reklama
reklama

Co má Čunek společného s neonacisty?

Autor: Jiří Korbel | Publikováno: 1.8.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://www.blog.idnes.cz

Mnoho! Někdy ani není zřejmé, zda inspiruje Čunek neonacisty, či naopak. Vicepremiér převzal od extrémní pravice nejen téma rómské otázky, ale i její řešení! Rómové tedy mají štěstí, že už je neonacisté nechtějí hromadně likvidovat. A Jiří Čunek smůlu. Možná by dnes byl president.

Zatímco předseda KDU-ČSL mluví "jen" o "opálených lidech, kteří dělají s rodinou binec a na náměstí ohně", jeho "následovníci" už k cikánům tak "přívětiví" nejsou.

Senátorka, starostka a podle svých slov i rasistka Liana Janáčková chce Rómy držet za "vysokým plotem s elektřinou" a hrozí jim "dynamitem"!

Její místostarosta Jezerský žádá o "svolení je vystřílet"!

A břeclavský zastupitel Tomáš Nepraš, podle svých slov milovník pracujících Rómů, si prohlášením o "černých ludrách" rovnou podal přihlášku mezi české neonacisty!

Rasisti z Národního korporativismu ve Vlašimi, Čunek ve vládě, Janáčková v senátu i Nepraš na jižní Moravě, všichni se ohánějí sloganem "stejná práva všem". Přejí si snad tito pánové a dáma stejná práva i pro ony "rozmnožené černé ludry"?

Politici, a vrcholní zvlášť, mají nenávistné nálady ve společnosti uklidňovat, ne jitřit. A už vůbec ne si na nich budovat kariéru! 

Podbízivé a krátkozraké "řešení" rómského problému, díky němuž vyhrál Jiří Čunek senátní volby, se ukázalo scestným. Ale komu to vadí?

Extrémní pravice a populistická část veřejnosti našla po Sládkovi nového vůdce. Mnozí ambiciosní "bojovníci" v regionální politice si urážením Rómů startují kariéru. Veřejně vůči nim podněcují nenávist, dávají jim za vinu kdejaký nesmysl, rómská ghetta narůstají, populisté získávají na vážnosti. Problém se hromadí a zvětšuje.

A to je dobře! Minimálně pro Čunka a spol. Čím jiným by téměř okamžitě získávali politické body, kdyby nemohli urážet Rómy? Zdlouhavým vyjednáním o dotacích z Bruselu?   

Napsáno pro blog.idnes.cz

reklama
2803 čtenářů | 74 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 1.8.2007 9:21:42)
Odpovědět
wow slaboduchá propaganda jak z Rudého Práva , nemohu si pomoci ale tento server má zřejmě nové sponzory (či rovnou majitele?)
Dosud horší vládce jsme neměli
(Jirka, 1.8.2007 21:47:41)
Odpovědět
Pitomci před celým světem nejsme MY, ale naše VLÁDA. To ta se ze všeho z Bruselu a ještě spíš ze Států amerických hned předposere.Není se čeho divit,když ve vládě máme nejhloupější lidi od roku 1948. Pak je Poturčenec horší Turka! Díky nám za takové Topolánky, Kalousky, Čunky, Vondry.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(oliver, 1.8.2007 10:10:36)
Odpovědět
Opravdu moudý výplod...
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(lenka, 1.8.2007 10:12:27)
Odpovědět
je zvláštní, až znepokojivé, jak se média "navážejí" do lidí, jako je třeba i pan Čunek, kteří konečně něco dělají s nepřizpůsobivými občany! Všechna média křičí, že jsme rasisté, ale rasismus je něco docela jiného, než mnohaletá zkušenost s určitou skupinou lidí, která absolutně nemá zájem se zalčneit do společnosti. Přitom je zcela samozřejmé, pokud žiju v nějakém státě, tak musím JÁ přijmout jeho zákony, přece se většina nebude přizpůsobovat menšině... Ale v našem státě to bohužel neplatí, navíc slušní romští občané (skutečně takoví existují!!) také doplácejí na zbytek svých neúpřizpůsobivých soukmenovců... Přitom by stačilo, kdyby všechny vyhlášky a zákony byly dodržovány i v případě těchto občanů...
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Vlček Boris, 1.8.2007 10:19:46)
Odpovědět
Milá Lenko,

myslím, že jste jedna z těch o kterých článek píše, "řešení" pana Čunka je Vám asi blízké. Ale opravdu si myslíte, že vystěhovávání nepřizpůsobivých rómů a vytváření ghet něčemu pomůže?
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 1.8.2007 11:07:27)
Odpovědět
Pokud by Čunek jednal podle zákonů a podle zásady rovného zacházení se všemi tak by ony Romy vykopnul na ulici a bylo by - to že jim za daně normálních daně platících lidí postavil byty a oni mu za to ještě nadávali do rasisty jenom ukazuje jak hluboko tato země pod vedením všelijakých ultralevicových pseudohumanistů klesla - čím dál jasněji se ukazuje že představa rovných práv pro všechny je ideou ,kterou všelijací socialisté (a nejen v čr) chápou jakožto něco absolutně nepřátelského proti čemuž je třeba bojovat ze všech sil (nejspíše proto že by svět ve kterém by všichni měli rovná práva znamenal konec levice jakožto ideologie stojící na zvýhodňujícího jedněch proti druhým)
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Blbojed, 2.8.2007 13:35:52)
Odpovědět
Je zajímavé, jak je mezi vámi nácky oblíbené slovo "pseudohumanismus", mohl bys mi, prosím, vysvětlit, jak si představuješ humanistu?
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 3.8.2007 10:58:11)
Odpovědět
pro komouše a podobný ultralevicový odpad je nácek a fašista každý kdo po vás chce aby jste nesli odpovědnost za svůj život - takže skoro každý

PS: za humanistu považuji Masaryka který nechal střílet do komunistů a nechal popravovat vrahy - tam někde je rozdíl mezi humanistou a pseudohumanistou (který komunisty kryje a vrahy pouští na svododu aby se opět mohli věnovat své obvyklé činnosti)
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(killy, 1.8.2007 11:21:53)
Odpovědět
A ty víš, jak se to má správně dělat ? Tak se snaž o to, být poradcem vlády ! Totiž dosud touhle znalostí nikdo nedisponuje !
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Bedrník, 1.8.2007 12:20:13)
Odpovědět
Já myslím, že nemusíme vymýšlet nic světoborného. Stačí "oprásknout " řešení od bratří Slováků resp. Poláků,kteří podstatným způsobem upravili sociální politiku směrem "velký bič a malý kout" pro nepřizpůsobivé (nepřizpůsobitelné)občany.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Jouda, 1.8.2007 14:49:10)
Odpovědět
Z jakych penez zaplatil Cunek kontejnerove bydleni
?
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Virus, 2.8.2007 20:00:28)
Odpovědět
asi z polovičky z dotací EU
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Vlček Boris, 3.8.2007 14:40:13)
Odpovědět
Odpověděl jsem o pár komentářů níže
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(so, 1.8.2007 23:15:57)
Odpovědět
Čunek se snažil ghetto naopak "rozesadit" (jako ve škole, když se sejde rušivá dvojka v lavici), ikdyž dost nedůsledně. Měl byste si ujasnit, zda jste pro ghetta nebo proti nim.

Ještě než se Čunek stal senátorem, navrhoval (ne asi zcela vážně), aby každá obec "adoptovala" jednu rómskou rodinu. Sice by to možná neřešilo beze zbytku problém, ale rozhodně by to rozpustilo ghetta.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Vlček Boris, 3.8.2007 14:39:15)
Odpovědět
Je možné, že nemám dostatek informací, ale dle mého, co jsem se měl možnost dozvědět je, že Čunek vystěhoval nepřizpůsobené Romy do kontejnerů. Myslím také, že do těch kontejnerů nešli žádní další lidé, kteří žijí spořádaným životem. Z toho mě plyne, že čunek vytvořil gheto. Jinak myšlenka rozmístění nepřizpůsobených Romů mezi obyvatele a zvlášní důraz na vzdělávání dětí je jediným smysluplným dlouhodobým řešením.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(so, 3.8.2007 21:03:47)
Odpovědět
No jo, ale jak byste si to představoval? Šel byste Vy bydlet do kontejnerů třeba půl napůl s cikánskými rodinami? Já tedy ne, já mám rád klid. Rozptýlení rodin po jedné v rámci Vsetína sice zní jako lepší nápad, ale kde asi Čunek měl vzít ty volné byty?
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(STK, 4.8.2007 23:02:08)
Odpovědět
Božínku, Borisi, jste tak mladý nebo už pro změnu nepamatujete? To už se tu zkoušelo cca 40 let. Tristní výsledky tohoto "sociálního inženýrství" viděl každý, kdo byl poblíž. Ti, co byli dál nevěděli nic, protože publicita byla zakázaná.
Chtěl bych jen upozornit,
(Jiří Korbel, 1.8.2007 11:54:25)
Odpovědět
že Jiří Čunek prohlašuje, že on zná řešení rómské otázky!!! Já neobhajuji Rómy (problém existuje), neznám řešení (žádné jednoduché řešení není, i když Čunek tvrdí opak). Nejsem levičák, ani nic "pseudo". Ale laciná gesta do politiky nepatří.
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(jj, 1.8.2007 12:06:57)
Odpovědět
A to laciné gesto bylo co? Vystěhovat Romy místo na ulici do bytů které stály desítky milionů z daní normálních nikoho neokrádajících a na nikom neparazitujících lidí ? To tedy moc laciné nebylo a ani toto nebylo Romským neplatičům dost .Vy mně opravdu připadáte jako persona žijící mimo realitu plodící takovéto totálně ubohé výplody možná snad abyste se zalíbil možná tak parazitům všeho druhu (tj.především havlistům všech odrůd) ,kteří jako jeden člověk tyto Romské neplatiče podporují protože si uvědomují že příště by mohlo dojít i na ně ...
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(kloster, 1.8.2007 19:22:09)
Odpovědět
Ano!! Obsedant "jj" nezklamal a do svého příspěvku opět zamontoval "havlistu" :)))
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(jj, 1.8.2007 19:32:32)
Odpovědět
nemohu si pomoci - je to tam protože je to prostě tak ... (pan havel "chci jen tahat za drátky ze zákulisí" je prostě zločinec husákova formátu a jelikož se ještě neuchlastal ani mu ještě neprasklo alkoholem vyžrané básnické střevo tak je potřeba ho řešit)
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(jj, 3.8.2007 11:29:42)
Odpovědět
To se vám klidně přiznám že mám obscesi z havlistů jelikož se mi nelíbí kriminálníci,teroristé, paraziti ani ti kdo je omlouvají,podporují a kryjí. Kdybych žil před WWII tak bych měl pravděpodobně obscesi z nácků,kdybych žil po WWII tak bych měl pravděpodobně obscesi z komunistů a vzhledem k tomu že žiji nyní tak mám obscesi ze všech těch ultralevicových kriminofilních ,islámofilních ,teroristofilních ,parazitofilních ,EUfilních právní stát a rovná práva a povinnosti nenávidějícch (krypto)socialistů
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(C4, 4.8.2007 18:50:14)
Odpovědět
Jsem rád že někdo má úplně stejné názory, já bych všechny Vámi jmenované nemilosrdně postavil mimo zákon, a po náhradě všech škod, které způsobili oni a jejich hýčkaní chráněnci si mohou své pseudohumanistické,multikulturní aj. experimenty klidně aplikovat za své peníze mimo Evropu. Pouze nevím přesně co Jste myslel obscesí slovo jsem zadal v pěti slovnících a vyšlo mi pouze obsese = nutkavá myšlenka, chorobně utkvělá představa. Já mám na mysli totální pacifikaci těchto škodičů.
Pro začátek místo výstavby nového bydlení za peníze daňových poplatníků si je škodiči mohou vzít domů - třeba do Dělostřelecké a na Hrádeček se jich vejde po 50
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(jj, 4.8.2007 19:57:29)
Odpovědět
Chtělo by to mezi onou práci a placení nájmu se vyhýbající částí romského etnika rozšířit fámu že jim všichni ti uhlové,havlové a spol chtějí vyjádřit solidaritu tím že je u sebe zadarmo ubytují a přidat k tomu adresy všech těch pseudohumanistů - a pak jen sledovat jak se před jejich haciendami shromažďují romští neplatiči a jak se všichni ti salonní "humanisté" budou vykrucovat a vykrucovat
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(Virus, 2.8.2007 20:05:05)
Odpovědět
"To tedy moc laciné nebylo ." Naopak bylo to podstatně lacinější než vyrobit z dospělých bezdomovce a odebrat jim děti. Náklady na dítě v děcáku jsou cca 200 000 Kč/dítě/rok. Čunek se projevil jako pragmatik
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(jj, 3.8.2007 11:12:56)
Odpovědět
Pragmatické to bylo v tom smyslu že to bylo maximum nyní proveditelné v tomto kriminofilním a parazitofilním havlostánu - v právním státě by všechny neplatiče(přičemž většina z nich jimi obývané byty zlikvidovala a zničila k nepotřebě) mohl vyhodit na ulici a pokud jsou tak líní že ani poté nezačnou pracovat (a chovat se civilizovaně) a tudíž nebudou schopni zabezpečit své potomky ,tak jim tyto potomky odebrat než jim jejich rodiče stačí naočkovat jejich parazitickou mentalitu a tak jim zničit budoucnost a dát je k adopci lidem kteří je budou mít skutečně rádi ne jen jejich pomocí parazitovat na soc.systému.Co se týče onoho takzvaného nárůstu kriminality - k tomu není příliš co dodat ,snad jen to že paraziti prostě nechtějí pracovat a tak se živí buď parazitováním na státu anebo kriminalitou - na to existuje celkem jednoduchý recept - říká se tomu vynucování práva(tj.aby Policie konečně začala dělat svoji práci a právní systém se očistil od pseudoliberálních kriminogenních zákonů) a dalším krokem je právo na nutnou obranu které může být legitimně rozšířeno na právo na obranu svého majetku (a to v jekékoliv výši) - neboli pokud vás někdo napadne či vám cokoliv ukradne nebo se o to pokusí tak máte právo ho odstřelit(protože vy nevíte jestli nemá v kapse pistoli) - takto se náš stát celkem rychle očistí ode všech parazitů (což bude zároveň znamenat že všichni ti kriminofilní a parazitofiní pseudohumanisté nalezlí ve státní správě přijdou o práci - možná toto je spíše předpokladem než následkem )kteří buď začnou pracovat nebo skončí na dlouho ve vězení ( které by mělo mít takovou formu aby se mu nepřezdívalo rekreace jak je to v tomto havlostánu) nebo skončí někde v kafilérii po tom co před nimi budou občané bránit sebe a svůj majetek za pomoci Policie
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(Virus, 3.8.2007 11:39:40)
Odpovědět
Už máte "napáskováno"?
Re: Chtěl bych jen upozornit,
(C4, 4.8.2007 21:26:12)
Odpovědět
Naprosto bez chyby za 1.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(No.one, 1.8.2007 12:12:07)
Odpovědět
Článek asi není uvedený celý. Chybí mi v něm totiž pointa, nějaké východisko... Ale o to asi autorovi nešlo. Bohužel ani po opakovaném přečtení, jsem nepřišel na to, o čem ten článek má být - ?

Ale k tématu: Ano Čunek je populista. A co? Celá levice je populistická. Bohužel i povolební ODS je populistická. O Zelených raději mlčim... Čunek řekl v médiích nahlas to, co ve společnosti zaznívá denodenně. Evidentní nepoměr v přístupu k tvz. cikánské menšině poprávu lidi štve. Lidé se s ní setkávají na každém kroku. Řešením ale nejsou miliardy narvané do chřtánu různých občanských sdružení, které si z cikánské problematiky udělali svůj byznys. Řešením je pouze nulová tolerance a rovnost práv a povinností. Srovnávat Čunka s neonacisty je absurdní. Česká krajní pravice je pouze hrstka hospodských výtržníků. Ale dávám tomu tak 10-20 let, kdy v celoevropské politice začnou být úspěšné krajněpravicové strany. A tak by měli aktiviské začít cikánům vysvětlovat, že mají na asimilaci relativně málo času. Potom budou na řadě jiná řešení ...

Nemám z toho osobně žádnou velkou radost, ale tento vývoj pokládám za neodvratný.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(No.one, 1.8.2007 12:16:23)
Odpovědět
sorry za ty pravopisné chyby :)
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 1.8.2007 12:32:08)
Odpovědět
Ano,mně připadá že socialisté a havlisté(což je druh socialistů ještě radikálnější než normální socialisté) pokládají za populismus každý pokus řešit nějaký problém - zřejmě toto vysvětluje proč levice nikdy žádný problém nevyřešila ale naopak pravidelně ještě každý problém zvětšuje (někdy aktivně ,někdy svou nečinností a někdy přímo bráněním byť i jen konstatování že onen problém existuje) - prostě jen nechtějí být svými soudruhy označeni za populisty a tak škodí a škodí ... tomu totiž každý soudruh zatleská ať se jmenuje uhl,stehlíková či špidla
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Zdeněk, 2.8.2007 21:15:17)
Odpovědět
žádní havlisté neexistují, mluvíte o levicových liberálech
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 3.8.2007 11:21:04)
Odpovědět
to je na delší diskusi (už jen proto ,že žádní levicoví liberálové neexistují)
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Jerry, 1.8.2007 12:23:54)
Odpovědět
Řešení skutečně není složité,ale pouze pro některé lidi bolestné.Prostě všem stejná práva a povinosti.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 1.8.2007 12:34:06)
Odpovědět
není náhoda že z takovýchto návrhů řešení dostávají havlisté i sockomouši hromadně kopřivku a záchvaty agresivní hysterie - jejich noční můra stává se realitou
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(RICHARD, 1.8.2007 13:08:41)
Odpovědět
Ano, kdo nejde s levičáckým proudem je automatickz označován za "neonacistu" - jak směšné koho všeho jste to označovali za "fašistu", pamatujete si na Tita?:)))
Když tohle označení přežil Tito, přežije ho i Čunek.
neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(LV, 1.8.2007 14:27:06)
Odpovědět
Jakýpak je u nás rasismus a neonacismus? Bože autore, kde žiješ? Ano, lidé mají odmítavý vztah k Romům. Ale proč? A proč jen k Romům? Jak to, že vztah k Vietnamcům a jiným asiatům je v poloze vlídné tolerance a bezproblémového soužití; a to jsou fyziognomií od nás mnohem odlišnější, než zmiňovaná Romská komunita?
A jsme u jádra věci - ti asiaté žijí z PRÁCE. Ze svého a za své. Jsou tiší, zdvořilí, děti posílají do škol, (kde excelují), nikoho neobtěžují ani neohrožují. A Romové? Odpověz si sám. Že ne všichni? A že mám předsudky? Milý pane, předsudek je zobecnění dlouhodobých zkušeností. A až ty zkušenosti DLOUHODOBĚ nebudou negativní, zmizí i předsudek. Zatím však (bohužel) veliká, s ničím nesrovnatelně velká část Romského etnika demonstruje vůči majoritě nepřizpůsobivost a AGRESIVNÍ PARAZITISMUS.
Myslím si, že odpor k špíně, hlučnosti, agresivitě a k zjevnému parazitování je vlastní a přirozený každému slušnému člověku. Proto snaha (Vám podobných) potlačovat diskusi o tomto tabu naší reality vede, spolu s dalším a dalším zvýhodňováním "diskriminovaných", jen k pocitu frustrace a oprávněné zloby majority. K pocitu elementární nespravedlnosti - jak to, že já si musím vše zasloužit, a někdo jiný dostává zdarma. Zničí a znovu dostává? A tento pocit zloby a nespravedlnosti nepotlačíte zákazem diskriminace, ani označením toho, kdo se pokouší problém řešit za populistu a rasistu.
Řešením je jen ROVNOST, naprostá rovnost všech občanů. Ve všem. V právech i povinnostech. Tak je to spravedlivé. I podle ústavy. Nikoho nezvýhoňovat, se všemi jednat stejně.
P.S.: ještě žádný vřed, hnisající pod povrchem se nevyléčil obkládáním penězi a předstíráním, že není...
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Jirka, 1.8.2007 16:36:49)
Odpovědět
LV, chystal jsem se taky něčím přispět, ale po tom, co jste napsal Vy, nemám co říct. Zformuloval jste to briliantně. Takže jen - stojím za Vámi.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(No.one, 1.8.2007 19:06:09)
Odpovědět
Děkuji za přesné, až brilantní zhodnocení situace. S Vaším dovolením Vás budu dál citovat.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 1.8.2007 21:01:24)
Odpovědět
V zásadě souhlas.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Aleš, 2.8.2007 11:47:42)
Odpovědět
S tím hnisajícím vředem v závěru máte nepochybně pravdu, ale obávám se, že jinak je to Vaše "řešení" pomocí ROVNOSTI, řešením opravdu jen v uvozovkách. Co se podle Vás vyřeší tím, že vystěhujete romské rodiny na ulici? Podle mě takovým postupem pouze drasticky vzroste v některých lokalitách pouliční kriminalita. Teď mi asi odpovíte, že kdo poruší zákon, půjde do vězení. Fajn, takže budeme mít brzy přeplněné věznice? A co s těmi, kteří si trest odsedí a půjdou znovu na ulici?
Teď sem určitě přispěchá nějaký ten místní pomatenec a vynadá mi do komoušů, pro ty vnímavější bych chtěl dodat, že se nechci zastávat neplatičů ani výtržníků, ale bojovná hesla ještě nikdy nic nevyřešila.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 2.8.2007 20:12:50)
Odpovědět
Inu Romové jsou hluční, páchají drobnou majetkovou kriminalitu, žijí z dávek z "našich krvavých daní". Vietnamci jsou tiší, čile obchodují...ale ze státního rozpočtu cucají jiným způsobem. Přesněji řečeno neodvádějí do něj co mají. Pašované zboží, neodvedená cla a daně. Jenže to je v Česku považováno za správné, téměř za hrdinství, vydrbat s celníky, finančáky
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 2.8.2007 22:44:18)
Odpovědět
Pozor na to, tohle téma má dvě roviny:

1. Košile je bližší než kabát (když mi vykradou byt a škoda dělá pár desítek tisíc, je to trochu něco jiného než "okradení státu" a bolí to bezprostředně"). Tahle výhoda je sice zpochybnitelná, ale pocitově je to jasné.

2. Vietnamci mě nechají vyspat, abych mohl zítra zase fungovat. Spánek je základní lidská potřeba.

2:0 pro Vietnamce, ať to beru, jak to beru.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 3.8.2007 0:52:02)
Odpovědět
Překračování zákonů je obojí. Ostatní je JEN pocit - dotýká se mne to osobně a právě teď.
Jenže ono to lze chápat i tak, že jestliže někdo do rozpočtu neodvádí kolik má, ty peníze pak zákonitě chybějí. Třeba i na policajty, kteří by zabránili dělání bince v noci, urychleně našli a usvědčili zloděje a samozřejmě odhalili i ty celní a daňové podvodníky. Takže ty osobní pocity nejsou zrovna to nejobjektivnější vyhodnocení situace
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 3.8.2007 1:18:10)
Odpovědět
Mýlíte se. Podle Maslowovy pyramidy potřeb (http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow's_hierarchy_of_needs) stojí spánek a pocit osobního bezpečí na dvou nejspodnějších (tedy nejvýznamějších) úrovních. Tohle je podle mě objektivní fakt, zkuste to zpochybnit.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 3.8.2007 10:53:16)
Odpovědět
Jak jsem nakoukl na wiki i jinam jedná se o "Vaše" potřeby,je to z "Vašeho" osobního hlediska, takže bych se držel toho termínu subjektivní.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 3.8.2007 21:10:25)
Odpovědět
Žijeme v antropocentrické společnosti, takže jaksi osobní problémy jedinců druhu homo sapiens sapiens jsou dost podstatné. Nicméně třeba to, že když někoho budete pár minut dusit, tak umře, to je objektivní fakt, přestože se týká subjektu. A se spánkem je to podobné. Potřeba spánku je prokazatelná empiricky a následky nedostatku kvalitního spánku na nějakou populaci se dají snadno kvantifikovat. Zkuste to ještě jednou.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 3.8.2007 23:59:29)
Odpovědět
pokud někomu odepřete vodu, jídlo zemře po nějaké době také.....
Já se Vám snažím vysvětlitm, že stejně jako drobná majetková kriminalita jsou i daňové a celní podvody trestným činem. Rušení nočního klidu je snad jen přestupek i když může být pro sousedy podstatně nepříjemnější než stamilionové podvody právě probíhající v sousedním bytě :-))
Pojetí práva, soudnictví se nemělo měnit po každých parlamentbích volbách.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 4.8.2007 8:44:11)
Odpovědět
Vaši poslední větě nerozumím. Zdravá společnost přece konverguje v mnoha otázkách k nějakému optimu a klidné sousedství je hodnotou, kterou snad vyznávají všechny významné politické proudy.

Samozřejmě, že rušení nočního klidu je méně závažný čin než některé jiné, ale pokud se děje soustavně, jeho závažnost stoupá. A pokud toto zákon nereflektuje, je napsaný špatně.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 3.8.2007 1:33:31)
Odpovědět
Problém není v nedostatku policistů, ale v tom, že nekonají, co by konat měli a v měkkých zákonech. Pokud recidivista, který po propuštění z basy vykrade desítky objektů, může podle trestního zákona dostat max. 3 roky, je něco shnilého v českém právu.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 3.8.2007 11:14:47)
Odpovědět
a) v současné době chybí policii několik stovek lidí do naplnění tabulkových stavů, takže jich asi dost nebude. O tom, že někteří na práci kašlou, se s Vámi přít nebudu
b) kolik dostane záleží na výši škody, na tom jestli nekradl v partě, ty 3 roky nejsou maximum.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 3.8.2007 21:15:40)
Odpovědět
V naší zemi je jeden policista na cca 210 obyvatel, což je prý poměr, který patří k nejvyšším v Evropě. Kromě toho bych mohl zrovna tak snadno argumentovat tím,že kdyby náš stát nemusel platit soc. dávky Romům, byl by dostatek peněz pro policii nebo kdyby nemusela policie řešit romskou kriminalitu, mohla by se soustředit na řešení problémů s vietnamskými obchodníky. Taková argumentace je ale laciná a falešná.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 3.8.2007 21:19:48)
Odpovědět
A to kradení v partě je klíčové. Pro zloděje, který vynese údajně sám z bytu obrovský televizor, je samozřejmě výhodné vypovědět (pokud na něj přijdou), že byt vykradl sám, protože se mu tím sníží maximální trestní sazba. Tohle je nedomyšlené, pro recidivisty by takové stropy neměly platit vůbec. Luxův princip Třikrát a dost byl geniální nápad, ale havlovci (zdravím jj) ten návrh tenkrát krátkozrace shodili se stolu.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 3.8.2007 23:39:11)
Odpovědět
Lidovexký nápad 3x a dost byla naopak jedna z největších zhovadilostí, která z nich vypadla a že jich z nich nepadá málo. Je to záležitost našemu (kontinentálnímu) typu práva cizí, stejně jako rozsudky na 156 let vynášené v USA. Naštěstí se nápad, že 2x trestaný zlodějíček by mohl dostat doživotí za krádež čokolády nebo flašky rumu, ukázal natolik absurdní, že spadl ve Sněmovně pod stůl (předkládaná lidovecká varianta nakonec nešla tak daleko,týkala se jen závažnějších tr. činů).
Nesmyslně vysokými sazbami se nedosáhne ničeho. Švédové mají (až na vyjímečné případy) nejvyšší sazbu 10 klet a vězňů mají podstatně méně a země je to příjemná.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 3.8.2007 23:46:09)
Odpovědět
Dobře víte (nebo byste asi měl vědět), že na podobné případy se ten návrh nevztahoval. Pokud ale někdo poněkolikáté vyleze z vězení a vykrade desítky bytů (jak jsem uváděl výše), pak se dá předpokládat, že se z předchozích trestů dostatečně nepoučil a že dotyčný jedinec potřebuje asi tvrdší trest než ty zmiňované tři roky.

Naučte desetinu Čechů švédsky a pak se můžeme začít bavit o tom, jestli si poradíme s podobnými problémy stejně jako Švédi. Do té doby si dovolím předpokládat, že máme do Švédů daleko.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 4.8.2007 1:13:31)
Odpovědět
Jako sazbu byste považoval za správnou pro Vámi uváděného recidivistu? 5 let,10 let? Doživotí, když se Vám tak líbilo lidovecké 3x a dost?
Napadlo Vás někdy uvažovat opačně - může se člověk po propuštění z lochu živit poctivě? Obávám se, že pokud mu rodina nějak nepomůže , má smůlu
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(so, 4.8.2007 8:34:08)
Odpovědět
Ano, Vaše poslední otázka je validní. Společnost by podle mě skutečně měla mít mechanismy, které minimalizují možnost sociální pasti, do které mohou spadnout například lidi propuštění z kriminálu. Na druhou stranu by se ale měly hrozící tresty stupňovat. Takže zatímco při prvním odsouzení by dostal za stejný čin daný člověk 3 roky, při druhém by dostal těch 5 a napotřetí klidně i 10. Metoda cukru a biče skutečně nefunguje, pokud není k dispozici ani cukr a ani dostatečně velký bič.
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(Virus, 3.8.2007 11:16:33)
Odpovědět
Takže to vidím pořád 1:1
Re: neonacismus (a fašismus) znamená být napravo od KSČM - aspň dle levice...
(jj, 3.8.2007 12:07:57)
Odpovědět
vy jen potvrzujete nynější paradigma že virusy nejsou schopny myslet
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Petr, 1.8.2007 18:41:00)
Odpovědět
Na každou složitou otázku existuje jednoduchá,snadno pochopitelná,nesprávná odpověď.A pan Čunek se touto Murphyho zásadou řídí.Takže je neonacista,protože toto je pro ně typické.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Tonda, 1.8.2007 18:46:31)
Odpovědět
Murphy byl neonacista?
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 1.8.2007 19:36:38)
Odpovědět
to spíš havlista ,ne?(havel - to byl ten co si ho K.H.Frank houpal na koleni a Beneš jeho rodičům zabavil majetek už v r.45 za kolaboraci s nacisty - btw jaktože tedy restituoval???) a to myslím není

PS: složité řešení umí vymyslet každý blb ( další Murphyho zákon)
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Skelter, 1.8.2007 23:20:26)
Odpovědět
Ach ano!! JJ vrací úder -- jeho havlistická obsese je zatím vtipná, za chvíli ale bude spíš svědčit o chabosti ducha :))
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(kloster, 1.8.2007 23:35:58)
Odpovědět
...to jsem sem psal už o pár příspěvků nahoru, kdy "jj" vytáhnul z rukávu -- jeden ze svých havlismů... Tady je to vůbec samá diagnóza :)
for Richard: Tito a Čunek? Vaše přirovnání
(Jiří Korbel, 2.8.2007 0:43:51)
Odpovědět
Nejsem levičák, Tito byl diktátor, který zavíral lidi (a povolil rock´n´roll, aby si podmanil západ) Je-li on Váš hrdina. Máte můj "obdiv"! Možná i Čunkův, ale to nevím jistě... možná, že ani ne!
Re: for Richard: Tito a Čunek? Vaše přirovnání
(so, 2.8.2007 9:11:12)
Odpovědět
Ale rozhodně nebyl fašista. A Čunek není nácek, takové levičácké kliší se hodí možná na nějaký web pomatených členů Strany zelených a ne na stránky, které bojují (nebo donedávna bojovaly) za konzervativní hodnoty. Čunek a jemu podobní se berou právě za tyto hodnoty a za lidi, kteří je vyznávají. Vy byste si měl uvědomit, kde politicky stojíte (na skutečné pravici podle mě rozhodně ne) a nekalit vody.
klišé
Re: for Richard: Tito a Čunek? Vaše přirovnání
(so, 2.8.2007 9:26:00)
Odpovědět
Na Vašem příkladu je vidět, jak levice posunula vnímání některých témat. Správné pravicové hledisko podle mě je:

Máš zdravé ruce a nepracuješ? Nemáš práci a nezvyšuješ si kvalifikaci? Co po nás, jakožto daňových poplatnících, tedy chceš? Zničil sis přidělené obydlí, natahal sis do bytu příbuzné, se kterými ten, kdo ti byt přidělil, nepočítal? A to bys teď chtěl přidělit nějaké luxusní apartmá? Říkáš, že ve vaší rodině jste to dělávali jinak, že máte jiné tradice? Nezájem, v naší zemi pečení holubi do úst nelétají.

Co je na tom tak složitého, pane Korbeli?
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Gažo, 3.8.2007 10:45:01)
Odpovědět
Nejsem Rom, jsem cikán. Nebudu to zapírat, je to na mně vidět. O mně ale Čunek ani ostatní nemluvil, tak se nemám proč urážet. Práci jsem si našel, děcka do školy posílám, ve vesnici mě znají a v hospodě si klidně k mému stolu přisednou. Ukřivdění se cítí pouze ti co nechtějí dělat a nadace, které z t.zv. romské problematiky žijí.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(jj, 3.8.2007 11:18:11)
Odpovědět
přesně řečeno
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Vlček Boris, 3.8.2007 14:32:05)
Odpovědět
SOUHLAS!
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Stilet, 3.8.2007 12:07:14)
Odpovědět
Pro bolševiky a ostatní levičácké zrůdy je nacistou každý,kdo nebučí s ními jednohlasně.Nejzarytější bolševici se ukájejí pravě na Portálu.Více jak na jiných serverech.Kdyby v tom neslavném roce (1989) došlo k revoluci a né k trapné vymiškované pseudorevoluci,nebylo by dnes takových problému.Nunvář Havel by zasloužil narazit na kůl,za tu svou prašivou činost.
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Vrána Jaroslavv, 4.8.2007 16:45:07)
Odpovědět
Nabídnu Vám zase trochu netradiční pohled.Nazvu ho
pracovně Cikáni-Romové jako beranidlo Židů.Mimo o
ficielní trh koluje několik publikací/nemám na mysli tzv. revizionistickou literaturu zpochybňu-
jící holocaust),ve kterým je krásně převážně židovskými autory rozepsám tzv.průmysl holocuastu
či způsoby myšlení organizací sdružující samotné Židy).Abych nebylnarčen z paranoie či konspirativních teorií,budu citovat zesnulého člena Berlusconiho vlády U.Bossiho,co je to vlastně EU- tj. spolek teploušů,bankéřů ,bolše-
viků a zednářů.Neznám zatím lepší eufemismus pro
značnou část uvedených, tj. aktivizujících se veveřejném životě z řad izraelitského segmentu
národních entit.Zhruba do roku 2000 vedení Světového sionistického kongresu odmítalo zařadit do vyvražďování zvaného holocaust členy
cikánských komunit v Evropě.Je to pochopitelné,
seznámí-li se jedinec s mentalitou amerického Ži-
dovstva.Mám důvod se domnívat, že jejich evropští soukmenovci je přesvědčili, že díky tomu,že v Evropě žijí silné cikánské komunity
lze snadněji dosahnout jimi stanovených cílů tj.např,rozložení národních států,obviňování majoritní společnosti z rasismu, dalších reparací pro potomky obětí holocaustu atd.Zde
někde hledejte ten masivní útok užitečných idiotů, Cikánů a Židů z povolání a filosemitů ve
prospěch Cikánů.Největší tragédií je skutečnost, že zatím z toho těží pouze předáci cikánských
klanů,kterým je buřt jakési řekněme národní obro
zení Cikánů-Romů samotných,až tito splní svoji úlohu budou stejně odkopnuti a bohužel národně o
rientované síly se ve svoji zavilosti neustále nabíhají na vidle.Je pravdou jedna věc,Dzurindova vláda kromě toho, že uměla získat
na svoji stranu Maďary a slovenský episkopát,umě
la slovendským Cikánům sebrat sociálnídávky a za
set heslo Cikáni do práce. Že to jde, vidíme i v matičce Praze,kde kromě potulujících se českých Cikánů-zlodějů jsou k vidění party slovenských Cikánů v monterkách jedoucích do práce nebo z ní. A to je dobře...,že pane Uhl....
Re: Co má Čunek společného s neonacisty?
(Váš netradiční pohled mne velmi zaujal., 8.8.2007 12:46:08)
Odpovědět
Právě včera ve 20.30 hod jsem sledovala na televizi 24cz rozhovor s občanem - židem Fedorem Gálem, který velkou část rozhovoru věnoval svému obdivu vůči cikánům, plédoval za porozumění jejich mentalitě a jak za holokaustu byli občané-židé spolu s občany- cikány vyčleněni ze společnosti.Doporučoval, že aby někdo porozuměl občanům- cikánům musí si nalézt mezi nimi přítele a číst cikánskou literaturu.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama