reklama
reklama

Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?

Autor: David Prokop | Publikováno: 28.3.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Že je poslanec Jirka osoba nesmírně flexibilní (řekněme až dimunovsky), o tom všichni víme. Naposledy v tomto směru zaperlil během prezidentské volby, kdy vynášel Klause jako českého dějinotvorce a zároveň v tom samém projevu zdůrazňoval, že se Klausovi pro jeho neoteplovací názory tůze smějí. Co ale předvedl v Moskvě, nad tím už zůstává snad i socdem rozum stát. Když mu tam soudruzi sdělili, že zatímco on s krvavě podlitýma očima (tu krev si ovšem musel namalovat šminky) horlil proti radaru, báťuška Putin se s Bushem zatím v klidu někde dohodl, začal kritizovat Topolánka, že nebyl tvrdý jako polský premiér Tusk.

Prý Topolánek nevyjednal ani zbla z toho, co prý mistrně dovedl Donald Tusk. Hm, hm, soudruhu, teď snad ještě od tebe čekáme něco kritiky na triko Topolánka, že nakonec tu budeme mít jen jeden usmrkaný second hand radar a zákeřní Poláci slíznou smetanu – budou mít rakety všelikého druhu! Nebo snad bude pozítří hořekovat, že je Klaus málo Kačerem?? Kdyby byl raději soudruh poslanec zticha, bylo by se mu bývalo podařilo lépe zakrýt, že nevěděl nic v tom konkrétním případě a co hůře – nepochopil, že Rusko a USA dělají velmocenskou politiku, která se mnoho neohlíží na to, jestli se Paroubek s Topolánkem momentálně škorpí nebo ne. Stejně tak generální tajemník Komunistické strany Číny nebere do třesoucích se rukou české noviny, aby zjistil, jaký že máme postoj k Tibetu.

Navrch to všechno soudruh poslanec zazdil a okorunoval tím, že prý Topolánek zkrachoval při jednání při své návštěvě v USA. Takže to, že Topolánek dojednal během několika málo měsíců sám co celá Evropská komise nezvládla nebo lépe řečeno nechtěla zvládnout za 4 roky, to je nic? Že to doslova během několika následujících dnů následovalo Slovensko, Maďarsko a Pobaltí, to je zřejmě taky důkaz celého diplomatického krachu?? Že šéf opozice musí vládu tvrdě kritizovat, to je samozřejmá a pochopitelná věc . Musí se to ale dělat trochu inteligentně a nemyslet si, že občané jsou dementní a nepamatují se, co dotyčný strejc kokrhal včera a předevčírem. Všechno má své meze.

To už snad Paroubek začal holdovat francovce jako soudruh senátor Mejstřík ... Ale to asi ne. Spíš jsme pořád u toho starého, u toho samého – Paroubek je zkrátka naprosto bezpáteřný, bez jakékoli ideologie kromě jeho vlastního osobního prospěchu. Udělá to, co po něm ZVENKU chce, nemá žádný názor, nemá žádné postoje. Za protektorátu by hajloval, v 50.letech by dával dohromady petice pracujících zasazující se o to, aby se věšeli třídní nepřítelé, za normalizace šmelil s estébákama a vekslákama, dnes udělá cokoli, aby se dostal k lizu. Když na to přijde, bude pro radar a bude největším přítelem neokonů v USA, když na to přijde, bude tvrdit, že Medveděv má dva metry a je hvězdou NBA. Bude-li to vyžadovat situace, bude se řehnit a poklonkovat na Hradě, změní-li se situace, bude chtít zakazovat Klausovi jeho názory, bude se pokoušet blokovat jeho zahraniční politiku, atd., atp.

Nedělám si žádných iluzí o tom, že jeden politik je lepší druhého jen proto, že je ve straně, která je mi obecně světonázorově bližší. Krade a lže se všude a fest - jde snad jen o tu míru a o představy jednotlivých politiků jak moc se dá občanům kálet na hlavy. Nesdílím ani názor, že politici jsou nějak významně horší nebo lepší než ostatní občané, kteří se přímo a aktivně na vysoké politice nepodílejí – Parlament dle mého celkem věrně odráží složení naší milé české společnosti. Přesto ale – Paroubku, jste vy to ale póvl! Někdy si to chce radši zablekotat do hrníčku, než něco vypustíte z úst. Blektat něco o proletariátu z vídeňského pětihvězdičkového hotelu se moc důvěryhodně nedá...

A strejda Škromach ( a dalších pár ve vedení, kterým se se snad dá věřit, že jsou opravdu sociální demokraté) mlčí, mlčí a mlčí. Že by byl opravdu dobrý tak leda k vyjednávání délky přestávek na svačinu??

 

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
2169 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


A stejně má bradavici
(Rozum, 28.3.2008 6:12:18)
Odpovědět
Celou slátaninu jsem nečetl, ale určitě to končí, že má paroubek Bradavici. Když je tedy osobní nenávist tak velká, což takhle vyzvat tu zrůdu, která nemá právo žít na osobní souboj?
Bezcharakterni hochstapler
(Jan H., 30.3.2008 6:55:41)
Odpovědět
Clanek verne vystihuje podstatny rys Paroubka: Bezcharakterni hochstapler. Na lisani se k nacisticko-teroristickym zlocincum je treba skutecne vyjimecna davka gaunerstvi...
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(Honza, 28.3.2008 7:09:28)
Odpovědět
Skvělý článek, skvěle vystihnutá charakteristika chameleona-prospěcháře soudruha puchejře.
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(děda Vašek, 28.3.2008 8:01:12)
Odpovědět
Pane Prokop neměl jsem moc v lásce M.Zemana pro jeho někdy až vulgární bonmoty,ale občas jako nyní sním musím souhlasit,to co jste napsal dnes o J.Paroubkovi,dokazuje ,že mezi novináři jsou lidé neslušní,neznalí,poplatní prostě POVL.
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(Johan, 28.3.2008 8:31:13)
Odpovědět
No podle mne autor skvěle a slušně popsal Paroubka tak, jak je, tedy jako zrůdu všeho schopnou. A tečka.
Lampasák může být jenom lampasákem
(fiala, 28.3.2008 13:24:49)
Odpovědět
Co řikáte dnešnímu vystoupení našeho premiéra-hulváta na tripartitě.Stydím se za něj,dělá nám všude ostudu.To je důsledek toho,že nevzdělanec dělá premiéra a navíc bejvalí "lampasák".Rozhodně nejsem příznivcem Paroubka,ale v tomto,je Paroubek daleko schopnější a vzdělanější.
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(David, 28.3.2008 13:34:31)
Odpovědět
Trošku srandovní, když někdo obviňuje někoho z nevzdělanosti a udělá při tom hrubou pravopisnou chybu a neví ani, kde se dělají mezery... :)))
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(Julda, 28.3.2008 15:27:37)
Odpovědět
Aha jediný argument fanatického modrého je hledat pravopisné chyby. Jinak s příspěvkem, na který reagujete souhlasím. Paroubek je neomalence, ale zdaleka ne hulvát a nevzdělanec jako Topolánek.
Re: Nepochopil...
(Jan H., 30.3.2008 7:00:15)
Odpovědět
Zrejme chapani obsahu textu nepatri k vasim silnym strankam. Pokusim se vam tedy pomoci vysvetlenim. Prispevek, na nejz jste odpovedel, naznacuje, ze kdyz nekdo nezvladnul ani ucivo zakladni skoly, ze od nej nelze ocekavat zadnne moudrosti... :-)
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(Milfried, 28.3.2008 14:14:29)
Odpovědět
Jediná jeho chyba tam byla omlouvat se. Naopak si myslím, že je potřeba do odborářské svoloči kopnout kdykoliv to situace umožní. Tito lidé táhnou celou ekonomikou jen a pouze dolů.
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(Praha-Vinohrady, 28.3.2008 14:42:29)
Odpovědět
Jako člen ODS se za svého předsedu rovněž stydím a jistě nejenom já.Je to velká chyba,že tací lidé uzurpuji moc a pak s ní nakládaji tak,jak kdysi komunisté.Udělali dobře odboráři,že omluvu nepřijali.Už jednou by Topolánek měl dostat za vyučenou.Lépe by bylo,kdyby okamžitě odešel a už se nikdy nevracel.
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(xxx, 30.3.2008 7:03:31)
Odpovědět
Obavam se, ze spis jste jen obycejny sprosty radovy lhar z kryptokomunisrticke strany Paroubkovych "sibalu", nez clen ODS... :-)
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(RSDr.J.K., 30.3.2008 15:02:20)
Odpovědět
Moc mne mrzí,že xxx mne označuje za nějakého "rozvraceče režimu".Pravda,že komunistou jsem byl,dokonce plných 28 let,ale po roce 1989 jsem poznal,co jsou zač a založil jsem v naší firmě OF a poté vstoupil do ODS,kde se plně totožňuji s jejím programem.Takže žádný kryptokomunista,ale bojovník za demokracii.
Re: Lampasák může být jenom lampasákem
(LEOŠ, 28.3.2008 14:49:38)
Odpovědět
Nakonec to potvrzuje i řebříček oblibenosti politiků,kde Topolánek je někde na předposledním místě,zatímco Paroubek na předním asi čtvrtém místě.I když nezajímám se tak o politiku,tak si myslím,že většina pravicových politiků je s menším IQ.Jsou to většinou spekulanti,kteří neobohacuji
naší společnost.
Nedelejte ostudu...
(Leos, 30.3.2008 7:05:41)
Odpovědět
Prosim, nedelejte memu jmenu ostudu tak primitivnimi prispevky!
Topolanek ma spise problemy se slusnym chovanim. IQ ma urcite nadprumerne. Prumer je kolem 100, Topolanek bude mit urcite vic jak 110. Ja odhaduji jeho IQ mezi 110 - 120, coz neni nejak zavratne vysoka inteligence, ovsem prece jen nadprumerna. Zabyvam se testovanim osob profesne, malokdy se mylim v odhadu. Topolanek ma problemy se sebeovladanim a bude to zrejme cholerik (typologie cloveka). Jemu nedochazi, kdy je neco vtip, nadsazka a kdy uz to prehnal. Rekl bych, ze trochu selhala jeho vychova, kdyz byl maly a castecne jeho excesy zpusobuji vrozene sklony k impulsivite. Otazkou vsak je, jestli ma takovy clovek reprezentovat nasi zemi v tak vysoke ustavni funkci. Podle me nema. Premierem by mel byt clovek podstatne kultivovanejsi.....
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(Olda, 28.3.2008 10:29:35)
Odpovědět
Výborný článek, přesná charakteristika a povaha soudruha Paroubka alias chameleona, který je pro KORYTO schopen všeho!!!!!!
Židovská vychytralost ......
(Kon, 29.3.2008 21:57:50)
Odpovědět
Rabín a kněz se srazí v autech. Obě vozidla jsou rozmlácená na maděru, ale oba klerikové vyvázli nezranění. Když se vyhrabou z trosek, rabín si všimne knězova roucha a hned povídá:
"Koukám, že jste kněz. Já jsem rabín. Podívejte na naše auta, nic z nich nezbylo, ale nám se nic nestalo. To je znamení od Boha. Bůh musel chtít, abychom se potkali a stali se přáteli a po zbytek našich dní žili svorně v míru."
"Plně s vámi souhlasím, to musí být božské znamení," přikyvuje kněz.
"A koukněte, další zázrak. Moje auto je úplně zničené, ale lahvi mešního vína se nic nestalo. Bůh jistě chce, abychom toto víno vypili a oslavili tak štěstí a naše setkání."
S těmito slovy podal rabín láhev knězi. Ten s jeho promluvou souhlasil, otevřel láhev a dal si několik mocných loků a podal láhev zpět rabínovi. Rabín zacpal špunt zpět do lahve a podal ji opět knězi. Kněz se udiveně ptá:
"Vy se nenapijete???"
"Ne, já raději počkám na policisty."
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(Julda, 28.3.2008 15:24:16)
Odpovědět
Já tu slátaninu četla a pobavila se jako vždy na tomto nenávistném portálu. :-))))
Takový jeden den pana Prokopa
(Rozum, 28.3.2008 18:55:14)
Odpovědět
Ráno vstane, venku sluníčko, chtělo by se mu usmát, ale.... JE TU PAROUBEK!.. Na chvíli zapomene, manželka nachystala chutnou snídani, dala pusu na čelíčko, ale... JE TU PAROUBEK! PAROUBEK JEŠTĚ DÝCHÁ! Čistí si zuby a nějaká nová zubní pasta ho zaštípe na jazyku: NO JASNĚ - PAROUBEK! KDO JINÝ! Jede do práce a před ním jede pomalu auto s měnší kubaturou. TO JE VOLIČ PAROUBKA! SOCKA, CO SE TU SERE! MÍT TAK KVÉR A MOCI HO SEJMOUT! V práci lidi makají, ale stejně.... něco cítí, něco není v pořádku........tak to probíhá celý den a nejhorší je usínání večer, kdy je jasné, že je naživu stále: PAROUBEK!
Topolánkův zázrak
(ekonom, 29.3.2008 20:07:53)
Odpovědět
Co je zjevení a co zázrak?
ZJEVENÍ - kdyby se ve vládě zjevil Duch svatý a řekl jim, že to dělají špatně.
ZÁZRAK - kdyby na to přišli sami.
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(dr., 30.3.2008 7:10:28)
Odpovědět
Obavam se, ze za Paroubkovymi ulety vseho druhu je jeho vazna dusevni choroba, jejimz jednim z projevu je jeho nezlomna vira v jeho "zvlastni poslani od nejake nejvyssi bytosti, o kterem nikdy nepochyboval"...
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku radar?
(Rozum, 30.3.2008 8:02:29)
Odpovědět
Tak napiste jaka choroba, co tak odhadujete?
Onemocnění premiéra
(Doc.MUDr.K.D., 30.3.2008 15:14:59)
Odpovědět
Jako supernativní lékař s atestací verelgativní a
ferionální léčby,mám dojem,že se často u premíéra projevuji známky známé spíš pod označením lederní
aspokutikum.Tímto onemocněním trpí malá část naší populace,která je léčena medikamentně.Každopádně je toto onemocnění dědičné a způsobuje zvýšenou sexuální aktivitu.
Re: Onemocnění expremiéra
(Doc.MUDr.K.D., 4.4.2008 5:36:07)
Odpovědět
Laskavy ctenar si jiste opravil drobny preklep z kontextu vlakna, za nejz se omlouvam.
Re: Vyjednal nám Paroubek v Rusku ostudu?
(oops, 4.4.2008 5:30:13)
Odpovědět
Obavam se, ze dusevne nemocny clovek, ktery veri, ze ma "zvlastni poslani od nejake nejvyssi bytosti", v Rusku mohl udelat nanejvys dalsi ostudu, podobne jako na veceri s presidentem Putinem na Hrade... :-)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama