reklama
reklama

Jiří Paroubek se bojí

Autor: Miroslava Němcová | Publikováno: 30.3.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dva a půl roku byl Jiří Paroubek hrdinou. Bil vládu hlava nehlava, na všechno měl lepší recept. Čtyřikrát chtěl svrhnout vládu, popáté se mu to podařilo. S přeběhlíky. Dosud byli lidskými zrůdami, to když od Paroubka odešli. Těm, které  získal, říká jinak. Jsou konstruktivní. Tak jsem čekala, co společně zkonstruovali. A vidím, že nic.

Vládu sesadili, to je pravda, ale sednout do ještě teplých vládních židlí Paroubek nechce. To bylo řečí o tom, jak vláda nezvládá krizi. A teď Jiří Paroubek politickou krizi způsobil, ale žádný plán B nemá. Navrhuje, aby ODS "nějak" vládla dále. Nebo klidně někdo jiný. Nějaký úředník třeba. 

Dělá si blázny nebo co? Den co den vykřikoval, že to je vláda totálně neschopná, že neexistuje nic, co by mohl pochválit. To bylo pořád Já, Já, Já a najednou se bojí. Jasně, představoval si to jinak. On ani nechtěl vládu odvolat. Teď ještě ne.

Líbilo by se mu to víc až někdy na podzim. Až bude pryč evropské předsednictví, až lidé pozapomenou na to, že vláda touto etapou prošla slušně. A také, až bude hotový rozpočet na příští rok. Ví dobře, že sestavit jej bude extrémně těžké. Proč by se do toho hrnul? Ale něco se zvrtlo, vládu sesadil, za vše  nese plnou odpovědnost. 

To že neměl žádný připravený plán je jasné. Nezastavil se před ničím, ohledy nevzal na nic. To má být ještě někdy premiér? To je metoda, jak sloužit své zemi? Gottwaldovským projevem v létě roku 2006  začal vyhrožovat, urážet a manipulovat. Vnucoval se do novin, četli jsme, jak On by vše zvládl lépe. A nyní vidíme, co opravdu zvládá. Umí rozkopat to, co jakž takž funguje. Potom se na tu spoušť podívá a usoudí, že by bylo lépe, kdyby to dal dohromady někdo jiný.

Pěkně to v Lidovém domě promysleli.

Miroslava Němcová

http://www.ceskamedia.cz

reklama
6369 čtenářů | 68 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jiří Paroubek se bojí
(Tatran, 30.3.2009 7:46:15)
Odpovědět
Soulasím s Vámi, co nejdříve nové volby a vykopat všechny vyžírky do pr..
Re: Jiří Paroubek se bojí
(pavelpavel, 3.4.2009 22:18:11)
Odpovědět
To nám tam ale nikdo nezůstane!Já bych vyhnal všechny zastupitele politických stran z politiky a dal tam úředníky.(Jenom nevím,zda by tam zase nebyli ti samí,jenom by odešli ze svých drahých stran!)
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Schunágelová, 30.3.2009 8:27:57)
Odpovědět
Stále nechápu,jak je po všem ještě možné,že někdo bere Paroubka vážně a volí stranu pod jeho vedením.Je to jeden z neodpornějších politiků posledních let.Vzhledem k tomu se obávám,že v naší zemi snad nebude nikdy lépe.Češi jsou asi slepí,bez paměti nebo se zbláznili!
Re: Jiří Paroubek se bojí
(dufkova, 30.3.2009 12:32:30)
Odpovědět
Naprostý souhlas,není co dodat!Ale tento národ to nepochopí,ten vidí jen prizmatem 30 Kč a vidinou jednoho piva navíc!
Re: Jiří Paroubek se bojí
(YX, 31.3.2009 16:37:25)
Odpovědět
Dufková jednou pochopíš.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jiří Peřina, 30.3.2009 13:10:22)
Odpovědět
Já znám ještě odpornějšího politika,tedy dva.Jeden je udavač Rath a ten druhý je Zaorálek.Kde byl,když udavač Rath napadal pana Langera a Topolánek,že jsou kriminálníci a zloději?A když pak pan Langer řekne,že na blázny je třeba hodit síť,tak mu vype mikrofón,aby prej neurážel kolegy v PS.Tak si tito údajně demokraté představují demokracii po svém.A když se k tomu přidá ještě Paroubkovo vyhrožování Právu,že když se dostane k moci,tak je odstřihne od sponzoringu,tak tu máme stranu rovnající se komunistům.A pak že je mezi socialisty a komunisty rozdíl.
Hamižnost poslankyně Němcové ...
(Občan ze Zruče n.S., 30.3.2009 22:58:52)
Odpovědět
Politiky bychom měli hodnotit podle toho co dělaji a nejenom podle toho co říkaji.Nejvíce mi vadí hamížnost politiků.Jako příklad bych uvedl známou kauzu místopředsedkyně Sněmovny M.Němcové,které nestačil její měsiční příjem
140 000,-Kč a musela zneužít svého postavení
a využívala dvě služební auta Sněmovny pro svou rodinu.Každý slušný politik,by po odhalení takové věci,sám odstoupil.Jenomže M.Němcová nejen,že neodstoupila,ale hájila se tím,nevidí na tom žádné provinění.
Re: Hamižnost poslankyně Němcové ...
(kol, 31.3.2009 16:42:24)
Odpovědět
Občane ze Zruče to je typické pro ODS.Jen oni jsou páni,ostatní lid pro ně neexistuje a jen vymýšlejíjaké daně a poplatky,třeba ty zdravotní atd.aby bylo pro ně.Zaplat Pánbůh,že už je CSSD kopli ooooooood e!!!!!!
Re: Hamižnost poslankyně Němcové ...
(Dejvičák z Koulové, 31.3.2009 20:08:18)
Odpovědět
Zlí jazykové tvrdí že paní poslankyně by kvůli penězům vypila z mrtvoly hořkou kávu. :**)
Re: Hamižnost poslankyně Němcové ...
(pavelpavel, 3.4.2009 22:21:47)
Odpovědět
Vážení,ty zákony si dělají politici,tak by přece byla blbost,aby si to nastavili tak,že musí odejít!Takový čestný politik,aby odešel sám po nějakém průšvihu se v českých zemích nenajde ještě dlouho.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(yx, 31.3.2009 21:25:21)
Odpovědět
Schunágelova,co si na Paroubka špatného pamatujete?A co pškné=ho na Topolánka.Nemáte tonějaké přehožené.Topolánek vládl od r.2006 a jak to po něm vypadá?Nikdo to po něm nechcw vzít.Nedivím se.Dovedl to tam,kde už to být horší nemohlo.Konečně to zkončilo.Věřím v lepší časy.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(pavelpavel, 3.4.2009 22:24:11)
Odpovědět
yx,začněte používat rozum!
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jerry..., 30.3.2009 8:51:10)
Odpovědět
P.Němcová, možná, že by jste mohla mít pravdu, ale jedno nechápu, proč ODS a ČSSD tolik proti sobě se osočujete, dá se říci i nadáváte, pomlouváte ...Nemyslíte, že jste občanům této republiky dokonce k smíchu..? Mělo by vám všem záležet na prosperitě této krásné země a ne se hádat..Já to vidím jako boj o moc a vládu.. A každý z vás je ten nejlepší a nejmoudřejší, každému z vás podle vašich názorů záleží na občanech...Já to vidím jinak a věřte i řada dalších mých spoluobčanů to tak vidí...Skončete osočování , pomlouvání, napadání a začněte pořádně pracovat pro blaho nás všech......
Re: Jiří Paroubek se bojí
(PF, 30.3.2009 10:08:02)
Odpovědět
Co nechápete? Miloš Zeman zvolil tento způsob vůči Václavu Klausovi, ale dodržoval dohody. Po něm nastoupila garnitura výžírků, pro které je dohoda cizí slova a lež a sprostota se stala volebním programem. Vysvětlení je prosté, stačí si dát do souvislosti sled událostí, ale to není pro lidi s krátkou pamětí a bez vlastního názoru.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jiří Studnička, 30.3.2009 9:14:45)
Odpovědět
Poslední dobou jsme svědky velmi nechutné politiky vzájemného napadání a osočování se.Jsem zcela znechucen.Namísto konstruktivní politiky se pořád jenom napadáte a pro své voliče děláte minimum.Důvod je prostý.Na řádné vykonávání svých funkcí vám prostě nezbývá čas.Jde o všeobecný jev ať je to ODS nebo ČSSD.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Stopař, 30.3.2009 9:51:13)
Odpovědět
Máte pravdu ono totiž to politika je velice výnosný kšeft, tak proč nedělat dojem ,že dělají pro blaho voličů. Vždyď se podívejte do poslanecké sněmovny! Kolik "politiků" a to je jedno jestli levej nebo pravej má kumulované funkce a všechny na plný uvazek. Příklad za všechny. Poslanec Neřath. 2 rodiny 4 funkce a den má 24 hodin.
Snad jediný způsob jak vyléčit tento svrab je nalevo povolat samolibého Zemana a napravo nevýrazného Béma a fráterníky s greenpeaceákama poslat do háje.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Ferri, 30.3.2009 10:43:09)
Odpovědět
Když jsem ho zahlédl včera na Primě, skočil jsem po ovladači a šel to rozchodit do lesa. Nechápu, jak mohli lidi této země tohoto člověka vynést tak vysoko. A tu partu nichtsmochrů, neumětelů, čičmundů a tlučhubů s ním. A teď ještě tohle. Chtěl bych se probudit, až se to nějak vyřeší. Obávám se však, že za pár měsíců nastane situace, kterou si zatím nedovedeme představit ani v těch nejkrutějších snech. Paní Němcová, bojujte, nevzdávejte to. Přeji Vám a Vaším zpřízněným kolegům hezké jaro.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Dominika Krásová, 30.3.2009 10:45:48)
Odpovědět
Toto je snad jediný portál, který popisuje situaci tak, jak ji cítí většina rozumných lidí. Když si pročítám příspěvky a nejenom zde, mám pocit, že spousta lidí si myslí, že zvolením ČSSD a Paroubka zmizí krize, že všichni budou zase mít práci atd. Když čtu příspěvky typu...co si vláda navačila, ať si taky sní.....tak bych chtěla vědět, co tak hrozného navařila. Jen v těžkých podmínkách stálého napadání a podrážení od opozice se důstojně ujala předsednictví a vyřešila nečekané problémy, snaží se provést naší zem ekonomickou krizí bez větších dopadů. Kam nás zavede ČSSD? Do pekel.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(PF, 30.3.2009 17:32:42)
Odpovědět
Ale lidé poslouchají křik a ne argumenty. Kdyby socani nehulákali, tak bu je nikdo neposlouchal, protože by slyšel jen hlouposti.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(yx, 31.3.2009 21:32:50)
Odpovědět
Lidé ty argumenty nejvíc cítí na vlastní kůži.Tak se nedivta že křičí.Mají proč.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Fiter, 30.3.2009 11:54:42)
Odpovědět
To byla vždy specialita socialistů,že nikdy nic kloudného pro lidi nevytvořili.Oni by rádi zasedli do Strakovky,ale ta krize,ta jim nahání husí kůži.
Nemají vůbec žádný plán jak z toho ven,proto nespěchají s převzetím protože by shořeli jako fagule.Stačí se podívat jak opět kličkují a nesmyslným žvaněním chtějí odpoutat od své neschopnosti pozornost.Lidé by si měli uvědomit co je to za prolhanou rotu dřív než bude pozdě.A p.Paroubek? Ten se vůbec do vysoké politiky neměl dostat.Po volbách 2006:Normálně bych vítězi ruku podal,ale já to neudělám.Stačí? Pánové kdo z vás to má by měl šéfovat v hospodě IV.cen.skupiny a ne ČSSD.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(yx, 31.3.2009 21:30:24)
Odpovědět
Co jiného socialistům zbývalo ,než být proti ODS.Za prve jsou v opozici a za druhé,měli proč.Přece by je nechválili.To dá rozum.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Marie Marková, 30.3.2009 11:54:55)
Odpovědět
Souhlasím s článkem a nemyslím, že ze strany paní Němcové jde o osočování. Vidí to reálně. I já se snažím vše vnímat realisticky, a tak tedy já k tomu přidávám, že bohužel s ohledem na to, že lidé mají skutečně krátkou paměť a hlavně chtějí mít vše hned a bez odpovědnosti, s největší pravděpodobností vyhraje parta věčných nezodpovědných kritiků a nezřízeně toužícících po moci, tj. Paroubkova partaj. V tom případě já odcházím z republiky, naštěstí už tam žijí i mé děti, oproti jiným mám tedy výhodu. Za to, že svůj život nedožiju v této republice, kde jsem se narodila a mám své kořeny, poděkuji panu Paroubkovi a bohužel také panu prezidentovi. Ten je v této kauze mým největším zklamáním.
Re: dnes rano jsem dostal velmi prilehavy vtip
(V., 30.3.2009 11:58:59)
Odpovědět
Jak se souloží na Paroubka?


Manželka si to rozdává v ložnici s milencem a manžel běhá po chodbě, rozhazuje rukama a huláká, že on by to udělal líp...
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Svoboda, 30.3.2009 12:16:59)
Odpovědět
Tak,tak.Vykopat ty zrůdy v politice.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(MJ, 30.3.2009 13:02:57)
Odpovědět
Vy jste ta dáma Němcová z parlamentu? Pokud ano, tak se nedivím těžkému zklamání, které mi váš text přinesl. Co jiného čekat od člověka ideologicky zfanatizovanmého a zaslepeného, jehož primární zásadou (stejně jako celé ODS) je "pravdu mám vždycky já". A kdo s ní nesouhlasí, toho je třeba urazit, uřvat, zešměšnit, zdeskreditovat... Nemá už význam jakkoli s vámi diskutovat skrze clonu potlesku klaky ODS, ale snad jen toto: Byl bych, stejně jako mnozí, pro kvalitní pravici, neboť česká společnost ji potřebuje, ale nikdy už ne pro vaši partaj, která - vzdor tak proklamovanmé "sebereflexi" - není schopna nejen dialogu, ani slušnosti a která vnesla do české politiky tolik zla, nesnášenlivosti a intrik, že to budí úžas i v zahraničí. Nyní nemůžete prostě unést další porážku, tak plivete, kopete, zesměšňujete - což jsou vaše jediné zbraně. Příští volby ukáží, jak daleko jste zašli. ODS bude sdružovat už jen hulváty.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jana Jirglová, 30.3.2009 15:18:30)
Odpovědět
Vážený pane, Vy jste si snad spletl strany. Copak jste hluchý a nevidíte to hulvátství, které přišlo do politiky právě s Paroubkem a jeho nejbližšími?
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Tatran, 30.3.2009 15:53:08)
Odpovědět
Soc. dem. - strana která škodí. Strana která zadlužila stát v dobrých dobách. Strana,která je horší než KSČ.Asi se také odstěhuju z tohoto státu pokud bude u moci soc.dem.To bude zase zbytek národa dělat jen na vyžírky,kerým se nechce dělat.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(kubas, 30.3.2009 17:09:38)
Odpovědět
ods je prokleta kapitalisticka vlada na principu okradaní člověka člověkem. je to zrudné zřizení.tovarna na žebráky.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Tatran, 30.3.2009 18:35:25)
Odpovědět
Kubas,Kubas takhle se nechat zblbnout soc.dem.- to je hrůza, ještě že je Smrt spravedlivá a vezme si všechny bez rozdílu stran. Nedivím se Šalamounovi,když prohlásil ,že vše je jen marnost a bída. Lituji všechny slušné poslance,když musí poslouchat lži a bláboly v PS, ještě že tam nejsu. To by byla každý den fackovačka, protože bych musel každému kdo lže proplesknout chobot.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Randolf, 30.3.2009 16:03:36)
Odpovědět
Paní Němcová se na rozdíl od Vás nebála podepsat. Chováte se přesně jako členové ČSSD.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(KS, 30.3.2009 21:38:04)
Odpovědět
Poraďte jak vypadá sebereflexe podle vás. Já bych vám poradila sebereflexi pro vás, aby jste se zbavil frustrace a zklamání ze socanů. Neobhajujte neobhájitelné, přiznejte si, že jste uvěřil socanským slibům a příště budete používat vlastní rozum a nebudete už tak důvěřivý. Pokud si chcte zachovat duševní pohodu a radost ze života, uposlechnete mého doporučení. Přeji dobrou noc.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(7969bk, 30.3.2009 22:18:24)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(7969bk, 30.3.2009 22:23:01)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(David, 30.3.2009 13:37:01)
Odpovědět
Paní Němcová, tady provokuje, svými nesmyslnými výroky. Pan Paroubek by totiž musel být blázen, aby po tom, co provedla ODS, lezl do vlády a vylizoval po nich, ta svinstva, která napáchali. Udělal jen to, co bylo v daném okamžiku nutné, to bylo zastavit destrukci státu, prováděnou bandou gangstreů, bez skrupulí, vedených hysterickým magorem. A to byla nutnost.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Tatran, 30.3.2009 15:45:19)
Odpovědět
Jeden hluchý a slepý ,navíc bez paměti,zřejmě socan.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(David, 31.3.2009 10:46:13)
Odpovědět
Já jsem hluchý a slepý.?, jak tady píšeš. To nevadí, to se dá v dnešní době vyléčit. Ty jsi ale blbec a toho se nezbavíš, to máš napořád.
A protože to máš, tak nevíš ani, co blábolíš. Odpouštím ti, protože blahoslavení blbí, neboť jim, patří Království nebeské.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(pkhz, 31.3.2009 16:36:11)
Odpovědět
Davide souhlasím !!!!!!
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Huckleberry, 30.3.2009 13:40:56)
Odpovědět
Chce to úřednickou vládu s kariérním postupem a hmotnou odpovědností za své průsery, politické strany za členské příspěvky členů, parlament ať si strany platí samy a ne ze státních peněz-tedy z naší kapsy. To se potom dělá politika! Senát-na co? Kdy tohle napadne více lidí a pošleme naše politiky do háje.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(pavelpavel, 3.4.2009 22:31:52)
Odpovědět
Naprosto souhlasím.První úsporné opatření našeho,,Nervu" mělo být zrušit senát,protože je tady dlouhodobě zbytečný,občas vrátí nějaký zákon,aby se neřeklo a jinak na h...o.Sorry ,,Senáte".
Re: Jiří Paroubek se bojí
(m, 30.3.2009 14:40:25)
Odpovědět
Je to tak. Myslím si, že všechny své preference porinrhal sa vše, co říkal znevěrohodnotil
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jana Ch., 30.3.2009 15:33:51)
Odpovědět
Averze vůči ČSSD stoupá, není možné, aby takový hlupáci v tomto národě vedli tuto společnost. Souhlasím plně s paní Němcovou a přála bych si aby takových žen bylo v politice víc. Nejsem fenista, ale hádky mezi muži mám už plné zuby. Tomu co se děje v parlamentě od nástupu Ratha a Paroubka je parlament nekonstruktivní, plný nenávisti a podezřívání. Lidi šiřte kolem sebe pozitivní nálady, jinak bude hůř.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(David, 31.3.2009 10:35:53)
Odpovědět
Jako my, fenistky.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(standa01, 31.3.2009 19:00:27)
Odpovědět
Popřípadě tenistky, falistky, tenisky či feministky. Každý ať si vybere co pottřebuje. Nepsala to Jakubkozubovová?
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jirka, 30.3.2009 16:30:57)
Odpovědět
Co se divíte? Copak soudruh Paroubek udělal někdy něco pozitivního? V dobách, když byl ekonomický růst, tak socani neustále "zatínali sekeru" do státního rozpočtu. A dnes je to 100.000,- Kč na hlavu... Jenže z těch peněz nemáme perfektní dálniční síť, čističky vod ve všech vsích, všude vybudovanou infrastrukturu. Po socanech zbyla jen nacpaná břicha líných a neschopných - jejich voličů (abych nekřivdíl, též Ksč - ale najděte mezi socany a komouči jeden rozdíl - dostanete Nobelovku!).

Takže, bolševik Paroubek nepřekvapil - umí pouze bořit a prskat jedovatou slinu. Na nic jiného nemá (především ne na zodpovědné vládnutí).
Re: Jiří Paroubek se bojí
(mm, 30.3.2009 17:47:04)
Odpovědět
Středočeský kraj bude rájem na zemi, kam budou chodit delegace, aby se na vlastní oči přesvědčili, kam nás socialisti zavedou. Stát je imaginární instituce, kterou si nikdo nedovede představit, ale kraj je hospodářská jednotka a tam je vidět schopnosti jeho vedení. Středočeši už ví, že Bendl nebyl tak špatný hejtman, jak tvrdil Rath a Rath už dnes pochopil, jakou uděla chybu, když se nasáčkoval na jeho místo. Kdyby mu všechno odpustili, tak ty auta, která jedou přes jejich kraj mu neodpustí, protože na těch rozbitých silnicích si rozbíjejí svoje auta a to už pocítí na vlastní peněžence.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(mm, 30.3.2009 17:52:01)
Odpovědět
Komouši jsou rudí a socialisti se přebarvili na ostře oranžovou, aby jich nikdo nepřehlédl. uvidíme jak dlouho se budou předvádět odekorovaní oranžovou šálou a kokardou z 19. století. Zatím nejsou za Paroubkem jeho odekorovaní lokajové vidět.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(zdenka Seidlova, 30.3.2009 17:04:57)
Odpovědět
Souhlasím s pí Němcovou při hodnocení neúčelového svržení vlády.Mít za zády vládnutí opozici typu p.Paroubka a ještě horšího D. Ratha muselo být nad lidské síly slušných lidí. Opravdu šlo jen o vyřizování účtů bez ohledu na společnost a bez perspektiv, jak bude vládnout
ČSSD.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(DS, 30.3.2009 17:37:16)
Odpovědět
Když se dívám na tu fotku, tak to nevypadá, že to co získala ji těší. Spíš začínám mít dojem, že Paroubek nezvládá roli pozorného manžela. Když padla vláda, tak při rychlém odchodu ze sněmovny s ní smýkl tak, že malém spadla. Jak dlouho se jí to bude líbit?
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Ondřej Asztalos, 30.3.2009 17:45:47)
Odpovědět
Paní Němcová píše velmi emotivně, ostatně jako vždy. Myslí si, že jsme nesledovali vývoj pozorně. Tak silný Paroubek není, aby se mu povedlo odvolat vládu. Zbytečně z něho děláte hlavního strůjce. Pád vlády si vysvětluji jako důsledek chyb, kterých se dopouštěla.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Tatran, 30.3.2009 19:41:09)
Odpovědět
Vdyť ji odvolat ani nechtěl, chtěl jenom opruzovat, jako vždy a pak byl zaskočen že vláda padla.Nechal bych mu to vyžrat, protože stát nic jiného nečeká než utažení opasků a reformy . Pokud by chtěl pokračovat ve vyžírání státu,tak do budoucna nás čeká jen a jen státní bankrot. To pak přijde období jako např. v Argentině sežeňte si tam přátele a zeptejte se jak to při bankrotu vypadá. Občanské nepokoje tento stát čekají bez ohledu na to kdo bude vládnout. Část občanů bude chtít více peněz bez ohledu na to, že nic neprodukují jenom spotřebovávají finance,které vyprodukuje někdo jiný, každý by se měl zamyslet zda jeho činnost je smysluplná a užitečná nebo jenom pobírá plat aby aby jeho šéfové mohli býti zařazeni ve vyšší platové třídě/protože řídí více lidí a při tom nic nevyrábí,netvoří./
Re: Jiří Paroubek se bojí
(jitka, 30.3.2009 17:51:47)
Odpovědět
Paní Němcová,plně souhlasím s Vaším pohledem na nastalou politickou situaci, je mě a mé rodině z toho nanic,Paroubkova strana to jsou vesměs bolševici,odporný hnus a ti by to zde zase tady chtěli vést? To si vůbec neumím představit! Taky pan president mě dost zklamal!!!
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Nepoučený volič ODS, 30.3.2009 20:25:56)
Odpovědět
Vážená paní Němcová, chcete-li pomoci politické scéně, tak se laskavě snažte z ní odporoučet.

Jste v tom zahnilém rybníku na věčné časy jak komančí? Co jste jako poslankyně udělala? Ani jste si nedoplnila vzdělání. I ten tupej koloťuk Gross si alespoň udělal rychlokvašku a stal se vysokoškolákem.

Mimo to, že se snažíte nastrašit do nějakého plédu, či šatů čímž si chcete dokázat svou "úroveň" a učinit tak dojem na veřejnost z přenosů TV jsem ještě nezaregistroval, že jste byla jakýmkoliv přínosem pro tuto republiku jako politik. Čím jste se zasloužila o to, že jste ve vrcholové funkci v parlamentu? Doložte svůj úspěch a pak si "nahánějte body úspěchu" na sexy mozku. Totiž ten Pablbek má proti Vám jednu výhodu má IQ minimálně jednou tak vyšší jak Vy.

Jsem voličem ODS a Bohužel budu nadále ( všechno ostatní je tady jen horší a horší ), kdybych měl tu pravomoc, tak letíte madam budižkničemu mezi prvními! Ty Vaše bezzubé kecy o ničem jen dokreslují současný stav ODS. Ti co do toho mohou mluvit dostávají držhubné v postech jako máte Vy a ten, kdo se ozve dostane po ní.

Pikantní na věci je, že nýmandka Němcová se nám pouští do diskuzí kolem Pablbka po té, kdy to - co svými moudry tady "oslňuje", již prošlo od všech politologů, politiků a novinářů na všech úrovních médií nastokrát. Takže otrocky opsáno, možná spíš doplněno nějakým poradcem.

Když tady čtu některé příspěvky jak Vás madam pochvalují, tak bych si to snad vyložil jen tak, že ti přispěvovatelé neví kdo jste a vlastně se jen ztotožňují s obsahem článku ( který není stejně z Vaši hlavy .

Dovolil jsem si vyslovit svůj názor jednak proto, že jsem volil Vaši stranu ( nikoliv Vás )a taktéž proto, že jste krmena s Vaši famílií i z mnou odváděných daní.

Abychom si rozuměli, můj postoj k Vašim výkonům nesdílím pouze sám, ale kdo se trochu zajímal o Vaši maličkost a to z projevu, či jiných prezentací, tak dospěl ke stejnému závěru jako já.

Prosím netrpte představou jako někteří Vaši soukmenovci, že jste nepostradatelná, jedině tak s Vašim příjmem pro Vaši rodinu, mimo jiné, aby z uvedeného neplynulo, že je Vám záviděno, sám mám dost, ale já oproti Vám si na své příjmy vydělám a "nežeru" potřebným z daní.

Nechte Vaše místo pro schopnější a běžte zkusit hrabat Vaše současné příjmy do civilního sektoru, pokud ještě vůbec vnímáte, co to vlastně znamená...

P.S. Postačí mi, že si tento příspěvek přečtete, víc si od toho neslibuji.

P.S.S. Kdyby Topolánek raději Vás vykopl ( nic by se nestalo ) a dal koryto Tlustému ( ten je proti Vám inteligentnější ), tak možná nepadla vláda. Je úžasné jak hledáte nepřítele kdesi v řiti, místo abyste hledali chyby mezi Vámi. Držet se koryta a "mňančet, rektoskopovat" v partaji na to jste kadet s mnohými Bendli a spol. Každý drží hubu nebo přebíhá, kde může urvat koryto a pro vnitřní boj jste ztratili sebereflexi a zbytečně jste ztratili vládní mandát. Díky Vaši maličkosti a Vám podobných. Dnes tady "békáte" jak pitomci, že za vše může sexy mozek a různí přeběhlíci a přitom všem jste to "posrali" sami!!! Kamarádičkování a protislužby Vám svázali pracky a dnes nevíte jak z toho ven. Nejen Pablbek, komančí a podobná havěť, ale i VY co do toho melete za současný stav můžete.

Ale co, škoda mluvit, dobře si přečtěte hlas lidu volícího Vaši stranu a Kriste Pane se probuďte, než ztratíte u nás zbytek kreditu-když již z toho koryta nechcete vypadnout, tak se aspoň neztrapňujte těmi blbými kecy!

Jo a nezapomeňte si udělat klip o zradě-to je na celé věci nejstrašnější-hledat nepřítele kdesi v řiti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Tatran, 30.3.2009 21:05:52)
Odpovědět
Fuj,to bylo ošklivé.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Lenka, 30.3.2009 21:46:21)
Odpovědět
Nepoučený volič
Přiznejte si, že jste zakamuflovaný paroubkovec.Volič ODS není zbabělec a neschovává se za anonym. Neopisujte všechno,co vám v Lidovém domě napíší. používejte vlastní rozum a zachováte si duševní pohodu. Jinak dopadnete jak Paroubek. Bude z vás uštvaný zoufalec.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(ajda, 30.3.2009 23:15:23)
Odpovědět
Jenže oni vlastní rozum nemají, jsou naprogramovaní roboti.
Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(Vodrážka, 30.3.2009 23:09:57)
Odpovědět
Pane,velmi dobře jste to vyztihl a hlavně pojmenoval.Němcová patří mezi tu skupinu,která se drží svého koryta,dokud to jde.Nikdy jsem neviděl,že by tato žena,něco prospěšného udělala
pro naší zemi,pokud vynechám všechny výhody.
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(enil, 30.3.2009 23:16:40)
Odpovědět
Další blb!!!!!Ale pořádně korunovaný.
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(Bejvalí pravičák, 31.3.2009 0:26:15)
Odpovědět
Tolik pravicové sebranky jsem nikdy neviděl pohromadě.Jeden tupější než druhý,ale zato hloupý
jak vemena.O soudruzi,současní pravičáci vás předehnaly ve všem,hlavně umí dokonale oblbovat
lidi,to vám scházelo.
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(Tatran, 31.3.2009 7:31:17)
Odpovědět
Tupé vemeno jsi pouze Ty
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(Zdeněk, 31.3.2009 10:53:20)
Odpovědět
Bejval Antonín základní vzdělání zvládl, ty ani pomocnou :o))). Byvalý talente a naděje národa, jste hňup!
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(Jenda L.,student, 31.3.2009 21:52:19)
Odpovědět
Pokud hledáte tu odpornou a povalečskou lůzu,tak ji najdete na pravé straně naší politické scény.
Oni se ani neštítí,špinit hlavu našeho státu.
Jde jim jenom a jenom o vlastní koryta a to za každou cenu.Dobré je,že občané je už vyhnali od vládních koryt.
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(pavelpavel, 3.4.2009 22:59:15)
Odpovědět
Nauč se pravopisu,ty bývalí pravičáku.
Re: Němcová se drží svého koryta dokud to jde ........
(pavelpavel, 3.4.2009 23:06:15)
Odpovědět
Paní Němcová,jste docela pohledná žena,ale nemáte potřeba vydávat takováto prohlášení,je to přehnané.Každý dokáže posoudit pravý stav věcí.Toto se dělalo za minulého režimu,že nám to nalévali do hlavy horem dolem,až jsme zblbli.Ale dnes už to tak nepůjde,nedělejte to,je to zbytečné (pokud si s tím nezískáte body ve vaší straně,pak to ale vypadá jako vlezdopr......,omlouvám se za tento výraz,ale řekla jste si o to.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Jana, 7.4.2009 21:10:22)
Odpovědět
Je to směšné "nepoučitelný volič ODS" já doufám že půjde do té řiti kam tak rád posílá ostatní.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(Franta, 31.3.2009 16:30:02)
Odpovědět
Paní Němcová, přidat trochu krituky do vlastních řad by neškodilo. Když jste si zvolili všeho schopného pragmatika bez jakýchkoli zásad, co se pak dalo čekat ??
A že Paroubek rozkope vše fungující?
Dovolte se otázat: co vlastně za Topolánka
dobře fungovalo?! Řekl bych skoro nic.
Ani s EU jste nedokázali najít společnou
řeč.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(yx, 31.3.2009 21:43:33)
Odpovědět
ssssssssssssssssssssSouhlasím,dočetla jsem se na jdnom diskusním serfu ,že paní Němcová nemá dobrou pověst ve svem bydlišti a využívá mnoho výhod ,které se platí z peněz danových poplatníků.Na př.auto používá i její rodina atd.Prostě Odésací využívají co mohou a nedívají se na lidi,kteří je volili.Jak vidím najdou se lidi ,kteří ji chválí.Nepochopitelné.
Re: Jiří Paroubek se bojí
(f.laudat, 1.4.2009 14:21:02)
Odpovědět
Stotožňuji se s p.Němcovou.Je na čase oponovat a říkat argumenty na lži a demagogii Paroubka,Ratha,Škromacha Sobotky a jiných,kteří touží tak po moci až to mrazí v zádech jak věrně připomínají diktátory a vůdce.Nic na tom nemění jedovaté sliny některých příspěvků
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama