reklama
reklama

Soudruh Uhl vrací úder

Autor: David Prokop | Publikováno: 4.8.2007 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

19.července jsem zde uveřejnil blog s názvem „Trockista Uhl žaluje Janáčkovou – rasista žaluje rasistku?”. Soudruh Uhl na něj dnes odpověděl na Neviditelném psu (ačkoli text originálně „vyšel” tady a objevil se i jinde). Jeho text následuje níže, pod ním je pak moje reakce.

Tedy soudruhův text nejprve:

David Prokop o mně napsal článek (Neviditetelný pes 25.7.) Protože je založen na nesprávných představách a nepravdách, chci poznamenat, že

1. nejsem rasista

2. nikdy jsem nehlásal žádnou totalitární ideologii ani nenávist, nikdy jsem například nevystupoval proti sedlákům a jejich dětem, jak mi podsouvá pan Prokop

3. poprvé jsem četl pojem „třídní klíč“ v textu pana Prokopa

4. jsem nikdy nebyl členem ani kandidátem KSČ, ani jiné strany Národní fronty

5. z devíti let kriminálu (1969-1973 a 1979-1984) za „podvracení republiky“ jsem byl na ony prvé čtyři roky odsouzen mj. i za revoluční marxismus, k němuž jsem se hlásil (toto označení je často chápáno jako synonymum trockismu); za trocisku jsem se nikdy neprohlašoval

6. jsem byl v letech 1984 – 1991 členem IV. internacionály a s jako takový jsem byl zvolen v červnu 1990 poslancem Federálního shromáždění

7. omlouvat se nemám za co

8. jsem spolu s třemi dalšími bývalými politickými vězni v prosinci 1989 založil Konfederaci politických vězňů Československa.

K tomu dodávám, že

9. David Prokop je buď blázen, nebo lhář

10. Neviditelný pes porušuje zveřejňováním jeho nepravd a urážek zákony

Petr Uhl 

 

Moje reakce, rovněž v bodech:

Ad 1. Soudruhu, jste rasista a ne ledajaký. Kromě šíření třídní nenávisti, která je stejně zrůdná a nebezpečná jako nenávist rasová, váš rasizmus spočívá v tom, že přistupujete k lidem na základě barvy kůže – viz události v Matiční ulici před časem a vaše činnost vládního zmocněnce.

Ad 2. Podsouváte vy. To byly jen příklady, kterých bych mohl uvést desítky. Nejde jen o děti sedláků.

Ad 3. Termín „třídní klíč” bude zřejmě můj vynález, to nevím jistě. Opět se zde jedná o naprosto vedlejší záležitost. Nemlžte.

Ad 4. V KSČ jste nebyl, protože jste byl levější než oni. Čili ještě horší než oni. Zřejmě spoléháte na to, že většina lidí neví nic o trockizmu.

Ad 5. Tak to vidíte, že to jde někdy nelhat a nemlžit – revoluční marxizmus.

Ad 6. Viz bod 5.

Ad 7. Omlouvat se máte za co. Že vás hanba nefackuje. Měl byste lézt kanálama a ne drze usilovat o veřejné funkce.

Ad 8. Byl bych velmi zvědav na to, co by se stalo, kdybyste se býval objevil na nějaké z dnešních akcí KPV.

Ad 9. Nejsem blázen, ani lhář a i kdybych byl, narozdíl od vás vím, že já jsem nešířil zločinecké ideologie a neškodil.

Ad 10. Rozumím ti dobře, soudruhu, že mi hrozíš žalobou??

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
3887 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Vanek, 4.8.2007 6:14:32)
Odpovědět
„Disident“ Tomáš Hradílek zneužívá svobody tisku.

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Aleš, 4.8.2007 7:52:08)
Odpovědět
pane Prokope
jste xenofob a rasista .
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Stilet, 4.8.2007 12:07:52)
Odpovědět
Aleší a ty jsi obrvůl,nadvůl,supervůl!
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(cyvo, 7.8.2007 14:08:49)
Odpovědět
Řekl bych, že David Prokop je spíš arogantní tupounek...
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(jj, 4.8.2007 9:29:44)
Odpovědět
Trockista Uhl je rasista jak z čítanky a to minimálně dvojnásobný a pokud započítáme i onen třídní "rasismus" tak je Uhl rasistou trojnásobným !!
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(David Prokop, 4.8.2007 10:36:53)
Odpovědět
Tento můj článek je na blogu idnes v poněkud rozšířenější podobě.
Zabývat se diskusí či spíše hádáním s takovými, jako je soudruh Uhl nemá smysl. Taky jsem si kdysi (před cca 17ti lety) krátce myslel, že podobní lidé buď vyhynou, nebo prohlédnou. Ale s následujícími léty jsem došel k smutnému závěru, že bývalý komunista je jako bývalý černoch. A trockista? Taky. Nic nepochopí, nezmění se, jen se maskuje tak, aby byl přijatelný pro okolí. Ale šídlo v pytli neutajíš a zhovadilé názory občas vyvřou ven...
Nemařte s nimi čas. Ti lidé škodí, kde jen můžou. Nenávidí svobodu a směřování většiny společnosti a tak se pokoušejí sypat písek do stroje, běžícího vcelku hladce ale jim nelibým směrem. Dnes například formou různých, občanskými právy maskovaných aktivit. Zastáváním se ničemů, proti slušným občanům, hlasitým adorováním obskurních, menšinových a vcelku škodlivých názorů. A proti čemu že bojují nejvíce? Proti síle, moci a bohatství. Proti síle , moci a bohatství NAŠÍ společnosti, naší kultury a našeho způsobu života. V čím zájmu??
Vykašlete se na ně. Neodpovídejte jim. Ale jejich aktivity bedlivě monitorujte. A uvažujte, cui bono, když zase spustí pokřik proti něčemu.
Re: nemařte čas
(jj, 4.8.2007 12:01:23)
Odpovědět
bohužel minulých 17 let ukázalo že tato taktika absolutně nefunguje a jen jim zvětšuje politický prostor - teprve nyní kdy se věci začínají nazývat pravými jmény začíná těmto ultralevicovým parazitům,škůdcům a (alespoň mediálním když to nejde jinak) teroristům velmi téct do bot ...
Re: nemařte čas
(Roman, 4.8.2007 15:11:20)
Odpovědět
Podobný článek jsem četl za komančů v Rudém Právu. A taky komanči nadávali na Uhla. Jen jsem tehdy nečekal, že si podobné kecy budu číst o nějaký ten pátek později v tzv. pravicovém tisku. Pokud by režim vydržel, pisatel by možná byl zdatný přispěvatel do tehdejšího režimního tisku....
Re: nemařte čas
(Aleš II. (pro odlišení), 4.8.2007 15:42:27)
Odpovědět
Ano, ano, znaménka se mění, magoři zůstávají. Docela veselé je, že pan Prokop, tak nenávidí komunisty, že s chutí přebírá i jejich ideologickou výzbroj a svého oponenta označuje za trockistu, příště mu vynadá třeba rovnou do nepřátel socialistického zřízení 8-)
Re: nemařte čas
(Roman, 4.8.2007 16:26:32)
Odpovědět
Velký rozdíl mezi autorem článku p. Prokopem a tehdejším Kojzarem z Práva není. Oba dva dělají ve stejné branži a jsou použitelní pro každý režim.
Re: nemařte čas
(jj, 4.8.2007 17:51:06)
Odpovědět
To že někoho komouši zavírali do vězení z něj ještě nedělá disidenta - jestli vám to neuniklo tak oni tam zavírali i normální kriminálníky i soudruhy co prohráli ve vnitrostranickém boji o koryta a moc - a tam někam patří většina z těch "disidentů"(a někteří i do té kategorie obyčejných kriminálníků) a je typické že skuteční disidenti dělali těmto bývalým komunistickým kádrům v "disentu" řízeném STB jen křoví- ze Slánského neudělalo bojovníka proti komunismu to že ho komunisté nechali popravit a to samé platí i o všech těch uhlech,dienstbirech ,pithartech a spol.(většinou v 50.letech fanatických komunistech kteří prostě jen v 60.letech naskočili do špatného vlaku) ,jediný rozdíl je v tom že husákovský realsocialismus už tyto poražené v rudém boji o koryta už nepopravoval ale pouze zavíral do vězení takže si pak mohli hrát na oběti ... oni jsou stejnými "oběťmi" komunismu asi jako jistý Tuchačevskij popravený Stalinem a Ukrajinci od dob občanské války přezdívaný Krví zpitá rudá bestie
Re: nemařte čas
(Roman, 5.8.2007 10:40:28)
Odpovědět
Nehájím Uhla, ale taky mohl po vyhození z partaje zálezt a držet hubu a krok. Stavěl se režimu na odpor a určitě to nesnese srovnání s tím co tady uvádíte
Re: nemařte čas
(jj, 5.8.2007 11:40:40)
Odpovědět
omg,je třeba si uvědomit že uhl vždy byl,je a vždy bude v normálním životě absolutně nepoužitelná persona - a on to vždy moc dobře věděl takže jeho jedinou šancí tehdy bylo hrát si na "disidenta" za peníze ze západu a po převratu parazitovat pomocí nějakého korýtka které si vykřičí(nyní) - co bude dělat nyní ,když dostal padáka z jeho lidskoprávního teror šířícího korýtka, bude celkem zajímavé sledovat,jelikož na rozdíl od lidí jako byl třeba Pan Tygrid je uhl totálně neschopná nepoužitelná hnida co umí jen škodit - to je celá pointa o panu uhlovi a jemu podobných havlistech a způsobu jejich fungování ve společnosti
Re: nemařte čas
(Aleš, 5.8.2007 13:13:07)
Odpovědět
Hele panáčku, uklidněte se, všichni tu už víme, že nadávat a urážet umíte, žádnou argumentaci od Vás nikdo nečeká, ale čeho je moc, toho je příliš.
Konečně vypadá to docela úsměvně, když člověk jako Vy, který dnem i nocí blije svou zlobu a frustraci do komentářů na těchto svazáckých stránkách, někomu nadává do parazitů a nepoužitelných hnid.
Re: nemařte čas
(jj, 5.8.2007 13:38:50)
Odpovědět
fakta levičákům nikdy nevoněla
Re: nemařte čas
(Aleš, 5.8.2007 15:13:22)
Odpovědět
No jasně, všichni na světě jsou levičáci, jenov Vy jste vrtule co?
Až sem napíšete cokoli, co se bude opírat o nějaká fakta, rád si to očichám, urážky a argresivní výlevy chorého mozku mi ale opravdu nevoní. Jenže na skutečnou debatu Vy prostě nemáte, o tom jsem se přesvědčil už několikrát.
Re: nemařte čas
(jj, 6.8.2007 11:09:50)
Odpovědět
ignorování faktů nazývá se igrorancí a lidé ignorující fakta nazývají se ignoranty ...
Re: nemařte čas
(Aleš, 7.8.2007 12:14:58)
Odpovědět
A jak se říká těm, kteří o jakýchsi faktech stále jen plácají a žádná nepředkládají? Nejsou to náhodou kecalové? 8-)
Re: nemařte čas
(Roman, 5.8.2007 14:19:04)
Odpovědět
Víte, že se Váš slovník a výlevy primitivismu neliší od bolševického Rudého Práva, kde otiskovali reakce rozhořčeného pracujícího lidu? Uhla osobně neznám a neumím ho posoudit. Ve spoustě věcí s ním nesouhlasím, ale to neznamená, že ho musím urážet. Mentálně jste si hodně podobný s tehdejšími afektovanými milicionáři. Měli naučených několik pouček, fanatismus a nenávist. Nedokázali pochopit absolutně nic.
Re: nemařte čas
(jj, 5.8.2007 20:22:55)
Odpovědět
konstatování faktů Uhla uráží ? to není má chyba - já jen považuji za absolutně neuvěřitelné že si ultrakomunista Uhl kterého i komunisti zavřeli za to jak radikální komunista to byl ,tak že si tato persona hraje na disidenta - z Goeringa také disidenta neudělalo to že ho Hitler nechal na konci války zabásnout
Re: nemařte čas
(Roman, 6.8.2007 7:43:44)
Odpovědět
Četl jsem si článek ještě jednou a hledal nějaké fakta, nebo souvislosti. Mimo předsudků autora jsem tam nenašel nic. Pokud tedy není v jeho očích fakt to, že Uhl je extrémní levičák a tím pádem je dopředu odepsaný ať udělá cokoliv.
Re: nemařte čas
(jj, 5.8.2007 11:59:09)
Odpovědět
PS: mimochodem onen Tuchačevskij byl také Trockista - ovšem na rozdíl od (ne z vlastní vůle pouze) teoretika Trockisty Uhla byl Tuchačevskij Trockista praktik a během občanské války uváděl Trockého doktrínu důsledně do praxe( a jeho "výsledky" se dají přirovnat opravdu pouze k "výsledkům" Trockisty Pol-Pota) takže tito dva jsou ideologickými kumpány jak z čítanky a uhl opět jen profituje z toho že většina Čechů nemá ponětí co to je Trockismus jinak by v r.89 putoval milý pan "disident" uhl rovnou do kriminálu a možná rovnou i na lampu
Re: nemařte čas
(cyvo, 7.8.2007 14:10:34)
Odpovědět
Romane, nemohl. Nikdy ho z partaje nevyhodili, neb v ní nikdy nebyl. Nemýlím-li se, byl snad jen asi rok a půl členem Strany zelených - v letech 2005 - 2006.
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Kenotaf, 4.8.2007 12:28:17)
Odpovědět
Paradoxem je, ze Uhl je clenem vicemene levicoveextremisticke strany SZ, ktera je v koalici s konz/liberalni ODS a konz/krestansko/liberalni KDU-CSL.

Doplnik k clanku:

Ing. Petr Uhl obhajoval v dobe cs. komunismu Unor 1948!

Uhl se zastaval zlocince a vraha dr. Karla Vase, ktery se svych nazoru nevzdal ani po r. 1989 (Vas je vrahem gen. Heliodora Piky)

Uhl pry dokonce (podle jednoho ceskeho trockistickeho casopisu) vital pravicove extremisty, ze zavitali na levicoveextremistickickou demonstraci proti zakladne USA v CR. Ten trockisticky casopis ho za to odsoudil!

Uhl spolupracoval s KSM v akcich proti valce v Iraku.

Uhl byl clenem Leve alternativy (LA) - extremisticke organizace.

Uhl v roce 1996 v jedne rozhlasove stanici (snad CRO to bylo?) obhajoval legitimnost KSCM a SPR-RSC.
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(so, 5.8.2007 10:16:04)
Odpovědět
Soudruh Uhl svoje levicové bratry převyšuje o dvě hlavy, minimálně. Jenom debil může, když je sám proti radaru, jít protestovat proti náckovské antiradarové demonstraci, jak jsme viděli před pár měsíci u levých anarchistů apod. Kromě toho si myslím, že Uhl myslí svůj "boj" upřímně a není to korytář, ale jde mu o věc. Svým způsobem si ho člověk jakožto protivníka musí vážit.
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(jj, 5.8.2007 12:04:57)
Odpovědět
Pol-Pot také myslel svůj "boj" upřímně a rozhodně jsem si ho pro to nezačal vážit ...
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(so, 5.8.2007 12:29:43)
Odpovědět
Nevěřím tomu, že by Uhl šel zabíjet lidi motykou jenom proto, že jsou z města nebo nosí brýle. Je mi nesympatický proto, že spolupracuje na destrukci tradičních evropských hodnot, ale to dělají politici prakticky všech současných českých stran. Mám je proto všechny nenávidět?
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(jj, 5.8.2007 13:37:40)
Odpovědět
Však si také můžete být jistý ,že soudruh Pol-Pot nikoho nikdy osobně motykou neubil , jen stanovoval kvoty - na likvidování vzdělaných lidí (tj.smrtelného nebezpečí pro socialisty všeho druhu) se vždy najde dost níže postavených proaktivních soudruhů
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Aleš, 5.8.2007 15:16:41)
Odpovědět
Já nějak nechápu, proč se čertíte! Sám píšete, že socialisté likvidují jen ty vzdělané, myslím, že toho se opravdu nemusíte bát. Jiné by bylo, kdyby začali pást po duševně nevyrovnaných, to byste asi měl vzít nohy na ramena 8-)
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(jj, 6.8.2007 16:05:52)
Odpovědět
zajímavé je že právě vy a vám podobní se diskusi o faktech vyhýbáte jako čert kříž - opravdu se neustále potvrzuje že pravičák se naštve když někdo lže zatímco levičái se naštvou když někdo říká pravdu
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Aleš, 7.8.2007 9:29:58)
Odpovědět
Tohle už jsem od Vás četl, opakujete se. Zatím pořád čekám, až nějaká fakta předložíte, aby bylo o čem se bavit. Spíš to vypadá, že to máte dost popletené a osobní útoky, urážky a svá přání zaměňujete za fakta.
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(os, 16.8.2007 6:50:04)
Odpovědět
Teď se mýlíte, kolega jj napsal fakta - třeba že Tuchačevskij byl trockista nebo že Pol Pot byl trockista... To jsou přece Fakta s velkým F - jen asi budou kvůli nim muset být přepsány všechny historické knihy o Tuchačevském, Pol Potovy a trockismu, neboť jejich hloupí autoři neměli k dispozici fakta přístupné jj...
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Vrána Jaroslav, 4.8.2007 15:35:06)
Odpovědět
Je bohužel tragedií našeho postkomunistického šveineraje, že kontraverzní thémata jsou disputíro-vána z pozice emocé, zavilosti a nenávisti. Bohužel na tom mají velký podíl individua jako je Uhl, který dle svých představ a
aplikace The Ndustra holocaust na romsko-cikánskou
problematiku vyvolává negativní emoce.Tento profe-
sonální revolucionář ze zpravodajským výcvikem (a
nevím .zda ho oabsolvoval koncem 60.let.u svých soudruhů v Západním Berlíně či ho to naučiliti komunističtí zpravodajci vyhození po roce 1969 z
StB¨)má jediné stěstí ,že nežije o 50 let dřív. Jinak byho arijští bološevici pověsili cobyžido
bolševika.Toto platí o koministické diktatuře.V západní Evropě by ho čekal osud zde donedávna život otravujícího Egona Bondyho-tj. chlast,fet,
squat a konfidence se StB.Krátce řečeno, že to hnuj......
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(QEntity, 5.8.2007 12:33:03)
Odpovědět
Nemohu říci, že bych znal pan Uhla osobně a proto nemůže být můl komentář nějak zvlášť hodnotný...

Ale na základě toho, co ten člověk dělal, bych si ho dovolil považovat za levicového extremistu.....

Jeho neobjektivismus, sebemrskačství a další poklesky z případu Matiční ulice jsou skutetečně zaražející a do očí bijící...
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Petr, 7.8.2007 12:17:58)
Odpovědět
Je to tak,i když Uhla nemusím,tak David Prokop kecama,že někdo nebyl v KSČ proto,že byl horší než oni,dokázal,že je notný vůl.
Re: Soudruh Uhl vrací úder
(Honzl, 21.8.2007 16:55:23)
Odpovědět
Rasisticka pojmologie jako vystrizena z tzv.Nemecke narodni vedy dr.Gobelse je velmi bezne uzivana.Napr cikanska rasa,pouze poopravena na romskou viz.obvineni z rasovych deliktu.Pouze jednou jsem slysel soudce ktery nevedel co je to rasa.Takhle jsou lide souzeni za rasove delikty podle rasovych zakonu jako ve vyse uvedene dobe.Do soudnictvi se zavadi tezko uchopitelny pojem.Ktery je produktem pochybneho doboveho excesu antropologie.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama