reklama
reklama

Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.

Autor: Petr Olejníček | Publikováno: 3.8.2007 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Tak jsem si přečetl blog pana Kříže a rozhodl se přispět do diskuze na toto téma novým blogem, protože jen vsuvka do diskuze určitě nestačí.

Konečně někdo nahlas a popravdě popsal to co slušní lidé nosí v hlavě.

Jak jinak by bylo možné se dnes skoro 20 let po té sametové revoluci (hedvábí je ještě jemnější to by jí slušelo víc) potkat v novinách s takovými výplody chorého mozku jako je paní bývalá prokurátorka Ludmila Brožová – Polednová, pronesla v rozhovoru pro Lidové noviny. Vždyť to je kriminálnice co jen celá ta dlouhá léta unikala spravedlnosti!

To že byla obžalována až teď je svým způsobem jen výsměch spravedlnosti, za účast na vraždě by měla dostat minimálně 20 let, které už stejně neodsedí a asi se nepletu když řeknu, že ji z toho právníci vysekají s tím že má „papíry na hlavu“ Ono to na to vypadá z jejích slov.

„Já jsem měla vždycky odpor k tomu, aby byli chudí a bohatí, aby mezi nimi byl tak velký rozdíl.“

„Bojovala jsem za republiku a za takový společenský řád, ve kterém nebudou nezaměstnaní,“

„Vždyť byla studená válka, životy padaly na obou stranách. Horáková doznávala trestnou činnost, zakládání protistátních skupin. Dělala něco, co neměla,“

Tolik citace, chce se mi zvracet při pomyšlení kolik takových lidí ještě mezi námi žije a nejhorší je že zdaleka ne všichni jsou v důchodu, ale aktivně se podílejí na vývoji naší společnosti.

Kolik takových dodnes sedí na úřadech, soudech, státních zastupitelstvích, v parlamentu, senátu…..

Souhlasím s blogem pana Kříže z celého srdce a dovolil bych si v nadsázce poznamenat, že kdybychom hned po revoluci postavili před popravčí četu každého s rudou knížkou v kapse, mohli jsme mít dnes po problémech s důchodovou reformou i nedostatkem peněz ve zdravotnictví a nemuseli se hnípat v takovém sajrajtu jako je paní prokurátorka ještě 20 let poté.

Přeji všem slušným lidem krásné léto a tomu sajrajtu mor a neštovice.

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
3709 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Re:, 3.8.2007 1:53:09)
Odpovědět
k Vaší nadsázce připomínám : bylo málo kandelábrů.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(micák, 3.8.2007 4:37:28)
Odpovědět
Naprosto souhlasím - jenomže, my jsme to neudělali a teď se nastačíme divit co si ty bolševické hyeny zase dovolují!
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(ICHOCH, 3.8.2007 7:43:52)
Odpovědět
Ano je úplně jedno jestli jsou bolševici barvy modré, neboť ti se chovají jako bolševici barvy jiné v 50 létech minulého století. Takže jde o ismus a ideologické zblbnutí lidí.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Stilet, 3.8.2007 11:45:22)
Odpovědět
OCHOCHu,když tvrdíš že nynější ODS jsou modří bolševici,stejní jak byli ti rudí v padesátých létech,tak jistě jsi schopen doložit,kolik že ti modří bolševici popravili neviných občanu,kolik jich postříleli na hranici,kolik jich ubili v kriminálech.Zatím jedinými politickými nynějších modrých bolševiku,je několik "rasistu".Tak buď tak laskav a vysvětluj.Jinak nepochybují,že ty máš v lebedě místo mozku jen kozí bobek!
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(ICHoCH, 4.8.2007 11:38:33)
Odpovědět
To je stejně hloipá argumentace jako o lásce k Bohu, kdy flanďáci v rámci této lásky mučili lidi a upalovali je na hranicích.Stejně tupé je srovnání s 50léty minulého století a těmi milióny umučenými a zpupností ODS. ODS prostřednictvím polofašistické ideologie, lží a pokrytectví vládne stejně jako bolševici barvy jiné v 50. létech minulého století a výsledkem jsou vraždy pro peníze nikdy neobjasněné, sebevraždy, bilí koně, privatizace,Kožení, Krejčíři,Kočárníci, Dybové,Salzmani, Lukešové, Vostrých, Pitrové a další velikáni, kteří nejsou produktem komančů ani estébáků, i když občas před volbama ODS s touto kartou ráda pracuje.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Stilet, 5.8.2007 12:42:56)
Odpovědět
ICHOCHu,ti čeští politici jsou jen správní češi jakou je většina národa.Vždyť všichni ti politici vystudovali za bolšánu a samozřejmě jako většina národa mají páteř škrkavek a charakter toulavích psu. Jsou přesně tím,čím jsi i ty.Není rozdílu v členství ve stranách.Kdo chce v politice uspět,musí mít velice tvárné názory.To ovšem platí v celém světě.Každý politik hlásá jen takové názory,o níchž si myslí,že mu pomůžou ke korytu moci.I komunistické idee byly jen pro hloupí plebs.Za vtip o některém komunistickém politikovi,byl kriminál.Ale jen pokud ten vtip vyprávěl prostý občánek.Mezi sebou politici intrikovali a vyprávěli o sobě daleko strašnější protistátní vtipy a to naprosto beztrestně.Dokonce estebáci si dělali čurynu ze čelných komunistických státníku a politiku ač každého jiného by za to zavřeli.Neplivej jen na ODS,jiní nejsou o nic lepší.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Diana, 3.8.2007 8:40:44)
Odpovědět
Rovněž naprosto souhlasím a je mi smutno ,že okolo nás se takový sajrajt stále pohybuje a to i v mladém provedení.To jsou dětičky,které pochází z bolševických rodin,již tehdy měly velký majetek a nyní v tom pokračují a jsou přesvědčeni o tom,že jsou něco vyjímečného!Ano,jsou vyjímeční svou nevzdělaností (i když mají vysoké školy),nevychovaností a arogancí,leností a naprostou neschopností!Tím nakonec byli bolševici vyjímeční vždy!!!
Proč ještě dnes zuřivý antikomunismus?
(Hořký Kozina, 3.8.2007 8:32:26)
Odpovědět
Je smutné, když se dnešní zuřiví antikomunisté (co asi dělali dříve?) vozí po starých lidech typu Grebeníček st. nebo dnes bývalá prokurátorka Polednová. Zkuste si představit, že by to byl někdo z vašich starých rodičů, asi byste jednali jinak. Vždyť v KSČ bylo 1,6 milionu členů, tzn. stranicky "infikovaných" rodinných příslušníků zhruba 5 mil. občanů (křy rodinu tvoří 3 - 4 členové). Pak by se dnešní hon na komanče mohl týkat skoro každé rodiny. Proboha vzpamatujte se, dokud je čas!
Re: Proč ještě dnes zuřivý antikomunismus?
(Virus, 3.8.2007 11:48:34)
Odpovědět
Sadistického bachaře nebo prokurátorku, vynášející politicky motivovaný trest smrti v inscenovaném procesu, bych nepovažoval za řadového člena partaje. Před soud by jít měli, to se přecházet nemůže. Zda v 85 nastoupí za mříže, je už možná diskutabilní.
Fakt, že většina rodin bude mít alespoň v širším příbuzenstvu nějakého soudruha, je jiná věc. Hodně zlé krve to v rodinách nadělalo většinou už za totáče. Někteří tam vlezli po válce z idealizmu, jiní z blbosti, další z prospěchářství. Jenže hamtat se v tom pořád dokola už skoro po 20 letech od pádu režimu a vyvolávat nesmiřitelné nálady a "mobilizace", vždy když se schyluje k nějakým volbám nevede k ničemu.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Jana, 3.8.2007 9:52:39)
Odpovědět
Chabou argumentační úroveň a mravní profil modrých bolševiků (většinou se rekrutují z řad zrádné, parazitní byrokracie) ilustruje skutečnost, že každého s malinko jiným názorem na historii a budoucnot čekého národa, než mají oni, nálepkují jako osobu s chorým mozkem. Tento reflex zíkali právě pobytem mezi stalinistickou byrokracií, která se tímto způsobem pokoušela vždy umlčet své kritiky a oponenty. Prostě je kriminalizovat či psychiatrizovat. Je zajímavé, jak si po přechodu od rudé vlajky pod modrou zachovali a rozvinuli, ty nejhorší praktiky, viz např. pánové Štětina a Mejstřík.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(taky Jana, 3.8.2007 14:37:07)
Odpovědět
vy ste taky vod nich?
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Petr, 3.8.2007 14:49:16)
Odpovědět
Také by se mi více líbilo,kdyby tu ODS nebyla.Ale co člověk nadělá?
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Jana, 3.8.2007 15:55:14)
Odpovědět
Máte pravdu. Líbí se mi názor, že vulgární příspěvky pana Kříže (mimochodem poradce zkrachovalého kanalizačního podnikatele Topola, kterého musel tahat z dluhů bývalý a možná i současný přítel Talmanky, manažer Eltooda) situaci občanů nezlepší.
Co ji zlepší, je pozastavení práce formou generální stávky v klíčovývh segmentech ekonomiky s těmito požadavky:

1)odmítnutí reformy veřejných financí v její nynější podobě, diskriminující domácnosti s nejnižšími příjmy a zvýhodňující domácnosti s vysokými příjmy.

2) okamžité zahájení prací na Občanské ústavě. Občanskou ústavou rozumíme takovou ústavu, která obsahuje prvky občanské společnosti, především právo občanů na iniciativu a referendum - (I & R) a přímou volbu a odvolatelnost zastupitelů na všech úrovních. Konečný text Občanské ústavy bude schválen občany v celonárodním referendu.

3) demokratické řešení otázky vojenské základny bez vyloučení veřejnosti formou celonárodního referenda.

Sledujte weby s bannerem Generální stávka, a tam se dozvíte, kdy a jak správně stávkovat.
Milý levicový pomatenče
(LV, 3.8.2007 16:26:38)
Odpovědět
ne vše je tak krásné, snadné a jasné, jako v příručkách KSČM ši Strany zelených, o anarchistech nemluvě:
1) reforma veřejných financí je nezbytná, neb na dluh už se dál žít nedá. I ten státní se musí platit, ať soudruh Paroubek mele cokoli. Prožrali jsme vše, co se dalo v tomto státě zpeněžit, prožrali a nalili v dávkách NIČEMÚM, jako příspěvek k "sociálnímu smíru". Není žádná diskriminace, platí-li všichni STEJNÉ procento svých příjmů do společné kasy. Trestat bohaté? Za co? Za úspěch? Holenku, to je plaché ptactvo: snadno se přemístí (přinejmenším pro zdanění) jinam a vůkol zbudou jen chudí... To chceme? A sama existence bohatších, úspěšnějších je přirozeným stimulem ve snaze být taky bohatý a´úspěšný! Činy, ne brekem na sociálce.
2)občanskou společností máte na mysli ty skupinky bezvýznamných remcalů, frustrovaných skutečností, že jejich obskurní názory společnost nepřijímá? Ty skupinky "aktivistů", snažících se ne ve svobodné soutěži názorů, ale LSTÍ, POKŘIKEM a ÚSKOKEM vnutit své pomatené ideje většinové společnosti? I proti její vůli? Manipulací, strašením, mediálním nátlakem. Pak pěkně děkuji - nechci! Ať se hezky snaží založit regulérní politické strany, propagijící jejich ideu a pak... až získají dostatek hlasů ve svobodných volbách, pak prosím.
3) k radaru - myslíte si, že někdy bylo nějaké referendum k strategickému zbraňovému systému? Například k výstavbě pohraničních pevností proti Hitlerovi, koncem 30tých let? Ale kdeže. Vždy by se našlo dost demagogů, vypočítávajících kolik školek a nemocnic by se za to dalo pořídit. Za cizí peníze. Tak jako různí aktivisté proti Temelínu, radaru atd. Za peníze nepřátel tohoto státu. Není Vám nápadná shoda Ruských politiků, "expertů" ČSSD (o KSČM nemluvě) a všelikých "aktivistů", kteří technickým aspektům věci zjevně rozumějí jak Hurvínek jaderné energetice? Ale fuj!
Re: Milý levicový pomatenče
(Jana, 3.8.2007 16:49:28)
Odpovědět
1) Podle analýz nezávislých ekonomů z různých sektorů hospodářství i akademické sféry je tzv. reforma veřejných financí ve své nynější podobě nezpůsobilá zastavit zadlužování státu. Naopak je způsobilá silně vylepšit příjmy již teď vysokopříjmových občanů a silně zhoršit situaci středně a nízkopříjmových občanů. To jsou fakta, nikoliv vládní propaganda, které bohužel - zřejmě kvůli jednostrannému toku informací, podléháte Vy.

2) Nepíši o občanské společnosti, kterýžto jinak neškodný koncpet bohužel zneužil a zdiskreditoval Havlův fanklub a na něj navázané zahraniční speciální služby, ale o Občanské ústavě, kterou schválí v referendu sami občané a která bude refektovat jejich zájmy, nikoliv zájmy politiků, kteří si s dobách rozložení Československa napsali ústavu tak, aby vyhovovala jim - imunita, platy, prebendy, totální nezodpovědnost a neodvolatelnost.

3) Referendum k výstavbě pohraničních pevností Československé armády proti nacistickým armádám německým nebylo. Proč taky? Lidé se chtěli bránit ale politici je nakonec zradili. Nevím ale jak to souvisí s instalací cizího vojenského radaru na našem území? Českou republiku nikdo neohrožuje a jak vyplývá z analýzy pana poradce prezidenta republiky publikované na tomto serveru (Petřík), US radar nepotřebujeme a naši bezpečnost nezvýší, spíše sníží. Srovnáváte tudíž věci zcela nesrovnatelné.

DEMAGOG, v tom špatném slova smyslu, vždyť jinak to česky znamená vůdce lidu, JSTE PROTO VY!
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Černý, 3.8.2007 16:47:07)
Odpovědět
Proboha tahle vulgarita pravici neprospěje a dává jen obrázek o autorovi. Pravice která chce změny musí myslet aby dosáhla co je třeba.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(ICHoCH, 5.8.2007 21:29:15)
Odpovědět
Neschopnost takzvané pravice (což je v našich podmínkách zavádějící) neboť každý kdo mý jiný názor než ODS je hneds prohlašován za komanče a estébáka a to je pro tzv. pravici, reprezentovanou ODS cesta do pekel, neboť se chovají jako bolševici barvy jiné, včetně jejich arogance a tuposti.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Vrána Jaroslav, 4.8.2007 16:18:08)
Odpovědět
Zkusím Vám všem nabídnout trochu jiný pohled.Troch
u zabrousím do historie.Z prvních 217 signatářů CH
-77 bylo cca 180,kteří se podepsali na českém národě v 50.letech minulého století.Jednalo se o
bývalé komunisty,Židy a svobodné zednáře.Slovo ko-
munista si nahradTe slovem bolševik a vyjde Vám starší výraz žido-bolševil.Dnes se používá sousloví hnutí holocaust end cominterna.Na webových stránkácj Altermedia cz.byl uveřejněn pří
pad polské"Brožové", která je od roku 1968 ve Velké Británii.Když Polsko v roce 2006 požádalo o její vydání za účelem trestního stíhání ve věci podílu justičních vražd dvou členů polské
Armii Krajové,Dotyčná bestie začla skřehotat něco o antisemitismu(samozřejmě je to Židovka)
a její zednářští soukmenovci polské vládě nevyhověli.President Respospolity Polske ji alespoň odebral vyznamenání z roku 1945.Proč Vám
to vše sděluji? Německá vláda pokoušející se
dohnat k odpovědnosti zločince komunismu z éry
NDR byla okamžitě organizacemi německých Židůöbviněna z antisemitismu a víte, co to znamená v německých podmínkách.....Jméno Brožová
je přímo signifikantní pro tuto skupinu lidí a
není vůbec náhodou, že právě hlásný trouba těchto tj. Lidové noviny s ní udělaly rozhovor..
To je jenom začátek lobbování v její prospěch a
přitom to nikdo neřekne nahlas.Blahé paměti výtečný katolický básník J.Deml v éře první republiky pronesl, cituji,nemám -li být permanen
tně být nasrán na Žida,nekupujiLidové noviny....
konec citace.Lidové noviny totiž nejsou bulvár.
Je tomu asi rok a půl, když jeden člen německého Bundestagu a CDU řekl, že je-li německý národ vinen nacismem,tak platí rovnice, že Židé jsou vinni židobolševismem.V tomto ho podpořil jeden
generál Bundeswehru,velitel specielních operací
a laický historik.Poslanec už není členem CDU a
generál byl okamžitě penzionován,ač se s ním počítalo pro velení v Avghanistanu.Oni mají dlou
hé prsty a udělají vše, aby nesdošlo k odstranění jejich másla na hlavě a že ho tam je.
To že Brožovou stíhají 17 let po předání moci je jenom následek toho,k čemu toto bylo určeno ,kým
reprezentováno a čeho mělo býti dosaženo.Závěrem
pustím si trochu fantazii z uzdy: umíte si představit,že dle Zákona o protiprávnosti komunistického režimu by před senáty naší justice stáli lidé jako Diesbier,Klímová,Rumlst.
Kunhlst,Pelikán,atd,vše pochopové páně Havla z
počátku let devadesátých minulého století....Vše
je to jenom vata pro uklidnění veřejného mínění.
Zapomínáme na to, že 15 let byl šéfem archivní služby MV Frolík ml,teď nevím zda synovec či syn
zběhlého agenta I.správy StB z roku 1968.Dalo by
se toho napsat moc,ale konfederovaní gerontové
tvořící stafáž panu Havlovi při plnění úloh svobodného zednáře 30.stupně svěcení skotského
rituálu v 90.letech jsou hlavně vinni,že jakási teta Polednová alisas neznám hebrejské jméno pro Brožová se bude ve svých 86 letech z něčeho zodpovídat.Globalizovaný svět žádá naplnění kapes miliardářské židovské lobby,přerozdělení
teritorií po pádu železné opony, ochránění státu Izrael a přiteplení Evropy formou EU,ne nějakou-
Polednovou.....
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(jj, 4.8.2007 18:36:35)
Odpovědět
Víte - ono házet tyto akce židovských elit na všechny židy je extrémně hloupé a krátkozraké a slouží to ze všeho nejvíce opět těmto elitám (jelikož to vyvolává antisemitismus který opět slouží pouze těmto elitám ke kontrole jejich oveček tímto ,jimi vyvolávaným, antisemitismem vystrašených - dost se to dá přirovnat k tomu jak neoconové ve světě svými akcemi vyvolávají antiamerikanismus který opět slouží jen jim ke snažší kontrole americké populace vystrašené tímto až na level paranoia) - dávat vinu židům za jejich elity je asi jako dávat americkému lidu vinu za neocony a jejich řádění (mimochodem jistý Ben Gurion během WWII prohlásil že jedna koza v Izraeli má pro něj větší hodnotu než všichni židé v Polsku - tolik o tom jak židovské elity zacházejí se svými ovečkami).
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Vrána Jaroslavv, 5.8.2007 11:21:58)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím.Jestli článek vyzněl v
tomto duchu, je to pouze nedopatření či nedorozu-
mnění. Přesto nelze vyvrátit fakt, že když se některý z nich dostane do úzkých díky vlastní pa-
tologii,oni zmobilizují všechny mechanismy,aby na
dotyčném nezůstalo ani zbla poskvrnění.Německo,Švý
carsko aj. by mohly vyprávět-
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Ludvík, 5.8.2007 15:53:08)
Odpovědět
Současný bankovní systém částečných rezerv s centrální bankou včele je podvodný a banky jsou v každý okamžiku zkrachovalé. Bohužel, mno etnocentristicky orientovaných lidí je v těchto podvodných institucích zaangažováno a na oprávněnou kritiku reagují agresivně. Všechno, čeho jsem chtěl dosáhnout, bylo nabídnout malé menšině myslících lidí příležitost, aby se dozvěděla něco o cílech klasického komunismu a o jeho výdobytcích, a tímto způsobem rovnat cestu pro znovuvzkříšení ducha svobody teprve poté, co dojde k nastávajícímu debaklu.
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Ludvík, 5.8.2007 15:54:54)
Odpovědět
Pardon, odkaz
http://libinst.cz/etexts/rothbard_penize.pdf
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Hořký Kozina, 8.8.2007 7:46:26)
Odpovědět
Pane Vráno, já s vašimi schopnostmi bych psal raději pohádky, snad i báje. Co říkáte? Slyšíte i trávu růst? Napište nám o tom!
Re: Pane Kříži gratuluji. Toho sajrajtu jsme se měli zbavit dávno.
(Lev, 11.8.2007 16:02:07)
Odpovědět
Základy západní civilizace tkví v kolonialismu

Mezi nejhrůznější vymoženosti kapitalismu zajisté patří kolonialismus a fašismus.

Každý z těchto výhonků přinesl lidstvu nesmírné utrpení a desítky, ba stovky milionů lidských obětí. Kolonialismus byl průvodním jevem kapitalismu po více než čtyři století, fašistická diktatura se udržela vždy relativně jen krátkodobě.

(...)
Zkreslování historie

A co se dovídá naše mládež o podstatě kolonialismu? Ze společenskovědních fakult téměř vymizely semestrální přednášky o podstatě kolonialismu. A co se dovídají žáci a studenti základních a středních škol? Stačí se podívat do učebnic dějepisu, zeměpisu a dalších společenských věd. Zkomolenin a nepravd o socialismu a komunismu a jejich představitelích a stoupencích je mnoho, ale pravda o kolonialismu a dalších neblahých důsledcích kapitalistického systému prakticky žádná. A naše veřejnoprávní televize? Jako šafránu... Ještěže za poslední léta uvedla jako součásti zahraničních dokumentárních seriálů pořady o takových osobnostech, jakými byli Patrice Lumumba či Martin Luther King. Jinak škoda mluvit.

Více na
http://www.halonoviny.cz/index.php?id=96006
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama