reklama
reklama

Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech

Autor: Odjinud | Publikováno: 2.5.2007 | Rubrika: HotNews
Ilustrace

Mladé poslankyni KSČM Kateřině Konečné se nelíbilo, jak jí ministerský předseda odpověděl na písemný dotaz, co říká postojům lotyšské a estonské vlády k příznivcům neonacismu v jejich zemích. Nebo-li k těm, kteří oslavují vždy 14. března boj Lotyšů proti bývalému Sovětskému svazu.

"20. století bylo velmi složité století. Všechny státy si v sobě nesou křivdy, nesou si v sobě vlastní pochybení a vlastní selhání. Česká vláda nemíní vyhlašovat Estonsku, ani Lotyšsku válku proto, že oni sami se složitě vyrovnávají s vlastní minulostí," ukončil svůj proslov, za který sklidil potlesk vlastních poslanců.

http://zpravy.idnes.cz/topolanek-nadzvedl-komunisty-slovy-o-blabolech-ftd-/domaci.asp?c=A070426_115408_domaci_rb

reklama
1585 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Daniel Makay, 2.5.2007 15:31:50)
Odpovědět
S touto uvědomělou soudružkou jsem měl tu čest potkat se osobně na náměstí v Bruntále, když se jí nelíbilo mé pokřikování z okna mojí firmy, při jejich parlamentní lžikampani. Když mne vyzvala abych šel dolů, když jsem prej takovej hrdina, tak jsem šel a měli jsme spolu rozhovor. Po krátké výměně názorů jsem pochopil, kdo že to je ona hřímající uvědomělá soudružka. Její argumenty byly skutečně totální bláboly mimo realitu. Jen se dodnes divím jak je možné, že někdo vědomě může žít v takové zabedněnosti A vůbec to byla sranda, když jsem komanče vyzval, aby mi dali mikrofon, to začala skutečná smršť agrese.
Jen by mne zajímalo do kdy tyhle arcilháře a antikristy budeme živit z našich daní, je mi na zvracení s této společnosti, která vůbec něco tak hnusného toleruje v parlamentu.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 2.5.2007 15:46:53)
Odpovědět
Víte Danečku, o tom je právě ta demokracie. Já z KSČM taky nejsem zrovna na větvi, ale dostali určité procentu hlasů ve svobodných volbách, takže je musím respektovat, byť jako zástupce některých spoluobčanů s nimiž nesouhlasím. Myslím, že pohled na společnost unifikovanou dle Vašich představ by taky nebyl zrovna veselý. Docela vtipné je, že si tady stěžujete na něčí agresivitu, ale agresivně jste se začal svým halekáním první chovat Vy.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Daniel Makay, 2.5.2007 19:57:00)
Odpovědět
Bohužel zjevně nerozumíš tomu co to je demokracie a co to je postdemokracie. Nezlob se na mne, ale v demokracii mohou vzájemně soupeřit jen ty politické subjekty, které respektují demokratická pravidla a dělbu moci, což komunisti ani fašisti nejsou. Takže, když se budeme bavit o komančích, tak by na ně měly platit stejné zákony jako na fašisty. Demokracie nemá být otevřená, ale uzavřená jen pro strany, které respektují stanovená pravidla hry. Je to stejné jako ve fotbale či hokeji, také mají jasné košer pravidla. Nikdy by žádné mužstvo nepustili do turnaje pokud by nerespektovalo dané pravidla a i kdyby se našli takoví exoti, ihned by museli být diskvalifikováni. Jestli je u tebe demokracie to, že rudé zrůdy obdivující Lenina a jiné kverulanty a vůbec obdivující marxistickou ideologii jsou živeny z našich daní, tak jsi úplně vedle, jsi nadutý hloupí a ničemu nerozumíš. To, že u nás a vůbec v Evropě jsou rudé zrůdy brány jako standardní politické seskupení je jasným důkazem nepochopení demokracie , úpadku a rozkladu demokracie v Evropě. Je to stejné jako by politickou stranu založili homosexuálové či pedofilové. Stejně nepřirozené, zrůdné a hnusné.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(K.L., 2.5.2007 19:10:23)
Odpovědět
Rozhodně nejsem levičák,ale pokud někdo pronáší bláboly,tak je to předně Topolánek a jeho podlézavý stín Langer.Já jsem byl také jeden z těch, co slepě věřili ODS,jenomže po posledních volbách mi právě Topolánek otevřel obě oči a už žiju v realitě.A takových je už mnoho,takže příště
už nenaletíme na bláboly Topolánka,Langra nebo prolhaného Bendla.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(wehgrberger, 5.5.2007 11:18:48)
Odpovědět
Měl jsem možnost poslouchat tuto soudružku bezprostředně potom ,co byla zvolena do parlamentu.Musím říci ,že pro mne to byl opravdu zážitek.Již dlouho jsem neviděl a neslyšel tak hloupou mladou dívku / 18let /Její názory a komentáře byly snůškou naučených frází a vymytého mozku.Brzy po svém vystoupením v ZV dostala " ochranku " která odrážela útoky zvědavých novinářů a chránila Kateřinu před nepřístojnými otázkami.Teď je jí něco přes 20 let ,ale zůstala stejně hloupá,jako kdysi.Bude ale asi doživotní poslankyní,což zase nejsou tak špatné vyhlídky,při příjmech poslanců.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(wehgrberger, 5.5.2007 11:27:10)
Odpovědět
Měl jsem možnost poslouchat tuto soudružku bezprostředně potom ,co byla zvolena do parlamentu.Musím říci ,že pro mne to byl opravdu zážitek.Již dlouho jsem neviděl a neslyšel tak hloupou mladou dívku / 18let /Její názory a komentáře byly snůškou naučených frází a vymytého mozku.Brzy po svém vystoupením v TV dostala " ochranku " která odrážela útoky zvědavých novinářů a chránila Kateřinu před nepřístojnými otázkami.Teď je jí něco přes 20 let ,ale zůstala stejně hloupá,jako kdysi.Bude ale asi doživotní poslankyní,což zase nejsou tak špatné vyhlídky,při příjmech poslanců.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Jiří, 2.5.2007 16:57:46)
Odpovědět
Vážení,
bolševici jsou úplně stejní jako nacisti.Tak se divím, že u nás nejsou ještě zakázaní.To je asi tím, že plno pseudobolševiků sedí ve vládních i opozičních stranách.S těmito individui se rozloučíme jedině až jejich smrtí, kterou jim bohužel přeji, i když to není správné.Všechno, v čem naši zemi Západ předstihl, můžou nacisti a s nimi v závěsu bolševici.Jsem už pětapadesátník, syn černého barona a tak držím palce mladým, aby se dožili lepšího!
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Stanislav K., 2.5.2007 19:21:27)
Odpovědět
Nemám komunisty v lásce,ale jsem demokrat a ctím výsledky demokratických voleb.Právě komunisté se chovali tak,jak někteří zdejší kritici.Včem bychom se pak od nich odlišovali.I když se nám to nelíbí,tak musíme uznat,že každý šestý volič sympatizuje s komunisty.Spíš bychom se měli zamyslet nad tím,kde jsme udělali chybu my.Pokud tento vývoj sledujete,tak je až alarmující,poněvadž komunisté maji obrovskou podporu například u studentů na všech Vysokých školách.Takže jejich podpora stoupá a ne klesá.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(J.Havel, 2.5.2007 19:26:29)
Odpovědět
Bohužel s těmi studenty je to pravda,potvrdil mi to můj syn na medicíně,tak i dcera na "pajdě".Je to ovšem způsobeno tím,že se na tuto stranu útočí
ze všech stran a studenti stojí na straně ubližovaného.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 3.5.2007 9:35:14)
Odpovědět
velmi se mýlíte - spíše je to tím že studenti(i mládež celkově vzato) jsou v roli parazitů (ať chtějí nebo ne) a ČÁSTI studentů (i mládeže) se takový životní styl začne líbit a logicky pak naleznou v komunistické ideologii ,jakožto ideologii parazitování, světonázorové vyjádření tohoto svého alibistického ,infantilního ,příživnického postoje ...
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(JERRY, 3.5.2007 20:24:10)
Odpovědět
Máme úplně stejné poznání z rodiny, navíc ještě hodnotí oba synové také zkutečnost, že se komančové nestačili za léta priva... a popriva.... zkompromitovat, tak jejich názory dost berou. Tak jak to oni podávají, ani se jim nedivím a mám pocit, že oni současný antikomunismus budou dost ignorovat.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(alfa, 3.5.2007 20:48:21)
Odpovědět
Že by špatná výuka historie? To jak se KSČ podařilo nikoli zkompromitovat ale zdegenerovat učení K.Marxe ad. je hrůzné. Mladá generace projevuje nesmírnou naivitu, pokud věří profesionálním žvástalům z KSČM.

Vašim dětem doporučte aspoň mírné studium historie a filosofie, třeba místo rádobykomunistů objeví morálně a humanisticky založeného Marxe.. Neboť za posledních 18let se mimo komunistů u nás nezkompromitovali ani dogmatičtí katolíci a přesto nedoporučuji jejich názory na čarodějnice příliš rozvíjet ani "brát".
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(JAP, 3.5.2007 20:58:22)
Odpovědět
Domnívám se, že moc a agresivně tlačíte na pilu vážení a historii a nepolitično si dost pletete. Tak se nedivte, Vaše zkušenosti jsou Vaše, ale to je tak asi všechno.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(alfa, 4.5.2007 1:04:12)
Odpovědět
Zkuste to rozvést. Dá se říct, že se politickou historií zabývám na poměrně vysoké úrovni celá léta, takže rozdělování a spojování těchto pojmů poměrně chápu. Co nechápu je Váš příspěvek. To nejsou zkušnosti, to jsou fakta. Objektivní zkušenost neexistuje, je abstraktní pravdou, jen syntézou zkušeností a poznatků můžeme dojít ke konkretizaci pravdy..
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 3.5.2007 22:02:29)
Odpovědět
myslíte toho humanistu Marxe co žvanil o diktatuře proletariátu,vyhlazování buržujů a jehož komunismus je doslova dokonalým ztělesněním totálního zotročení lidstva?
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(alfa, 4.5.2007 0:57:27)
Odpovědět
No rozhodně jste ho nečetl/nepochopil:-) Ano, komunismus (skutečný!) znamená výrazné předefinování společnosti, norem, sociální struktury, ekonomiky apod. Je to v podstatě úplně jiný svět. Cesta k němu (skutečná!) by byla velmi bolestivá spíše vnitřně než navenek (tedy ve věznicích). I když i na represe by logicky došlo. Komunismus však nemá místo v demokracii a (K)SČM by se měla přejmenovat. Jako redefinace společnosti nemá právo na politickou existenci v "buržoázní demokracii", kde se navíc rychle mění na zločineckou hrozbu. KSČM je radikální menševickou stranou, nikoli komunistickou a měla by se podle toho jmenovat. Komunistické strany by měly být zakázány, protože pokud neusilují o revoluci a zrušení demokracie nejsou komunistické, pokud ano jsou protiústavní.

Nemyslím si, že je komunismus nedosažitelný...ale jsem přesvědčen, že se o to nikdo nemá pokoušet.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 4.5.2007 11:36:14)
Odpovědět
to je asi jako byste spekuloval nad tím jestli je totální zotročení lidstva dosažitelné nebo ne ...
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(alfa, 4.5.2007 16:41:43)
Odpovědět
Může existovat otrok bez otrokáře? Ve skutečném komunismu by se člověk mohl stát otrokem myšlenky, ale jinak asi těžko. Existují však výhrady mnohem zásadnější, než nejisté zotročení.

Lidstvo by se ke komunismu muselo nesmírně změnit. Dosavadní komunistické režimy byly jen stokrát převařený radikální socialismus. Komunismus vyrůstá ze socialismu (tedy spíše z tzv.revoluční levice) podobně jako nacismus, avšak (stejně jako nacismus) není vyhraněnou podobou socialismu. Socialismus je přirozeným výrazem tužeb "proletariátu", komunismus je vědeckou formou odpovědi na tyto primitivní tužby. Tyto ideologie vyžadují úplnou změnu samotné podstaty člověka (nacismus větší).
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 4.5.2007 18:51:32)
Odpovědět
to máte pravdu - aby se komunistům podařilo lidstvo zotročit to by museli vyměnit lidstvo za nějaké jiné - lidé prostě jsou svobodomyslní a většina z nich nevymění jistoty koncentráku za svou svobodu
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(F.Lukáš, 3.5.2007 21:23:22)
Odpovědět
Jak čtu ty příspěvky,tak musím konstatovat,že mám úplně stejné zkušenosti se svými synovci,studujícími v Praze a Brně.Pokud společně diskutujeme o jakékoliv politické záležitosti,tak oni jednoznačně obhajuji levicové až komunistické názory.Za dobu dvou let jsem si už na to natolik zvykl,že to beru jako normální.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 3.5.2007 21:57:50)
Odpovědět
jak známo tak lidé se dělí na 2 druhy - na ty co daně platí a na ty co z těchto daní žijí a nebo se k těmto penězům ze všech sil snaží dostat - není náhoda že ten druhý druh lidí je levicového zaměření ( a k tomuto druhu lidí patří i studenti v tzv.bezplatném školství parazitující na těch co platí daně a tak se přirozeným způsobem způsobem svého života na cizí účet přibližují k levicové ideologii jakožto ideologii parazitování takže žádné překvapení)
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 3.5.2007 23:12:22)
Odpovědět
Hm, a já jsem si vždycky myslel, že vzdělávání je tou nejlepší investicí do budoucna. U Vás jsou ovšem ti, co se vzdělávají parazity. Zřejmě je Vám to parazitování natolik proti mysli, že jste v životě nic nestudoval, ty Vaše nenávistné slinty by tomu celkem odpovídaly. Vám natolik straší v lebce rozdělování na levici a pravici, že už ani neumíte posuzovat věci jinými měřítky. Na Praze 8 je jedno zařízení, kde by Vám s tím třeba pomohli.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 4.5.2007 11:38:48)
Odpovědět
vzdělávání je tou nejlepší investicí - ovšem když si někdo studuje vysokou zadarmo( či spíše za peníze všech ostatních ) pak se nelze divit že z něho bude egoistický parazit - pravda, bude to parazit s titulem
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 4.5.2007 19:57:54)
Odpovědět
Předpokládám, že taky máte minimálně základku, taky předpokládám, že jste jí vychodil zadarmo. Jestli trpíte představou, že je studium zadarmo, když u nás není školné, jste na velkém omylu, dokonce i student musí z něčeho žít, za něco bydlet, dojíždět, kupovat si drahé knihy apod., vyvolených, kterým to zafinancují rodiče je opravdu málo, pro ty ostatní to znamená studovat a k tomu si vydělávat, třeba nočními směnami v hypermarketech. Vůbec si nemyslím, že je to tak dobře, protože úroveň studia tím pochopitelně trpí.
Po absolvování pak tito lidé odvádějí díky svému vzdělání samozřejmě vyšší daně, případně pracují ve vědeckých institucích.
Nejsem v principu proti zavedení rozumného školného např. s možností pozdějšího splácení, ovšem v současné době, při současném stavu vysokého školství toto opatření nic neřeší, změny financování musí být spojeny se změnami strukturálními.
Z toho co sem Vy prskáte mám ale dojem, že si pouze vybíjíte nějakou svou frustraci.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 5.5.2007 3:51:21)
Odpovědět
já jsem jenom upozorňoval na souvislost mezi tzv.bezplatným vysokým školstvím a formováním způsobu myšlení podobného levicové ideologii

PS: vždy mne připadalo naprosto nelogické že levice podporuje tzv.bezplatné vysoké školství když právě ti schopní tzv lepší lidé studují za peníze voličů levice ( dělníků atd)- a pak jsem si uvědomil že tímto tzv.bezplatným školstvím levice z těchto ( v budoucnu vlivných)lidí VYCHOVÁVÁ lidi zvyklé žít z cizího a zvyklé na to že "on to vždycky někdo zaplatí" a tak korumpuje tuto budoucí elitu národa na grupu příživníků z přesvědčení tj.automatických příznivců levice všeho druhu - dokonalou ukázkou ,že když si lidé platí vzdělání ze svého( nebo ze soukromých(!) grantů) tak školství produkuje diametrálně kvalitnější lidi, je americké vysoké školství
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 5.5.2007 11:09:53)
Odpovědět
Haha, takhle dobrej vtip jsem už dlouho neslyšel! To americké vysoké školství jste asi viděl jen v nějakém seriálu ne? Tam je to všechno především o masovosti, naprosto drtivá většina absolventů je stěží na úrovni našich gymnazistů. Je ale logické, že když je tam těch absolventů 50 milionů, bude mezi nimi i pár set nebo pár tisíc špičkových odborníků. Stejné je to se školami, v tom obrovském množství je jen pár kvalitních, platí se na nich sice obrovské školné ale pro sociálně slabší nadané jedince je spousta stipendií.
V UK to taky funguje tak, že kdo zaplatí, studuje. Bylo mi až do breku, když jsem viděl "znalosti" tamějších "vysokoškoláků".
Říkáte, že absence školného vede studenty k nesamostatnosti. Já nechápu čím, starají se o sebe sami a ještě musí bojovat s často nesmyslnou a byrokratickou školní mašinérií, v čem je tedy ta jejich nesamostatnost? Snad v tom, že si krom živobytí nemusí vydělávat ještě na školné, zatím? Člověče Vy vůbec nevíte o čem mluvíte!
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 5.5.2007 16:50:39)
Odpovědět
a vy jste očividně doposud nepochopil pointu mého příspěvku( nebo ji nechcete pochopit?) - skuhrání jak si musí zdejší studenti platit jídlo či skripta se podobá skuhrání parazita co dostane zadarmo auto a skuhrá že si musí platit benzín - a to jen ukazuje jak jsou zdejší studenti "vychováni"(či spíše zkorumpováni) tímto korupčním levicovým školstvím
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 5.5.2007 17:25:37)
Odpovědět
Ale to víte, že jsem to pochopil, Vy se tváříte, jako kdyby Vám tím bezpatným studiem někdo něco bral a zcela bez znalosti věci vykládáte něco o americkém vysokém školství. Já naproti tomu říkám, že rozumné vlády budou vzdělávání podporovat, protože, vzdělaní lidé mohou vykonávat kvalifikovanější práce a odvedou více na daních, podobně je to ve vědeckých profesích, čím lepší odborníci, tím větší bude i přidaná hodnota, kterou vyprodukují. Dnes si studenti vydělávají na živobytí a už i tím úroveň studia trpí, pokud budou vydělávat ještě na školné, budou už do té školy chodit jenom na zkoušky, pro Vás je ale řádné navštěvování přednášek a seminářů asi jen levičáckým přežitkem.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(alfa, 5.5.2007 18:05:48)
Odpovědět
Spíše naopak. Nejlepší výsledky mají většinou Ti, kteří musí pracovat a jen tak se neflákají. Zrovna americké školství je krásný případ - Clinton pochází z velmi chudé rodiny a na Yaleu exceloval narozdíl od těch, kteří si vzhledem k bohatství svých rodičů mohli dovolit jen studovat.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 5.5.2007 21:12:39)
Odpovědět
To je ale přesně to, o čem mluvím. Školné na špičkových universitách je tam velmi vysoké (myslím, že zrovna v tomto případě to dělá něco kolem 50 000 $ ročně), zároveň ale zvláště nadaní lidé mohou dostat různá stipendia. Náš systém semele všechny bez výjimky. Srážet ty nadané ještě nějakým školným mi při současném stavu vysokého školství přijde neúnosné. Znovu říkám, že nejsem v zásadě proti němu, je to ale věc, která by se musela vhodně domyslet a především by se zcela musel změnit vztah vyučujících i škol jako institucí ke studentům, dnes občas zažijete takové věci, že z pomyšlení ještě za to platit se mi ježí vlasy.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 5.5.2007 21:42:57)
Odpovědět
hloupost a nelogičnost vašeho příspěvku prozrazuje levičáka,reagovat na příspěvek mimo veškerou logiku je ztrátou času
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 5.5.2007 22:06:38)
Odpovědět
Něco podobného jsem čekal, když něčemu nerozumíte, okádrujete mě jako levičáka a máte vystaráno. Patrně jste ten největší chudák, kterého jsem na těchto stránkách zatím zaregistroval, a to je v tomhle panoptiku co říct!
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 5.5.2007 22:47:29)
Odpovědět
váš předešlý příspěvek jasně ukazuje že hledat logiku v názorech levicově orientovaných lidí je marná práce jelikož jejich myšlení má jedinou "logiku" - žít si na cizí účet
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 6.5.2007 0:44:23)
Odpovědět
No jasně, proč hledat logiku, přemýšlení bolí a kádrování je tak snadné! Nikdy jsem nevolil levicové strany a přesto jsem proti okamžitému zavedení školného. Myslíte, že je v tom rozpor? Já zase myslím, že zdaleka ne takový, jako když o parazitování mluví člověk, který celé dny tráví tím, že zaplňuje E-portál a jeho odnože svými výkřiky.
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(jj, 6.5.2007 20:44:16)
Odpovědět
opět logika veškerá žádná ....
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(Aleš, 6.5.2007 21:07:02)
Odpovědět
Předpokládal jsem, že to pro Vás bude složité. Moc písmenek co?
Re: Topolánek nadzvedl komunisty slovy o blábolech
(alfa, 6.5.2007 21:36:26)
Odpovědět
On jj není zas tak hloupí, ale je to neuvěřitelný prudič:-)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama