reklama
reklama

Paroubek se definitivně zbláznil?

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 14.1.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Jinak jsou jeho poslední prohlášení a činy těžko pochopitelné.

Ještě všichni máme v paměti, kterak těsně před koncem roku odmítl prodloužení a posílení české vojenské mise v Afghanistánu a vše vyděračsky podmiňuje zrušením poplatků ve zdravotnictví. Ať se na mne oranžový Ken nezlobí, ale hazardovat dobrým jménem a spojeneckou důvěrou České republiky kvůli třicetikorunové malichernosti je opravdu pitomost.

Byla to právě ČSSD, která v rámci našeho spojenectví v NATO poslala naše vojáky na zahraniční mise do Afghanistánu. Naši vojáci, přestože jich je v oblasti málo, si vydobili u spojenců značné renomé. Nyní máme být kvůli nesmyslnému Paroubkovu apetitu po moci považováni za nespolehlivé spojence, kteří nejsou ochotni spolupracovat a chtějí od spojenců jen brát?

Paroubkova slova o tom, že nejméně budou vojáci hazardovat se svými životy pokud budou hezky doma, za pecí, nejsou ničím jiným než dalším laciným populistickým výkřikem. A co teprve, kdyby všichni vojáci odešli do civilu? Pak by riskovali ještě o dost méně, nemyslíte, pane poslanče?

Předseda z Hybernské požadoval omluvu za Langerova slova o tom, že pokud dojde ke smrtelné události kvůli náhlému a nečekanému přesunu našich vojáků z Afghanistánu do vlasti, bude Jiří Paroubek vrahem a bude mít na svých rukou jejich krev. Jinak prý nebude o vojácích vůbec jednat.

Premiér se nakonec zachoval daleko rozumněji a omluvu Paroubkovi za Langera pooskytl, protože mu osud našich vojáků asi leží na srdci daleko víc než Paroubkovi. A reakce? Stejná, jako kdyby se Topolánek neomluvil. Paroubek dál tvrdošíjně prosazuje propojení mezi vojenským kontigentem a poplatky u lékaře. Na druhé straně podobné spojení radar za Lisabonskou smlouvu neméně tvrdošíjně odmítá.

Paroubek se zkrátka dohodnout nechce. On se již rozhodl a basta fidli. Vše ještě doprovodí slovy o tom, že vojákům bude nejlépe doma v kasárnách. To kdyby se jednalo o vojenskou pomoc Rusku nebo Sýrii, to by, panečku, byl mezi prvními, kdo by chtěl poslat celou armádu.

Paroubkovo skřípění zubů se musí nést nad celou Prahou a přilehlým předměstím. Speciálně od okamžiku, kdy Česká republika začala předsedat Evropské unii. A tak na pravidelných mimořádných tiskovkách můžeme neustále slyšet, jak všechno dělá Topolánek špatně a nejlepší by bylo, pokud by vládu přepustil Paroubkovi.

Topolánkova plynová mise slavila úspěch, ale nikdo nemohl tušit, že si Rusko po pár hodinách zase postaví hlavu. Ale nebyl by to sám velký Jirka, který sice v jedné větě pochválí výsledek mise, aby následně následovalo několik vět kritiky o tom, jak Topolánek s řešením krize zaspal a kdyby se řídil Paroubkovou radou, mohl k nám proudit plyn o hodně dříve.

Snadno se to kritizuje, když nic jiného ani neumíte. Ještě jsem od socialistů od doby, kdy je vede Paroubek, neslyšel snad jediný pozitivní návrh. Stále jen kritika, napadání, osočování. A to i v době, kdy ČSSD vládla. V kauze Morava měl Paroubek jasno během jedné minuty a vyzýval k demisi rovnou celou vládu. V kauze Dryml najednou neměl dost údajů, aby se mohl jednozančně vyjádřit a čekal na to, jak se k tomu postaví veřejnost. Zásada presumpce viny holt platí pro každého kromě paroubkovců samotných.

Neustálá kritika našeho předsednictví asi má být pomstou za to, že vláda nepřistoupila na výměnu klidu za předčasné volby. Jenže Paroubek si zjevně neuvědomuje, že pokud bude stále den co den jen kritizovat stane se směšným nejen u nás, kde už dávno směšným je (bohužel, zároveň je i nejnebezpečnějším politikem), ale i po celé Evropě.

Zkrátka JIří Paroubek nemůže přenést přes srdce, že na premiérském postu není on. Jemu měl volat Obama, jemu měl volat Bush, on měl jet hasit plynovou krizi, on se měl setkávat s politiky. Víte co by to bylo nových fotek? Aspoň na další tři knihy! A tak se nad Lidovým domem místo řešení plynové krize vznáší toliko zapšklé větry.

Rudolf Polanecký

Zveřejněno na blog.idnes.cz.
 

reklama
5148 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(ok, 14.1.2009 9:38:41)
Odpovědět
Ono je to, bohužel, přesně tak. Upřímně řečeno, ani si neumím představit, co by se se zemí stalo, kdyby Paroubek skutečně vládnul. Jeho nezodpovědnost je přímoúměrná jeho touze po moci.
Topolánek není lepší než Paroubek ...
(KDU-ČSL, 14.1.2009 21:03:47)
Odpovědět
TOPOLÁNEK STOJÍ ZA 18,ZATÍMCO PAROUBEK ZA 20 BEZ
dvou.Snad jenom Paroubek,by možná nenadělal tolik "průserů",jako Topolánek coby předseda Rady
EU.JINAK MEZI NIMA NEVIDÍM ŽÁDNÝ VELKÝ ROZDÍL,oba vyměnili své manželky za mladé holky.
http://pinkova.blog.idnes.cz/
(Silva Pinková, 16.1.2009 13:12:17)
Odpovědět
Náhodou já, Silva Pinková, Mirdu Topolánka volím. Jsem totiž správná pravicová holka a mám ráda chlapy s gulama. Viz:

http://pinkova.blog.idnes.cz/
Re: Topolánek není lepší než Paroubek ...
(Darina, 19.1.2009 22:05:24)
Odpovědět
Já mám takové chlapy,kance,jakým je i Mirek Topolánek,docela ráda.Co se slušným chlapem,ten se akorát pohybuje doma kolem své ženy a dětí.
Topolánek: Řídím Evropu .....
(Soňa T., 15.1.2009 20:51:07)
Odpovědět
Po příštích volbách,už žádná ODS nebude,leda na smetišti.Cožpak si tato nezodpovědná parta,zaslouží ještě podvádět slušné spoluobčany.Stačí ta ostuda,která od počátku našeho předsednictví v Radě evropy se neustále snáší na naši zem.Zatím to začal mluvčí Potužník,pokračoval Schwanzenberg v izraeli,pak Topolánek na Ukrajině a Rusku a dnes Vondra,který se musel veřejně omluvit všem členským zemím za dílo Černého.Co bude následovat ???
Ostuda ODS pokračuje,dnes lhal europoslanec Zahradil
(Europoslanec, 16.1.2009 22:49:35)
Odpovědět
Kdo dnes pozoroval v ČT1 pořad Události a komentáře,tak musel kroutit hlavou nad prolhanými bláboly europoslance Zahradila.Pokud takové "lidi" si ODS navrhla do evropského parlamentu
,tak se ani nemůže divit,že jde od porážky k porážce.Zahradil dosahuje nejnižší politické úrovně,ze všech naších europoslanců.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Andy, 14.1.2009 12:44:36)
Odpovědět
Díky za Váš článek. Lépe bych to napsat nedokázala.
Modré straky ve vládě ....
(Davidová, 14.1.2009 20:01:17)
Odpovědět
Řebíček - já na bráchu...aneb proč se ODS dralo do vlády...


Častokrát se kritizuje, jak se chová opozice, co všechno nás čeká, až se dostane k moci atd. Je nutno si přiznat, že současná koalice jí není nic dlužna.

Jedním z těch, kteří, jak se zdá, využívají toho, že jsou u koryta, je ministr dopravy Aleš Řebíček. Známý je případ jeho bývalé firmy Viamont DSP, kde před svým nástupem do funkce ministra působil a která mu před lety patřila.

Od té doby, co je Řebíček na ministerstvu, začala dostávat stále více a více zakázek na rekonstrukce a podobné zakázky. Posuďte sami:

Od 1.1.2005 do 31.8.2006 - zakázky za 558 milionů Kč

Od 1.9.2006 do 1.5.2008 - zakázky za 3,5 miliardy Kč

Od 2.5.2008 do současnosti - zakázky za 6,9 miliardy Kč

Náhoda, kvalitní práce, vliv pozice Řebíčka jako ministra - to posuďte sami.

Je fakt, že se firma spojila s rakouskou firmou Strabag - ale spíše to svádí k jiné úvaze.

Podle toho, co uvedla media, to ale asi nestačí. Každý z nás máme nějakého příbuzného, kterého je třeba vhodně umístit. a tak pan ministr má bratra - Bc. Adama Řebíčka.

Ten byl v loňském roce zvolen do dozorčích rad například - ČEZ Energetické služby, s.r.o., Energetika Vítkovice a.s., OSC, a.s. - všechno firmy propojené s a. s. ČEZ. Na to, že je Adamu Řebíčkovi 32 let - docela slušná kariéra - nemyslíte?

Teď se zdá, že se připravuje další teplé místečko - specialisty v managementu Českých drah - sekci majetkových účastí - tedy organizace, kterou řídí ministerstvo dopravy, kde vládne Aleš Řebíček jako ministr.

Náhoda, kvalitní práce, vliv pozice Řebíčka jako ministra - to posuďte sami.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Zdeněk Pokorný, 14.1.2009 13:42:13)
Odpovědět
To že Paroubek patří mezi světské mu skutečně nedává právo jenom kritizovat. Sám se svou bývalou vládou nic pozitivního nedokázál.Prosím jeho obdivovatele aby se skutečně zamysleli,jinak dojde k dalšímu zadlužování pro naše děti a vnoučata.Pan Paroubek může být už nyní přínosem pro ČR jenom když se stáhne do ústraní,popřípadě se bude vystavovat v cirkuse ve hře s mědvědy.Na víc bývalý rozkadač z RAJ nemá.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(kamil, 14.1.2009 15:19:28)
Odpovědět
Pane Polanecký jste velmi plodný grafoman.Už se těším na další veledíla, která zase vypadnou z Vašeho zabedněného modrého mozku.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Jjjaji, 14.1.2009 15:59:44)
Odpovědět
Pan Polanecký určitě není zabedněný modrý mozek. Kritika pana Paroubka není otázka politiky, ale zdravého rozumu. Jsem si jist, že zdravá oranžová opozice má ve státě svoje místo, avšak ne v podobě populistických kritiků čehokoliv, co udělá vláda.
Musím ale uznat, že ta urážka pana Polaneckého je docela vtipná.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(standa01, 14.1.2009 18:18:53)
Odpovědět
Já se zase těším na Vaše veledíla.Věřte mi,skutečně žádný den nejdu dřív spát aniž bych si neotevřel portál.Potom krásně usínám,bez mindráku.Jsou i větší blbci....
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Fiter, 14.1.2009 18:39:29)
Odpovědět
Jo tak oni se doktli vaší modly.No uvidíme jaká to bude legrace až se ten váš takyekonom stane premiérem.To se hned všem lemplům zvedne životní úroveň.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(standa01, 14.1.2009 19:21:34)
Odpovědět
Katastrofický scénář.Ale záleží jen na nás všech,jestli se naplní.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(kamil, 15.1.2009 12:06:57)
Odpovědět
No to bude opravdu hrůza bojím,bojim.Paroubek už premerem byl a nic se hrozného se nestalo.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(standa01, 15.1.2009 20:14:38)
Odpovědět
To myslíte vážně?!
Topolánek i Paroubek nemaji si co vyčítat ....
(Jenda, 19.1.2009 22:12:24)
Odpovědět
Nejsem příznivcem ani jednoho,přesto si myslím,že mezi nima,žádný rozdíl není.Oba jsou
čunáci a děvkaři.Dnes ve světě vládnou i větší blbci,například v současnosti ukrajinský prezident Jukašenko,považovaný za šéfa ukrajinské mafie.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Milan, 14.1.2009 22:32:44)
Odpovědět
velice rád se přiznávám k Vašemu hodnocení pana Polaneckého
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Tereza, 14.1.2009 16:22:52)
Odpovědět
Moc pěkné, až na tu hrubku :-( "si vydobili"
chápu, že se tam opravdu bili, ale vydobyli si postavení jako třeba vítězství je přesto s y.
Ale chápu, že chybička se může vloudit :-)
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(standa01, 14.1.2009 18:13:16)
Odpovědět
Voják bez vojáka,pán bez pána.PánI si vydobilI.
Jak by asi vypadalo:"po dlouhém nasazaní si naši vojáci vydobily atd.Hrůza,že?
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(památník, 14.1.2009 18:31:14)
Odpovědět
Vynikající a stoprocentně pravdivý článek.Takové čtení mi rozežene chmury ve chvíli,kdy jsem opustil diskuzi na ČtT 24!
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(standa01, 14.1.2009 18:59:19)
Odpovědět
Na ČT 24 je také nějaká diskuse?Jestli ano,napište mi prosím o čem.Skleněné lahve do kontejnerů na sklo,plastové sešlápnout,zavíčkovat a také na své místo?Nebo už ti ignoranti doznali,že se tu dnes děje něco podstatného?
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Wenzel, 14.1.2009 19:23:21)
Odpovědět
Pan Polanecký je známý mastikulka.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Pavel 2, 14.1.2009 19:38:36)
Odpovědět
Pane Polanecký, Bohužel nám zůstal již jen eportál. Nic s tím bodrým hochem nenaděláme. Realitou je to, že vyhrá se svým trapným hejnem potrefených hus volby! Pak té své Peťulce a fandící rudé pakáži ukáže - kdo je tady pánem.Tragédií na věci je to, že za tento stav si může celá pravice, která na dlouho dobu bude smetena.Je to smutné a výhledově katastrofické. Rudí Kméři se začínají připravovat k návratu na své původní spartakiádní značky. Jak obrovský to byl omyl, když se předpovídalo, že jádro komančí od 60 let nahoru odejde na věčný odpočinek. Uplynulo bezmála 20 let a výsledek? Podívejte se na tu verbež kolem nás...
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(standa01, 14.1.2009 20:19:14)
Odpovědět
Jací jsme,takoví jsme.Kdyby námi nebyl zvolen,nebyl by tam...
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Andulka, 15.1.2009 5:54:35)
Odpovědět
S tímto článkem nesouhlasím a odmítám se dál vyjadřovat,nestojí mi to zato samé otřepané bla bla bla ble ble ble,hezký den všem,kteří čtou!
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Dr.Str., 15.1.2009 7:30:13)
Odpovědět
"hazardovat dobrým jménem a spojeneckou důvěrou České republiky kvůli třicetikorunové malichernosti je opravdu pitomost"
To je pravda. Proč Topolánek hazarduje?

"Byla to právě ČSSD, která v rámci našeho spojenectví v NATO poslala naše vojáky na zahraniční mise do Afghanistánu."
Ano, poslal tam nemocnici. Výsadkáře na vražednou misi poslala až tahle vláda.

"To kdyby se jednalo o vojenskou pomoc Rusku nebo Sýrii, to by, panečku, byl mezi prvními, kdo by chtěl poslat celou armádu. "
Kravina nehodná ani Polaneckého.

"Topolánkova plynová mise slavila úspěch"
No nevím. Viděl jsem spoustu pitomců, ale když uzavřete zakázku za miliardy, mezinárodní dohodu a ani si pro sebe nenecháte udělat kopii, to už mi opravdu připadá jako tupohlavost třináctého kalibru.

Jinak pan Polanecký samozřejmě zapomíná, že opozice se jmenuje opozice, protože není pro nynější vládu, ale čistě náhodou proti. Kdo kdy viděl, aby strana, která byla druhá ve volbách a nebyla přibrána do vlády vládu podporovala? Drobečkovou politikou jsme si už jednou prošli.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(kamil, 15.1.2009 12:11:47)
Odpovědět
No jo oni Šmoulové už zapoměli,že s jejich nulovou tolerancí dělali to samé.
Paroubek se definitivně zbláznil?
(Péťa, 15.1.2009 15:21:36)
Odpovědět
Paroubek je diagnoza... a je tak nebezpečný a hloupý jako byl Hitler !
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(kamil, 15.1.2009 18:29:01)
Odpovědět
Péťo mám velmi značné obavy,že jste na tom podobně ale s jinou diagnozou při níž bude patrně nutná hospitalizace v nějaké soukromé psychiatrické léčebně.
Topolánek není lepší než Paroubek ...
(Pavel K., 15.1.2009 20:49:05)
Odpovědět
Snad jste měl na mysli Topolánka.Po příštích volbách,už žádná ODS nebude,leda na smetišti.Cožpak si tato nezodpovědná parta,zaslouží ještě podvádět slušné spoluobčany.Stačí ta ostuda,která od počátku našeho předsednictví v Radě evropy se neustále snáší na naši zem.Zatím to začal mluvčí Potužník,pokračoval Schwanzenberg v izraeli,pak Topolánek na Ukrajině a Rusku a dnes Vondra,který se musel veřejně omluvit všem členským zemím za dílo Černého.Co bude následovat ???
Re: Topolánek není lepší než Paroubek ...
(standa01, 15.1.2009 20:55:32)
Odpovědět
Oprav si chyby,politologu.
Re: Topolánek není lepší než Paroubek ...
(RSDr.Koštál, 15.1.2009 23:32:39)
Odpovědět
Soudruhu,uvědom si,důležitější je obsah a pak teprve prostředek,alespoň takto nás to učili
ve VUMLu.Proto tvoje výtka není na místě.I dnes
pracuji,zejména s mládeží a tam dbám na dodržování těchto pravidel.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(BH, 17.1.2009 0:55:57)
Odpovědět
Nezbláznil, jen je ten člověk chorobně posedlý touhou po moci... A nutno dodat, dámy prominou, ten s.r.á.č se nestydí přiživovat na smrti architekta Kaplického.....
Smutné je, že tahle kreatura zjevně nachází odezvu u poměrně velké části občsnů této země.. Pomalu aby se člověk styděl, že je také Čech....
Ostuda za 4 miliardy Kč daňových poplatníků ...
(analytik, 17.1.2009 20:52:27)
Odpovědět
Máte pravdu,dnes se člověk musí stydět,že je Čechem a to od chvíle,kdy jsme převzali předsednictví v Radě EU.Jenom samá ostuda,od samého počátku.Nejprve mluvčí Potužník,pak Schwarzenberger v Izraeli,pak Topolánek na Ukrajině a v Rusku a naposled panel Černého v Bruselu.A to teprve vše začalo.Měli pravdu všichni v EU,když tvrdili,že současná česká reprezentace nemůže stát v čele Rady EU.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(jorkšír, 17.1.2009 12:54:56)
Odpovědět
Je to pravda,tenhle kreten nemá žádnou soudnost a nikdy ji neměl.
Všude by chtěl protlačit to své odporné břicho a vyžraný lalok,dle stylu jen já jen já.
Jak dlouho to ještě potrvá než se česká politická scéna zbaví tohoto monstra.
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(stenly, 18.1.2009 10:01:54)
Odpovědět
máš uplnou pravdu, prohlášením ,že klaus muže za smrt architechta kaplického byla poslední kapka. tak se nechová ani poslední ho va do,a to mi je jedno jak se chovají v parlamentu, ale smrt to už je příliš zneužívát to muže jen ubožák největšího zrna
Re: Paroubek se definitivně zbláznil?
(Regia, 18.1.2009 17:26:24)
Odpovědět
Copak si neuvědomuje, že tím snižuje i památku pana Kaplického? Paroubek je nadutec a hlupák.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama