reklama
reklama

Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?

Autor: Pavel Drobil | Publikováno: 1.4.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Sněmovní levice je po vyslovení nedůvěry vládě na koni. Rudooranžoví ztrácejí veškeré zábrany. Ke koalici se chovají jako okupanti k obsazenému území. Mám na mysli včerejší cenzorsko-autoritářské praktiky pana Zaorálka.

Vše začalo poměrně nevinně, pokud se tak ovšem dá nazvat vystoupení Davida Ratha, ve kterém například řekl, že část novinářské obce je trošku chabšího ducha. Obvinil vládu ze zneužívání tajných služeb a hrubě urazil vládu a přímo jmenovitě některé její členy. Doslova řekl: „Já si myslím, že vláda Mirka Topolánka se snaživou pomocí pánů Langerů, Bendlů a dalších tady zavádí skutečně poměry, které byly běžné v normalizačním Československu.“ A zejména pak: „To není demokratická vláda.“ Na toto vystoupení reagoval ministr vnitra Ivan Langer, který sdělil: „Ono by se dalo reagovat velmi jednoduše: Hoďte na toho blázna síť.“ V ten moment byl přerušen předsedajícím místopředsedou Lubomírem Zaorálkem, který na něj začal hystericky, jak je ostatně jeho dobrým zvykem, řvát, že nemá napadat jiné poslance. K tomu si dovolím dvě tzv. faktické:

1) Napadání ve sněmovně je poměrně běžné, samotný projev Davida Ratha nebyl ničím jiným než sérií urážek a dalších výpadů.

2) Ivan Langer neoznačil Davida Ratha za blázna, přesto mu nebylo umožněno pokračovat.

Přestřelka mezi pány Zaorálkem a Langerem, pak pokračovala a skončila vskutku nehorázně. Zaorálek opět hystericky (je to fakt dobrý herec) vyzýval Ivana Langera, který se Zaorálka tázal, kde byl, když mluvil David Rath, aby si šel sednout. Když Langer setrvával u pultu, Zaorálek mu vypnul mikrofon a vyhlásil 15 minutovou přestávku. O účinkujících si můžeme myslet cokoli, není to totiž podstatné, podstatná je arogance pana Zaorálka, který poslancům vypíná mikrofon a tím de facto cenzuruje jejich vystoupení. Podstatné je, že pan Zaorálek aplikuje zcela vědomě a bezostyšně dvojí metr, když říká, že opozice má větší právo na tvrdší výrazy než vládní koalice. Podstatné je, že předsedající schůze, který se má chovat neutrálně a nikoli politicky, se hrubě politicky zachoval. Podstatné, je že předsedající odebírá řečníkovi slovo, protože se mu nelíbí, co říká. Podstatné zkrátka jsou bolševické manýry pana Zaorálka. Smutné na celé věci pak je, že pan Zaorálek patřil k vedoucím představitelům Občanského fóra v Ostravě. Od té doby však urazil velký kus cesty. Byl to totiž právě on, kdo tlačil na ostravského primátora, sociálního demokrata Petra Kajnara, aby uzavřel radniční koalici s komunisty. A byl to on, kdo spolu s Jaroslavem Palasem vyjednal koalici mezi ČSSD a KSČM na krajské úrovni.

Doufám, že bolševické manýry jsou (zatím) doménou pana Zaorálka a nikoli celé ČSSD.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5088 čtenářů | 94 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(nestraník, 1.4.2009 7:18:22)
Odpovědět
Ale s tím nic nenaděláte to co dráždí vás, vyhovuje jiným . Takový je život.Nejsem v žádné partaji , ale nesnáším lži a podrazy. Přeji vám dobrý den
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Pavla V., 1.4.2009 10:29:29)
Odpovědět
Kdo by zastal Langra za jeho vulgaritu č.1 ,tak už fakt nevím,jak si tu politiku představuje.A jeho inteligence u mě klesla na nespodnější příčku.Tím se chtěl zviditelnit?Stydí se za něho všichni Moraváci.Ráth mluví ostře,ale má to úroven a má pravdu.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Ježek 1, 1.4.2009 12:15:00)
Odpovědět
Jakožto Moravák Vám, soudružko Pavlo, sděluji, že se nestydím za Langera, ale za Zaorálka, Bohuslava Sobotku, Haška, Onderku, Palase, Gajdůškovou ...
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Emilio, 1.4.2009 14:19:32)
Odpovědět
K tomuhle se připojuji i já!
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Jana, 1.4.2009 17:40:20)
Odpovědět
Jak tak koukám pane "ježku",budou se někteří moraváci stydět za Vás.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(xxx, 2.4.2009 21:03:30)
Odpovědět
výkvět českého národa soudruh ONDERKA. STŘEDNÍ ŠKOLU DOKONČIL S REPARÁTEM, po skončení nastoupil jako odborář do DPM města Brna a nyní(zatím) je primátor v Brně. Máme se na co těšit, až tato sestava z ČSSD převezme vedení státu.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Učitel., 3.4.2009 15:18:21)
Odpovědět
Reparát není žádná vada.Vidíš,jak je šikovný.Jedničkáři se obyčejně nikde neuplatní.Jsou to jen šplhouni ve třídě.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Pavla, 3.4.2009 15:22:59)
Odpovědět
Stando,já nejsem ošklivka.Vyhrála jsem miss.Neviděl jsi mě v televizi.To máš smůlu.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(muf, 4.4.2009 21:51:13)
Odpovědět
..o škole či diplomech to není..Ivánek má dva diplomy a stejně je to vůl jak poleno..vůl volem zůstane i když diplom dostane...!
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(xxx, 2.4.2009 21:05:06)
Odpovědět
výkvět českého národa soudruh ONDERKA. STŘEDNÍ ŠKOLU DOKONČIL S REPARÁTEM, po skončení nastoupil jako odborář do DPM města Brna a nyní(zatím) je primátor v Brně. Máme se na co těšit, až tato sestava z ČSSD převezme vedení státu.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(KS, 1.4.2009 14:51:28)
Odpovědět
Vy jste správný komunista. oni mají socialistickou ekonomiku, socialistický světový názor, socialistickou morálku. Z tohoto úhlu pohledu chápu vaše hodnocení Ratha, on má socialistickou morálku. Za mého dětství bylo sousloví co po něm cheš, je to komunista projevem největšího opovržení.A neurážejte moraváky, protože Langer není zrovna ten správný příklad. Za koho je třeba se stydět je to Sobotka, Hašek, Onderka, Škromach a jim podobní. Většina moraváků ne neřídí socialistikou morálkou.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Nestraník, 3.4.2009 10:32:14)
Odpovědět
Ks .Co pořád máte s temi komunisty?Kde jste vyrostl,kde jste vystudoval.Nedělejte se zajímavý.Jsme všichni z jednoho hnízda.Narodili jsme se do doby,kterou jsme si nevybrali.Proč se bojíte komunistů?Nevím odkud jste,ale u nás nikdo nenadával,to je komunista !Za komunistů nebyly takové hrůzy jak jsou ted.Dnešní komunisté jsou jiní a moderní.Pořádek má svá pravidla a ty oni mají.Proto u nás ten pořádek není,protože je demokratické strany ani nepozvou na jednání.Začalo to Havlem,plnou pusu demokracie,ale promluvit je nenechal,nikam je nepozval.Slavní dezidenti se scházeli slavně,chlastali.kurvili se a po revoluci byli vyzdvihování jako zacghránci.Co my jsme z nich měli.Sametku vyhráli studenti.Jak se k nim zachovali?Sebrali jim všechny výhody.Je to všechno sebranka.Nejsem člen KSCM,ale nechám je v klidu žít,nepomlouvám je a uznávám většinu jejich programu,víc než těch druhých hrabivců.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(miki, 5.4.2009 7:27:24)
Odpovědět
Nestraniku? Kde jsi zilza socialismu.Kdyz soudruzi chlastali a kurvili se na kazdem jejich srazu.Na kazdem podniku pri druzebnich setkanich se soudruhy ze Sovetskeho Svazu.To bylo teprve zrani,chlastani a kurveni na vecne casy.Ty nejisi komunista ale spravny bolsevik!!!
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Nestraník, 5.4.2009 18:27:27)
Odpovědět
Miky to se stávalo u vás,u nás tedy ne.To co popisuješ dělali na Hrádečku v ščele s Havlem.Sami se k tomu přiznávali,bylo to v televizi,mají to nafilmováno ,šlo to jako seriál na pokračování.Už je to asi 2 roky,měli to jako medajlonek disidentu.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Tomáš Marný, 5.4.2009 19:13:20)
Odpovědět
Vy jste byl asi moc mladý za "vlády jedné strany" kdy nikdo nemohl mluvit to co chtěl a když si pustil pusu na špacír byly z toho dlouholeté žaláře !!!
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(KS, 1.4.2009 14:55:07)
Odpovědět
Pavlo, jak můžete posuzovat inteligenci Ivana Langra? A co ta vaše, kde zůstala, nebo vám vůbec chybí?
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Pavla, 2.4.2009 22:05:56)
Odpovědět
KS Chtěla bych se s Vámi poměřit v té inteligenci.Myslím,že byste se divil.Hodte na toho blázna sít,bych neřekla nikdy.To je úroven podle Vás?Langra jsem do té doby uznávala a fandila mu.Už jenom proto,že je od nás,ale ted se za neho stydím.Překvapil mě.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(standa01, 2.4.2009 23:16:57)
Odpovědět
Pavlo, víš o tom, že jsi kráva?
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(standa01, 2.4.2009 23:17:07)
Odpovědět
Pavlo, víš o tom, že jsi kráva?
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Pavla, 3.4.2009 10:37:02)
Odpovědět
Stando,jestli já jsem kráva,tak ty jsi osel.Kráva aspon mléko dává.Do téhle úrovně jsem se nechtěla dostat,mám na víc,ale odpovím ti,abys věděl.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Pavla, 3.4.2009 10:40:34)
Odpovědět
Vážená redakce,jak to,že dovolíte Standovi nazvat Pavlu krávou,Pavla odpověděla ,že on je tedy o...l a to neprošlo.?Chci vysvětlení.Budte nestranní.Mělimbyste chránit před urážkami spíš ženy,džentlmeni.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Antonín, 4.4.2009 6:09:19)
Odpovědět
Nad panem Langrem/nevím jest-li si zaslouží tak slušné oslovení/se opona zatahuje, tak se nedivte,že tak kope,ale pořád mám dojem,že když byl maličký,tak musel z kolíbky spadnout na hlavičku.Proto se změny v jeho hlavě projevily až nyní.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Antonín, 4.4.2009 0:11:02)
Odpovědět
Jsem poprve na tomto portále a jsem nestraník.
O čem se tady člověk dočte,přestává rozum stát.Jak se vzájemně urážíte,slovně napadáte se člověk musí ptát. Proč? Nejslušnější strana ve sněmovně jsou komunisté.Médidia a politici to nechtějí slyšet,ale je to prava.Když budou pořád je odsuzovat,tak nevěřím,že dostanou plusové body.Pěkně se k tomu vyjádřil v tomto portálu." Nestraník"Vyjadřujte se jako lidi.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(berg, 2.4.2009 18:38:52)
Odpovědět
ten, komu imponuje ráth se svou réteorikou, je člověk stejně sprostý a demagogický jako ráth
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Pavla, 2.4.2009 21:49:40)
Odpovědět
Hlavně ,že Langr je slušnost sama.Prozřete a nelžete.Všichni viděli tu ostudu v televizi.To nezapřete.Ráth se podle něho choval na urovni.To jen ti zaslepení viděli jinak.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(standa01, 2.4.2009 23:26:06)
Odpovědět
A co tobě ukážou v televizi, to je pravda, viď ošklivko. Je málo tak tupých lidí.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Luboš z Olomouce, 1.4.2009 18:29:40)
Odpovědět
Každý slušný občan se musí stydět za českého všehoschopného ministra Langra.Ten od doby,kdy vstoupil do politiky,jen a jen se pokoušel o nezákonné manipulace.Zřejmě je to způsobeno jeho výchovou.Jeho otec byl za socialismu významným
generálem ČSLA.Je až podivné,jak děti komoušů
se dnes chytili v politice.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Nestraník, 3.4.2009 11:00:12)
Odpovědět
lUBOŠI Z oLOMOUCE JSEM PŘI vÁS.zJAKÉ lANGR A TI JINÍ POCHÁZÍ RODINY?Komunistické a proč ted se tak od komunistů odvracejí a zapírají se.Všichni vystudovali za komustů.Nejsem úplně při komunistech,beru je jako každou jinou stranu.Mají program dobrý i s chbami,jako ti ostatní strany.Dříve mě vadila železná opona,a že jsme museli poslouchat Rusy.Ted zase Američany.Tk co chcou.?Za co se stydí,všichni jsme z jednoho hnízda.Všichni jsme zde žili.
Re: Jak tak koukám pane Drobile pořádně vám hnuli žlučí
(Antonín, 4.4.2009 5:51:55)
Odpovědět
Pane Drobile nevím kolik je vám let,ale podle
toho jak v článku popisujete,nejste přívrženec
levice a nevíte nic o minulosti.Strašíte lidi komunisty,ale ty se chovají ve sněmovně nejslušněji.Podle vás jak se chová pravice je podle vašich představ.Nechováte se jako publicista.Asi jste ještě mladý,tak to vás může omlouvat.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(cavrda, 1.4.2009 9:34:32)
Odpovědět
člověk typu Zaorálka je všechno možné jen né člověk.Tyto lidé do politiky nepatří.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(cavrda, 1.4.2009 9:34:35)
Odpovědět
člověk typu Zaorálka je všechno možné jen né člověk.Tyto lidé do politiky nepatří.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(yx, 1.4.2009 10:24:10)
Odpovědět
Cavrda tito lidé právě do politiky patří,protože do toho umí říznout.Takové ty přikocmrdálky Topolánka nepotřebujem.Někteří se tam jen nudí a berou za to peníze.Zaorálek je na svém místě a líbí se mi.Jen tak dál.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Standa, 1.4.2009 18:59:36)
Odpovědět
Ty Zaorálkův klone, máš vůbec jméno? Až bude ta Tvoje prolhaná modla, která se ve sněmovně chová jak diktátor, sedět v Bruselu pak už tě potřebovat nebude ty hlavo zabedněná.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(xy, 2.4.2009 22:13:43)
Odpovědět
Stando ,on mě nepotřebuje už ted.Ale líbí se mi.Je mi sympatický,mluví dobře a na rovinu.Dovede rozeznat zlo od dobra.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 23:11:34)
Odpovědět
Patrně jste se s. Zaorálkem spolužáci z katedry marx-leninismu university J.E.Purkyně v Brně. Chceš ročník, stáline? Můžu dodat.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 15:07:28)
Odpovědět
Ano, umí do toho říznout. Tak nějak správně, po bolševicku! Třeba tím, že v demokratické sněmovně vypne řečníkovi mikrofon! Však ten marx - leninismus nestudoval jen tak pro nic za nic a pořadek musi byt, to je to hlavni, soudruzi!
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Tonda S., 2.4.2009 22:10:29)
Odpovědět
Stando ,udělal to dobře a snoblesou.Ani na to nepotřeboval VUML.Já bych to udělal jinak.Poslel bych ho do chlíva.Hulváta.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 23:07:18)
Odpovědět
Zaorálka, Ratha nabo Langra? Děkuji za odpověď.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 23:15:23)
Odpovědět
Jinak...píše se s noblesou, nikoli snoblesou. To už věděl i tvůj jmenovec, soudruh Toník, ba možná i ta Anna. Doplň si mezery v pravopisu, blbe.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Jana D., 4.4.2009 10:39:10)
Odpovědět
Vypínání mikrofonu není bolševické.To dělají v Americe a na Západě.Máš přehled?
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Olga S., 4.4.2009 10:54:31)
Odpovědět
Cavvrdo,hlavně,že ty jsi nadčlověk,neuměl bys ani setinu toho co Zaorálek.Umíš jenom urážet.To jsou ti praví.
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(František N., 1.4.2009 10:24:42)
Odpovědět
to tam založili lidé z disentu a undergoundu a člen kolaborující Strany socialistické bratr Zaorálek tam naskočil na poslední chvíli, protože zavětřil kde se bude dělat politika teď... Jen oportunista a převlíkač kabátů :-(((
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(Petr S., 1.4.2009 10:33:08)
Odpovědět
Františku Zaorálek Langra usadil ještě s velkou noblesou.Já bych to asi nedokázal a pozval bych hned hochy se svěrací kazajkou.To teda bylo něco !No co chcete od ODS.Ti jdou přes mrtvoly.
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(František N., 1.4.2009 10:40:30)
Odpovědět
Já se nezastávám Langra, o tom si myslím své... Jen píšu co je bratr kolaborant Zaorálek za kariéristu.
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(Ivan L., 4.4.2009 20:05:36)
Odpovědět
Františku N.kdo z vlády není kariérista?Ten největší je kolaborant Kalousek.Do revoluce si užíval na západě a ted shání kariéru tady a má se zase dobře.Zaorálek na něho nemá.V kariéře.
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(Eva, 1.4.2009 11:59:13)
Odpovědět
Náhodou jsem sledovala obě dvě scény. Nevím, kde byl pan Zaorálek, když posílal pan RATH čuníka Čunka do chlívku. Toto bylo zcela adresné a jemu tato hulvátština vůbec nevadila.
Načež na neadresné vyzvání p. Langera o hození sítě na blázna (a to pana Langera vůbec, ale vůbec nemusím), byl tomuto vypnut mikrofon. O čem to asi je?
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(Lenka S., 2.4.2009 22:19:51)
Odpovědět
Ve chlívku by bylo Cunkovi dobře,líp než v za katrem,kam patří za jeho podrazy.To mu ještě vybral krásný pobyt.Lidovec,chodí do kostela,lže a dělá podrazy.Drží se koryta zuby nehty.Jedněmi dveřmi ho vyrazí,druhými tam vleze.Takové lidi nemusím.To už je lepší ten Ráth.Narovinu a upřímně.
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(standa01, 2.4.2009 23:23:51)
Odpovědět
Odpovím Vám. Je to o úrovni a budoucnosti naší republiky. Tak se potom bude zacházet s námi všemi. Máš pro nás nepohodlný názor? Mlč! Teď, chvála Bohu, zatím jenom mlč. Dříve, není to tak dlouho, se za to chodilo i sedět.
Re: Zaorálek sice byl v Ostravě v OF, ale
(kolja, 3.4.2009 11:16:35)
Odpovědět
Stando a za co se chodí a nechodí sedět ted?Za časté vraždy,znásilnění,tunelování,krádeže,podvody aj.Co je horší?Bojíme se po setmění vyjít ven.HRuZA ! ! ! !
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Jirka, 1.4.2009 10:59:57)
Odpovědět
Zaorálek je kretén. To není třeba dokazovat - je to axiom.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Za, 1.4.2009 15:50:59)
Odpovědět
Kdyby mě vypl mikrofin,tak mu ho narvu do pr..,hňupovi.Socani,kde jste byli když žgryndal ten ješita Ráth ?
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Láska, 2.4.2009 22:23:04)
Odpovědět
Za .No vypadáte na velkého hulváta.Kampak byste se hodil,k pivu do nějaké začouzené hospody,tam byste si pokecal.Ty vaše hulvátštiny by se tam hodily.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 23:29:44)
Odpovědět
Zato ty s tvojí mluvou a slo(u)hem mi přijdeš jako uslintané tele bez trochy vlastní invence.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(tatina, 1.4.2009 12:30:45)
Odpovědět
Jak tak čtu některé příspěvky příznivců soudruha Zaorálka a udavače Ratha,tak se ani nedivím,že je tady úpomalu polovina voličů,kterým ten reálný socialismus vyhovoval.Nějak zapomněli na fronty na všechno,výjezdní doložky,Tuzexi a držení huby.To jsou ti,co potřebují nad sebou pádnou ruku,a nepochopí,že druhý člověk má zcela jinačí představy o životě.Pokud tady bude převládat fakt,že nejprodávanějšími médiami jsou bulvární tisky,tak se nehneme z místa.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(aDÉLA, 3.4.2009 10:52:51)
Odpovědět
Tatine,raděj bych stála tu frontu,ale chci pořádek a bezpečnost,která u nás není.V každých zprávách několik mrtvol,lidé se sebevraždí z bezmoci a mladí.Morálka dětí a nezaměstnaných chuligánů,kteří dovedou zabít starou babičku pro peněženku v které je pár stovek.Nechápu,jak můžete tuto dobu chválit.VÝCHOVA MLADÝCH NIKDE.JAK TO BUDE DÁL?bEZMOC,STRACH.tO NÁM TY BANÁNY PŘIŠLY DRAHO.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Milka, 1.4.2009 14:50:25)
Odpovědět
Já nemůžu pochopit myšlení lidí, kteří se zastávají takových darebáků jako je Rath, Zaorálek a Paroubek. Myslím si, že jsou úpně stejní jak oni. Jsou to asi bývalí komunisti, kteří se těší až budou komouši zase u moci. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Začínají zase vystrkovat růžky.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Tatran, 1.4.2009 15:52:22)
Odpovědět
Milko, naprosto s Vámi souhlasím.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Václav B., 4.4.2009 10:58:21)
Odpovědět
Tatran ,asi se vám v tom nepořádku dobře žije a jste jeden z nich.Nemáte soucit s jinými a smysl pro spravedlnost.No modrák.Co jiného.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(povídám, 1.4.2009 17:43:00)
Odpovědět
Jak může být někdo tak blbej?
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Fiter, 1.4.2009 20:07:30)
Odpovědět
A co chcete po takových jejichž jediným čtivem je Blesk,Aha a (rudé)Právo.Dovedete si vůbec představit,že by Zaorálek měl být ministrem zahraničí?Já tedy ne.Jediné co mohu dodatje,že lituju mladé lidi co jim skočí na lep.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Ferda V., 2.4.2009 22:01:09)
Odpovědět
Fitler,můžu vám říct ,že u Blesku,Aha Sípu a j.takových tiskovin si odpočinu a pobavím se odhalenými ženami a nevidím tam nic tak politického.Spíš tam propagují celebrity,což nemá s politikou co dělat.Nejvíc mě vždy porazí večerní zprávy v televizi.Dívám se denně na troje a můžu Vám říct,že to jsou horory.Samá vražda,mrtvoly v každém večeru,přepadení podrazy.Někdy z toho nemohu spát.Bulvár je neškodný,spíš na uklidnění a je to zábava na nižší úrovni.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 23:39:17)
Odpovědět
Samozřejmě. U Blesku, Aha a Šípu si odpočineš a pobavíš se odhalenými ženami....Potom je důležité, že víš, že bulvár je zábava na nižší úrovni.
Bože, vypněte mu někdo ten počítač a utřete slinu. Nebo sem už fakt nebudu chodit...
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(blecha BU, 3.4.2009 11:20:53)
Odpovědět
Stando ,je demokracie,kterou propaguješ,tak nikomu nerozkazuj co má dělat.Stejně jsi to nepochopil.Nemáš na to.Když si chci odpočinout,čtu Blesk a když se chci rozčílit,tak čtu ty tvuje bláboly,nebo si pustím zprávy.Už jsi to pochopil?
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Poučený, 3.4.2009 15:32:29)
Odpovědět
Milko,držím palce komunistům a kterékoliv straně,která udělá u nás pořádek.Tak jak se dnes distancujete od komunistů,budou se lidi a i Vy distancovat od ODS.Až vyjde všechno najevo a historie to zhodnotí.Věřte a vzpomente si.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Pacient, 4.4.2009 10:43:49)
Odpovědět
Milko,ty musíš být větší darebačka než dr.Ráth,nebo menší a závidíš mu.Jsi asi mladá a nechápeš,že nás chce ochránit od nespravedlivého vydírání ve zdravotnictví.Ráthe,za dobrotu na žebrotu.Tak to bývá.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Pozorovatel, 4.4.2009 10:51:14)
Odpovědět
Sevčíku,to co rušil zaorálek bylo hulvátství soudruha Langra,nebylo to nic politického.Mluvte pravdu,bylo to za ti sít.Langr je se silně soudružské rodiny a sám také vystudoval za komunistů a zadarmo dvě vysoké školy,zatím nic nedělal,než se hádal ve sněmovně.Proč pořád vystrkujete ty komunisty?abyste byl zajímavý?Třeba jste jím byl také a jestli ne,tak jste v té době žil.Je to momentálně nejslušnější strana a dnes už jeden poslanec ODS položil průkaz.Začíná to.Ještě budete rád se hlásit ke komunistům.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Olga B., 4.4.2009 20:16:49)
Odpovědět
Milko,víc takových lidí a bude u nás dobře.Jsou to komunisti zrovna jako ty.Kdy jsi se na rodila ,do jakého režimu,kde jsi chodila školy atd.Všichni jsme na tom stejně.Ty,co jmenuješ jsou v CSSD.Abys věděla.Máš malý přehled.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(jj, 1.4.2009 16:14:04)
Odpovědět
Jestli pan Zaorálek nebyl krátce před tím na stáži v evropském parlamentu .. tam je totiž vypínání mikrofonů politickým oponentům už celkem běžné.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(povídám, 1.4.2009 17:37:46)
Odpovědět
Další nekritický "modrý pták" - Drobil.Plive kolem sebe jen na některé a Langer,Kalousek,Topolánek jsou zřejmě výkvět slušnosti.A to nehájím ani Ratha ani Paroubka,jen se divím,jak může někdo,kdo si říká žurnalista být tak jednostranný.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Václav, 1.4.2009 18:35:20)
Odpovědět
Stačí,aby přenosy exhibionistů ze sněmovny nevysílala za peníze poplatníků ČT. Přenosy jsou jen reklamou,tu však musíme platit všichni. Vlastně jsou stejně debilní jako hlavní programy ČT.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Miroslav, 2.4.2009 19:03:02)
Odpovědět
Pusť si Primu Cool a dej pokoj burane.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Fanda, 1.4.2009 18:41:19)
Odpovědět
Pane Drobile!
Vás ani historie nepoučila.A z Vaší zastydlosti je mi opravdu moc smutno.Na světě nežijí jenom jedni ale i druzí(jiní).Naučte se žít se všemi.
P.S.Ja vím,že se nebudete snažit chápat toho druhého.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(egoist, 2.4.2009 6:16:37)
Odpovědět
Děkuji , moudré. (bez ironie)
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Jiří Ševčík, 2.4.2009 8:10:18)
Odpovědět
Chování s.Zaorálka se nelze divit. Vždyť usilovně na soudruha studoval. Ať veřejně vyhlásí, který obor si na filozofické fakultě vybral.A to, že vypnul mikrofon, to není to nejhorší. Slavný předchůdce Adolf vykleštil rádia o krátké vlny a Klement mluvené slovo, které se mu nelíbilo intenzivně rušil.
Takže nic nového.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Miriam, 2.4.2009 12:22:55)
Odpovědět
Zcela souhlasím, k tomu nelze nic dodat.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Miroslav, 2.4.2009 19:06:32)
Odpovědět
Ona trocha cenzury by nezaškodila.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(BIJTE TY BOLŠEVIKY, ČO TO TÁRÁM NA GULAK S NIMI !!!, 2.4.2009 12:36:17)
Odpovědět
Tady ta rudá verbež co si vyskakuje na autora článku si spletla diskuzi v Rudém právu a kecy z odborářských a komančí schůzí. Těch si netřeba všímat, to jsou buzíci, kteří se najebou do každých diskuzí, mají to zakódované v genech. Poslal bych ty svině do Gulagu, pak by se jim rozvítilo v hlavě. Těm méně osvíceným a sympatizantům bolševika Zaorálka bych nabídl osvětu a to vyjádření býv.předsedy ČSSD k tomuto nýmandovi : Zaorálek je lenoch a vyžírka nejhrubšího zrna. Tato stará bolševická odpadlická struktura cítí, že má na kahánku a tak rektoskopuje Pablbkovi, aby se udržela. Fuj, už se mi z nich zase chce zvracet ( jak řekl jeden generál v Černých baronech ).
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Miroslav, 2.4.2009 19:13:24)
Odpovědět
Už na tebe brzy dojde, tak tu prskáš. Takový, jako jsi ty by měli sázet holou prdelí na rozpálenou plotnu.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(standa01, 2.4.2009 23:47:34)
Odpovědět
Neboj, soudruhu. Zatím máš tu holou prd-el pouze ty a je jen otázkou času, kdy si na tu plotnu dřepneš. A sám, z vlastní vůle. Jen co strana zavelí. A věř, nebude to dlouho trvat, hňupe...
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(xyz, 3.4.2009 10:14:11)
Odpovědět
Když ty příspěvky čtu, tak si myslím, že to píše jeden větší idiot než druhý. Ale buďme za to rádi, protože když dostane ten pologramotný analfabet Benda další nápady na náhubkové zákony, tak si tady dlouho psát nebudeme.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(jelito, 3.4.2009 15:43:02)
Odpovědět
Stando tu holou má celý národ krom tebe.Ty jsi miliardář.Musím ti udělat nějakou radost.Hulváte.To je zajímavé.Standa píše o na plotně a ještě jeden přede mnou a prošlo mu to. považuji za část těla a nestydím se za ni.Jsou tady projité horší věci.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Eliška D., 3.4.2009 17:33:45)
Odpovědět
Ted čtu v dnešních novinkách,že jeden člen ODS jméno má cizí nepamatuji si ho a není důležité,vystupuje ze strany ODS .Už to začíná.Ti poctivý už to nemohou vydržet a budou odstupovat.To se nedá.Jednou se za to budou stydět,že tam byli,tak jako ted se stydí komunisti přiznat,že byli ve straně.Jen někteří.Kam jsme sdošli?Kdo to ví?zazpíváme vám Odésákům,ptákům modrým do pochodu.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Ten, který chce dát přes hubu Mirkovi, 3.4.2009 2:24:45)
Odpovědět
Mirku-nejsi to komunistický prase Miroslav Štěpán?

No to je pak jiná, stačí si přehrát tvůj klip !

http://www.bomba.cz/video/miroslav-stepan-nejsme-male-deti/
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Helena F., 4.4.2009 11:09:30)
Odpovědět
Ted slyším z rádia,že příštím premierem by měl být Kalousek.Probůh jen to ne.Je to falešný karierista a lidovec.Kam vítr tam plášt.Ještě že jako ministr financí přeje nám důchodcům.Máme důchody na nejnižší úrovni ,která může být.Na 40 procentech průměrného platu.Níž už jít nemůže,Eu nedovolí,naštěcstí.Jinak by nám dal asi tak 20 procent.V Německu mají důchoy 80 a ve ve Francii 100 procent.Midlím se,aby to Kalouskovi nevyšlo.Kdepak byl před revolucí?Vcizině žil na lepší úrovni a ted zase hledá jen ty nejlepší posty.Na tebe jsme čekali.Vypočítavče.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(miki, 5.4.2009 7:03:27)
Odpovědět
Heleno ty asi nevis jaky jsi mela duchod za svazka Sobotky byl jeste nize nez je dnes chce to napred zjistit skutecnost a potom se vyjadrovat.A nezavidet Kalouskovi mohla jsi take zit v cizine a brat 100% duchodu,soudruzko.Cest praci.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Kona, 5.4.2009 18:20:14)
Odpovědět
Miky.Za Sobotky jesm měla důchod stejný,těch 4O procent,ale neokrádali mě ve zdravotnoctví.V tom je ten rozdíl.U lopaty jsem nedělala,mám maturitu,internet mám po synovi ,podnikateli,vyřazený.Nevím,co bys chtěl ještě vědět.Sobotka je CSSD a říkáte,že by všechno rozdali.Vidíš,že bylo také těch 40 procent.Ve straně KSC jsem nebyla ,ale fandím levici.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Ivan L., 4.4.2009 13:01:10)
Odpovědět
Ten.Ne nejsem Stěpán,jsem čuník z Cuníkova.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Kona, 4.4.2009 12:52:52)
Odpovědět
Prosím tě,běž se vyzvracet a běž taky něco dělat.Práce šlechtí.Ty asi bereš podporu a řveš jak kobyla ,která je v posledním tažení.Bolševik jsi tak,jak my všichni.Kdepak jsi žil do revoluce?Na měsíci,nebo na Marsu.Tím žvaněním o bolševicích se chceš zviditelnit a nevíš ani o co jde.
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(BIJTE TY BOLŠEVIKY, ČO TO TÁRÁM NA GULAK S NIMI !!!,, 4.4.2009 15:07:34)
Odpovědět
Pro Konu :
Když čtu tvůj blábol, tak na 100 mil tě cítím jako zdechlou bolševickou hajtru!!!Zviditelnit není proč, to jen komunistickou hajtru jsem poškádlil-to je dobře!
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(kona, 4.4.2009 20:09:37)
Odpovědět
Ty máš nějaký vadný čuch,běž na ORL.Máš 30 Kč. ?????
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(BIJTE TY BOLŠEVIKY, ČO TO TÁRÁM NA GULAK S NIMI !!!,,, 5.4.2009 17:19:42)
Odpovědět
Pro Konu : Oproti bolševikovi jako jsi ty já těch 30 kaček na lékaře mám. Ty a tobě podobní by nejraději všechno rozkradli, vše prožrali a nic za to nedali. Jak vidno tvá rudost se projevila, když ti vadí ta třicetikorunová almužna. Tipl bych to, že jsi nespokojená lopata, která byla u komunistického válu, někde jsi byl ve výboru uliční organizace, kde jsi kontroloval vyvěšení vlajek a dnes ti zůstalo koukání na TV ( nějakým omylem ses dostal k internetu )a u flašky piva kritizovat každého, kdo se otře o rudou pakáž...
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(Evžen, 4.4.2009 20:11:17)
Odpovědět
Jak málo ti stačí k radosti.! ! !
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(lada, 17.4.2009 21:31:42)
Odpovědět
TEN POSLEDNI PAN ASI ZIJE V BELORUSKU U LUKASENKA TED SEM TAM BYL A VIDEL AT SI TAM ZAJDE APAK BUDE MLUVIT PRESNE JAK ON COZ OSTATNE DELA ASI MU PAN DALIK DOBRE PLAT ZE TAK PISE A VIM O CEM MLUVIM ZA TAKOVI NAZOR SEM ZA KOMANCU SEDEL PANE ANI NEMATE CEST SE POJMENOVAT LADA
Re: Bolševické manýry ve sněmovně aneb obrazy z rudé budoucnosti?
(lada, 17.4.2009 21:41:39)
Odpovědět
pardon predposledni
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama