reklama
reklama

Odborářská lůza šikanuje Francii

Autor: David Prokop | Publikováno: 21.10.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Francii v posledních dnech ochromila stávka dopravních odborů. V zemi, kde je odborech pouhých 9% populace to vypadá, jako kdyby v odborech bylo alespoň 90% lidí – navíc to ještě vypadá, jako kdyby všichni měli stejný názor na řešení ekonomických problémů své země. Francouzské odbory jsou prostě neobyčejně účinnou, ale také neuvěřitelně sobeckou a vyděračskou lobbystickou skupinou. Nezajímá je kromě vlastních zájmů vůbec nic, jen chtějí udržet všechny možné výhody, kterými zcela neoprávněně parazitují na zbytku populace.

Co je příšinou této největší stávky za posledních dvacet let? Prezident Sarkozy si dovolil sáhnout na jejích luxusní důchody. Představete si, že kupř. strojvůdce luxusního vlaku TGV, který svůj život stráví za pultem lokomotivy, která prakticky nepotřebuje ke svému chodu člověka a jemu tak hrozí maximálně prosedliny na zadnici, má nárok odejít v 50 (!!!) letech do důchodu a pobírat přitom důchod v plné výši. To vše za situace, kdy francouzské dluhy dosahují kritických výšin. Odboráři si nárokují stejné výhody jako v době, kdy byla průměrná délka života podstatně kratší a kdy fyzická náročnost práce podstatně výrazněji zhrošovala zdraví člověka.

Data jsou naprosto jasná a ovšem veřejnost už dávno nestojí za demonstrujícími odboráři tak, jako to bývalo v minulosti. Dnes je většina Francouzů proti politice odborů a podporují kroky svého prezidenta, protože dobře chápou, že k reformám nejen důchodového systému prostě dojít musí, nemá-li nastat opravdová krize, která si následně vyžádá podstatně drsnější opatření, která pochopitelně, jako ostatně vždy, dopadnou nejcitelněji na ty sociálně nejslabší.

Myslím, že ani odborářští vůdci nejsou tak nekonečnými tupci, aby toto nechápali. Jsou jen nekonečně sebestřední a sobečtí – neváhají šikanovat celou zemí. Odborářstí vůdci jen využívají řadové odboráře pro vlastní elitní cíle, které jsou od starostí běžných odborářů naprosto odtažité a často vůči nim také zcela kontraproduktivní. Dejme si velký pozor na to, aby jednou podobné situace nenastávaly i v naší zemi. Však i u nás máme vypečené grázlíky s bolševicko-veksláckou minulostí a mentalitou – Falbr, Štěch, Dušek a celá řada jiných.

Odbory mají nepochybně existovat, ale nikoli proto, aby pro své úzké zájmy držely jako rukojmí celou zemi, ale aby bránily skutečně oprávněné zájmy svých členů. Odchod do důchodu v 50 letech pro zachovalé taťky tím rozhodně není. Měly by se spíše starat o takové věci jako je kupř. nedodržování základních norem Zákoníku práce v super a hypermarketech. V těchto oblastech jsou ale překvapivě (??) většinou velmi umírněné a prakticky o nich nevíme.

Je na odborářích samých, aby do svého čela prosadili lidi řešící skutečné každodenní starosti pracujících a ne specialisty na to, jak v životě nemakat, jak se dostat po zádech jiných nahoru mezi nepracující.

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
2090 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(gen, 21.10.2007 6:49:09)
Odpovědět
pane bože redaktor je de***
Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(advokát, 21.10.2007 23:38:19)
Odpovědět
V Polsku dnes prohráli volby bratři Kaczynski,což je pro poláky obrovské vítězství a nejen pro ně.Evropa se vrací k sociální spravedlnosti,což je velmi dobré.Prakticky skoro už v málo evropských zemích je u moci pravice a když je,tak opravdu dočasně.
Jiz vzhuru psanci teto zeme
(poiuy, 22.10.2007 2:36:59)
Odpovědět
Mnoho stesti v socialne spravedlive spolecnosti...
Re: Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(Omega, 22.10.2007 5:47:04)
Odpovědět
No jo Vy jste Advokát soudruhu.
Re: Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(Kenavp, 22.10.2007 10:44:04)
Odpovědět
Až v celé Evropě zvítězí "sociální spravedlnost", tak nebudete mít co žrát. To už je mnohokrát ověřené.
Re: Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(Ježek 1, 22.10.2007 15:53:33)
Odpovědět
Advokáte, jsi úplně mimo. Pojmy pravice a levice v našem pojetí se na polskou politickou scénu dají těžko napasovat. Pokud bych to porovnal se situací u nás, pak vítězná Občanská platforma má v ekonomice velmi blízko k ODS, v zahraniční politice pak k Zielencovi. PiS má blízko k ODS v zahraniční politice a vztahu k EU, ale v ekonomice je hodně, hodně vlevo.
Re: Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(učitel, 22.10.2007 16:22:52)
Odpovědět
Je to dobře,že EU se opět ztmelí.Poněvadž pravičáci jsou pátou kolonou teroristy Bushe,který by chtěl EU rozeštvat proti sobě a hlavně proti Rusku.Nová polská vláda bude daleko tvrdší k USA,ve vyjednávání podmínek pro americkou raketovou základnu v Polsku.Možná i nakonec,že vůbec nedovolí amikům raketovou základnu v Polsku.
Re: Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(Ježek 1, 22.10.2007 16:45:34)
Odpovědět
Nejste bývalý učitel občanské nauky , potažmo marxismu-leninismu, soudruhu ?
Re: Evropa spěje k sociální spravedlnosti
(alfa, 22.10.2007 17:22:35)
Odpovědět
Podivuhodná představa...Donald Tusk totiž je pravičák a má velmi blízko k USA. Jen tak na okraj, nesmírně vřelé vztahy k USA v Polsku definovala SLD - tedy levice. USA se možná snaží EU poštvat proti RF...ostatně RF se učí stále lépe kontrovat (za dob SSSR štvala neustále, teď to není ono)..., ale o rozeštvání EU samotné bych velmi pochyboval, USA potřebují silné spojence - sami nemohou ČLR konkurovat.
Pane advokáte:-)))
(alfa, 22.10.2007 17:43:30)
Odpovědět
Skutečně? Hmm, vítězství, na francouzské poměry, krajní pravice je Vám málo? Vláda pravice ve Skandinávii? Přesun Labour party doprava? Polské vítězství pravice? V Německu, Nizozemsku, Švýcarsku, Belgii, Irsku? Po, na italské poměry, neuvěřitelně dlouhé vládě Berlusconiho jen těsná prohra?

Kde skutečně vládne levice? Na Slovensku? Společně s takovou obskurní bandou, že jim PES málem pozastavila členství? Skutečné levicové vlády spočítám na prstech jedné ruky:-) Vašimi slovy: "A to je dobře".

Osobně, ač budu považován za kacíře, nevidím výrazný důvod k takovým výkřikům o sociální spravedlnosti nebo naopak neoliberálních reformách. Pravicové strany běžně vytvářejí sociální politiku a levicové běžně provádějí liberalizaci trhu a zavádějí dosti ostré reformy.

K Polsku. Pokud bychom hodnotili situaci jen z hlediska vztahu k sociální svornosti, pak byla PiS vůbec NEJLEVICOVĚJŠÍ relevantní politickou stranou. Vedle níž ladí do tmavomodra nejen OP ale i LiD a pravděpodobně i někdejší SLD nebo Sebeobrana. I naše ČSSD by se s nimi mohla jen ztěží měřit v akcentaci sociální spravedlnosti.
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(jj, 21.10.2007 13:07:17)
Odpovědět
Každá stávka vpodstatě naplňuje skutkovou podstatu trestného činu vydírání.Odbory by měly existovat dejme tomu aby vymáhaly neporušování zákoníku práce a ne jako vyděračská organizace(a asi není náhodou že ve většině zemí jsou odbory úzce propojené s mafií)
V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(Zastupitel KDU-ČSL, 21.10.2007 14:27:33)
Odpovědět
Snad nikde na světě neexistuje tak neschopná vláda,jako ta současná u nás.Navíc nám občanům neustále lže,což dnes potvrdil i její předseda Topolánek,když prohlásil,že v rozpočtu na příští rok nejsou prostředky na výstavbu národní knihovny.Zatímco všichni ostatní,včetně ministerstva kultury tvrdí,že v rozpočtu je s tím uvažováno.Totéž tvrdil Topolánek o našem členství v Radě bezpečnosti a nyní po prohře tvrdí naprosto lživě.Myslím si,že je nejvyšší čas,aby tato neschopná vláda skončila.
Re: V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(Petr, 21.10.2007 14:30:45)
Odpovědět
Naprostý souhlas.A potom se píše o "lůze",když lidi ty sobecké,pravicové kraviny přestanou bavit.
Re: V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(alfa, 21.10.2007 20:41:20)
Odpovědět
Ve Francii spíš lidi přestali bavit rádoby levicové, sobecké kraviny.
Re: V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(živnostník, 21.10.2007 14:43:23)
Odpovědět
Je pravdou,že v současnosti nejvíce škodí našemu státu Topolánkova vláda i s Klausem.Bylo by dobré,pokud by oba dobrovolně odstoupili.
Re: V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(jj, 22.10.2007 1:56:15)
Odpovědět
bolševického živnostníka ještě svět neviděl takže jste lhář a podvodník a nikoliv živnostník
Re: V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(Kenavp, 22.10.2007 10:41:19)
Odpovědět
Vy jste zralej na Chocholouška.
Re: V Česku pravicová lůza šikanuje občany
(pražskej, 22.10.2007 16:30:40)
Odpovědět
S panem živnostníkem plně souhlasím i když nejsem zrovna živnostník,ale úředník na pražském Magistrátě.Cožpak to nevidíte,kam Topolánek to vede.Po roce 1989 nám skoro celý svět důvěřoval,nyní je většině států blizší neznámé Chorvatsko a to ještě nejsou seznámení s vnitřní situací v Česku.Topolánek s Dalíkem by se měli spíše někam odstěhovat,aby nám ostatním nedělali tady ostudu.
Poznání .......
(Prof.Dr.G.Weitz, 21.10.2007 23:58:08)
Odpovědět
Mravenci mají jiné oči než my, vidí chemické (?) světelné paprsky, ale my jsme došli v poznání těchto pro nás neviditelných paprsků mnohem dál než mravenci, a už to, že můžeme dokázat, že mravenci vidí věci, které jsou nás neviditelné, a že tento důkaz spočívá na samých vjemech, které zaznamenávají naše oči, ukazuje, že speciální konstrukce lidského oka není vůbec absolutní mezí lidského poznání.
K našemu oku přistupují nejen ostatní smysly, ale i naše myšlenková činnost. A s tou se to má právě tak jako s okem. Abychom věděli, čeho se může naše myšlení dobádat, není nic platné snažit se objevit sto let po Kantovi dosah myšlení z kritiky rozumu, ze zkoumání nástroje poznání; to by bylo totéž, jako kdyby Helmholtz nedokonalost našeho zraku (a ta je ovšem nutná, oko, jež by vidělo všechny paprsky, by právě proto nevidělo vůbec nic) a konstrukce našeho oka, která omezuje vidění do určitých hranic a ani tak je přesně nereprodukuje, užíval jako důkazu, že oko nás nesprávně nebo nespolehlivě zpravuje o vlastnostech toho, co vidí. Co dovede postihnout naše myšlení, vidíme mnohem spíše z toho, co už postihlo a ještě denně postihuje. A toho je dost jak co do kvantity, tak co do kvality. Naproti tomu je zkoumání forem myšlení, myšlenkových určení, velmi vděčné a potřebné, a soustavně je zkoumal po Aristotelovi jen Hegel.
Nepřijdeme arci nikdy na to, jak se mravencům jeví chemické paprsky. Koho to rmoutí, tomu není prostě pomoci.
Re: Poznání .......
(Student A.K., 22.10.2007 16:44:03)
Odpovědět
Vážený pane profesore,jsem Vám velmi vděčný za Vaše příspěvky,kterým mnozí asi nerozumí,poněvadž jsou adresovány určitým lidem,nám studentům na Oxfordu.Děkujeme a těšíme se na Váš názor"Téma vědomí".Dále předpokládáme,že Vaše plánovaná přednáška na fakultě dne 15.11.2007 se v uvedeném termínu uskuteční.
Víš, z čeho to ten đebílek má ? Ctrl-V z..
(killy, 22.10.2007 17:09:06)
Odpovědět
http://www.ksm.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=242&Itemid=85 Račte se přesvědčit.
Pardon, ty už ses všim´.....
(killy, 22.10.2007 17:11:09)
Odpovědět
..............
Pardon, ty už ses všim´.....
(killy, 22.10.2007 17:11:17)
Odpovědět
..............
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(Kozárovský, 22.10.2007 23:58:53)
Odpovědět
Jsou-li odboráři lůzou, která si bere celou společnost jako rukojmí, co jsou ti hodní kapitalisté, kteří okrádají své zaměstnance o nadhodnotu, protože jen oni mají právo mít plný teřich? Je mi špatně z těchhle vylizovačů kapitalistických zadků. Však ještě není konec světa a jak říká pan Topolánek: Es komm der Tag ...
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(alfa, 23.10.2007 0:46:02)
Odpovědět
Velmi pochybuji, že by Karel Marx chtěl, aby jeho ideologii někdo opíral o licitaci, kdo víc vykořisťuje, zda ten, kdo je kapitalistou a nebo ten, kdo kapitalismus svou činností udržuje a ještě vnáší stavovská privilegia (což je relikt zcela jiné SEF) do dělnické třídy = jinými slovy odbory.

Ostatně s Vámi nesouhlasím a to mimo jiné i na základě Vašich slov...není konec dějin. Z komunistické ideologie však vyplývá, že konec dějin nastane uplatněním komunistických myšlenek (zvláště uplatněním neomarxistických tezí). Na tomto principu vzniká dialekticko-materialistický spor, který komunismus (i pokud by vznikl) během několika desetiletí zboří. Což je však jediný z mnoha vrcholů velmi komplexního problému, který znemožňuje existenci osvícenských konstrukcí, jakou je podle mého názoru (i s přihlédnutím ke všem rozdílům, které byly zvláště svým tvůrcem značně zveličeny) i komunismus.
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(egoist, 21.10.2007 15:35:16)
Odpovědět
nerozumím tomu blábolu..hájí svoje sobecké elitářské zájmy, neřekl bych , že strojvedoucí je elita národa..ani postavením ani počtem. Jistě by se panu pisálkovi líbilo, kdyby drželi hubu a krok..ale to mohl napsat bez servítků , tady je na tzv. pravicovém webu..
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(egoist, 21.10.2007 15:37:15)
Odpovědět
o povýšenosti postoje pana pisálka svědčí již onen pejorativní titulek..ale bude se podle řečí divit i v nejkapitalističtější zemi světa odbory jsou a fungují..
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(alfa, 21.10.2007 19:09:23)
Odpovědět
Zjevně neznáte francouzskou realitu. Fascinující snaha odborů vytvořila ve Francii podivuhodný systém různě privilegovaných zaměstnaneckých "kast". Francouzský systém vytváří sociální nerovnost uvnitř samotné "pracující třídy" tak efektivně, jak by to nedokázal ani aplikovaný anarchokapitalismus. Těží z toho jedině odboroví bossové a politické špičky - ti zprava (spíše z velkoprůmyslu) využívají groteskní roztříštěnosti pracující vrstvy, ti zleva mohou poukazovat na množství nejchudších (co na tom, že je vytváří sociální systém a odbory?) a samozřejmě těží z pozice odborů.

Myslíte-li nejkapitalističtější zemí USA (velmi bych nesouhlasil), tak tamější odbory jsou zřejmě panu autorovi vzorem.
Americký radar nechceme,pane Bush
(prof.J.K., 21.10.2007 23:41:40)
Odpovědět
Umístění systému protiraketové obrany ve východní Evropě znamená prakticky vyhlášení války. Představte si jen, jak by reagovaly Spojené státy, kdyby Rusko nebo Čína nebo jiná cizí mocnost jen pomyslelo na umístění protiraketového systému na hranicích USA nebo v jejich blízkosti, o budování takového systému nemluvě. Za takových nepředstavitelných okolností by byla prudká reakce USA nejen skoro jistá, ale také pochopitelná, a to z jednoduchých a jasných důvodů. Všichni dobře vědí, že protiraketová obrana je zbraní prvního úderu. Uznávaní vojenští analytikové USA ji popisují jako „nejen prostý štít, ale umožňovatel akcí USA.“ „Umožní efektivnější uplatňování vojenské moci USA v zahraničí.“ „Tím, že ochrání naši domovinu před odvetou, [protiraketová obrana] bude zárukou schopnosti a ochoty Spojených států ,utvářet’ prostřední na jiném místě.“ „Účelem protiraketové obrany ve skutečnosti není ochrana Ameriky. Je to nástroj globální nadvlády.“ „Protiraketová obrana se týká zachování schopnosti Ameriky uplatňovat moc v zahraničí. Jejím účelem není defenzíva, ale ofenzíva. A přesně proto ji potřebujeme.“ Všechno to jsou citáty z respektovaných liberálních zdrojů hlavního politického proudu – které jsou za rozvoj toho systému a jeho rozmístění na odlehlých hranicích globální nadvlády USA.

Jeho logika je prostá a srozumitelná. Funkční systém protiraketové obrany je pro potenciální cíle následující zprávou: „Zaútočíme na vás podle libosti a vy nebudete schopni odvety, takže nás nemůžete odstrašit.“ Evropanům se teď systém prodává jako obrana proti íránským raketám. I kdyby měl Írán jaderné zbraně a rakety dlouhého doletu, pravděpodobnost, že by je použil k útoku na Evropu, je nižší než pravděpodobnost, že by Evropu zasáhl asteroid, takže pokud je důvodem obrana, Česká republika by měla zavádět systém na svou obranu před asteroidy. Kdyby Írán naznačil byť nejmenší záměr k takovému kroku, země by byla obrácena v prach a dým. Systém samozřejmě míří na Írán, ale jako zbraň prvního úderu. Je to součást narůstající hrozby útoku USA na Írán, jež je sama o sobě vážným porušením Charty OSN, i když lze připustit, že tato otázka nevyvstává v případě států postavených mimo zákon.

Když Gorbačov souhlasil s tím, že sjednocené Německo bude členem nepřátelské vojenské aliance, akceptoval velmi vážnou hrozbu bezpečnosti Ruska, a to z tak dobře známých důvodů, že se jimi nemusíme zabývat. Oplátkou dala vláda USA závazný slib nerozšiřovat NATO směrem na východ. Tento slib byl za několik let porušen, což na Západě vyvolalo málo komentářů, ale zvýšilo hrozbu vojenské konfrontace. Takzvaná „protiraketová obrana“ zvedá hrozbu války o pár stupínků výš. „Obranou“, kterou poskytuje, je zvýšení hrozby agrese na Středním východě s nevypočitatelnými důsledky, a hrozba konečné, smrtelné jaderné války.

Více než před půl stoletím, Bertrand Russell a Albert Einstein vydali velmi zajímavou výzvu lidem světa, ve které je varovali, že stojí před rozhodnutím, které je „jasné, děsivé a nevyhnutelné: Měli bychom přivést lidstvo ke konci? Nebo by měl člověk zavrhnout válku?“ Přijetím tak zvaného „systému protiraketové obrany“ je tímto rozhodnutím a to takovým, které dává přednost konci lidstva, a to v možná ne příliš vzdálené budoucnost
Pana egoistu, pane profesore(?!), zřejmě potěšíte
(alfa, 22.10.2007 0:46:20)
Odpovědět
Zjevně jste ten "blábol" nepochopil vůbec:-)

Lidstvo je prakticky od počátku atomového věku na prahu vyhubení, význam radaru je v tomto ohledu marginální.
Pravda je takova, ze pocatek atomoveho veku je soucasne pocatkem obdobi s nejmene valkami v historii. Prece jiz Julius Cesar pravil, ze kdo chce mir, pripravuje valku.

Stejne jako zlocinec se zdraha loupit na ulici, zlocinne staty (napr. SSSR) se boji razne odvety. Jednat s Rusy po dobrem se nikdy nevyplatilo.

A desetileti, v nemz bylo nejmene valek v historii lidstva, byla 90. leta minuleho stoleti. V dobe, kdy USA byly jedinou velmoci a mohly vojensky ovladnout svet, kdyby chtely. Jenom neni zadny duvod, aby to delaly. (Kdo by si chtel vzit na krk chude nevzdelane masy?)
Nízký počet válečných konfliktů a paradoxní pacifistický efekt existence atomových zbraní, rozhodně neznamená menší hrozbu totálního vyhlazení lidstva. S existencí atomových zbraní nelze nic dělat, blahodárné účinky také nelze zcela popřít, ale přece jen Římané svému okolí nehrozili úplnou likvidací.
Zbabelci, zde mate inspiraci:
(omega, 22.10.2007 2:45:01)
Odpovědět
Zbabelci, zde mate inspiraci:
...for all that he was nigh blind, when he understood the order of the battle, he said to them about him: 'Where is the lord Charles my son?' His men said: 'Sir, we cannot tell; we think he be fighting.' Then he said: 'Sirs, ye are my men, my companions and friends in this journey: I require you bring me so far forward, that I may strike one stroke with my sword.' They said they would do his commandment, and to the intent that they should not lose him in the press, they tied all their reins of their bridles each to other and set the king before to accomplish his desire, and so they went on their enemies. The lord Charles of Bohemia his son, who wrote himself king of Almaine and bare the arms, he came in good order to the battle; but when he saw that the matter went awry on their party, he departed, I cannot tell you which way. The king his father was so far forward that he strake a stroke with his sword, yea and more than four, and fought valiantly and so did his company; and they adventured themselves so forward, that they were there all slain, and the next day they were found in the place about the king, and all their horses tied each to other.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_I_of_Bohemia
Re: Zbabelci, zde mate inspiraci:
(Theta, 22.10.2007 5:56:55)
Odpovědět
Už nepíši od včerejška jako Omega. Teď píší pod jiným jmenem a jsem pravičák fandící NATO radaru na BRDECH.

SOUDRUZI.
Ty Alfo přestaň jako Alfa. Už jdou po tobě parodujíc.
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(Pravda vítězí, ale dlouho mjí to trvá., 21.10.2007 17:43:40)
Odpovědět
Nedivte se tomu psavci , on dobře ví za co jej jeho chlebodárce pochválí.
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(Dr.Str., 21.10.2007 19:16:35)
Odpovědět
Myslím, že jednou se autor článku strefil, i když používá zbytečně silná slova.

A souhlasím i s tím, co nastínil... Lidé, kteří dělají namáhavou a tělo zničující práci, by měli mít nárok odejít do důchodu dřív a pobírat plný důchod, zatímco lidé, kteří pracují především hlavou a zkušeností, by měli tento nárok chápat, protože by jinak tuto práci museli dělat sami.
Je to logické.
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(prof., 21.10.2007 19:28:23)
Odpovědět
Velmi rozumný názor,s kterým lze jenom souhlasit.Vážím si lidí.kteří mimo toho,že umí dobře pracovat,umí také rozumně myslet.Bohužel,je mi líto,že ve vládě nemáme takové lidi.
Re: Odborářská lůza šikanuje Francii
(Richard, 21.10.2007 23:25:18)
Odpovědět
Celý dôchodkový systém je zvrátený a rozkladá spoločnosť. Uvažovať nad jeho detailami (vek odchodu, výška dôchodku, výnimky atď) je dobré pre pocvičenie mozgových buniek. Ale neexistujú žiadne skutočné princípy na ktorých by bol postavený. Komerčné dôchodkové poisťovníctva vychádza z jasných ekonomických výpočtov. Štátne poisťovníctva vychádza iba z tlaku voličov a z nekompetentných rozhodnutí politikov, pre ktorých slúži dôchodková poisťovňa ako politická reklama.
Takhle nejak psali sveho caso cesti fasite ...
(sumny Plzenak, 21.10.2007 19:49:04)
Odpovědět
Takhle nejak psali sveho caso cesti fasite ... eportal.cz zrejme hodla ozivit jejich duch :-(
Ehm...vážně? No myslím, že nemyslíte
(alfa, 21.10.2007 20:12:03)
Odpovědět
Myslíte tím, že psali v českém jazyce? Jinak se obávám, že takhle nějak rozhodně nepsali, neboť se řídili teorií italského fašismu a ten vázal odbory na stát, aby je mohl použít jako nástroj své politiky...viz principy totálního státu. Ty se však neupltňují, vyjma minulého režimu, který se snažil obyvatelstvo přesvědčit, že státem ustavená korporace je to samé co komunismus.

Takhle nějak totiž mluví někteří nezávislí levičáci, kteří se nezkazili politickým zneužíváním role odborů.
Re: Ehm...vážně? No myslím, že nemyslíte
(...u., 22.10.2007 6:19:42)
Odpovědět
"caso cesti fasiste" asi znamená v latine náhradu za zastaralé"si vis pacem para bellum"
Je to uvážené a promýšleně vzešlé pod vlivem plzeňského Prazdroje.
Re: Takhle nejak psali sveho caso cesti fasite ...
(prof.J.K., 22.10.2007 6:08:24)
Odpovědět
Umístění systému protiraketové obrany ve východní Evropě znamená prakticky zabránění války. Uznávaní vojenští analytikové ji popisují jako „nejen prostý štít, ale umožňovatel akcí USA.“ „Umožní efektivnější uplatňování vojenské moci USA v zahraničí.“ „Tím, že ochrání naši domovinu před odvetou, [protiraketová obrana] bude zárukou schopnosti a ochoty Spojených států ,utvářet’ prostřední na jiném místě.“ „Účelem protiraketové obrany ve skutečnosti není ochrana Ameriky. Je to nástroj globální nadvlády.“ „Protiraketová obrana se týká zachování schopnosti Ameriky uplatňovat moc v zahraničí. Jejím účelem není defenzíva, ale ofenzíva. A přesně proto ji potřebujeme.“ Všechno to jsou citáty z respektovaných liberálních zdrojů hlavního politického proudu – které jsou za rozvoj toho systému a jeho rozmístění na odlehlých hranicích globální nadvlády USA.

Jeho logika je prostá a srozumitelná. Funkční systém protiraketové obrany je pro potenciální cíle následující zprávou: „Zaútočíme na vás podle libosti a vy nebudete schopni odvety, takže nás nemůžete odstrašit.“ Evropanům se teď systém prodává jako obrana proti íránským raketám. I kdyby měl Írán jaderné zbraně a rakety dlouhého doletu, pravděpodobnost, že by j před asteroidy. Kdyby Írán naznačil byť nejmenší záměr k takovému kroku, země by byla obrácena v prach a dým. Systém samozřejmě míří na Írán, ale jako zbraň prvního úderu. Je to součást narůstající hrozby útoku USA na Írán, jež je sama o sobě vážným porušením Charty OSN, i když lze připustit, že tato otázka nevyvstává v případě států postavených mimo zákon.

Když Gorbačov souhlasil s tím, že sjednocené Německo bude členem takzvané „protiraketové obrany“,zamezuje hrozbu války o pár stupínků výš. „Obranou“, kterou poskytuje, je negace hrozby agrese na Středním východě s nevypočitatelnými důsledky, a hrozby konečné, smrtelné jaderné války.

Více než před půl stoletím, Bertrand Russell a Albert Einstein vydali velmi zajímavou výzvu lidem světa, ve které je varovali, že stojí před rozhodnutím, které je „jasné, děsivé a nevyhnutelné: Měli bychom přivést lidstvo ke konci? Nebo by měl člověk zavrhnout válku?“ Nepřijetím tak zvaného „systému protiraketové obrany“ je tímto rozhodnutím a to takovým, které dává přednost konci lidstva, a to v možná ne příliš vzdálené budoucnosti.
Pan Prokop blábolí
(Virus, 22.10.2007 15:53:34)
Odpovědět
"Představete si, že kupř. strojvůdce luxusního vlaku TGV, který svůj život stráví za pultem lokomotivy, která prakticky nepotřebuje ke svému chodu člověka a jemu tak hrozí maximálně prosedliny na zadnici, má nárok odejít v 50 (!!!) letech do důchodu a pobírat přitom důchod v plné výši."
Jenže ono je to jinak:"Napríklad zeleznicári a energetici ted mohou odcházet do penze uz po odpracování 37,5 roku, zatímco normálne je to 40 let. Sarkozy prohlasuje, ze tato privilegia uz nemají zádné oprávnení. "http://www.financninoviny.cz/toISO-8859-1.cs/zpravodajstvi/energetika/index_view.php?id=277099
Pokud by měli odcházet do důchodu v 50. letech museli by jako strojvůdci začít pracovat ve 12. 5 letech. Takže pane Prokope, nejprve si zjistěte fakta a pak ostřete pero. Jinak vznikne BLÁBOL.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama