reklama
reklama

ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku

Autor: Helm the Hammerhand | Publikováno: 22.5.2007 | Rubrika: Humor
Ilustrace

Tak nám asi zprostí Čermáka, paní Müllerová...

Ne, takhle ne, nebudu do toho tahat Švejka, ten by se z toho chudák asi posral. Jistě si všichni pamatujete loňské prvomájové protesty, kdy se zelená krá-pardon-ředitelka sekce lidských práv Úřadu vlády vydala hrdinně demonstrovat za krásnější a zelenější svět bez ošklivých a zpátečnických neonacistů. Do té doby naprosto veřejnosti neznámá nula se, puzena touhou po zviditelnění a povýšení do stavu opravdových bojovníků za svobodu a humanismus, rozhodla pro něco, co tu ještě nebylo, totiž protest!

Už tehdy mě převelice zajímalo, jak se něco takového mohlo vůbec dostat na výše zmíněný post. Od ředitelky vládního úřadu by člověk čekal aspoň takovou dávku inteligenčního kvocientu (v případě Kačenky ovšem spíše kvokcientu), aby byla schopna rozeznat, co si ze své pozice může a nemůže dovolit. No co už, stalo se, nechme to být.

Kostky byly vrženy, Kačenka spolu s podobně retardovanými soudruhy vymyslela úderná hesla a aby byla iluze bojovnice ochotné k jakékoli oběti pro blaho společnosti dokonalá, nezapomněla s sebou vzít své dvě malé děti. Já být jejím manželem, tak o ni za tohle přelomím koště, ale pan Jacques bude asi velice rozhodný a schopný pán, který je beztak rád, že může doma aspoň ještě močit ve stoje. Ale možná naší hrdince křivdím, třeba chtěla dětem poskytnout školu hrou a již v raném věku jim ukázat, že neonacismus a nacionalismus je špatný, ááááno?

Co čert nechtěl, řádně nahlášená demonstrace byla zajišťována policií a jakýsi zlý uniformovaný příslušník si dovolil nazelenalou, byť kapku genderově nevyváženou odbojovou skupinu zastavit a požádat, ať se rozejde a vzdálí. Což ovšem nebylo nejmoudřejší, protože aktivistický ksindl nic neovládá lépe, než vyřvávat něco o právech. Kačka zapomněla na děti a jala se s policistou dohadovat, poté ho dokonce fyzicky napadla a servala mu odznak. Policista (ano, byl to již zmíněný pan Čermák) si to ovšem líbit nenechal a pokusil se běsnící fúrii zkrotit a naložit do auta. A od té chvíle se rozběhla manipulační mašinérie naplno. V médiích se poté objevovala jako na běžícím pásu videa, kterak policista tlačí pomocí pendreku skučící ženu do auta, ta se zmůže jen na au-au a jekot, že jí láme ruce, přitom policista drží pouze řetízek od pout..

Už tehdy se nikdo neptal, jak měl policista jinak dostat vzpěčující se ženskou do auta, už tehdy se nikdo neptal, kde jsou záběry z chvil bezprostředně předcházející „zmlácení“, politická scéna se hystericky rozkřičela, protože ti nahoře se přece zatýkat nesmí, do pár dní se v Praze objevily čistě náhodou billboardy s paní Jacques (překvapivě bez monoklu, ale snad byste nevěřili tomu, že byly nachystané dopředu), nadřízení policistu Čermáka okamžitě propustili ze služby a bylo rozjeto trestní stíhání. Osobou zelené hysterky se už nikdo nezabýval (samozřejmě nikdo z kompetentních osob, média z ní udělala novodobou Johanku z Arku a není divu, že tato prostá dáma zasedla po volbách do poslanecké lavice). Výsledný dojem z akce? Jste-li aktivista pracující pro vládu, můžete se sápat beztrestně na policistu. Jste-li policista, který se pokusí zpacifikovat agresivního aktivistu, jste v hajzlu.

Ale copak jsem dnes nezaregistroval v médiích? Znalecký posudek expertů z policejní akademie vyznívá ve prospěch stíhaného Čermáka. "Odborníci dospěli k závěru, že zákrok byl v souladu se zákonem.", toť prohlášení advokáta. Vypadá to, že bývalý policista bude zproštěn obžaloby a co víc, podá trestní oznámení na stát, bude určitě žádat odškodnění, ušlou mzdu a bůhvíco ještě.

Jsem opravdu zvědavý, jak se s tímhle vedení policie popere. Myslíte, že ono odškodnění půjde z kapes iniciativních ližprdelek, které ho propustily, jen co se strhla mediální masáž? Myslíte, že se těm bezpáteřním sviním, které ochotně potopily podřízeného, aby na ně padl odlesk slávy a veřejnost je považovala za „přísné, ale spravedlivé“, dostane aspoň pokárání? Kačenka je přece v koalici, takže ministr Langer se zaculí do kamery a nic se nestane. Ale co hlavně, komise expertů uznala zákrok za oprávněný, zdalipak podá státní zastupitelstvo žalobu na paní poslankyni za napadení veřejného činitele, neuposlechnutí výzvy veřejného činitele, nepovolené shromažďování a ublížení na zdraví (Čermák musel po svém „brutálním“ zákroku na nemocenskou)? A copak nám na to poví sama „ubohá oběť“?

No, myslím, že všechny dotazy jsou naprosto zbytečné, jako obvykle se nestane nic (pokud ano, budu velmi příjemně překvapen). Na závěr bych měl už jen jediný dotaz: Kdy si kurva přestaneme nechat srát na hlavu???

Převzato z blogu http://nekorektne.blogspot.com

reklama
2981 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Možná je to všechno jen o naší neschopnosti kroutit slova.
(Saša, 22.5.2007 11:25:26)
Odpovědět
Zatímco na Vsetíně Romy vystěhovali a v Ústí je oddělili zdí, v Římě pokrokově a ušlechtile budují VESNICE SOLIDARITY (která bude pod zvláštním policejním dohledem).
A ještě na to od EU dostanou nejspíš dotaci.
http://www.deniksip.cz/politika/ministr_cunek20070522.html

Tak se na obra musí.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(jachtík, 22.5.2007 14:56:33)
Odpovědět
helme, seš tak zakomplexovanej? nebo závidíš? malá česká uprděnost a zapšklost z tvýho slintu přímo proudí, nedivím se že ve státě helmů jako jsi ty to vypadá jak vypadá: malá česká uprděnost hrající si na demokracii a vyspělou občanskou společnost. nejlíp na internetu, kde tě nikdo nevidí.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(ICHoCH, 23.5.2007 6:29:22)
Odpovědět
Naprostá pravda. Kačenka au-au je správná kráva.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(V.Neckář jewnior, 23.5.2007 14:27:50)
Odpovědět
Na mne ten nekorktne.blogspot.com dělá dojem že patnactiletí zamindrákovaní pubertáci objevili půvab blogování. No třeba budou za pár let studovat politologii a povedou místní bunku Mladých konzervativců.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 23.5.2007 15:30:48)
Odpovědět
Tvůj odhad je stejně ujetý jako tvé názory, asi tak:) Ale zase díky za lichotku, puberťákem jsem už nebyl nezván hezky dlouho a myslím, že i kolegy to potěší:)Naprostá absence jakéhokoli argumentu mě vůbec nepřekvapuje, ono je jednodušší si plivnout.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Zdeněk, 24.5.2007 2:27:58)
Odpovědět
ale já si to taky myslím. viz. slovník, který nemůžu zkopírovat do tohohle komentáře

divím se redakci, že tohle zveřejňuje, server pak ztrácí jakoukoli důvěryhodnost
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Zdeněk, 24.5.2007 2:28:51)
Odpovědět
až na ty mladé konzervativce:)
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Finrod Felagund, 24.5.2007 8:40:17)
Odpovědět
Vy jste si nevšiml rubriky Humor? :)))
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Finrod Felagund, 24.5.2007 9:30:27)
Odpovědět
Ostatně Neff také dává prostor těm magorům Jelínkovi a Vízkovi, stejně jako čas od času NP otiskne podobný komentář, a škodí mu to? Myslím, že nikoliv.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 24.5.2007 15:03:32)
Odpovědět
Slovník byl zvolen záměrně, ale to je vám asi zbytečné vysvětlovat... Blahoslaveni ti, kdo pro formu nevidí obsah.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(jj, 24.5.2007 23:10:02)
Odpovědět
Umět urazit bez vulgarit je výsadou inteligentních lidí.(anglické přísloví)
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 24.5.2007 23:21:25)
Odpovědět
S tím příslovím se dá souhlasit. Ale to neznamená, že vulgarity psát nebudu, pokud je chci psát, že ano.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Aleš, 24.5.2007 10:08:56)
Odpovědět
Jasně, že je to jednodušší, ostatně Váš "článek" je toho dobrým dokladem.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 24.5.2007 15:04:31)
Odpovědět
Nad silou argumentů zastánců paní Jacques opravdu zůstává rozum stát...
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Aleš, 24.5.2007 15:20:32)
Odpovědět
A jaké argumenty byste čekal, když vypotíte pouze stránku plnou nadávek a vulgarit? Já tuhle paní taky dvakrát nemusím, ale co jste předvedl Vy, nad tím můžu prostě jen kroutit hlavou. Až napíšete něco věcného, pak bude třeba možné se o tom i věcně bavit.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 24.5.2007 16:13:39)
Odpovědět
Pane Aleši, zkuste si to přečíst ještě jednou, vynechat nadsázku (tedy vulgarity) a argumentů tam najdete dost. Jen to chce chtít hledat.
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(V.Neckář jewnior, 24.5.2007 21:57:23)
Odpovědět
Ta zmínka o pubertácích proto, jelikož autoři na webu jsou podle svých profilů vesměs ve věku usedlých tatíků. Je to dost nepovedený pokus plagovat D-fense (ke kterému mám tisíc a jedna výhrad ale tomu helm a spol nesahají stylem i intelektově ani po kotníky)Btw: Navíc ty články jsou stylisticky podobné jako vejce vejci, takže se jeden neubrání dojmu, že to píše jen jeden člověk (vyjímkou je ta slovenská katolička s tolkienovským nickem Galdriel)
Opravdu netuším co je na tom webu tak nekorektního. Je to dost hloupá propagnada ala Fox News.
Podobná moudra si můžu přečíst i v MF Dnes nebo Lidovkách jen Joch, Steigerwald nebo Zrno to podají o dost kultivovaněji. To bude asi ta nekorektnost :-)
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(jj, 24.5.2007 23:12:10)
Odpovědět
také jsem získal dojem že někteří lidé si pod pojmem nekorektnost představují vulgaritu ...
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 24.5.2007 23:25:41)
Odpovědět
Je vidět, že se ve stylistice moc nevyznáte, pokud vám to opravdu přijde jako výtvor jednoho člověka, ale chápu, že nemůže každý ovládat všechno. A soudit podle věku, když tam každý napíše, co ho napadne, mi přijde dost zjednodušující, asi stejně, jako soudit intelekt na základě pár ostřejších výrazů. Ale závidím vám, také bych chtěl mít tak jednoduché vnímání světa:)
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(Helm, 24.5.2007 23:36:47)
Odpovědět
Neodpustím si ještě jednu poznámečku:)Kdybyste četl pořádně, tak byste nikdy Galadriel nenazval katoličkou, za to by vám v osobní konfrontaci asi přiletěla pořádná facka:)
Re: ZE ŽIVOTA STÁTU: Káča Au-Au a spravedlnost po česku
(template, 29.5.2007 11:06:43)
Odpovědět
Velice špatně čtete, pane Neckáři, pokud Vám články na Nekorektně připadají jako výtvor jednoho člověka :-) nicméně pokud chcete diskutovat o obsahu webu, proč to nečiníte tam? Zapálené neargumenty, tolik typické pro příslušníky elektorátu levicových stran, mohou být živnou půdou pro náš web, tak směle do toho :-)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama