reklama
reklama

Skromný návrh, jak skřípnout Ratha

Autor: Roman Joch | Publikováno: 10.3.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

V malé vesničce ve Středočeském kraji, v níž bydlím, se dotázali Obecního zastupitelstva, proč jedna ulice, jež měla být opravena (je plná děr a výmolů), ještě opravena nebyla.

Odpovědí z našeho Obecního zastupitelstva bylo, že ulice, kterou měla opravit obec, obec opravila, ale ulice, kterou měl opravit kraj, kraj neopravil, neboť pan hejtman Rath z peněz kraje platí zdravotní poplatky a proto prý vydal generální stop-stav na všechny opravy ve Středočeském kraji, které byly plánovány a které se měly konat. 
 
Hmmmmm! 
 
Mám takový skromný návrh. V naši zemi ani obce ani kraje nemají vlastní autonomní příjmy. Nemají vlastní zdaňovací pravomoc a tudíž nemají vlastní nezávislé příjmy. Jedině Parlament ČR má zdaňovací pravomoc a tedy jen on ze všech státních institucí má své autonomní příjmy. Ty příjmy, které vybere na daních, pak přerozděluje mezi ministerstva, kraje, obce, atd. Zároveň se předpokládá, že ministerstva, kraje a obce budou z peněz daňových poplatníků, které jim přidělí Parlament, vykonávat své zákonné funkce a pravomoci, jakož i poskytovat své zákonné veřejné služby vůči občanům. 
Zákon nepředpokládá, že by kraj platil za občany zdravotnické poplatky. 
 
Zákon předpokládá, že kraj bude opravovat ulice. 
 
Středočeský kraj neopravuje ulice. 
 
Můj skromný návrh zní: Parlament České republiky by prostým zákonem (ústavní zákon není nutný) mohl změnit financování krajů a „potrestat“ ty kraje, které financují, co financovat nemají, ale nefinancují, co financovat mají. Jinými slovy, mohl by přiškrtit přívod peněz Rathovi, ať si fracek tolik nevyskakuje. 
A aby občané nebyli škodní, ušetřené peníze by si Parlament nenechal pro sebe, natož aby je rozpustil na ministerstvech, ale vrátil by je občanům. Nepřímo. Dal by je obcím jako extra peníze navíc. A obce již budou vědět, co s nimi. 
 
Například opravovat ulice.
 

Když se kraje a jejich hejtmani neumí chovat, nuže co, jejich peníze dostanou obce. A my občané si již na obecní zastupitelstva došlápneme mnohem účinněji než na zastupitelstva krajská (neboť obce jsou mám občanům blíž než kraje a tudíž máme nad nimi efektivnější kontrolu), aby obce tyto nové peníze navíc vynakládaly no to, co je k obecnému prospěchu.

Například aby zaplácávaly ty díry v ulicích.

http://www.obcinst.cz

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
8378 čtenářů | 58 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(Jiřina H., 10.3.2009 1:18:11)
Odpovědět
Proslulé vyšetřování vicepremiéra Čunka kvůli korupci zametla pod koberec politická moc. Respekt získal informace o tajné schůzce ministra spravedlnosti Jiřího Pospíšila s dvěma muži, kteří jej tlačili k tomu, aby případ ohrožující existenci vlády zastavil. Indicie vedou do kanceláře premiéra Mirka Topolánka.Indicie, že se někdo z vládních politiků snaží zastavit vyšetřování Čunkovy korupce, tu máme už od srpna 2007. Tehdy se poprvé objevila – později u soudu potvrzená – informace o třech schůzkách, na nichž se provládní emisaři pokoušeli přinutit ostravskou krajskou žalobkyni Zlatuši Andělovou, aby zpomalila nebo zastavila pro vládu nebezpečné vyšetřování. Když se ani napotřetí nepodařilo Andělovou přesvědčit, aby její lidé upustili od Čunkova trestního stíhání, vstoupila do případu přímo nejvyšší státní zástupkyně Vesecká a zastavila věc jinak.

Od začátku samozřejmě nedávalo logiku, proč by Vesecká zasahovala ve prospěch Čunka a Topolánkova kabinetu sama od sebe. Nicméně až dosud chyběly jednoznačné důkazy, že to dělala na příkaz politiků. Respekt teď ale získal zásadní informace, které ukazují, že na začátku zastavení pro vládu výbušné kauzy vicepremiéra Čunka a tím pádem i na začátku umlčení zdejší spravedlnosti stáli vládní politici z okruhu premiéra Mirka Topolánka. A není vyloučeno, že možná i sám premiér.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(moja, 10.3.2009 9:45:08)
Odpovědět
Jiřino H,podle toho co píšete si myslím ,že jste svůj stranický úkol po slohové stránce splnila dost dobře.Nicméně pro příště se pokuste svoje příběhy přiřadit k alespoň podobnému tématu,protože pak se to jeví tak,že k tématu článku buď nemáte co říct a nebo že jste pod vlivem (drogy,sexy mozek,..).Myslím ,že se první 4 písmena vašeho jména shodují s jménem vašeho ideologického kápa ale to ještě neznamená ,že ze sebe musíte dělat veřejně idiota a zdržovat ostatní.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(Jiřina H., 10.3.2009 17:52:47)
Odpovědět
Jste zvláštní osobnost,když jste postřehl,že můj článek je ovlivněn vnějšími podněty.Opravdu,trefil jste hřebíček na hlavičku.
K sepsání článku mi dal podnět skutečně sex,který jsem praktikovala těsně před psaním článku.Doporučuji to všem,jistě příjdou na zajímavé myšlenky.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(Pe-St, 10.3.2009 18:41:50)
Odpovědět
Kdybyste nereagovala, mohla jste z toho alespoň skromně vycouvat. To, že jste se ozvala jen potvrzuje vaši úchylku od reality. Že je někdo sexy ještě neznamená, že nemusí být blb.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(ˇMildaM, 11.3.2009 8:01:31)
Odpovědět
Špatně jste to pochopil. Jiřinka nepíše, že je sexy. Píše jen že před napsáním příspěvku asi masturbovala a Vy jste viděl jen orgazmus.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(Jiří Peřina, 12.3.2009 20:11:06)
Odpovědět
Když jsem si přečetl Váš článek o praktikách min.Pospíšila,tak jsem se zamyslel a ptám se.Kdepak jste přišla na tyto argumenty?Proč nepodáte trestní oznámení,když máte "jasné" důkazy?
Já sleduji net již deset let a nikde ani zmínka.Jen nějaké"možná,snad,třeba".To co tady popisujete je velice nebezpečné,a proto běžte na tu policii.Jen doufám,že máte stejné indície i ohledně akce"pět na stole v českých",nebo "Setůza" a pod.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(Veronika Z., 15.3.2009 10:09:02)
Odpovědět
Ty články o Jiřině a o článku psali vyšinutí lidé.Smažte je.Stejně to nikdo nečte o sexu se píše jinde.
STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(Svojsíková, 11.3.2009 15:18:54)
Odpovědět
Jak prohlásil předseda Strany svobodných občanů
"soudruh" Petr Mach,členové strany už nadále nebudou mít možnost,vyjadřovat své názory,aniž
by vedení strany to předem neschválilo.Takže
nám vznikla nová strana,se starými praktikami.
Proto o tuto stranu maji největší zájem bývalí
komunisté,kde jim tento režim vyhovoval.Dokonce
prý Petr Mach zakázal veřejnou diskuzi na webových stránkách.
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(Dr.Věra S., 11.3.2009 16:00:13)
Odpovědět
Zřejmě přišla rada z Hradu.Klaus,samozvaný profesor vševěd, se rád plete úplně do všeho a ze všeho nejraději zaujímá kontroverzní postoje - asi jen a pouze kvůli většímu zviditelnění - je mi ho hluboce líto .. možná, kdyby odkrojil 90% sebestřednosti, zjistil by, že svět se točí okolo zemské osy a ne kolem něj :-)
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(PEPO, 11.3.2009 20:52:04)
Odpovědět
Citát:"Vám z lidské moudrosti jen tři jsou známá písmena, jež v slově BLB se svíjí".
PS:
Vraťte školné nebo raději mlčte!
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(radní z Magistrátu, 11.3.2009 23:53:10)
Odpovědět
Pravou příčinou Klausova strachu z EU je fakt, že tak snadné zlodějny, jaké tu podněcoval a propagoval v 1.pol. 90. let zkratka nejsou možné... Čeští modří zloději maji z EU panicky strach.
Je zvláštni, jak nepovšímuta zůstala zpráva, že poslanci ještě na konci lonského roku odhlasovali promlčenost všech privatizačních a tunel. kauz.

Polednovou (prokurátorku Dr. Horákové) odsoudili a to neni promlčené (a já s tím souhlasim, baba stále dobře ví, co udělala a ani špetku lítosti, či omluvu neprojevila) a zlodějny 90. let jsou mnohem mladší a už jsou promlčeny. Zdůraznuji, že to navrhli ODSaci, ale odhlasovali to spolu s s KDU-ČSL. Je to jedna a ta stejná verbež...
Vzniká koalice KSČ+ODS+SSO
(Mluvčí koalice KSČ+ODS+SSO, 12.3.2009 0:00:35)
Odpovědět
Soudruzi,co se tady serete do Klause,on má pravdu.Uvědomte si,že příjmutí Lisabonské smlouvy,znamená,že už u nás v Česku se nebude moci krást a podvádět,poněvadž zde budou platit daleko přísnější unijní zákony. Proto my členové ODS a KSČM nedovolíme schválení Lisabonské smlouvy,naše děti by nám to neodpustili.Rozhodně nechceme připravit naše děti o další nezdaněné peníze a majetky.Přijetí Lisabonské smlouvy by znamenalo právní pořádek i v Česku a to přece nemůžeme dovolit.
Re: Vzniká koalice KSČ+ODS+SSO
(Jiří Peřina, 12.3.2009 20:15:08)
Odpovědět
Pokud tomu,co popisujete o Lisabonské smlouvě říkáte pořádek,tak je vidět,že vám jde jen o to,aby byli lidé českého státu v područí nějaké organizace,která svými praktikami zákazů a příkazů jen potvrzuje,že jim socialismus není dalek.Jinak si uvědomte,že nikdy a nikdo nemůže v krádežích překonat komunisty.
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(Kareta, 12.3.2009 1:35:06)
Odpovědět
Uveďte prosím, kdy měla KDU a ODS většinu a mohly něco odhlasovat??? Ve skutečnosti tento zákon odhlasovala ČSSD...

EU nemá přísnější právní systém a zákony bude i po přijetí LS stále vykládat česká jurisdikce, ale Vás argumenty nezajímají, že? Cenzura je zbytečná, jsou-li čtenáři idioti...
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(Zdeněk radnímu z magistrátu a j., 12.3.2009 13:32:20)
Odpovědět
Radní z magistrátu ,souhlasím s vaším komentářem.Je jeden z mála ,který se dá tady číst.Ty komentáře typu Jiřina jsou ksmíchu,ale nepatří sem.To tak do Dikobrazu.Jinak nic proti humoru,jenže něco je síš k pláči,bohužel.Ale toho něco je hodně.
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(ANNA J., 14.3.2009 23:12:42)
Odpovědět
CO JSTE TÍM CHTĚL ŘÍCI.vÁŠ PŘÍSPĚVEK JE PRÁZDNÝ,NEJSOU TAM ŽÁDNÁ FAKTA.jEN URÁŽÍ.tO UMÍ KAŽDÝ.vYTAHUJETE SE NA DRIUHÉ A SÁM JSTE URČITĚ JEŠTĚ NIC NEDOKÁZAL.jINAK BYSTE TAK NEPSAL,kDYŽ NĚKOHO SHODÍM,TÍM SEBE NEPOVÝŠÍM.tO SI PAMATUJTE.jESTLIPAK CHODÍTE ASPON DO PRÁCE,NEBO JEN PRO PODPORU.dĚLAT SE VÁM NECHCE.S TAKOVÝMI TO NEVYHRAJEM.
Re: STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ zavádí cenzuru
(Jenda, 15.3.2009 10:14:05)
Odpovědět
Dr.Věro pan president byl řádně zvolen,za to nikdo němůže ,že nezvolili Výs.Samostředný musí být,aby nás reprezentoval jako člověk ,který si věří.On za to nemůže ,že ho nemáte ráda,Vás třeba také každý nemusí,to už tak na světě chodí.Však si ho nemusíte brát.
Re: Předseda ODS a justiční mafie spolupracuji
(Ivan Ol., 15.3.2009 10:06:39)
Odpovědět
To je typické jednání ODS.Vzpomente si na Grose.Odstoupil sám a čestně.To Ods neumí.Zmanipuluje vše v její prospěch.Jenže vše vyjde najevo.Jak se jednalo kolem Cunka a kolem Brose.To je diametrální rozdíl a mluví to za vše.Myslím si,že Gros v to byl stejně nevinně,ale to je můj osobní názor.Nemám rád podrazy a nespravedlivost.Co si myslet o ODS,at si kazdý udělá obrázek.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(uio, 10.3.2009 3:54:43)
Odpovědět
A jake to by;y ty "dukazy"? Skoda, ze jste se neobtezovala...
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(jh, 10.3.2009 4:58:03)
Odpovědět
Jiřino H.,
nejenže nejsou důkazy, ale zřejmě ani ve zprávě renomované vyšetřovací agentury není nic, co by mohlo posloužit jako důkaz.
Takže zde máme jen (ko)mediální situaci, kdy o zveřejnění žádá ministra z lesů vod a strání samotný Čunek...
A teď mi vysvětlete jak to souvisí s Rathem a výmoly na silnicich?
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Ghost Dog, 10.3.2009 7:40:48)
Odpovědět
..nesouvisí, taky proč by to mělo jakkoliv souviset, důležité je přeci plakátovat jakoukoliv diskuzi výplody chorých socanských mozků..možná Jiřina H padla do té dRátovské díry na silnici, co jí kraj neopravil..a kolečka se pochroumala...
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(DOBR, 10.3.2009 11:08:23)
Odpovědět
Lidi,Vy nemáte soucit.Souvislost je naprosto jasná.Jiřina šla po ulici,šlápla do výmolu,upadla,strašně se praštila a něco má s nohou.Teď leží a nemůže spát tak v jednu hodinu a osmnáct minut po půlnoci ze samé bolesti napsala pár řádek.Necitové!!!
Zajímavé myšlenky,které generuje sex
(Leoš z Janského vršku, 10.3.2009 23:07:14)
Odpovědět
Já osobně znám Jiřinu a mohu potvrdit,je to kus.Když hovořila o tom sexu,tak jsem hodně záviděl tomu druhému.Proto také nemohu přijít na nějakou zajímavou myšlenku.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Honza S., 15.3.2009 10:21:54)
Odpovědět
Dobr a Leoši,jak můžete napsat takovou hovadinu.Skoda ,že jste se namáhali.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Edita A., 15.3.2009 10:19:32)
Odpovědět
Za všechno špatné přece může Ráth,copak vy to nevíte?Tak se zeotejte ODS,
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(lordpavka, 10.3.2009 8:40:21)
Odpovědět
Taky se podívejte,v kolik hodin to Jířa psala! Ta už jí měla jak z praku!!!
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(jitka, 10.3.2009 12:46:24)
Odpovědět
Velmi s Vámi souhlasím!!!
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Tom, 11.3.2009 7:25:50)
Odpovědět
Proč nevydat zákon, že veškeré peníze bude zase rozdělovat sám osvícený předseda vlády. Bude mít ten největší klacek v ruce a může trestat neposlušné. Jen se vrátíme o pár století zpět. Nikomu nevadí, že za státní peníze se staví kde co, jen skřípnout Ratha.
Ubohý článek a ještě mizernější diskuse.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Jouda, 11.3.2009 8:18:07)
Odpovědět
Tome,jseš úplně mimo mísu. Ty asi potřebuješ někoho kdo za tebe bude rozhodovat. Skus zapracovat na sobě a zajímat se o dění v obci. Třeba ti pak dojde, jak ten kraj a stát to brzdí.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Tom, 12.3.2009 9:42:17)
Odpovědět
Promiň financování obcí je jiný problém, který neřeším. Jde mi o mediální kampaň, kterou někdo rozpoutal proti Rothovi. Vůbec nejde o 30 Kč, které za občany platí kraj. Protože já poplatkům neříkám reforma. Jsem pro co největší svobodu rozhodování jednotlivce, ale tento stát rozhoduje přes peníze pořád o všem. A už vůbec se mi nelíbí , když autor článku volá po oslabení samosprávy (krajů) protože v nich ztratila vedení.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Dr.Voštěp, 12.3.2009 13:45:31)
Odpovědět
Mili tomíku. Regulacni poplatky je asi jedno z tisice opatreni, ktere ministr Julinek zavedl a tomu celku se rika reforma. Skutecne, jak spravne rikas, pouze poplatky reformu nedelaji. To pouze všiváci ze SocDem toho vyuzili k osloveni mentalne mene vybavenych volicu ke svemu obsazeni a devastovani kraju. To ze jako vetsina opatreni funguji a maji efekt totiz lůzu nezajima.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Novák, 13.3.2009 16:47:53)
Odpovědět
Sohlasím sTebou d. Voštěpe
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(PEPIK, 14.3.2009 23:19:01)
Odpovědět
ŘÍKEJ TOMU JAK CHCEŠ,REFORMA NEREFORMA,ALE NASTOLIL NEKŘESTANSKÉ POPLATKY,NEÚNOSNÉ HL,. PRO DŮDCE A TO MU NIKDO NEODPÁŘE.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 15.3.2009 0:07:42)
Odpovědět
Vy jste důchodce? Já jich pár znám a na poplatky si docela dobře zvykli. Léčba není zadarmo
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Víta, 15.3.2009 10:30:10)
Odpovědět
Důchodci,kteří si docela dobře zvykli na reg.poplatky jsou bud tak moc hodní až jsou hloupí a zmanipulování,nebo jsou bohatí,nebo skoro zdraví,ale těch je málo.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 15.3.2009 14:46:46)
Odpovědět
Ještě že Vy jste chytrý. Zmanipulovaní jsou ti, kteří věří, že pečení holubi létají do úst sami - všichni, jenž věří populistovi Rathovi.

A Vy jste mnohem větší hlupák.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(cilka, 15.3.2009 10:25:17)
Odpovědět
Tomovi šlo o celkové vládnutí ODS ,ne jen o zdr. a Rátha a Julínka.Není jen Ráth středem pozornosti.
Ještě,že je tam hejtman Rath ...
(MUDr.Standa K., 11.3.2009 23:27:46)
Odpovědět
Aby se ušetřilo na výdajích Zdr. pojišťoven před jejich privatizací, přenesl MUDr. Julínek&spol část nákladů na pacienty (okecává se to kvalitnější léčbou těžce nemocných).

Tak se nedivte, že občané tomu jako "tupé, nemyslící stádo" netleskají a vyjadřují své emoce takto...

Naši "mocní", kteří využívají všech výhod pro sebe (od celoživotní imunity, přes plný plat po dobu své nemoci, až po další "prebendy", které tu nebudu detailně rozvádět), přenášejí "břemeno" reforem hlavně na tu chudší část národa (kteří je stejně nevolí, a proto proč na ně brát ohled, že?!), a sami sobě ty "opasky" uvolňují (což je vidět na nárůstu hmotnosti našich v minulosti "podvyživených" politiků!

Vážený, všechno souvisí se vším...
Rath všechno rozkrade... Lékařům nevěřím ani slovo
(Kareta, 12.3.2009 1:42:46)
Odpovědět
Vás na medicíně neučili česky? Nebo máte něco proti skloňování?

Jen k Vašemu poznatku. Zejména premiér Topolánek vypadá stále více jako vězeň z koncentráku. Z dobře rostlého Moraváka se stává reklamou na anorexii.
Re: Ještě,že je tam hejtman Rath ...
(František K., 15.3.2009 10:34:27)
Odpovědět
Mudr.Stando,velmi dobře jste to napsal,aspon někdo myslí hlavou.
Re: Ještě,že je tam hejtman Rath ...
(Kareta, 15.3.2009 14:48:59)
Odpovědět
No, vy dva jste dokázali, že za Vás myslí Paroubek a strana. Levičáci nikdy nemyslí sami.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Jana, 11.3.2009 10:41:28)
Odpovědět
Divíte se že to u nás vypadá jak v Kocourkově?Téměř každý chytrý z Vodňan viz.Jiřina nehovoří k tématu,uhýbá a pokud se na něco zmůže pak je to jenom papouškování.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Ivana, 12.3.2009 12:38:51)
Odpovědět
Jen do Rátha ten za vše může,to je heslo ODS,aby zakryli ty svoje svinárny.Hledejte chyby a nenajdete žádnou nehoráznost co udělal Julínek a ODS a ty neopravené silnice?cím chcete operovat?U nás se naposledy opravila silnice za KSC,když se jel závod míru.Spočítejte si to,kolik je to let a přijedte se projet po dírách.Zaflekují to vždy az v září a za chvíli je nová zima jde to nanovo.Budte objektivní a nechte té zásti k Ráthovi,ten to myslí s lidmi dobře.Je před volbami,tak budou modráci rýpatba lhát,ale my se nedáme.Vidíme jak to je,kam to dotáhli,že myslí jen na sebe.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Ivana, 12.3.2009 12:38:53)
Odpovědět
Jen do Rátha ten za vše může,to je heslo ODS,aby zakryli ty svoje svinárny.Hledejte chyby a nenajdete žádnou nehoráznost co udělal Julínek a ODS a ty neopravené silnice?cím chcete operovat?U nás se naposledy opravila silnice za KSC,když se jel závod míru.Spočítejte si to,kolik je to let a přijedte se projet po dírách.Zaflekují to vždy az v září a za chvíli je nová zima jde to nanovo.Budte objektivní a nechte té zásti k Ráthovi,ten to myslí s lidmi dobře.Je před volbami,tak budou modráci rýpatba lhát,ale my se nedáme.Vidíme jak to je,kam to dotáhli,že myslí jen na sebe.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 13.3.2009 0:21:29)
Odpovědět
Neměla ČSSD osm let na opravu svých silnic? Nevolíte si zastupitelstvo na ty své silnice?
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Julie, 12.3.2009 13:23:42)
Odpovědět
Nadávajte na Rátha,ten chce pomoci obyč.lidem.Milujte Pitra,krejčíře a jejich bandu.Proč o nich nemluvíte?Proč nechválíte ODS za bezdomovce,zastřelené na ulici,umrzlé v změ venku,Utrápené děti k smrti.Proč nepíšete o tomto co nám toto zřízení ODS dovoluje a my slušní lidé se musíme na to dívat.Modráci _ za všechno může Ráth a Paroubek,kteří vůbec nejsou u moci.Co jste to za lidi?Vysvětlete mě to.Vám se to takhle líbí? Mě ne.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 13.3.2009 0:18:39)
Odpovědět
A co s tím pánové ve své době udělali? Pitr, Krejčíř a Mrázek jsou sociálnědemokratičtí zločinci, stejně jako Paroubek, Rath, Kočkovic, Gross, Svoboda, atd. seznam je nekonečný, povětšinou oranžová mafie. Takže ano, za všechno může ČSSD, to je třeba si popravdě říci.

Mně se nelíbí Váš pravopis, ale co s tím nadělám...
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Yyz, 15.3.2009 10:40:44)
Odpovědět
Papuškujete ODS a ty lidi co jste vyjmenoval máte nějaké popletené.Jsem tak rozčilená,že dělám chyby,takové chyby se kdají odpustit,jsou to překlepy.Kdyby bylo jen to.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 15.3.2009 15:00:48)
Odpovědět
To se uklidněte, pravda rozhněvá nejvíc. Pitr byl například za vlády ODS nula...za vlády ČSSD se z něj stal pracháč, který si mohl jezdit za hranice, jak se mu zlíbilo. Kolem Paroubka se furt střílí, ať je to jeho kamarád Kočka, ať je to jeho "obchodní partner" Mrázek. A Krejčíř? Sociální demokraté ho nechali zbohatnout a pak utéci - prostě mafie.

Když utekl Kožený, bylo to elegantní zmizení poanglicku a útěk před soudní mocí...za sociální demokracie se před spravedlností utíkat nemuselo (žádná neexistovala) a navíc hrozila kulka mezi žebra. ČSSD u nás zavedla divoký západ.

Obhajujete mafiánské struktury zvané ČSSD. Styďte se!
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Marie, 12.3.2009 13:40:31)
Odpovědět
Modráci zuřte a vymýšlejte si,my Vám stejně nevěříme,my máme rádi Rátha.A mámeme ho opravdu Ráááádi!!!!!!
Re: Skromný návrh, jak zvěčnit Ratha
(ferri, 13.3.2009 18:14:51)
Odpovědět
Když ho máte tak rádi, přejmenujte Středočeský kraj na Rathistán (SPZ místo S - R) a hejtamana na Rath-ata. A pak si ho klidně můžete nechat vycpat a šoupnout do Národního muzea na věky věkův.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Václav D, 12.3.2009 17:48:32)
Odpovědět
Pořád jen o penězích.Berete si je z zdr.pojištění,tak co ještě chcete?o čem je řeč.Co Ráth ten není zvolen,zatím,tak ho nepranýřujte.Dívejte se jak to tady vypadá ted za ODS ,apokalypsa.To nepíšete.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 13.3.2009 0:12:39)
Odpovědět
Nepíšou, pač je to hovadina.

Rath je zvolen ve dvou zastupitelských sborech, to je víc než Julínek.

Poplatky jsou regulační, o penězích mluví Rath...
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(standa01, 14.3.2009 18:53:08)
Odpovědět
Ve třech....Ještě v Hostivicích...
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(RŮŽENA, 14.3.2009 23:25:06)
Odpovědět
POLITUJ JULÍNKA ŽE MÁ MÁLO A BUDE TO VÝSMĚCH PRO VŠECHNY LIDI.REGULAČNÍ POPLATKY JSOU PRO LÉKAŘE A LÉKÁRNÍKY,ABY NESTÁVKOVALI A VLÁDA A JULÍNEK MĚLI POKOJ.MY TO MÁME PLATIT,PLAT SI TO SAMA.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Kareta, 15.3.2009 0:05:36)
Odpovědět
Nj, tak to se asi neshodneme. Já myslím že je to blbost.

Ale něco tě naučím: poslédni na svou klávesnici, koukni doprava a nalezni klávesu, na níž jsou písmenka CAPS LOCK a bez milosti ji zmáčkni a uvidíš, co se stane.
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Bobek, 15.3.2009 13:19:04)
Odpovědět
Ku*rva co tady otravuje nejaka pica helena me vubec nezajima cunek a spol a ty vase zvasty me zajima ze kriminalnik rath zakazal opravit silnice a ja v tech dirach jezdim uz toho mam dost
Re: Skromný návrh, jak skřípnout Ratha
(Gerom, 15.3.2009 22:16:37)
Odpovědět
Jestli je někdo fracek, Jochu, jste to vy. Štvavý, nenávistný debilní fracek.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama