reklama
reklama

Stále ještě domov můj…?

Autor: Helm the Hammerhand | Publikováno: 5.6.2007 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Kam kráčíš, země moje? V koho područí, v čí prospěch? Kde je příčina toho, jak ses změnila za pouhých patnáct let? A jak je to vůbec možné???

Všude na nás křičí, jaká máme práva, práva, nic než práva. Máme přece právo dělat co chceme, it’s legal to die, tleskáme všem, kdo si zvolili styl svého života. Ale povinnosti? Prosím vás, co je to dnes za sprosté slovo? Tfuj! Státe, dej mi víc práv, sejmi ze mě povinnosti, zaplať pivo a hulení, doktora a kus žvance, jen po mně proboha nechtěj práci a odpovědnost. A že by se měl o svou bezpečnost starat primárně každý sám? Jděte… Jsem blb a nechám se přejet vlakem? Závory, ploty, semafory! Přebíhám v noci dálnici? Postavte zeď! Přece nepřijmu odpovědnost sám za sebe. Jisté politické kruhy toto dokonce vítají, kdopak se dá lépe ovládat, než stádo? Když nejsem schopen být odpovědný za sebe, tak přece nebudu volat k odpovědnosti za podvody a lži, že? A nic to nestojí, kdo by se staral o stomiliardové schodky, když přece dostane sociální dávky. Navíc co to je miliarda? Z pohledu občana něco nereálného, tak proč to neprožrat… Vrchní, ještě pivo! A Klaus krade!

Že za to mohou roky komunismu? Ten prý pokřivil morálku národa a udělal z lidí stádo. Ale je to tak doopravdy? Můžeme v mládeži vidět naději? Pochybuji, stádo jako stádo. Není nad hustou alternativu, chceme se všichni vymykat, jdeme proti systému! Proto má taky polovina z nás kšiltovky nakřivo a rozkrok proklatě nízko, nehledě na výhružné chřestění řetězů, jsme kurva drsní gangsteři, vyrůstající mezi svištícími kulkami a dealery stuffu! Další skupinka zase chodí s depresí v očích a namalovanými čárami červenou propiskou přes zápěstí, ti vytvrdlejší si dokonce i kůži naříznou… Černá barva povinností, kdo přes vlasy vidí, je loser! Systém je špatný, mlátí s námi EMOce… Pokud se někdo nezařadí, má i další možnost, konopí a dredy to jistí, pryč s konzumem! Fuj globalismu! Jasně, hned hodím ten svobodný šutr do výlohy, jen co dožeru hamburger a matka mi položí mobil, smrt Bushovi a americkým vrahům, podpoříme utlačované! A že utlačují i v Číně, Rusku, kdekoli jinde? Prosím vás, to je přece propaganda. Navíc Číňané nás přece řvát a házet šutry nenechají, to jen ta fašistická západní civilizace. V množství je síla, v hlavě guláš z konopí a v dredech vši, kdo je víc? A vlastně proč skrývat jádro pod šlupkou, dužina ven, ještě jsou tu mladí komunisté. Pryč s tyranem a zrádci všemi… Abych neviděl jen jednu stranu spektra, nemůžu nezmínit ještě Mladé konzervativce, ne že bych měl něco proti ideologii, individualismus a odpovědnost jednotlivce je správná cesta, ale organizace by pak neměla vypadat jako velkovýrobna arogantních zmrdů, že ano. Člověk si řekne, že zlatí Hitlerjugend, vzhledem k tomu, co tu máme dnes na výběr.

Máme svobodnou společnost, svobodu slova! Co na tom, že za politicky nekorektní vyjádření budete nazváni „neinformovanými“ (=rozuměj blbými), případně si vysloužíte tu nejhorší možnou dnešní nálepku, totiž nacionalista. Být hrdý na svůj národ a případně ochotný za něj bojovat není in, jak by nám pak pánové rušili státy a omezovali suverenitu pod mantrou jednotné Evropy? A zatím jim ty rudé závany z Bruselu tak jdou. Nefunguje trh, převážně díky našim regulacím? Parchanti kapitalističtí, vrazíme jim tam další regulaci, vytloukání klínu klínem přece budí dojem snahy (aneb poslední ekonomické veledílo v podobě regulace cen volání do zahraničí z mobilů). Škoda, že vytloukání nacionalismu multikulturalismem zatím vede pouze ke kvalitně osvětleným ulicím francouzských měst, jen to osvětlení nepatří k nejlevnějším a nejekologičtějším, ale co, oni za to přece nemohou, respektujme kulturní odlišnost! Oni se přece doma mají špatně, my nemáme právo jim do toho zasahovat a radit jim, tak jim milostivě poskytneme možnost zkurvit to i tady. Že semtam něco bouchne, shoří, případně že naroste kriminalita? Malá cena za sociální „smír“ a koryta… Ti, kdo se brání, jsou špatní, pročež odsuzujme Izrael a podporujme teroristy. My si tím zatím vykoupíme dostatek času na vymývání mozků zeleným náboženstvím ruku v ruce s tolerancí, vždyť je tak krásné tolerovat zvrácenosti typu manželství gayů. Moderní je holt být tolerantní. Ovšem odsud potud, pokud někdo nevyznává náš růžovoučky idylický světonázor, tak zaslouží inkvizici, kdepak na takové ošklivé lidi s tolerancí!

Nepřijmete v práci gaye? Diskriminace! Zákon o rovných příležitostech nás naučí, až ho Džamila procpe. Nepřijmete cikána? Dyskrymynace! Nepřijmete ženu? Diskriminace a navíc sexismus! Zkuste ji navíc poslat do háje s nabídkami služeb za kariérní postup, hned je na krku žaloba a zapomeňte presumpci neviny, dokaž, žes to neudělal, ty chlípníku! Žena by si přece nevymýšlela, nehledě na to, že je možná lepší jít si sednout než čelit nájezdům sexuálně frustrovaných feministek s nůžkami na vaši trofej. Nepřijmete bílého heterosexuála? No co, bohužel, tak to chodí… Opravdu tam tu rovnost nevidím, nebo jen špatně koukám? V příštím životě se chci narodit jako postižená lesbická černoška/cikánka, rasa v závislosti na tom, jestli se narodím v Americe nebo v Evropě.

A budoucnost? Nadějná, vyrostou mešity, přibude parazitů, zelení a morálně bičující nás donutí vrážet víc peněz na přírodu a hladové dětičky v líné Africe, slova budou dál ztrácet svůj význam („islámský terorista (pardon, dnes již „osoba nadmíru se zaštiťující islámem“) je jen první vlaštovka), právo na sebeurčení si vyřvou i pedofilové a zoofilové a nakonec si tu přes dva tisíce let budovanou větev přeřízneme za potlesku mas a úsměvu „elit“. Bohužel nevidím reálně jinou možnost, proto taky tahle elegie…

Ach, rodná hroudo, co se s tebou stalo?

http://nekorektne.blogspot.com

reklama
2376 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Stále ještě domov můj…?
(Vanek, 5.6.2007 6:40:21)
Odpovědět
Ach, rodná hroudo, co se s tebou stalo?
Rodna hrouda byla, je a bude jen vyschla stolice. Nic vic, nic min.

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html
Re: Stále ještě domov můj…?
(fry, 5.6.2007 9:08:21)
Odpovědět
Skvělý článek, fakt tleskám!
Ano, přesně, .....
(killy, 5.6.2007 9:34:15)
Odpovědět
.."vo tom to je !"
Re: Stále ještě domov můj…?
(Profesor KU Praha, 5.6.2007 17:02:19)
Odpovědět
My vždy jakoby děláme, že vřele vítáme nějakého velkého bratra a on jakoby dělá, že blahosklonně věří naší upřímnosti. Přitom předem dobře ví, že bychom takto neupřímně vítali kteréhokoliv velkého bratra, ať je hnědý, rudý, žlutý nebo pruhovaný.

Ostatně o vzájemné lásce, spojenectví, vyznávání stejných „hodnot“ nebo o morálce se stejně dnes mluví jenom v souvislosti s nějakým handlováním. Jedni chtějí něco a druzí také. Nyní jde o to jenom zpracovat dav, aby přijal předem připravená řešení. Nemůžeme přeci nechat hlupáky rozhodovat o tak důležitých věcech, jako je naše (pouze vlastní) bezpečnost, ochrana našeho (pouze vlastního nakradeného) majetku a servilní poslušnost k velkému bratru, který má nad námi držet ochrannou ruku? Kdo ty hlupáky z veřenosti systematicky vytváří a kdo jim podstrkuje možnosti „svobodné volby“ v tisíci víceméně nedůležitých věcech, pomocí kterých mají být občané svedeni a obráni o peníze, mejetek, svobodu aj.? Některé osobně známe z toho, jak se potí vpopředí a jiné, kteří se potí v pozadí, neznáme.

Občané se však také pomocí tržního oblbování učí, stávají se rezistentními a již nevěří, že zrovna tato zubní pasta nebo radarová základna, kterou prý musí neodolatelně mít, je to nejlepší a nejskvělejší zboží. Občané prostě vůbec nevěří, že z té strany může přijít něco dobrého. Nejméně tomu věří ti, kteří s tím zbožím tak kramářsky handlují. A vůbec to není znak hlouposti občanů, kterou jim samozvaní chytráci vyčítají, když nechtějí přijmout jejich nastrčené a hloupé argumenty.

Výstražné balónky, které zahlédli i ti, kteří média příliš nesledují, jsou vskutku úsměvné.

Např. balónek:„Ty, ty, ty! Jestli nebudete chtít základnu, tak se zavede základní vojenská služba.“ Jakoby naši rozjaření a ušlápnutí mladí mužové místo stříkaček, trávy, alkoholu, tabáku a maminek nepotřebovali vojnu jako řemen. Kdo se nechce bránit sám, toho nikdo cizí neochrání, ale jen zneužije.

Nebo ona ubohá bublina, která má nahnat vodu na vlastní mlýn: „Nesouhlasíme zásadně s tím, aby základna byla postavena za naše peníze.“ Není to chytrácký tah na to, aby český dav s úlevou přijal výstavbu za peníze americké?

Mnozí vyčítají nejlepším z nás, kteří nás zastupují, příliš vstřícnou loajalitu a tradiční kanální a anální chování, kterým ze sebe dělají před světem trapné šašky. Vždyť se takto chovají i před domácí veřejností, tak jakpak by se chovali jinak před tou světovou? Mají z ostudy kabát a drze ignorují to, že je většina občanů ignoruje a pasivní lhostejností jim dává najevo, aby šli ti i oni konečně od válu, než bude pozdě a půjdeme díky jejich působení od válu všichni.
Re: Stále ještě domov můj…?
(Virus, 5.6.2007 17:25:13)
Odpovědět
Jasně, Vaším ideálem je společnost ekonomicky librální a názorově vyznávající veelmi konzervativní hodnoty, pokud možno s rigidními křesťanskými zásadami. Nevyznáváte vlastenectví, ale nacionalizmus a ten nejde příliš dohromady s ekonomickou globalizací, že. Vy neuznáváte individualitu, ale stádnost, ovšem ovládanou pevnou rukou AUTORITY,s přísně vymezenými povinnostmi a řádem, i když tvrdíte opak.
Pochybuji, že máte děti. V opačném případě Vy i ty děti musí trpět, tolik nenávisti k mladé generaci a její zcela normální touze se odlišit se málokdy vidí.
Bohudík jste v tomto "svatém nadšení" asi dost osamocen, že? Tento svět není pro většinu lidí přijatelný.
Současná EU není ideální, ale návrat k národním státům 1. poloviny 20. stol není řešení.
Re: Stále ještě domov můj…?
(roman, 5.6.2007 22:37:40)
Odpovědět
naopak,návrat k národním státům je způsobem ,jak se dostat ze současného úpadku.a samozřejmě návrat ke křesťanským kořenům,což tvrdím jako bezvěrec.jiné cesty však není.
Re: Stále ještě domov můj…?
(Virus, 6.6.2007 4:15:13)
Odpovědět
Národní stát měl smysl v době národních ekonomik. Dnes je situace jiná. Evropa musí dospět k nějakému podobnému útvaru jako je USA, samozřejmě ne během 3 let a ne na povel.To ale přece neznamená, že přestaneme být Čechy. On i v té Emérice je každý odněkud. Návrat ke křesťanským kořenům? Je otázka, co si pod tím představit. Evropská kultura vychází nejen z křesťanství. Je zde přítomen i vliv judaismu, kultury starého Řecka, Říma...
Nevidím důvod k návratu k náboženství, k tomu abychom se znovu masově stali praktikujícími katolíky, či protestanty. To je cesta zpět.
Re: Stále ještě domov můj…?
(Lojza, 5.6.2007 17:26:48)
Odpovědět
Dnes jsem se zůčastnil manifestace "Děkujeme Ameriko",která se konala na dolní části Václavského nám..Přišel jsem tam v 16,30 hod.a bylo tam asi 40 lidí,později přišli ještě někteří,takže tam bylo možná 60 účastníků.Přestože
někteří tam byli delegováni přímo vedením ODS,tak
to vyznělo jako velká fraška.Někteří kolemjdoucí poznámenávali,tak těch kolaborantů na štěstí moc nemáme.Prý těch 99 pragováků bylo více.Lepší bude,když takové akce se už konat nebudou.
Re: Stále ještě domov můj…?
(Finrod Felagund, 5.6.2007 18:40:57)
Odpovědět
Já jsem tam byl po celou dobu, bylo nás tam asi 200, takže nelžete. Za ODS tam vystoupil jeden senátor, organisace této akce byla naprosto mimo kompetence ODS.
Re: Stále ještě domov můj…?
(T.Florián, 5.6.2007 19:43:13)
Odpovědět
Pane,byl jsem tam ještě s jedním spolustraníkem.
Oba jsme tam byli vysláni ODS z Prahy 6.Neměli bychom se stydět,že tam bylo málo účastníků,ale vždy říkat jenom pravdu.Opravdu,všechny pražské organizace ODS na tuto manifestaci vyslali své zástupce.Podle mého názoru,neměli by se takovéto akce konat,pokud není zaručena dobrovolná účast.
Právo a spravedlnost
(Luba, 5.6.2007 22:23:09)
Odpovědět
Pořád říkám, že i v ODS se najdou slušní a pravdomluvní lidé!
Vemte tam všechny členy ODS... Je nesmysl organizovat "pravicovou" demonstraci...nic takového neexistuje. Zvlášť pak v případě té lesní boudy.
Re: Stále ještě domov můj…?
(Finrod Felagund, 5.6.2007 22:34:28)
Odpovědět
Já jsem tam za ODS vyslán nebyl a dost lidí, které jsem tam potkal, svých známých, rovněž ne, neboť členy ODS nejsou.
Skutečně nekorektní
(Luba, 5.6.2007 22:33:03)
Odpovědět
Opravdu nevím, co pozitivního tím chtěl autor národu sdělit, kromě vyblití své frustrace.
Jestli má taková exhibice vůbec nějaký smysl?
Doporučuji panu autorovi, aby si pořídil bytelný provaz a zhoupnul se na větvi dostatečné tloušťky a nosnosti.
Re: Skutečně nekorektní
(roman, 5.6.2007 22:41:04)
Odpovědět
to udělá levičák.normální člověk to vykřičí a začne s tím něco dělat.
Re: Skutečně nekorektní
(Morduch, 6.6.2007 16:31:03)
Odpovědět
Cha cha chááá, "to udělá levičák, normální člověk to vykřičí" :)))) Vy "normální lidé" jste někdy fakt k smíchu, ale jako pobavení k odpolední kávičce to bylo dobrý ,)
Re: Skutečně nekorektní
(roman, 6.6.2007 19:03:31)
Odpovědět
a začne stím něco dělat!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama