reklama
reklama

Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule?

Autor: Petr Musil | Publikováno: 17.9.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Možná trochu přeháním, alespoň co se týče času přítomného. Ale jak to bude za 10, 15 či 20 let? Jsou v zásadě dvě možnosti. Buďto zeleným soudruhům uvěříme, stejně jako voliči uvěřili v šestačtyřicátem těm pravým rudým soudruhům, a místo výjezdních doložek a devizových příslibů budeme žádat o povolení zakoupit si tu rychlovarnou konvici, tu lednici či mikrovlnnou troubu, či letět někam letadlem; nebo nám včas dojde, že Zeleným nejde o životní prostředí, ale jen a pouze o touhu ovládat životy jiných.

Ostatně to dnes předvedl s plnou parádou soudruh Bursík v České televizi. Podle Bursíka už tedy ani prezident Klaus nesmí veřejně říci svůj osobní názor, navíc na konferenci, která je jednou z prvních vlaštovek, signalizující počátek seriózní debaty na téma klimatických změn. Bursík to vzal pěkně zostra, hned od prezidenta. Kdo přijde na řadu zítra? My všichni? Nebo jen ti, kteří nesouhlasí s Bursíkovským viděním světa?

Nemohu si pomoci, musím se proti zeleným soudruhům ostře ohradit. Za prvé, nikde jsem nezaznamenal skutečně férovou debatu na téma klimatických změn, které by se Zelení účastnili. Stále dokola nám jsou pouze omílány obecné teze, že se zhoršuje životní prostředí, že se zvyšují emise toho, či onoho, a že člověk může za tak zvané globální oteplování - nikde žádný důkaz. Zřejmě teskní po bolševických časech, kdy se zimu co zimu dusili ve smogu občané severu Čech, kdy hromadně hynuly lesy v Krušných a Orlických horách nebo Krkonoších. Kde tehdy všichni ti zastánci kvalitního životního prostředí byli? Dřímali s rytíři v Blaníku?

Za druhé, mám i osobní zkušenost s pokusem o vážnou debatu nad životním prostředím. Snažil jsem se ji vést s poměrně známým členem SZ. Bylo mi řečeno, že každý člověk má jaksi dopředu dán limit, kolik čeho může spotřebovávat, rozuměj, jak moc může emitovat a znečišťovat. Namítl jsem tedy, jak a kdo onen limit určí? Bylo mi sděleno, že tento limit není dán marxisticky, ale kapacitou naší Země. Zde si dovolím obzvláště upozornit na podobnost s Rudými. Ti nám také určovali, jaké máme potřeby, že všichni máme stejné žaludky a tak dále.

Za třetí, zelení soudruzi, stejně jako ti rudí, často káží vodu, ale přitom sami vehementně pijí víno. Jako zářný příklad může posloužit aférka kolem energeticky  náročného bydlení snad největšího apologeta environmentalismu, Ala Gorea. Pokud člověk hlásá něco o ochraně životního prostředí, domníval bych se, že půjde sám příkladem, tzn. že všude bude chodit pěšky nebo jezdit na kole, doma svítit solárními panely, vařit kotlíkový guláš nad ohništěm a stejně tak řešit otop a ohřev vody. Bohužel, má osobní zkušenost s některými Zelenými nic takového nedokládá. Je to podivné, ale i tito lidé, kteří tvrdě odmítají jakékoli ekonomické analýzy týkající se životního prostředí při svém rozhodování porovnávají své osobní náklady se svými osobními užitky z takového nebo makového jednání. Jinými slovy, chovají se tak, že "vlk se nažere a koza přitom zůstane celá", pokud se jim to "hodí do krámu", hájí životní prostředí, pokud je zrovna nikdo nevidí, životní prostředí je odsunuto na x-tou kolej.

Touha soudruha Bursíka a jeho oveček ovládat tento svět je podle všeho skutečně veliká. Pokud jednou někdo bude hledat vhodného kandidáta na ředitele Zeměkoule, pak se zřejmě strhne boj mezi Bursíkem a Gorem, který už jisté zkušenosti tohoto typu má. Doufám ale, že taková situace nikdy nenastane a lidská svoboda přežije i tento pokus o její likvidaci. 

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
2277 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule nebo vševěd Klaus?
(prof, 17.9.2007 10:01:00)
Odpovědět
Klaus si hraje na vševěda,ale ve skutečnosti tomu vůbec nerozumí.Tento arogantní člověk už v minulsti páchal věci,které poškozovaly náš stát.
Snad největší chybou bylo,že zásluhou komunistů se dostal na Hrad.Doufejme,že už se chyba komunistů nebude opakovat.
Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule nebo vševěd Klaus?
(Kočárník, 17.9.2007 10:04:11)
Odpovědět
Plně souhlasím s uvedeným názorem a doporučuji Klausovi vrátit se za přepážku ve Spořitelně.Tam snad nenapáchá tolik škody.
Václav Klaus je docela zábavný - takový jako český Borat :-)
(krkavec, 17.9.2007 15:31:24)
Odpovědět
http://www.sumnymysak.bloguje.cz/554342-vaclav-klaus-jako-cesky-borat.php

:-)
Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule nebo Klaus?
(KTO, 17.9.2007 10:18:01)
Odpovědět
Kdyby by byl Klaus jen trochu objektivní,pak by sám požádal o starobní důchod.Přesto bych si dovolil jen jednu poznámku.Když Klaus chce v OSN přednést pouze vlastní názor a ne "státní",pak by si měl rovněž hradit veškeré výdaje ze svého.
Klaus duchodce by mohl plkat vse co chce :-)
(krkavec, 17.9.2007 15:32:14)
Odpovědět
Klaus duchodce by mohl plkat vse co chce :-)
Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule?
(Jaroslav Vrána, 17.9.2007 11:59:56)
Odpovědět
V roce 1990 vydal prof. Milan Zelený krásnou knížečku ČSFR- moje láska. Zde kromě polemiky kolem parametrů a schémat ekonomické transformace uvedl i malou essay na théma-podniky-samospráva v regionu -občan.Velice hezkým způsobem vše přirovnal k chování ptáka v přírodě,který si do svého hnízda nenadělá.In principo volal po propojení či spíše kooperaci podniků a lokálních samospráv.Později tento svůj postřeh doplnil o skutečnost, že Češi i Japonci jsou pověstní zouváním bot před vstupem do svých příbytků.Konstatoval,ale že opuštěním svých příbytků se Češi chovají řečeno profánně jako prasátka,jsou staženi do svého chataření či sběr hub a okolí je jim lhostejné. Potom se tohoto tématu chytí různí Greenpace či Děti země apod.Parametry nastavené počátkem 90.let daly vykon odborného státního dozoru převážně do rukou byrokracie,která je náchylná ke korupci a to zejména při modelu národního hostpodářství co by montovny a překladiště EU.Možná tématicky jsem odbočil,ale kéž bychom si uměli udělat pořádek doma a nepoučovali svět. Vtip je v tom, že my chceme do civilizovaného světa, nikoliv on do postkomunistické kocoviny Czech Made.To vše za přelomových momentů, jako je globalizace a s
ní spojená 1.globalizační válka,integrační proces v EU a opomíjený pojem mondalizace.
Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule?
(ricci, 17.9.2007 12:22:08)
Odpovědět
Milý antiklausové řeč byla o Bursíkovi, ale to vy jste asi nepostřehli. Ostatně až budete platit 10 x dražší energii z větrných elektráren a platit drahou bionaftu a kvůli tomu kupovat chleba za 50 korun kvůli nedostatku pšenice vzpomenete si na toho tolik nenáviděného klause. Ale stádu těžko něco vysvětlovat. Bolševici jsou od slova nás je mnoho a dnešnícjh křiklounů taktéž. Rozumní lidé jsou jaksi solitery stojící proti ječícímu davu
Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule?
(jj, 17.9.2007 12:43:10)
Odpovědět
ona jich ale není většina,naopak je jich výrazná menšina - jen jsou nejukřičenější jako každý parazit (stejně tak byli bolševici v ruské sod.dem. také výrazná menšina )
: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule nebo vševěd Klaus?
(volič ze Vsetína, 17.9.2007 23:34:04)
Odpovědět
Jméno Klause je v českých dějinách spojováno s největší loupeží,která je známá spíše pod krycím jménem "kuponová privatizace".Tenkráte se špičky ODS nestyděli,přivlastnit si národní majetek převyšující výši 950 miliard Kč.Dnes se těmto spekulantům jako je Richard Salzmann,Dyba,Kočárník,Kožený a další,daří víc než dobře,jsou za vodou.
Pouze někteří politici mohou ještě chodit se vztyčenou hlavou,jako například pan Paroubek.
Významné výstupy pravičáků
(Kubice, 18.9.2007 19:46:40)
Odpovědět
Zatímco Bém vystoupil na Everest,premiér Topolánke vylez akorát na Talmanku.A to byl dosud jediný jeho výkon od svého zrzení.
pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 17.9.2007 12:46:30)
Odpovědět
Polde Alana Greenspana, se blíží konec nadvlády dolaru a jeho roli klíčové světové měny převezme euro.
Mimo jin. Greenspan i potvrdil, že euro je příčinou obrovských úspor a sílení ekonomik eurozony.


copy:

Berlín - Euro by brzy mohlo nahradit dolar jako nejvýznamnější měnu ve světových bankovních rezervách. Pro týdeník Stern to uvedl bývalý šéf americké centrální banky FED Alan Greenspan.

"Dovedu si zcela jasně představit, že euro nahradí dolar v rezervách centrálních bank, nebo bude minimálně obchodováno jako stejně důležitá měna," cituje týdeník muže, který téměř dvacet let rozhodoval o měnové politice Spojených států.

Koruna na vzestupu
Jeho slova potvrzuje ovšem i česká koruna. Ta dnes opět zlepšila svůj rekord, když se hned ráno obchodovala za 27,4 koruny.

Po celý minulý týden navíc tuzemská koruna zlepšovala své rekordy vůči dolaru a prolomila i dvacetikorunovou hranici.

Dnešní rekord: Koruna dál láme rekordy. Dnes nový vůči euru

Další rekord české měny: Koruna je vůči dolaru nejsilnější v historii

Dobrá pozice koruny vůči dolaru je ale výsledkem právě posilování eura.

Euro pomohlo k růstu
Greenspan, jehož paměti "The Age of Turbulence: Adventures in a New World" dnes jdou na pulty knihkupectví, uvedl, že eurozóna velmi profituje ze sílící jednotné měny.

Co se v knize objevuje: Do Iráku jsme šli kvůli ropě, napsal Greenspan

Její užívání jako rezervní měny v rámci EU již pomohlo ke snížení úrokových sazeb v eurozóně a "bezpochyby vedlo k současné ekonomické expanzi", dodává.

Světové centrální banky ve svých rezervách vždy drží významný balík cizích měn. Musí jít o velmi silné a stabilní měny, které je v případě potřeby možné bez problémů prodat obchodníkům s cizími měnami a pomoci tak například slábnoucí domácí měně.

Po desetiletí jako rezervní měna fungoval především americký dolar. A to téměř ve všech rozvinutých zemích. Greenspan tak naznačil, že období nadvlády amerického dolaru je u konce role světové ekonomické velmoci by mohla převzít Evropa
pro pomatence z a lháře z CEPu
(Dan, 17.9.2007 13:07:28)
Odpovědět
A. Greenspan ve své nejnovější studii, v níž porovnává jak ekonomiku EU tak USA, dochází k závěru, že zatímco potenciál USA je již vyčerpán, ekonomika EU může na vlně ohlášených a předpokládaných fůzí ještě zvýšit svůj růst.
Za jeden z nejdůležitějších pilířů růstového potenciálu označuje euro měnu.

Je nepochybné, že to bude EU, která nahradí USA na špici nejsilnější ekonomické světové velmoci.
Re: pro pomatence z a lháře z CEPu
(Milda, 17.9.2007 15:39:49)
Odpovědět
Nevím, jak tahle recense souvisí s Bursíkem. A vůbec nerozumím části o koruně - koruna za 24 korun - asi dobrý obchod -
"Koruna na vzestupu
Jeho slova potvrzuje ovšem i česká koruna. Ta dnes opět zlepšila svůj rekord, když se hned ráno obchodovala za 27,4 koruny."
Re: pro pomatence z a lháře z CEPu
(Dan, 18.9.2007 10:38:27)
Odpovědět
naše ekonomika je totiž silně provázána s ekonomikou Německa, eurozony i celé EU, a to 82% podílem uskutečněné vzájemné výměny

Pokud by jsme se navázali na USA, jak zde euroskeptici mnohokrát doporučovali, už bychom se potápěli s amerikou...

Bůch chraň Evropu před americkými řiťolezci, židovskou loby, tadikálním islamizmem a komunismem !
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(jj, 17.9.2007 16:15:06)
Odpovědět
"Dobrá pozice koruny vůči dolaru je ale výsledkem právě posilování eura." - tak tato věta je ukázkou že rozumíte ekonomice asi jako průmerný volič levice
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Aleš, 17.9.2007 20:29:27)
Odpovědět
Nepochybuji, že nám to vysvětlíte fundovaněji!
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 18.9.2007 6:54:51)
Odpovědět
Aleši, to co spojuje zdejší euroskeptické demagogy je malost jejich osobností, mohutný komplex a hl. demagogie. Tajje zde všudy přítomná a stále zřetelněji s ní disponuje i Václav Klaus.

A. Greenspan býval Klausovým vzorem, on se velice rád odvolával na jeho výroky, tak doufám že tomu bude i nyní :-)))
to je ale kopie souhrnu různých ekonomických článků, pro hlupáky jsem tam napsal ještě copy :-)

Pokud chceš coby ekonomický niemand polemizovat s chlapíkem, jehož běžná gáže je kolem 70 000 USD na hodinu, který několikrát zachránil USA z recese, ze jehož šéfování fedu byly USA nejzdravější, přebytkovou ekonomikou /období Klintna/.
S mužem, jehož výroky hýbaly s akciovými trhy z nejvíce renomovaným ekonomem současnosti..

Pak z tebe bude hlupák korunovaný :-)


Zelený mužík mimo jinné uvádí, že sám podcenil euro měnu a ekonomickou sílu evropské centrální banky.
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(gzh, 18.9.2007 13:32:21)
Odpovědět
prdlačky!!
Můj zdravý selský rozum mě říká že Evropa dala vznikmout již dvěma svět. válkám.
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 18.9.2007 13:47:55)
Odpovědět
Tak to je hodně primitivistický výkřik, jaká Evropa a jak dala vzniknout ??


Kdyby jste napsal, že Německo, nikoliv Evropa /to jakokontynent nebo všechny státy nebo co si pod tím slovem v té době představujete ??/ a to v Evropě pak ano.

I právě proto je třeba integrací udržet mír v Evropě, a to jak vidíme funguje a velice dobře.
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(gzh, 18.9.2007 18:13:04)
Odpovědět
ha,ha,ha a co 1 sv.
Ta také vznikla v Německu?
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(gzh, 18.9.2007 18:30:51)
Odpovědět
-a právě proto je třeba integrací udržet mír v Evropě-
já jenom doufám a věřím že máte pravdu,ale multikulturní společnost není schopna existovat ani v ránci západní kultury natož pak když jsou promixovány západní a arabská kultura a tak se mě to jeví na západě.
Jaký to má vše konec byla názorná ukázka svého času na jihu Ruska a v Yugoslávii.
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(gzh, 18.9.2007 18:40:10)
Odpovědět
Pokud bude existovat EU k ničemu nedojde-ale co když se jako stabilizátor této situace,kterou jsem popsal EU jednou rozpadne,?
Tak potom bůh s náma všema!A já jenom doufám že to přijde za hodně dlouhý čas a že se toho nedožiju,protože dokud byla Yugoslávie funkční jako stát, nic se v její multikulturní společnosti nedělo .Po jejím rozpadu ale nastala pěkná mela a to je možná také budoucí možný zcénář západní Evropy
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(jj, 18.9.2007 19:46:28)
Odpovědět
EU aktivně vytváří krise a takové situace a stavy destabilizované společnosti aby byla situace tak špatná že bez existence této instituce by skutečně hrozilo nebezpečí - vpodstatě takto fungují všichni socialisté takže se není čemu divit že eurosocialisté nejsou výjimkou
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 19.9.2007 8:17:08)
Odpovědět
podívej jj, ty prostě seš hlupák, už sem to tu napsal několikrát a klidně to zopakuju.

Seš hlupák :-)

Tvoje tupé výkřiky, např. to o tom dolaru a a koruně tady nahoře pomáhají lidem, co mají něco v hlavě, aby se sami zorientovali v této diskuzi a oddělili zrno od plev.

Nebo-li ty zesebe toho vola děláš sám, a to je půvabné :-)

Moc rád bych zhlédl třeba ekonomickou polemiku o vlivu eurozony a eura na růst koruny vůči dolaru, mezi tebou Alanem Greenspanem :)))

To by mohl být takový vrchol tvé debilitní karieery.
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 19.9.2007 6:58:29)
Odpovědět
Ano, máte pravdu, bez existence EU nás čekají další národní války v Evropě, tak jako tomu bylo před vznikem unie
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(gzh, 19.9.2007 15:45:12)
Odpovědět
v to také věřím,že pokud bude EU žádná válka v Evropě nebude,je to logické.
Já osobně chci chodit do práce a být prospěšný společnosti ve které žiji a do důchodu v mém případě cesta daleká,popravdě bych byl rád kdyby toho internetu někdy nebylo,určitě bych byl ve větší pohodě ale uznejte sám Dane-není šprochu ,aby na něm nebylo pravdy trochu..
A to co se na těchto stránkách uvádí je prosté a logické a proto také pravdivé,popravdě řečeno jde z toho na mě hrůza.
:-))
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 20.9.2007 10:40:50)
Odpovědět
Poctivě makat, mít děti a dobře je vychovat a občas zajít k volbám, nic víc pro společnost už udělat nemůžem.
Je třeba ale vystřídat se xtremismu, ať už nacionálního.. viz tento web nebo levicového, viz. komunisté..
Vše ostatní v rámci demokracie je akceptovatelné.
Naštěstí se už projevuje, že americká hyperkonzumní ekonomika obřezaná od sociálního přívlastku až do mezí totální bezohlednsoti a silně opepřená neustálými válkami coby jejím hnacím agregátem, už nepředstavuje pro dnešní evropany nic obdivuhodného.
A to je dobře !
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(ricci, 21.9.2007 8:43:48)
Odpovědět
Dane tys tu dlouho nebyl tož jak je v německu u sedmi monitorů ? Člověče tvoje ekonomické prognózy nám chyběli. Jo takový maličký exkurs. Za Hitlera se také dařilo Německu dobře, ale jak to dopadlo netřeba mluvit. Zdánlivě silná ekonokika EU je jenom opar, který se rozptýlí
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(ricci, 21.9.2007 8:44:58)
Odpovědět
OPRAVA EKONOMIKA
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(Dan, 21.9.2007 12:19:34)
Odpovědět
čoveče, já už 4 měsíce jsu v Londýně, ale pořád u stejné firmy, koupil jsem si tam novou troječku BMW s pravostranným řízením a byt v centrálním Londýně..
Upřímně se mi tam moc nelíbí, ale je to vrchol mé kariery, žena tu vydržela měsíc a je zpátky v česku..takže tomu dám asi tak ten rok a vrátím se po Praze, Irsku, Německu a Anglii zpět na Moravu ..

Dobrý jsou ty letecký spoje, lítám domů skoro každý víkend..

Moje předpovědi... hmm.. co z nich se nesplnilo ?
Krachuje nám euro, nebo celá EU... rozpadá se ??

Co říkáš na ameriku dolar, vzpomínáš si co jsem tu psal o jejich žití nadluh a hyperkonzumním růstu ekonomiky ??

Víš jak tě potěší, když se potkáš ve výtahu s Greenspaem a takový kápu ti potvrdí věci, který si myslím už 2 roky ??

Já jsem celkem spokojenej... jinak vývoj v EU je závislí na dalších liberalizacích a likvidaci barier ...
Potenciál je tu mnohem větší nežli mají američané, je jenom na nás jak se toho chopíme..
Re: pro Jiřího Zahrádky a spol.
(jj, 21.9.2007 15:01:17)
Odpovědět
Pointa je v tom že toho o čem tady sníte se nikdy nedočkáte protože bruselská nomenklatura má úplně jiné plány... a nemusím hádat proč se Vám v Londýně moc nelíbí - vy se totiž podobáte oněm eurokomunistům co pořád básnili o SSSR ale drželi se od tohoto "ráje" pokud možno co nejdál - a stejně tak vy budete brzo utíkat z multikulti Británie kterou z pěkné a fungující země vytvořili právě eurosocialisté - a právě proto aby destabilizovali situaci natolik aby ji mohla zvládnout pouze autoritativní EU a pokud by se nějaká země zdráhala předávat do Bruselu svou suverenitu tak eurosocialisté z bruselu okamžitě zařídí aby v oné zemi vypuklo pravé multikulti peklo násilností,vraždění a vypalování vozového parku - protože muslimští přistěhovalci(ideální k terorizování té původní vzdělané a tudíž hůře se manipulující a tudíž pro evropeisty nebezpečné populace) jsou jen loutky a těmi kdo tahají za drátky jsou právě a jen Evropeisté - které vy tak obdivuje ... a zároveň utíkáte z toho co vytvořili
Podívej Hlupáku, mě vůbec nevadí multikulturalismus v Londýně ani politika Británie, které se mimochodem vede velice dobře ekonomicky pod vládou lejbristů /podobně jako se vedlo USA za Klintona/.
Sere mě tu počasí, jídlo a nelíbí se mi architektura města, jasné ?
Docela mě baví, mistře omylu, jak se mě tu snažíš neustále dokola osočovat z nějaké socialismu, já tě ale sklamu, hochu, já jsem volič ODS, křesťan a pocházím z buržoazní rodiny, moje příjmy mě v česku staví někam úplně mimo voličskou základnu Jiřího Paroubka. Jsem zastáncem liberálního trhu, nízkých daní a minimálních dotací. Nikdy jsem nepobíral žádné sociální dávky, chci placené vysoké školy i zdravotní péči pro většinu obyvatel u nás.
Nemůžu za tvoje komplexy, které si tu vybíjíš, ale ještě jsme nedořešili spolu ty ss, protože nepracuju v žádné socialistické fabrice a nemám dost času reagovat v práci.
Takže pojďme nato, plkale !
Požadvky pro přijetí do waffen SS v roce 1938 byly následující: min. výška 185 cm, věk od 17 do 22, prokázání rasové čistoty a germánského původu, čistý trestní rejstřík, dobrá fyzická kondice, v té době stačil v LSAH jedinný zaplombovaný zub k vyloučení !
Sám Hitler se chlubil, že prochází jenom 15 uchazečů ze 100 !!
V roce 1939 už v důsledku nedostatku branců byly sníženy tyto nároky na 170 cm, věk do 26 a v roce 1940 již na 154 cm a 32 roků.

Od roku 1940 postupně z důvodu nedostatku branců vymizela jak náboženská měřítka, požadavky na výšku i fyzickou zdatnost, vč. rasových a národnostních měřítek !!
Když v roce 1941 Himler doplnil divizi Wiking prvními neněmeckými vojáky, Hitler se rozzuřil a nechtěl si situaci nechat vysvětlit, později alespoň nařídil aby neněmecké jednotky nepoužívaly výsostné insignije ss a měly vlastní, odlišné symboly.
V roce 1944, činil již počet neněmeckých členů waffen SS 65%, přičemž celá polovina byla tvořena tzv. untermensch, čili dobrovolníků z méněcenných národů, zejména ze zemí sovětského svazu.
V roce 1945 byla ze zbytků poničených divizí waffen SS vytvořena Divize SS Europa, kterou tvořilo 9 národnostní, od němců, přez belgičany a estonce, až po běloruse, ukrajince až po turky a uzbeky.

To jenom pro tvoji informaci, abys konečně pochopil, co a kdy vedlo Himlera k tvorbě těch eurokorpsů.
Jestli si pořád myslíš, že to byla od počátku nějaká idea evropanství a ne totální nouze o lidi, tak seš prostě ultrahlupák.
Re: Chce být Bursík ředitelem Zeměkoule?
(cyvo, 25.9.2007 14:34:47)
Odpovědět
Kdo nechce vidět, nevidí, pane Musile. Váš úderný blog svědčí o jediném. Neumíte používat internet. Jinak byste byl schopen si najít výsledky měření stavu ovzduší na stránkách ČHMÚ, Zprávy o stavu životního prostředí na webu MŽP nebo závěry Mezivládního panelu pro klimatické změny na webu IPCC nebo v českém překladu opět na webu MŽP. Pak byste nemohl napsat, že jste nezaregistroval seriózní debatu a neviděl žádný důkaz. Pokud ale sledujete pouze produkci profesora Klause, chápu, že jste ani důkaz, ani náznak seriózní debaty, neviděl. Nebylo totiž kde.
Mimochodem,podívejte se na stránky OSN na všechna vystoupení na té newyorské konferenci. Tedy pokud umíte anglicky. V češtině se Vám vsutku nic jiného než textík pana profesora, nenabízí.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama