reklama
reklama

Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 29.10.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Ochránci sociálně slabých, utlačovaných a méně schopných, bojovníci proti vykořisťovatelským kapitalistickým zrůdám, revoluční stratégové druhých, třetích a jánevímkolikátých cest do všelidového sociálního ráje, odpůrci imperialistických radarů, obdivovatelé kubánských, běloruských, severokorejských a čínských vládnoucích nositelů pokroku, předkladatelé zákonů, které mají zakroutit krkem buržoazním zbohatlíkům, křišťálově čistí kazatelé morálky, radikální obhájci nikdy o práci nezavadivších diskriminovaných menšin, vzorní manželé, tátové i dědečkové bez minulosti, soudruzi ruských tvořitelů světového míru. Tito všichni sedí za naše daně v parlamentních lavicích s posměšným krédem: “Kdo z Vás to má?”

Od dob infantilního filosofa Marxe, stvořitele utopistického blábolu, který by v dnešní době snad propadl i jako dětský komiks, jehož myšlenky však vzali smrtelně vážně bolševičtí mocichtiví teroristé v carském Rusku, se světová veřejnost rozdělila na dva nesmiřitelné tábory, zjednodušeně zvané pravice a levice. 

Zatímco heslem pravicové politiky je odpovědnost, volný trh, nedotknutelnost soukromého vlastnictví, rovnost šancí pro všechny a absolutní svoboda jedince, myšlenek, pohybu i shromažďování, levice se celou svojí podstatou snaží pod pláštíkem demagogických hesel o sociální spravedlnosti všechny tyto atributy prosperující společnosti negovat za účelem větší dávky pomejí pro několik papalášů chrochtajících zrovna u koryta.

Mezi svými nejvěrnějšími na stranických schůzích, obzvláště po několika stakanech vodky, když nepovolané ucho protivného pisálka, či primitivního voliče je daleko, zřejmě hovory zabřednou i poněkud blíže pravdivému vidění světa. Tytam jsou vznešené fráze o spravedlivé beztřídní společnosti, líbivá hesla ve smyslu “Každému dle jeho potřeb!”, zapomenuty jsou sliby všechno všem. Zůstává jen realistické – to jsme ty pitomce, plácající se od výplaty k výplatě, zase pěkně “vochcali”.

Vzhledem k tomu, že základní vlastností levicového kádrového šplhače je podrazáctví, faleš a závist, občas se tak stane, že se některé perly z uzavřených zasedání objeví se na denním světle, předhozeny novinářům, neboť by tím mohlo být pomoženo k veslu jinému lidovému “bojovníkovi” za sockomunistikou spravedlnost. Kanibalské požírání vlastního druhu se přeci táhne jako červená niť celou minulostí bolševického vladaření.

Realita pozdní noci stranické schůze první - Volný trh (a soukromé vlastnictví):

Toto slovní spojení způsobuje všem levicovým ekonomům bolestivou vyrážku. Jejich ideálem jsou pětileté plány plněné na 150% a stachanovští úderníci, vyrábějící nepotřebné zmetky k vývozu na trhy neplatících zemí RVHP, popřípadě přímo do sběren odpadu. V současné realitě se tedy alespoň snaží o jeho blokování nesmyslnými zákony deptající živnostníky a firmy jak na poli styku s úřady, tak “excelentním” zákoníkem práce, který ze zaměstnavatele dělá loutku v rukou odborářských bossů, tak populistickými nicneřešícími novelami typu paragonu na každý větší rohlík, ale hlavně naprosto destrukčním a nepřehledným daňovým systémem, trestajícím každého malinko úspěšnějšího podnikatele.

Volně přeloženo: “Když už si ti frajírci chtějí hrát na vlastním písečku a nechtějí být závislí na naši milosrdné pomoci, tak jim dáme co proto! My potřebujem oddané stádo budižkničemů čekajících na odpad z našich korýtek! Ty co se chtějí postavit na vlastní nohy nazveme tuneláři, zloději a vykořisťovateli. Milionářskou daň a exekuce majetku za neplacení odvodů na ně !

Jó, vy malí bezvýznamní mravenečkové, pachtící se za každou korunou, makat a platit je váš osud. Že vám vezmeme z každého výdělku skoro tři čtvrtiny, to si nespočítáte! Zakamuflovali jsme to tak, že to skoro ani nejde. Ona ta reforma modrých strak to měla zprůhlednit a nedejbože zjednodušit ? Taky jsme se do ní pořádně opřeli. Žebráky z vás udělá, dřív než naše socanskokomunistické ideje. Akorát nějaká svině zase vyšťourala Jirkovi v aktovce ty lejstra, kde je napsáno, že to asi nebude tak hrozný. Ještě, že máme Davida.

Volnej trh je totiž jen pro někoho. To se musí umět, holoubkové. Tu nakoupit akcie s výdělkem skoro sto mega za týden, tam dovézt kakao z Ghany, nejnověším hitem je občanské charitativní sdružení. Hloupá Talmanová s Topolánkem si udělají nadaci, kde jim každý může koukat pod prsty. Ještě, že jim v Ruďasu vyčinili, že akorát jezdí hrát golf, buržoazní sport, to se lůza nakrkla. My to umíme líp. Propereme prašule za biolíhy, Grippeny, dálnice, poradenské služby, bankovky nalezené v krabicích od bot, v igelitkách různých strýčků a ještě nám zbydou luxusní penzióny s pozemky v Krkonoších. Jak to děláme, do toho je vám prd! Čest naší podnikatelské práci !”

Realita pozdní noci stranické schůze druhá – Odpovědnost:

Dluhy se přece neplatí. Alespoň ne za levicových vlád. Podívejte se do Německa, Švédska a jinde po EU. Vždyť to je přece úplně normální stav.

Volně přeloženo: “To se nám to chlastá, když nám jiní půjčujou, že jo! Co na tom, že je to cesta do pekel státního bankrotu. Než to přijde, na horní palubě se bude stále tančit, korunky rozhazovat. Sociální spravedlnost, soudruzi. Všemocné zaklínadlo, na které milóny duchem slabších mužiků po celým světě tak dokonale slyší již desítky let, aby nás svými volebními hlasy drželi u kormidla.

Naše levicové demagogické ekonomické poučky o všelidovém vlastnictví výrobních prostředků a s ním spojeném národním plánovaném hospodářství tak nějak nefungujou. Musíme teda alespoň předstírat hledání té druhé, třetí atd. cesty. No a abychom během toho lavírování nemuseli přiznat barvu, je nutné to hloupoučké stádečko přesvědčovat, že nám to funguje. A když není kde vzít na dlani chlup, tak si půjčíme ! Hurá ! Nasypeme poddaným almužny, budeme za dobráky a ještě zvýšime spotřebu a to by bylo, aby jsme z toho nedostali nějaký statistický čísla, jak to za nás prosperuje.

Bohuš, Lubomír a Jirka Dolejš to vysvětlí. Vy pitomečkové malí musíte žít pořád ve strachu, že pokud tady nebude ten silný a moudrý všepřerozdělující stát, za chvilku ani nebudete sami umět vykonat velkou potřebu. Však raději rozdáme chudým a potřebným role toaleťáku. No bóže, tak si na ty “milodary” občas něco půjčíme. Ale však se nám to vrátí v podobě lístečků s našimi jmény ve volebních urnách. My totiž víme, co je to odpovědnost. Hlavně za naše konta, rodiny a kamarádíčky. Čest naší odpovědné práci !”

Realita pozdní noci stranické schůze třetí – Svoboda a rovnost šancí:

Musíme uznat, že vládnoucí garnitura KSČ po roce 1948 udělala určité dílčí pochybení. Například znemožnění cestování do kapitalistické ciziny a určité přehmaty v 50. letech v oblasti dodržování lidských práv. Nikdo si však nemůže myslet, že pokud bychom mohli sestavit zcela levicovou vládní koalici, vraceli bychom se zpět k tomuto systému.

Volně přeloženo: “Tak to nás nejvíc nasralo. Každej Jouda se mohl po roce 1989 podívat na západ a zjistil, že tam nejsou plný chodníky bezdomovců a nezaměstnaných, kteří žerou zbytky u popelnic břichatých fabrikantů. Taky ty cizácký noviny, internet, televize, hnus. Tak jsme se snažili 40 let vymejvat mozky, organizovat průvody na 1. máje, pomocí lidovejch milicionářů a pohotovostních pluků udržovat klid na práci a najednou si snad ti prosťáčci budou moci utvořit vlastní názor ? To teda ne. Na každej modrej canc musí přijít težkej levej hák. ODS mínus, antiKlaus, NE základnám, furt ve střehu. Zasévat strach, malomyslnost a závist. Všechny jinak uvažující zesměšnit a ztrapnit. Modrý svazáci, pohůnci a zaprodanci. A nejhoší ti volnomyšlenkářští pisálci. Topolánkovo komando, podplacení nedoštudovaní grafomani. Nic. Jen počkejte až to vezmem zase do ruky. Však báťuška Putin už pomalu začíná chrastit řetězama! Všechny si vás potom najdeme.

To by se za nás nemohlo stát. Ukazovat na chudáka soudruha bachaře jak prej máchal hlavy politickejch v hajzlíku a nyčkom sedí v parlamentu, starýho Grebendu dát k soudu, vyčítat kámošovi Falmerovi cestu do spřáteleného Běloruska, šťourat Stáníkovi v igelitkách, závidět Zuzaně malej penziónek pro děti, dobírat si Jirku, když se vobčas překecne, odhalovat reklamní platiče v Davidovejch novinách a ještě se divit, že v Jirkovejch nejsou, ježišmajrjastalin, kde to jsme? 

Slávku udělej nám čulibrka, ať si zvednem náladu, dyť seš taky herec jak ten Kájzr né ? “

Tolik možná varianta pozdní noci socansko komunistického mejdanu. Ve svém dřívějším článku jsem o těchto bezpáteřních aparátčících psal, že kážou vodu a žerou kaviár. Nyní začínají se stále vzrůstajícím egem omlazeného vůdce i mlaskat. K sebereflexi je nepřinutí nic. Drzost a nadutost jejich prohlášení nezná mezí. Bohužel, všechny ty srandy, mejdany, milenky, kamarádíčky, úplatky, dávky, milo a sponozor dary, daleké cesty, ochranky a nakonec i lístky na tramvaj, pokud vůbec soudruzi vědí k čemu je, platíme my. My, kteří pracujeme a platíme ty nekřesťanské daně. Oni sami neumí vymyslet a vyprodukovat žádné hodnoty. Umí jen sebrat schopným a přerozdělit tak, aby ukáplo něco “málo” domů a něco málo těm údajně méně schopným. Tak si zajišťují svoji živnost do budoucnosti. A to jak vidno velmi, velmi dobře. Však víme: “Kdo z Vás to má?”

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
2491 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Házení perel sviním!
(Hořký Kozina, 29.10.2007 6:48:39)
Odpovědět
Pisálku Kříži, zřejmě máš vážné mezery nejen z historie, ale i z filosofie. Jinak bys Marxe nehodnotil jak jsi předvedl. Říkat ti něco o tzv. mladém Marxovi a později starém, tedy o dvou hlavních polohách v jeho společenském vidění světa by bylo házení perel sviním. Nic také jiného nejsi! Z náledy v článku je vidět, že ti dnešní levice silně leží v žaludku. A to je dobře!!
Re: Házení perel sviním!
(J.Matouš, 28.3.2008 19:17:30)
Odpovědět
Nechci zde mluvit o tom, že nazýváte autora sviní ani o Učení Marxe či Engelse (protože můj názor na toto téma se víceméně shoduje s názory pana K.Kříže), ale o tom, že že mluvíte o autorovi jako o "pisálkovi". Vy jste úžasný příklad přesvědčeného, ve svých přežitých názorech zapouzdřeného komunisty, který se ohání vším možným, ale jediné, co neudělá je, že se koukne do své vysněné totalitní minulosti a nevspomene si na pár maličkostí. Ve sdělovacích prostředcích před rokem 89 jste si maximálně ověřil, jak je socialismus úžasný, jak se vše daří, jak se máme skvěle, jak se budeme mít ještě lépe nebo jak jsou západní státy ovládané zlem a ve všem (kromě kriminality) zaostávají za SSSR - tohle je pisálkovství, laciné, trapné a lživé. Milý soudruhu, já chápu, že spoustě lidí (včetně vás)tyto lživé informace stačily, protože jste nad nimi nemuseli přemýšlet a nic řešit, stačilo nechat se vést soudruhy nahoře, pilně pracovat, o nic se nestarat, vstoupit do strany, děti poslat do pionýra, udávat a nezajímat se, jak to mají na západě. Pan "pisálek" Kříž zde prezentuje svůj názor, za který se rozhodně nemusí stydět a který dráždí rádobymoralisty, jako jste vy. Chápu ale, že se vám podobné články nelíbí, na tohle totiž nejste zvyklí, to za komunismu nebylo, že ??
Re: Házení perel sviním!
(Homre, 3.11.2011 11:19:32)
Odpovědět
No, chlapče, ty jsi ještě vypatlanější, než Kříž. A to už je na pováženou, protože jsi zralý na primáře Chocholouška.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(jj, 29.10.2007 8:52:24)
Odpovědět
Stoprocentně pravdivý článek. Jednotlivé druhy levice se liší jen tím kolik chtějí pracovitým lidem ukrást peněz a pod jakými záminkami.

PS:taková perlička- on totiž i ten Marx považoval svou ideologii za antiutopickou a antiidealistickou,a to prostě proto že komunismus vědomě a záměrně vyprojektoval jakožto nejefektivnější systém zotročení a vůbec se tím jistou dobu netajil
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(alfa, 29.10.2007 17:21:46)
Odpovědět
Zajímavé, původně jsem si myslel, že autorem tohoto článku jste Vy. Tento článek je přehnaný, nepřesný a je v něm řada nesmyslů...tedy jako všechny Vaše příspěvky:-)

K Vaší perličce. Karel Marx tvrdil, že komunismus je nevyhnutelnou fází dějin. Nekonstruoval ani tak ideologii jako spíše svéráznou předpověď. Antiidealismus spočívá v tom, že neexistuje jiná cesta. Není to ani tak pocit sociálního bezpráví (který je pouhým ideálem), jsou to protichůdné zájmy. Podle mého názoru však Marxova analýza neříká, že by komunismus byl správný - jen nevyhnutelný...což značně relativizuje vše, co komunisté o svém boji kdy říkali.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(jojo, 29.10.2007 17:51:36)
Odpovědět
Dobre je, jak marxiste najednou relativizuji dokonce sameho Marxe. Inu, dialektika zazrana az do morku kosti. Fuj.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(alfa, 29.10.2007 21:35:59)
Odpovědět
Marxista skutečně nejsem a dialekickou metodu sdílím spíše s Herakleitem než s Marxem. Avšak některé ideologie (nebo předpovědi:-) nelze smést hloupostí, jedině pochopením, chcete-li, vnitřních rozporů:-).
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(jj, 29.10.2007 22:28:49)
Odpovědět
Ovšem od Herakleita je dosti blízko Voltairovi,od něho k Nietzschemu a od něho k jistému Adolfovi H.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(alfa, 29.10.2007 23:20:43)
Odpovědět
K Voltairovi? V jakém smyslu? Pokud bych už zmiňoval mechanické materialisty pak snad raději Darwina.

Jinak souhlasím, až na posledního myslitele...neexistuje důkaz, že by kdy četl jedinou Nietzscheho knihu nebo že by jeho či Herakleitovu filosofii někdy hlouběji studoval nebo aspoň studoval. Už samotný kolektivitický a materialistický/pozitivistický princip, na němž je postaven nacismus je v příkrém rozporu s filosofií obou filosofů.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(jj, 2.11.2007 1:02:21)
Odpovědět
Ona i Herakleitova filosofie může mít i materialistickou interpretaci jelikož pokud nahradíme onen Herakleitův "oheň" -jenž je vším a je v neustálém pohybu- pojmem energie( a hmota jak známo je formou energie) tak se od Herakleita můžeme dostat nejen k Voltairovi a Hegelovi ale dokonce i k Marxovi. A Hitler četl všechna Nietzcheho díla když žil ve Vídni(půjčoval si je od jedné ženy jejíž jméno si již nepamatuji) a jen tak mimochodem spousta citátů jež jsou připisována Hitlerovi jsou ve skutečnosti jen Hitlerovými citacemi Nietzscheho ...(viz.např. "svědomí je židovský vynález" či "ženy mají rodit muže a muži mají válčit" atd atd)
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(alfa, 2.11.2007 21:51:59)
Odpovědět
V každém případě mají Hekleitovy a především Nietzscheho názory ráz především nematerialistický. Hegel je jeden z největších idealistických filozofů novověku...jeho absolutní nematerialismus byl předmětem kritiky novohegelistů - tedy i toho z nich nejslavnějšího... Mnoho lidí cituje autory zcela bez znalosti jejich skutečného odkazu...kupříkladu by Hitler musel vědět, že kapitola, v níž toto Nietzsche napsal, se týká (poněkud přehnané) kritiky křesťanství i německého luteránství a farizejští židé jsou zde pouze radikálním předobrazem fanatických křesťanů.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(jj, 3.11.2007 0:29:49)
Odpovědět
Co se týče Hegela a Marxe by to bylo na delší debatu ovšem co se týče Voltairova,Nietzscheho a Hitlerova antikřesťanství tak má stejné příčiny a co se týče antisemitismu tak N. a H. pohrdali oněmi kř.antisemity protože je považovali za hlupáky jež nepochopili že kř.je výplod židů a oni byli antikřesťané proto(!) že byli antisemité( ale zároveň to N. nebránilo oslavovat Starý zákon a stejně tak Hitler vytvořil ideologii která byla zrcadlovou kopií Judaismu) ale i to by bylo na delší diskusi
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(alfa, 3.11.2007 2:08:35)
Odpovědět
Nesouhlasím. Nietzsche rozhodně nebyl antisemita v žádném ohledu, byl antijudaistou stejně jako antikřesťanem. A rozhodně bych netvrdil, že antikřesťanství tak odlišných osobností jako Nietzsche, Voltaire a Hitler mělo stejné základy - pro prvního bylo křesťanství forma duševního vězení nebo spíše douševní choroby, pro druhého přežitek, jenž měl opodstatnění v minulosti, pro Hitlera něco, co rozrušovalo jednotu nordické rasy.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(jj, 3.11.2007 11:30:26)
Odpovědět
Nietzsche v žádném případě nebyl antijudaista ,naopak se rozplýval nad starým zákonem a židovským rasovým válečnickým bohem , nicméně N. byl antisemitou úplně nového druhu ,jelikož ho židé jaksi dosti nakrkli tím že podle něj vytvořili křesťanství( které i on sám považoval za antijudaistické nábožentsví p.e.),nicméně to mu nebránilo v pohrdání oněmi křesťanskými antisemity typu wagnera stejně tak v tom mít mnoho židovských přátel, ovšem zároveň nadával na "smradlavé polské židy" ve svých pracech.Podle mne N. židy považoval spíše za otázku než za problém. A V.,N. a H. měli na kř.stejné názory - N. považoval kř.za nihilistickou nauku resentimentu lůzy ovládané a duševně otravované pavouky (tj.kněžími) stejně jako ostatní dva
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(alfa, 3.11.2007 14:17:14)
Odpovědět
Na jednu stranu ano, ovšem jeho "rozplývání se" týká doby prvotního judaismu, přičemž dává Izraelce jen jako příklad správné víry... Evropské praktikující židy řešil podle mého názoru minimálně, maximálně je považoval za formu organizovaného náboženství, což pro něj již bylo dosti negativní hodnocení...ostatní židé ho nezajímali vůbec (tedy z hlediska původu).

Nietzsche vůbec spoustu věcí považoval za otázky...nikdy nevytvořil žádný skutečný systém společnosti, občas nastínil nějaké mlhavé řešení, ale většinou se omezoval na kritiku a vytváření nových myšlenek...proto také ovlivnil ideologie od diktatur až k anarchismu, napříč politickým spektrem. Problém by znamenal, že by navrhl řešení nebo několik řešení nebo by řekl, že řešení neexistuje, to však nedělal.

Ehm, poslední věta se hodí na miliony dalších lidí. Já tvrdím, že existují další výrazné rozdíly mezi stanovisky těchto tří osobností, které jste tak fascinujícím způsobem sladil. Na základě toho, že by s jednou Nietzscheho větou ti zbývající možná částečně souhlasili, nelze usuzovat na stejná stanoviska.
Komunisté vychovávaji své děti socialisticky
(RSDr.F.Kretsch,politolog ODS, 30.10.2007 22:37:40)
Odpovědět
Sociální revoluce je kvalitativní změnou ve vývoji společnosti, která se uskutečňuje přechodem od přežilé společensko-ekonomické formace k nové, vyšší společensko-ekonomické formaci. Nejvyšším typem sociální revoluce je revoluce socialistická, která na rozdíl od dřívějších revolucí uskutečňuje nejhlubší změny v životě společnosti, tj. likvidaci moci buržoazie a nastolení diktatury proletariátu a tím i odstranění vykořisťování a vytvoření předpokladů pro socialistický rozvoj společnosti.
Re: Komunisté vychovávaji své děti socialisticky
(alfa, 30.10.2007 23:58:51)
Odpovědět
Tohle radíte ODS? :-)))
Říjnová revoluce zahájila novou éru lidstva
(Historik J.L., 30.10.2007 22:44:13)
Odpovědět
Říjnová revoluce měla proti sobě v ruské buržoazii nepřítele poměrně slabého, špatně zorganizovaného a politicky málo zkušeného. Ruská buržoazie nebyla zkušená v politických kombinacích a ve velkorysém politickém podvádění, ani neprošla školou dalekosáhle vypočtených prohnaných kompromisů. Ruská buržoazie, která ještě včera vyhledávala kompromis s carem svrženým únorovou revolucí (1917), nedovedla, když se poté dostala k moci, vymyslet nic lepšího, než ve všem hlavním pokračovat v politice nenáviděného cara. Není pak divu, že lid neviděl podstatný rozdíl mezi politickou cara a politikou buržoazie, že nenávist vůči carovi přenesl na Prozatímní vládu buržoazie.
Re: Říjnová revoluce zahájila novou éru lidstva
(alfa, 31.10.2007 0:43:46)
Odpovědět
První "buržoázní" vláda v Rusku by nepřežila bez aktivní podpory bolševické části SDDSR. Jinak svérázný způsob, jak dostát historickému vývoji...prostě vložit pár měsíců buržoázního státu mezi bezmála orientální monarchii a prý nejpokrokovější systém světa, jedinečné. Význam "stanoviska" lidu byl podle mého názoru v ruské realitě zcela zástupný...jak následně ostatně ukázala občanská válka.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(Homre, 3.11.2011 11:23:48)
Odpovědět
Teď nám bere "pravice", víc než kdy brala "levice", můžeš nám to nějak vysvětlit?
Mimochodem rozdělování na pravici a levici, používají jen lidé, kteří to nemají v hlavě v pořádku. Jsou jen ti, kteří okrádají a ti, kteří okrádáni jsou.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(Regulus, 29.10.2007 10:33:59)
Odpovědět
Pane Kříži, pokud chcete psát, tak pište alespoň na trochu přijatelné úrovni. Vaše zhovadilé plky vás řadí mezi úpadkové pisálky, kterým je forma i obsah toho co napíší vrcholem jejich možností. Jste trapný, ale co je horší jste ubožák.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(habakuk, 29.10.2007 13:59:07)
Odpovědět
V tom případě vy jste to hovado!
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(trubka, 29.10.2007 12:58:58)
Odpovědět
jé jsem většinu roku nezaměstnaný,já je neživím.....
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(Eva, 29.10.2007 17:07:54)
Odpovědět
Autor je totální nevzdělanec, neschopný objektivního vnímání světa. Ze článku čiší silný komplex.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(MM, 30.10.2007 7:30:05)
Odpovědět
To je ale věc názoru.
Zelený kandidát na ministra školství byl dříve také rudý
(Doc.T.Pospíšil, 30.10.2007 22:58:45)
Odpovědět
Další politická strana (SZ) prolezlá komunisty z totalitní doby před 1989. Existuje vůbec politická funkční strana bez komunistů ze zločinné a zákonem odsouzené Komunistické strany? Zdá se, že ne, bez nich to Češi prostě neumí a asi ani nechtějí umět :-(Nejvíce se jich ukrylo v ODS.Dokonce i V.Klaus byl vychován v rodině,kde oba jeho rodiče byli komunisté.

Zelený kandidát na ministra školství byl dříve rudý.

Dušan Lužný - horký kandidát Strany zelených prý toho za život stihl už hodně. Za hluboké totality navštívil Indii, Čínu a Sibiř, zkoumal východní náboženství, dnes je dokonce docentem filozofické fakulty na univerzitě v Brně. Od února radil ministryni Kuchtové. Před rokem 1989 byl členem KSČ. Narodil se 19. května 1964 v Brně, vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity.

Straničtí kolegové ze Strany zelených se s ním nějakým způsobem prý :-) vyrovnali, evidentně jim „najednou“ oproti dřívějším názorům členství ve zločinecké a zákonem odsouzené Komunistické strany nevadí. Jojo, koryto je koryto a účel světí prostředky :-(
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(Petr Slavotínek, 3.12.2007 19:45:57)
Odpovědět
Pane Kříži, vy máte sám bolševické myšlení(i když pravicové), to pozoruji již alespoň 15 let.
Re: Kdo platí socansko-bolševický milionářský mejdan?
(Danast, 3.11.2011 11:25:46)
Odpovědět
Jen do toho Kříži. Každým článkem přesvědčuješ, že jsi větší a větší blbec.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama