reklama
reklama

Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…

Autor: Petr Olejníček | Publikováno: 11.9.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Modernizace ČSSD způsobem, jakým ji navrhuje současný předseda strany, je dle mého názoru věc naprosto vyloučená a naznačuje to i anketa na idnes. Jediný kdo to nevidí je asi ten co si toto nelehké břímě vzal na svá bedra a bude o to usilovat do konce svých politických dní tedy nám všem známý Jiří Paroubek.

Na toto téma bylo napsáno v tisku i na tomto blogu už hodně, ale uznejte pane poslanče, že způsob Vašeho vyjadřování o této věci, už sám o sobě jakoukoliv modernizaci popírá. Dle mého názoru je to snůška „kryptokomunistických“ keců, co nikomu nic neřeknou a nedají, natož aby někoho přesvědčily o té správné volbě strany v příštích volbách.

Vy nechcete modernizovat stranu, Vy chcete jen získat zpět svá koryta, moc a nedejpánbůh Strakovu akademii, a tím i přístup ke státním penezům a štědrým dotacím straně na poslance, senátora atd…

Kdyby to totiž bylo jinak, budete mluvit né o tom, jak vám jako straně média nejsou nakloněna, né o tom jak vás poškozují různé aféry, ale o tom, co slíbíte výměnou za hlasy vaší straně těm voličům. Jediné co slibujete, je že se budete víc a víc řídit průzkumy a názory PR agentur, než potřebami vašich voličů a ještě máte tu drzost nazývat to „modernizací“?

Jediný způsob jak modernizovat stranu je, nebýt poplatný výzkumům, ale postavit reálný a atraktivní program pro voliče a ten také posléze DODRŽET víte? A to jste dokázali již ve dvou uplynulých volebních obdobích, že jakmile se dostanete k moci, sliby neplatí a praktikujete nezodpovědnou a zadlužující „socialistickou“ politiku.

Budete si muset šáhnou do svědomí, najít rozdíl mezi výrazy „sociální“ a „socialistický“ a pak můžete od začátku skládat nový program a oslovovat nové voliče.

Pamatujte, násilím a přetvářkou a navíc „za týden“ se žádná image změnit nedá a tím méně, ta vaší strany, která utrpěla vaší vlastní vinnou za posledních tří předsedů až dost.

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
2661 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(Jaroslav Vrána vvv, 11.9.2007 9:33:32)
Odpovědět
Pane Olejníček,rozdíl mezi Vámi a českým myslitelem Petrem Chelčickým je zásadní. Petr Chelčický-zakladatel Jednoty bratrské uměl intelektuálně nadělit Svatému otci i poslednímu páteru, vy akorát dovedete mastrbovat na téma Vy a Vaše žluč proti ČSSD a eportál Vám dělá docela slušnou propagandu.
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(Kenavp, 11.9.2007 14:05:43)
Odpovědět
Vrána, ty nejseš jen židobijec ale i socialista! Chlapče, ty špatně skončíš.....
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(Jaroslav Vrána, 11.9.2007 14:20:37)
Odpovědět
Když to tvrdí taková mozková kapacita ,jako jsi ty,tak na tom něco asi bude.....Ale vykládej volovi o sobotě,když jde v pátek na jatka, že Kenape....
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(JERRY, 11.9.2007 17:53:04)
Odpovědět
Pan Olejníček je snad poslední kdo nechápe, že rozdíl mezi ODS a ČSSD není vekrze žádný a proto ho irituje Paroubek.Je zase dost lidí které irituje Topolánek a to pro pohnutky zcela totožné. Těmi jsou zhusta lži, arogance, tupost, sliby a podrazy, tedy aktuální česká politická scéna.
Začal ramadán…
(Jochim W., 15.9.2007 23:12:50)
Odpovědět
Pro většinu z 1,2 miliardy muslimských věřících začal ve čtvrtek ramadán. Začátek devátého měsíce muslimského kalendáře souvisí s přibývajícími fázemi měsíce. V Libyi či Nigérii začal ramadán už ve středu. Muslimové jsou povinni soustředit se od východu do západu slunce na modlitby, nařízen je půst a sexuální abstinence. Dodržování náboženských pravidel je povinností každého muslima.
I my křesťané bychom se měli vyvarovat nemravností a osočování naších muslimských bratří.
Demagogie Klause nezná mezí
(KTO, 17.9.2007 0:14:11)
Odpovědět
JE UŽ SNAD SKORO VŠEM OBČANŮM ZNÁMO,ŽE AROGANTNÍ VŠEVĚD KLAUS NEMÁ PRAVDU A ANI NEMŮŽE,PONĚVADŽ TOMU NEROZUMÍ.Spíše bych doporučil Klausovi,aby se spíše zamyslel nad tím,jak nechal na počátku 90-tých let zničit a rozkrást náš státní lukrativní majetek,za více než 980 miliard Kč.Vše pod značkou "Kuponová privatizace".Pokud by k tomu nedošlo,nebyla by naše země dnes tolik zadlužena.
Čeští studenti bojuji hudbou proti americkému terorismu
(student, 20.9.2007 11:25:56)
Odpovědět
Na většině českých vysokých školách je neustále slyšet hudba s protiamerickou náladou.Studentům je až příliš jasné,kam agesivní politika Bushe sahá.„My chceme mír“, zní v písni Kadima Safira, iráckého umělce, který patří v arabském světě mezi úspěšné a uznávané zpěváky. Píseň s ním natočil Lenny Kravitz a pustil jí volně do internetu (V originále se jmenuje We Want Peace). Podobně najdete na internetu zdarma ke stažení i protiválečné písně např. skupiny REM, Beastie Boys či dokonce píseň bývalého kytaristy skupiny The Clash Micka Jonese. Spojil se s bývalým členem skupin Generation X a Sigue Sigue Sputnik Tonym Jamesem a vznikla tak skladba Why Do Men Fight? (Proč lidé bojují?).

Mezi protiválečné aktivisty se zapojují i popové hvězdy. Dokonce i Madonna svou píseň American Life nabízí na svých stránkách….Existuje prý i videoklip, kde Madonna vystupuje ve vojenské uniformě před záběry roztrhaných těl a plačících iráckých žen a dětí.
Česká pravice je nepolepšitelná
(Dalík a spol., 24.9.2007 16:55:53)
Odpovědět
Kdo má zájem,ať si večer blikne ČT1. Další ukázka spojení Topolánek,Dalík a spol.Jmenuje se to Miliónový dlužník.

Tohle až uvidí Dalík tak ho asi klepne a Mira začne pracovat na novém zákoně.

Jak může někdo takový vůbec vést politiku země? Vždyť už se nám všude ve světě smějí-Mirku ty to nevidíš?
Demagogie ODS nezná mezí, aneb koryta jsou blizší.
(volič z Prahy, 11.9.2007 16:17:01)
Odpovědět
Pane Olejníček,vy nejste demagog,ale debil.Všichni
občané přece vědí,že strana ČSSD je stranou státutvornou,demokratickou a sociální.Rozdíl oproti ODS je právě v tom,že ČSSD se nesnaží na úkor většiny občanů,zvýhodnovat nepatrnou menšinu
a navíc někdy ty co mnohdy nezákonným způsobem se obohatili.Pane Olejníček,toto vy asi nikdy nepochopíte,poněvadž vidina dobrého koryta vám zaslepuje mozek.
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(jj, 11.9.2007 22:25:48)
Odpovědět
Olejníčku,kdy už konečně dostaneš rozum.Ty nenávistné projevy z tvé huby,jenom dokumentuji tvůj charakter.
Prapodivný sponzoring prezidenta.…
(Ekonom.institut, 11.9.2007 23:46:38)
Odpovědět
Václav Klaus se stal v zámoří tváří kampaně popírající globální oteplování. Podle ekologického hnutí Duha ale kampaň organizuje společnost, která dostává významné sponzorské dary od ropného gigantu Exxonmobil.

Heartland Institute, který za kampaní stojí, dostal loni sponzorský dar od ropné společnosti Exxonmobil.

Z výroční zprávy na internetu vyplývá, že Exxonmobil dal institutu loni 115 tisíc dolarů.



"Heartland Institute není nějaký výzkumný institut, jak by se z názvu mohlo zdát. Je to politická organizace, která na své kampaně dostává statisícové dolarové částky od největší světové ropné společnosti. Po červnové příhodě s prezentováním filmu, který vědci obvinili z podvodů a falšování údajů, se prezident už podruhé spojuje s prapodivnými zahraničními organizacemi" .
Prapodivné praktiky prezidenta.
Prapodivný sponzoring prezidenta.…
(Levé křídlo ODS, 14.9.2007 20:50:37)
Odpovědět
Dlouho jsem se nechtěl k otázkám klimatu vyjadřovat a neučiním tak ani teď. Chtěl bych se vyjádřit pouze k postojům prezidenta Klause. Jsou tři věci, kterým nerozumím. Předně je to jeho odvaha vyjadřovat se autoritativně a proti všem v oboru, jemuž nerozumí, čili v klimatologii. Kdyby vznášel pouze pochybovačné otázky jako laik, je to v pořádku. Svým chováním však spíše připomíná Lysenka.

Druhá věc, která mi na Klausovi není dlouhodobě jasná, je Klausovo odmítání státních regulací jako takových. Vždyť samotné zákonodárství je státní regulace. Státní regulace, vynucovaná veřejná pravidla prostě musí existovat (Klaus se ve svém zlehčování role pravidel diametrálně liší od Hayeka a staletých tradic vyspělého světa - pro Klause je pravidlo stále totéž co pro normalizačního občana, totiž buzerace, již je třeba obejít).

Do třetice - i kdyby měl Klaus pravdu ve věci oteplování, není rozumnější se připravit na horší scénář?

Klaus mi připomíná veverku, která druhé veverce říká: nic nedělej, zima bude mírná! Ano, možná mírná bude, možná ne. Lepší než riskovat bezhlavě budoucnost lidstva je snažit se potencionální katastrofě předejít. Navíc tlak na omezení klasických technologií může jen urychlit vývoj nových a pomoci i našemu zdraví, nejen klimatu
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(petr, 11.9.2007 11:15:58)
Odpovědět
Pane kolego rozdílů je mnoho, ale chcete-li poučovat vězte, že ani mastrbovat a masturbovat není totožné proto snad ani nemluvte o myslitelích bude to méně směšné.
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(Jaroslav Vránavvv, 11.9.2007 14:21:57)
Odpovědět
nesmíte se zlobit na zrcadlo, když v něm vidíte svoji nesymetrickou hlavu a nic na tom nemění,že zrcadlo má mírně poškozený rám........
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(Zelený tykadlo, 11.9.2007 13:35:05)
Odpovědět
Pane Olejníčku, z Vašeho článku je zřemé, že vůbec nechápete sílu imtelektu a jasnozřivosti našeho velkého lídra (a nebojím se říci i vůdce), národa spasitele, filozofa a největšího meziplanetárního státníka dnešní doby, našeho milovaného Paroubka, slunéčka jasnozřivého. Naštěstí my Marťané mu rozumíme.
Demagogie Topolánka nezná mezí.
(tomáš, 11.9.2007 22:29:46)
Odpovědět
Kdyby to bylo o neschopném Topolánkovi,tak bych tomu i uvěřil.Spíše si ovšem myslím,že toto je napsáno na objednávku Topola,který je schopný všeho,hlavně jakékoliv špiny.
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(www racek, 11.9.2007 14:59:59)
Odpovědět
No, hrozně se chechtám, když si představím, že by socani autora uposlechli a pak díky tomu drtivě vyhráli ve volbách ...:-))
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(Petr, 11.9.2007 17:04:30)
Odpovědět
Po přečtení disk.fóra a samozřejmě i článku jsem na rozpacích.Je to ironie či vážně míněný článek a reakce k němu?
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(dr, 11.9.2007 22:22:56)
Odpovědět
Náhodně jsem procházel Prahou,když jsem zahlédl malý hlouček lidí s ovinutými prapory kolem svých těl.Zprvu jsem nevěděl co se děje,až pak na můj dotaz mi jeden kolem jdoucí řekl,že jde o sraz mladé židovské pravice.Pak jsem se dověděl,že mluví jejich předseda,nějaký Petřík.Jeho projev obsahoval samé demagogie a proto jsem se odebral,stejně jako ostatní.Stejné demagogie tam pronášel i nějaký Joch.Je to až podivuhodné,že vůbec je možné toto veřejně konat.
Re: Demagogie ČSSD nezná mezí, aneb jak jsem se rozčílil…
(nestraník, 11.9.2007 23:08:21)
Odpovědět
Nu, pana Olejníček, právě jste objevil Ameriku. Primární zájem politických stran je skutečně získání moci a vlivu ve státě. Gratuluji. Nevím, jestli to ČSSD hodlá provést po vzoru veleúspěšné strategie ODS, obelháním voličů sliby, které nejsou a ani nemohou být míněny vážně a jinými podpásovými praktikami. Můj hlas ale každopádně určitě nedostanou. Vlastně už jsem rozhodnutý, po zkušenostech se všemi našimi parlamentními stranami, dát hlas straně, která se od "revoluce" ještě nestačila zdiskreditovat, tedy KSČM. Moc pěkná stanoviska má také HzPD a kdyby se rozhodli kandidovat, tak bych neváhal je podpořit. To jsem ale dosud se voleb neúčastnící, tedy skrytý kryptokomunista, socan, bolševik a vůbec společenský vyvrhel, že?
Demagogie ODS nezná mezí,.
(Mareček, 11.9.2007 23:29:58)
Odpovědět
Na rozdíl od nestraníka,já s moji rodinou budu poprvé volit opravdu KSČM.Věřte,nevěřte,ale jinou možnost nevidím.Současná vláda mne naprosto zklamala a Topolánek,kterému jsem s moji rodinou dal celkem 5 hlasů,je snad nejhorším politikem po druhé světové válce.Lituji těch vyhozených hlasů.
Re: Demagogie ODS nezná mezí,.
(lucina, 12.9.2007 10:52:35)
Odpovědět
Pokud chcete páchat hromadnou sebevraždu, pusťte si tradičně plyn, blbou volbou do toho stáhnete nevinné lidi.
Re: Demagogie ODS nezná mezí,.
(JERRY, 12.9.2007 15:53:54)
Odpovědět
Nicku Lucino, strašení s komančema a estébákama modří bolševici používají před každýma volbama a Vy ještě mezi tím. Jak dlouho si myslíte, že to bude mít nějaký úspěch. To, že to ODS bude používat dlouho, to bolševici dělají na efekt nehledí, ale jednotliví voliči, to jsou tak zpitomělí propagandou?
Re: Demagogie ODS nezná mezí,.
(nestraník, 12.9.2007 12:54:05)
Odpovědět
To jste mě špatně pochopil, já to myslím také zcela vážně. Nejsem ještě stoprocentně rozhodnutý, protože případná kandidatura HzPD by vystihla moje požadavky beze zbytku, ale za současného stavu je mým favoritem skutečně KSČM. Naprosto ignoruji ty dogmatické hysterické výkřiky o sebevraždě a ryzím ZLU skrytém v poslancích KSČM. To už je dnes skutečně k pousmání a připomíná mi to vřeštění agilních svazáků, kteří neměli se západem žádnou zkušenost ale věděli nejlíp, že tam je zlo. Žádná strana nesmí mít absolutní převahu, protože moc dává příležitost ke zneužití a kde je příležitost, tam k tomu dříve nebo později dojde. Z našich dvou největších stran, které si už léta jen přehazují moc mezi sebou je vidět, jak rychle se na ní zvyká a jak se zneužívá. Na pováženou je ale i vystupování našich sběračů míčků v roli malých stran, které se do parlamentu dostaly jen jakousi náhodou, kterou se jim podařilo překonat minimální nutný počet hlasů, které se pak přimknou k vítězi voleb a s drzostí, arogancí a nezájmem o plnění svého předvolebního programu si s ním v ničem nezadají. V kontrastu s tím je mi konzistentnost v jednání a kultivované vystupování KSČM, jakožto třetí nejsilnější strany velmi sympatické.
Re: Demagogie ODS nezná mezí,.
(Ian, 12.9.2007 15:56:07)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Jen mne štve, že jsem to nenapsal dříve jako Vy.
Demagogie ODS nezná mezí,.
(starosta, 13.9.2007 0:18:36)
Odpovědět
Bohužel,zásluhou Topolánka a jeho kumpánů,jsem i já nucen změnit politickou orientaci a z té vychází asi nejúspěšněji KSČM.Tato strana jako jediná se po roce 1989 nenechala zkorumpovat a tvrdí stále to stejné.Nekličkuje a hlavně nelže.
Re: Demagogie ODS nezná mezí,.
(rarach, 13.9.2007 14:18:08)
Odpovědět
Je to tak a souhlasím s Vámi. Také je budu volit.
Demagog Topolánek…
(pravicový volič, 19.9.2007 16:56:41)
Odpovědět
ODS už od hradu,poženeme za zradu.Měli by je voliči všechny zahnat k Botiči, připravit si pěknou kládu,vsadit do ní celou vládu..A pak tyhle "chytré hlavy ,tuhle vládu českých turků,spustit pěkně do Vltavy a poslat je do Hamburku.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama