reklama
reklama

Nervozita Jiřího Paroubka roste

Autor: Jan Zahradil | Publikováno: 20.3.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Je zjevné, že předseda ČSSD Jiří Paroubek ztrácí v posledních týdnech nervy. Na vině je zřejmě nárůst preferencí ODS, který signalizuje šanci ODS zvítězit v letošních volbách do EP. Jiří Paroubek proto z tohoto důvodu včera nevybíravě zaútočil na eurokandidátku ODS.

Jako volební lídr ODS do EP konstatuji, že kandidátka ODS do EP byla sestavena zcela regulérním způsobem. Výkonná rada ODS dala grémiu plnou moc k sestavení pořadí kandidátky do EP a následně výraznou většinou (75 % pro) tuto kandidátku schválila. Starost pana Paroubka o stav vnitřní demokracie v ODS je tedy pokrytecká a nemístná.

Pan Paroubek se natolik bojí vlastních členů, že raději zrušil možnost přímé volby předsedy ČSSD celou členskou základnou. Proto bych považoval za vhodné, kdyby se pan Paroubek věnoval raději tristním poměrům ve vlastní straně. O dalších skandálních praktikách ČSSD se lze dočíst na www.cssdprotivam.cz.

Jan Zahradil

Autor je předseda europoslaneckého klubu ODS.
Zveřejněno na zpravy.ods.cz a na www.virtually.cz.

reklama
6847 čtenářů | 102 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Už nikdy ZAHRADILA v Bruselu !!!
(Roubíček, 20.3.2009 11:05:17)
Odpovědět
Zahradile,vrať komunistům školné,poněvadž to,co si předvedl minulý týden na schůzi v Praze,tak o tom se bude ještě dlouho mluvit.Jak můžeš být tak hloupej a vyprávět lidem,že ve Velké Britanii
vládne pravicová konzervativní strana.To by nevyslovil ani největší debil.A tací blbci se válí za obrovské peníze daňových poplatníků
v Bruselu.
ePortál blahopřeje panu Paroubkovi ke zvolení
(autoři na ePortálu, 21.3.2009 20:40:14)
Odpovědět
Všichni na ePortálu blahopřeji předsedovi ČSSD
panu Ing.Jiřímu Paroubkovi,ke znovuzvolení do
předsednické funkce.
K blahopřání se připojuji i představitelé
Strany svobodných občanů.
Re: ePortál blahopřeje panu Paroubkovi ke zvolení
(čert, 22.3.2009 23:09:07)
Odpovědět
mluv za sebe socko
Re: Už nikdy ZAHRADILA v Bruselu !!!
(Učitel z Prahy, 22.3.2009 17:40:50)
Odpovědět
Ať už modrobolševik z ODS táhne do hajzlíčku. To, co zde v minulých třech letech napáchal a čeho se ve smyslu korupce a mafiánských praktik dopustil, je v demokratické zemi nevídané a nepřípustné. Je komické, že právě Zahradil doporučuje sociálním demokratům myslet vlastní hlavou. Nepamatuji si, že by Zahradil řekl nějakou vlastní myšlkenku, vždy papouškoval euroskeptické názory Klause a teď vedení ODS. Zahradil je pro mne reprezentantem toho nejpokleslejšího v ODS.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Roubíček, 20.3.2009 11:15:18)
Odpovědět
Roubíček, když víte kdo je blbec a válí si za velké peníze šunky v Bruselu, proč tak geniální člověk jako si nejdete ty šunka válet vy? Nebo že by to přece jenom vyžadovalo nějaké znalosti a píli?
Zahradil ,divadelní šašek
(Leoš, 20.3.2009 12:17:12)
Odpovědět
Dvakráte jsem se účastnil besedy s tím Zahradilem
a vždy tam pronesl takové blbiny,že i ostatní se divili co je to za blba.Možná vy ho znáte z televize,kde má předem připravený projev od jeho poradců.Jenomže,když mluví "z patra",tak to je o něčem jiném.Navíc mi vadí jeho svazácká minulost,zejména na VŠCHT.
Re: Zahradil ,divadelní šašek
(yt, 20.3.2009 13:19:00)
Odpovědět
Jen blázen může opakovaně chodit na besedy s politiky.
Jednoduché myšlení Zahradila
(redaktor W+T, 20.3.2009 20:44:35)
Odpovědět
Patologická nenávist konzevativců všech odrůd k Paroukovi je způsobena především tím že Paroubek se neveze na vlně vymývání mozků pomocí nesmyslné verze "vše zmůže ruka trhu",ale uvažuje realisticky.Konzervativci a jim podobní,jako jsou spekulanti,maji vrozenou nenávist k lidem sociálně slabším a to je ten další důvod nenávisti i k Paroubkovi.Jsou často používány praktiky z dob nedávných,které si mnozí dost dobře osvojili a dnes je hojně používaji.Jedním z nich je i europoslanec s jednoduchým mozkem, Zahradil.
Re: Jednoduché myšlení Zahradila
(alfa, 20.3.2009 20:52:56)
Odpovědět
No vidíte to, to jsem nečetl tak dva měsíce. Jeden z daníkových nejdebilnějších příspěvků:-)
Re: Jednoduché myšlení Zahradila
(Lucka L., 21.3.2009 9:46:10)
Odpovědět
WT redaktore,máte pravdu a ještě dodávám,že Paroubek se nenese na vlně tunelářů a nekrade ze společného,není s nimi spolčený.Má čisté svědomí.Nervozní jsou oni ODS a spol lobistů,kteří rozkradli republiku a hojí se na důchdcích a nízkopříjmových lidech.Není jim hanba?Mají svědomí?
Re: Jednoduché myšlení Zahradila
(Kavalírová, 21.3.2009 11:12:53)
Odpovědět
To je přesně to,co asi cítí většina seniorů a chudších občanů.Proto se i moje rodina rozhodla,že všichni dáme svůj hlas panu Paroubkovi.Bohužel až dnes přicházíme k názoru,že důchodci a socálně slabší občané maji zastání jenom u ČSSD.
Re: Jednoduché myšlení Zahradila
(Pavlína, 21.3.2009 11:21:07)
Odpovědět
PANÍ kAVALÍROVÁ,SOUHLASÍM SvÁMI,JE TO CÍTIT KDO TO MYSLÍ S LIDMI DOBŘE.zVOLME SI pAROUBKA,ALE BUDE TO MÍT TĚŽKÉ V TÉTO DOBĚ vypleněné pravičáky.Nebude nás moci hned tak uspokojit vpo materiální stránce.Není z čeho.Ale je to potřeba nějak začít a také nevidím jiné východisko,než u CSSD.Jsou sociálnější a poctivější.Snad se zbavíme bezdomovců a žebráků a svět bude aspon trochu spravedlivý.ODS zklamala a hodně.
Re: Jednoduché myšlení Zahradila
(hlava dubová, 22.3.2009 23:13:44)
Odpovědět
neprud ty oranžado z lihového domu. Takovou kravinu jsem už dlouho neslyšel. Pablb je člověk který to tady dopracuje jako Durčany v Maďarsku.Pak vy všichni co tady bečíte jak se mate špatně budete bečet- plakat . Nebudou peníze na nic ani na duchody ani na podpory na nicccccccc
ODS prý vyhraje volby ......
(EXPERT z Janského vršku, 20.3.2009 12:27:58)
Odpovědět
ODS PRÝ VYHRAJE VOLBY.Včera to v České televizi vyhlásil poslanec Marek Benda. A tento musí vědět.

Nevím proč Marek Benda tak brzo ráno vstával. Je to přeci velmi nepříjemné. Jaro v nedohlednu, jarní únava na krku a v krku a on přesto neváhal jet hned za rozbřesku do raního vysílání České televize. Jak by také ne, když musel ještě za tepla sdělit veřejnosti tu fantastickou zprávu. ODS vyhraje volby. Jakékoliv, nejen ty evropské!

Proč? Protože podle Marka Bendy mají výborné analytiky. Jasné volební vítězství ODS je podle předsedy ústavněprávního výboru jediným důvodem toho, proč se chová ČSSD v čele s Jiřím Paroubkem krajně nezodpovědně. Tento právní expert ODS (stal se jím díky maturitě na gymnáziu a pár semestrům na matematicko-fyzikální fakultě a taktéž na fakultě filozofické, avšak nebylo nutné vystudovat, byť alespoň bakalářský stupeň) se domnívá, že z hlediska českého právního systému ČSSD právo na své destruktivní chování má. Nikoliv však z hlediska evropské legislativy?! A vyslovovat nedůvěru vládě v době, kdy skvělým způsobem předsedá Evropské unii je podle Marka Bendy nezodpovědnost.Stejného chytrolína má ODS ještě
jednoho a je to Zahradil,expert na všechno.

Hned je mi líp, když vím jakého máme skvělého a obětavého předsedu ústavně-právního výboru. A jsem klidný. Je totiž jasné, že ODS vyhraje volby. Jenom nevím kde.
Re: ODS prý vyhraje volby ......
(Majka, 20.3.2009 13:22:21)
Odpovědět
Velmi se obávám toho, že to můžou tušít. Jsou schopni čehokoli. Manipulace, nedemokratických až diktátorských postupů, podplácení, vyhrožování,jen aby za každou cenu zůstali u koryt.
Re: ODS prý vyhraje volby ......
(Lucka, 21.3.2009 9:48:54)
Odpovědět
Majko ,moje řeč.Mluvíte mi z duše.Kdo to nevidí,je slepý.
Re: ODS prý vyhraje volby ......
(Irena, 21.3.2009 11:29:26)
Odpovědět
Marka Bendy obdivuji,je to lidovec chodí do kostela a táhne to se zloději ODFS.Pochopíš to?
Ovace pro premiera Fico ...
(Učitel z Prahy, 21.3.2009 12:32:34)
Odpovědět
KDO DNES SLYŠEL PROJEV SLOVENSKÉHO PREMIERA PANA FICO NA SJEZDU ČSSD,PAK MUSÍ BÝT SPOKOJEN,PONĚVADŽ MLUVIL Z DUŠE DRTIVÉ VĚTŠINY
I ČESKÝCH OBČANŮ.
Premier Fico velmi zřetelně pojmenoval viníka světové krize,ale i ty,kteří by chtěli,aby tíhu
a břemeno krize nesli jenom ty nejslabší skupiny občanů.Musíme být proto velmi opatrní ....
Re: Ovace pro premiera Fico ...
(paroubek, 22.3.2009 22:30:35)
Odpovědět
ty jako učitel jsi blby jak celá tva rodina
Re: Ovace pro premiera Fico ...
(Ordoš, 23.3.2009 9:29:01)
Odpovědět
Pane učitli ,celý život jsem pracoval ,jako dělník v jedné ch em.fabrice,podotýkám za komunismu,pamatuji též kolektivizaci vesnice.Tudíž ,mám sociální myšlení,ale ,že bych věřil panu Paroubkovi?U nás soc dem.dělá stejnou politiku,jako KSč,získávjí lidi na principu závistivosti a rovnstářství,tak se sežene nejvíc voličů.Pozor nejsem stoupenec ani ODS jsem jen člověk ,který si nenechá vymývat mozek a taky jsem důchodcea věřím jen tomu co činím a mohu ovlivnit svojí činností.Bez vlivu politických stran a vrámci zákona.Ten vliv politiky na pracovišti v době KSČ byl obrovský a perfektně propracovaný.Mám velké obavy,že zdaleka nejsme v záp. Evropě,jak ekonomicky a zejména politicky.Tendence našich politiků je udržet vlastní moc doma a pro sebe.Politika zahraniční je stále pod vlivem CCCP ač se to navenek nezdá.Rusko chce zpět svojí svéru vlivu to je otázka zásadní.Všimněte si o Rusku se tu nemluví nepíše,jak se jich dotkla krize,jak vypadá jejich komunální politika,prostě ticho po pěšině.Této politice slouží většina parlamentních stran,některé více jiné méně.Proto s panem Paroubkem a Ficem opatrně já nechci vůdce.Určitou sympatiji ,jako příklad mám k panu Švejnarovi,kterého dle mého ČSSDjen využila.
Re: Ovace pro premiera Fico ...
(IvetA, 23.3.2009 12:56:01)
Odpovědět
CSSD ukázala,že to myslí dobře v mnoha případech a jeden případ jste sám napsal,stojí za Svejcarem.Velmoce RUSKO a Amerika budou vždy stát proti sobě a my jsme mezi nimi jako fackovací panák,ale s tím nic neuděláme.To je vyšší politika do které my obyč.lidé nemáme možnost zasáhnout.Já se dívám jen kolem sebe,kdo nám vládne u nás a jak.Komunisti lezli do p.Rusům,Topolánek ODS Američanům.Paroubkovi bych věřila,že to myslí dobře s obyč.lidmi,není hrabivý a tunelářský.Je přímý,někdo říká,že je diktátor.Ríkejte si tomu jak chcete,ale jedině striktním vedením se dá u nás udělat pořádek.Bez diktování to nepůjde.Když bude diktovat dobře,já mu zatleská.Po dobrém to v dnešní době nedá nikdo dohromady.Ale jen proboha ne válku,krev.To raději hlad.
Re: Ovace pro premiera Fico ...
(karel66, 23.3.2009 23:29:55)
Odpovědět
Ivetko asi jsi myslela Švejnara.Švejcar by odborník v jiném oboru.Švejnar?? Není to ten co taky radil Madarům jak zbankrotovat stát?
Topolánek asi v úterý skončí,konečně
(absolvent ekonomické školy, 22.3.2009 16:46:16)
Odpovědět
V úterý tato koaliční vláda skončí,konečně.Občané
tak získaji naději,že se problémy budou řešit.
Už nám nebude Topolánek s Kalouskem tvrdit,že světová krize se nás netýká a proto není třeba se jí obávat.Určitě dobrým řešením v tomto období,je návrh ČSSD na jmenování úřednické vlády.Po této Topolánkové vládě,bude každá jiná
vláda, jenom lepší.
Re: Topolánek asi v úterý skončí,konečně
(Dana V., 22.3.2009 16:54:25)
Odpovědět
souhlasím s absolventemVS Ekonomické.Jen se obávám,že Topolánek se svou bandou lobistů se nebudou štítit ničeho a budou se chtít udržet .Držme si palce,at se konečně umoudří a odstoupí.Většina národa to přivítá.
Re: Topolánek asi v úterý skončí,konečně
(durčany, 22.3.2009 22:34:13)
Odpovědět
jasně ale rad bych vamsoudruzi řekl že ani ta socialistická cesta není ono , my madaři jsme to tak po.rali , že skrachujeme protože ten socialní stat jsme neutahli.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Dejvičák z Koulové, 20.3.2009 14:30:19)
Odpovědět
Znám pana Zahradila,takovým lidem jako je on jsme říkali myši.Všechno prolezou, do všeho se namontujou a vypadne z nich akorát spocený h.... Řekněte sami co takovej chlap může pro naši republiku někde udělat?Akorát utrácet naše peníze.Co myslíte je to všechno?
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(kamil, 20.3.2009 15:20:23)
Odpovědět
Bohužel tentokrát ma Benda i Zahradil pravdu.Volby do evropského parlamentu vyhraje ODS,protože voličům levice je Evropská unie šumafuk a k volbám se nedostaví.
ODS následovnice KSČ
(MUDr.Sobotka K., 20.3.2009 15:50:18)
Odpovědět
!! Teprve skoncováním s modrým ksindlem skončí bolševismus v Čechách. Pokud chceme opravdu zúčtovat s komunismem v této zemi, pak musíme skoncovat s jeho následovnicí ODS. ODS je postkomunistickou stranou se všemi jejími rysy a nešvary.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 20.3.2009 19:26:07)
Odpovědět
Blábolíš, soudruhu. Ty máš hlavu místo klobouku, viď?
Re: ODS následovnice KSČ
(Aya, 20.3.2009 19:38:13)
Odpovědět
nemyslíte všichni že je naprosto zbytečné se rozčilovat?Vždyť je to všechno ksindl,vyházela bych to a začala znova.Bohužel je to všechno mafie a na nový začátek je již pozdě
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 20.3.2009 19:44:45)
Odpovědět
Za tím, že blábolí, si stojím:-) Ale jinak souhlasím, svět není dokonalý a naši politici jsou toho vzorovým důkazem.
Re: ODS následovnice KSČ
(František M., 21.3.2009 11:26:56)
Odpovědět
Aya nemůžem být takový skeptici.Rozčilování opravdu nepomůže,ale musíme si zvolit někoho,komu aspon trochu věříme.Rozhodně to nebude ODS.Kdo to dostane to vedení bude to mít nesmírně těžké.Obdivuji pana ing.Paroubka,že se do toho chce pustit.On je ale důvěryhodný.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 21.3.2009 13:25:28)
Odpovědět
Já obdivuji, jak umí Paroubek manipulovat myslí prosťáčků.
Re: ODS následovnice KSČ
(Táňa, 21.3.2009 18:22:21)
Odpovědět
Ano, naslibuje vám hory doly, zadluží i naše děti, jen si ho zvolte, pak budete vidět.
Re: ODS následovnice KSČ
(NEZÁVISLÝ, 21.3.2009 22:22:01)
Odpovědět
Rozhodně pan Paroubek neslibuje a nikdy neslíbil nic nesplnitelného,na rozdíl od Topolánka,který uzavřel před volbama smlouvu s voliči,kterou nikdy ani se nepokoušel naplnit.Politická pravice
už tradičně obelhává voliče a dokonce i ty své.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 21.3.2009 23:18:13)
Odpovědět
Paroubek slibuje neurčité modré z nebe, které lze těžko nesplnit, neboť za zachování "sociálního státu" nebo "moderní levicovou politiku" si může každý dosadit, co chce.

Nikoli Topolánek, ale voliči neplnili smlouvu. Podmínkou bylo, že Topolánek po volbách sestaví životaschopnou vládu, což znamená pohodlnou většinu bez zelených příšerek...a to nedostal a poslepoval si podivnou koalici, která smlouvou vázána nebyla. I přesto řadu toho, co ve smlouvě bylo Topolánek splnil.
Re: ODS následovnice KSČ
(eVAh, 23.3.2009 13:01:58)
Odpovědět
kARETA TY JSI PŘI tOPOLÁNKOVI?tO SE NA MĚ NEZLOB,ALE JSI NEJVĚTŠÍ BLB,KTERÉHO JSEM V ŽIVOTĚ JEŠTĚ NEPOTKALA.tY ASI PLÁCÁŠ A VŮBEC NEVÍŠ CO.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 23.3.2009 20:53:06)
Odpovědět
Hmm, opravdu chytré, tleskám Vaší duchaplnosti
Re: ODS následovnice KSČ
(Máša, 22.3.2009 16:59:28)
Odpovědět
Naše děti už zadlužilo ODS a nejen děti i vnuky.Horší už to být nemůže.Věříme Paroubkovi,že nám pomůže.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 22.3.2009 18:50:24)
Odpovědět
Zapomněla jste, že Paroubek už nám jednou pomáhal? A jak to dopadlo? Nijak, Paroubek vždycky jen žvaní. ODS nás zadlužovala, když dělala levicovou politiku (bankovní socialismus), máte pravdu Klaus byl absolventem marxistické školy...ale teď už dělá prezidenta a ODS nás chrání před státním bankrotem, ke kterému nás chce dovést Jirka.

Uvědomte si, že v ČSSD nejsou ekonomové, nemají ani páru o ekonomice a jejich předsesda je sotva špatný účetní (vždyť RaJ zkrachovla málem už za socialismu). Jejich vláda bude znamenat úplný rozklad naší země.
Re: ODS následovnice KSČ
(Fialová,účetní, 22.3.2009 23:00:56)
Odpovědět
V ODS jsou ekonomové typu Salzmann,Dyba,Kočárník,
Klaus a další,kteří v 90-tých letech akorát rozkradli náš stát.O takové ekonomy rozhodně nestojíme.Jeden z nich se nám ještě dnes směje
na Bahamách.
Re: ODS následovnice KSČ
(ekonom demokrat ale pravicový, 22.3.2009 23:22:13)
Odpovědět
vy rudí chytraci jste najednou po bitvě generalové , po roce 1989 tady se vše vyrabělo ve statnich podnicih a to na vychodní trhy , to bych chtěl vidět jak by jste to vy udělali tu restrukturualizaci na kapitalistické hospodářství .
Re: ODS následovnice KSČ
(Iveta, 23.3.2009 22:09:58)
Odpovědět
Pravicový demokrate,vyráběli bychom dál.Odbyt by se našel.Měli jsme kvalitnější zboží,železná opona byla pryč a západ by nám za naše výrobky ruce líbal.Ted tady máme výrobky v obchodech a na tržištích.Zmetky z východu,co nikde nechcou,tak to Topolánek nechal navozit pro nás a sám a jeho kumpáni nakupují na západě.My nato nemáme.Prozři,pravicový demokrate.
Re: ODS následovnice KSČ
(pravicový ekonom, 23.3.2009 22:19:56)
Odpovědět
povídali že mu hráli , byli jsme na pokraji kolapsu a před 50% nezaměstnanosti , vyrabělo se na sklad a braly se platy jako by se nic nedělo. Ale takovým hlupákům je to zbytečné vysvětlovat. Když nevite ani co je produktivita a konkurenceschopnost.
Re: ODS následovnice KSČ
(Alois Vesely, 24.4.2009 22:33:46)
Odpovědět
Plne s Tebou souhlasim.Po taskarici jsme deset let nevyrabeli urcite nahr.dily protoze jich byly nacpane sklady.Vim jak se "vyrabelo"driv,protoze je mi sedesat ctyri a neco pamatuju a nektere pisatele(hlavne ruzove)lituju.Pripada mne to,ze 40let zili nekde na Marsu.Podle mne ted vyzirame Havlovo"nejsme jako oni"
Re: ODS následovnice KSČ
(Pamětník, 23.3.2009 22:40:34)
Odpovědět
Připomínáte mi M. Šimka: "Poslal jsem chudým americkým dětem naše peníze, aby si mohli v tamějším tuzexu přilepšit naším zbožím."

Ve skutečnosti nebyl nikdo, kdo by naše zboží chtěl kupovat, bylo zastaralé, bylo divné a bylo orientováno na plánovanou ekonomiku. Vaše "šmejdy z východu" vyjadřuje poměr západních Evropanů k našemu zboží. Takřka na každý český výrobek existoval na západě nepěkný vtip (například proč má škodovka vytápění zadních oken...) Líbali by nám ruce kdybychom si ho odvezli domů (čehož jsem byl svědkem).
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 22.3.2009 23:48:20)
Odpovědět
Pokud vím, tak tito pánové ODS už dávno opustili a jak píšu, ODS se od 90.let poučila a levicových ekonomů se zbavila. Navíc si nemyslím, že pánové Kočárník a Klaus byli obzvlášť pochybní. V realitě 90.let se chovali vcelku v normě a ČR byla a dodnes je i díky nim ze všech postkomunistických států nejbohatší.

A ostatně i amorální člověk může být dobrý ekonom, jen sociální demokraté se hájí, že ekonomii nerozumí a tak nechápou, jak se na jejich kontech usidlují stovky milionů (Kraus, Svoboda, Gross).
Re: ODS následovnice KSČ
(Tereza U., 23.3.2009 22:03:54)
Odpovědět
Perfektní komentář o těch ekonomech co nám rozkradli,nebo dali rozkrást vše co se dalo.Ohromná ekonomie.Ten z těch Baham se nám opravdu směje jak věříme ODS.
Re: ODS následovnice KSČ
(eVAh, 23.3.2009 13:06:58)
Odpovědět
zASE kARETA,NENECH SE VYSMÁT,pAROUBEK NÁS UŽ JEDNOU VEDL,TO JE PRAVDA,ALE ROZHODNĚ LÉPE A NEZŮSTALA PO NĚM TAKOVÁ APOKALYPSA JAK TED PO ods.jAK VÍŠ ,ŽE NEMAJÍ EKONOMY?tY PLÁCÁŠ A UŽ NEVÍŠ CO BYS VYMYSLEL.tĚCH NESMYSLŮ UŽ JSI NAPSAL DOST.NEĚKTERÉ BIJOU NEJEN DO OČÍ,ALE DO HLAVY.NECH TOHO.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 23.3.2009 20:58:27)
Odpovědět
Já myslím, že po ODS zbyly hodnoty, po Paroubkovi zbylo tak maximálně křeslo pro nadměrné velikosti na úřadu vlády.

Jaká apokalypsa, můj duchapřítomný příteli? Nízký schodek rozpočtu? Bezchybné zvládání krize namísto zběsilých populistických kroků jako na západě, které tolik obdivuje pan Jiří? Nízké daně? Reformy právního řádu, sociálního a zdravotního systému? Dobré řízení předsednictví EU?
Re: ODS následovnice KSČ
(matematik doktor No, 22.3.2009 23:17:30)
Odpovědět
Omyl ty rudá nulo, sockomouši tady za 8 let udělali sekyru 800 miliard. Jste tupí nebo vam nic nedochází?
Re: ODS následovnice KSČ
(VĚRA J., 23.3.2009 13:10:53)
Odpovědět
tY MATEMATIKU,VRAT DIPLOM A NEOBLBUJ NÁS NESMYSLNÝMI CÍSLY.MY NEJSME NA HLAVU.MAME PREHLED.
Re: ODS následovnice KSČ
(pravicový ekonom, 23.3.2009 22:22:43)
Odpovědět
a ty maš v hlavě nadělano , nebot se stačí podívat na schodky za jejich uplynulé vládnutí
Re: ODS následovnice KSČ
(karel66, 23.3.2009 23:36:02)
Odpovědět
Paroubek nám uvaří ekonomický guláš na Uherský způsob, a to by bylo, abysme se všichni pěkně neposrali
Re: ODS následovnice KSČ
(Lenka S., 21.3.2009 10:09:37)
Odpovědět
Kareto,blábolíš ty.Běž si raděj koupit banány,jed na dovolenou,hranice máš otevřené,užívej si výhod kapitalismu.Podívej se kolem sebe,kolik je neštastných lidí,bez střechy nad hlavou atd.To nikdy nebylo.Máme vládu ,která není pro lidi,ale pro ně a tuneláře.Cím víc si nahrabou o to víc okradou ostatní čestné lidi.Mají svědomí?Modráci a spol.?Nepochopím,jak jim může někdo fandit,leda,že je jedním z nich.
Re: ODS následovnice KSČ
(Janečková, 21.3.2009 11:38:59)
Odpovědět
Děkuji Vám paní Lenko,naprosto přesně jste vyjádřila,to,co cítím i já.Je mi moc líto,že někteří hochštapléři zneužili získanou demokracii
a oklamali národ.Nemaji soucit s prostým lidem,sami žijou nad poměry,zatímco většina národa je ráda,že je ráda.Jenomže,Boží mlýny melou pomalu,ale jistě.
Re: ODS následovnice KSČ
(gottwald, 22.3.2009 22:41:18)
Odpovědět
Ano soudružko, udělame zase to jako v roce 1945 nebot tak ty za.rané kapitalisty zničíme , zavřeme do koncentraků , nasadíme je do pracovních táborů, bude vládnout dělnická třída . Hurá.
Re: ODS následovnice KSČ
(kádrovák, 22.3.2009 23:08:55)
Odpovědět
Takže komouši,nalezli jste do ODS,abyste si zachránili svou kůži.Co budete dělat nyní,po krachu této strany.Nikam jinam vás nevezmou,snad ještě k lidovcům,s kterými jste vládli skoro 40 let.Přece s Kalouskem se dobře znáte.
Re: ODS následovnice KSČ
(politruk, 23.3.2009 23:28:33)
Odpovědět
komouši hlavně nalezli do ČSSD jak je možno lehce zjistit , tak podobně jako v roce 1948
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 21.3.2009 13:23:18)
Odpovědět
Pokud věříte, že to tu za bolševika nebývalo a dnes to je a může za to ODS, pak se mnou logicky musíte souhlasit, že pán výše blábolí. Buď je ODS bolševická nebo není, logika u takových otázek vylučuje třetí možnost, soucitná osobo.

Rád bych Vás upozornil, že systém, který tolik nenávidíte - kapitalismus - budovala ČSSD déle než ODS (teď to bude asi o pět měsíců)...bezdomovci mají oranžovou hůl, řekl by básník.
Re: ODS následovnice KSČ
(soudruh, 21.3.2009 11:31:30)
Odpovědět
Kareto,ano já mám hlavu,ale ty máš jenom klobouk .Hlava se ti nějak ztratila.Hledej!
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 21.3.2009 13:26:36)
Odpovědět
Máš, ale aby ti nepršelo do krku, soudruhu.
Re: ODS následovnice KSČ
(tatina, 21.3.2009 4:22:52)
Odpovědět
Pokuid je někdo jasnou náledovnicí KSČ,tak je to předně sama ksčm a spolu s čssd.Tam se po roce soustředila největší masa komunistů.jianka souhlasím,že nějaké to procento,asi 8% je i v ODS,což je proti výše zíěnýcg stranách zanedbatelné množství.Pro ty,kterým to nejde pod fůsi je to ale jenom zbožné přání,aby jich bylo mnohem více.Bohužel soudruzi realita a pravda je jiná stím se musíte smířit.Lži těchto kalibrů vám nepomůže.
Re: ODS následovnice KSČ
(Jana M., 21.3.2009 10:02:54)
Odpovědět
Tatine ,vy nevidíte co kolem sebe udělali pravičáci?Vám se líbí ti bezdomovci,žebráci,neštastné rodiny bez práce s hypotékami.Kolik už bylo za této vlády sebevražd z bezmoci.A těch objednaných vražd viz.třeba Mrázek?Mohla bych psát celou stránku těch výhod co udělali.Třeba studentům sebrali všechny výhody slev.To mají za vyhranou revoluci?A co zdravotnictví,to se Vám také líbí?Chodit do lékárny nejmín s 500 Kč.Možná patříte k nim a jste boháč.Jinak si to neumím vysvětlit.At vládne kdo chce ,ale at nás tak nedevastuje.Jsme jenom lidi.V každé straně se najdou dobří a zlí.Já to nedělím kdo je v které straně.Sama bych do žádné nešla.Je to špinavé politikaření.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 21.3.2009 13:28:18)
Odpovědět
Nelíbí, za komunismu to ale bylo horší.
Asi lepší už to nebude
(sociolog Jan K., 21.3.2009 20:20:16)
Odpovědět
Statisticky a hlavně objektivně vzato,pro zhruba
asi 60% současných občanů to bylo dříve lepší nebo stejné.Jen pro zhruba 30 až 40% občanů to nyní je lepší,ztoho pro polovinu dokonce výborné.
Jenomže ti nejspokonější jsou ve většině lidé,
kteří zbohatli neprůhledným způsobem,jako např.
z kuponovky nebo záhadným způsobem.Pouze 5% získalo majetek restitucí nebo dědictvím.
Re: Asi lepší už to nebude
(Kareta, 21.3.2009 23:20:34)
Odpovědět
Vy musíte být "sociolog", 20% nejbohatších, to by se nenašlo ani v Lucembursku:-) Jak jste to zkoumal?
Re: Asi lepší už to nebude
(toník ze Šumperka, 21.3.2009 23:55:15)
Odpovědět
Už teď chápu,proč to ani matematicky Topolánkové
vládě nevychází.Pravičáci,jak potvrzuje Kareta,neuměji ani počitat.
Re: Asi lepší už to nebude
(Kareta, 22.3.2009 12:23:34)
Odpovědět
Toníku ze Šumperka, kolik vyšlo tobě? Pochlub se, ať vidíme počítat levičáka...dosud jsem se každému sociálnědemokratickému výpočtu oprávněně smál, třeba si získám větší úctu k myšlenkovým pochodům prostých levicových duší. Nezapomeň na matematické zdůvodnění, proč sociolog tvrdí, že u nás žije 20% boháčů a jsme tak nejbohatší zemí Evropy.
Re: Asi lepší už to nebude
(Stanislav z Kroměříže, 22.3.2009 15:47:52)
Odpovědět
Pane Kareto,zřejmě vám dělá potíže i čtení,poněvadž sociolog nikde netvrdil,že u nás žije 20% boháčů.Pouze konstatoval,že pro 30 až40%
občanů je to dnes lepší a ztoho pro polovinu
dokonce výborné.Já to chápu tak,že 15-ti až 20-ti
procentům občanům se daří dokonce výborně.A mezi
ně patří jak ti restituenti nebo poctiví podnikatelé,tak i bohužel ta havěť zlodějská.
Na tom nevidím nic nepravdivého.
Re: Asi lepší už to nebude
(Kareta, 22.3.2009 16:22:50)
Odpovědět
Když říkám, že se má 20% lidí výborně a jako příklad uvádím restituenty a další velmi bohaté osoby, tak předpokládám, že celých 20% jsou boháči.
Re: Asi lepší už to nebude
(Veronika, 22.3.2009 17:11:09)
Odpovědět
Kareto a spol.Běžte někam s vašimi procenty.Nepotřebuji procenta,vidím to kolem sebe.Daří se tunelářům,bezohlednám lidem,kteří vidí jen sebe.Zebráky,bezdomovce jsme zde nikdy neměli.Charita nebyla potřeba.Běžte si do charity jak žebrák pro něco?jak Vám asi bude?Máme tady absolutní boháče,kteří se chtějí zviditelnit,tak dávají na charitu.Běžte s takovým systémem někam,každý by si měl vydělat aspon na základní věci a mít práci a charita by nebyla ani potřeba.Dástojně žít by si měl zasloužit¨každý člověk u nás.Vždyt život máme jen jeden a je krátky,léta běží.
Re: Asi lepší už to nebude
(Kareta, 22.3.2009 18:37:45)
Odpovědět
Ať si vydělá, podstatou kapitalismu je, že Vám v tom nikdo nebrání. Člověku má být umožněno si vydělat, což kapitalismus splňuje, pokud ne nejde o kapitalismus a jde tedy o nějakou formu feudalismu nebo socialismu.

A proč o procentech říkáte mně? To je problém sociologa a těch dvou pánů, oni se kasali s procenty, já jim to rozmlouval.
Re: Asi lepší už to nebude
(Iveta, 23.3.2009 22:20:20)
Odpovědět
Podstatou kapitalismu je vydělat si.Ale jak?Práce není a když se někde uchytíte,tak vás kapitalista využije a pošle domů s pár korunami.Všeichni nemohou být podnikatelé a poroučet.Měl tady zůstat ten základ státních továren,aby byla práce a nikdo dělníky a i inteligenci neobíral.
Re: Asi lepší už to nebude
(Pamětník, 23.3.2009 22:42:53)
Odpovědět
Vždyť Vám to řekl, není-li to tak, nemáme kapitalismus a máme tedy socialismus.
Re: ODS následovnice KSČ
(Lída, 21.3.2009 10:13:17)
Odpovědět
Tatine následovnicí KSC nejsem ,ale umím srovnávat a nejsem hloupá.Kouknu a vidím.Tuneláři nepochopí.Nepatříte k nim?
Re: ODS následovnice KSČ
(Jakeš, 22.3.2009 22:48:49)
Odpovědět
Ty kačo debilní nejsi nahodou moje kamoška Marie Kabrhelová?
Re: ODS následovnice KSČ
(Táňa, 21.3.2009 18:27:21)
Odpovědět
Já se divím, že tento sjezd ČSSD není rovnou slučovací s KSČM. Program je stejný, rétorika je stejná,soudruzi jsou stejní, všichni chtějí jen blaho lidu. To tady již jednou bylo. Alespoň by byli nejsilnější stranou v našem probolševickém státě.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 22.3.2009 14:59:24)
Odpovědět
Já si nemyslím, že je mezi nimi tolik podobností. KSČM je strana extrémní a antisystémová, rétorika i program jsou však velice uhlazené, jak kdyby šlo spíše o církev, která ví že jednou ten soudný den nastane. ČSSD je stranou extrémních prohlášení, ale program je takový jako by ani nebyl, takový konzervativní, plný nicotných plánů a veškerý modernizační proces se soustředí na otázku: "Jak vypadat jako SPD a nemluvit německy?" ČSSD loví své voliče přesně na to, na co loví své voliče Právo a Spravedlnost v Polsku nebo některá středověkonzervativní uskupení v západní Evropě i USA - na zachování stávajícího, na kritiku změn a asociálních velkoměstských floutků, na boj s nemorálním chováním...ale to není program socialistů, to je program křesťanských demokratů, ze socialismu zbyla jen svazácká rétorika.
Re: ODS následovnice KSČ
(Jana H., 22.3.2009 17:19:54)
Odpovědět
Táno já s vámi souhlasím a klidně bych to brala.Stejně k tomu jednou dojde a sloučí se CSSR s KSCM:A proč ne?Mají stejný sociální program a sociální cítění pro všechny lidi.Nebojím se ,že by znárodnovali atd,jak straší pravice.Bylo by nám všenm určitě líp a byla by spravedlnost.Myslím si,že restituenti v čele s panem ex.presidentem Havlem už mají dost a mohli by být spokojeni.
Re: ODS následovnice KSČ
(pravičák, 22.3.2009 22:55:28)
Odpovědět
Ty komunistická krávo ho.no víš co je svoboda a demokracie. Zase abychom žili pod vedením takových de.ilů jako jste vy komunistické stvury to radši vas všechny postřílíme.Jasně v roce 1968 jste radši zavolali rusy s tankami nebot jste měli strach že vas lidi pověsí jak v Madarsku. Aloe lidi mají pamět a nezapomenou co jste tady napachali vy rudá chátro!!
Re: ODS následovnice KSČ
(TEREZIE D., 23.3.2009 13:35:03)
Odpovědět
tY PRAVIČÁKU JSI NORMÁLNÍ HULVÁT.NEUMÍŠ SE SLUŠNŠĚ VYJADŘOVAT.KRYŽ MLUVÍŠ O 68 ROKU,TAK MLUV TAKÝ O 45.KDO NÁS OSVOBODIL?NEBYLI TO JEN AMÍCI,ALE HLAVNĚ RUSI.JE TO ZDOKUMENTOVÁNO.NEMŮŽES TO POPŘÍT.BYLA ŽELEZNÁ OPONA TO BYLO HROZNÉ,S TÍM NESOUHLASÍM.ŠPATNĚ JSI MĚ ODHADL NEJSEM ČLENKA KSČ A NIKDY JSEM NEBYLA.JSEM DŮDODKYNĚ NAROZENÁ VE VÁLKU A VÍM CO JE TO BÍDA.POCHÁZÍM Z DĚL.RODINY Z 5 DĚTÍ.RODIČE DŘELI NA PÁSE V KRASU A ŠILI ODĚVY ZA PÁR KORUN.I TAK JSME VŠ.VYSTUDOVALI MATURITI A JEDNE SESTRA DOKONCE VYSOKOU.pROTOŽE STUDIUM BYLO I PRO CHUDÉ.DNES JE JEN PRO BOHATÉ.MÁM SMYSL PRP SPRAVEDLIVOST A SOCIÁLNÍ CÍTĚNÍ MÁM.JE MI LÍTO MLADÝCH LIDÍ BEZ PRÁCE A ROZDÍLY MEZI DĚTMI.KDYŽ MÁ NA STUDIUM A NEMŮŽE,PROTOŽE NA TO NEMAJÍ.NEJSEM PRO ROVNOSTÁŘSTVÍ AT JSOU BOHATÍ A CHUDŠÍ.KDYŽ JE NĚKDO LENOH,NIC NEMÁ.JSOU I LENOŠI A MAJÍ A TO MĚ ŠTVE ,ŽE ODS UMOŽNILA ZBOHATNOUT LIDI,KTEŘÍ SSI TO NEZASLOUŽÍ.zBOHATLI PODVODY ATD.JEN SE KOLEM SEBE PODÍVETE A UVIDÍTE.SIKANA VE ŠKOLÁCH,MLÁTÍ SPOLUŽÁK,ŽE NEMÁ ZNAČKOVÉ OBLEČENÍ,NEBO OBEROU DŮCODCE PODVODNÍCI I ZABIJÍ,BYLO TOHO UŽ MÍLO?MORÁLKA UPLNĚ ZDËVASTOVÁNA TO SE ODS NEPOVEDLO.JE TŘEBA UDĚLAT POŘÁDEK ,ALE JEN MÍROVOU CESTOU.
Re: ODS následovnice KSČ
(pravičák, 23.3.2009 22:30:52)
Odpovědět
jasně vy jste komouši a podobná chátra vždy hodní , slušní lidumilové jako před 1948 rokem. Potom jste nastolili teror a likvidaci politickych nepohodlných. Konec svobody a demokracie.Demokracie je pro vás jen vytah jak ji zakroutit krkem. Tak bacha my už víme dávno co jste zač a pokud by došlo k něčemu podobnému nemyslete že by už vám to jen tak prošlo!!!
Re: ODS následovnice KSČ
(psycholog, 23.3.2009 22:38:07)
Odpovědět
a za tyto nešvary může ODS? Nenechte si vysmát madam
Re: ODS následovnice KSČ
(instalater Zdeněk, 22.3.2009 23:16:57)
Odpovědět
Plně souhlasím s tímto názorem a věřím,že po několika letech se vše vrátí do starých,osvědčených a spravedlivých kolejí.Přece nebylo nám tak špatně,žili jsme spokojeně a hlavně bezpečně.Dnes to vyhovuje jenom grázlům.
Re: ODS následovnice KSČ
(karel66, 21.3.2009 19:41:49)
Odpovědět
!!Teprve skoncováním s oranžovým ksindlem skončí bolševismus v Čechách.Pokud chceme opravdu zůčtovat s komunismem v této zemi,pak musíme skoncovat s jeho služebnicí ČSSD. ČSSD je populistickokomunistická strana se všemi jejími rysy a nešvary.
Re: ODS následovnice KSČ
(Lenárt, 21.3.2009 22:35:33)
Odpovědět
Pravou sestrou KSČ je od svého zrození ODS
i se svými představiteli.A aby se obě rozpoznaly,jsou rozlišeny barevně(rudá a modrá),
poněvadž ideově jsou skoro totožné.I retorika u obou je k neroznání.
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 21.3.2009 23:22:05)
Odpovědět
Jdi ty brepto:-)
Re: ODS následovnice KSČ
(lenin, 22.3.2009 23:02:24)
Odpovědět
ty jsi chytrý jako pytel bolševíků
Re: ODS následovnice KSČ
(Franta, 23.3.2009 22:26:58)
Odpovědět
Karel 66 běž se vycpat i s tvým blbým komentářem.Ksindl můžeš být tak leda ty.
Re: ODS následovnice KSČ
(karel66, 22.3.2009 17:22:21)
Odpovědět
!!Teprve skoncováním s oranžovým ksindlem skončí bolševismus v Čechách.Pokud chceme opravdu zůčtovat s komunismem v této zemi,pak musíme skoncovat s jeho služebnicíČSSD.ČSSD je populisticko-komunistickou stranou se všemi jejími rysy a nešvary a o prosperitu jejích voličů jí jde vždy až v poslední řadě.
Re: ODS následovnice KSČ
(KLÁRA, 23.3.2009 13:41:57)
Odpovědět
tY KSINDLE JSI MĚL UŽ DÁVNO SKONČIT.mÁME LEPŠÍ.i HOKEJISTA SLÉGR POCHOPIL,JAK TO TADY CHODÍ A POMÁHÁ CSSD ,BUDE ZVOLEN A POJEDEM DO LEPŠÍCH ČASŮ,ALE VÁS NECHCEME.KARETO KSINDLE!
Re: ODS následovnice KSČ
(Kareta, 23.3.2009 21:05:14)
Odpovědět
Jejej, takže paní důchodkyně, co neumí vypnout Caps Lock, je ze slušné rodiny a jak pěkné a slušné vystupování má, radost pohledět...ale tohle je Karel66 a ten se ode mne liší. Já píšu vždy slušně a hledám argumenty, on nadává. Musím říci, že ho chápu, když si čte takové hovadiny, které Vy píšete, paní Klárko.
Re: ODS následovnice KSČ
(karel66, 24.3.2009 8:44:56)
Odpovědět
Drahá Kláro,Mylý Franto!!!
Termín technikus , Ksindl určité barvy , tady použil první Váš!! soudruh MUDr Svoboda K!!!!!!
Je to zajímavý vy oranžády s oblibou urážíte celý stět okolo Vás . A když Vám někdo oplatí Vašimy vlastnímy slovy máte z toho kopřivku.Inu správný domov pro hulváty typu Ratha a Paroubka.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Lucka, 21.3.2009 9:51:06)
Odpovědět
Marku,všechno víte dopředu.Uvidíte jaký jste prognostik.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Lucka, 21.3.2009 9:53:55)
Odpovědět
Oprava KAMILE,všechno víte dopředu.Uvidíme jaký jste prognostik.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Marek L., 22.3.2009 17:25:25)
Odpovědět
Proletáři této republiky,všichni držte palce,at se v úterý povede svrhnout tuto vykořistovatelskou vládu.My ji tady nechceme.Dost bylo drancování republiky.Je na čase udělat pořádek!
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(paroubek, 22.3.2009 23:07:33)
Odpovědět
a nastanou krásné časy budeme de mit krásně všichni se budoumit dobře nebot naše předvoj dělnické třídy tady udělá raj na zemi jako v severní korei hurá.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Jan B.193123, 22.3.2009 17:28:38)
Odpovědět
Pravičáci,chystejte si kapesníky,budete v úterý plakat.Konec zlodějnám,podvodům a plenění tohoto státu.Demokrati musí zvítězit.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Jana M., 23.3.2009 10:16:18)
Odpovědět
Ten Slégr hokejista,to je kořen,ten ví komu pomoci a kdo sito zaslouží.Slégře,díky,díky,díky.Modráci modrají vzteky.Zaslouží si to.Lidé dávají najevo,kdo jim pomůže a kam se mají přiklonit.
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Kareta, 23.3.2009 21:07:09)
Odpovědět
To on bude mít místo mozku puk...
Re: Nervozita Jiřího Paroubka roste
(Alberto Kvěch, 23.3.2009 19:51:11)
Odpovědět
Občan už politikům nevěří, levici nebo pravici. Vše, co mohli politikáři prošvihnout nenávratně dávno prošvihli.Děkujeme odejděte, vypadněte z politiky a uvolněte cestu.Paroubkové, Topolánkové,Zaorálkové ,Zahradilové,Škromachové,Nečasové a všichni, kteří léta a denně dokazujete, že nic neumíte,jen plácání bla ,bla, bla.Volme nové tváře.Heslo voleb na všech úrovních.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama