reklama
reklama

Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?

Autor: Petr Koutný | Publikováno: 10.8.2007 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Odmítají věřit skutečnostem ohledně holocaustu a vyhlazování židů. Tvrdí, že je to propaganda vítězných mocností. Odmítají poválečné uspořádání a věří v násilné převzetí moci a nastolení policejního státu. Obdivují Hitlera a čtou Mein Kampf . Nesouhlasí s demokracií a totalitu chápou jako nutnost vyvést národ z útlumu. Jsou schopni zmlátit doktora, který ošetřuje staré lidi, jen protože má jinou barvu kůže než oni. Mají silné gesta a slova a označují ostatní za zrádce. I když se nám to líbí nebo nelíbí, jsou tady a ruka jim stále letí na horu.

Uklánějí se k hrobům válečných zločinců, klaní se k vlajce s hákovým křížem a pro svou pravdu jsou ochotni se bít. Poslouchají dál svoji propagandu a občas někoho přizabijí.

Říkají, že jsou Češi a že jednou přijde doba, na kterou tak dlouho čekají.

Chtějí Čechy Čechům.

Jaký máte názor na ně?

Válku jsem nezažil, ale i tak si dovedu představit tu hrůzu, která tady byla. Četl jsem o gilotině na Pankráci, prý po každém setnutí se ozvala na chodbách silná rána. V dobách největšího teroru se rány ozývaly jak na běžícím pásu. Nebo nemusím chodit daleko, stačí se podívat na vyhlazení Lidic a Ležáků.

Válka je svinstvo, Nacisté byli svině, říkávala má babička. Nemohla nikdy zapomenout, jak viděla postřílení rodiny holiče s celou jeho rodinou. Vytáhli je a odpráskli jak psy. Bez milosti a soudu. Ne, nechci tady říkat že spojenci byli svatí, ale chci se tady zamyslet nad lidmi, kteří popírají takové svinstva, které byly právě vedeny proti vlasteneckým Čechům a jejich rodinám.

Nemůžu stále pochopit, že tolik let po válce taková ideologie tady je a stále dokáže vymývat lidem mozky.

Chtějí opravdu Čechy Čechům, nebo se pokouší si najít způsob, jak mít vliv na ostatní a něco na nich vydělat?

Přeci jim musí být jasné, že nic nezmění. Že se svět nebude otáčet pozpátku a doba se nevrátí, tak proč by tak vehementně agitovali pro svojí myšlenku?

Kdybych to vzal z tržního pohledu, tak něco zajímavého na tom bude.....

Kariéra je i u nich. Obchod taky a peníze voní všem, voní i vymydleným hlavám. Odznáčky, vlaječky, prsteny a další drobnosti, tím to začíná. Chytrými knihami, filmy, muzikou………. to možná nekončí.....

Vše je ale za peníze a někdo na tom šeredně vydělává.

Asi to nebudou ti, co chodí po ulicích a stále věří v ideály Fašismu.

Protože, oni mají důkladně vyholené mozky.

Ale když to vezmu z pohledu lidského a rozumového, tak tomu nerozumím.

Jak je možné, že taková ideologie ještě vůbec existuje? 
 
Z Blogu iDnes.

reklama
4670 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Milfired, 10.8.2007 6:39:47)
Odpovědět
Na jakou že to horu letí jejich ruka ?

Ptáte se jak je možné, že taková ideologie existuje ... jak to, že existuje komunismus. Patrně Vám ušlo, že komunistů je nepoměrně více než nacistů a ideologie je to ještě zrůdnější a nemravnější.
Velký rakouský ekonom, Ludwig von Mises již ve 20 letech přesvědčivě vyvrátil komunismus a socialismus v samých základech a přesto proběhla studená válka, přesto dnes máme "sociální stát", kterému oslovský dav tleská za to, že jej okrádá.

Tito sourozenci, ocialismus-komunismus-fašismus zde budou stále, nikdy nenastane doba, kdy by byly vymýceny. Vždy bude dostatek této svoloče, neschopných idiotů, kteří s ulehčením svalí vinu za svoji situaci na někoho jiného (bohaté, Židy, katolíky ...) a s povděkem přijmou toho, kdo jim takovou cestu ukáže.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Petr, 10.8.2007 7:43:18)
Odpovědět
Přesně na tyto názory dojelo Německo až k 2.svět.válce (a nejen Německo).
Nepoučitelní existují dodnes.Hlavně když to nese (peníze a moc).
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Diana, 10.8.2007 8:14:55)
Odpovědět
To Milfired:naprostý souhlas,není co dodat.Tento národ je zakomplexovaný a pokřivený,proto takovouto nějakou ideologii (komunismus nebo nacismus)potřebuje.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(max, 10.8.2007 8:53:35)
Odpovědět
Evropa vždy byla a budu multikulturní a multinárodní...
tvrdit ovšem, že např. židé jsou přirozenou součástí evropské civilizace je nesmyl...
kdo zná židovství, ví o čem mluvím...

Na tomto servru jsem opakovaně zaznamenal nacionalistické, židy vyvyšující články...

židové nejsou o nic lepší ani horší nežli křesťané či muslimové, jejich kutura je však od naší diametrálně odlišná, stejně jako jejich jazyk, písmo, sobotní svátek, čepečky na hlavách, jin. kultura stolování, pohřební či svatební obřady atd. atd.
nelžeme si o tomto tématu..
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(C4, 10.8.2007 14:12:28)
Odpovědět
Ano, ale nikomu nic nevnucují, nedělají bordel v ulicích a pracují. Židovských kostelů starých X x100 let je tady dost, ale mešity nejstarší z období hrůzovlády EU
Mešity z doby hrůzovlády EU?
(Virus, 13.8.2007 19:20:58)
Odpovědět
Stejně jako byly a jsou na území EU historické synagogy jsou nebo byly zde i historické mešity. Pravda obojí křesťany občas ničené. Než plácnete hloupost, alespoň zagůglujte, stačí v češtině http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0pan%C4%9Blsko
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Richard III., 11.8.2007 13:48:00)
Odpovědět
Je vidět, že nemáš ponětí o židovství ani o jeho vlivu na Evropu. Židovství je základem křesťanství, z něho křesťanství vyrostlo (mimochodem: Kristus i jeho apoštolové byli židé) a na křesťanství vyrostla Evropa i Amerika. Chce to víc číst a vnímat fakta. A nepodléhat pověrám o židech.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Murel, 13.8.2007 7:26:02)
Odpovědět
ANo, křesťanství se vyvinulo z židovství v úplně odlišnou, v mnohém rozpornou a samostatnou kulturu, od neuznání a ukřížování ježíše krista židy a popření základů křesťanské myšlenky lze zcela jednoznačně hovořit o velmi těžko slučitelných náboženstvích a kulturách.. což zcela jednoznačně prokazuje nesnášenlivost a nevraživost vůči židům v křesťanské evropě, stejně jako nekorektní přístup židů vůči katolíkům v samotném izraeli.

Pes se také vyvinul z vlka a tvrdit o nich že mohou žít v symbioooze a hlubokém přátelství proto, že mají stejné předky před tisíci lety je naprostá blbost !!

Judaismus je v mnohém křesťanství vzdálenější nežli islám.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(jj, 13.8.2007 10:23:30)
Odpovědět
Judaismus je mnohem blíže Islámu než Křesťanství - Křesťané podle Judaismu dokonce ani nejsou lidé(zatímco muslimové ano) - Judaismus je ideově ze všeho nejblíže nacismu (což není náhoda ani nehoda jelikož Hitler se mezi svými přiznal že vpodstatě Judaismus ideologicky vykradl a okopíroval...)
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Juri Andropov, 15.11.2007 19:48:16)
Odpovědět
Já nevím.taky ten odpor vuci nacistum je obrovsky.ale to ti jeste nedava pravo lhat o faktech.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(ludvík, 13.8.2007 14:37:04)
Odpovědět
"Judaismus je v mnohém křesťanství vzdálenější nežli islám."

jo, a v čem? Vy nemáte v Bibli Starý zákon?
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(jj, 13.8.2007 15:28:33)
Odpovědět
ten Starý zákon je tam spíše proto aby ukázal jak je Křesťanství od Judaismu odlišné,jelikož se ze všeho nejvíce podobá Mein Kampfu - samé vyhlazování nepohodlných národů které zabírají "Lebensraum" přislíbený Jehovou
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(ludvík, 16.8.2007 11:02:18)
Odpovědět
Vy asi moc do hloubky neuvažujete, že? Zkus te někdy o věcech přemýšlet nematerialisticky!
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Vanek, 10.8.2007 9:29:53)
Odpovědět
Tento stát jakožto dítě prvorepublikové lži o Rakousku-Uhersku, stojící svojí atmosférou a stavem občanské společnosti I nadále jednou nohou v Protektorátu Böhmen und Mähren a druhou v jeho pokračovateli a nástupci ČSSR kde se pouze přemaloval hákový kříž na hvězdu rudou a plán se nepřekračoval pro vítězství říše, ale pro vítězství komunismu v zajetí úsměvů z kategorie podlézavých, vlivu LSD a posmrtných šklebů. Z tohoto dětství a puberty jsme se ještě nestačili vzpamatovat. Ani není divu. Politické veletoče a salta mortale předváděné jak "politiky" tak jejich voliči svědčí o tom jak pružná je páteř většinového občana (nyní ČR) a jak krátkou má tento zvláštní tvor paměť. Místní domorodec žije kulty slovanství, závisti, nenávisti, dovolených, kutilství a škodovek, přičemž skutečné hodnoty -svoboda, spravedlnost, demokracie a odpovědnost- jej spolehlivě přivádí do stavu příbuzenského s lidojedy na Nové Guineji.

Cele ve: Volba příštího prezidenta tohoto tragikomického státu měla proběhnout losem
http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jaroslav Vrána, 10.8.2007 9:43:45)
Odpovědět
Vyjadřovat se k intelektuálním potratům ústícím v
myšlenkovou genocidu je zbytečné.Jenom si autore
doplň historické vzdělání a a rozlišuj mezi fašismem a arijským národním socialismem,alespoň
chceš-li o nich psát. Jinak přejímáš paradigmata
bolševiků...........
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(ludvík, 13.8.2007 14:32:26)
Odpovědět
pokud vím, tak na demonstracích krajní pravice se pravidelně schází stoupenci fašismu i nacismu v jednom šiku, bez rozdílu toho, jaký spolek to zrovna pořádá. to samé lze říci i o jejich "vůdcích", kteří neustále lavírují mezi těmito dvěma zrůdnými ideologiemi a afektovyným populismem a vytváří různé pidistraničky buď více nacistické, nebo pro změnu českofašistické- to podle situace.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(jj, 13.8.2007 15:14:51)
Odpovědět
hodně pochopíte když si uvědomíte že fašismus je jednoznačně levicová ideologie - přičemž socialismus není nic jiného než fašismus dovedený do důsledků ...
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jaroslav Vrána, 13.8.2007 16:17:40)
Odpovědět
Neměl by jste toliko čísti Trockého a jinou pakáž
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(jj, 13.8.2007 17:44:09)
Odpovědět
Trockého jsem trochu četl a trockistou rozhodně nejsem stejně jako nejsem náckem protože jsem četl mein kampf a nejsem ani komunistou přestože jsem četl komunistické spisky - jenom jsem si při tom čtení uvědomil že když nějaký levičák(lhostejno či fašista ,stalinista či trockista) kritizuje jiného levičáka tak jen proto,že on by chtěl zavést ještě terorističtější a totalitárnější systém než soudruzi které kritizuje - přesně tak to totiž bylo u fašismu a důvodu proč socialisté fašismus tak nenáviděli - chtěli prostě zavést socialismus což není nic jiného než extrémní forma fašismu - a pokud trockisté kritizovali stalinismus jakožto formu socialismu tak nikoli proto že by byli nějací lidumilové nýbrž protože chtěli zavést trockismus což je ultraextrémní forma socialismu - neboli jestliže je fašismus systém řízený korporacemi a odbory pak socialismus je systém ve kterém je už jen jedna korporace jenž vlastní stát a před níž není úniku a odbory jakožto alespoň teoretický mocenstký nástroj dělníků jsou pouze šaškárnou - a pokud se toto trockistům nelíbí pak jen proto že zavést ještě něco zrůdnějšího- neboli chtějí vyvraždit všechny vzdělané a myslící lidi (v nichž pravdivě rozpoznávají neustálé a jediné nebezpečí pro sebe a svůj systém totálního zotročení - i pro všechny ostatní levicové ismy) a poté chtějí jakožto absolutní otrokáři vládnout tím zbytkem -tj.nevzdělaným,nemyslícím, nepříliš inteligentním stádem - je jasné že takový systém se jaksi automaticky přetvoří v cosi jako monopolní feudalismus ,jenž má (vzhledem k vyhlazení všech trochu schopných lidí a udržování toho zbytku v totálním otroctví a totální nevědomosti) schopnost vyprodukovat v nejlepším maximálně nějaké ty potraviny aby otroci neumřeli hlady- na nic víc trockismus jakožto monopolní feudalismus civilizačně nemá (Kambogia kde vládnul Trockista Pol-Pot je toho dokonalou ukázkou)
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Virus, 13.8.2007 19:23:49)
Odpovědět
Panenko skákavá, co bylo na italském nebo španělském fašismu levicového?
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(libinski, 16.8.2007 13:44:56)
Odpovědět
každý trochu vzdělaný člověk v historii ví, že italský fašismus byl ve svých počátcích silně revoluční, socialistický a levicový. ke zburžoáznění bojových svazů došlo až přibližně koncem dvacátých let.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Trident, 15.11.2007 22:10:49)
Odpovědět
Z počátku byla liberálně-konzervativní část revolučního ústavodárného shromáždění ve Francii, od něhož se vůbec odvozuje celé pravolevé dělení, považována za levici (vzhledem k jejich relativní schopnosti nejlépe artikulovat zájmy třetího stavu byli dokonce vůdčí silou levice)...až během jakobínského teroru se přesunuli do prava...všechny pravicové strany tedy vychází z prapůvodní levice:). Pokud považujete za bernou minci prapočátek, byly skutečně pravicové strany např.: ruští černostěnci, španělská falanga, toryové (výhradně jejich aristokratické křídlo) a vůbec strany hájící starý svět před buržoázní nebo socialistickou lůzou.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(aa, 7.9.2007 21:13:15)
Odpovědět
konecne nekdo kteremu to mysli
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jaroslav Vrána, 13.8.2007 16:15:49)
Odpovědět
Oktrojovaně nezbýva než vyslovit souhlas.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Juri Andropov, 15.11.2007 19:51:23)
Odpovědět
Díky.jsem rad ze nekdo tu má mozek. :)
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(José Antonio, 10.8.2007 15:45:43)
Odpovědět
To je ale hloupý článek. Je vidět, že Eportal měl jen jedno světlé období a to když byl šéfredaktorem nějaký Ondřej Šlechta. Za prvé nevím, proč redakce cpe na web takové zbytečnosti jako je téma skins a za druhé píše hlouposti, protože nacističtí skinheadi (jo a existují ještě i rudí skinheadi) jsou jen jedna část celé subkultury skinheads (vůbec ne převažující), dnešní neonacisté se spíše snaží "odskinhedšťovat" a původně toto hnutí nemá s žádnou politikou nic společného. Ve věku internetu, kdy stačí do googlu zadat "skinheads" a do 10 minut jste v jakéms takéms obraze, je tento nevědomý článek naprostou ostudou.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jaroslav Vrána, 10.8.2007 17:01:19)
Odpovědět
Vámi uváděný muž Jose publikuje na webových stránkách Národní myšlenky.To jenom pro doplnění.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(40, 10.8.2007 23:45:20)
Odpovědět
Podepisuji se pod vas prispevek.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(so, 11.8.2007 2:12:47)
Odpovědět
Rovněž nevím, proč se tady v poslední době objevují takové levičácky naivní články, které by zdobily spíše nějaký levicově-alternativní plátek stylu "Lidé práce spojte se" nebo "Kovadlina, pero a pluh". Nejsou lidi?
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jakub M., 14.8.2007 1:45:01)
Odpovědět
Plně souhlasím.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(jj, 10.8.2007 18:24:56)
Odpovědět
naprosto zbytečný článek - pár set vygumovaných vyholených hlav považuje někdo za největší problém dneška?? někomu možná spíš vadí že jich není více - pak by se lépe nadávalo na ten zlý rasistický český národ ...
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(so, 11.8.2007 2:09:08)
Odpovědět
Mediálně přeceňovaný neonacismus je klasický pseudoproblém, který má minimálně tři funkce:

1. Poskytnout líným novinářům laciné náměty na články

2. Poskytnout lidem zdání, že se nějaký problém řeší (tedy že státní aparát vyvíjí jakousi záslužnou činnost)

3. Odvádět pozornost od skutečných problémů
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jakub M., 14.8.2007 1:49:56)
Odpovědět
Souhlas. Ještě bych dodal bod 4, tj., že je to záminka k omezování našich svobod. Vždyť to známe z cenzurních snah na internetu: Dětská pornografie, neonacismus, softwarovvá kriminalita ... a už je na světě další omezení našich svobod.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Juri Andropov, 15.11.2007 19:57:54)
Odpovědět
ses cigos ci co??
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Richard III., 11.8.2007 13:56:22)
Odpovědět
neonacistů je určitě méně než levičáckých extrémistů všech možných odrůd. A vše nasvědčuje tomu, že neonacisté nejsou zdaleka tak vlivní a zdaleka tak nebezpeční jako jejich levicový protipól.
větší nebezpečnost levicového extrémismu ukazuje už pouhý fakt, že u každého neonacistického shromáždění asistují party levicových extrémistů, kteří jednak vyhledávají střety, jednak se za všech okolností dožadují zásahu policie proti neonacistům.
Také nebezpečnost obou ideologií pro dnešní evropskou civilizaci je větší špíš na straně extrémní levice. Doporučuji porovnat jejich stránky.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(salvin, 13.8.2007 14:22:31)
Odpovědět
"větší nebezpečnost levicového extrémismu ukazuje už pouhý fakt, že u každého neonacistického shromáždění asistují party levicových extrémistů, kteří jednak vyhledávají střety, jednak se za všech okolností dožadují zásahu policie proti neonacistům."
tak to platí i naopak a hlavně to nic nedokazuje, chytráku!
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(template, 12.8.2007 17:00:52)
Odpovědět
Pitomý článek, mimo mísu, vhodný na nějaký gymnaziální blog. Škoda...
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Michal Kretschmer, 13.8.2007 22:36:00)
Odpovědět
Tenhle článek připomíná školní cvičení z politické korektnosti, vůbec zde neměl vyjít.
Myslím, že problém skinů je také v tom, že se to zakazuje a brojí se proti tomu. Tenhle stát je hnusný a zločinný, straní cikánům, komunistům proti fašistům, takže někteří hledají, jak by se projevili.
Nejsem ze skinů nadšen, ale komunismus je horší a přece se stal salonfaehig.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Vladimír Neckář jr, 14.8.2007 0:25:20)
Odpovědět
Žádné překvapení. O.S Mladá pravice a rasistické odnože skinheads k sobě jdou jak vychlazená dvanáctka k nakládanému hermelínu a pohoršlivé projevy jj a dalších potrefených hus v této debatě to jen dokresluje.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(jj, 14.8.2007 2:20:34)
Odpovědět
To mi tedy prosím osvětlete v čem nejsou mé příspěvky v této diskusi pravdivé .Díky.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jakub M., 14.8.2007 1:21:31)
Odpovědět
Na Eportálu jsem dlouho nebyl a koukám, že již jde zase do sraček. Texty pana Koutného jsou opravdu podúroveň nejhoršího ražení. Při porovnání kvality s minulejma obdobíma Eporálu asi začnu nostalgicky vzpomínat na ty Štěpány Brauny, Ester Ládové, Evy Aichmajerové a urážení vzhledu Parobkové. To bylo jen hloupé, texty pana Koutného jsou oproti výše uvedeným neideologickým nesmyslům nesmysly ideové.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Jiří Asher, 15.8.2007 15:23:15)
Odpovědět
Je to banda vymydlených mozků a primitivů,kteří žijí prázdný život a nejsou schopni vyniknout na jiném poli. Kdyby neměli vyholené lebky, svého vůdce a svoji přílušnost např. k Národnímu odporu, tak by nebyli nic.Pamatuji se jak jsem žasl, když jsem četl jejich diskusní příspěvky na portálu Národního odporu. Primitivní argumenty,primitivní vyjadřovací schopnosti. Tupost tekla proudem.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Michal Vanek, 31.8.2007 17:25:45)
Odpovědět
Vyholene mozky?Tak se to vubec neda brat,ja jsem taky jeste donedavna chodil s holou hlavou a to jsem prosim antifasista a antikomunista(v techto zrudnejch ideologiich delam rovnitko),dnes ma holou hlavu kde kdo a nemusi byt skinhead nebo neonacista.Ja osobne si predstavuji obranu naroda,jako spolecenstvi Ordo Lumen Templi,jejimz zakladatelem je Daniel LANDA.To je aspon vlastenec s velkym V.Vlastenectvi a nacionalismus,to neni totez,jak se mnohdy lidi domnivaji,k vlastenectvi patri i spolecne souziti s narodnostnimi mensinami(Romy,Wietnamci,Slovaky,Mongolci aj.),jinak ty neonacisty nechapu,jak muzou uznavat nekoho,kdo ceskej narod nenavidel a chtel ho vystehovat na Sibir,nehlede na to,ze to byl vrah,kterej je odpovednej za miliony lidskejch zivotu.Ctim demokracii v tomto state,ale zastavam nazoru,ze by mely byt zakazane vsechny extremisticke hnuti,sdruzeni a strany,at uz pravicoveho nebo levicoveho zamereni.Jinak SKINHEAD neni NACEK,to jen pro poradek.Zdravim Daniela LANDU a vsechny lidicky,co jsou podobnych nazoru jako ja.
Je vidět že nevíte vůbec nic.Škoda pro národ
(Juri Andropov, 15.11.2007 19:42:58)
Odpovědět
Jak to tu vidím tak tu popisujete nekolik skupin dohromady.

Hnutí Skinheads je hlavne hnutím lidu a lid jsme m všichni.I Vy! JE jednoduché člověka odsoudit když jej neznáte.nedívejte se na "nácky" blbě,protože co oni dělají je pro nás všechny.treba zmlatí nejakýho "more" ale je to jen začátek velkého světa.

Radši se spokojíte že Antifa je začíná nahánět a rezat kdekoliv.To jsou Vaši hrdinové.Doufám že ne protože toto je společnost lidi kteri se akorat chytli sance jako nekoho mlatit a maji to i s omluvou.Jsme obycejni kluci kterým je líto dávat z výplaty furu penez,jen proto ze nekdo nechce delat.Nám tpvadí a rozhodli jsme se s tím nesmirovat.Možná je nase jednání nekdy brutální ale verte že jednou nám za to podekujete.nejsme nacisté,fašisté ani nic podobnýho.Chceme aby naše deti vyrůstali v harmonické společnsti a ne aby se bály jít d skoly ze je "nekdo" očoruje o telefon.nebo i hůř.Mejte toleranci.Asi moc lidi necte listinu prav a svobod."Každý ma pravo na to mit vlastni nazor a taky politickou prislusnost."tim ze nam nadavate nebo nas lovite tak tuto listinu taky porusujete.Zamyslete se nad tim.Spis se zactete taky branit.muzete mi napsat na iCQ 425-287-819,zajima me vas nazor.Zatim diky.Terrax (Brno)
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Zdeněk, 4.2.2008 17:18:11)
Odpovědět
Tak to asi ne ,skini neobdivují hitlera.kdo psal tyhle debiloviny ?to byl ale kokot
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Adolf, 22.2.2008 13:15:45)
Odpovědět
Chlapy jedině Obrana naroda
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(josef01cz, 29.2.2008 14:13:08)
Odpovědět
Pěknej článek.Jen by bylo napřed záhodno ujasnit si pojmy s dojmy.Jedna otázka-v co věříte Vy? A jestli si myslíte,že mi normálně pracující lidé,věřící v český národ a chodící s vyholenou hlavou,jsme jen fašisti.Jste pěkně na omylu!
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(Lenin, 23.11.2008 19:22:43)
Odpovědět
Cikány je třeba hubit jako otravný hmyz. každý Čech který pracuje živí tento hmyz. Potřebují zavřít do lágrů, 12 hodin tvrdá pracovní doba, téměř žádné žrádlo a ty líné, večer před žrádlem pověsit. Nikdy dělat a chovat se slušně nebudou.
Re: Skinheads. Obrana národa, nebo vyholené mozky? Co vy na to?
(tramvajak, 15.7.2009 10:53:39)
Odpovědět
Velký problém je vtom, že lidé si pletou skinheads a fašismus je to hodně velký rozdíl. Je to jako Davad dohromady jabka a hružky. a nejvíc se dotoho Ser.......! ti co otom vedi ho.....!
tak nas nechte bejt, mi se taky nestaráme ovaše duchody a budte radi že vám má kdo vydělávat n důchod nazdar. Punk edn skins !!!!!!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama