reklama
reklama

Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství

Autor: Nela Šmídová | Publikováno: 12.8.2007 | Rubrika: HotNews
Ilustrace

Celý židovský svět je rozzlobený na papeže Benedikta XVI., který si potřásl rukou s Tadeuszem Rydzyckym, ředitelem ultrakatolického polského Rádia Maryja a dokonce této rozhlasové stanici požehnal. A to zrovna v době, kdy celý svět tlačí na Svatý stolec, aby zabránil vlivnému členu řádu redemptoristů pomocí rádia šířit antisemitismus. Není se jim co divit. Současný Pop hraje úmyslně na populistickou strunu a snaží se zalíbit za každou cenu v zemi původu jeho předchůdce – Popa „Lolka“.Bohužel v tomto případě vyloženě přestřeluje. Je také známo, že týdeník Wprost nedávno otiskl nahrávku, v níž Rydzyk bezelstně nazývá ženu prezidenta Marii Kaczynskou čarodějnicí a Lechu Kaczynskému nadává do podvodníka v područí židovské lobby.

Bývalý člen Hitlerjugend tak jen potvrzuje obavy mnoha skutečně zásadových křesťanských analytiků, kteří zvolení Benedikta XVI. považují za to nejhorší co mohlo vůbec katolickou církev potkat od dob zavraždění Jana Husa či upalování čarodějnic. Jeho nástup může katolickou církev nadobro zdiskreditovat. Já si však osobně myslím, že Svatý stolec se už dávno zdiskreditoval a jeho existence je jen trapnou klerikální parodií na myšlenku křesťanství vůbec. Jeho předchůdce „Lolek“ to však ke křesťanské parodii také neměl daleko. Před dvěma roky to naprosto bezkonkurenčně popsala ve svém článku „Papež: Bližší Alláh než antikoncepce?“ Petra Sokolová (http://www.eportal.cz/Articles/246-papez-blizsi-allah-nez-antikoncepce-.aspx).

Suma sumárum poslední dva papežové tak čím dál tím víc připomínají polskou karikaturu „Bolka a Lolka“. Je vskutku až nechutné, že si současný „Bolek“ nic nedělá například ze stížností židovského Centra Simona Wiesenthala a radši se schází s obskurní sektou ultrakatolických redemptoristů. To by snad bylo i na toho „Lolka“ moc.

reklama
3511 čtenářů | 50 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 1:19:21)
Odpovědět
teda já křesťan nejsem ale takovéto "články" spíš patří do Halo novin - tento server upadá přímo před očima
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Vlček Boris, 12.8.2007 6:22:05)
Odpovědět
Vazeny pane jj,

clanek se Vam asi nelibi, to se muze stat. Take s nekterymi pasazemi uplne nesouhlasim, presto jsme ho uverejnili, nebot jednim z nasich hlavnich cilu je vyvolat diskusi. Berte to prosim takto navedomi a treba priste Vam prijdeme vice k chuti.

S pozdravem
Boris Vlcek
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 15:49:36)
Odpovědět
to je sice pěkné ale proč k tomu používáte "články" jejichž myšlenkový obsah je nulový a vpodstatě nejsou ničím jiným než plivnutím ... ?
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 13.8.2007 14:07:44)
Odpovědět
opět - musím prostě podotknout že mám neodbytný pocit že se do vedení tohoto serveru infiltrovaly nějaké persony z oné havlistické ultralevicové Ligy pro vyvolávání antisemitismu plné multikulti fanatiků a pseudoliberálních (někdy ani ne krypto)socialistů ...
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Dodo, 12.8.2007 20:26:16)
Odpovědět
Zprvu jsem si myslela, že jsem omylem otevřela Britské listy. Vaše odpověď na nesouhlas s tendenčním a zkreslujícím článkem dokonce souhlasí s odpovědí, kterou mi zaslal pan Čulík, když jsem mu doporučila změnu názvu na Moskevské listy.I on chce prý vyvolávat diskusi!!
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Josef, 12.8.2007 7:57:22)
Odpovědět
Krestanstvi neni nabezpecne a pro spoustu lidi je stale dulezite. Nejsou zadne duvody napadat papeze! Na priklad papez Jan Pavel II byl blizky pritel R. Reagana a velky zastance stavkujicich polskych dokaru. Prostrednictvim Papeze a polskych knezi putovaly americke penize stavkujicim, ktere se polsti komuniste snazili nechat vyhladovet. Tyto udalosti se na zapade oznacuji jako prvni prasklina a start rozkladu komunistickych rezimu. A zasluha se dava prave Papezi Janu Pavlovi II, protoze dokare podporil a jeste je silne zviditelnil ve svetovem tisku. Komunisticke rezimy by se sice v budoucnu rozpadly, ale zasluha o zrychleni se priklada temto udalostem, ktere zpanikovaly okolni "delnicke vlady" kdyz videli jak se delnici postavili proti sve "delnicke vlade" v Polsku...
Papez ma k disposici pouze sedesaticlennou Svycarskou gardu, tak nevim proc se nekterym zda tak nebezpecny a stale citi nutnost na neho utocit! Krestanstvi je soukroma zalezitost a krestane nejsou nebezpecni jako Islam! Nechte je na pokoji!
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 15:55:00)
Odpovědět
levicoví (pseudo)liberálové (ve skutečnosti buď užiteční idioti či kryptosocialisté) prostě nemohou vydýchat že papež k nim není servilní ani nehraje jejich hru na hodné muslimy a skvělý multikulturalismus - že takoví a jejich články dostávají prostor zde je mi záhadou
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Josef, 12.8.2007 18:25:00)
Odpovědět
Jeste jsem zapomel podotknou, ze za podporu protikomunistickeho hnuti v Polsku dostal Papez Jan za to kulku (atentat),ktery provedla tajna sluzba Bulharska, kterou ridila vychodonemecka STASI, kterou v te dobe ridil kdo??? Neocar Vladimir, plukovnik KGB - tovarisc Putin!!!!~
Vsechno vylezlo na povrch az po odtajneni zaznamu STASI - DDR.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 13.8.2007 21:29:13)
Odpovědět
PS: R.Reagan a Jan Pavel II. - 2 osobnosti které levice absolutně nemůže vydýchat a jelikož nemá ponětí jak je pošpinit tak vypouští podobné "články" které jen ukazují ubohost autorů

(zajímavé je se zamyslet jak by asi vypadal svět kdyby se na zač.r.81 oba atentáty na ně podařily - raději si to ani nepředstavovat)
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Vanek, 12.8.2007 9:09:37)
Odpovědět
Tento stát jakožto dítě prvorepublikové lži o Rakousku-Uhersku, stojící svojí atmosférou a stavem občanské společnosti I nadále jednou nohou v Protektorátu Böhmen und Mähren a druhou v jeho pokračovateli a nástupci ČSSR kde se pouze přemaloval hákový kříž na hvězdu rudou a plán se nepřekračoval pro vítězství říše, ale pro vítězství komunismu v zajetí úsměvů z kategorie podlézavých, vlivu LSD a posmrtných šklebů. Z tohoto dětství a puberty jsme se ještě nestačili vzpamatovat. Ani není divu. Politické veletoče a salta mortale předváděné jak "politiky" tak jejich voliči svědčí o tom jak pružná je páteř většinového občana (nyní ČR) a jak krátkou má tento zvláštní tvor paměť. Místní domorodec žije kulty slovanství, závisti, nenávisti, dovolených, kutilství a škodovek, přičemž skutečné hodnoty -svoboda, spravedlnost, demokracie a odpovědnost- jej spolehlivě přivádí do stavu příbuzenského s lidojedy na Nové Guineji. O tom se měl možnost přesvědčit pan Klvaňa diskutující s občany propadlými alkoholu, komunismu a evidentně neschopných rozlišit cokoli co je nad rámec pěstování králíků, v místech blízkých plánovanému umístění US radaru v Brdech.

Cele ve: Volba příštího prezidenta tohoto tragikomického státu měla proběhnout losem

http://www.geocities.com/gvanek2000/archivA.html
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 16:11:36)
Odpovědět
tak proč sem přispíváte když ty místní domorodce tak nenávidíte?(čímž jste se postavil na roveň nejen komunistů nýbrž i všech těch ultralevicových multikulti "lidumilů")
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Jaroslav Vrána, 12.8.2007 12:32:29)
Odpovědět
už je to tady.Sotva Svatý otec začne uklízet chlí-
vek po Vaticana concile,už začnou kvičet Ti,kte-
rých se ten chlívek týká.Svatý otec si podal ruku
nikoliv s antisemitou,ale s antijudaistou. Toto je
kategorie ekleziologická a těžko ji může autor ro-
zumět,tím spíše že patří k hnutí holocaust end cominterna.Je na čase,aby obecná,svatá a apoštolsk
á církev katolická dala židovi mantinely.Nevšiml jsem si , že by biskupové říkali rabbínům,co mají
kázat.V Čechách zatím kvičí pouze křtněnec Jordáne
m v čele ČCE Joel Ruml.Ekumenická rada církví se
vyjářila opatrně a i polituzicí páter a člen
starokatolické církve Halík zatím je také zticha.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Michal Kretschmer, 13.8.2007 10:12:28)
Odpovědět
Souhlasím s panem J. Vránou.
Eportál skutečně v posledních měsících upadá, když může uveřejnit tento neseriozní blábol. Patrně se dostal příliš pod židovský vliv.
Anijudaismus není antisemitismus. Antijudaismus je pro křesťana nezbytností. Spása je ze Židů, Ježíš, Panna Maria i apoštolé byli podle těla židé. Ale už Ježíš některým z nich říká: Vy jste z otce ďábla. A po odmítnutí Ježíše jako Mesiáše, Spasitele a Syna Božího většinou Židů, to platí tím více.
P. Rydzyk je pravověrný katolík a odmítá tzv. demokratický liberalimus hojně podporovaný věrolomnými židy.
Benedict XVI. je lepší papež než Jan Pavel II, a také vzdělanější.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jk, 15.8.2007 13:20:29)
Odpovědět
Tak tak, pane Kretschmere, svatá pravda. Je třeba obnovit provoz v Osvětimi a profouknout tam komínem všechny, kdo jsou z otce ďábla a nevyznávají jedinou svatou víru pravou.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(ABCD, 16.8.2007 14:04:57)
Odpovědět
Římanům 11:1 Chci tím říci, že Bůh zavrhl svůj lid? Naprosto ne! Vždyť i já jsem Izraelec, z potomstva Abrahamova, z pokolení Benjamínova.
2 Bůh nezavrhl svůj lid, který si předem vyhlédl. Nevíte z Písma, jak si Eliáš Bohu naříká na Izrael?
3 `Hospodine, proroky tvé pobili a oltáře tvé pobořili, já jediný jsem zůstal, a také mně ukládají o život!´
4 Jakou však dostal odpověď? `Zachoval jsem si sedm tisíc mužů, kteří nesklonili kolena před Baalem.´
5 A tak i nyní je tu zbytek lidu vyvolený z milosti.
6 Když z milosti, tedy ne na základě skutků - jinak by milost nebyla milostí.
7 Co z toho plyne? Izrael nedosáhl, oč usiluje. Dosáhli toho jen vyvolení z Izraele, ale ostatní zůstali zatvrzelí,
8 jak je psáno: `Bůh otupil jejich mysl, dal jim oči, aby neviděli, uši, aby neslyšeli, až do dnešního dne.´
9 A David praví: `Ať se jim jejich stůl stane léčkou a pastí, kamenem úrazu a odplatou,
10 ať se jim oči zatmějí, aby neviděli, a jejich šíje ať je navždy sehnutá.´
11 Chci tedy snad říci, že klopýtli tak, aby nadobro padli? Naprosto ne! Ale jejich selhání přineslo pohanům spásu, aby to vzbudilo žárlivost židů.
12 Jestliže tedy jejich selháním svět získal a jejich úpadek obohatil pohany, co teprve, až se všichni obrátí?
13 Vám z pohanských národů říkám, že právě já, apoštol pohanů, vidím slávu své služby v tom,
14 abych vzbudil žárlivost svých pokrevních bratří a některé z nich přivedl ke spasení.
15 Jestliže jejich zavržení znamenalo smíření světa s Bohem, co jiného bude znamenat jejich přijetí než vzkříšení mrtvých!
16 Je-li první chléb zasvěcen, je svatý všechen chléb; je-li kořen svatý, jsou svaté i větve.
17 Jestliže však některé větve byly vylomeny a ty, planá oliva, jsi byl naroubován na jejich místo a bereš sílu z kořene ušlechtilé olivy,
18 nevynášej se nad ty větve! Začneš-li se vynášet, vzpomeň si, že ty neneseš kořen, nýbrž kořen nese tebe!
19 Řekneš snad: Ty větve byly vylomeny, abych já byl naroubován.
20 Dobře. Byly vylomeny pro svou nevěru, ty však stojíš vírou. Nepovyšuj se, ale boj se!
21 Jestliže Bůh neušetřil přirozených větví, tím spíše neušetří tebe!
22 Považ dobrotu i přísnost Boží: přísnost k těm, kteří odpadli, avšak dobrotu Boží k tobě, budeš-li se jeho dobroty držet. Jinak i ty budeš vyťat,
23 oni však, nesetrvají-li v nevěře, budou naroubováni, neboť Bůh má moc naroubovat je znovu.
24 Jestliže tys byl vyťat ze své plané olivy a proti přírodě naroubován na ušlechtilou olivu, tím spíše budou na svou vlastní olivu naroubováni ti, kteří k ní od přírody patří!
25 Abyste nespoléhali na svou vlastní moudrost, chtěl bych, bratří, abyste věděli o tomto tajemství: Část Izraele propadla zatvrzení, avšak jen do té doby, pokud nevejde plný počet pohanů.
26 Pak bude spasen všechen Izrael, jak je psáno: `Přijde ze Sióna vysvoboditel, odvrátí od Jákoba bezbožnost;

25 Neboť nechci, bratři, abyste neznali toto tajemství (abyste nebyli moudří sami před sebou), že Izraeli nastala částečná zatvrzelost, dokud nevejde plnost pohanů.
26 A tak bude spasen celý Izrael, jak je napsáno: “Ze Sionu přijde Vysvoboditel a odvrátí bezbožnosti od Jákoba.
(Římanům 11:25-26)
Ať si každý zopakuje slova Pavla
„Jestliže však některé větve byly vylomeny a ty, planá oliva, jsi byl naroubován na jejich místo a bereš sílu z kořene ušlechtilé olivy,
nevynášej se nad ty větve! Začneš-li se vynášet, vzpomeň si, že ty neneseš kořen, nýbrž kořen nese tebe“! (Řím 11:17-18)
Pavel potvrdil vyvolení Izraele
“Pokud jde o evangelium, stali se Božími nepřáteli, ale vám to přineslo prospěch, ale co se týká vyvolení, zůstávají Bohu milí pro své otce. Vždyť dary, milosti a Boží povolání jsou neodvolatelná“ (Řím 11:28-29)
Tyto pasáže jasně dokazují, že Izrael zůstává Bohem milovaným národem.A vy pane Kretmere nejste skutečný katolík. Pan kardinál Vlk odmítl hnutí lefebristů jako kacířské.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Patrik, 12.8.2007 15:11:27)
Odpovědět
Ten článek je hloupě povrchní, působí ploše a je neseriozní, byť probírá nesmírně důležitá fakta. Určitě křesťané nejsou zdaleka jenom katolíci, a pokud znám vývoj v katolictví, nelze ani katolíky paušálně posuzovat. Myslím, že ani skupina jmenovaných radikálních polských katolíků nemůže nic jiného než souhlasit s konstatováním že Marie i její manžel Josef, jsou Židovka a Žid, svatý Pavel, Jan, Petr a další jsou ŽIDY, Nakonec i Ježíš se narodil jako Žid a celý život i takto prožil. Ale je jisto, že je strašnou hanbou, že křesťané se jen svými výroky přiblíží k antisemitismu, který by jim měl být naprosto cizí. A navíc dávají příležitost tyto věci posuzovat lidmi, kteří patrně s Kristem nemají moc společného, a proto produkují takové "neforemné" články. Ale čtu vás stále rád a budu dále, každý se občas utne, někdy i pořádně :o)).
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Maro Skřipský, 12.8.2007 15:24:39)
Odpovědět
Bože, tenhle článek, to je zase blbost ! Já nevímčím to je, že poslední dva tři měsíce jde eportal zase ke dnu.
Slečna (paní autorka) míchá hrušky s jablky a dopouští se tvrdé demagogie.ani neví, že členství v HJ bylo tak nějak povinné, že...
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(bublifuk, 12.8.2007 17:16:29)
Odpovědět
že členství v HJ bylo tak nějak povinné, že... Někdo je v tom HJ doposud.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 19:38:09)
Odpovědět
hnědým socialistům se dnes podobají nejvíce euronacionální socialisté v bruselu spolu se zelenými socialisty - mentalitu mají naprosto stejnou
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(A.S. Pergill, 12.8.2007 21:01:16)
Odpovědět
Ratzinger byl členem katolické mládeže, která měla ze zákona výjimku a do HJ by nemusel, pokud by nechtěl (a neměl pozitivní vztah k nacismu).
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(alfa, 13.8.2007 3:34:54)
Odpovědět
V průběhu války začal Vatikán kolísat s náklonností (na straně Italské sociální republiky nebyl) a zároveň začínala stoupat potřeba obranných jednotek uvnitř říše - a členství v HJ se tak stalo povinným pro veškerou mládež, včetně té z rodin komunistů...a u těch značně pochybuji o jejich náchylnosti k režimu, který jim zlikvidoval rodiče.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Jaroslav Vrána, 13.8.2007 17:08:01)
Odpovědět
O rodinně současbígi Svatého otce vypovídá i násle
dují skutečnost.Jeho otec -výmarský četník se po nástupu Hitlera k moci nechal radši penzionovat formou invalidního důchodu,než by tomuto mocipáno
vi sloužil.Doporučuji knihu historika dr. Malého
Katolíci a nacismus a pochopíte....
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Konservativec, 12.8.2007 17:12:51)
Odpovědět
Pane Vlčku,
nechápu, proč chcete nad takovou kravinou vyvolávat diskusi na eportálu.Když doporučíte autorce ať to umístí v Halo novinách, nebo v Britských listech dočkáte se té správné diskuse, po které toužíte.Je mi líto, že epportál takto upadl.Míval skvělé příspěvky.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(cepol, 12.8.2007 17:16:46)
Odpovědět
Papež se setkal s páterem Rydzykem, a ne Rydzyckým. Radio Maryja není ultrakatolické, nýbrž jednoduše katolické. Nemyslím si, že katolíci nemají právo na vlastní rádio. Také si nemyslím, že papež může přijímat na audiencích katolíky, a pokud je mi známo, páter Rydzyk byl na audienci jako katolík. Nebyl tedy přijat papežem jako šéf katolické rozhlasovén stanice, ale jako jeden z mnoha milionů věřících.
Hodilo by se uvést alespoň jeden důkaz, že zmíněné rádio je antisemitské. Nemáte-li takový důkaz je krajně neodpovědné přidávat toto adjektivum.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 19:41:09)
Odpovědět
pro židovské obce,sionisty i všelijaké ty židovské ligy pro vyvolávání antisemitismu je antisemita každý kdo není servilní židofil
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(richard, 13.8.2007 13:09:05)
Odpovědět
Proč asi je ta rozhlasová stanice najednou "antisemitská" a najednou zrovna naši komunisté mají takovou nenadálou "starost" o Židy? Proč asi?:))))

Normální rudá protikatolická propaganda, kterou je třeba ignorovat a nechat vyšumět a ne se nechat vyprovokovat k třenicím mezi námi a Židy, což je přesně to, co tímhle chtějí vyvolat.

P:S: Je to přesně stejné, jako když rudí v jednom francouzském městě na přání mohamedánů zakázali podávat vepřovou polévku bezdomovcům s odůvodněním, že by to "dikriminovalo" mohamedány a - hádej koho?: správně, uhodls, Židy:))) V případě potřeby i oni se nestydí vytáhnout židovskou kartu, třebaže Židé neměli vyjma nácků horší nepřátele než bolševiky a mohamedány. A my také ne.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(A.S. Pergill, 12.8.2007 21:03:43)
Odpovědět
Retzinger jen názorně uklazuje, že křesťanství je naprosto zkostnatělá a ze své povahy již nereformoévatelná ideologie, která v dněšní době jen škodí.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 12.8.2007 21:10:53)
Odpovědět
komunisté,nacisté i levicoví "liberálové"(tj.dědici hnědého i rudého socialismu) nenávidí křesťanství - skoro se zdá že se dá velice dobře odhadnout grázly podle toho jestli nenávidí křesťanství nebo ne ...
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(A. S. Pergill, 13.8.2007 7:34:20)
Odpovědět
Křesťanství je levičácká ideologie, která si dobře rozuměla jak s nacismem, tak s komunismem, přestože nejraději by totalitu ve vlastní režii.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 13.8.2007 14:01:38)
Odpovědět
tento příspěvek jste proboha myslel vážně?
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(olmek, 13.8.2007 8:01:27)
Odpovědět
Proboha, co to je za rudý blábol? Dočtu se tu příště o tom, jak katolická církev vyvraždila miliardy lidí a bránila pokroku nebo o tom, jak byl Sovětský svaz super pokrovový stát???
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Fanfán, 13.8.2007 14:47:28)
Odpovědět
A chcete to snad popírat? Katolická církev za posledních cca tisíc let patří k hlavnímu nepřítel pokroku - např. ve zdravotnictví nejprve odmítáním pitev, později třeba operací, a nyní např. odporem k některým výzkumům.
Potírání výsledků vědecké práce a jejich nahrazování svými iracionálními dogmaty patří k "osvědčeným" postojům církve též od nepaměti - stačí vzpomenout příklady od Giordana Bruna až po soudobou preudoteorií o vyšší inteligenci jako protiváze evoluční teorie
Ona to ostatně není náhoda, že nejbouřlivějšího rozvoje - tj. průmyslové revoluce - dosáhlo lidstvo právě v době osvícenectví a prvního ateismu.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(so, 18.8.2007 22:51:48)
Odpovědět
Tohle neni pokrokarsky=levicovy portal, Fanfane. Alespon donedavna jsem si myslel, ze neni.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(JosefŽ, 19.8.2007 20:51:08)
Odpovědět
Po zavedení pitev vzrostl počet úmrtí rodiček na horečku omladnic,protože si lékaři po návratu z pitevny k porodu nemyli ruce.Po pitvách se orgány pietně pohřbívaly?Padesát milionů potratů ve světě ročně je málo?Z potracených dětí za padesát let u nás by vyrostli jen nepotřební lidé?Žádná zemědělská půda nikde ve světě neleží ladem?Neuživila by žádné lidi navíc?Nekončí část potravin v odpadcích kvůli naší rozežranosti a ne proto,že by se nedala bez újmy na zdraví sníst?Kdy začala průmyslová revoluce?Gilotina byla používána kdy a proč?Byli tehdy popravováni jenom skuteční zločinci?Ateismus byl vždycky humánní,nezavinil smrt nebo příkoří žádnému člověku?
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Samuel Rábara, 13.8.2007 8:17:58)
Odpovědět
Autorka by mala vyhľadať psychiatrickú pomoc, zrejme ju po nociach strašia plynové komory a nevie to rozdýchať... a potom sa zobudí do nového dňa do sveta plného nebezpečných a hrozných antisemitov tak potom zapisuje svoje blúznivé poryvy - eportál by mal mať vyššiu úroveň ako uverejňovať blúznenia každej prestrašenej sionistky, ktorá sa "namane".
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(hesker, 13.8.2007 11:35:45)
Odpovědět
Vážený pane Vlčku,
souhlasím s tím, že je třeba vyvolávat diskuzi. Snad budete i vy se mnou souhlasit v tom, že způsob, kterým tak učinila autorka svědčí především o jisté hysterii a neschopnosti bez emocí, logicky a fundovaně shromáždit a uspořádat argumenty.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Zdeněk, 13.8.2007 13:24:39)
Odpovědět
já na něj rozzlobený nejsem, mě je to upřímně jedno
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 13.8.2007 13:42:58)
Odpovědět
Především mě absolutně iritují fráze typu "celý židovský svět je rozlobený" - to jako mluví za všechny židy či co ?(očividně se tak snaží minimálně tvářit)kdo jim na to dal právo?? a opravdu hodně to připomíná reakce imámů na nějaké karikatury typu "celý muslimský svět se zlobí" apod - zajímavé je že multikulturalismus pro křesťany tak nějak neplatí - zatímco levicoví teroristofilové u kohokoliv omluví cokoliv pak u křesťanů jsou hyperkritičtí až nenávistně fanatičtí - asi nemohou unést že v dnešní levicové lžiideologické realitě politické koreknosti si někdo dovolí nedržet krok a h..bu
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 14.8.2007 0:48:46)
Odpovědět
větou "kdo jim na to dal právo" jsem pochopitelně nemyslel židy nýbrž autorku a jí podobné kteří mají ve zvyku mluvit za všechny židy (většinou jsou to agresivní xenofobní existence typu Fedora Gála a spol z různých Lig pro vyvolávání antisemitismu) a tím (záměrně!) bezpečně nakrknou všechny lidi i ty kterým do té chvíle bylo dokonale volné cokoliv ohledně židů ... !
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Vladimír Neckář jr, 14.8.2007 0:21:13)
Odpovědět
Radio Maryja představuje sice marginální ale naprosto odpodivý proud v polské politice navazující na předválečnou antisemitskou a nacionalistickou ONR která v roce 1937 navrhovala vystěhovat polské Židy na Madagaskar. Jinak blbost některých konkrétně jj opět nepřekvapila. Autorka současnému i minulému papeži vytýká přílišnou smířlivost k islámu a ne naoapk.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 14.8.2007 0:38:35)
Odpovědět
Myslím že oné autorce jako poslední vadí že minulý papež měl otevřený vztah k islámu a toto používá pouze jen jakousi další dodatečnou účelovou slinu která by podle ní mohla Jan Pavla II. poškodit alespoň u těch pravicových liberálů když už nic jiného nezabírá

PS: vy jste žid či Žid ? velice by mne to zajímalo co se týče ujasnění určitých mých nejasností ohledně Judaismu a vztahu tzv.liberálních Židů k Judaismu... měl bych pár otázek které mi prostě vrtají hlavou
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Richard, 14.8.2007 8:42:00)
Odpovědět
Nazvať pápeža bývalým členom Hitlerjugend je vrchol demagógie a mne to stačí na to aby som tento portál navždy opustil.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jj, 14.8.2007 9:32:59)
Odpovědět
Z boje nikdy neutíkat !
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Jan Contras Jacober, 14.8.2007 8:52:33)
Odpovědět
Je vidno, že tento obřezaný server slouží těm, které není možno kritizovat. Celý židovský svět je rozzuřen již 2000 let od doby, kdy Žid Kristus židům řekl, že kdyby jejich otec byl Abrahám, nechtěli by ho zabít a pokračoval tím, že jejich otec je Ďábel vrah a lhář od počátku. A tato rozzuřenost se táhne dějinami jako červená nit a vždy, když někdo upozorní na rasistické falešné náboženství, je obviněn z antisemitismu.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(Daniel Makay, 14.8.2007 10:00:11)
Odpovědět
On to neřekl všem židům, ale jejich vůdcům a zákoníkům a farizejům.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(ABCD, 16.8.2007 14:09:10)
Odpovědět
"On vyšle své anděly s mohutným zvukem polnice a ti shromáždí vyvolené [Židy] od čtyř úhlů světa" (Matouš 24: 31).

Ježíš řekl svým učedníkům: „Amen pravím vám, až se syn člověka při obnovení všeho posadí na trůn své slávy, tehdy i vy, kteří jste mě následovali, usednete na dvanáct trůnů a budete soudit dvanáct pokolení Izraele“ (Matouš 19:28)
6 „Ti, kteří byli s ním se ptali: Pane, už v tomto čase chceš obnovit království pro Izrael?
7 Řekl jim: Není vaše věc znát čas a lhůtu, kterou si otec ponechal ve své moci,
8 ale dostanete sílu Ducha svatého, který na vás sestoupí a budete mi svědky v Jeruzalémě a v celém Judsku, Samařsku a až na sám konec země“ (Skutky 1:6-8)
Matouš 5:17 "Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky; nepřišel jsem zrušit, nýbrž naplnit." Když Ježíš potvrdil platnost celé Tóry (Mt 5:17)
"Jsem poslán jen ke ztraceným ovcím z lidu izraelského". Mt 15,24
Ježíš ctil Chrám jako „dům svého otce“ (Jan 2:16).Jan 4:22 – „Vy uctíváte, které nevidíte, my uctíváme, které vidíme, neboť záchrana je ze Židů“!
4 Jsou to Izraelci, jim patří synovství, sláva i smlouvy, jim byl dán Zákon, služba a zaslíbení, jejich jsou otcové a z nich pochází podle těla Mesiáš, který je nade vším, Bůh požehnaný na věky.“ (Ř 9: 1 - 5).Římanům 11:1 Chci tím říci, že Bůh zavrhl svůj lid? Naprosto ne! Vždyť i já jsem Izraelec, z potomstva Abrahamova, z pokolení Benjamínova.
2 Bůh nezavrhl svůj lid, který si předem vyhlédl. Nevíte z Písma, jak si Eliáš Bohu naříká na Izrael?
3 `Hospodine, proroky tvé pobili a oltáře tvé pobořili, já jediný jsem zůstal, a také mně ukládají o život!´
4 Jakou však dostal odpověď? `Zachoval jsem si sedm tisíc mužů, kteří nesklonili kolena před Baalem.´
5 A tak i nyní je tu zbytek lidu vyvolený z milosti.
6 Když z milosti, tedy ne na základě skutků - jinak by milost nebyla milostí.
7 Co z toho plyne? Izrael nedosáhl, oč usiluje. Dosáhli toho jen vyvolení z Izraele, ale ostatní zůstali zatvrzelí,
8 jak je psáno: `Bůh otupil jejich mysl, dal jim oči, aby neviděli, uši, aby neslyšeli, až do dnešního dne.´
9 A David praví: `Ať se jim jejich stůl stane léčkou a pastí, kamenem úrazu a odplatou,
10 ať se jim oči zatmějí, aby neviděli, a jejich šíje ať je navždy sehnutá.´
11 Chci tedy snad říci, že klopýtli tak, aby nadobro padli? Naprosto ne! Ale jejich selhání přineslo pohanům spásu, aby to vzbudilo žárlivost židů.
12 Jestliže tedy jejich selháním svět získal a jejich úpadek obohatil pohany, co teprve, až se všichni obrátí?
13 Vám z pohanských národů říkám, že právě já, apoštol pohanů, vidím slávu své služby v tom,
14 abych vzbudil žárlivost svých pokrevních bratří a některé z nich přivedl ke spasení.
15 Jestliže jejich zavržení znamenalo smíření světa s Bohem, co jiného bude znamenat jejich přijetí než vzkříšení mrtvých!
16 Je-li první chléb zasvěcen, je svatý všechen chléb; je-li kořen svatý, jsou svaté i větve.
17 Jestliže však některé větve byly vylomeny a ty, planá oliva, jsi byl naroubován na jejich místo a bereš sílu z kořene ušlechtilé olivy,
18 nevynášej se nad ty větve! Začneš-li se vynášet, vzpomeň si, že ty neneseš kořen, nýbrž kořen nese tebe!
19 Řekneš snad: Ty větve byly vylomeny, abych já byl naroubován.
20 Dobře. Byly vylomeny pro svou nevěru, ty však stojíš vírou. Nepovyšuj se, ale boj se!
21 Jestliže Bůh neušetřil přirozených větví, tím spíše neušetří tebe!
22 Považ dobrotu i přísnost Boží: přísnost k těm, kteří odpadli, avšak dobrotu Boží k tobě, budeš-li se jeho dobroty držet. Jinak i ty budeš vyťat,
23 oni však, nesetrvají-li v nevěře, budou naroubováni, neboť Bůh má moc naroubovat je znovu.
24 Jestliže tys byl vyťat ze své plané olivy a proti přírodě naroubován na ušlechtilou olivu, tím spíše budou na svou vlastní olivu naroubováni ti, kteří k ní od přírody patří!
25 Abyste nespoléhali na svou vlastní moudrost, chtěl bych, bratří, abyste věděli o tomto tajemství: Část Izraele propadla zatvrzení, avšak jen do té doby, pokud nevejde plný počet pohanů.
26 Pak bude spasen všechen Izrael, jak je psáno: `Přijde ze Sióna vysvoboditel, odvrátí od Jákoba bezbožnost;

25 Neboť nechci, bratři, abyste neznali toto tajemství (abyste nebyli moudří sami před sebou), že Izraeli nastala částečná zatvrzelost, dokud nevejde plnost pohanů.
26 A tak bude spasen celý Izrael, jak je napsáno: “Ze Sionu přijde Vysvoboditel a odvrátí bezbožnosti od Jákoba.
(Římanům 11:25-26)

Ať si každý zopakuje slova Pavla
„Jestliže však některé větve byly vylomeny a ty, planá oliva, jsi byl naroubován na jejich místo a bereš sílu z kořene ušlechtilé olivy,
nevynášej se nad ty větve! Začneš-li se vynášet, vzpomeň si, že ty neneseš kořen, nýbrž kořen nese tebe“! (Řím 11:17-18) str. 165

“Vždyť není rozdílu mezi Židem a Řekem, vždyť nade všemi je týž Pán, štědrý ke všem, kdož ho vzývají“ (Řím 10:12)
“jsme duchovně naroubováni na izraelský strom a účastníky kořene i tučností olivy“ (Řím 11:17)

Pavel potvrdil vyvolení Izraele
“Pokud jde o evangelium, stali se Božími nepřáteli, ale vám to přineslo prospěch, ale co se týká vyvolení, zůstávají Bohu milí pro své otce. Vždyť dary, milosti a Boží povolání jsou neodvolatelná“ (Řím 11:28-29)
Nastane dalekosáhlé občerstvení a opětné naroubování Izraele. Zopakujme si Pavlova slova: „Což klopýtli proto, aby padli? Naprosto ne. Ale jejich proviněním se dostalo záchrany pohanům, aby to vzbudilo jejich žárlivost“. (Řím 11:11) .
“ Jestliže jejich provinění znamená bohatství pro svět a jejich porážka bohatství pro pohany, oč více bude znamenat jejich plnost“ (Řím 11:12)… [str. 201], „Jestliže jejich zavržení znamenalo smíření světa, co jiného bude znamenat jejich přijetí, než život z mrtvých“ (Řím 11:15).
Jestliže zavržení Izraele znamenalo smíření okolního světa, přijetí Izraele bude znamenat něco mnohem většího, totiž vzkříšení smířených, doslovně život z mrtvých.Neboť „jsou li prvotiny svaté, je svaté i těleso, je-li kořen svatý, jsou svaté i větve“ (Řím 11:16)

Nám bylo dovoleno z Boží milosti vstoupit. Všechny věci, týkající se spasení jsou židovské.:
„Proto se navzájem přijímejte, jako i Kristus přijal nás do Boží slávy. Říkám totiž, že se pro Boží pravdu stal služebníkem obřízky, aby potvrdil zaslíbení daná otcům, a aby pohané slavili Boha za jeho milosrdenství, jak je napsáno: Proto tě budou chválit mezi národy a k tvému jménu budou zpívat žalmy“ (Římanům 15:7-9)
„Zalíbilo se jim to totiž a jsou jejich dlužníky. Vždyť jestliže pohané měli účast na jejich duchovních věcech, jsou jimi také povinni posloužit tělesnými“ (Římanům 15:27)
Izrael (Židé) zůstávají Bohem milovaným národem.
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(vc, 30.8.2007 15:04:01)
Odpovědět
pane já jsu katolík a je citát nesudte aby jste nebyli souzeni a miluj svého bližního jako sám sebe
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(vc, 30.8.2007 15:06:31)
Odpovědět
pane já jsu katolík a je citát nesudte aby jste nebyli souzeni a miluj svého bližního jako sám sebe
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(jh, 18.4.2008 7:28:48)
Odpovědět
Té slečně, nebo paní by spíše šlo štrykovat ponožky, ale zřejmě nějaká ta neuróza z dětství...
Re: Papež a svatý stolec už jsou jen trapnou klerikální parodií na křesťanství
(RichardKnopp, 13.10.2009 20:56:07)
Odpovědět
http://www.tojesila.cz/cz/s16/n2207-CSSD-zastavila-volby-2009-Proc
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama