reklama
reklama

Hrůzné plány předních levicových aktivistů

Autor: Redakce | Publikováno: 5.7.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dovolujeme si Vám zprostředkovat studii jednoho z čelních levicových aktivistů. Tento text, který se mnou silně otřásl, má podobnou odpudivou sílu jako některé návrhy na konečné řešení české otázky nacistických funkcionářů (že by se nechali inspirovat?), proto si redakce ePortalu dovoluje varovat čtenáře, že na následující řádky je potřeba být dostatečně duševně připraven.

Text pana Bc. Pavla J. Hejátka (bojím se pomyslet, o čem psal svou bakalářskou práci) s názvem "USA - otázka konečného řešení" popisuje záměry levice  na vypořádání se s USA jako kapitalistickou zemí, tudíž i podle jeho primitivního rovnítka, s původcem všeho zla na této zemi - válek, hladomoru, nemocí a sociální nerovnosti apod. Pan bakalář Jehátko ve svém díle na jedné straně vyzdvihuje např. Usáma bin Ládina nebo Hugo Chavéze na druhé straně chce "kapitalistické zaprodance" posílat do pracovních táborů.

Myslíte si, že pan bakalář Jehátko s těmito názory a "řešeními" by měl raději sedět za mřížemi? Já osobně ANO, přestože jsem velice svobodně myslící člověk. Posuďte sami:

Boris Vlček, šéfredaktor ePortal.cz

USA – otázka konečného řešení

Ovšemže, že jsme se shodli při „svatém“ sezení na naprosté likvidaci této země, jakožto i jejího obyvatelstva, mizerné kultury a ještě povrchnější a především destruktivnější politiky. Nehovořím naprázdno, ani nikterak populisticky, každý střídmě a realisticky uvažující člověk musí tomuto faktu přikývnout... V této stati vyjmenuji pár nejzásadnějších důvodů k likvidaci této teroristické země číslo jedna a způsoby, jak celou tuto politickou detronizaci musíme provést...O vyvraždění původního obyvatelstva, o takřka 200 letech repatriace otroků z Afriky atd, jsem toho napsal již mnoho a byl jsem osočen, že to je již dávná minulost...Či-li jinak! Zaměřím se na zásadní body od zhruba poloviny minulého století – myslím, že i tak to bude dostačující!!!

Fakta:

Byly to USA, jimiž byla 6.8. 1945 svržena na Hirošimu a Nagasaki atomová bomba.To prosím v době, kdy už Japonsko jasně deklarovalo svoji kapitulaci! Přitom za druhé světové války ztratili tito zdegenerovaní podlidé(myslím tím samozřejmě mírotvorce z USA) jen 405 390 vojáků. Celá americká armáda v této době však čítala na 11,6 miliónů vojenských loutek. Díky tomuto zbytku si USA začali budovat vojenské základny a využívat své postavení v sebou obsazených a dobytých částech celého světa. Rok 1946 je ve znamení dělnických stávek za zvýšení nehorázně nízkých mezd(např. horníci i námořníci až 500 000 lidí), které ještě téhož roku, prezident Truman označil za nezákoné a namířené proti vládě a politice USA. Zatím se ještě nestřílelo do vlastních lidí, jako tomu bylo na konci 50tých let a v první polovině let šedesátých, při nepokojích spojených s rasovou segregací a apartheidem!!!Ihned na začátku roku 1947 byla přijata tzv. „Trumanova doktrina“, rozšiřující hospodářský a politický vliv v Turecku a Řecku se snahou zabránit šíření socialismu v těchto zemích. Celkem přelomovým rokem byl rok 1950, kdy J.R. McCarthy rozpoutal protikomunistickou kampaň na jejímž základě si šlo sednout do vězení až na 5 let takřka 405 lidí(to oficiálně!), včetně i několika tehdejších hollywoodských hvězd. Někteří z nich(John Reed, Matt Roderick aj), dokonce utekli do bývalého Východního bloku, kde zažádali o politický azyl. Také padlo pár pečlivě utajených rozsudků smrti(justiční vraždy), v duchu stalinských čistek ala SSSR. V tomtéž roce zaútočila americká armáda s počtem 3,5 miliónu vojáků  na Koreu v další nevyhlášené(!?!) válce... 10.10. 1951 schválil americký kongres tzv. Kerstenův dodatek, který vymezoval z amerického rozpočtu 100 miliónů dolarů na činnost, zaměřenou proti socialismu a komunismu. To včetně vražd, mučení, válečných převratů... Asi nejzásadnějším rokem, kdy USA ukázala svoji demokracii v praxi, byl rok 1953. Konkrétně datum 19.6. 1953. Tento den byli popraveni manželé Rosenbergovi a to jen za to, že se otevřeně přihlásili k myšlenkám komunismu!!!Ovšemže státní propaganda vylíčila jejich proces, jakožto proces s teroristy a zrádci vlastního národa, kteří prodávali Východnímu bloku tajné informace. Jediný háček je v tom, že manželé Rosenbergovi přístupem k takovým informacím zkrátka a dobře nedisponovali... Ale to se ví až dnes a jim to život již zkrátka nevrátí! Hotovo-tečka!!! 13.12. 1954 byl J.R. McCarthy nachytán s „ulitými“ penězmi na antikomunistický boj a idea amerického snu a patriotické demokracie vzala za své...3.6. 1957 podepsalo na 2000 amerických vědců petici za ukončení jaderných zkoušek – jak jinak, než zcela zbytečně. 24.9. 1957 v Little Rocku ve státě Arkansas, došlo k otevřeným násilným střetům mezi černošským obyvatelstvem ze slumů se členy oficiálně-neoficiálního kultu Ku-Klux-Klan. Výsledkem bylo 37 mrtvých. Guvernér Orval N. Faubus(též člen KKK), dokonce povolal na potlačení nepokojů federální jednotky a přikázal střílet do bezbraných černošských obyvatel ostrou municí...21.8. 1959 si USA připojili, jakožto svůj 50 stát v pořadí i Havajské ostrovy.Údajně na tom Havaj vydělala a to prý jak ekonomicky, tak politicky. Má přeci své turisty a dolarová konta.  O měsíc později je schválen tzv. Landrumův-Griffithův zákon, který určuje všem odborům v celé zemi, předkládat pravidelně výkazy o hospodaření, všech plánech apod...14.9. 1962 přijal kongres USA rezoluci o tom, že v případě „nevyjasněného“ konfliktu s Kubou může USA použít jakékoliv prostředky, tedy včetně těch vojenských... 11.10. 1962 byla po sedmé zažalována a souzena Komunistická strana USA, právě třeba zrovna za svoji podporu Kuby a za nesouhlas s případnou vojenskou intervencí USA kdekoli na světě! Jejích čelních 17 členů bylo zavřeno, mučeno a 4 z nich se dodnes nenašli... 1.2. 1964 se prezident Johnson vyslovil proti neutralizaci Vietnamu a vyslal tam ozbrojené složky armády USA. Dne 7.2. 1965 již USA v plné míře a zcela nepokrytě i bez zatajování před vlastním obyvatelstvem pořádají kobercové nálety na Vietnam. 28.4. 1965 USA napadají Dominikánskou republiku. Až v červnu 1966 byla Komunistická strana USA povolena na základě deklarace Nejvyššího soudu, který stanovil, že členové KS se již nemusejí registrovat, jakožto agenti cizích mocností(!?!). Protože Vietnam nedopadal, jak bylo v představách vedoucích činitelů USA, podepsal prezident Johnson věkovou hranici branců na 19 let a prodloužil vojenskou službu o celé 4(!) roky... Tomu konkuroval o zhruba 20 let dříve snad již jen Adolf Hitler(též posílal děti svého národa do předem prohrané války)!!! 10.4. 1969 byla zveřejněna oficiální zpráva o tom, že USA mají v zahraničí 429 velkých a 2972 malých vojenských základen v celkem 30 zemích světa. Zde bylo umístěno na milión vojáků a na 500 000 jejich rodinných příslušníků!!! Celý rok 1971 se nesl v pokrytickém a marném boji proti rasismu a rasové segregaci. Trvalo ještě necelých 5 let, než USA ukončili svoji agresi ve Vietnamu!!! V 80tých letech podporovali USA  finančně i vojensky Afghánistán, tedy především Mudžahedíny, kteří bojovali v rámci studené války proti SSSR. To se jim ovšem o desetiletí později, kdy Afghánistán sami okupovali(a vlastně ještě okupují!!!), řádně vymstilo!!! V 90tých letech již USA napadali koho se jim zachtělo a pod jakoukoli záminkou – svět jen přihlížel a OSN se zmohla jen na slabé a nic nedokazující protesty!!! Přitom genocida ve Rwandě, v Sierra Leone, hladomor v Etiopii, Súdánu, obšanská válka v Angole, Nigérii, problémy v Eritreii, Zimbabwe atd. – to nechávalo USA chladnými. Povím Vám hned i proč – tyto země nemohli přinést USA žádný užitek, tak proč se o ně starat??? Naopak, to co se dělo na konci 90tých let v Jugoslávii – ta zvěrstva, kdy Američané bombardovali zcela nevinné obyvatelstvo, to už byl vrchol!!! Posléze napadení Iráku a fiktivní vytvoření osy zla, svědčí též o svém. Jediný muž, který se těmto hovadům vzepřel(11.9. 2001) – byl hrdina Usáma bin Ládin, jenž dokázal, že existují ještě lidé, kteří mají tu moc – nahnat USA strach!!! A že jich je zapotřebí, jako máku na afghánském opiovém poli!!! To, co v současnosti předvádí Američané třeba na Guantanámu – kdy mučí, podotýkám, že neodsouzené leckdy dost pravděpodobně i nevinné lidi(jen proto, že to jsou muslimové!!!), je neskutečné a neospravedlnitelné!!! To je zkrátka bez diskuze!!!

ŘEŠENÍ:

Jakožto člen české frakce Rudých brigád jsem připraven fyzicky zlikvidovat jakéhokoli Američana, když to bude zapotřebí... To vše je však málo!!! Je zapotřebí přijmout nějaké komplexnější opatření, které pomůže „eliminovat“ oněch 300 miliónů těchto zbytečných mutantů... Takže pokud jde o ženy americké národnosti – nutná je sterilizace(za každou cenu, byť násilná!!!), děti již narozené se musí poslat na převýchovu do Evropy, aby se naučili standardnímu chování a vnímání života, které je v současnosti narušené americkou mentalitou a kulturou... Pokud jde o zdravé muže produktivního věku – je nutné je převést na místa po celém světě, kde je zapotřebí levné pracovní síly, kde budou pracovat za stravu a ubytování až do vyčerpání zásob(lidských i potravních)... Ortodoxní, nacionální a patriotičtí Američané musejí být habituováni na náročnou fyzickou práci a mentálně přeškoleni(než zemřou pracovním procesem), na klasický morální, politický a sociální evropský systém...Speciálního zacházení se dostane jen separovaným(převážně černošského obyvatelstva, omylem se ocitnuvšího na tomto území) potomkům bývalých otroků, jež se nechají v klidu dožít. V závěrečné fázi bude území již „bývalých“ Spojených států, osídleno novými generaci evropského obyvatelstva. Evropský životní prostor se neskutečně zmenšuje, či-li tato situace je stejně asimilačně nasnadě. Obyvatelé všech zemí světa, kteří sympatizují s USA se těchto sympatií buďto zřeknou nebo jim budou patřičně vysvětleny všechny výše zmíněné okolnosti. Pokud to nepomůže po dobrém, bude přistoupeno k tvrdším metodám. Zaprodanci z řad umělců, sportovců apod., dostanou na vybranou: buďto se oficiálně zříci tohoto zla nebo se zařadit po bok do pracovních táborů se svými idoly... Pokud jde o Českou republiku: je zapotřebí ve stylu venezuelského prezidenta Huga Cháveze znárodnit všechen především americký kapitál(nevyloučil bych ani britský a německý!) a začlenit jej do národního hospodářského rozpočtu. To se samozřejmě setká s krátkodobou „averzí“ nadnárodních korporací, ale zhruba po půl roce se vše vrátí do normálu a život půjde dál v klasických kolejích!!! Jak jsem již tedy naznačil: dnešní obyvatelstvo USA bude podrobeno, jakési populační „resekci“ a zbytek jsem již výše jasně osvětlil...Toto vše je nutno učinit v časovém horizontu 100 až 150 let a lidstvo bude zachráněno...!!!Je tak naprosto patrné, že pakliže vznikne na našem území jakýkoli obranný, či útočný systém, pocházející z dílny USA, řešením je teroristický útok, ať to stojí životů, kolik chce...!!!Naštěstí vzhledem k neojedinělosti těchto idejí – předpokládám i patřičnou ráznou a hmatatelnou odezvu... Jednu z mála u nemnoha procitnuvších v této kolonii!!! Konečně je zapotřebí již něco dělat, jinak se čas zastaví v bodě nula...

Bc. Pavel J. Hejátko

reklama
4682 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Hrůzné plány levicových aktivistů
(jj, 5.7.2007 23:26:33)
Odpovědět
hm ta osoba už spíš připomíná nějakého nácka (ovšem je pravda že už dost dlouho příliš nejde rozeznat kdo z tohoto druhu lidí je hnědý a kdo rudý socialista)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(roman, 5.7.2007 23:54:24)
Odpovědět
ten trouba to myslí vážně.jen provokuje.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Saumuel Adams, 6.7.2007 0:46:38)
Odpovědět
Docela by mne zajimalo zda Bc. Pavel J. HEJÁTKO je ten samy clovek jako Pavel J. HEJÁTKO (zadate-li do vyhledavace = mnoho odkazu) - http://www.spisovatele.cz/pavel-j-hejatko
Rekl bych, ze oba dva jsou tak trochu (i vice)magori, ale stejne doufam, ze se nejadna o tytez osoby.
Pan Bc. je proste radikal, to co rika zni samozrejme strasidelne (osobne pry by zabil jakehokoliv americana, kdyby bylo treba), ale tito lide (s tituly i bez) jsou neskodni, maji svuj svet a jedine, co je dokaze posilit je zajem kamaradu, znamych a verejnosti. Myslim si , ze je lepe na podobne jedince (i skupiny) nereagovat a pokud neporusuji zakon, nechat je byt. Je to subkultura, ktera se vzajemne hecuje, ctou ruzne knizky, clanky a nedovedou si to nechat pro sebe. Pan Bc. misto tiche skryte onanie radeji pise tyto clanky. Nechme ho v klidu psat, vdyt on to ma tak rad!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 6.7.2007 5:59:24)
Odpovědět
nemáte pravdu - takoví lidé jsou extrémně nebezpeční právě tehdy když jsou jejich názory bagatelizovány - doslova o všech pozdějších ideologických masových vrazích předtím prohlašovali že jsou ton jen neškodní pošukové ...
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Samuel Adams, 6.7.2007 11:45:04)
Odpovědět
Ano souhlasim. Psal jsem, ze tyto lidi je lepsi nechat byt, POKUD NEPORUSUJI ZAKON, je urcite take treba tyto lidi monitorovat a jsem presvedcen, ze to ruzne slozky policie delaji a brzy by se dozvedely, ze pan Bc. chysta teroristicky utok na USA :-) Prevence je dulezita a sebevetsi pablb muze znamenat riziko. Nechal bych to ale na tajne sluzby a policii.
Nicmene, ja si vazne myslim, ze tito lide ve velke vetsine nejsou tolik nebezpecni, ruzne frakce rudych brigad (ci co) uz prezily svoji dobu, jejich clenove jsou spise pubertaci a hystericti naivove. Clanek pana Bc. mi pripada hlavne trapny. A myslim, ze se teteli radosti a proziva velke zadostiucineni, kdyz publikuji jeho nazory verejne na internetu.
Kdybych sedel v hospode a nekdo mi vykladal takove blbiny, tak se nehadam a nevyvracim (a tim ho vlastene nepodporuju) a odchazim k jinemu stolu. Kdyby to tihle lide nemeli kde vykladat a publikovat, myslim, ze by se na to vykaslali.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Duch, 6.7.2007 12:19:27)
Odpovědět
Pokud se ukaji jenom slovne, tak o nic nejde. Horsi, kdyz to opravdu zacne fungovat. Asi neni nic divneho, ze se v tom nekdo v soucasne dobe shlizi, ale je zajimave, ze se objevuje ten masivni priklon k islamskym skupinam. Dokonce i Ramirez (Carlos),sedici na dozivoti ve Francii, se dal na Islam a sesmolil jakysi oslavny pajan na sve muslimske "spolubojovniky", zrejme doufa, ze mu pomuzou z basy.Monitorovat a vcas zavrit. Nejlip Quantanamo.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Duch Andrease Baadera, 6.7.2007 6:39:02)
Odpovědět
Moc ho nepodcenujte.Tento idiot se hlasi k Red Army Fraction aneb odkazu teroristicke skupiny Baader-Meinhofova.Nemecko,leta sedmdesata. Je zabavne,ze misto utoku na lokalni kapital, chce rovnou dobyt USA. Zadnej troskar. A jak na ne zautocime bratre? Na vorech?
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Vlček Boris, 6.7.2007 23:03:29)
Odpovědět
Omlouvám se, jde o pana Hehátka, úvodník upraven. Ano, jedná se o stejného autora :-)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Vlček Boris, 6.7.2007 23:30:11)
Odpovědět
Hejátka... :-)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Kolombo, 14.11.2007 14:21:54)
Odpovědět
Obávám se, že zákon porušují. Jinak by bylo třeba nechat se stejně vymluvit i všeliké nácky, pokud nikoho nezabijí. Ale s tou degenerací má pan jehátko paradoxně pravdu. jenomže nezačala v USA, ale už v Evropě. Do USA odjížděli ti méně zdegenerovaní, ale v posledních 40-ti letech začaly USA Evropu bohužel dostihovat. Výplody pana Jehátka jsou pro liberála tímtéž, jako plivacec do ksichtu a označení jeho ženy za běhnu. V nedegenerované kultuře by podobný Jehátko přežil maximálně 24 hodin. V degenerované Evropě označují vysokoškolští profesoři jeho bléboly za brilantní. Nemám co dodat. Bohužel, jenom v úpadkové kultuře jako je tato mohou Jehátkové existovat a přežívat.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Vladimír Neckář jr, 6.7.2007 1:44:39)
Odpovědět
Proboha co je to za bláboly. Nevím jestli tenhle nesmysl splodili přímo v redakci Eportálu nebo ten Jehátko je realná osoba každopádně USA nejsou jen Bush, Cheney, Rush Limbaugh, Ann Coulter, David Duke, Pat Robertson ... plus iks dalších zmrdů ale
i Lawrence Ferlinghetti, Gary Snyder, Woody Allen, David Lynch, Jim Jarmusch, Spike Lee, Suzanne Vega, Tori Amos, Bob Dylan a mnoha dalších Američanů které bych považoval za čest mít za přátele.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 6.7.2007 5:57:03)
Odpovědět
my to víme ...(ovšem dávat Bushe do jedné roviny s P.Robertsonem - že vy budete levicový liberál?) a dávat jakožto příklad rasistu Spike Leeho a B.Dylana -podporovatele pseudohumanisty kryptosocialisty Mandely jenž stvořil z JR kriminální anarchostán kde platí jen a pouze zákon džungle (za což ho všichni jeho ideologičtí kumpáni typu havla a uhla bezmezně obdivují)...prostě no comment
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Petr, 6.7.2007 9:31:07)
Odpovědět
To není levicový aktivista,to je blbec,který jenom hanobí levici a dává argumenty pravicovým fanatikům např. na ePortalu.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 6.7.2007 11:21:20)
Odpovědět
haha - spíš ukázal pravou tvář levice ...levičáci moc dobře vědí že se nikdy nesmí přestat přetvařovat a nikdy nesmí přestat lhát protože jakmile se někdo z nich jen na chvíli přestane přetvařovat tak z něj vypadne takovýto výtvor a spoustě užitečných idiotů -bez nichž levice nemůže existovat- to otevře oči ohledně skutečné podoby levicových "lidumilů"
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Aleš, 6.7.2007 11:56:39)
Odpovědět
Jedno se Vám musí nechat, Vy se své zásady "nepřetvařovat se" opravdu držíte a ty "výtvory" z Vás padají neustále, že mají opačné znaménko není tak podstatné, podstatné je, že každý hned pozná, s jakým magorem má tu čest.
No nic, užívejte svátky...
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Igor, 6.7.2007 10:56:43)
Odpovědět
Autor = redakce, ať si laskavě nejdříve ujasní, kdo je skutečným autorem publikovaných blábolů: Jehátko nebo Hejátko -> podpis pod článkem.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(egoist, 6.7.2007 11:25:51)
Odpovědět
no všechno nalevo je hnůj a póvl a nezáleží na tom zda to říká Hejátko nebo Jehátko..že ?
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Patrik, 6.7.2007 12:02:30)
Odpovědět
Ten Hejátko je skutečně magor nevídaných rozměrů, doporučuji k četbě jeho článek z Haló novin USA - země jménem omyl na http://www.pjh.cz/Soubory/2007.htm.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Zdeněk, 6.7.2007 17:36:45)
Odpovědět
četl sem si ten jeho web... magor větší než velký
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(PJH, 6.7.2007 21:29:15)
Odpovědět
Ten článek je jediný v této zemi, který říká a popisuje pravdu o největších skutečných teroristech světa!!! Bylo na čase, aby jej někdo napsal a že jsem se obětoval já - je jen další z mých hrdinských činů, které jsem pro tuto vlast vykonal!!!!!!!!!!!!!!!To, co se zde děje ve vztahu k USA je něco neskutečného a zločinného - ony to však již příští generace "ocení" a spočítají - takovým, jako jste Vy...........Pavel J. HEJÁTKO

P.S. Pro pana Samuelse Adamse - jsem ten samý Hejátko na kterého mu vyjíždí ve vyhledávačích tolik odkazů....!!!!!!!! A bude čím dál tím více - to Vám garantuji!!!!!!!:-) :-) :-)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Samuel Adams, 7.7.2007 1:29:28)
Odpovědět
http://www.spisovatele.cz/pavel-j-hejatko

"pro své okolí se již nadobro a regulérně stává bláznem a schizofrenikem. Vlastní rodina se jej zříká a jeho samota dostává z trojrozměrného – ještě čtvrtý rozměr"

Ted je vse jasne... :-)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(roman, 7.7.2007 13:04:59)
Odpovědět
a můžete jmenovat nějaký zločin USA?docela jste mě pobavil ,vy mučedníku.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Ondřej S. Litecký, 9.7.2007 14:00:23)
Odpovědět
Pavlíku Pavlíku, mám obavu o Tve duševní zdraví. Kritika zahraniční politiky USA a Států jako takových je jedna věc, ale to, co předvádíš Ty, je věc druhá. Jsi spíše veden potřebou zviditelnění Tvé potetované osoby než více či méně legitimního politického názoru.

Rád se opájíš i negativním zájmem o Tvá zamtená prohlášení, ale jinak v Tobě asi skutečně nic nebude.
Jistě Tě nyní napadlo, že bys svá slova dokázal činem. Mno, udělej to. Podepíšeš si svůj rozsudek. :-)

Tvé texty rozdělí lidi na tři skupiny: na ty, co Tě odsoudí, na ty, co Ti budou přizvukovat a ty, kteří budou tvrdit, že jsi jen řvoun. Já v Tobě vidím jen chorobně ctižádostivého člověka, který chce být vidět. Jsi jen takový malý český Herostrates 21. století.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(P.P., 6.7.2007 23:04:42)
Odpovědět
To je VYNIKAJÍCÍ vtip, už dlouho jsem se tak nepobavil :-))) Více takových článků.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Václav Bělohradský, 7.7.2007 4:12:49)
Odpovědět
To, co Hejátko činí e dá nazvat dozajista extrémismem, ovšem... Pakliže přihlédneme k všeobecné zahraniční světové politice USA, není se co divit!!! Hejátka jsem učil a pamatuji si jej, jako výjimečného studenta, co se týče dedukce a paměti. Zde ji uplatňuje po svém, ale to je již jeho úděl... Pakliže si chtěl zvednout vlnu popularity a udělat jméno(byť na čemkoli), myslím, že se mu to povedlo a že se nyní směje..........!!!!!!!!!!!!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Samuel Adams, 7.7.2007 10:08:01)
Odpovědět
Jsem tehoz nazoru (bohuzel)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 7.7.2007 13:38:41)
Odpovědět
asi jako jistý socialista Adolf Hitler ? (jehož mi ten pán připomíná ze všeho nejvíce )
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Josef, 7.7.2007 15:33:03)
Odpovědět
Pane Belohradsky!
Ktery predmet vyucujete? Nenavist?
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Franta, 7.7.2007 11:24:03)
Odpovědět
už na něj někdo podal trestní oznámení?
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Jaroslav Bureš, 7.7.2007 18:21:40)
Odpovědět
Dámy a pánové... Vy jste ale nepochopili jednu věc!!! Hejátko je proti Vám o krok napřed!!! Totiž, když podáte žalobu - je to přesně to, na co čeká a s čím počítá, jako s dalším krokem... Chce si udělat jméno na mediálním divadle!!! A že by se mu to povedlo i jako poraženému - o tom nepochybujte - znám jej ze školy!!!Obrátil by vlastně vše naruby a z vítězů by byli poražení a naopak... Ještě by vyšel ze soudní síně za záblesků oslnivých fotografů a smál by se, jako Krejčíř v Pretorii. jak říkal správně prof. Bělohradský - Hejátko se momentálně jen směje a čeká, co se bude dít!!! Nikoho z Vás nenapadlo, proč toho rozeslal tolik a kam všude??? Zadejte si to ve vyhledávačích a uvidíte těch "pobouřených"!!! Je to jen psychologická hra, ve které máme být loutkami a z Vás to zatím nikdo nepoznal!!! To je to nejsmutnější!!! ŘEŠENÍ??? Vůbec se tím(a jím) nezabývat - to jej překvapí a zdeprimuje!!! Trochu více uvažovat - Vážení!!!!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Samuel Adams, 7.7.2007 21:49:09)
Odpovědět
Tot presne muj nazor (jak uz sem naznacoval vyse). Clanek pana Bc. je az prilis radikalni, tak radiklani, ze to smrdi obrovskou ucelovosti. Ten clovek je cvok, ale hlupak podle mne neni, myslim ze vi co a proc dela. Je z "umelecke" brange, pohybuje se kolem medii a tak dal...

Nezapomente ze extremisti, at uz jsou to komanci nebo nackove, potrebuji ke svemu preziri nepritele (treba USA) ale taky zajem verejnosti a medii. Hejatko u soudu by byl pro radikaly bud vitez (v pripade pro nej prizniveho rozsudku) anebo mucednik - tak ci tak, byl by to frajer...
Úžasný fenomén, klobouk dolů,
(M.M., 7.7.2007 19:05:56)
Odpovědět
když to tak pozoruji s nadhledem, nemohu než obdivovat skvělý look rock star ( piercing, tatoo ) a zároveň zůstat s otevřenou hubou stát nad cypovinou, kterou dokázal vyplodit.

Myslím si, že je za tím jej jeden záměr, naprostá provokace megalomana, který se chce proslavit za každou cenu a žene to do extrému. Tedy sláva a peníze, něco jako Sid Viciouse ze Sex Pistols s jeho tričky s hákovým křížem, nebo Marylin Manson a tak. Chladná a promyšlená kalkulace.

To přece nemůže myslet vážně, s podobným image by mu za totality rozmlátil ksicht první lidový milicionář, kterého by potkal. Vladimír Hučín by mohl vyprávět, jak dopadl proto, že měl na sobě tričko s nápisem Led Zeppelin. No a kdyby narazil na příslušníka VB, tak už by z basy nevylezl až do smrti.

Anebo je to nemocný člověk.

Show must go on!
Re: Úžasný fenomén, klobouk dolů,
(RedBoryyys, 11.7.2007 12:41:44)
Odpovědět
Ale no tak,srovnavat opravdoveho pablba Hučína s Hejatkem je ten nej vtip,co jsem tu zatim nasel...
Cest praci soudruzi!!!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Stilet, 8.7.2007 12:50:23)
Odpovědět
Ten člověk je opravdu těžký blázen.Měl by být tedy buď v blázinci,nebo by měl být včas utracen v zájmu veřejného blaha.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(template, 8.7.2007 12:54:24)
Odpovědět
Koukal jsem se na stránky www.pjh.cz a je mi jasné, že ten člověk akorát provokuje... rád bych ho viděl, jak vlastní rukou zabíjí všechny Američany :-D mimochodem oba příspěvky podepsané Václavem Bělohradským a Jaroslavem Burešem sem napsal on sám.
Je to neškodný pomatenec, hrající si na spasitele, a jeho kapela Agony Conscience byla pěkná (a v undergroundu všemi často vysmívaná) sračka.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Maty, 9.7.2007 12:43:45)
Odpovědět
Autora bych nechal lámat kolem a čtvrtit
Divím se že není stíhán za terorismus, tímto předávám tento článek policii a podávám trestní oznámení
Není třeba komentáře.....
(killy, 9.7.2007 20:05:46)
Odpovědět
....jen prostudovat (s potlačením nucení na zvracení) jen http://www.pjh.cz
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(rmr, 10.7.2007 17:51:58)
Odpovědět
tento pán se jmenuje Hejátko. Měl by se jmenovat dle svého vzoru Vladimír Iljič Lenin.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(RedBoryyys, 11.7.2007 13:20:36)
Odpovědět
Mohl bys mi osvezit pamet,kdy Lenin neco takove rekl,ci napsal,ja si to proste nepamatuju a hlavne v jeho dobe byly USA jeste jen neskodnou smouhou na mape...
Nebylo by lepsi,nez neco takhle vyhrknout,nejdriv si zjistit fakta a misto do hospody zajit treba do knihovny?
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(alfa, 15.7.2007 4:34:31)
Odpovědět
Jak tak čtu Vaše příspěvky...genitální stránky pro genitálního čtenáře... Lenin mluvil a psal celá léta o bezpodmínečné, celosvětové, rudé revoluci...a tím se, milý hlupáčku, stal vzorem všem pozdějším rudým revolucionářům. Kdyby lidé psali jako jejich vzory...k čemu by jejich názory, pohledy byly??? Pravděpodobně jste chtěl upozornit na to, že Lenin by více vážil slova.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(RedBoryyys, 11.7.2007 12:55:29)
Odpovědět
NO TOHLE JE NAPROSTO GENITALNI STRANKA!!!
Nechcete tu nekdo z autoru,ci zakladatelu nechat svoji adresu,ci hodne vyskytovane misto pobytu,ze by se rude brigady stavily nejdriv u vas?
Ne ted vazne,jako vzdy vidim,ze jste porad stejny paka ve stylu SS ODS...
Tak vyhonit na foto Topolanka,Bushe a spat!
Cest praci!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Pavel J. Hejátko, 12.7.2007 2:16:44)
Odpovědět
Za prvé!!! Děkuji za skvělou reklamu - takovou návštěvnost stránek jsem ještě neměl:-). Za druhé - pořád čekám, kdy a kdo podáte to trestní oznámení, ale asi jste jenom takoví šmoulí(modří)žvanilové:-). a nakonec za třetí - připravuji článek s názvem" SVĚT V PODRUČÍ PERMANENTNÍ REVOLUCE", rád bych, kdyby jste jej též zveřejnili - mám rád popularitu a zde se mně jí dostává relativně jakžtakž...:-) Máte ješt+ě rezervy, ale to se časem poddá....:-) :-) :-)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S pozdravem Pavel J. Hejátko
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 12.7.2007 16:47:01)
Odpovědět
není to ten Hejátko co byl obviněn z pohlavního zneužívání dětí ?
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(alfa, 15.7.2007 4:57:58)
Odpovědět
Sice nevěřím, že jste pravý, nefalšovaný Hejátko...v hloubi duše doufám, že člověk tak hloupý by nedostal titul Bc. jinde než v USA(těžko si jinak vysvětlit dětinskou radost nad mediálním úspěchem neuvěřitelně podivného názoru). Asi málokterý revolucionář (ať už chce konat nebo provokovat diskuzi/činy) by se divil, že jeho články jsou uveřejňovány (zvlášť po zkušenostech s jistým antisemitským rakousko-bavorským "pouhým" pisálkem).

Ty sterilizace "mutantů" myslíte vážně?? To je u dnešní levice novátorský přístup...před 2.sv.v. byly sterilizace částí levice navrhovány pro kdekoho (budoucí chilský prez. MUDr.Allende navrhoval sterilizaci asi poloviny národa) a většinou jen pobožnůstkářští pravičáci/církve své národy ochránili od plošných akcí...po válce se z toho stalo tabu a levice se v tomto ohledu stala takřka klášterem... Ne, že bych byl zcela proti (i když pas USA nepovažuji za dostatečný důvod).
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Pavel J. Hejátko, 12.7.2007 17:52:00)
Odpovědět
Vy jste ale žabaři - tak, co už mám udělat, aby jste mě zažalovali!!! To se vážně nikdo nenajde, aby na mne podal žalobu skrze šíření komunismu, potažmo tedy hnutí směřujících k potlačení lidských práv a svobod??? Na maily se zmůžete, ale skutek? Utek'! Já Vás nakonec budu muset nějak motivovat!!! Jste jako malé děti, ale dobrá!!! Kdo na mě první podá žalobu, která se dostane regulérně k soudu(a k němuž dojde!), dostane ode mne dárkový balíček tzv. "PJH - SET TOP BOX"(jde o všechny mé knihy, DVD + plakáty s podpisem). Navíc při mém geniálním hereckém a rétorickém výkonu(budu se hájiti sám), máte ještě šanci stát se svědky geniálního divadelního vystoupení!!! Žel bohu(tedy pro Vás), i za předpokladu, že jakožto oficiálně budu odsouzen - pro přihlížející, publikum a média - budu vítěz!!!:-). To Vám při svém intelektu, intonaci hlasu a sugestibilitě argumentů, již nyní zaručuji!!! Takže vsadíme se??? Je tu někdo odvážný nebo jen samé baby??? Pavel J. Hejátko
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(roman, 12.7.2007 20:25:12)
Odpovědět
vy nešíříte myšlenky komunismu,což je trestné.vy šíříte blbost a to je nepostižitelné!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 13.7.2007 1:48:08)
Odpovědět
tady si někdo očividně vzal přiklad z jistého Adolfa Hitlera nebo se o to alespoň pokouší (ovšem také byste mohl skončit v blázinci kam nejspíše alespoň částečně patříte - a kam chtěli mimochodem tehdy v r.1923 místo onoho neslavného soudu zavřít i Adolfa - pár injekcí sedativ a pár klystýrů by možná zachránilo svět od světové války a 60 milionů obětí ...tomu se říká bad luck)
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jan, 27.8.2007 18:45:32)
Odpovědět
Tebe nikdo žalovat a tedy i soudit nebude. Tebe spíš někdo oddělá...a bude klid.
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Pavel J. Hejátko, 14.7.2007 22:09:53)
Odpovědět
USA musí padnout a já proto udělám vše, co bude v mých silách proto, abych tomu napomohl!!! A když říkám VŠE, myslím tím VŠE!!!
Pavel J. Hejátko
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(jj, 15.7.2007 2:44:51)
Odpovědět
a jestli chcete udělat něco pro sebe tak berte ty prášky co vám předepsal váš psychiatr
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Aleš, 26.9.2007 15:55:11)
Odpovědět
Pan Bc. Holátko bude předpokládám psem (z útulku), kterého se původní majite zbavil vyhozením ze Škody 120 u remízku spolu s pytlem zapáchajících odpadků - proč? Pan Holátko se pochcával! Psem co štěká, ale nekouše! Vážený pane Holátko, čtete-li tento příspěvek je to neklamné znamení, že se nenašel ještě žádný váš všímavý soused, který by vás nechal urychleně importovat na psychiatrii - neb mám za to, že jste chorobomyslný idiot s násilnickými sklony, lehce zdegenerovanou myslí a malým pinďourem! Pane Holátko, je mi jasno, že se u tohoto textu bavíte, jste přímo nadšen ze všech níže i výše uvedených reakcí lidí, kteří mají hodnoty posazené poněkud jinak než vy - zkrátka normálně! A vidíte? To je další neklamné a vše výše uvedené potvrzující znamení - že jste maximálně sám sobě nebezpečným debílkem - a všechny takové sic není třeba vraždit (jako byste se vy jistě rukou hrdinnou snažil zlikvidovat 300 milionovou populaci americkou), nicméně izolovat na samotce, chovat se k vám jako k dítěti, hladit vás a pravidelně vyměňovat nočníček! Víte, já jsem na rozdíl od vás žil v New Yorku tři roky, nemám o tamní politice a propagandistickému brain washi v (ne)rovnici vláda versus lid valného mínění - ale to nemám ani o zemi, kde si můžu veřejně přečíst na internetu vaše bláboly... Proč? Proč vám dali prostor - byť jsou vaše texty považovány za rádoby šokující...? Po vás by neměl štěknout ani jeden pes co se nikdy nepochcal - vážený pane Holátku - jděte do Ameriky (slovo p.d.l mi to nebere)!
Howgh
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Aleš, 26.9.2007 16:06:15)
Odpovědět
...a ještě něco Holátko - nemůžete udělat víc, než že si sbalíte svejch 4 švestky a šupem vyrazíte do pustiny oddělující Pakistán a Afghánistán hledajíc vaše soukmenovce - poznáte je podle toho, že nepoběží cvalem, neb budou na oslíku, přes rameno kalašnikov a na koulích satelitní telefon - vezmou-li vás do party ale nezaručuji - neb jak oba víme, muž bez vousů jakoby nebyl! A vzhledem k tomu, že vy jste Holátko... tak nevím nevím! Vidíte, jste mi k smíchu!
btw kdyby vás přeci jen vzali, abyste jim občas udělal sborku a rozborku (na vojně jste asi taky nebyl, viďte), pak doufám, že se co nejdřív odprásknete u pasu upevněnou bombou - v rámci tréninku pochopitelně!
Re: Hrůzné plány předních levicových aktivistů
(Jan Svoboda, 14.11.2007 10:07:04)
Odpovědět
Bájo. Lepší než sobotní estráda na Nově...
Na druhou stranu příliš mnoho humbuku kvůli jednomu magorovi. Myslím, že víc než zájem několika státních orgánů by si víc zasloužil přidělení diagnózy obvodním psychiatrem. Nepochybuji, že se mu jí v krátké době dostane...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama