reklama
reklama

Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem

Autor: Odjinud | Publikováno: 17.5.2007 | Rubrika: Citáty

"Kdybychom třeba dali polovinu peněz, co dáváme do přesvědčování veřejnosti o nutnosti radarové základny, na postavení například kongresového sálu pro vedení dialogu s islámským světem, udělali bychom lépe. Je jenom jeden svět, jedno lidstvo, jedna pravda."

František Bublan, poslanec za ČSSD, stínový ministr vnitra, bývalý ministr vnitra

vyšlo 6. dubna 2007 v Lidových novinách v článku "Důležitější než radar je dialog s islámským světem"

reklama
1928 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Šotouš, 17.5.2007 8:32:08)
Odpovědět
Probůh, to je idiot! Chraňte nás všichni svatí, aby se tenhle člověk ještě někdy měl stát ministrem vnitra, jinak máme v ČR co nevidět džamáhíriji a na místě svatovítské katedrály bude stát velká mešita.
Dejme peníze policii a armádě, která by nás měla účinně a razantně chránit před infiltrací Bublanových muslimských pobratimů do naší země (a Evropy obecně)!
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Xman, 17.5.2007 22:46:27)
Odpovědět
Na svete jsou dva druhy lidi. Prvnim jsou vecne nespokojeni valkychtivi burani a druzi jsou prizpusobivi pacifisti ochotni resit situace kompromisem.
Kazdemu prislusnikovi te prvni skupiny bych ze srdce pral dost penez a odvahy odjet do nejake te muslimske zeme a co nejdrive tam zemrit.
Je treba si uvedomit, ze v islamskych zemich jsou uplne stejni lide jako tady. Zase dve skupiny. Cim vic budete proti nim brojit, tim vic bude u nich narustat mnozstvi lidi v te prvni skupine. A jestli dosahne kritickeho mnozstvi, bude velice tezke je zastavit.
Jednejme s nimi, uznavejme je jako sobe rovne. Pomahejme jim, ukazme jim, ze demokracie se da sirit i bez valek.
Ja proti drtive vetsine z nich nic nemam. A jestli je nekdo z vas buranu z te prvni skupiny naprdne tak, ze sem prijdou a budou sirit zkazu, tak prisaham, ze pujdu a zastrelim nejdriv jeho.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Šotouš, 18.5.2007 8:24:10)
Odpovědět
Milý hloupý Xmane! Na světě jsou dva druhy lidí: pacifističtí přizdisráči (jako jsi Ty), kteří dík své tupohlavé doktríně appeasementu způsobí pokaždé dějinnou katastrofu (Mnichov, ustupování Stalinovi po WWII, přičemž měl být zhuntovaný SSSR v roce 1945 spojenci napaden, zlikvidován a byl by klid) a nebo racionálně uvažující a prozřetelností obdaření jedinci typu Winstona Churchilla, Ronalda Reagana nebo třeba George W. Bushe, kteří nás z té bryndy potom horko těžko vytahují. Jinak doufám, že do této kategorie bude spadat i Nicolas Sakozy a konečně zahájí ve Francii velkou čistku a tu lůzu a pakáž konečně odešle expres do místa původu. A pevně věřím, že stejný osud jednou potká všechny takypacifisty, hippiesáky, feministky, homosexualisty, bolševiky a vohnouty!
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Aleš, 18.5.2007 14:04:56)
Odpovědět
On nás Bušoun tahá z nějaké bryndy? To je mi docela novinka!
A s tím Sovětským svazem je to moc hezká představa, přidat k té válečné bilanci ještě pár desítek miliónů mrtvých, to už by byla jen statistika že? Jen nevím, kde berete tu jistotu, že by vyhráli ti "správní".
Vás asi musela prezenční vojenská služba hodně poznamenat!
Pouze vas chci upozornit, ze se dopoustene logicke chyby ad hominem...
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(C4, 5.8.2007 21:14:34)
Odpovědět
Člověk který považuje pud sebezáchovy za zápornou lidskou vlastnost je debil a navíc nebezpečný.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Aleš, 18.5.2007 14:01:28)
Odpovědět
Tohle jste napsal myslím naprosto přesně. Jen se obávám, že na tomhle fóru, kde se schází výkvět lidské malosti, chudáčci, kteří si kompenzují vědomí vlastní nedostatečnosti militaristickými výzvami, to asi nebude mít úspěch.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Pravda, 18.5.2007 17:09:01)
Odpovědět
Jste slepcem klátícím se nad propastí. Není jediného důvodu se bavit s lidmi, jsou-li jimi ještě(?), kteří se stali služebníky Temnoty, pokud se své špinavé víry nevzdají.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Dr.R.Tobruko, 17.5.2007 22:50:54)
Odpovědět
Přestože jsem konzervativní člověk,s panem Bublanem plně souhlasím.Předevčírem jsem byl na přednášce na pražské univerzitě a i tam se v mnoha projevech ozývaly hlasy k vybudování mešity v našem hlavním městě.Především vysokoškolští studenti tuto myšlenku podporuji.Jistě by to přispělo k vzájemnému porozumění.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(S.Líska, 17.5.2007 23:00:52)
Odpovědět
S vybudováním mešity v Praze ,se už několikráte zabýval pražský magistrát.Bohužel dosud nebylo rozhodnuto,poněvadž nejsou potřebné peníze.Zastupitelé KDU-ČSL navrhovali celostátní finanční sbírku,která by pomohla doplnit chybějící peníze.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Walter, 18.5.2007 8:04:20)
Odpovědět
Doufám, že se nenajde dostatečně vysoko postavený idiot, který by něco podobného povolil!
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Volič ODS, 18.5.2007 20:24:02)
Odpovědět
Pokud jste demokrat,pak by vám nemělo vadit,že vedle synagogy bude stát mešita.
Jste zvláštním voličem ODS
(alfa, 19.5.2007 13:26:47)
Odpovědět
Proč volíte stranu na kterou tu soustavně nadáváte a jejíž samotnou politickou orientaci odmítáte? Že by masochismus?

Ale teď k Vaší poznámce: demokracie neznamená dialog vésti s každým, kdo jde kolem. Ale hlavně demokracie má mantinely, v nichž se pohybuje, což je podstata, kterou vyjma jisté části intelektuálské radikální levice nikdo nezpochybňuje.
Re: Jste zvláštním voličem ODS
(Aleš, 19.5.2007 21:33:00)
Odpovědět
Jasně, jenže pokud by ty mantinely nastavovali nedovzdělaní šovinisté, už by se asi nejednalo o demokracii že?
Zrovna u islámské víry však nevidím takřka žádné průsečíky s demokracií v jakékoli podobě. S člověkem jež klade víru v pohádkovou, nadpozemskou a pevně danou osobu, která má dost času na sledování malicherných hříchů, před vše ostatní není možné diskutovat a vlastně ani jeho víru není možné tolerovat. Pokud Boha mohu přesvědčit nesmyslnými rituály, není to Bůh, ale divadelní kritik! A každý, kdo v takového "boha" věří je obyčejný kejklíř...i když ho lidé mají třeba za největšího ducha islámského světa, nemá jeho slovo větší hodnotu než slovo polykače mečů.
dobra prace! Myslel jsem ze intelektualove (tedy inteligentni lide, ci lide uplatnujici zdravy rozum) uz v Cechach vymreli. :-) Hezky den
Jste opravdu tak naivni?
(pako, 20.5.2007 4:50:38)
Odpovědět
Islam je naprosto a kategoricky neslucitelny s demokracii, protoze v Islamu neexistuje odluka cirkve od statu.

Pokud nerozumite tomuto zakladnimu principu demokracie, je veskera "diskuse" pouze mrhanim casu.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Tulskij patronyj zavod, 20.5.2007 21:16:41)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že zatím absolutně všichni muslimští teroristé, se rekrutovali v mešitách a pod vlivem imámů, jsem kategoricky proti mešitě v Praze!! A jen se prosím vás nedovolávejte demokracie. Když je někdo muslim tak to zní vždy jako černý humor. Islám je ve své podstatě o totální nerovnosti všech ke všem (Věříci je nadřazen nevěřícímu či jinak věřícímu, muž ženě apod. O to vám tady v Evropě moc nestojíme stejně tak nestojíme ani o bestialitu a barbarství šaríje a temnotu 7. století. Díky ale zkuste to v Pákistánu.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(C4, 5.8.2007 18:46:24)
Odpovědět
Najde, bohužel.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(SID, 18.5.2007 8:09:46)
Odpovědět
Ano, jistě je potřeba postupně pomoci vybudovat základny islámu, aby také konečně islámisti zatočili se zlořečenými kuffary a to bez ohledu na to, zda jim předtím pomohli vybudovat mešitu. Pěkně myslíte, idioti.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(alfa, 18.5.2007 17:02:52)
Odpovědět
Ano porozumět těm, co věří ve lži Satanova poskoka Mohammeda, je jistě nutné...aby mohla být jejich víra navždy roztrhána a spálena!
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Finrod Felagund, 17.5.2007 9:28:25)
Odpovědět
Přesně tak... soudruh Bublan mě tímto děsí - ale nepřekvapuje. Je-li schopen se spojit s komunisty, proč ne také s muslimy. Doufejme, že se mu tento záměr nepovede. Osobně si myslím, že by nebylo od věci ho prošetřit, jestli někdy něco neukradl a useknout mu za to ruku, aby poznal islám na vlastní kůži.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(W.Zenth, 17.5.2007 22:54:33)
Odpovědět
Plně se ztotožňuji s panem Bublanem,kterého považuji za velmi rozumného člověka.Vždy tento člověk sloužil dobru a dovedl odhalit zlo.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(T.K.,válečný veterán, 18.5.2007 21:39:46)
Odpovědět
Nevím zdali jste sloužil v minulém režimu vládnoucí straně,ale dle vašeho vyjádření to tak vypadá,poněvadž používáte úplně stejné zpúsoby vajadřování,jako komunisté.Pane Finrod Felagund,nic si ztoho nedělejte,takových komunistických lokajů bylo více.Bohužel nejvíc jich nalezlo k nám,do ODS,kde pomalu už obsadili všechny vedoucí placené funkce.Bylo by velkou chybou kádrovat ostatní,když nejsme schopni si udělat pořádek sami doma.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Petr, 17.5.2007 12:18:23)
Odpovědět
Je to rozumný názor.Peníze by byly určitě lépe využity.Dialog je levnější a přijatelnější než válka a konečně i muslimové mají právo ne klidný život.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Zdeněk, 17.5.2007 14:09:24)
Odpovědět
:-)
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Bramarbas, 17.5.2007 20:01:23)
Odpovědět
Zlatá slova! Jste nějak příbuzný s pány Chamberleinem nebo Daladierem? Těm se Váš postup velmi osvědčil ...
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Aleš, 18.5.2007 14:08:21)
Odpovědět
Zato ten Váš postup v podání pánu Hitlera, Goebelse či Himmlera příliš neuspěl...
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Pravda, 18.5.2007 16:58:56)
Odpovědět
Ale on přece není muslim... Značně pochybuji o tom, že muslimové chápou historii do té míry, že pochopí nesmyslnost své cesty, která skončí totálním zničením jejich temné, špatné víry v ďábla. Těžko si dokáží z osudu Vámi jmenovaných pánů vzít příklad a vytrhnout se z osudu, který jim nabídl Satan.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Bramarbas, 18.5.2007 18:47:47)
Odpovědět
A co takhle způsob pana Churchilla ... ten podle vás uspěl či neuspěl?
www.holycrime.com
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Patrik, 17.5.2007 16:04:21)
Odpovědět
Dřív se říkalo mešita, dnes v eurospeaku to je kongresový sál pro dialog s islámským světem. A peníze na to ušetříme, když se vykašleme na vlastní obranu. Pochopil jsem ten citát správně? Asi jo.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(SID, 18.5.2007 8:03:06)
Odpovědět
Je to vůl
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(mondeo, 18.5.2007 19:20:32)
Odpovědět
Většího blba než je Bublan jsem už dlouho neviděl a asi už neuvidím !!!! Nechal by jsem ho zabalit a poslal by jsem ho muslimům,ať si taky užijou.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(T.Ondra, 18.5.2007 20:20:29)
Odpovědět
Nemohu souhlasit s některými štvavými názory,které
jsou velmi blízké válečným dobrodruhům typu Bush.Všichni dobře víme,kam taková politika vede,stačí shlédnout televizní zpravodajství z Iraku a slyšíme jenom obrovské civilní ztráty a to jak na americké straně tak i na druhé.Proto považuji výzvu pana Bublana k dialogu,za víc než potřebnou.Shodný názor vyslovuji i studenti skoro všech Vysokých škol.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(alfa, 19.5.2007 0:24:41)
Odpovědět
Inu připojit se můžete...minimálně od 70.let jsou Vás na celé planetě miliony, které požadují dialog s islámem. Problémem je, že dnes můžeme vyjmenovat řadu výsledků tohoto dialogu: dvě války v Afghánistánu, dvě v Iráku, 11.září a samozřejmě veleúspěšný blízkových.mír.prog. (jeho symbolem může být například poslední krize v Libanonu). Ve skutečnosti pan Bublan nic nevymyslel, tohle mu mohl říct každý amík, co má vysokou, kde může každý student navštívit nekonečné množství seminářů na toto téma a třeba se udialogovat.
Pouze jedna odpoved
(jojo, 20.5.2007 4:56:15)
Odpovědět
FY
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Vanek, 19.5.2007 6:26:15)
Odpovědět
Bublan je zbehly farar, socansky buzerant a nejvetsi kreten ktery se kdy v CZ narodil.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Z.Wenzel,senior, 20.5.2007 0:42:22)
Odpovědět
Nemohu to přejít,aniž bych nereagoval na některé urážky adresované panu Bublanovi.Pana Bublana znám skoro 22 let a jeho rodinu ještě více,takže mám dost poznatků,které mne přesvědčuji o opaku.Rozhodně jsem toho názoru,že pan Bublan je jeden z toho mála,co v naší politice je,čestný a poctivý politik,který zejména v minulém režimu nabídl pomocnou ruku mnoha politicky postiženým občanům.Pro mne je vzorem nebojacného demokrata.
Vase tvrzeni ovsem prozrazuje neco o vas samotnem
(dummy, 20.5.2007 4:58:23)
Odpovědět
Neni-liz to pravdou?
Naivita a nevzdelani
(qwerty, 20.5.2007 4:41:15)
Odpovědět
Predpoklad, ze v islamskych zemich se zrejme zije stejne jako zde je peceti nekterych evropskych naivku, mezi ktere se zrejme radi i Bublan.

www.holycrime.com
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Hipik - pravicovy recidivista, 20.5.2007 6:24:40)
Odpovědět
Domnivam se, ze panu Bublanovi by slusela vic prace v charite, nez v politice. Jako ministr vnitra se podle meho soudu projevil jako "uplatna socka". Jestlize se ma vest konstruktivni dialog s lidmi vyznavajicimi islam, pak pouze a pouze s temi, co pisemne stvrdi, ze za prve odmitaji nasili a za druhe, jako imigranti budou za povoleni k vire respektovat zakony hostitelske zeme. Jinak deportace.
Re: Bublan: Dejme peníze na dialog s islámským světem
(Richard III., 20.5.2007 22:55:51)
Odpovědět
Takovou pitomost může napsat jen blb. To si opravdu myslí, že peníze vyřeší všechno?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama