reklama
reklama

Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?

Autor: Finrod Felagund | Publikováno: 2.12.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Proslechlo se, že Václav Klaus a lidé z jeho nejbližšího okolí hodlají založit euroskeptickou stranu s pracovním názvem Libertas.cz, podle názvu hnutí irského odpůrce Lisabonské smlouvy Decalana Ganleye. Třebaže Lisabonskou smlouvu schvaluji, vznik takové strany ovšem musím jedině přivítat.

Odtržení části ODS a vznik nové strany může českou pravicovou scénu poškodit i jí pomoci. Nelze zastírat, že část českých pravicově orientovaných občanů je euroskeptická jakož i to, že voliči ODS jsou většinou proevropští. V posledních volbách došlo k naprostému fiasku, které bylo různě rozebíráno; v zásadě se ale různé pohledy shodují v tom, že euroskeptická a nacionalistická část elektorátu ODS volit většinou nešla kvůli vládě, s níž nesouhlasí - a eurooptimistická (a prozápadní) část ODS často volit nešla kvůli postojům prezidenta a jeho okolí na geopolitické otázky, zejména v souvislosti s Ruskem a právě Lisabonskou smlouvou.

Pokud takové oddělení bude provedeno a bude provedeno špatně, hrozí ODS druhé Sarajevo, tentokrát z druhé strany. Pravice by se rozhádala a kdo by se smál by byl Paroubek s komunisty za zády. Pokud ovšem oddělení bude provedeno rozumně a dobře, jakož i následní vztahy mezi ODS a nově vzniklým subjektem, pravice může jen posílit. Mnoho eurooptimistických a prozápadních voličů, libertariánů (klasických liberálů), kterým je slovo národ někde, hlavně když je trh a zisk (mezi něž se tak trochu, ne úplně, počítá i autor tohoto článku), kteří mají dnes problém volit ODS, by náhle získali stranu přesně jako šitou sobě na míru. Euroskeptici, konzervativci a umírnění nacionalisté by také měli stranu podle svého přání, navíc zaštítěnou významnou osobou. V zásadě by se tak síly na pravici a levici vyrovnaly - šlo by totiž svým způsobem o vyrovnání se s novou situací, v níž jsou komunisté součástí politického spektra. To, co pro Paroubka dnes znamenají komunisté, by znamenal Klaus pro Topolánka. Očekávám rovněž, že by procentuální podíl na volebním "trhu" nové strany a ODS odpovídalo tomuto očekávání, tedy že by ODS měla stále svých 27% a Libertas.cz okolo 13%. Jistě, obě strany by musely hledat kompromisy, ale pokud by si nedělaly naschvály, mohly by Paroubkovu oranžovorudou koalici porazit. A nemuset se přitom ohlížet na podivné subjekty na politické scéně typu zelených či lidovců.

http://www.nekorektne.com/

reklama
3402 čtenářů | 51 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Jouda, 2.12.2008 10:27:31)
Odpovědět
Pražští primátoři byli vždy potížisty. Kdo si dnes vzpomene na Jana Kasla? Odešel z funkce těsně před volbami s obviměními proti ODS a Klausovi. Založil marginální stranu Evopských demokratů, dostal dodatečně funkci a dál už nic.
Měl pan Kopecký už tenkráte pravdu ..
(Dr.Pospíšilová M., 2.12.2008 22:25:19)
Odpovědět
Před 20 lety, řekl herec Miloš Kopecký na sjezdu Dramatických umělců: " Odejděte, neboť odejít budete muset stejně. Když to neuděláte hned, odejdete zanedlouho stejně, jen jako komické figury". To si asi Klaus vůbec neuvědomuje a ve své ješitnosti si hraje na nejchytřejšího na světě! Skutečně si myslí, že přes 300 miliounů občanů Evropské unie, jejichž zástupci smlouvu ratifikovali kvůli němu padne na zadek?Pak nezbývá,než ho opravdu jenom litovat ....
Re: Měl pan Kopecký už tenkráte pravdu ..
(Dan, 3.12.2008 7:21:49)
Odpovědět
přečtěte si na lidovky.cz článek o zakladateli strany libertas, Klausovu kamarádovi.

Tento darebák je financován KGB a Kreml aby rozložil mocnou Evropskou unii.


Klaus je jistotně další z ruských gaunerů.
Re: Měl pan Kopecký už tenkráte pravdu ..
(Lukáš, 3.12.2008 17:58:52)
Odpovědět
Já doporučuji stanovisko pana předsedy eurozelených Cohn-Bendita. Eurofanatici vidí špiony všude kolem a lid Evropy jsou podle nich banda tupců, kteří se nechávají opít zahraničními špiony místo, aby přijali evropské vyšší dobro.
Re: Měl pan Kopecký už tenkráte pravdu ..
(Dan, 3.12.2008 21:30:41)
Odpovědět
Existence až 5000 ruských špionů v zemích EU potvrdila včera německá tajná služba, její mluvčí Erich Hemling dále uvedl, že stanovišti těchto agentů jsou ambasády.
" Jenom v Berlíně jsme zaregistrovali v letošním roce pravidelně se opakující návštěvy 178 osob, jejichž vízum bylo shodně podáno v měsíci únoru"

Max Rubick, tiskový mluvčí Britské secret service resolution agency, potvrdil, že počet osob ruské národnosti, podezřelých ze špionáže vzrost v Británii v letošním roce ze 188 na 376 a je to doposud největší nárůst aktivit rusů v británii od dob studené války.


Právě naopak, my nejsme hlupáci, ani paranoidní blázni, nás neukolíbete lhaním a novináře neošálíte, pane rusofile Lukáši.
Re: Měl pan Kopecký už tenkráte pravdu ..
(Lukáš, 3.12.2008 23:24:56)
Odpovědět
Ne hlupáci a už vůbec ne blázni...každý kdo chce ovládat hledá si nepřítele, který chce pokazit jeho svaté dílo. I kdyby v Evropě bylo 5000agentů RF znamenalo by to málo, tajná služba může poškozovat, ale nemůže zničit...ostatně KGB byla úspěšnější než CIA...a jak to dopadlo víme, že? Na druhou stranu je strach z agentů laciný způsob, jak se zbavovat demokracie a svobody - největších to nebezpečí "svatých děl".
podceňujete to...
(Dan, 4.12.2008 16:38:10)
Odpovědět
to není jako v Bondovi ti lidé tu nejsou prroto aby zabíjeli.. ale aby výrazně přez média a politiky, politcké subjekty ovlivňovali názory davů a věřte tomu, že toto rusové umějí.

Jakkoliv je ten národ degenerovaný chlastem a pokrevními souložemi, jakkoliv je primitivní ve svých postojích a řešeních, má a vždycky měl nesmírně kvalitní tajné služby, velice výkonné.
To je jedinný obor, kde může směle konkurovat západu, nikoliv vojenské technologie jak se mylně domnívá část veřejnosti u nás.

To, že Libertas je Putinova vysunutá ruka už je nyní jasná věc, to že Klaus úzce s Putinem spolupracuje, že jeho antievropská díla sponzorují Putinovi osobní přátelé z Gazpromu, s tím se tovryšč Pružinskyy ani netají.
Re: podceňujete to...
(Lukáš, 6.12.2008 3:34:13)
Odpovědět
Ano, KGB taky nebyla "jako v Bondovi" a jak to dopadlo víme, že? A to rozhodně komunismus měl mnohem víc co nabídnout některým vrstvám obyvatel než Putin. Tolik peněz nemá, aby měl nějaký zásadní vliv. Smiřte se s tím, že LS nemá odpůrce jenom mezi Putinovými fanoušky..

Vy berete za dokázanou spoustu věcí...
Re: podceňujete to...
(Dan, 7.12.2008 10:38:58)
Odpovědět
Přiznám se že jsem zastával vašim podobné a naivní postoje léto, přel jsem se s mými přáteli, podobně jako Vy semnou..

Vzpomínám si, jak mi ukazoval článek o tom, jak CIA ovlivnila obří výběrové řízení na nové telekomunikační sítě v Brazílii ve prospěch motoroly a ATandT,tedy američanům proti NOKII a Siemensu a jak se o totéž snažila i v Turecku kde však neuspěla, právě díky silnému vlivu německých služeb.

Nevěřil jsem tomu, nežjsem se otom bavil s jedním českým bývalým spravodajcem a on mi to potvrdil !

Varuji vás před naivitou, že žijeme v nějakém světě řízeném politiky jež jsme si zvolili a před obří naiivitou, že česko něco znamená a může bez EU zůstat více nezávislé či suveréní.
Tady jde jeno oto kdo ten vliv nad námi urve a já osobně se přez všechny nevýhody přikláním k Bruselu před Moskvou, lae i před USA.
Re: podceňujete to...
(Lukáš, 7.12.2008 15:08:43)
Odpovědět
Tohle považuji za vcelku rozumné. Nezpochybňuji vliv tajných služeb, nesouhlasím s tím, že tento vliv přeceňujete. Sám tvrdíte, jak nesmírně úspěšná byla KGB (a u FSB nelze předpokládat úspěšnost o mnoho nižší) a přesto nezvítězila.
Re: podceňujete to...
(Dan, 9.12.2008 22:59:03)
Odpovědět
Východní blok, včele se SSSR zbankrotoval ekonomicky..ale až do jeho bankrotu, kdy soudruzi sami povolili opratě a přetransformovali se v dnešní kapitalistickou a politickou elitu, včele s bývalým důstojníkem KGBa později šéfem FSB Putinem..., držel pod kontrolou celou řadu zemí a vítězil právě na poli špionáže proti např. německým službám, ale nejenom jim.
je prostě fakt, a takovouto ODS nelze podporovat
(Proruský prezident, 2.12.2008 14:17:37)
Odpovědět
v momentě, kdy by se paraziti kolem Klause z ODS stáhly do nějaké rusy podporované Libertas CZ nabo něčeho podbného, ODS by se odvšivila a bude zase volitelná pro celou řadu středních vrstev, prozápadně orientovaných voličů.

Pružinský musí pryč z ODS, velice jí škodí.
Re: je prostě fakt, a takovouto ODS nelze podporovat
(Ježek 1, 2.12.2008 14:37:49)
Odpovědět
Tzv. pravicoví voliči, kteří údajně nevolí ODS kvůli Klausovi, jsou ve skutečnosti levicoví liberálové. Ti patří do bursíkovských stran. ODS by volili jen tehdy, kdyby se změnila v levicově liberální stranu, k čemuž bohužel v posledních dvou letech směřuje. Úvaha autora článku, o němž diskutujeme, je ale bohužel nesplnitelným přáním. ODS bez klausovců spadne k 15%, spolu s Libertas či nějakou další novou stranou bude nebude mít víc než jednotná strana dříve.
hluboce se mýlíš...
(Dan, 2.12.2008 17:06:05)
Odpovědět
ODS zbavená Klause, kterého tento národ považuje za největšího škůdce a kterému se v životě nepovedlo vůbec nic, vč. syna, bude tou, kterou ji požadujeme.

Já a celá moje rodina ji opět budeme volit, pokud bude mít evropský konstruktivní, avšak nepodlézavý styl politiky.
Také si myslím, že be sk ní opět mohly připojit evropští demokraté, kteří stranu opustili po té co Klaus kryl podvody s jejím privatizováním.

Strana by se Klausovým distancem částečně očistila od privatizačních podvodů, s nimiž je papá Tunel tradičně spojován.

Mirek musí drtivě vyhrát a měl by Klause vyhnat.
Re: hluboce se mýlíš...
(Lopata, 3.12.2008 18:59:17)
Odpovědět
škůdce v republice neni Klaus ale vy a dalsi podobny hloupy ovce, kteri chcou dat republiku do ruk Bruselu!!!
raději Bruselu než Moskvě
(Dan, 3.12.2008 21:40:48)
Odpovědět
radši Topolánka než Béma s Pružinským v zádech, raději americký radar a lisabonskou smlouvu než ruské primitvy a jejich nadvládu..
Ruské zájmy v EU bude hlásat Libertas.
(Družinskij L., 2.12.2008 17:45:02)
Odpovědět
Nedávno vyšla v ruském tisku kratičká zpráva,že se v Česku připravuje nová politická strana s názvem Libertas,která je podporována ruským premierem Putinem.Tato politická strana měla by obhajovat ruské zájmy v EU.Takže už víme,odkud fouká vítr.
Klaus skutečným Putinovým hochem
(Daniel Kratochvíl, 2.12.2008 19:54:39)
Odpovědět
Už 2 roky mám silné podezření, že zde Klaus nezastupuje zájmy českého lidu, nýbrž ruské vládní garnitury vč. s Putinem.

Ledacos napověděl i jeho původ a falešné příjmení jímž maskuje svůj východní původ.

Pak přišla cena od Putina za šíření ruské kultury a ruského jazyka v zahraničí.

A poslední kapkou je skutečnost, že jeho antievropské a antiekologické knihy sponzoruje ruská mafiánská korporace Gazprom s přímími vazbami na Kreml, tedy firma vydírající ukrajinu, bělorusko i EU svými dodávkami .

irská strana LIBERTAS nedokázala prokázat původ svých peněz použitých na kampaň, stejně jako ODS za Klauze, kamuflovaná Lájoši Báči.

Nyní však škůdce Pružinský zvaný Klaus ztrácí vliv nad ODS, kterou založil za uučelem praktikování své moci v československu a později česku.

Prohrál u ústavního soudu 15 : 0 a čeká ho další debakl na sjezdu, kde jeho nohsled Bém vyhoří jako sirka.

Pružinský musí tedy rychle jednat, proto inicializuje vznik nové antievropské strany, shované za konzervativní clonu.

Užitečný hlupák Mach či brutální obhájce klauzovských demagogií Jak, společně s Hájkem už pracují na nové destabilizační straně.

Konečný úkol je jasný, destabilizovat EU, oslabit ji a udržet východ EU pod vlivem Ruska.
Re: Klaus skutečným Putinovým hochem
(Lukáš, 2.12.2008 20:22:39)
Odpovědět
Možná by stálo za úvahu to, že Ukrajinu, Polsko a pobaltské státy vydírá v oblasti energetiky osa Berlín-Moskva. A EU podporuje jako vždy toho silnějšího.
Re: Klaus skutečným Putinovým hochem
(Dan, 3.12.2008 7:16:25)
Odpovědět
Jak může vydírat někdo kdo žádné suroviny nemá, Vy vtipálku ! :-))
I samotné německo je ruskem vydíráno, protože oni jsou nejsvíce z celé EU závislí na Rusku.
Re: Klaus skutečným Putinovým hochem
(Lukáš, 3.12.2008 17:52:56)
Odpovědět
Skutečně se ptáte, jak může někoho vydírat čtvrtá největší ekonomika světa? Jste normální? Německo nedováží většinu ropy z Ruska, ale z arabských států. Z nějakého důvodu, však platí ropovod, který obejde pod mořem členy EU...zřejmě má samo Německo větší zájem na přátelství s Ruskem než se zbytkem EU.
už jste začal blábolit
(Dan, 3.12.2008 21:38:23)
Odpovědět
co to je za pojem 4. největší ekonomika ?

Dle HDP dle parity kupní síly na hlavux počet obyvatel, je Německo 3. po USA a Japonsku, dle spotřeby ropy a plynu, což je mnohem důležitější ukazatel, je německo až 7. nasvětě.

82% plynu dováží z Ruska a 64% ropy, takže zase lžete. Je největším odběratelem ruské ropy a zemního plynu.
Jestli se ptáte proč spoluvynancovalo NORD Stream, kzterý se mimochodem zastavil a stále se na něm nepokračuje, je to z toho důvodu, že dotoho byl osobně zainteresován bývalí německý premieerer socilalista šréédr, který je momentálně zaměstnancem Gazpromu a má v této společnosti akciový podíl.

To jste vážně nevěděl ???

A já znovu opakuji, že zde existuje zcela jednostranná závislot surovinová, německa na rusku, nikoliv opačně.
Hmm, cítíte se inteligentnější, když přidáváte do svých vyjádření deklasující poznámky o druhé straně?
(Lukáš, 3.12.2008 23:45:41)
Odpovědět
Já hlavně vím, že šrééédr byl jedním z pomahačů evropské integrace.

Německo bylo v řadě ukazatelů předstiženo ČLR, tak proto čtvrtá.

Můžu znát zdroj, z něhož čerpáte svůj poznatek o německé závislosti na ruských zdrojích? Dovoz ropy z Ruska tvoří 33% spotřeby, dovoz plynu 39% (přičemž tuším, že se jedná jen o dovoz, spotřeba je z 20% kryta domácí těžbou ze šelfu Severního moře). Je to možná dost, ale sám víte, že nový ropovod by vedl k ještě vyššímu dovozu z RF...z toho vyplývá, že se bojíte něčeho, čeho se nebála minulá, ale ani současná vláda SRN. Zastavení projektu není zrušení, tak to nepoužívejte jako argument.
Re: už jste začal blábolit
(Lukáš, 3.12.2008 23:48:45)
Odpovědět
Tu poslední větu jste myslel jak? Asi nikdo při smyslech si nemůže myslet, že Rusko potřebuje německé suroviny...což ovšem nelze tak jednoznačně říci o německém kapitálu a vlivu a samozřejmě trhu.
Re: už jste začal blábolit
(Dan, 4.12.2008 16:48:53)
Odpovědět
Vaše čísla jsou uplně mimo, německá má pouze 8% vlastních zdrojů ropy, zato má relativně hodně hnědého uhlí.

Ty čísla co jste psal, se mnohem více blíží závislosti EU na ruských klíčových komoditách.

Psal jsem jenom, že Němci nemají páku na Ruse, ale naopak bohužel ano.
Poskytují Rusku kapitál a technologie, v Rusku má svoje pobočky na 4000 německých firem.

P.S. nenechte se vysmát s tou čínou, to jsou všechno bludy, čína nikdy nepředstihla Německo v celkové výši HDP, ikdyž to novináři tady několikrát psali. Momentálně dosahuje 98% německého HDP, její průmyslová výroba je co do oběmu výnosů o 14% větší, ale německo je stále největším světovým exportérem.
Vy jste těžká váha, to se musí nechat:-)
(Lukáš, 6.12.2008 1:47:48)
Odpovědět
Já o voze, Vy o koze...poznávací znamení - ropa za běžné teploty teče, plyn nikoli. Německo navíc, tuším, ropu z šelfu netěží, jen ten plyn. To víte, když musíte plácat ty své protiruské pamflety, pak nemáte čas na čtení...

Závislost by byla o vyšších číslech. USA také nejsou závislé na Venezuele (naštěstí).

No, neposkytují je zadarmo. Myslím, že vztah by se dal označit za vyvážený (přičemž Německo, jak sám tvrdíte, je velice silné a Rusko velice slabé v ekonomických otázkách). Řekl bych, že soukromé firmy by těžko investovali do Ruska z čisté filantropie nebo kvůli potížím Berlína s energetikou.

Vaše čísla jsou takřka na hranici technické uskutečnitelnosti...jak z hlediska statistické chyby (2%), tak z hlediska toho, že Čína takřka veškerou výrobu vyváží (už kvůli dosud snad největší státní podpoře exportu v dějinách) ... pokud je tedy výroba o 14% vyšší než v Německu musí být mnohem větším exportérem. Také je třeba uvážit, kolik spotřebují Němci a kolik Číňané.
Re: Vy jste těžká váha, to se musí nechat:-)
(Dan, 7.12.2008 10:54:26)
Odpovědět
pane já jsem ekonom a ty čísla jsou můj denní chléb, co jste Vy ?? co Vás živí že tu semnou v tomto duchu polemizujete, je mi to totiž k smíchu trošku.. :-)

Ne, je to německo, který je největším světovým exportérem, ikdyž kompletní data za 2008 ještě nejsou a nemohou být, loni čínu v pohodě předstihovalo o celých 11%.


Vaše čísla jsou bláboly, vč. německých dovozů z ruska i německé těžby a soběstačnosti, realitě se ani nepřibližují, čili nejsou nepřesná nýbrž nesmyslná.
Jak se bavit s demagogem...
(Lukáš, 7.12.2008 15:00:29)
Odpovědět
Úsměvné je to s kolika ekonomy (právníky, historiky...) se člověk na internetových diskuzích potká...jak Vám mám věřit, když neustále měníte svou výpověď? Když neustále píšete polopravdy, které se Vám hodí? Možná byste měl ukázat tenhle rozhovor svému zaměstnavateli, třeba by přehodnotil Vaše zařazení.

Já blábolím...no Vy si pletete ropu s plynem. Navíc se domníváte, že 20% je soběstačnost. A především do ekonomické diskuze s procenty a čísly jste se nevybaven pustil Vy sám, já se snažil zůstat v diskuzi politické, kde jste aspoň nějak mohl svá neudržitelná tvrzení obhájit.

Tak například, já ani jedinkrát neřekl, že je Německo menším exportérem. Zpochybnil jsem však, jak může být menším exportérem ČLR, když podle Vašich čísel má o 14% vyšší výrobu. Je to na hraně možností...samozřejmě. HDP myslíte podle parity kupní síly nebo nominální, ani to jsem neurčil (což byste měl automaticky uvést na pravou míru)? Zato považujete rozdíl 2% za bernou minci. A nakonec jen dvě slova: Hong Kong...započítat nebo ne? Mimochodem, možná, že už Čína je největším exportérem...co o tom můžete vědět, jste věštec?

Kdybyste byl ekonom, ta byste všechny tyto věci zvážil a nenapsal jedinou nezpochybnitelnou pravdu, snadno zjistitelnou po deseti minutách googlování:-)
Re: Jak se bavit s demagogem...
(Dan, 9.12.2008 23:08:06)
Odpovědět
ale to víte že jsem uvedl, že se jedná oo HDP dle parity kupní síly, nikoliv na hlavu, ale tzv. tolitární, čili celkové.. najděte si to :-)

Vy nechápete elemetární věci z makroekonomie... jak jste přišel nato, že export je jenom o průmyslovém zboží ??????????? :-)

Víte jak obrovský je ve vyspělých zemích podíl technologií, služeb a dalších opernd s tyv. high aided effeciancy.. ??

Primitivní země se vyznačují vysokým podílem průmyslového zboží na exportu, země skutečně vyspělé toto zboží dováží a vyváží služby a technologie, know how, telekomunikační difendry, logistiku, support engineering např. při složitých projektech.
bankovní a pojišťovací servis atd. atd.

Kdo si myslíte že v takové číně zabezpečuje veškeré služby kolem staveb high towerů, přehrad, mostů.. kdo dohlůíží na statiku, údržbu.
kdo myslíte že to dělá v indii, v Rusku, v Brazílii v SAE nebo v SA ?????

Polovina mých spolužáků to dělá v těchto zemích pro západní firmy.

řídí ty stavby, dohlížejí na servrovny v emirátech nebo třeba výstavbu rafinééérií..

vy žijete ve středověku.. :-)
Hmm, myslím, že si nerozumíme (nebo mi nerozumíte)
(Lukáš, 10.12.2008 0:27:01)
Odpovědět
HDP dle parity kupní síly (samozřejmě nikoli per capita, to snad nemusí dodávat nikdo, kdo není z Marsu:-) je v Číně podle Světové banky dva a půlkrát vyšší než v Německu!!! Já myslel (a doufal), že myslíte nominální HDP. Proboha, čím že se živíte???!!!

Export lze udávat i bez služeb a zrovna Německo si na to potrpí. Opět opakuji, že jsem neměl v úmyslu zkoumat velikost vývozu a jen jsem vyjádřil pochybnost nad rozdílem objemu výroby Vámi udávaný, aniž byste k tomu připojil komentář, že se jedná o vývoz se službami. Pokud by se jednalo o vývoz včetně služeb byla by čísla diametrálně odlišná a v objemu exportu by ČLR předstihly Spojené Státy, Japonsko, Británie i Francie a možná i další!!! Ten rozdíl je gigantický (USA vyváží např. služby v hodnotě třetiny exportu) a Vy jste celou dobu naznačoval jakýsi mírný náskok Německa před Čínou:-) Což značí, nemyslel jste náhodou taky ten průmyslový (a zemědělský, abychom nezapomněli na ty, kdo nám vyrábí do úst), a pak najednou přesedlal na celkový včetně služeb???

K ropě a plynu zas nic... Možná jste jen zmatený a tak se Vám to plete, ale pravý ekonom by určil, že započítává služby nebo, co znamená parita kupní síly. Zas a znova mně a ostatním čtenářům předkládáte polopravdy. Zřejmě se snažíte zakrýt to, že Vaše představa ruského vydírání stojí na vodě.

Mimochodem, Vaši spolužáci dohlíží na statiku? :-)
Re: Jak se bavit s demagogem...
(Lukáš, 10.12.2008 0:35:32)
Odpovědět
Jo tak se omlouvám, Vy si pletete nominální a per capita...no to je snad ještě závažnější:-) Existuje nominální celkový a na hlavu a podle parity... taktéž celkový a na hlavu - jsou čtyři, základní...víte?

Jinak těch jedenáct procent přesně vystihuje poměr mezi zbožním exportem SRN a ČLR. Divné, že?
Klaus skutečným Putinovým hochem
(diplomat v.v., 4.12.2008 0:11:33)
Odpovědět
Jistě víte,že největší euroskeptik z Irska,se jmenuje Declan Ganley. Stále více se totiž ukazuje, že pan Ganley o své minulosti nemluví pravdu. Dva z jeho blízkých spolupracovníků navíc v posledních letech zahynuli za velmi podivných okolností.

Rok 1987. Declan Ganley je osmnáctiletý londýnský stavební dělník, barman a nakonec poslíček v pojišťovně. Při roznášení čaje prý přesvědčuje jednoho ze šéfů, že by měl začít pojišťovat komerční lety sovětských raket.. Sjedná si kvůli tomu dokonce po telefonu schůzku na obchodním zastupitelství velvyslanectví Sovětského svazu. Sovětští diplomaté jsou údajně nápadem irského teenagera tak oslněni, že ho pozvou na jednání do Moskvy. V jednadvaceti už pořádá v Londýně konferenci o nových materiálech a hospodářské spolupráci se Sovětským svazem. O rok později je už prý ekonomickým poradcem lotyšské vlády a získává pohádkové bohatství vývozem hliníkových desek a dřeva z Ruska. Oficiální životopis irského multimilionáře a vedoucího evropského aktivisty proti přijetí Lisabonské smlouvy Declana Ganleyho obsahuje až příliš mnoho podobných nesnadno uvěřitelných míst. Obchodní zastupitelství sovětských velvyslanectví byla v osmdesátých letech všude ve světě bez výjimky obsazena prověřenými kádry KGB a dalších sovětských rozvědných služeb. Proč by je nápad sotva středoškolsky vzdělaného irského stavebního dělníka měl zaujmout ve chvíli, kdy už existoval schválený program komerčních letů sovětských raket? Jméno firmy, se kterou prý vyvážel hliníkové desky přes Rigu do Rotterdamu, nelze zjistit. V Lotyšsku si ho nikdo jako poradce vlády nepamatuje. Když ho s tímto faktem konfrontovali novináři, tvrdil, že ho jmenoval ministerský náměstek a jen na krátkou dobu. I ten to ovšem irské televizi RTE koncem listopadu popřel. Celý zahraniční obchod Sovětského svazu pečlivě kontrolovala KGB. Podle Louise Shelleyové, expertky Mezinárodního centra pro studium korupce a zločinu v citovaném pořadu RTE – provoz exportních přístavů, jako byla Riga, navíc ovládal organizovaný zločin. Představa, že by dvaadvacetiletý irský středoškolák přijel v roce 1990 do rozpadajícího se Sovětského svazu, ve kterém neexistovaly podmínky pro vznik tržní ekonomiky, a bez osobních kontaktů na skutečné insidery privatizace dosáhl úspěchu, hraničí s fantasmagorií. Právě v roce 1991 přestalo Rusko splácet svoje zahraniční dluhy a v prosinci poprvé od druhé světové války vyhlásilo přídělový systém. Hospodářství se zhroutilo. V příštích šesti letech se ekonomické reformy a privatizace staly jenom zástěrkou pro tunelování, kriminalizaci ekonomiky a únik kapitálu do zahraničí. Na jednom se shodují všichni experti - jedinou institucí postsovětského Ruska, která se na chaos dokázala připravit, a vydělala na něm, byla KGB. Část z více než sto padesáti miliard dolarů, které do roku 1997 opustily nelegálně Rusko, skončila v krycích firmách po celém světě a černých fondech KGB v daňových rájích. Teorie, podle které je Declan Ganley nejpozději od roku 1991jenom bílým koněm legitimizace černých fondů a nástrojem kampaní KGB ve světě, je tedy přinejmenším stejně pravděpodobná, jako ta, že dvaadvacetiletý Ir bez znalosti ruštiny přijede do Sovětského svazu a dokáže v zemi, zmítané chaosem, přes noc zbohatnout a vystavět údajně největší ruský dřevozpracující trust.
Klaus skutečným Putinovým hochem
(JIří K., 4.12.2008 0:27:21)
Odpovědět
Statisticky vzato, neudělal Declan Ganley za celou svoji podnikatelskou kariéru nic, co by Rusku mohlo vadit. A ve chvíli, kdy se rozhodl otevřeně vstoupit do politiky na straně odpůrců Lisabonské smlouvy, je každý jeho krok rajskou hudbou pro ruské zájmy. Úspěch evropské integrace by znamenal konec dvou století ruské protizápadní politiky ve stylu rozděl a panuj. Silná Evropa je oproti pěstování dvoustranných hrátek s Německem, Francií, Británií a Itálií zlým snem „ruských národních zájmů“ v podání Vladimíra Putina a Dmitrije Medvěděva. Kdo bude platit Libertas.cz?
Klaus nejvíce škodil naší zemi
(Lidie Součková,analytička, 2.12.2008 18:26:55)
Odpovědět
To, co předvádí Václav Klaus v posledních dnech, je v demokratických dějinách Česka nevídané. Dokonce i v období let 1948 až 1989. Václav Klaus se přímo vměšuje do volby předsedy ODS, ačkoliv mu do ní vůbec nic není. Měl by být nadstranickým prezidentem a tím není. Měl by být uvážlivým, ale není. Měl by měřit všem stejně, ale neměří. Je něco jiného mít názor, a něco jiného je vyjadřovat se k práci například předsedy vlády.

Když Václav Havel přednesl svůj pověstný Rudolfínský projev, ve kterém kritizoval Klausův gangsterský kapitalismu, dokázali se šmelináři, vexláci, nomenklatury a všichni, co tomto Klausově kapitalismu zbohatli spojit tak, že to byl Havel a jeho političtí spojenci, kteří boj o demokracii a svobodný stát prohráli. Místo demokracie tak máme státní mafie, vydírání státními úředníky, zneužívání pravomocí, korupci a ostudu v půli Evropy. Jen krize brání tomu, aby se EU více starala o to, co se v Česku děje. Zastavení pomoci Bulharsku však ukazuje, že trpělivost EU přetéká.

Osobní nasazení Klause na likvidaci Topolánka pak mělo a má jeden zásadní chybný moment. Domnívat se, že Bém by byl vhodnou náhražkou Topolánka je rozhodně omyl. Prázdný a sebestředný Bém nevygeneruje ani jedinou myšlenku, která by byla nosná.
Václav Klaus byl letos zvolen způsobem, který otřásl Evropou. Nechutnost volby byla tak zřejmá, že je jeho mandát prezidenta sporný. Právně nikoliv, morálně absolutně. Vynucená volba u některých zákonodárců vydíráním či úplatky nemůže mít přízeň nikde ve slušném světě.

Václav Klaus bude úřad opouštět za čtyři roky a nebude odcházet se ctí.
Re: Klaus nejvíce škodil naší zemi
(Daniel Makay, 2.12.2008 19:58:48)
Odpovědět
Nebudu Vám to vyvracet, ale jste evidentně vedle. Jinými slovy jako analytičku bych vás ve svojí fa nechtěl.
Jinak haló, haló pošle mi konečně někdo tu přihlášku!?
tovarišč Makay se hlásí do 5. kolony proti čechům
(Ježek, 2.12.2008 20:05:50)
Odpovědět
a proti všem evropanům, po boku Putinova "KLUKA"

tak ho vemte...
z větší části s Vámi souhlasím
(Dan, 2.12.2008 19:58:54)
Odpovědět
Náš prezident není nadstranický, není spravedlivý, není vlastenec a není ani slušný či charakterní člověk.

K tomu co píšete ještě připomenu jeho podvádění vlastní ženy s milenkami.

Klaus zhanobil posvátný úřad prezidenta, jemuž jména jako Masaryk, Havel či Beneš dali glac a punc úcty.

Nezbývá než si odplivnout a čekat na příští volby.
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(ing Milan Varadínek, 2.12.2008 22:06:13)
Odpovědět
Tuneldědek Pružinský se začíná srát do stranické politiky podobně jako kdysi Veškrna.
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Zarja, 2.12.2008 22:18:05)
Odpovědět
Tvůrce největší české politické strany, premiér dvou vlád a předseda jedné sněmovny...no je pravda, že k "míchání se do stranické politiky" by dojít mohlo:-)
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(volič, 2.12.2008 22:52:20)
Odpovědět
Pane Dan,Váš článek ve kterém se zmiňujete o tom co se Klausovi pvše nepovedlo jste předvedl co jste za zmetka a ubožáka.Budete se divit co vše se může přihodit Vám. A byť já klause nemusím ale vy jemu nesaháte ani pod podrážku jeho bot.Jste lidská zrůda a věřte,že toto se nedělá.
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Dan, 3.12.2008 7:18:58)
Odpovědět
Jestli máte pocit že se mu povedl, pak jsou asi vaše představy o povedených lidech odlišné od mých. Nikomu se neposmívám, ani netvrdím že toto někomu přeju, jenom konstatuji holý fakt a s tím nic nenaděláte.
Podporujte svého prezidenta
(Beran, 3.12.2008 10:35:32)
Odpovědět
Podporujte svého prezidenta

V průběhu minulých týdnů i v současné době, probíhá na naší politické a mediální scéně nevybíravá skandalizující kampaň namířená proti prezidentu republiky v souvislosti s jeho kritickým postojem k ratifikaci tzv. Lisabonské smlouvy. Přední deníky nešetří urážlivými titulky, se zjevným zalíbením citují „proevropské“, většinou levicové, zahraniční listy a opoziční socialisté, ruku v ruce s koaličními zelenými „havlisty“, dokonce prezidentovi za jeho názorovou stálost otevřeně nadávají a vyhrožují tajuplnými „dalšími kroky“, jimiž bude nutno prezidentovu údajnou „nesoudnost“ korigovat.

Je jasné, že politická debata o tak závažných rozhodnutích se vede tvrdě, úroveň současných útoků na prezidenta republiky však již klesla na samé dno politické kultury.

Politická strana Právo a Spravedlnost (PaS) proto vyjadřuje svůj zásadní odpor proti těmto útokům a vyzývá všechny stoupence svobody a suverenity naší země, aby zachovali loajalitu svému prezidentovi a na všech úrovních otevřeně vyjadřovali podporu jeho postoji k tzv. Lisabonské smlouvě.

www.pas-strana.cz
podporujte ty zákonodárce jež hájí vaše názory a vaše zájmy
(Dan, 3.12.2008 14:54:50)
Odpovědět
To, jakou má Václva Klaus Pružinský podporu ve své straně, uvidíme po kongresu.

Fakt, že už i jeho spolustraníci pochopili, co je to za člověka, nesouvisí ani tak sLisabonskou smlouvou samotnou, nýbrž z jeho podlosti, které se dopustil vůči Mirku Topolánkovi.

Jedině díky Topolánkově podpoře se stal Pružinský naším prezidentem a byla to velká chyba.
Není to vůbec jeho zásluha. Neuspěšnost tohoto zlého a zatrpklého starce ho provází celým jeho životem.
Jeho pověst v zahraničí je katastrofální, prakticky neexistuje hlava demokratického státu, s kterou by byl v přátelském vztahu.

Schází se s nacionalisty a s Putinem a jeho lidmi. Pomáhá Rusku destabilizovat naši zem, vyšegradský region a celou EU.


Proto vyzývám všechny slušné lidi, protestujte demokraticky proti rusofilnímu kurevníkovi, včele našeho státu ! !
Vyčuraný politik ...
(analytik Economist, 3.12.2008 19:20:33)
Odpovědět
Jediná práce Klause za celé jeho období,kdy se vetřel na špičkové politické posty,je kuponová privatizace neboli zlodějna století.Touto zlodějnou si nejvíc pomohl a to hlavně tím,že své kamarády obdaroval "tučnými lukrativními majetky" a ti se mu nyní revanšuji.Nám tím sice způsobil státní dluh,ale to ho vůbec nezajímá.
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(volič, 3.12.2008 11:19:35)
Odpovědět
pane Dan,to co jste opět poznamenal,je ubohost a sejít se s Vámi,litoval by jste toho že jste se vůbec narodil.Beranovi: Ano stoprocentní pravda. A jinak naše média by měly vést slušnou a diskusní kampaň k LS aby lidé vůbec se od někoho dozvěděli co ta LS obnáší pro celý národ když to nedělají ty zmetkové kteří jsou placeni z našich daní a kteří žerou plnou držkou dokud tam ještě jsou.Je to hnus.A co by jsme vlastně chtěli od médií,když vlastně skoro všechny jsou v něměckých pazourách a dalších.A ty přece mají zájmy jiné než jsou zájmy české.
národe, zastav Destruktéra Pružinského a další extremisty !
(Dan, 3.12.2008 14:48:11)
Odpovědět
podívejte se pane, přestaňte mi vyhrožovat, tady nejsme v Rusku jasné ?, Alepoš prozatím ne a doufám že individua Vašeho typu nás tam nezavlečou.

Mladý pružinský je jaký je, všichni ví očem píšu, a proberte se, žijeme v zemi, kde svoboda slova je zaručena zákonem !!
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Tis, 4.12.2008 23:55:01)
Odpovědět
Není to zcela k tématu, ale ten Dan je naprostý kretén.
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Dan, 7.12.2008 10:40:23)
Odpovědět
to byl ovšem argument vhodný geeenia, patřící však spíše do Pružinského primitivistického Ruska.
Udělal jste mi tím radost.. :-))
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Lukáš, 8.12.2008 18:34:19)
Odpovědět
Vás taky potěší každá konina...
Re: Co udělá Libertas.cz s politickým rybníčkem?
(Pravda, 16.3.2009 1:59:45)
Odpovědět
Máte pravdu, Dan se neustále prezentuje jako vzdělaný analytik Deutsche Bank, ale píše nesmysly, za něž by se nemusel stydět přemoudřelý skladník v uhelných skladech.

Vážně je to idiot.
No to bude strana...

http://animalrights.webz.cz/jsem_barbar.htm
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama