reklama
reklama

Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru

Autor: Tomáš Břicháček | Publikováno: 10.6.2007 | Rubrika: HotNews
Ilustrace

Ve čtvrtek 7. června vicepremiér Alexandr Vondra vysvětloval ve výboru pro ústavní záležitosti Evropského parlamentu pozici české vlády v rámci debaty o dokumentu, který by měl nahradit neúspěšnou euroústavu. Tento výbor, v jehož čele stojí nám dobře známý Jo Leinen, se vyznačuje tím, že v něm zasedá řada velmi vášnivých až fanatických federalistů - samozřejmě skalních zastánců odmítnuté euroústavy. Není divu, že v této společnosti se zástupce naší vlády nemohl dočkat příliš vřelého přijetí.

Vondrovo vystoupení nebylo nijak radikální a vycházelo ze současné kompromisní pozice koaličních stran. Podle informací ČTK a Lidových novin Vondra konstatoval, že ČR bude trvat na odmítnutí všech kvazistátních symbolů, jako je název "ústava" či označení "ministr zahraničí", které by navozovaly "falešný dojem", že jde o smlouvu vedoucí k nějakému superstátu. Zopakoval názor české vlády, že Unie není v krizi. Mluvil také o ideji zavedení mechanismu pro převádění kompetencí zpět na národní úroveň.

Debata byla bouřlivá. Poslanci při některých Vondrových výrocích nesouhlasně mručeli a zasypávali ho dotazy a kritickými, někdy i výsměšnými poznámkami. Chvílemi vicepremiéra nenechali ani domluvit.

České odmítání federalistické terminologie a symboliky bylo vysmíváno jako "dětinské". Vrcholem byl demagogický výstup rakouského europoslance za zelené Johannese Voggenhubera. Ten prohlásil, že byl "šokován nacionalistickými argumenty". Nařkl ho, že česká vláda touží po návratu "do Evropy 19. století plné národnostních třenic" (sic!). "Proč jste sem vstupovali, když se bráníte integraci?" vykřikoval.

reklama
2849 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Aleš, 10.6.2007 17:44:57)
Odpovědět
Říťovlezce Vondru ani Češi nesnáší,poněvadž ten hájí pouze zájmy Bushe.Byl jsem přítomen jedné besedy o radaru s tímto Vondrou,kde občané ho přímo vypískali a musel předčasně odejít.Tak se nedivme,že ho nesnášeji ani v Bruselu.Musí to být trapné,když občané musí umravňovat člena vlády.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Jirka, 10.6.2007 20:16:22)
Odpovědět
Krásný eurohujersko říťolezecký příspěvek. Gratuluju, Aleši. A je obdivuhodné, že stále ještě má někdo dost síly se té řvoucí a pískající levičácké luze postavit.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Járád, 10.6.2007 21:49:52)
Odpovědět
A já jsem zase rád, že se někdo umí postavit věčně ublíženým pravičáckým individuím, co život redukují na svůj národ (který jim pořád někdo utlačuje) a zisky (které jim pořád někdo omezuje). Joj, to je tu lidí, co jsou rádi :)))
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Jarka, 11.6.2007 20:37:43)
Odpovědět
Mám stejné zkušenosti, ale tam vypískávali i Topolánka a Parkanovou.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Laser, 10.6.2007 22:19:51)
Odpovědět
A měli pravdu, tento národ ve své zastírané malosti a malicherné řevnivosti si snad nezaslouží nic vyššího, ani plnohodnotné členství v EU, ani vlastní suverenitu. Češi mají vždy odpor ke všemu, co je převyšuje, a jako národ je převyšují všechny ostatní národy Evropy.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Vašek, 10.6.2007 22:42:33)
Odpovědět
Můžete alespoň jeden jmenovat?
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 10.6.2007 23:07:18)
Odpovědět
Pokud chcete,tak budu jmenovat jenom jeden.Je to Moldávie,byl jsem tam několikrát a mohu potvrdit,že čeští politici po stránce intelektu,na moldavské rozhodně nemaji.Oni jsou hrdi,zatímco naší vlezou některým i tím malým otvorem,jen aby dali najevo,že jsou s nimi.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Vašek, 11.6.2007 7:20:42)
Odpovědět
Jako Vy?
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 11.6.2007 8:10:21)
Odpovědět
tady si na mne někdo hraje a je to dost trapné ...(mne totiž nelze napodobit)
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 11.6.2007 8:14:44)
Odpovědět
zajímavé - suverenita je právě to o co Češi bojují s všelijakými socialisty ať z Berlína,Moskvy nebo z Bruselu už cca 70 let a vypadá to že ještě dost dlouho budou bojovat - a pro vás je tento boj o svá základní práva argumentem pro to že si je Češi nezaslouží?? co vy socialisté nejste schopni splodit za argumentační ubohosti ...
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Laser, 11.6.2007 10:57:53)
Odpovědět
Až si sem natáhneme co nejvíc západního kapitálu a staneme se jeho sluhy, až si zde USA vybudují radary, pokud možno i raketové základny, a staneme se jejich bitevní baštou proti celé Evropě včetně Ruska, až nás kompletně přiškrtí a umlčí justiční mafie a zákonodárci svými reperesivními zákony zajistí politickým garniturám blahobyt, potom budeme vskutku suverénní. Doufám, že potom si nás Američané konečně zapamatují jako užitečné kolaboranty.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(loftus, 11.6.2007 12:44:55)
Odpovědět
Už aby to bylo! To nejlepší co nás může potkat, je stát se vazalským státem USA, protože by tady byl pořádek a demokacie. Všehoschopná socialistická hovada by se možná octla mimo zákon nebo na nějakém Guantanamu.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(alfa, 11.6.2007 13:28:30)
Odpovědět
Obávám se, že západního kapitálu si sem nejvíce nataháme jako součást EU..:-) A Rusko, jak Vám vysvětlí každý ruský školák, je součástí Evropy asi jako USA.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Teaky, 11.6.2007 22:40:17)
Odpovědět
Výstražné balónky, které zahlédli i ti, kteří média příliš nesledují, jsou vskutku úsměvné.

Např. balónek:„Ty, ty, ty! Jestli nebudete chtít základnu, tak se zavede základní vojenská služba.“ Jakoby naši rozjaření a ušlápnutí mladí mužové místo stříkaček, trávy, alkoholu, tabáku a maminek nepotřebovali vojnu jako řemen. Kdo se nechce bránit sám, toho nikdo cizí neochrání, ale jen zneužije.

Nebo ona ubohá bublina, která má nahnat vodu na vlastní mlýn: „Nesouhlasíme zásadně s tím, aby základna byla postavena za naše peníze.“ Není to chytrácký tah na to, aby český dav s úlevou přijal výstavbu za peníze americké?

Mnozí vyčítají nejlepším z nás, kteří nás zastupují, příliš vstřícnou loajalitu a tradiční kanální a anální chování, kterým ze sebe dělají před světem trapné šašky. Vždyť se takto chovají i před domácí veřejností, tak jakpak by se chovali jinak před tou světovou? Mají z ostudy kabát a drze ignorují to, že je většina občanů ignoruje a pasivní lhostejností jim dává najevo, aby šli ti i oni konečně od válu, než bude pozdě a půjdeme díky jejich působení od válu všichni.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Ježek 1, 11.6.2007 16:40:11)
Odpovědět
Voggenhubera pozoruji již řadu let. Je to neskutečný blb. Pozoruhodné je, že jeho tchánem je bývalý člen SA a NSDAP (po válce pak FPÖ)Otto Scrinzi, i v poválečných letech nadšený nácek snažící se prosadit amnestii pro nacistické zločince.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Jirka, 11.6.2007 20:39:53)
Odpovědět
Na www.libinst.cz je studie Josefa Šímy, profesora pražské VŠE, analyzující nacistické kořeny EU. Dlouho mi tahle paralela (mezi nacismem a euroideologií) připadala za vlasy přitažená. Bohužel zmíněná práce (splňující všechny akademické standardy) je argumentačně prostě neprůstřelná.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(gw., 11.6.2007 21:45:35)
Odpovědět
Cožpak lze věřit lidem typu Ivan Langer,kteří již v nedávné minulosti prokázali čeho jsou schopni.Tihle lidé,spíše "odpad " společnosti,nikdy nemohou udávat směr vývoje.Jsou trpěni celou společností,neli na obtíž.Potom se nedivme,když jsou někde v Evropě vypískáni.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 11.6.2007 23:44:48)
Odpovědět
však také celá slavná socialistická EU není nic než jakási syntéza (euro)nacionálního a rudého socialismu ... z kterého profitují jenom mafie a ukřičení levicoví paraziti všeho druhu ...
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Laser, 12.6.2007 0:27:37)
Odpovědět
Nevím, jak historické duchovní kořeny Evropy datované od starého Řecka přes Římské impérium, křesťanský středověk až k evropskému osvícenství souvisí s nacismem, nenašel jsem ten článek, nicméně Evropská idea vzájemnosti je starší, než naše paměť. Moderní státy postavené na národním principu mají naopak jepičí charakter, jde o to, jak ven z jejich zvrhlého a násilného politického systému, o čemž píše i Šíma, a EU je jedna ze šancí na nějaký pozitivní vývoj. Vypadnout z českého systému ovšem může být jen a jen úlevou. Minimálně se tak zastaví úpadek morálky, smyslu pro spravedlnost i vkusu českého národa.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 12.6.2007 1:15:08)
Odpovědět
To je právě ta pointa že EU má s Evropskými tradicemi a kulturou společného máloco (nebo spíše nic) zato s všelijakými hnědými socialismy toužícími po sjednocené Neue Europe či rudými socialismy toužícími po Spojených socialistických státech Evropských (viz Lenin a jeho spisy) skoro všechno ... ze všeho nejvíc opovrhování demokracií a nenávistí ke všemu co brání zavádění jejich vysněných totalitarismů (ve kterých se bude líbit jenom neschopným a všeho schopným) tj.nenávistí právě k Evropským tradicím,křesťanství a kultuře ...
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 12.6.2007 1:19:38)
Odpovědět
PS: bude jenom dobře když lidé jako vy odtud vypadnete (otázkou je kam ,jelikož v USA levicové parazity nikdo neživí tak bych to typnul jedině zas na ten Brusel) -a úpadek morálky se odchodem individuí vašeho ražení také zastaví takřka automaticky
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Laser, 12.6.2007 10:53:23)
Odpovědět
Bude asi jedině správné spojit krátkozrakost politických ekonomů Česka, oněch absolventů VÚMLu, kterým zjevně chybí širší vzdělání, z takovými liberálními nedochůdčaty, jako jste vy.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(jj, 12.6.2007 19:16:13)
Odpovědět
jestli je někdo ideologickým následníkem VUMLu tak jste to vy
Rakušáci zřejmě (alespoň někteří)
(A. S. Pergill, 11.6.2007 22:34:32)
Odpovědět
vidí v EU nějakou formu návratu k podunajské monarchii, přezdívané už dávno před WW1 "Žalář národů". A něčím podobným by se mohla snadno stát i EU včetně těch konců, jakým byl vznik legií, bojujících ve válce proti mnohonárodnostní "vlasti".

Faktem také je, že naprostá většina občanů hlasujících pro vstup do EU hlasovala v domnění, že vstupujeme do vylepšené EHS, tedy hospodářsky vysoce úspěšného seskupení. Proevropské sdělovací prostředky dělaly co mohly, aby před občany zakryly skutečnost, že hlasují o vstupu do socialistického společenství, kde se už prakticky všechno bohatství, vytvořené v dobách EHS, socialisticky rozkradlo.
Re: Rakušáci zřejmě (alespoň někteří)
(jj, 11.6.2007 23:49:47)
Odpovědět
souhlas - až na to že to nebyla proevropská ale proevropeistická media - tím že mezi EU a Evropu dáváte rovnítko jenom jaksi skáčete na špek eurosocialistům a jejich Newspeaku který se snaží navozovat(prozatím bohužel úspěšně) dojem že EU=Evropa
Re: Rakušáci zřejmě (alespoň někteří)
(Martin Horák, 12.6.2007 15:31:18)
Odpovědět
S Vondrou bych ve výše uvedeném souhlasil, nicméně pokud jde o "žalář národů", víte, že autorem byli němečtí nacionalisté v R-U, kteří tvrdili, že R-U je slovanská říše - a percentuálně to tak bylo, tedy pokud berete Slovany jako 1 národ, což nicméně speciálně čeští "obrozenci" (jak jistě víte, nacionalisti se vyskytují ve všech národech jenom v českém jde o obrozence, buditele, vlastence ...) dost často činili -, ve kterém jsou Němci utlačováni?
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Daniel Makay, 12.6.2007 8:38:02)
Odpovědět
Není to úžasné, že ta banda kryptokomunistů vypíská pravicového politika demokratické země? Není to jasný důkaz toho, že česká politika jde správným směrem? Jen ať přijedou do ČR, my je taky vypískáme. Díky Bohu, že se to děje !!!!
Díky Bohu hlavně za pana prezidenta, který je na špici tohoto boje za ČR. Nemá cenu se zabývat omezenými názory levičáků co sem dopisují, je to zbytečné plýtvání časem. Je zbytečné jim cokoli vysvětlovat. Jejich uvažování postrádá rozhled a objektivitu, jejich fanatizmus jim zaslepuje oči a uši. Je třeba se soustřeďovat na propagaci pravicové politiky a rozbíjet pravičákům jejich plány. Polemika má smysl jen tehdy je li cílená ke kompromitaci levicové politiky. Levičáky je také důležité likvidovat morálně a ekonomicky.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Laser, 12.6.2007 10:40:59)
Odpovědět
My, svobodní duchové s rozhledem a nezaujatí povrchním zdáním, my nezávislí hledači pravdy na cestě k objektivnímu poznání to vidíme jinak.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(regulus, 12.6.2007 14:29:43)
Odpovědět
Danieli Makay. Ty v tom svém příspěvku máš napsány pěkné nesmysly. V jedné větě vyzýváš k podpoře pravicového hnutí a hned na to k likvidaci pravičáků. Takováto ekleksie je pro vás typická.
Re: Eurofanatici z Evropského parlamentu vypískali Vondru
(Daniel Makay, 12.6.2007 17:52:58)
Odpovědět
Jo, patřili tam "levičáci" ,omluva
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama