reklama
reklama

Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů

Autor: Redakce | Publikováno: 2.5.2007 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Když se proti tomu u nás zdvihají hlasy, jsou to skrznaskrz nedůvěryhodné a pokrytecké hlasy, protože ve zmíněném vojenském prostoru byly dříve dvacet let celé divize cizích vojáků totalitního státu a nikdo proti tomu nikdy neřekl ani hlásek. A když lidé mají svobodu, začnou reptat proti radarové kouli v Brdech. Mě to připadá tak čecháčkovské, tak pokrytecké a tak smrduté.

Jiný názor, snaha o diskusi a existence svobody projevu tedy smrdí a je to výraz pokrytectví, děkujeme pane Havel.

reklama
2575 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(Karel Zajíc, 2.5.2007 18:53:43)
Odpovědět
Já bych prezidentův výrok tak ostře neodsuzoval. Pokud se zamyslíme nad slovem "čecháček", myslím, že se pro tuto příležitost docela dobře hodí. Tedy pokud budeme posuzovat národ jako jednu entitu - to, že si 40tiletá komunistická vláda vychovala národ zbabělců a přizdisráčů je smutný fakt. Na druhou stranu, podívámě-li se na současné organizátory protestů proti americkým základnám, vidíme mezi nimi především lidi mladé, nepoznamenané tíživými lety nesvobody. A právě vůči těmto lidem je Havlův výrok nespravedlivý.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(John, 2.5.2007 20:53:34)
Odpovědět
Není se co divit, že protestují převážně mladí. Kdo formuje tyto lid? Jsou to v drtivé většině bývalí soudruzi učitelé a soudruzi profesoři. Nad čím se dnes p.Havel podivuje. Sám propásl historickou příležitost vyrovnat se spravedlivě s komunismem. Spravedlnost a pravdu vyměnil za tzv.“nejsme jako oni“ (za prezidentský úřad) zakonzervoval marasmus a teď by chtěl mentorovat. Sklízí po právu co zasel. Po ovoci se pozná setba. Špatný strom rodí špatné ovoce. Dokud špatný strom nezajde bude rodit špatné ovoce. Národ není národem „přizdisráčů“. Ve své historii se národ mnohokrát postavil nepříteli i totalitní moci. Byl však také mnohokrát zrazen vlastními elitami.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(LP, 4.5.2007 22:29:34)
Odpovědět
Ačkoliv s radary souhlasím, tak považuji tento výrok za hloupý stejně jako autora výroku.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(jj, 3.5.2007 4:59:15)
Odpovědět
kdo by se divil ,když havel je fabiánský socialista( tj.persona věřící mimojiné že kriminálníci jsou obětmi společnosti kterým je třeba odpouštět dokud se sami nepolepší),pseudohumanista v jedné řadě s Trockistou uhlem,atd.- vpodstatě se dá říci že jedny marxisty-komunisty jenom vystřídali další marxisté-socialisté...jiní jen v tom že věří že krást lidem peníze pomocí daní a kupovat si za tyto peníze hlasy kriminálníků a parazitů je elegantnější a pohodlnější než lidem ukrást všechno a pak se muset o všechen ten majetek starat...ostatně havla si STB pěstovala aby ,pokud by se komunismus zhroutil,pomohl celé té komunistické mafii prenést se bezpečně přes nebezpečné časy - a to havel splnil za 1
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(Pragmatikus, 20.8.2007 8:39:35)
Odpovědět
Havel je Parazit,Českého národa.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(jj, 3.5.2007 5:09:35)
Odpovědět
PS: havel je persona která hájí primárně svoje zájmy,sekundárně zájmy USA, v třetí řadě zájmy EU,v čtvrté až cca desáté řadě zájmy svých kamarádů ,kumpánů a všemožných menšin námi krutě utlačovaných a terorizovaných a proto potřebujích více našich peněz- zájmy ČR jsou možná někde tak na 15.místě-jestli vůbec( jsme přeci čecháčci,rasisté ,xenofobové atd -dosti to připomíná všechny ty extrémní levičáky nenávidící vlastní kulturu,společnost i národ a rozhodně to není omyl)
VÁCLAV HAVEL SE SCHOVÁVAL PŘED LIDMI
(Karel, 3.5.2007 18:25:47)
Odpovědět
PAN KLAUS SE SEZNAMUJE SE SKUTEČNOU SITUACÍ LIDSTVA.
Pan prezident ČR Václav Klaus SE SEZNAMUJE S VESMÍRNÝMI LIDMI – ANDĚLY NEBE od září 1997, kdy v Šumperku na tenise obdržel od Iva A. Bendy z 1. dílu „Rozhovory s poučením od mých Přátel z Vesmíru“. Četl také knihy „Hovory s Bohem“ a dnes se seznamuje na našem webu ( www.andele-svetla.cz) se skutečnou situací lidstva, tedy negativní ovládací stav z 90% ovládaného lidstva entitami z Temných světů (sdělení 1761,1925, a obr. 688,811). V 60. letech četl Orwela a už tehdy si uvědomoval nebezpečí čipové totality. Nyní jej vnímá z centra EU – Bruselu a varuje před tatalitní ústavou. Na rozdíl od předešlého prazidenta ČR Václava Havla se neschovává před lidmi, je čtenář a komunikativní.Také pro něj platí nabídka na osobní setkání s Vesmírnými lidmi někde na letišti s nabídkou POMOCI v řešení současných problémů lidstva, zvláště ničení planety Země hrubými vibracemi – negativním myšlením lidí a teď navíc ČIPOVÉ TOTALITY. Fotografie pana prezidenta se světelnými pracovníky je v České Lípě na jaře r. 2005 a najdete ho na našem webu – obrázek 1971
Re: VÁCLAV HAVEL SE SCHOVÁVAL PŘED LIDMI
(Dr.Str., 6.5.2007 13:06:19)
Odpovědět
Někdy mě napadá, jestli se ten fanatismus lásky nezvrhává do obludných rozměrů. Člověče, proč by Klaus studoval to vaše pitomý náboženství? Co by z toho měl? Možná neurózy.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(Šotouš, 4.5.2007 11:03:19)
Odpovědět
V tomto případě s panem expresidentem naprosto souhlasím!
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(Milos, 4.5.2007 11:10:54)
Odpovědět
Zcela vyjmencne se priklanim k nazoru Vaska.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(jj, 4.5.2007 11:52:10)
Odpovědět
problém s havlem je problém jeho motivů
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(sajgou, 4.5.2007 20:30:56)
Odpovědět
Nechapu, jak z Havlova vyroku jakkoli vyplyva pohrdani svobodou projevu. Havel zkratka vyjadril svuj nazor. V tom je prave ta svoboda projevu...
(mimochodem ma pravdu)
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(jj, 5.5.2007 1:26:21)
Odpovědět
jenže havel s oním radarem souhlasí nikoliv proto že by si primárně myslel že je to v zájmu ČR ale protože odkýve všechno co USA navrhnou - kdyby navrhli doslova COKOLIV tak to odsouhlasí a proto je dobře že už není naším presidentem protože havel je příklad toho nejpoklonkovatějšího poskoka a svým rektálním alpinismem vůči USA( a v jeho případě to není stereotyp ale trapná realita) dělá ostudu nejen sobě ale i nám ( a nakonec i USA)
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(LP, 5.5.2007 11:19:34)
Odpovědět
Já samozřejmě nepodporuji radary kvůli tomu, abych lezl do řitě USA, ale kvůli tomu, že to je dobré pro naše národní zájmy.
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(jj, 5.5.2007 16:41:57)
Odpovědět
no to je právě ten rozdíl mezi havlem a ostatními(kdo podporují výstavbu radaru)
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(Dr.Str., 6.5.2007 13:21:12)
Odpovědět
V roce 1991 jsem byl příliš mladý na to, abych tu myšlenku pochopil, když jsem ji slyšel. Tehdy o Češích kdosi řekl: Dostali svobodu a neví co s ní.

K čemu je svoboda projevu, když nesmím nadávat na prezidenta? K čemu je svoboda volby, když mi upírají rozhodnutí o takových věcech, jako je cizí vojenská základna na území České republiky? Říkají, že nejsem dost chytrý, informovaný a moudrý pro to, abych se svobodně rozhodnul. A oni jsou? Tvrdí to sami o sobě, stejně jako já. Ale je mezi námi rozdíl. Oni jsou mí zaměstnanci. To já volil je, ne oni mě. Jejich povinností je informovat mě a dát mi možnost rozhodnout se, pokud se daná věc týká nějaké obzvlášť důležité věci. Vždyť dlouhodobý vstup cizích vojsk na naše území znamená možné narušení integrity státu, ať jejich vlivem, nebo vlivem třetích mocností!

Kromě toho, ještě například nebyla zodpovězena další otázka: Jak dlouho tady budou, pokud k tomu dostanou příležitost? Pět let? Padesát let? Pět set let? Nebo jen do doby, kdy bude na místě "hrozba" z oněch států? Nebo to bude jenom do konce volebního období Bushe a základna se zruší po nastolení jiné dlouhodobé politiky Američanů?
Re: Tolerantní exprezident o názoru dvou třetin občanů
(Slavomír Kallai, 5.2.2008 16:02:28)
Odpovědět
Pravda , nic než pravda. Nemám ani kapku české krve,ale nemění to nic na tom, že jsem " patriot" a český! Tato zem mi dala vystudovat a dospět v sice vyvíjející se , ale io tak v ddemokratické společnosti. P. ex-prezident má pravdu s tím jak charakterizuje tuto skutečnost. České rysy jsou opravdu tipické tím, že jsou vždy a všude nespokojení, snad i kvuli tomu dosahli tolika úspěch§ ve vědě, sportu i společnosti. Snad je to podobne tk trochu japon ske kultuře, která taktéž snaží vše znovu a znovu probírat dokud to není¨nejlepší. Nicméně tato kultura je alespoň spokojena s tím, co už má.
Všichni komuniosté a jejich příznivci, mohu vám říci jen to, že nebýt U.S.A tak jsme dnes mluvili německy nebo rusky, i když vám zjevně vyhovuje ruština. Český národkonkrétně dluží americe tolik, že deset základën by nikdy nesplatili všechny padlé vojáky, kteří se obětovali za obnovení svobody a demokracie pro zemi na druhé straně světa. Je mi z vás špatně.
post scriptum: jemám tež ani kapku americké krve ( je to smesice z evropy)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama