reklama
reklama

Zelený Bursík rudne vzteky

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 13.9.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Ministr životního prostředí dál vede svůj boj proti prezidentu republiky Václavu Klausovi. Tentokrát je důvodem chystané vystoupení našeho prezidenta na půdě OSN, kdy se jeho projev má stát protipólem bývalému americkému viceprezidentovi Alu Gorovi.

Nemohu si pomoci, ale Klausovi odpůrci neustále vkládají prezidentu do úst věty či myšlenky, které nevyřkl. Václav Klaus nezpochybňuje změny klimatu, pouze poukazuje na fakt, že podobnými změnami naše Země procházela i v minulosti a bez vlivu člověka.

Václav Klaus kritizuje spíše enviromentalistické skupiny, které si na změně klimatu udělaly slušný kšeft. Vnucují vládám světa ruku v ruce s katastrofickými scénáři naprosto kontraproduktivní řešení, které jen přijde na mnoho peněz bez jakéhokoli účinku a svými řešeními mnohdy omezují občanské svobody. To jsou právě například ony větrníky, které svým výkonem za celou dobu své životnosti nezaplatí ani svou pořizovací cenu.

Zelený Martin argumentuje výsledkem "vědecké zprávy", přičemž tuto zprávu vypracovala společnost, jíž je on sám podílníkem. Tomu se říká malá domů. Za těchto okolností lze brát závěry této zprávy s hodnověrností typu JPP. Nyní zelený Bursík rudne vzteky, protože se Václav Klaus nehodlá řídit jeho názory.

Ministr životního prostředí se obává, že Klausův projev může ohrozit naši kandidaturu na post nestálého člena RB OSN. Prý se ostrovní státy postaví proti z obavy, že budou vlivem globálního oteplování, které údajně náš prezident popírá, zatopeny. Ba dokonce podle Martina Vašek politicky zneužívá klimatologii.

Jenže ono je to naopak. Klimatologie se zabývá změnami klimatu popřípadě může navrhnout jaká opatření by se měla přijmout. Klimatologie ale nemůže určovat, jaké kroky stát provede. Od toho jsou jiní. Stát musí rozhodnout, která varianta je pro něj únosná jak finančně tak politicky. Nelze nařídit, že od pondělka se všechny dopravní prostředky s pohonnými hmotami nahrazují volskými potahy. Jsou to právě ekologistické skupiny (nezaměňovat se skutečnými ekology), které zneužívají klimatologii k prosazování nesmyslných nápadů.

Václav Klaus kritizuje právě toto zneužívání klimatologie, ale zelení ve svém rudém zápalu boje to nejsou zřejmě schopni pochopit. Snahy o přistřihnutí křidélek prezidentovi už zde byly. Jak dopadly netřeba opakovat. Nebo by snad bylo lepší mít za prezidenta figurku, která nemá vlastní názor a jen papouškuje názory jiných, a to ještě v takové formě aby se náhodou nikoho nedotkly či někoho neurazily?

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
3095 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Dalšího komentáře netřeba....
(killy, 13.9.2007 8:55:16)
Odpovědět
Vše bylo řečeno...
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(Petr, 13.9.2007 9:54:23)
Odpovědět
...panem presidentem.
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(franta, 13.9.2007 22:10:11)
Odpovědět
Vševěd Klaus nám připravuje ostudu v OSN.Doufám,že ho Paroubek s Bursíkem umlčí.
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(jj, 13.9.2007 23:10:41)
Odpovědět
to máte pravdu Klaus v OSN opravdu připravuje ostudu vám - zeleným bolševikům
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(T.Mareš, 21.9.2007 0:43:56)
Odpovědět
Nejsem žádný levicový příznivec,ale výroky Klause jsou už v celé Evropě jenom pro smích.Nevím,čím to může být,jestli senilita nebo chorobná arogance.Včera jsem se vrátil ze Skotska a právě tam se někteří firemní představitelé vyjadřovali o Klausovi až neslušně.Takže se nedivme některým naším politikům.
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(jj, 21.9.2007 15:06:35)
Odpovědět
asi jim Klaus svým antievropeistickým postojem ohrožuje jejich "byznys" který nejspíše spočívá v korumpování bruselských úředníků a inkasování předražených nesmyslných dotací na "tvorbu" ničeho - takto si totiž soudruzi z bruselu zajišťují podporu - tím že vytvářejí sortu pseudopodnikatelů jejichž jediným podnikatelským záměrem je právě existování na dotacích
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(C4, 14.9.2007 0:11:49)
Odpovědět
Kretene...
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(KKK, 15.9.2007 1:40:17)
Odpovědět
nejsi náhodou ten "v nouzi Franta dobrej"?
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(KTO, 17.9.2007 0:12:02)
Odpovědět
JE UŽ SNAD SKORO VŠEM OBČANŮM ZNÁMO,ŽE AROGANTNÍ VŠEVĚD KLAUS NEMÁ PRAVDU A ANI NEMŮŽE,PONĚVADŽ TOMU NEROZUMÍ.Spíše bych doporučil Klausovi,aby se spíše zamyslel nad tím,jak nechal na počátku 90-tých let zničit a rozkrást náš státní lukrativní majetek,za více než 980 miliard Kč.Vše pod značkou "Kuponová privatizace".Pokud by k tomu nedošlo,nebyla by naše země dnes tolik zadlužena.
Václav Klaus jako český Borat?
(kalista, 15.9.2007 19:55:22)
Odpovědět
Ja doufam, ze cesky BORAT Vaclav Klaus nas jeste mnohokrat rozesmeje stejne jako imaginarni kazassky reporter: http://www.sumnymysak.bloguje.cz/554342-vaclav-klaus-jako-cesky-borat.php
Dalšího komentáře netřeba....
(akademik, 14.9.2007 20:46:03)
Odpovědět
Dlouho jsem se nechtěl k otázkám klimatu vyjadřovat a neučiním tak ani teď. Chtěl bych se vyjádřit pouze k postojům prezidenta Klause. Jsou tři věci, kterým nerozumím. Předně je to jeho odvaha vyjadřovat se autoritativně a proti všem v oboru, jemuž nerozumí, čili v klimatologii. Kdyby vznášel pouze pochybovačné otázky jako laik, je to v pořádku. Svým chováním však spíše připomíná Lysenka.

Druhá věc, která mi na Klausovi není dlouhodobě jasná, je Klausovo odmítání státních regulací jako takových. Vždyť samotné zákonodárství je státní regulace. Státní regulace, vynucovaná veřejná pravidla prostě musí existovat (Klaus se ve svém zlehčování role pravidel diametrálně liší od Hayeka a staletých tradic vyspělého světa - pro Klause je pravidlo stále totéž co pro normalizačního občana, totiž buzerace, již je třeba obejít).

Do třetice - i kdyby měl Klaus pravdu ve věci oteplování, není rozumnější se připravit na horší scénář?

Klaus mi připomíná veverku, která druhé veverce říká: nic nedělej, zima bude mírná! Ano, možná mírná bude, možná ne. Lepší než riskovat bezhlavě budoucnost lidstva je snažit se potencionální katastrofě předejít. Navíc tlak na omezení klasických technologií může jen urychlit vývoj nových a pomoci i našemu zdraví, nejen klimatu.
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(jj, 14.9.2007 20:52:02)
Odpovědět
vy jste nepochopil opravdu absolutně vůbec nic ... k tomu už je potřeba talent
Re: Dalšího komentáře netřeba....
(Aleš, 17.9.2007 12:24:42)
Odpovědět
Tak nám to vysvětlete!
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(lucina, 13.9.2007 10:29:37)
Odpovědět
Pan Bursík zjevně nepochopil, že na jeho názory se nikdo neptá, to by si pozvali jeho a nepotřebovali by, aby za něj někdo tlumočil. Možná by mu po-tlumočila sl. Kováčová, ale těěěžko prezident republiky. Ten ho elegantně klepl přes čumák jako nevychovaného pejska. Bravo Klaus!
Arogantní Klaus je zřejmě nenapravitelný.Už v prvé polovině 90-tých let napáchal obrovské škody kuponovou privatizací,kdy došlo k rozkradení lukrativního národního majetku v hodnotě převyšující částku 980 miliard Kč.Pak svou neprozíravostí,zasloužil se rozdělení státu.Následovalo mnoho menších defektů a nyní se chce zavděčit americkým neschopným politikům.
PROČ ?
Re: Mstivý Klaus
(jj, 13.9.2007 23:12:21)
Odpovědět
Klaus kuponovou privatizací naopak zabránil aby vám podobní komouši rozkradli i tento majetek v ruském stylu
Re: Mstivý Klaus
(Jaroslav Vránavvvv, 15.9.2007 13:58:57)
Odpovědět
Mnou několikráte citovaný prof. zelený již v roce 1990 charakterizoval kuponovou privatizaci jako účast na dostizích,kde diváci mohou skákat,pískat i dokonce fandit,ale který kůň vyhraje stejně neovlivní.Kuponová privatizace byla rozmělněním stítního vlastníci formou zveřejnění skrze IF vlastněné státními bankami.Takže státní majetek byl zase převeden do státních rukou.Ale to je na dlouhé povídání a fanatika stejně člověk nepřesvědčí...
Re: Mstivý Klaus
(jj, 15.9.2007 14:12:02)
Odpovědět
to máte pravdu že oni "diváci" nemohli ovlivnit který "kůň" vyhraje ale mohli si "vsadit" skrze svou kuponovou knížku na "koně" o kterém si mysleli že vyhraje - a to že Havlovým STBákům Klaus neumožnil rozkrást i tento majetek tyto havlistickoSTBácké(dnes i eurofilní) struktury nerozdýchaly ještě dodnes
Mstivý Klaus
(analytik KB, 15.9.2007 22:43:25)
Odpovědět
Exprezident Havel neměl s kuponovou privatizací nic společného a pokud ano,tak jenom to,že jí veřejně kritizoval,jako obrovskou lumpárnu.Jenomže
Klaus chtěl svým nejblizším se odvděčit za to,že mu pomohli "nahoru".Přece všem je dobře známo,kdo si nejvíce "nahrabal",Richard Salzmann,Dyba,Kožený,
Kočárník a další jeho kamarádi.
Re: Mstivý Klaus
(jj, 15.9.2007 23:07:42)
Odpovědět
vy jste analytik ? výsledky vaší analýzy mojeho příspěvku jsou duševně na úrovni IQ 60
Re: Mstivý Klaus
(robert, 16.9.2007 21:01:38)
Odpovědět
proč tak vysoké hodnocení inteligence
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(jj, 13.9.2007 10:41:25)
Odpovědět
oni to tihle melouni naopak chápou naprosto dokonale - a právě proto tak křičí protože jsou si vědomi že poslední co potřebují je aby někdo poukazoval na pravou podstatu jejich totalitární lžiideologie
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(Meloun, 14.9.2007 3:52:06)
Odpovědět
Proc jste je do boha volili?
Blbci.
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(pbk, 13.9.2007 14:15:37)
Odpovědět
No aniž bych se chtěl zastávat pseudoekologa a prokapitalisty( a tudíž pseudo ekologa) Bursíka, myslím, že Klaus si už nevidí ve své trapnosti a duševní impotenci do huby..už se zase budu muset stydět za "svého" prezidenta..
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(jj, 13.9.2007 14:57:18)
Odpovědět
jak známo tak socialismus je nejfašističtější forma kapitalismu ze které profitují jenom neschopní a všehoschopní - a zelený socialismus je opět jen další ukázkou že je to pravda
Jsou britsti konzervativci "zeleni socialisti"
(kalista, 15.9.2007 19:58:12)
Odpovědět
Zelená lekce Davida Camerona Topolánkově ODS - http://www.stuz.cz/view.php?cisloclanku=2006100012
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(Jaroslav Vránav, 13.9.2007 15:15:41)
Odpovědět
Já bych se spíše v tom českém kocourkově zabýval politickou klimakterologií než klimatologií.Ono začíná přihořívat koudel u zadku všem!
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(Petr, 13.9.2007 15:21:15)
Odpovědět
socialismus je nejfašističtější forma kapitalismu
Obávám se,že jste měl ještě napsat kapitalismu nejhorší feudálně-otrokářské společnosti,aby to bylo komplet.
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(pbk, 13.9.2007 15:35:07)
Odpovědět
zase perla od "jj"...:)
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(jj, 13.9.2007 17:12:10)
Odpovědět
Budete se divit ale např.Trockismus je otrokářský monopolní feudalismus - (viz Trockista PolPot a jeho řádění v Kambogii)
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(pbk, 13.9.2007 18:37:28)
Odpovědět
ježišimarja, za co...???
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(jj, 13.9.2007 23:13:09)
Odpovědět
za to že existujete
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(Občan Brych, 14.9.2007 0:53:12)
Odpovědět
Krásně těm tmavomodrým pudlíkům trylkuje fistulka, když poštěkávají nad zelenými... Jak sladká hudba pro moje uši :))
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(Jaroslav Vrana, 14.9.2007 3:55:27)
Odpovědět
Vsak se taky dockas Ty Fistulko.
Václav Klaus uvádí velký filmový švindl bizardní sekty revolučních marxistů
(kalista, 15.9.2007 19:53:44)
Odpovědět
Bursik muze rudnout jedina hanbou na stupiditou pana prezidenta a nad tim, ze se paktuje se bizardnimi maxristickymi ultralevicaky

http://www.sumnymysak.bloguje.cz/555853-vaclav-klaus-uvadi-velky-filmovy-svindl-bizardni-sekty-revolucnich-marxistu.php
Re: Václav Klaus uvádí velký filmový švindl bizardní sekty revolučních marxistů
(gerge, 15.9.2007 22:47:54)
Odpovědět
Rozhodně se nechci zastávat Bursíka,ale vševěd Klaus už by měl odejít do důchodu,a v důchodu se zamyslet nad tím,kolik škody napáchal tomuto národu.
Re: Zelený Bursík rudne vzteky
(Bc.Roman Kozel, 20.9.2007 16:47:23)
Odpovědět
Tady jde hlavně o to, že Václav Klaus tomuto problému vůbec nerozumí. Je na odbornících klimatolozích a vědcích, aby se tímto zabývali a pokud vyzkoumají, že globální oteplování je pravda, tak jejich práci by nikdo neměl zpochybňovat. Studuju inženýrství ochrany životního prostředí a u nás ve škole se ne nadarmo říká, že ekonom je jednotka zbytečnosti
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama