsy prázdné rozdávat se může jen na úkor zadlužení.
Brát bohatým a dávat chudým to asi dlouho nepůjde, nebot ty bohatí(je jich 1%) si to dlouho nenechají líbit.A nakonec i ti dávají práci těm kdo o ni stojí.
Takže jediným řešením je nastavit systém tak, aby nečerpal , ale tvořil. K tomu je třeba
hodně chytrých hlav a né plnou pusu slibů.
Re: Paroubkovi kartáři
(xyz, 29.4.2009 10:09:19)
Odpovědět
Jano.Ruda má pravdu,vy jste známá že jedete proti Paroubkovi.Když je Vám nesympatický,tak si ho nevšímejte.Vy nejste sympatická také každému,například i nám,co tady hájíme Paroubka,protože je při obyč.lidech,kterých je většina,tak pořád neprosazujte sebe a své názory,když píšete ,že se Vás nikdo neptal na pol.názor,tak proč do toho rejete?
Re: Paroubkovi kartáři
(berg, 29.4.2009 15:48:54)
Odpovědět
a tebe se snad někdo ptal?
Re: Paroubkovi kartáři
(xyz, 30.4.2009 17:41:30)
Odpovědět
berg.Já to nikdy netvrdil na rozdíl od Jany.
Re: Paroubkovi kartáři
(Ruda Šoler, 28.4.2009 9:27:59)
Odpovědět
Žasnu nad tím,co takoví pisálci, jako autorka tohoto článku, dokáže napsat.Už nevíte, jak by jste svým oblíbeným modrým ptákům pomohli.Pan Paroubek má jistě nějaké chyby,ale také klady,jako každý jiný.Pro mne je důležité že ve svém politickém programu dokáže myslet i na obyčejný pracující lid.Což Vy nejchytřejší novináři nikdy nepochopíte.Styďte se.
Re: Paroubkovi kartáři
(karel66, 28.4.2009 10:07:51)
Odpovědět
Vyjmenuj 10 věcí které udělala ČSSD pro dělníky. Asi tě doma zapoměli naučit že se každej zdravej člověk má postarat sám o sebe. Dobrá vláda se má starat o vymahatelnost práva , bezpačnost vnitřní i vnější , pomáhat těm co se ne vlastní vinou dostali do potíží a hlavně co nejméně kecat lidem do života . Paroubek na nějaké lidi z vysoka se.. , jemu jde jenom o osobní moc a nás potřebuje jenom k tomu abychom mu dali svoje hlasy , jinak nás na nic nepotřebuje a taky pro nás ve skutečnosti nic dobrého neudělá
Re: Paroubkovi kartáři
(ajda, 28.4.2009 10:25:06)
Odpovědět
karel66, souhlas!!!!
ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(Dr.Věra S., 28.4.2009 19:08:51)
Odpovědět
ODS nepotřebuje nasazovat negativní kampan....je totiž dost negativní sama o sobě!!!!!
ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
Re: ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(kicmiz, 28.4.2009 19:48:16)
Odpovědět
kazdý nech volí koho chce dle svých potrebasi tu politiku nedela nikdo uplne dobre pro obcany
pokud by to tak bylo,tak by volili pouze jednu stranu.
Re: ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(berg, 29.4.2009 15:52:27)
Odpovědět
no tak jsem podle věry neslušný, pořád lepší než socan, to je nadávka sama o sobě
Re: ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(běla, 30.4.2009 17:44:54)
Odpovědět
berg.co to je za logiku.??? Socan nadávka.To je zkratka CSSD.Bez ironie.CSSD se za to nestydí.
Re: ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(Hodačová,režisérka, 29.4.2009 17:06:09)
Odpovědět
Vážená paní Dr.,velmi správně jste ty podvodníky
pojmenovala.Já bych je označila jako odpad společnosti.
Re: ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(jaro je tady, 29.4.2009 18:54:18)
Odpovědět
vy jste Dr., nebo Pr.?
Re: ODS je pro slušného člověka nevolitelná !!!
(standa01, 1.5.2009 20:10:42)
Odpovědět
..del..
Re: Paroubkovi kartáři
(KS, 28.4.2009 10:49:52)
Odpovědět
Vycházející hvězda oranžového spolku šibalů by se měla stydět.Jestli si chceš zachovat duševní zdraví, přestaň obhajovat neobhájitelné.
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 28.4.2009 12:03:49)
Odpovědět
Přesně!
Budu vždy volit ODS,poněvadž jsem vygumovanej blb ....
(Franta z Bohnic, 28.4.2009 18:53:59)
Odpovědět
Budu vždy za všech okolností volit ODS. Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta naší strany, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Salzmann, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi způsob, jak vznikla tato vláda, nevadilo mi získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadí koupení Wolfa. Nevadí mi Dalík, Tluchoř, Morava, Topolánek. Nevadí mi Langer a Vesecká. Nevadí mi současná inflace a pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína.Nevadí mi u nás ani
justiční mafie.

Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Jsem prostě nemorální hovado, které to má navíc v hlavě vylepané, proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!! Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pi.í. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu pr.del. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, radost.
Re: Budu vždy volit ODS,poněvadž jsem vygumovanej blb ....
(standa01, 29.4.2009 19:50:46)
Odpovědět
Tohle jsem si přečetl asi po stosedmdesátéprvé za posledního půl roku zpátky. Neflinkej se moulo a vymysli něco nového. Předem děkuji.
Re: Budu vždy volit ODS,poněvadž jsem vygumovanej blb ....
(Tereza D., 2.5.2009 9:01:13)
Odpovědět
Franto z Bohnic,tvůj článek svědčí o tvé dobrodružnosti.4ím hůře ,tím lépe,proto do toho jdu.S takovými dobrodruhy daleko nedojdeme,ale v jednom máš pravdu co píšeš,kdo volí ODS,volí agresivitu.Takoví voliči by ani k volbám neměli chodit.O ty nestojí většina národa.Chceme žít v pokoji a ne v agresivitě,té už ODS nadělala dost.Chceme ji odbourávat a ne volit.
Re: Paroubkovi kartáři
(xyz, 29.4.2009 10:11:31)
Odpovědět
Karel 66 ,nemáš pravdu a nevíš,která bije.
Re: Paroubkovi kartáři
(Karel5, 29.4.2009 14:42:33)
Odpovědět
Velmi přesně a přitom stručně formulováno! Ovšem platí o většině placených zás-tupců "lidu". Modré ovce se pasou a nepotřebují ohradu, rudé a oranžové žerou jenom z ruky a nevadí jim ani řetěz.
Re: Paroubkovi kartáři
(Mila, 28.4.2009 10:21:15)
Odpovědět
Vy jste spadl z višně, když říkáte, že Paroubek myslí na lidi. Ten myslí jen sám na sebe.Kdyby myslel na prospěch lidí, tak nevrazí kudlu do zad našemu předsednictví v EU. Pro mě je to darebák, který se chce dostat všemi prostředky k moci, a nezáleží mu na tom jakým způsobem to udělá.
ODS je strana na jedno použití ....
(HYGIENIK, 28.4.2009 19:19:08)
Odpovědět
Bezradnost celého vedení ODS nezná mezí.Vše nasvědčuje tomu , že ODS je strana na jedno použití.Asi tak jako toaletní papír , což pochopila velká většina voličů a volby dopadly pro modráky ještě celkem dobře . V příštích volbách to bude daleko horší , neboť do té doby tu už budou dvě ODS a ty budou mobilizovat jedna proti druhé jak hárající feny . Těžko říci, jak se podělí o plukovníka Kubiceho , protože dvě zprávy o tomtéž asi bude táhnout stejně jako Klausovy knížky o klimakteriu .

Jen houšť modráci , třeba nakonec ani volby nebudou potřeba .A parlament je vskutku splachovací , takže po vás nezbyde ani dlouhý modrý dým ...
Re: ODS je strana na jedno použití ....
(standa01, 29.4.2009 19:53:12)
Odpovědět
Jejda, dlouhý modrý dým! Jak to obmnějuješ, idiote? Po půl roce?
Re: Paroubkovi kartáři
(Věra D., 29.4.2009 10:14:08)
Odpovědět
Milo,to ,že nás zbavil vlády i v době předsednictví beru jako přednost,protože vláda si to zasloužila už dávno.Konečně se mu to podařilo.Nic jiného si Topolánek a jeho parta nezasloužili.
Re: Paroubkovi kartáři
(jaro je tady, 29.4.2009 18:56:24)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi. Arogance a nadutost z jeho sexy mozku jenom teče.
Re: Paroubkovi kartáři
(Františka L., 1.5.2009 10:54:08)
Odpovědět
Mílo,vy vidíte Paroubkovi do hlavy,že tvrdíte takové věci?To bych netvrdila.Opak je pravdou,manžel byl na vyměně kyčle za Paroubka ,čekal jen 3 měsíce,udělali mu to výborně a neplatil nic.Ani jsme nepodpláceli.A jak je to ted za Topolánka,Julínka.Zeptejte se nemocnych a to platíme regulač.poplatky.to je jen jeden příklad přímo prožitý z praxe.Tak kdo myslí pro sebe?Paroubek myslí na lidi a kdo není zmanipulovaný,tak to vidí.
Re: Paroubkovi kartáři
(martin, 28.4.2009 10:32:40)
Odpovědět
Rudlo, už nic nepiš. Ty jsi ukázka blba s klapkami na očích. Rozdávat, řídit, organizovat,koordinovat, do všeho kecat, nato je Paroubek se svojí nezvladatelnou touhou po moci. Divím se, že to spousta takových lidí jako Ty ještě chce. Takovým lidem, kteří budou volit socany a komunisty je třeba sebrat pasy, živnostňáky, dát jednu ruličku hajzlpapíru na týden a oplotit je ostnáčem.
Re: Paroubkovi kartáři
(Kicmiz, 28.4.2009 19:39:44)
Odpovědět
Dnes jsem p.Paroubka chtel pochválit a hned me zacal blbnout pocitac, taková smola,vzdy ho jen kritizuji a kdys ho chci chvalit tak me pocitac vypovedel poslusnost, ja se na to vykaslu.
Za co bych ho pochvalil - za to ze chce snizit platy manazerom firem,za to ze by snizil pravomoci exekutorom,ze by snizil podpory pokud by nepracovali na verejne prospesnych pracech romom a vsem neprispusobivým a take za to pokud by neposilali decka do skoly,ze by zrusil posl.imunitu,ze by zajistil prosperitu zeme a splaceni dluhu,snizil pocet uredniku,zajistil abychom si byli vsichni rovni ve svych pravech a povinnostech aby nikdo nebyl zvyhodnován nebo neznevyhodnován.A také ho chvalim za to ze se snazi aby vsichni poslanci hlasovali vzdy podle nejlepsiho svedomí a ne podle stranického prikazu. Skoda ze ho neposlouchaji a kazdý hlasuje presne jak on, to je jak ve skole jenom opisují.
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 29.4.2009 19:55:50)
Odpovědět
A proč už to všechno dávno neudělal? Třeba tehdy, když byl předseda vlády?
Re: Paroubkovi kartáři
(kicmiz, 30.4.2009 8:43:40)
Odpovědět
To opravdu nevím ale neudělala to ani žádná jiná strana,takže na normální občany kašlou všichni.
Re: Paroubkovi kartáři
(Ivana Z., 2.5.2009 9:11:36)
Odpovědět
Stando,Par.toho udělal dost pro lidi a hlavně neudělal škodlivosti,jako jsou regul.poplatky,hlavně v lékárnách atd.To si uvědom.
Re: Paroubkovi kartáři
(Ing.Hana, 29.4.2009 10:21:30)
Odpovědět
Martine,takovou blbinu jsem už dlouho nečetla.Rozumíš trochu o co komu v politice jde?Asi to myslíš právě naopak.Na Topolánkovu vládu nikdo nevzpomíná v dobrém.Topolánek neprojevil touhu po moci?Vždyt se tam držel jak veš kožicha.Až na po 5.se podařilo ho sejmout.Manipuloval,bral překupníky atd.jen aby se tam udržel.To nevidíš?Rekneš to o Paroubkovi.Nechápu tvoje myšlení.
Re: Paroubkovi kartáři
(Pavel K., 2.5.2009 9:06:57)
Odpovědět
Martine větší blbost jsi nemoh napsat.Neboj se o svůj živnosták atd.Je to blbost co píšeš,jsi zmanipulovaný.Přečti si něco o plánu CSSD,co chtějí pro lidi dělat,jaký mají program.To co píšeš tam nenajdeš.
Re: Paroubkovi kartáři
(PF, 28.4.2009 10:47:38)
Odpovědět
Ranní směna Z Lihového domu? Do podávají alkohol už od rána?kdo ti píše příspěvky?
Re: Paroubkovi kartáři
(Ondra V., 29.4.2009 10:25:13)
Odpovědět
PF.to měl být vtip?Ubohé.Nic lepšího nevíš?Když píše Kicmic tak mám taky takový dojem ,že má litr v sobě,ale nevím,jestli je z lihového domu.
Re: Paroubkovi kartáři
(Kicmiz, 29.4.2009 16:09:20)
Odpovědět
co je na tom zlého co jsem napsal,pokud to splní tak ho budu volit
Re: Paroubkovi kartáři
(fat hope, 28.4.2009 22:24:45)
Odpovědět
Ale Rudlo, proč to čteš, když tě to tak rozčiluje. Paroubek je zemský škůdce, který je schopen ve spojit s kýmkoliv, viz jeho špásování s komunisty a pro získání koryta naslibovat všem co by rádi slyšeli. Když vyhlásím program, že dám seniorům zdarma zubní náhrady, pro děti plenky zdarma, tatínkům levné
pivo a mamimkám poukázky ke kadeřníkovi, tak je nemyslící dav můj a nemusím ani angažovat Brožovou!
Re: Paroubkovi kartáři
(Nela S., 30.4.2009 17:49:45)
Odpovědět
fat hope,uvědom si,že Paroubek slibuje pro lidi a ODS to prodrbalo pro sebe.V tom je ten rozdíl.A že se někdy baví s komunisty.Máme demokracii?máme,tak to snad může každý,ne???
Re: Paroubkovi kartáři
(fat hope, 30.4.2009 22:57:51)
Odpovědět
Sliby - chyby . A modrá je dobrá . Komunisti jsou zločinci a měli je hned po listopadu zakázat. No když pravda a láska vítězí ,tak se dnes mohou dostávat i do vlády.
Re: Paroubkovi kartáři
(Venca S., 2.5.2009 9:14:25)
Odpovědět
fat hope ,a není to pěkné.?Budu ho volit,napověděl jsi mi proč.
Stále Paroubek.
(kamil, 28.4.2009 12:04:03)
Odpovědět
Stále Paroubek,Paroubek to neumíte psát o něčem jiném.Je to stále dokola už to není ani vtipné ani strašné.Už je to jen trapné.Můžete se neustále poplácávat po zádech jak jste všichni chytři a ostatní jež mají jiný názor blbí ale to je tak všechno co s tím můžete dělat.Tak jen do toho bojovníci ,kteří máte v hlavě místo mozku kalkulačku.
Re: Stále Paroubek.
(Jana Ch., 28.4.2009 12:36:54)
Odpovědět
Pane kamile, kritika je dobrá, ale to nestačí, to umí každý. Názor a posun v myšlení je důležitý při diskusi.
Re: Stále Paroubek.
(Fiter, 28.4.2009 13:09:22)
Odpovědět
Proč je takový zájem právě o Paroubka? Protože není týden aby něčím nezaperlil.Naposledy prohlásil,že nedá podporu Fischerovi,pokud nepřistoupí na jeho požadavky.Tudíž překlenovací vláda do předčasných podzimních voleb asi nebude.
No není to k popukání? Dle příspěvků soudím,že to Paroubek až zas tak jisté nemá,pokud ovšem nevezme do hry KSČM.A to si myslím,že to bude konec svobody.
Re: Stále Paroubek.
(Ondra V., 29.4.2009 10:30:54)
Odpovědět
Fiter,pochop.že Paroubek se chová jako opozice,není kde vítr tam plášt,jako třeba lidovci.Dělá to dobře.Perlí kladně.Modráci zuří.Chápu.
Re: Stále Paroubek.
(standa01, 29.4.2009 19:59:04)
Odpovědět
A v opozici vůči komu? Vůči svrhnuté vládě, nebo vůči úřednické vládě, nebo vůči nám všem?
Re: Stále Paroubek.
(Ondra V., 30.4.2009 17:53:56)
Odpovědět
Je mi líto,ale nechápeš to.Nová vláda úřednická bude 8.5.,takže proti topolánkové vládě,myslel jsem si ,že to každý normální pochopí.Ty opravdu nemáš o čem psát,tak vždy na někoho štěkneš.
Re: Stále Paroubek.
(standa01, 1.5.2009 20:16:27)
Odpovědět
A já vůl jsem si myslel, že už žádnou vládu díky Paroubkovi nemáme asi tak 6 týdnů...Já myslel, že bude vládnout Paroubek, když to umí lépe...
Re: Stále Paroubek.
(Tomáš H., 2.5.2009 9:20:16)
Odpovědět
Stando,holt tvoje myšlení je opravdu na nižsí úrovni.Sleduj politiku a poznáš,že vláda Topol.stále vydává ještě nové příkazy a ještě chce urvat co se dá.Třeba cesty do zahraničí atd.Nebo minist.zdr.ted vydala novou vyhlášku,že efedrinové léky se musí vydávat jen na obč.průkaz atd.a také se to hned zadrhlo na počítačích.Nepromyšlené!!! Další neschopnost ODS.Všímej si pochopíš.
Re: Stále Paroubek.
(Mirek L., 1.5.2009 11:06:45)
Odpovědět
Holt Paroubek je populární.Kdo umí,umí,je dobrý,proto se o něm pořád píše.Je to jak s celebritami.Proto ho pravičáci pořád očernují,mají z něho strach.Je to schopný člověk,jinak by se o něm tak nepsalo.
Re: Stále Paroubek.
(Mirek L., 1.5.2009 11:06:57)
Odpovědět
Holt Paroubek je populární.Kdo umí,umí,je dobrý,proto se o něm pořád píše.Je to jak s celebritami.Proto ho pravičáci pořád očernují,mají z něho strach.Je to schopný člověk,jinak by se o něm tak nepsalo.
Re: Paroubkovi kartáři
(Ruda Šoler, 28.4.2009 19:55:16)
Odpovědět
Je velmi zajímavé pozorovat vskutku demokratické reakce příznivců modráků.To co prosazuje ODS je vlastní ranému kapitalismu.Veškerou ekonomiku uřídí neviditená ruka trhu a na rozvoj společnosti mají vliv pouze podnikatelé.Oni ani podle názoru mnohých nepotřebují ani ty,kteří jejich nápady budou realizovat.Roumní podnikatelé se snaží své praovníky udržet.To se stane,když bude pracovník v práci spokojený.Spokojenost bude i tehdy,když bude zaměstnavatel náročný.Tak je tomu i ve státě.Je třeba dělat takové zákony,které podnikání na jedné straně umožní, ele naduhé straně nezotročí řádně pracující lidi.Odchylky na jednu z těchto stran vedou k nespokojenosti.To se stalo ODS a proto začíná prohrávat ve všech nedávných volbách a prohraje i v těch následujících.Nepomohou žádné urážlivé reakce přízniců modrých.
Re: Paroubkovi kartáři
(Kicmiz, 28.4.2009 20:46:15)
Odpovědět
Rudo
cetls nekdy Zákoník práce? Pripadá Ti spravedlivý? Jediný kdo je v nem zotrocován jsou podnikatelé a zivnostnici
Leninové spisy pouze pro inteligentní lidi
(Josef H.,absolvent VUMLu, 28.4.2009 22:51:27)
Odpovědět
Kicmiz,četl jsi Leninovy spisy?Tam bys zjistil,že máš opravdu velké mezery ve vzdělání.
Víš aspoň,kdo to byla Naděžda Krupská?Pokud ani toto nevíš,tak jdi diskutovat na portál ODS,tam poznáš návštěvníky s podobným IQ ( kolem 40).
Re: Leninové spisy pouze pro inteligentní lidi
(Kicmiz, 29.4.2009 15:31:57)
Odpovědět
No jo ani Ty jsi nestudoval Zákoník nepráce.Tak si ho prostuduj socane.
Re: Leninové spisy pouze pro inteligentní lidi
(kicmiz, 30.4.2009 8:41:29)
Odpovědět
IQ 40, to máš tak akorát Ty a tobě podobní voliči a někteří zaměstnanci
Re: Paroubkovi kartáři
(spravedlnost, 29.4.2009 17:25:28)
Odpovědět
ty blbe a kdo v tehle zemi dodržuje zakony natož zákoník práce?
Re: Paroubkovi kartáři
(kicmiz, 29.4.2009 17:44:11)
Odpovědět
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 29.4.2009 20:04:02)
Odpovědět
I já.
Re: Paroubkovi kartáři
(kicmiz, 30.4.2009 8:35:15)
Odpovědět
Sám jsi blb
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 29.4.2009 20:02:03)
Odpovědět
Zákoník práce? Neblázněte, ještě se ani nedostal k Pravidlům českého pravopisu....
Re: Paroubkovi kartáři
(kicmiz, 30.4.2009 8:53:15)
Odpovědět
Oprava - Zákoník práce není zákoník práce, ale N E P R Á C E . Museli jej tvořit lidé kteří chtěli poškodit zejména podnikatele, ale v konečném důsledku i pracovníky. Pokud bychom si v něm byli všichni rovni ve svých právech a povinnostech tak je to jedno ale ten jednoznačně zvýhodňuje jednu skupinu - o d b o r á ř e a zaměstnance,kteří neumějí nebo nechtějí pracovat.Pravděpodobně ho psali lidé,kteří nemají o skutečné práci ani vzdálenou vzpomínku a o zemědělství,průmyslu a službách v reálu nic neví.
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 1.5.2009 20:19:33)
Odpovědět
Samozřejmé je to, že pokud bude znevýhodněn podnikatel, bude tím pádem znevýhodněn i jeho zaměstnanec.
Re: Paroubkovi kartáři
(fat hope, 28.4.2009 22:29:39)
Odpovědět
Rudlo,je mi tě fakt líto, ale jak stojí v písmu
blahoslavení chudí duchem. Nech se vyšetřit nebo tě platí třešničky??
Re: Paroubkovi kartáři
(Joža H., 28.4.2009 23:00:52)
Odpovědět
fat hope,tak už tě přece pustili z léčebny v Bohnicích?Nakonec byl si tam skoro 12 měsíců,takže ti to pomohlo.Jestli ti můžu poradit,tak se tady raději moc nezviditelňuj,aby tě znovu nevrátily do léčebny.Na Jánském vršku na tebe jistě nezapomněli,tak si jich važ.
Re: Paroubkovi kartáři
(fat hope, 28.4.2009 23:31:01)
Odpovědět
Jožo H.,dej si majzla ,aby na tebe nehodili siť a neposlali tě , kam patříš do bažin.
Re: Paroubkovi kartáři
(Huba, 29.4.2009 19:39:19)
Odpovědět
fat hope.To je debilní co jsi napsal.Komu to pomůže?
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 29.4.2009 20:08:43)
Odpovědět
Patrně vídeňskému knedlíku, popřípadě noku.
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 29.4.2009 20:05:29)
Odpovědět
Ježišmarjá, to je pravopis....
Re: Paroubkovi kartáři
(Ondra B., 30.4.2009 18:00:29)
Odpovědět
Rudo Soler,konečně dobrý Váš komentář,má to hlavu a patu a ne takové štěkání o ničem jak tady předvádí Kicmic a Standa.
Re: Paroubkovi kartáři
(standa01, 1.5.2009 20:21:02)
Odpovědět
Teď jsem si cíknul, slovoslede.
Takže ODS už má program .....
(Jedlička,Pha 6, 28.4.2009 20:37:41)
Odpovědět
Upocený a mírně smrdící Jan Zahradil v neděli pyšně sdělil, že konečně dopsal program ODS. Topolánek ho poplácal po ramenou a sdělil mu, že vyhrál kolo, které jsme vypsali jako prémii pro toho, kdo po třech letech zarytého programového mlčení předloží program ODS. Jan Zahradil projevil upřímnou radost a dotázal se, nejde-li snad o kolo Ukrajina, proslavené reklamním veršíkem: „Chceš-li poznat, co je dřina, kup si kolo Ukrajina!“ Byl ujištěn, že jde o osvědčený typ Favorit ze šedesátých let, kvalitou odpovídající jeho dílu.

Posledním programem ODS byla smlouva s občany z roku 2006, která vyvolává dodnes salvy smíchu a pláč těch členů ODS, kteří to myslí upřímně. Program je zjevně sešitý narychlo agenturou, plácá páté přes deváté a některé jeho hlody vejdou do historie. Třeba dojemné historky o nákladném sociálním systému (je ve všech položkách výrazně levnější než evropské průměry), svědčí o tom, že autoři nikdy neviděli evropskou statistiku.

Jak si to představují v praxi, prokázal ministr Nečas svým posledním návrhem. Výpověď bez udání důvodu, zkrácení výpovědní lhůty, prodloužení zkušební lhůty a prodloužení doby pro zaměstnávání na dobu určitou. Ne nadarmo Nečasovi v Bruselu říkají muž z devatenáctého století. Jako jedinému v historii EU se mu tam podařilo dosáhnout stavu, kdy se všech šestadvacet ostatních zemí postavilo proti jeho návrhu, tj. proti návrhu předsednické země…

ODS dokázala předložit program bez jakékoli hlubší programové diskuse a bez projednání ve stranických orgánech. Program tedy zjevně nikoho nezavazuje. Hesla, řečnické figury, mantry, předstírání. Je to jen marketingové gesto.

V dějinách ODS je bankovní socialismus, zašantročené podniky, Mackův knižní velkoobchod, výhodně prodané špitály, ukradení poslanci, justiční mafie, Langrovo zneužívání policejních spisů. A teď chtěl ještě Kožušník ukrást Zahradilovi to kolo. Jak příznačné!
Re: Takže ODS už má program .....
(Tr, 28.4.2009 20:52:50)
Odpovědět
Asi jste nikdy nebyl v jiné pozici jak pracovník , který má své jisté.Jinak by jste takový nesmysl nemohl napsat.
Re: Takže ODS už má program .....
(Mladá maminka, 29.4.2009 10:36:24)
Odpovědět
Tr.Kdo má dnes své jisté?myslím,že nikdo.Leda,že musíme všude platit,daně,byty,plyn,elektriku,u lékařů,vlékárnách.Nikde Vám nic nedají zadormo.To je dnešní jistota.A vše je čím dál dražší.Od doby vlády Topolánka se to zhoršilo o sto procent.
Re: Takže ODS už má program .....
(Mladá maminka, 29.4.2009 10:36:30)
Odpovědět
Tr.Kdo má dnes své jisté?myslím,že nikdo.Leda,že musíme všude platit,daně,byty,plyn,elektriku,u lékařů,vlékárnách.Nikde Vám nic nedají zadormo.To je dnešní jistota.A vše je čím dál dražší.Od doby vlády Topolánka se to zhoršilo o sto procent.
Re: Takže ODS už má program .....
(Tr, 29.4.2009 15:39:03)
Odpovědět
Nikdo,ale bude to zlé pokud politici budou jen zlé rozhodnutí na úkor lidí. platí pro ODS,lidovce,socany - komunisti se neprojevují
Re: Takže ODS už má program .....
(standa01, 29.4.2009 20:07:07)
Odpovědět
Ti se teprv projeví......Jako kdysi....
Re: Takže ODS už má program .....
(Hope, 3.5.2009 18:07:59)
Odpovědět
Ano Stando.projeví se,ale v dobrém.Uvidíš.neboj se.Nemáš se čeho bát.
Re: Paroubkovi kartáři
(kicmiz, 30.4.2009 9:18:22)
Odpovědět
Gratuluji p. Paroubkovi,že konečně začnou řešit příliš velké platy manažerů státních a polostátních firem . Je pravda,že opticky příliž velké nejsou 500000,- ředitel ČEZ, ale je nutno se podívat zejména na další složky mzdy a to jsou zejména odměny!!!!!! a další výhody příspěvky na dovolené atd..../.Ty pravděpodobně mnohonásobně přesahují základní platy !!!!! Národ ještě urychleně žádá o regulaci příjmů poslanců a zrušení poslanecké imunity, o vyřešení problémů lichvy,
dotažení přiměřenosti exekucí a přísnějším dohledem nad státními a městskými zakázkami. Rovněž žádá o přerušení sociálních podpor lidem ,kteří se soustavně dlouhodobě vyhýbají práci a jen parazitují na ostatních občanech a do toho můžete jít i za cenu nepokojů,protože Vás většina podpoří/. Mimochodem tyto vyžírky společnosti Vás ani ,žádnou jinou stranu volit nebudou protože jim na ničem kromě podpory bez zásluhy nezáleží. Dejte jim práci - veřejně prospěšné práce a při nenastoupení - okamžité odebrání podpor. To platí i pro vysokoškolsky vzdělané lidi, pokud nenastoupí tak odebrat podporu,protože jestli neumí uplatnit vzdělání které za podpory státu dostali tak ať pracují manualně.
Re: Paroubkovi kartáři
(Ondra B., 30.4.2009 18:07:23)
Odpovědět
Konečně Kicmic napsal něco pravdivého a dobrého.Vidíš,že to umíš.Dobře jsi to rozebral.Je to ten komentář poslední o pochvale Paroubka a že lidé nedělají i když mají vzdělání.Chodí si jen pro podpory.To musí přestat,jinak se zadlužíme napořád a nikdy se to nedá do pořádku.
Re: Paroubkovi kartáři
(Lada V., 30.4.2009 18:11:04)
Odpovědět
Bylo by dobré,kdyby se došláplo na ty nekřestanské platy vykořistovatelů,manažerů CEZ atd.Je to nehorázné vůči lidem,kteří musí platit předraženou elektriku na jejich úkor.
Re: Paroubkovi kartáři
(Jiří J., 30.4.2009 18:13:09)
Odpovědět
Lado,to všechno dovolila vláda ODS Topolánka a modří se diví,že je Paroubek sejmul.Vždyt je to tak pochopitelné.
Re: Paroubkovi kartáři
(Kicmiz, 3.5.2009 8:05:02)
Odpovědět
Domnívám se, že současné vedení ČEZ a vedení spousty dalších státních firem a polostátních fi je tam již od vlád ČSSD. To však nic němění na tom, že doposud s jejich odměnama nikdo nic neudělal. Jen doufám, že to není jako dříve ve Francii, že si strany,které se dostaly do parlamentu dělili úplatky z předražených státních zakázek a část nepřiměřených odměn manažerů formou sponzorských darů zpět stranám a to dle počtu mandátů ve sněmovně a tím si pol. strany zajišťovaly tok peněz pro volby a cho stranických aparátů.Fuj....
Re: Paroubkovi kartáři
(Jana S., 3.5.2009 18:12:08)
Odpovědět
Kicmiz.Je to u nás horší jak ve Francii.Nehorázné!!!!
ČSSD odvrací pozornost od svých kšeftů!
(fluss, 1.5.2009 10:19:15)
Odpovědět
ČSSD se pivem a gulášem zdarma před volbama prostě jen snaží odvést pozornost médií od svých divných kšeftů a praktik. na blogu http://fmhunter.blogspot.com je dobře popsáno, jak se na frýdecko-místecké radnici ovládané čssd a ksčm přidělují zakázky kamarádičkům ze strany...
Re: ČSSD odvrací pozornost od svých kšeftů!
(Viola F., 2.5.2009 9:28:15)
Odpovědět
Flus,to je stará písnička,svádět vše na CSSD.ODS to nedělá?Každá straná před volbami své voliče něčím občerství,to není nic nového.Nevím,proč o tom píšeš.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama