reklama
reklama
Čtvrtek 24. května 2012. Svátek má Jana.
Kdo jsme
Redakce
Partneři
Časopis Portál
Vydavatel
Napište nám
1968: Klaus, jediný kritik marxismu
Autor:
Lukáš Kovanda
| Publikováno: 21.11.2008 | Rubrika:
Rozhovor
kovanda.blog.tyden.cz/clanky/2534/1968-klaus-jediny-kritik-marxismu-jiri-kosta.html
reklama
3354 čtenářů | 86 komentářů |
|
Tweet
Vaše hodnocení:
Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus, jediný kritik marxismu
(petr, 21.11.2008 12:58:06)
Odpovědět
Komicke ! Ze by papa Tunel kritizoval socialismus, kdyz chodil za Ceskou banku nebo Prognosticky urad referovat na UV KSC a to prosim po roce 1968 kdy mu emigrovala sestra. Dejte si otazku PROC to bylo mozne !!!!+ cesty na zapad !!!!! ???????????
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus, jediný kritik marxismu
(sp, 21.11.2008 16:08:48)
Odpovědět
nelzi smejde.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
sedí na hradě gauner placený Putinem nebo jenom ješitný starý hlupák ?
(Daniel Kratochvíl, 21.11.2008 17:49:06)
Odpovědět
Tuto otázku si kladu pokaždé když slyším demagogické a jízlivé výstupy dnes již jedinného vrcholného politika v Evropě který stojí proti Lisabonu.. ??
Nevěřím tomu, že Klaus je až natolik hloupý aby mohl myslet vážně svoje slova o nutnosti přibrat do EU Turecko, Bělorusko či dokonce Maroko.
Ikdyž jako ekonom totálně selhal, není to žádný ekonom, nýbrž za bolševika vystudovaný socialistický plánovač centrální ekonomiky, muž jež studoval nejeonm na západě, což mohli jenom prominenti, ale přednášel o výhodách centrálně plánované socialistické ekonomiky i např. v Moskvě či v turíně na sjezdu italských komunistů.
Taktéž jeho syn mohl v klisu studovat na západě v dobách, kdy slušný člověk výzum nedostal.
Mnohem pravděpodobnější je varianta, že se jedná o podlého gaunera, zákeřného kryptorusa, který se snaží rozbít jednotu EU a vehnat nás do náriče diktátora Putin, od nějž pobírá ruské národní ceny a jemuž posílá svoje knihy, stejně jako třeba starůsm Moskvy či Petrohradu.
Klaus naštěstí už ztratil podporu v ODS a jeho poskok Bém ji nemá taky.
Doba pádu Václva Klause se nezávratně blíží, navzdor jeho rafinovanosti a zákeřnosti skončí na smetišti nejeonm národních, ale i evropských dějin, nejenom jako ekonomicky neúspěšný politik a likvidátor české pravice, ale i jako destrukér aruský špion.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: sedí na hradě gauner placený Putinem nebo jenom ješitný starý hlupák ?
(ida, 21.11.2008 18:33:46)
Odpovědět
Víš co? Utři si nudly a šoupej nohama, když se dospělí baví, pitomče!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Falešná politika ODS se nevyplácí
(doc.Fialová, 22.11.2008 23:32:24)
Odpovědět
Paroubek je v současnosti jediný politik,který má důvěru drtivé většiny veřejnosti.Zřejmě je to tím,že plní své sliby a neláká voliče na nějaké nesmysly,jako třeba Topolánek nebo Klaus.Falešná politika Topolánkovy vlády,jako je nespravedlivá daňová a zdravotní reforma nebo americký radar,ukázala,že se nevyplácí.Dnes už většina skrytých konzervativců vylezla ze svého doupěte a začala kolem sebe kopat.Jedním z těch falešných hráčů byl i L.Jakl,který se ukázal v plné své nahotě a opět chrlil jenom nesmysly.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Falešná politika ODS se nevyplácí
(Anti, 22.11.2008 23:35:09)
Odpovědět
Na Paroubka by to typicky chtělo někoho tak mravně čistého, jako byl pan Pinochet...ten by si poradil s rudým skrčkem.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Raději budu ruským špionem, než stisknout krvavou ruku Němcům!!!
(Ruský špion, 21.11.2008 18:43:29)
Odpovědět
Proč by bylo špatné přibrat do EU Bělorusko? Jistě, Turecko není v Evropě a kulturně je poněkud odlišné, ale pařížská předměstí jsou taky v EU a kulturně jde o severoafrickou kolonii... Nehraje ve Vaší úvaze nějakou roli rasismus? Zvlášť záliba v našich západních sousedech napovídá, že byste si přál, aby 2.sv.v. dopadla jinak, že?
Kéž bychom byli v unii s Ruskem ne se svými odvěkými nepřáteli!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Raději budu ruským špionem, než stisknout krvavou ruku Němcům!!!
(Dan, 21.11.2008 21:25:01)
Odpovědět
zcela zištně jste vynechal to maroko, které demagog a darebák Pružinský zvaný Klaus chtěl přizvat též.
Pařížská předměstí představují obrovský multikulturní problém, je tam obří kriminalita, právě to je krásný důkaz nekompatibility těchto kultur a škodlivosti jejich společného soužití.
ne, nejsem rasista, proč vůbec zmiňujete ten výraz, já někdo hovořil že nechi v Evropě jin. rasy ??
Je vidět, že patříte ke Klauzovu proruskému demagogickému myšlenkovému proudu.
Ano, Turecko není v Evropě z větší části, maroko pak vůbec, jedná se o nekopmatibilní náboženské kultury, jedná se o vysoce zaostalé země.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Raději budu ruským špionem, než stisknout krvavou ruku Němcům!!!
(Ruský špion, 21.11.2008 23:35:19)
Odpovědět
Tak tedy popořadě:
Pan Klaus zmínil řadu zemí, nemyslím, že by Maroko mělo být vyzdviženo zvlášť, platí pro něj totéž co pro Turecko (které součástí EU bude, protože je to podle EU dobrý nápad). Vzhledem k tomu, že Klaus chce EU jako ideální formaci zóny volného obchodu, tak je odlišnost kultur irelevantní (peníze jsou pořád stejné, i když možná, že pro Vás jsou ty od Araba špinavější...).
Odstavce dva a tři spolu souvisí...jistě, nejste rasista. Může tu žít kdokoli, když bude mít "bílou duši". Domnívám se, že se ve svém hodnocení kultur s EU velmi rozcházíte.
"Proč zmiňuji tenhle výraz"...mno, z nějakého důvodu odmítáte považovat Maročany za lidi hodné hřát se ve světle naší běloskvoucí EU, tak asi proto. Ostatně, ať už je povídačka o Klausově původu pravdivá či ne, její základ je rasistický - i kdyby byl Klaus tisíckrát haličský Žid, tak: NO A CO??? Řekněte, píšete i pravou rukou nebo ji máte během psaní podobných příspěvků zdviženou?
Předposlední odstavec - skvělý zrak!!!
Proč si totéž co Vy myslí jen vláda Rakouska a Turecko zřejmě bude přijato???
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Raději budu ruským špionem, než stisknout krvavou ruku Němcům!!!
(Dan, 22.11.2008 13:35:22)
Odpovědět
Nejenom žít, já pracuji v jedné kanceláři s indem, pákistankým inženýrem a dalšími, mám je rád jsou to slušní lidé, nevadí mě jejich náboženství ani barva pleti, plně je respektuji.. ale ted pozor, zřejmě k vašemu nechápaváme uudivu, bych nechtěl žít v jednom superstítě ani s Indií ani s Pákistánem.
To ale asi těžko Vy můžete pochopit.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Raději budu ruským špionem, než stisknout krvavou ruku Němcům!!!
(Ruský špion, 22.11.2008 15:41:09)
Odpovědět
KLAUS NECHCE SUPERSTÁT, ALE NĚCO JAKO EVROPSKÁ SPOLEČENSTVÍ (EHS, ESUO, EURATOM) VE VELKÉM!!! Já netvrdím, že je to výborný nápad, ale proč by nemohl být vytvořen jednotný trh s několika dalšími aspekty (bezpečnost, cestování), který má navíc požadavky na přijetí (které zajistí, aby nebyly přijaty ty Vaše velmi zaostalé země)?!
Jsou Vaši spolupracovníci také "velmi zaostalí" jako jejich země, nebo je Indie zaostalá proti vůli svého rozvinutého obyvatelstva? Proč Vám nevadí Vaši spolupracovníci - s jinou kulturou, kterou respektujete a vadí Vám jejich země (a obyvatelstvo) - s jinou kulturou, kterou respektovat nechcete? Selektivní rasismus, nic jiného - běloskvoucí politici apartheidu se taky paktovali s jihoamerickými diktátory, i když tito diktátoři nesli zcela evidentní znaky negroidních a indiánských předků. Někdejší černí přistěhovalci do Anglie dnes také chtějí uzavřít hranice před tou černou chátrou...
Kulturní odlišnosti jsou zcela jistě důvodem, proč by měla být imigrace omezena na minimum, ale v EU se nic takového neděje...proč nechce EU přijmout země (své bývalé kolonie, navíc), ale přílivu emigrantů nebrání?
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
říkal jsem že to nemůžete pochopit...
(Dan, 23.11.2008 1:33:48)
Odpovědět
nechápete ani že jedinné co opravdu chce Klaus je rozložit EU, pracuje pro Rusko.
Jste uplně mimo, stejně jako náš prezidnt v mnohém jeho uvažování.
Naštěstí, je takovýchto vrcholných politiků v Evropě s podobnými názory naprosté minimum, respektive už žádný.
Rusům se nepodaří ani s tisíci agenty, ani na postech jako má Klaus zabránit vzniku nejvýznamnějšího superstátu světa.
Ani Vy jim v tom nepomůžete.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
No teď vidím, že nemůžu pochopit Vás samotného
(Lukáš, Danův nenáviděný špion, 23.11.2008 21:07:43)
Odpovědět
No tak tohle je do nebe volající překrucování vlastích slov, Vy máte být politikem. Z Vašeho vyjádření výše je nad slunce jasnější, že nemůžu pochopit Vaše harmonické vztahy na pracovišti s lidmi, se kterými Vás dělí kulturní propast...což nepopírám. Těžko si dovedu představit, jak může existovat těsný pracovní kolektiv s lidmi, se kterými však nelze pro kulturní rozdíly volně směňovat zboží na ohraničeném mezinárodním trhu...
Dostáváme se k podstatě problému a tou je Vaše paranoidní obava z pana Klause a Ruska. Pokud věříte, že cílem pana Klause a Ruska je rozbití EU, pak to vnímám jednoznačně jako projev paranoidní, špionomanické mysli. Pokud věříte v nějaké dva vojensko-ekonomické bloky EU a RF, pak v tom nemohu vidět nic jiného než touhu po návratu studené války.
Pojem superstát má význam výhradně negativní. Jde o vyjádření obav některých osob z drtivého, zbyrokratizovaného, internacionálního molochu, ve který se podle nich mění EU. Pokud to Vy považujete za ideální místo k životu, pak těžko říci, co přesně máte proti Stalinovu SSSR... Lidé, kteří tyto obavy nesdílejí a přejí si prohloubení integrace, používají výrazy jako jednotnější Evropa, federace, maximálně spojené státy evropské.
Držte se, prosím, obecně používaného názvosloví, ať v tom nemáme ještě větší guláš.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: No teď vidím, že nemůžu pochopit Vás samotného
(Dan, 24.11.2008 19:49:53)
Odpovědět
EU vzniká již více nežli 50 let od 2. světové války, od společenství uhlí a ocely, přez ES, EHS, vzniká velice pomalu a to především protože nepoužívá brutálních metod jako Rusové a američané, to znamená genocidy menšin, rabování jejich uuzemí, vnucení všem jedinného uředního jazyka většinového státu a nedemokratické metody vlády, jako např. dnes vidíme v Rusku, zavírání a únosy opozičních politiků, politické procesy, jmenování gubernátorů diktátorem Putinem např. který zrušil jejich volbu hlasováním.
Ano já jsem pro superstát, federaci evropských států, denacionalizaci Evropy a udžování nadstandardních, přátelských vztahů s Tureckem, jako velice důležitým partnerem.
Nikoliv s Ruskem v jeho současné podobě.
Lidé jako Pružinský, čili zaprdělí národní buditelé, slovanisté, rusofilové patří do staré generace přežilích politiků a věřte nebo ne, jeho čas je sečten.
Lidé ho už mají dost, opozice i uvnitře ODS, prohra Béma bude odzvoněním Pružinského názorového rusofilního proudu v ODS av celé naší společnosti.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
ještě k bagatelizování ruských agentů...
(Dan, 24.11.2008 20:02:35)
Odpovědět
.. to není moje snová paranoidní představa jak jste se tu značil naznačit, to je prostý fakt, na který upozorňují tajné služby, už 7 evropským zemí, vč. naší a slovenské rozvědky, takže opět jsem Vás přistihl při demagogii, čili popírání všeobecně známých faktů - viz správa BIS naposled, které nejenomže bagatelizujete jako každý správný demagog, ale dokonce jste jejich existence chtěl připsat mají fantazii ....
gratukuji..
Připomněl jste mě opět diktátora Putina, který se v absenci argumentů snažil z opozičního Gasparova učinit fantastu a blázna.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: ještě k bagatelizování ruských agentů...
(Lukáš, 25.11.2008 17:44:16)
Odpovědět
Takže jediným relevantním důkazem k Vaší paranoidní představě je zpráva organizace, jejíž činnost je tajná, jejíž práce je na objednávku vlády a jejíž zprávy jsou zveřejňovány pouze vládou? To, že je naše vláda (jen abyste se toho zase nechytl myslím tím širší politickou reprezentaci) rusofobní, je evidentní.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: ještě k bagatelizování ruských agentů...
(Dan, 28.11.2008 20:40:37)
Odpovědět
Nepřišel jsem přesvědčovat rusofilní jedince o nebezepčnosti Ruska a jeho agentů ve východní Evropě.
To by byl stejný nesmysl jako přesvědčit Klause, že je arogantní hlupák a poraženec dnešní doby.
Mu nestačí že ho vyhali z Irksa, chlupáček si myslel že ho tu podpoří uustavní soud či dokonce ODS :-))))
takže nebude mrhat energií směrem k Vám, jeto zbytečné.
Jenom Vám doporučím, přečtěte si výpovědi ruského špiona, estonského odicíra z NATO.
On hovoří o 750-800 ruských agentech jenom v Pobaltí !!!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
krvavost ?? německá ??
(Dan, 21.11.2008 21:29:29)
Odpovědět
Narozdíl od Ruska se Německo sebereflektivně a kájícně vyrovnalo se zločiny své minulosti, Rusové je nikdy neodsoudily.
Asi nevíte, že Adolf Eichman byl studovat koncentrační táboryv Rusku, po jejich vzoru je pak spoluzakládal.
Josef Visarionovič, největší masový vrah všech dob, gulagy, vraždění Poláků Rusy, okupace Pobaltských republik, genocidy ve středné Asii..??
Nic Vám to asi neříká.. že jsou absolutně nesoudný člověk.
Ano, mnohem raději s Kulturním německem, jehož geny jsou hojně zastoupeny v našem národě, než s barbary s východu s nimiž nás nespojuje nic víc nežli rasové teorie nacostů....
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Pinochet je po Hitlerovi nejbrutálnějším vrahem
(student, 21.11.2008 23:43:16)
Odpovědět
Daleko větším masovým vrahem,než Josef Visarionovič,byl přece Pinochet.Tento masový vrah,dokázal v poměrně krátké době vyvraždit desetitisíce nevinných lidí.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Pinochet je po Hitlerovi nejbrutálnějším vrahem
(Ruský špion, 22.11.2008 0:11:37)
Odpovědět
Mno nevím, že zrovna Pinochet. Za 20let pár tisíc...Stalin vyhladil a nebo nechal pojít hladem dvakrát více lidí než žilo za Pinocheta v Chile (spodní odhad). Allende napsal svou diplomovou práci na téma rasová hygiena (navrhoval sterilizovat třetitnu Chilanů) a nevadili mu bývalí nacisté...řekl bych, že žádná reakce nebyla proti takovému člověku dostatečná, Pinochet byl moc mírný!
A jeho oběti byli komunisté, to je samo o sobě důvod k pochybnosti nad nevinou.
Myslím, že jste duševně nevyrovnaný.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Nee, je to Stalin, následován Hitlerem.
(Daniel Kratochvíl, 22.11.2008 13:13:08)
Odpovědět
Podívejte.. mně nevadí že Klausův židovský původ, ikdyž mě zaráží co je to za charakter, když zatajuji a tutlám svůj původ, nmísto abzch na něj byl hrdý.. je to ubohé..
co mě ale vadí, že včele naší země stanul Rus, přejmenovaný na nějaké čechoněmce, Rus který se prezentuje navenek jako český vlastenec ...
ale nechová se tak..
Nechci aby naši zemi reprezentoval bývalý marxisticko ekonomický kádr z prognostáku s takto neprůhlednou minulostiii.
Pokud se vrátím k faktům, je více nežli jasné Klaus má k Rusku vřelý vztah, to několikrát vyjádřil, jeho vztahy s Kremlem jsou mnohem lepší nežli s Bruselem.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
No spíše Mao, následován Stalinem
(Ruský špion, 22.11.2008 15:53:19)
Odpovědět
Kvůli selektivním rasistům, jako jste Vy. Kvůli lidem, kterým vůbec nevadí, když je člověk odlišný, pokud má peníze, západní vychování, vzdělání, které by převážilo nad jeho podřadností. Jsou to mimikry člověka, který chce být Čechem, ale ví, že by ho nikdy nepřijali pro jeho původ.
Ale i já mám lepší vztah k Moskvě než k Bruselu. Ne o mnoho, ale přesto.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: No spíše Mao, následován Stalinem
(Dan, 23.11.2008 1:06:23)
Odpovědět
Ne, mě je rasismus nahony vzdálen a narozdíl od Vás nevykřikuje nacistické fráze o genetické příbuznosti slovanských národů.
Jenom zdůraňuji nehomogenost takto Klausem navrhovaných celků, neschopnost jejich existence v důsledku naprosté sociální, kulturní, náboženské odlišnosti.
To jste nemusel zdůrazňovat, všichni jsme Vaši rusofílii postřehli.
Těžko se můžu shodnout s někým jako Vy, nebo pan prezident Pružinský, alias Klaus.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: No spíše Mao, následován Stalinem
(Lukáš, ruský špion, 23.11.2008 20:42:43)
Odpovědět
Neznám normálního člověka, který by se vyznal z toho, že je rasista, takže berte jako můj poznatek o Vás, že jste rasista a nějak se s tím vyrovnejte. Rasismus je totiž v té Vaší EU nejhorší hřích.
Jazyková příbuznost se Slovany je snad evidentní i pro Vás a provedené genetické testy (nikoli ty nacistické) jasně prokázaly i jistou míru příbuznosti pokrevní. Neonacistickou (a v současné době už velmi propracovanou...) teorii o rasové příbuznosti starých Čechů s Němci jste zmínil, znovu opakuji, Vy. Já o ní nenapsal písmenko, dokud jste Vy nevyrazil se svými Němci.
Je Váš pracovní kolektiv také nehomogenní celek, neschopný existence? Jsou Spojené státy, Rusko nebo Čína neschopné existence?
Důvodem diskuze, zvláště takovéto internetové, není dosažení shody, ale vyjasnění některých postojů. Ostatně Vy si evidentně nepřejete na mezilidské, vnitrostátní ani mezinárodní úrovni příliš mnoho shody, naopak zdůrazňujete postoj známý jako "pevnost Evropa".
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Pevnost Evropa ?.. opět používáte nacistické termíny
(Dan, 24.11.2008 19:42:44)
Odpovědět
ano, máte pravdu není možné se s rusofilem shodnout, já jako člověk evropsky orientovaný, nevyzdvihující slovanství ani neobdivující Rusko či jakýkoliv jin. národ světa, vč, čechů, vidím v multinárodní evropě, kulturně, nánožensky, sociálně i morálně příbuzných, evropských národů, budoucnost.
Naopak je nevidím v jakékoliv formě NAZI-onalismu, čecháčkovské, rusofilní tyranokratické či germanofilní fůzy.
čili žádné NAZI ve Vašem či Klausově provedení, žádná podřízenost nějaké národní 4. říši, novodobému CCCP, ale multinacionální federální superstát, na jehož vládě se budou podílet všechny zastoupené státy.
Pojem národ považuji za směšný, a jenom Vám připomínám že národ je NAZI.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Pevnost Evropa ?.. opět používáte nacistické termíny
(Lukáš, 25.11.2008 17:52:47)
Odpovědět
Pevnost Evropa je Váš sen...jen ho schováváte za nějaký kulturní svazek.
To co tady předvádíte je idealizovaná propaganda...myslíte, že CCCP ve svých propagančních materiálech zdůrazňoval, že je autokraticií? Za popularitou Svazu stála přesně taková naivní štěňátka jako Vy.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Pevnost Evropa.. říkám NE
(Dan, 28.11.2008 14:43:15)
Odpovědět
Nelze vyloučit ze zoony volného obchodu a společné obrany - bratrské země jako jsou Austrálie a Nový Zéland, Kanada a samozřejmě USA.
čili Klausova představa o EU je mojí představou o celé západní civilizaci.
Tedy Evropská federace jako samostatný superstát, vedený nikoliv nějakou stranou či fírerem, ale parlamenty a sbory ministrů jedtilvých členských zemí federace, prezident nesmí mít moc ruského tyrana Putina či amerického Busche, ale jednat ve shodě s radou a v duchu jejichstanovisek reprezentovat federaci.
ne jak to činní u nás Pružinsky, který nereprezentuje ani naše zájmy, ani názory vlády či parlamentu, ale produkuje jakousi svoji politiku, proruskou, Klauzovskou.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Pinochet je po Hitlerovi nejbrutálnějším vrahem
(Sousedlík z Dejvic, 22.11.2008 20:20:35)
Odpovědět
Pinochet byla největší svině,jaká se kdy v Americe narodila.Rozhodně měl být souzen a popraven.Nic jiného si nezasloužil.Zaplať Pán Bůh,že už není mezi námi a prdí do hlíny.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Pinochet je po Hitlerovi nejbrutálnějším vrahem
(Trident, 22.11.2008 20:46:51)
Odpovědět
Ty jseš především naprostý hovado, ty kecale. Pinochet nevybíravými metodami zachránil svou zemi před mnohem větší katastrofou v podobě vlády nacisticko-komunistického šílence Allendeho.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Kéž by se i u nás narodil někdo, kdo by s komunistickou verbeží naložil stejně!
(Anti, 22.11.2008 21:28:36)
Odpovědět
Je velká škoda, že není možné položit tvůj život za život tohoto velikého jihoameričana! Takový komoušský prase jako ty by se mělo válet v hrobě spíš, než člověk, který před tobě podobnejma sviněma zachránil svou zemi a její obyvatelstvo.
SMRT KOMUNISMU!!! A PŘEDEVŠÍM KOMUNISTŮM!!!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Pinochet je bestie
(volič ODS, 22.11.2008 23:11:26)
Odpovědět
Já také nesouhlasím s praktikami některých komunistů v padesátých letech,ale to přece se nedá srovnávat s praktikami toho brutálního vraha Pinocheta.Byl jsem v roce 1994 v Chile.Mohl jsem se na vlastní oči přesvědčit,co tam bylo o Pinochetovi zveřejněno.To rozhodně nebyl člověk,ale bestie.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Hlavně nežvaňte!!!
(ANTI, 22.11.2008 23:31:26)
Odpovědět
V roce 1994 jste byl v Chile, tam Vás tolik šokoval Pinochetův režim, vrátil jste se a od té doby volíte stranu, která je plná lidí, co s Pinochetem souhlasí a dokonce mu někteří nabízeli azyl??? Jste duševně narušený?
Je velký rozdíl mezi 50.lety v evropské zemi typu ČSR a komunistickou diktaturou v JA nebo v Asii, my jsme si započítali pár tisíc mrtvých - z Chile by nezbylo vůbec nic.
Pinochet dokázal udělat z Chile ekonomicky nejsilnější stát JA, zajistil mír a stabilitu a především odstoupil, zcela sám, na základě referenda se rozhodl abdikovat na svou funkci. Už za to samotné je hoden obdivu a úcty. Že to stálo pár tisíc životů je smutné, ale přijatelné. Ve světě komunistických zrůdností se nic jiného dělat nedalo.
Forma poprav odpovídala jihoamerickému standardu. Žádná bestie - slušný člověk ve špatném světě.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Sám jseš bestie...
(Regia, 23.11.2008 0:14:29)
Odpovědět
Co to proboha kecáte, jste normální? Chile je díky Pinochetovi zdaleka nejbohatší zemí Latinské Ameriky se zdaleka nejvyšší životní úrovní. Pro srovnání byste mohl navštívit také jiné země v okolí, uvidíte, co znamená chudoba, socialismus nebo brutalita...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
víte co je to socialismus...
(Dan, 23.11.2008 1:29:57)
Odpovědět
když komunistický kádr v rouše pravicového politiky, na postu ministra financí či premiéra ... oddlužuje nefunkční firmy, projídá v rozpočtu peníze z privatizací.. neprivatizuje bankovní sektor atd.
ale co chcete po muži, který sám o centrálně plánované marxistické ekonomice přednášel, na příklad v rakouské ORF1 v roce 1988, nebo na sjezdech italských komunistů v Turíně a Miláně...
Nečekáte že tento produkt své doby může býti pravicovým, či dokonce ekonomem, že ne..
to by byla totiž velká naivita od Vás...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
To je spíš Klausova transformace...socialismus vypadá jinak
(Regia, 23.11.2008 1:44:08)
Odpovědět
Hmm, nemluvíte o Augusto Pinochetovi Ugartem...že ne?! Dole píšu o Klausovi, tam směřujte podobné myšlenky.
Ekonomický liberalismus není jedinou alernativou k socialismu. Jistěže bych byl raději, kdyby VK se vydal cestou liberalismu podobně jako Pinochet, ale obávám se, že ekonomický liberalismus je s demokracií neslučitelný a že direktivní zásahy do ekonomiky jsou pro racionálního demokratického politika nutné...jinak jím nebude dlouho a lid si stejně zvolí někoho, kdo bude zasahovat ještě intenzivněji.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Fašisté vzpomínaji na fašistu a vraha
(Psycholog, 23.11.2008 16:55:14)
Odpovědět
Pinochet je fašístická a brutální svině.Můžeme být všichni rády,že už tady neotravuje.Hitler byl vedle něho mírumilovný člověk.Jenom fašisté na něj nemůžou zapomenout.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Bože ty seš blbec!!!
(Lukáš, 23.11.2008 21:17:20)
Odpovědět
Chtěl jste snad říci, že komunisti na něj nemohou zapomenout, vždyť celý tenhle trapný rozhovor o Pinochetovi rozpoutal jeden z nich (z vás)...
Komunisti a Vy mezi nimi se zřejmě velice rádi rochníte v krvi a když už této své choutce nemohou popustit uzdu, ukájejí se aspoň na mrtvole tohoto člověka...a kdo je tedy bestie?
Zdá se, že naši rudí obžalobci Pinocheta nejvíce litují toho, že se nemohli jeho poprav nebo aspoň jeho vlastní popravy zúčastnit. Jak se od obrazu Pinocheta, který jste nastínil, lišíte? Jediné, co chcete je krev...hajzle rudej!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Fašisté vzpomínaji na fašistu a vraha
(ANTI, 23.11.2008 22:13:58)
Odpovědět
Kéž bys nás i ty neotravoval stejně, jako komouše neotravuje Pinochet, kreténe! Platí pořád totéž: proč jen nelze vyměnit jeho život za ten tvůj?!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Fašista nebo komunista? V Chile ani tady žádný rozdíl...
(Lelek, 23.11.2008 23:14:44)
Odpovědět
...až na to, že Pinochet je už po smrti a naprostou většinu komunistů to v nejbližší době čeká. Všechny zrůdy 20.století pomalu ale jistě vymírají a to je dobře. Vašimi slovy: "už nás nebudou otravovat" se svými psychopatickými rudohnědými žvásty. Konec komunistické strany se u nás dá očekávat během 10-ti let, prostě jí pochcípá členstvo!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Pinochet je po Hitlerovi nejbrutálnějším vrahem
(Nezymsl, 15.2.2009 23:40:18)
Odpovědět
Ale nepovídej! Generál Pinochet je nebo byl
demokrat a hrdina, který zachránil Chile před komunismem. Současná vláda Španělska a stou-
penci komunismu, kteří nebyli vymazáni po občan-
ské válce, dělají z Pinocheta zrůdu, zatím co
tento generál zabránil vyvraždění 14 tisíc
obyvatel, kteří byli na seznamu! Nynější šéfka
Chile, prokomunistka, obdivovatelka Castra by
měla odejít...!
Klaus, kremelský agent dojde své odměny, ale
jiné, než dostal od plk. Putky Putina!
Jeho éra skončí s předsednictvím ČR v EU 30.6.!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Pinochet je po Hitlerovi nejbrutálnějším vrahem
(Nezymsl, 15.2.2009 23:40:19)
Odpovědět
Ale nepovídej! Generál Pinochet je nebo byl
demokrat a hrdina, který zachránil Chile před komunismem. Současná vláda Španělska a stou-
penci komunismu, kteří nebyli vymazáni po občan-
ské válce, dělají z Pinocheta zrůdu, zatím co
tento generál zabránil vyvraždění 14 tisíc
obyvatel, kteří byli na seznamu! Nynější šéfka
Chile, prokomunistka, obdivovatelka Castra by
měla odejít...!
Klaus, kremelský agent dojde své odměny, ale
jiné, než dostal od plk. Putky Putina!
Jeho éra skončí s předsednictvím ČR v EU 30.6.!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: krvavost ?? německá ??
(Ruský špion, 22.11.2008 0:02:14)
Odpovědět
No, jestli se Němci vyrovnali se svou minulostí těžko říci...Rusové a Američané je přinutili se s ní vyrovnat.
Vaše záliba ve studiu genealogie zřejmě nedosahuje tak daleko, aby jste dokončil jméno velikého Josifa...který tak nějak nebyl Rus, že? Ostatní členové ústředního byra až na Lenina byli ukrajinští Židé. Možná by bylo dobré říci, že Eichmann do SSSR nejel jen tak ze soukromého pocitu, ale že tam byl vyslán řádně zvoleným představitelem státu...což nelze říci o Stalinovi, který se zvolil tím, že podtrhl židli pod Trockým, před nimiž se na tuto židli zvolil Lenin tím, že se k ní probojoval v čele zfanatizované skupinky nejchudších dělníků (kterou ozbrojil za peníze německých zbrojařů)...40%Němců pro Hitlera versus 4%Rusů pro Lenina, hmm.
Možná, že jste si nevšiml, ten zvuk, kterým se lidé dorozumívají, tzv. "řeč"...ruština-čeština a němčina-čeština...nic? Pokud vím, tak z genetického hlediska je nejvíce Čechů podobných Bělorusům...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
vaše rétorika je stejná jako nacistů..
(Dan, 22.11.2008 13:30:19)
Odpovědět
1/ jedno z nejznámějších jmen světa není třeba vypisovat celé.. leda že byjste byl méně chápavý než školák
2/ ano, němci se s tímto problém vyrovnali, dodnes se omlouvají aplatí Izrealcům, Polákům, neuceně nasazeným.. nic takového neudělali a nedělají Rusové, nástupce sovětského svazu.
3/ Nechápu proč zde zcela v duchu nacistické idelologoie o slovanských rasách vyzdvihujete naši genetickou příbuznost s Ruskem ???
4/Pro mě jako člověka liberálního a nerasistického je zcela jedno komu jsém blíž geneticky, mě zajímá způsob chování, uvažování, kultura těch lidí.
A tady my máme mnohem blížre k lidem na západ nežli k bývalému sovětskému svayu a jeho nástupcům.
5/Vaše téze že pionočet je větším masovým vrahem nežli Stalin je světově unikátní, ojedinělá a myslím že by s ní nesouhlasili dokonce ani Rusové :)))) Pobavil jste mě.
6/Ano, aichman, byl spolu s generálním inspektorem-budoucích německých koncentračních táborů Theodorem Eikem a jeho pravou ruků Kleinem obkoukat systém lágrů v sovětském svaze a podle jejich vzoru ho zavedl.
To jsou holá fakta.
7/ Ano, Hitler žil v demokratickém státě a jako v takovém, narozdíl od tyranského SSSR, byl legitimně zvolen naprostou menšinou Kancléčřem, bylo to 24,8% hlasů.
Až potom se z něj stal proti vůli většiny národa diktátor.
Jeho národ ho před zvolením prostřednictví policie několikrát věznil a spáchal na něj 72 atentátů, z nichž 7 se povedlo zraelizovat, žádný však Hitlera nezabil.
Není to německo kde má dodnes Hilter pomníky, je to naopak Rusko kde pomníky Stalina i Lenina tyčí se dodnes.
Již ted pozoruji, že vedu debatu s demagogem popírajícím fakta, tedy s Vámi.
A konečně, jelikož pracuji s velkými obnosy peněz, každoročně procházím náročnými psychotesty osobně a procházím, dá se říct něco podobného o Vás ????
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Co pořád máte s těmi nacisty?
(Ruský špion, 22.11.2008 15:14:54)
Odpovědět
1) Celý výpis jména by Vám osvětlil, že Stalin nebyl Rus. Přišlo mi zvláštní, že Klausovi vytvoříte málem matriční zápis a Stalina necháte bez jeho gruzínského jména.
2) Já vím, že předsedou vlády Spolkové republiky se stal málem sudeťácký revizionista. Že se Němci všem omlouvají je pěkné, ale na druhou stranu měli na svém území ještě před časem západní skupinu armád SSSR a dodnes tam jsou desetitisíce amerických vojáků - jestlipak by se omlouvali bez těchto strážců míru?
3) Ze stejného důvodu, proč Vy vyzdvihujete příbuzenství s Němci. Zas ten Váš dvojí metr.
4) To je samozřejmě možné. Bylo by zajímavé zjistit, co si o naší kulturní podobnosti myslí ti Vaši milovaní Němci. V německých učebnicích se dozvíte, že Karlova univerzita je nejstarší německá, Praha je německé město apod. Dodnes se vzpomíná na to, že Hindenburg říkal Hitlerovi "ten český kaprál" (jistě s úctou), nebo že jeden z mála oficálně svržených císařů Václav IV. byl velmi český, český král.
Vy se můžete k Němcům lísat, jak chcete, je otázkou do jaké míry to oni považují za projev kulturní podobnosti.
5) Hmm, myslím, že jste na prvním stupni ZŠ zanedbal předmět zvaný čtení. Autorem podivného příspěvku je jakýsi student. Je pravda, že na disinterpretaci mých slov jste odborník, ale aspoň kolonku autor by to chtělo přečíst.
6) První koncentrační tábory stavěli Britové v jižní Africe pro Búry.
7) Naprostá menšina, o níž mluvíte byla největším vítězstvím německé politické strany v dějinách této země. Navíc pletete německou ústavu tak, že náprava by vydala na další příspěvek! To jste germanofil?!
Proti vůli národa, který pod jeho velením dobyl celou Evropu?! To má být vtip? Italové se také tváří, že je čtvrtstoletí ovládalo dvěstětisíc černých košil:-)
Tohle je velice zajímavé, v které civilizované zemi se "vězní prostřednictví policie". Dobře, že jste připomněl, že výmarská republika neměla daleko k policejnímu státu. Kdyby byli Němci tak kulturní tak nemuseli Hitlera věznit, aby nebyl zvolen.
V civilizovaných státech často řešíme problémy atentátem, taky hezké.
K psychotestům Vám gratuluji, jste skutečně nadaný.
Ano, Němci se důsledně zbavili všeho, co odkazuje na dějiny Německa takových jaké byly - dějiny (netvrdím, že neslavné) národa válečníků a dobyvatelů. To má být kulturní, že se Němci tváří, že Bedřich Veliký nebo Bismarck jsou napůl pohádka?
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
vy zdůrazňuje tu slovanskou příbuznost, já se jí směju
(Dan, 23.11.2008 1:21:29)
Odpovědět
.....ale nezanedbal, jenom jsem se domníval, že i ta druhá, taktéž puberální přezdívka je Vaše.
Všimněte si, že zatímco já se v diskuzi podepisuji svým jménem, vy se skrýváte stejně jako kryptomarxista Klaus za jakési stupidní slůvka... Ruský špiooon.
Je to křivé, tak ruské...
Už tím samozřejmě tuto diskuzi degradujete a svědčí to hodně o úrovni.
Nemám žádný dvojí metr, zatímco Vaše nacionalistické teorie se neopírají o nic víc než hystorické bajky, těžko můžete popřít, že u nás i po odsunu zůstala hromada Miilerů, Hermanů, šnajdrů atd. atd.
Otevřte si telefonní seznam. Tisíce čechů má svoje příbuzné v Rakousku i Německu.
Nějak jste se mylně chytil toho Německa, já nejsem germanofil, jenom jsem poukázal na fakt, že Němci se narozdíl od zabijáků z východu omluvili a uznali svoje zločiny.
Doporučuji fil Katyň třeba se proberete.
Jsem zastáncem EU, nikoliv nějaké nacionalistického paktu se slovanskými bratranci, páchnoucími vodkou a krví.
K těm americkým vojákům, i zde jste uplně mimo, tito jsou zde zcela dobrovolně již od roku 1971 když chtěly základnu přemístit, německo bylo proti, je to ekonomický a bezpečností přínos pro Němce.
To jste asi nevěděl, že už v 1971 chtěli zrušit američané Augsburg, že...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
ještě k podu 1/
(Dan, 23.11.2008 1:41:47)
Odpovědět
- nevvytvořil jsem rodině pana Pružinského žádný matriční zápis, provalilo se to přez novináře.
- už jsem Vám napsal že mi vadí to skrývání identity, asi se shodnem natom, že to Stalin nedělal a vládl SSSR, jehož součástí byla i Gruzie.
.. víte, že Rusko není součástí EU, nýbrž politický a vojenský nepřítel, aktivně provádějící politiku vyhrožování zbraněmi, vydírání surovinami a špionáž na všech uurovních, za této situace je přítomnost tak prorusky orientovaného muže na postu hlavy našeho státu minimálně pro naši vlast škodlivá, neřku-li nebezpečná...
opět tedy srovnáváte, demagogicky, nesrovnatelné...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Bod 1 je pro Vás zjevně stěžejní...
(Lukáš, ruský špion, 23.11.2008 20:26:01)
Odpovědět
Neskrývám se za žádnou přezdívku, jen jsem kvůli Vašemu extrémně konfrontačnímu stylu zvolil nick, který měl zabránit objevu, ke kterému byste jistě dospěl, že totiž jsem ruským špionem (bohužel zjevně neúspěšně, neb neustále opakujete jak blízko mám k Rusku). Chtěl jsem tím upozornit na to, že nikoli špionství, ale rozum a srdce dovedou člověka k sympatiím k Rusku. Pokud je něco "křivé, tak ruské", pak je to jistě Vaše potrhlá špionománie.
Ano, odvozovat příbuznost od německých příjmení je vpravdě zajímavé, zvláště, když odmítáte evidentní jazykovou příbuznost, kterou jedinou jsem zmínil...až do Vašeho genetického expozé s Němci jsem jedinkrát nemluvil o vědeckými testy prokázané příbuznosti s Bělorusy, kterou jsem zdaleka nenadřazoval nad příbuznost jazykovou. Mimochodem nacisté určovali židovský původ velice podobně Vašemu telefonnímu seznamu...pomocí jména, či zápisu v matrice.
Je pravda, že se mnohem více ztotožňuji se západoslovanskými Poláky, než s Rusy...to ke Katyni.
Čirá demagogie...EU nebo Rusko...to je Váš výběr? Obecně, soustavně osočujete mne z demagogie, ale dopouštíte se jí takřka výhradně Vy. Například je zcela snadno dovoditelné, že moji "obránci míru z USA a SSSR" jsou hyperbolickým vyjádřením mnoha mezinárodních mechanismů, kterými bylo Německo zneškodněno po 2.sv.v. a donuceno k nekonečným omluvným gestům. Nadhled Vám buď chybí, nebo se demagogicky chytáte nepodstatných věcí zcela vědomě.
Poslední odstavec je naprosto přesně tím, co jste mohl říci na počátku a nikdo by se s Vámi nebavil. Pokud považujete Rusko za nepřítele a každého, kdo na něj neplive za špiona, pak to mnoho vypovídá o Vašem konfrontačním poststudenoválečním smýšlení!
Pro Vás je "demagogicky nesouměřitelné" vše, co se od Vašeho svrchovaně správného černobílého vidění světa sebemíň odlišuje...a to chcete Rusům a vlastně i Němcům předhazovat totalitní minulost.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
to je naprostý nesmyls co píšete
(Dan, 24.11.2008 19:56:36)
Odpovědět
a zejvně pramení z neznalosti němců, jelikož jsem v německu, ve Frankfurtu Am M. žil a pracoval 2 roky, dobře znám jejich drtivě cětšinový postoj k jejich minulosti, zkuste někde říct něco obdivného třeba v baru o nacistech a hitlerovi a dostanete přez hubu.
Jsou velice hákliví na tyto věci, kající a skutečně poučení.
Dávno mají silnou samostatnou a vysoce moderní armádu, přesto nikomu nevyhrožují a naopak se dosti brání i účasti v mnoha misích NATO.
čili zablábolil jste opět v duch rusofilní demagogie čirý blaf.. vycházíte z ruské mentaluity, že jedině násilím lze dosáhnout kajícnosti, ano v rusku ano, v kulturní a morálně vyspělé západní Evropě NE.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
A ZASE!!! já už se mohu jen smát.
(Lukáš, 25.11.2008 18:16:40)
Odpovědět
Jak už jsem zmínil, Němci mají tendenci přehlížet svou vlastní historii, respektive dělat jako by se jich netýkala. Ostatně, vůdce taky vykřikoval o válce zkažené aristokratrickými kretény...a dnešní neonacisté taky nemají rádi Hitlera...Německo totiž minulé války prohrálo. Němec s průměrnou inteligencí snadno zjistí, že jakákoli další válka by byla nesmyslná a předem prohraná (vždyť i ES jsou tu hlavně na Německo).
Když vysvětlím, že jsem nemyslel jen vojenské síly USA a SSSR, Vy stejně jinými slovy znovu zopakujete svou mantru. Pokud se kaju, nikdy nikdo nemůže vědět jestli to tak není proto, že už nemám sílu k odplatě.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
blábolení pokračuje dál...
(Dan, 28.11.2008 23:51:02)
Odpovědět
ne, nezavírají oči, shédl jsem sám za dobu pobytu v německu množství dokumentů o nacismu, i na busovém či vlakovém nádraží ve Frankfurtu koupíte knihu o Hitlerovi.
Děti se učí už od základní školy o holokaustu, Hitlerovi a 3. říši jajko jasném zlu.
V Berlíně je jedno náměstí, které je věnované jenom holokaustu, kam se hnete máte nápisy o tom, kde byli popravování židé, mentálně postižení lidé, atd. atd.
Vy prostě bezostyžně tady lžete nebo prostě jenom nevíte ????
Nic podobného neexistuje v Rusku, tam naopak dodnes nosí květiny k sochám Stalina a Lenina a obdivně vzpomínají na ty časy...
Jak vidím, ten barbarský pocit, ve Vás vězí opravdu silně, vůbec nechápete mentalitu západních lidí... jste příliš poznamenaný Ruskem a jeho metodami.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: A ZASE!!! já už se mohu jen smát.
(Simona, 8.12.2008 22:01:21)
Odpovědět
Lukáši, se zájmem jsem si četla tvoji slovní přestřelku s Danem a píšu Ti, protože s Tvými názory plně souhlasím. Dan si patrně myslí, že když prchne od čerta k ďáblu, že se zachrání... Ale Česká republika už nesmí patřit ani Putinovi, ani Sarkozimu s Merkelovou. Tito mají pouze zájem jen o naše území, přes které je EU spojena s Ruskem, co by zdrojem energií a surovin a významné odbytiště výroby EU. Obyvatelstvo ČR je nezajímá. Až naivně vlezem do zlaté klece, kterou nám EU otvírá, tak se za námi navěky zaklapnou dvířka této zlaté klícky a budem jen hejno papoušků, kteří budou rádi, že dostanou občas trochu nazobat.Československo vzniklo v r.1918 díky politické podpoře USA. Proto USA je jediná světová velmoc, pro kterou svéprávná a demokratická Česká republika s jeho svobodným obyvatelstvem má ještě nějakou cenu.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: krvavost ?? německá ??
(Zahroudil, 15.2.2009 23:51:45)
Odpovědět
Soviet Spy!
Německo se se sví nacistickou minulostí vyrovnalo, Rakušané však nikoliv! Do 60. let nevěděli, jsou-li Němci nebo něco jiného!
V roce 1938, v době Anschlussu, Rakušáci hlaso-
vali pro Hitlera (honě přes 90 procent), byli
mezi poraženými státy, na válce vydělali, pro-
tože pode Staatsvertrasg z roku 1955 okupační
vojska z Rakouska odešla a byli volní a svobodní!
Měli veškeré výhody, jsou v EU, ale v NATO ne!
Vužívají veškeré vymoženosti v EU, pronacisti
se rozhtahují - Jörg Haider, buzerant, měl velký vliv na politiku a jeho komplici si moc
zahrávají!
Dement Klaus je prosovět a škůdce země! Země-
škůdci bývali trestáni na hrdle! O jeho zloči-
nech se budeme bavit po 30. červnu 2009!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: sedí na hradě gauner placený Putinem nebo jenom ješitný starý hlupák ?
(Prof.J.L., 25.11.2008 16:18:20)
Odpovědět
Klaus - hrobař české ekonomiky konce 90.let, zastánce agresivní ruské rozpínavosti, velký ekolog a nyní dle jeho slov již také disident je snad největší pohromou pro tuto zemi. Nálepku zemského škůdce z něj již nesundají ani jeho volitelé, kteří by se spolu s ním měli zodpovídat za jeho kroky a činy, kterými poškozuje pověst naší země. Nejsem sám, kdo se díky tomuto hovadu stydí za příslušnost k tomuto národu. Nelze li Klause v jeho krocích legálně zastavit, měl by ho Parlament odvolat z funkce.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Kdopak platí Vás? Amíci nebo eurofanatici?
(Lukáš, 25.11.2008 18:22:27)
Odpovědět
Ruskou rozpínavostí myslíte ochranu národních zájmů a hranic této země, že?
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Neděkujeme a nejezděre .....
(Soňa, 25.11.2008 16:51:13)
Odpovědět
Výhružka Klause, že nepřijede na Kongres ODS, je stejného rodu, jako výhružka rómů, že odjedou z Čech. Člověk není takovou výhružkou polekán,ale nadšen.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Srovnávejme srovnatelné ...
(Jiřina M., 22.11.2008 23:57:48)
Odpovědět
Srovnáme-li Klause se Švejnarem, zjistíme, že Švejnar je opravdu řádným profesorem ekonomie, který vyučuje, publikuje, je ve světě známa ceněn. Je to Čech žijící v Americe, mající občanství USA. Klaus je tajtrlík, který získal docenturu i profesuru během politické činnosti, tedy jednoznačně nestandardně až podvodně, ne tak, jak by se slušelo a patřilo. Navíc pochází ze Zakarpatské Ukrajiny, takže jeho kořeny rozhodně české nejsou.Navíc byl vychován v privilegované komunistické rodině.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Sama jste tajtrlík
(Regia, 23.11.2008 0:10:04)
Odpovědět
1) Švejnar pochází také z komunistické rodiny a to z velice významné a privilegované, diplomatické rodiny.
2) Rodiče pana Klause se nenarodili v ČR, pan Švejnar od 18-ti let není občanem ČR, celá jeho rodina jsou Američané a on sám je také už dávno hlavně Američanem.
3) Co je nestandardního na získání titulů během politické kariéry? Je to zvláštní, ale pan Klaus je mimořádně pracovitý člověk, takže nemožné to není.
4) Kolik Američanů zná Švejnara? Kolik Čechů nezná Klause? Počty budou asi stejné...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
pochop, že rusofil na českém hradě nemá co dělat
(Dan, 23.11.2008 1:24:44)
Odpovědět
, máme prezidenta který má katastrofální pověst v Evropě i v naší vlasti!
Naposled udělal naší zemi ostudu v Irsku, odsoudila to irská vláda i všechny velké strany.
Je to hanba !!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Jsme potěšeni pane Klausi ..
(Dalík, 23.11.2008 0:36:07)
Odpovědět
Výhružka Klause, že nepřijede na Kongres ODS, je stejného rodu, jako výhružka rómů, že odjedou z Čech. Člověk není takovou výhružkou polekán,ale nadšen.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
O tom jsme přesvědčeni pane Dalíku ..
(Klaus, 23.11.2008 0:46:48)
Odpovědět
Kdybyste Vy byl rád z návštěvy svého svědomí, to by v tom byl Kořistka...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Marxista Klaus ...
(Jiřina, 23.11.2008 16:57:14)
Odpovědět
Aniž bych se nějak zastával politiky a vystupování bývalého premiéra Miloše Zemana - je znám tím, že když chtěl rozčílit Václava Klause, položil mu otázku: „Pane Klausi, kde jste byl 17.11.1989?!“ Není mi známo, že by na tuto otázku pan prezident do dnešní doby panu Zemanovi odpověděl? Údajně měl v tento den přednášet v Košicích na téma, které mělo mít blíže k marxismu-leninismu, než k demokratickým principům?
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Klaus - škodlivý politik
(studenti, 24.11.2008 20:39:24)
Odpovědět
Václav Klaus dostává Českou republiku do mezinárodní izolace. Činí tak odmítavými názory na lisabonskou smlouvu, bojem proti globálnímu oteplování a reakcemi na řešení současné finanční krize. Klaus nejenom vládu nerespektuje, ale vede proti této smlouvě aktivní, celoevropskou kampaň se zničujícími důsledky pro postavení naši země. To vše nás efektivně dostává do izolace v mezinárodním prostředí Západu," samotnou vládu, aby zasáhla proti "destruktivním aktivitám" českého prezidenta.Jelikož podle ústavy za zahraniční politiku Česka odpovídá vláda, je podle něj na ní, aby proti "destruktivním aktivitám Václava Klause v zahraniční politice zasáhla".
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Klaus - škodlivý politik
(Trident, 25.11.2008 19:26:57)
Odpovědět
Opravdu se domníváte, že zahraniční politiku -podle ústavy - určuje vláda? Zodpovídá za ní, to ano...ale, jak vysvětlíte čl.63, odst. 1, pís. a, b, d, e? Nemyslíte, že toto dává prezidentovi velice široké pravomoce v oblasti zahraniční politiky? Víte, že existuje vážná diskuze o tom, zda podpis prezidenta republiky není zcela nezbytnou náležitostí mezin. smlouvy...a že tedy Klaus možná může přijetí LS zabránit jednoduše tím, že ji nepodepíše...možná by ho vláda spíš neměla dráždit:-)
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Klaus největší marxista
(Tomáš, 21.11.2008 15:07:43)
Odpovědět
Aniž bych se nějak zastával politiky a vystupování bývalého premiéra Miloše Zemana - je znám tím, že když chtěl rozčílit Václava Klause, položil mu otázku: „Pane Klausi, kde jste byl 17.11.1989?!“ Není mi známo, že by na tuto otázku pan prezident do dnešní doby panu Zemanovi odpověděl? Údajně měl v tento den přednášet v Košicích na téma, které mělo mít blíže k marxismu-leninismu, než k demokratickým principům?
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Klaus největší marxista
(sp, 21.11.2008 16:09:33)
Odpovědět
Udajne. Typicky blud. A kde byl Zeman???
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Klaus největší marxista
(Peťa, 21.11.2008 18:35:43)
Odpovědět
Jeden větší blbec než druhý.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Klaus největší marxista
(Dalík, 21.11.2008 18:48:41)
Odpovědět
I když si otevřete konzervu, najdete tam vzkaz od Pavla Béma, že nabídka místa předsedy poslanecké sněmovny Paroubkovi je zrada ideálu. Pražský primátor poslušně vykonává strategii svého hradního šéfa: co nejvíc oslabit ODS, co nejvíc oslabit pozici republiky před nadcházejícím předsednictvím v Unii. Hradní pán pojal své disidentství tak důsledně, že ani nešel na oslavy 17. listopadu. Bém jako viditelná hlava kritiků zamlžuje podstatu prohry ODS: voliči volili proti reformám, i přesto, že byly podstatně méně zásadní, než by odpovídalo programu a zaměření ODS. Bém prodává Klausův déšť, když vytváří dojem, že pokud by vyhodil Topolánka ze sedla, že by vyhrál volby a poté by byl důslednějším reformátorem než on. On by ty volby nejspíš prohrál ještě hůř, než se to povedlo Topolánkovi. Ale o volby tady nejde, tady jde o podkopání českém pozice v EU. Bém hází klacky pod nohy nejen Topolánkovi,ale celé ODS.Bém je největší škodná v tomto státě.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
ano, máte pravdu
(Dan, 22.11.2008 13:17:31)
Odpovědět
Největší škodnou je stále Klaus, ale Bém je jeho prodloužená ruka.
Naštěstí Bém nemá podle průzkumů žádnou šanci, což je i pro mě znamením, že Klauzova eera je definitivně minulostí.
Topolánek ho neměl podpořit prezidentem, ten gauner mu zato vrazil nůž dobřicha nyní.
Aspoň se i v ODS převědčili co je to za charakter, ten jejich čestný předseda.
Je to prostě agent Moskvy, on, Zeman - který ho tak podporuje, i šlouf.
Důkazy na ně už se pomaličku sypou.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
marxistický ekonom, potomek ruských komunistů,
(Daniel K., 21.11.2008 21:34:01)
Odpovědět
kurevník, narcista a rusofil.
Kdo uhodne okom jsem to psal...
Ještě napovím, že rodiče jeho ženy jsou též komunisté, otec dokonce důstojník STB.
Působyl mimo jin. v elitním komunistickém prognostickém uustavu, se soudruhem Dlouhým, Randorfem, Zemanem, Komárkem a dalšími komunisty.
Kdopak to může být???
Přesto že jeho pravé příjmení je ruské, kamufluje ho německým, které si jeho rodina přidělila aby byla lépe maskována.
???
Kdo uhodne kvíz ??
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: marxistický ekonom, potomek ruských komunistů,
(sp, 21.11.2008 23:06:39)
Odpovědět
Daniel K.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: marxistický ekonom, potomek ruských komunistů,
(Politolog F.K., 21.11.2008 23:49:13)
Odpovědět
Je to největší světový odborník na klimatologii
a specialista na mezinárodní právo,zejména na Lisabonskou smlouvu.Nositel vyznamenání od Putina.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
ano, přihořívá... ! :-)
(Dan K., 22.11.2008 13:06:26)
Odpovědět
budeme tedy pokračovat v líčení této charakterní osůbky...
tento muž coby náš ministr financí přivedl k bankrotu náš bankovní systém, coby premiér způsobil rozbití středopravých koalic - není totiž schopen komunikace s partnerem
tento muž způsobil svojí rusofilskou tyranokracií rozkol v naší největší pravicové straně a její rozštěpení na US
tento muž když odcházel od moci, byla naše země v recesi, růst HDP 1%, podniky zdecimované kuponovou privatizací museli být z velké části přeprivatizovány.. a proč ?
on totiž odmítal vstup zahraničního kapitálu..
Já se ptám, neměl by tento člověk převzít plnou zodpovědnost zato co zde napáchal ???
Namísto toho sedí na hradě a dál škodí naší vlasti v zahraničí.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: ano, přihořívá... ! :-)
(sp, 23.11.2008 10:38:03)
Odpovědět
Pokud nekdo mluvi o bankrotu naseho systemu ve svetle udalosti krachu bank ve svete nemuze byt normalni clovek, ale magor. Vsechny avse blaboly jsou tomu podobne, vykriky bez argumentace, proste stranicky ukol rodneho komunisty.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
ano náš bankovní systém už jednou bankrotoval..
(Dan, 29.11.2008 0:00:30)
Odpovědět
bylo to v letech 1996-1998, za vlády komunistického pseudoekonoma Václava Pružinského zvaného Klaus, nynějšího prezidenta.
Po privatizaci bank, které provedl až socialisté, paradoxně se chovali mnohem pravicověji nežli Klaus, byli nastaveny mnohem tvrdší podmínky pro uvěry a hypotéky, díky nimž dnes naše banky nepodlehly současné krizi.
Není to silná koruna, jejíž hodnota neodráží nic než momentální zájem spekulantů, nýbrž už jednou Klauzem způsobená krize našich bank.
Ještě připomínám, že tehdy dělal Pružinský přesně to, co kritizuje nyní u Sarkoziho, tzn. oddlužoval i opakovaně nesmyslně nefunkční firmy, jako např. Zetor 5 miliardami a další podniky. Tím udržoval umělou zaměstnanost.
Z prostředků z privatizací pokrýval státní rozpočet a chlubil se jeho relativní vyrovnaností.
Choval se jako prostý socialistický ekonom, jímž taky je, od bolševiků na komunistických univerzitách se žádné ekonomii naučit nemohl, nebylo tu odkoho.
A pro vaši informaci, ani já ani můj otec či matka jsme nikdy nebyli ani ve svazu mládeže, natož v KSČ.. což se o rodině Pružinských říct rozhodně nedá.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: marxistický ekonom, potomek ruských komunistů,
(G. Švěrčina, 16.2.2009 0:02:20)
Odpovědět
Ale kdepak! Mistra Zeměkoule není ani tak známý
klimatolog, jako velmi známý klimakterolog
s gypsem,k terý mu prorůstá mozek, až do jeho
stoupenců a obdivovatelů - např. Petra Macha,
s novou partají s beranem! Jenomže beran je
ušlechtilé a potřebné zvíře, zatím co "vybitý"
beran Klaus je už zvíře "na maso!, k ničemu už není!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus, jediný kritik marxismu
(Daniel Makay, 22.11.2008 18:11:29)
Odpovědět
Prezident Klaus je v současnosti nejlepším politicky vyzrálým prezidentem na světě. Jak sám o sobě prohlásil je disident EU. Já se hrdě hlásím k tomuto disidenství také. V současné době je důležité, aby se všichni takto smýšlející lidé sjednotili kolem pana prezidenta a založili funkční konzervativní stranu.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Klaus, jediný stoupenec marxismu
(historik, 22.11.2008 20:13:58)
Odpovědět
Neexistuje nikde v žádné postkomunistické zemi
současný politik,který má tak temnou minulost,jako právě Klaus.Výchován v komunistické rodině,kde oba rodiče věrně sloužili KSČ a jejich syn ztoho měl přiměřené výhody.Na prognostickém ústavu ČSAV,kde byl zaměstnán,odmítl Miloši Zemanovi podepsat v roce 1989 petici za propuštění Václava Havla z vězení.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Čoveče, co si myslíte, že je marxismus? To není žádný tajemný kult...
(Trident, 22.11.2008 20:42:17)
Odpovědět
Co přesně je tak temného na věrnosti komunistické ideologii? Je to možná projev duševní úchylky, věřit v marxismus, ale že by to bylo zavrženíhodné...
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus marxistický ekonom hrající si na konzervativce
(Dan, 29.11.2008 0:04:51)
Odpovědět
Uvědomuješ si ke komu se hlásíš ??
A proč, jenom proto, že on je stejně jako ty eurokeptik.. ??
A to ti nevadí jeho rusofílie ? Nevadí ti jeho původ, politické prostředí v němž vyrostl ??
Kašleš nato, že dostává národní ruské ceny od Putina ?
Je ti fuk, že jeho knihy sponzoruje Gasprom ??
Nic z toho ti není proti srsti ??????
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
nazývejme lidi jejich skutečnými jmény... tedy pružinskyyy nikoliv klaus
(Dan, 29.11.2008 0:08:27)
Odpovědět
dost už bylo toho lhaní...
Jenom by mě ještě docela zajímalo, jestli konzervativec Makay ví, že Klauzovi složky v kartotéce STB byly zčásti vyprázdněny a že jeho tchán je estébácké hovado ze slovenska ??
Víš to dane ???
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus, jediný kritik marxismu
(Dan, 29.11.2008 0:12:14)
Odpovědět
Takže ten komunistický prognostik, může podle tebe vést skutečnou konzervativní stranu jo ? :))))
A kolik znáš ve světě šéfů konzervativních stran, třeba v británii, jejichž rodiče byli oba až dosmrti komunité, a ten šéfík aktivní činitel svazu komunistické mládeže ??
Klidně si založe konzervativní stranu, ta do společnosti patří,.. ale bez té kreatury, nasazené sem z Ruska.
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus, jediný kritik marxismu
(Terka Zullá, 16.2.2009 0:07:17)
Odpovědět
Danieli Makayi! Jsi pěkně vymakaný, na dementa
Klause jsi hrdý jedině Ty a Alena Páralová, dáma v přechodu! A takové se zamilovávají do každého
blba! Obvykle v takovémto stavu mysli to maí
vymyté!
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
PROBERTE SE KONEČNĚ !!!
(KarelKarel, 22.11.2008 20:07:30)
Odpovědět
Ovládají vás z Temných světů, a to díky vašich voleb, které jste učinili v minulosti a které činíte neustále i dnes. Přijímáte ten ovládací program. V něm je i tohle všechno, co tady máte - pseudo prožitky, pseudo názory, pseudo snahy - to je jen program, ve kterém jste uvízli. Tak se konečně proberte, zakletí z vlastní viny. Změňte se, a pochopíte víc. Pak se vysvobodíte. Teprve vás poznání svobody čeká. www.nebe-lidem.cz
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Tak takový příspěvek jsem zde neviděl více než rok:-)
(Trident, 22.11.2008 20:14:36)
Odpovědět
Ne, že by mi andělé světla zvlášť chyběli, ale je příjemné najít mezi vší tou politikou něco takového.
Už se Václav Klaus seznámil s Vaším učením nebo se pořád seznamuje?
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: Tak takový příspěvek jsem zde neviděl více než rok:-)
(KarelKarel, 25.11.2008 16:28:27)
Odpovědět
Už se seznámil jak on umí.
Více na
http://www.vesmirni-lide.cz/obr_bar4000/obr4004.jpg
Zobrazit/skrýt komentář
|
Zobrazit/skrýt větev
|
Zobrazit vše
|
Skrýt vše
Re: 1968: Klaus, jediný kritik marxismu
(Dr.Str., 24.11.2008 19:04:14)
Odpovědět
Docela mě pobavila ta část, kde se popisuje, jak bylo nutné nabrat jakékoli odborníky, hlavně když měli skvrnky na kádrovém profilu :-).
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:
Trvalé přihlášení
Čtěte také
ePortal.cz
Rath jako Horáková? Ale fuj, paní doktorko!
Petr z Břeclavi byl nejdříve dealer drog, nyní gymnasta amatér. Co se objeví příště?
Udání na rasistu Karla Čapka
Izrael má právo zaútočit na iránská jaderná zařízení
Každý má svou cenu. A Rath byl sotva druhá liga…
euPortal.cz
Jestli si Kanada myslí, že ubližujeme Cikánům, tak ať si je nechá
Policie šetří Kalouska, Tluchoře a Kočí
Eurabia.cz
Protiimigrantské násilnosti v Řecku. Rozlícení Řekové použili proti ilegálům i bagr
Francouzský prezident vyzván k přijetí islámu
FreeGlobe.cz
Nahrávej, posílíš mír!
Špehovací motýl: Izrael vyvinul hmyzího drona pro sledování uvnitř budov
euServer.cz
Slovanské národy si dnes připomínají Den slovanského písemnictví a kultury
Kubovo ministerstvo průmyslu a obchodu rozšiřuje spolupráci s Balkánem. Je nutné se zbavit závislosti na Německu
ParlamentniListy.cz
Advokátka Samková po utrpení kvůli Rathovi: Rozdejme samopaly
Němcová: Rath s eskortou ve sněmovně, to obletí svět. Riskujeme dobré jméno
Aktuálně nejčtenější
Další veřejnoprávní zvěrstvo ČT
Kanada má problém s českými Romy
Příčiny romské brutality v pěti bodech... A jaké jsou vaše argumenty, pánové Uhle, Kocábe, Liško a Kostláne?
Celkově nejčtenější
Jan Kraus zase převléká kabát, nyní větří modrou šanci
Dluhy Katky Neumannové, Smrt Petra Hájka
„Mohamed byl pedofil. Měl sex s devítiletou,“ šokoval kazatel
Články autora
Vyberte autora
Karel Ábelovský
Alexander Adler
David Adler
Aleš Dvořák
Ahasweb
Michael Anděl
Andrea Bartoníčková
Jiří Asher
Rodney Atkinson
Martin Bačkovský
Tomáš Balvín
Tomáš Bandžuch
Pavel Bárta
Zdeněk Bárta
Adam B. Bartoš
Marek Bartoš
Ladislav Bátora
Miloslav Bednář
Vojtěch Belling
Petr Bendl
Andrej Beňo
Jiří Berka
Alain Besançon
Štěpán Bicera
Miloš Bílý
Thorstein Bjornsson
Alena Bláhová
Jana Bobošíková
Aleš Boháč
Josef Maria Bochenski
K. H. Borovský
Pavel Bratinka
Pavel Bratinka
Štěpán Braun
Vlastimil Brázdil
Klára Bresslerová
Ivan Brezina
Ivan Březina
Tomáš Břicháček
Rebecca Brimmer
Pat Buchanan
Aleš Burda
Roman Buršík
Jiří Buzický
Milan Cabrnoch
Tania Diaz Castro
Kristýna Čechová
Martin R. Čejka
Zdeněk Čepelička
Jan Černý
Petr Černý
Andrea Cerqueirová
Miroslav Červenka
Jan Cieslar
Eva Clarová
Anthony Coughlan
Martin Daneš
Jiří Dienstbier
Petr Dimun
Jan Doležal
Michal Drotován
Jaromír Drábek
Dan Drápal
Jan Drbohlav
Pavel Drobil
Dušan Dvořák
Jan Dvořák
Ladislav Dvořák
Viktor Dvořák
František Enerlan
Euroskeptik
Hynek Fajmon
Zdeněk Fekar
Finrod Felagund
Ondřej Fér
Petr Fiala
Jozef Fiľko
Alain Finkielkraut
Fjordman
Egon Flaig
Oldřich Florian
David Floryk
Petra Fořtová
Martin Fott
René Franěk
Michaela Freiová
Anton Frič
Peter Frišo
Galadriel
David Goldberger
Tomáš Grulich
Zdeněk Guži
Tomáš Haas
Petr Hájek
Mojmír Hampl
David Hanák
Markéta Brožová Hanelová
Martin Hanus
Jiří Hanzlíček
Vojtěch Harok
Petr Hartman
Jaroslav Harvalík
Ivana Haslingerová
Petr Havlíček
Petr Havlík
Josef Havránek
Helm the Hammerhand
Roman Herzog
Robert Hibner
David Hibsch
Marek Hirato
Aleš Hlawatschke
Zbyšek Hlinka
Čestmír Hofhanzl
Jiří Hojer
Robert Holman
Martin Horák
Mojmir Horvath
Mojmir Horvath
Ludvík Hovorka
Radomír Hrabovský
Vladimír Hučín
Tomáš Chalupa
Pavel Chalupníček
Islám info
Ladislav Jakl
Jan Jakob
Břetislav Jakubec
Jeroným Janíček
Jaroslav Janouch
Stanislav Janský
Jana Javorková
Vít Jedlička
Richard Jecho
Zdeněk Jemelík
Ivan Jemelka
Josef Ježek
Petra Jirglová
Jiří Vyvadil
Jiří Jíše
Jan Kasal
Roman Joch
Tomáš Jubánek
Peter Jungwirth
Adam Juřica
Pavel Jurutka
Davor Kahofer
Karel Kaiser
Tereza Kakosová
Karel Kámen
Jaromír Kaňák
Jiří Karas
Lucie Kavanová
Antonín Kazda
Brian T. Kennedy
Jiří Kinkor
Václav Klaus
Zbyněk Klíč
Milan Knížák
Pavel Kohout
Jiří Kohoutek
Ondřej Kolomazník
Zdeněk Konečný
Jiří Koníček
Luděk Konopáč
Ondřej Konrád
Petr Kopáček
Karolina Kopecká
Jiří Korbel
Koruna Česká - Konzervativní platforma
Konzervativní občanské sdružení
Jan Kotlín
Robert Kotzian
Jan Koucký
Ondřej Koutník
Petr Koutný
Lukáš Kovanda
Václav Král
Jan Králík
Karel Kramář
Petr Kratochvíl
Jan Kratochvíl
Jan Kraus
Marta Krausová
Dominika Krejčí
Vítězslav Kremlík
Pavel Křepelka
Michal Kretschmer
Karel Krchňák
Lukáš Krivošík
Karel Kříž
Karel Kříž
Prof. Miroslav Krutílek
Karel Krychtálek
Tomáš Kryšpín
Vavřinec Kryzánek
Jan Kubalčík
Lenka Kučerová
Pavel Kula
Martin Kulhánek
Benjamin Kuras
Valentin Kusák
Jan Kužminski
Drahomír Kvasnička
Jaroslav Kysilko
Leopold Kyslinger
František K. Ladislav
Ivan Langer
Ivan Langer
Markéta Laryšová
Karel Ledvinka
Radim Lhoták
David Lipka
Pavel Liška
Robert Locke
Marek Loužek
LP
Jan Lukavec
Miroslav Macek
Petr Mach
Petr Mach
Tomáš Machula
Daniel Makay
Dušan Makovský
Jakub Malinovský
Michal Malý
Emanuel Mandler
Martin Mařák
Anatolij Marčenko
Rudolf Marek
Adam Mareš
Tomáš Marný
František Matějka
Tereza Mátlová
Ladislav Matuška
Marek Bartoš
Josef Mezera
Stanislav Mihulka
Aleš Misař jr.
Jiří Mitáček
Josef Mlejnek
Jakub Moravčík
Michal Petřík
Jaroslav Mrázek
Tomáš Munzi
Petr Musil
Josef Myslín
Ladislav Nádvorník
Miroslav Návrat
Petr Nečas
Ondřej Neff
Vladislav Nejedlý
Miroslava Němcová
Jan Neoral
Miroslav Nigrín
Odjinud
Tomio Okamura
Petr Olejníček
Břetislav Olšer
Oranžáda.cz
Karel Orlík
Miroslav Orzech
Kateřina Ošlejšková
Ondřej Vašíček
Vladimír Palko
Ondřej Palkovský
Radim Pařízek
Jiří Paroubek
Jan Patočka
Petr Paulczynski
Alexandra Paurová
Jiří Payne
Bohumil Pečinka
Martin Pener
F. Peroutka Jr.
Mária Pešeková
Tomáš Peter
Petr Petr
Lukáš Petřík
Jaromír Petřík
Michal Petřík
Miloš Petřík
Jindřich Pilc
Martin Pipek
Vlastimil Podracký
Pavel Pokorný
Jan Polanecký
Rudolf Polanecký
Antonín Polický
Robert Pospíchal
Hana Potická
Hana Potocká
Renata Pourová
Martin Prášek
Milan Prášil
Roman Pražák
Pavel Přeučil
Petr Příhoda
Jitka Přikrylová
Martin Procházka
Světla Prokešová
David Prokop
Marek Prokop
Josef Provazník
Prvnizpravy.cz
Vojtěch Rajec
Ivana Řápková
David Rath
Redakce
Markéta Reedová
Martin Rejman
Milan Řeřicha
Petr Robejšek
Romea.cz
Anna Jestrzebská-Rorty
Jakub Roth
Maciej Ruczaj
Alexandra Rudyšarová
Robert Vašíček
Olga Ryantová
Jiří Rybář
Claes G. Ryn
Tomáš Samek
Fernando Santiago
Vlastimil Šantroch
Roger Scruton
František Šebej
Jiří Selucký
Michal Semín
Martin Schmarcz
František Schneiberg
Jiří Schwarz jr.
Pavel Sibřina
Markéta Šichtařová
Josef Šíma
Robert Šimarek
Robert R. Šimek
Michal Simkanič
Bronislav Šimoník
Jana Šimonová
Petr Šimůnek
Jan Šinágl
Ondřej Šindler
Jaromír Šiša
Karel Skácel
Karel Skála
Jan Skopeček
Marek Skřipský
Zdeněk Škrobák
Igor Skúpy
Tomáš Škvrna
Jan Šlajs
Michal Slánička
Ondřej Šlechta
KČ Slezsko
Nela Šmídová
Jaroslav Smílek
Petra Sokolová
SOPL
Jakub Špeta
Dušan Šrámek
Luděk Staněk
Jan Šťastný
Zuzana Štefánková
Edvard Steinský
Lubomír Stejskal
Petr Štěpánek
Martin Stín
František Stočes
Vojtěch Štorkán
Martin Jan Stránský
Dušan Streit
Ivo Strejček
Jan Suchánek
Petr Suchý
Richard Sulík
Martin Sváček
Petr Švec
Jakub Švec
Jiří Svoboda
SODATSW
Peter Szendy
Lucie Talmanová
Tanečnice
Thorstein Bjornsson
Jindřich Tichý
Tomáš Tkáč
Vlastimil Tlustý
Jaroslav Tomčík
Alexander Tomský
Mirek Topolánek
Miloš Topolovský
Lukáš Trnovský
Petr Tryščuk
Filip Tuček
Věra Tydlitátová
Ota Ulč
Gabriel Urban
Jan Urban
Petr Václavík
Oldřich Vachala
Pavel Valíšek
Robert Vašíček
Stanislav Vejvar
Radek Velička
Václav Venc
Viktor Vereš
Jiří Verner
Roman Vido
Petr Vileta
Oldřich Vinař
Lumír Vitha
Lea Vojteková
Marek Vokšay
Alexandr Vondra
Václav Voseček
Veronika Vrecionová
Radim Vysloužil
Jiří Vyvadil
Jiří Wagner
Gabriela Wagnerová
Franz Werfel
Petr Witz
Jan Zahradil
Jiří Zahrádka
Filip Zajíček
Luboš Zálom
Petr Žantovský
Richard Zatloukal
Petr Zavoral
Marie Zavoralová
Milan Zeleny
Vladimír Železný
Jan Zeman
Vladimír Zeman
Ladislav Zemánek
Jan Ziegler
Josef Zieleniec
Pavel Zikmund
Jan Zima
Ferdinand Zimmermann
Dušica Zimová
Matyáš Zrno
Anketa
Krachující Řecko by si zasloužilo:
Odpustit veškeré dluhy 17,89%
Odpustit 50% dluhů 8,51%
Být ponecháno vlastnímu osudu 51,36%
Dostat další peníze z eurovalu 7,51%
Být "propuštěno" z eurozóny 14,73%
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Reklama