reklama
reklama

Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!

Autor: Redakce | Publikováno: 21.4.2007 | Rubrika: HotNews
Ilustrace

Vás zve na shromáždení všech lidí, kteří mají historickou paměť:

 Radar?

Jen malá splátka za svobodu!

 na podporu zřízení radarové stanice armády USA na území ČR.

Kde: Brno, náměstí Svobody

Kdy: čtvrtek, 26. dubna 2007, od 16:30

 

Naše pozvání promluvit laskavě přijali:

Zdena Mašínová, sestra Ctirada a Josefa Mašínových; Milan Paumer, člen odbojové skupiny bratří Mašínů a člen Konzervativní strany; Stanislav Balík, politolog, Centrum pro studium demokracie a kultury; Jan Beneš, spisovatel; Dan Drápal, překladatel; Čestmír Hofhanzl, bývalý poslanec PS PČR a člen Smírčího soudu Konzervativní strany; Zdeněk Hrbek, bývalý armádní důstojník (podplukovník, nikdy členem KSČ); Vladimír Hučín, bývalý kpt. BIS; Roman Joch, ředitel Občanského institutu; Karel Ledvinka, bývalý místopředseda PS PČR

 Jako čestný host je pozván Jeho Excelence pan Richard W. Graber, velvyslanec Spojených států amerických v ČR.

 

Ukažte, že občané ČR nechtějí jen výhody a hlásí se hrdě ke své části odpovědnosti. Podpořte svého spojence a povzbuďte ministry, poslance a senátory, aby samostatně a odpovědně rozhodli ve prospěch posílení bezpečnosti naší vlasti i celého Západu.

reklama
1892 čtenářů | 67 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(Petr Homoláč, 21.4.2007 20:23:54)
Odpovědět
Skvělé, mám radost a rád přijdu.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(Pragovák, 23.4.2007 0:15:56)
Odpovědět
Prý je pozváno také těch 99 pragováků z roku 1968.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(alfa, 23.4.2007 11:02:09)
Odpovědět
A ty jsi jeden z nich? Nebo jsi ten stý, co nemohl přijít, pač si nebyl jistý, čí strana je ta správná a dnes se tváří náramně vlastenecky?
NEPŘIPUSTME POKRAČOVÁNÍ STUDENÉ VÁLKY
(Studenti VŠE, 23.4.2007 22:32:45)
Odpovědět
Nehledejme, co nás rozděluje, ale hledejme cestu,

která nás spojí ve společném úsilí našich občanů k zabránění umístění radarové základny Národního systému protiraketové obrany Spojených států amerických na území České republiky.AMERIČANŮM JDE JENOM O JEDNO,PODMANIT SI NĚKTERÉ EVROPSKÉ STÁTY,PROSTŘEDNICTVÍM JEJICH KOLABORANTŮ.
Ve studené válce už 16let chybí protihráč...
(alfa, 23.4.2007 23:40:28)
Odpovědět
Proč??? Chcete organizovat všenárodní hnutí proti něčemu k čemu ČR nikdo nenutí? Jsem radikálním odpůrcem názorů, že Češi mají v politice, ekonomii či čemkoli jiném chování výrazně odlišné od ostatních národů. Přesto docházím k názoru, že jednu věc máme jako národní identitu takřka v extrémní podobě - MORÁLKU LOKAJE.

Nejde o to, že se někomu podbízíme(i když někdy...). Naopak tolik si dáváme pozor, abychom náhodou neztratili tvář, že z naší zahraniční politiky musí mít každý legraci - na jedné straně neohroženě hájíme malicherné zajmy a na druhé si necháme velké věci upláchnout - okupace Češi zásadně tráví doma, kde polykají hořké slzy. Krásný příklad za všechny - JE Temelín. Ještě před pár lety byla podpora jaderné energetiky slabá. Ovšem rakouský vztah k našemu jadernému pokladu přivedl celý národ na úroveň několika málo lobbystů zastupujících zájmy energogigantů. Ve strachu, aby nám Rakušané něco nepřikázali, jsme se sami vmanévrovali do podřízeneckého vztahu. Právě tento rys národní povahy nám brání se jakkoli nezkrouceně postavit k problému jakým je třeba radar.

Osobně jsem na něm neshledal žádný jednoznačný klad ale ani skutečný zápor. Zato jsem shledal, že autentický názor má na radar jen analyticko-teoretická část komunistů, kterým radar vadí z mnoha jasných důvodů(o jejich voličích pochybuji, že by teoretické důvody, proč NE, vůbec rozšifrovali). Některým dalším lidem prostě vadí vše z USA/nebo naopak vše z USA milují - to je taky "autentický důvod". Většina ostatních má na radar názor stvořený z mlhy emocí, polovičatých informací, osobního vztahu k politikům a z podivných politických agitací a ze své národní povahy - někomu zatopit a být za velký pány, když není nikde na blízku skutečný protivník.
Občané musí rozhodnout v referendu
(Volič KDU-ČSL, 24.4.2007 15:53:04)
Odpovědět
Za zády lidu této země začala vláda jednání o umístění americké vojenské základny. My ale máme právo do toho mluvit. Vždyť jde o náš osud, o naši budoucnost. Plánovaná vojenská základna z nás učiní slepý nástroj americké globální politiky. Staneme se terčem každého, kdo vládu Spojených států nenávidí a těch je většina na světě. I toho, kdo se americkou vládou bude cítit ohrožen. A řady těch, kdo mají obavy z kovbojské diplomacie dnešních vládců Bílého domu, či kdo s chováním USA spojují bídu tohoto světa. Proč právě my máme doplatit na avanturismus George Bushe!? Proto se musíme domáhat svého práva! Rozhodovat o svém vlastním osudu! Proto musíme trvat na referendu!«
Občané rozhodně nemusí rozhodnout v referendu.
(alfa, 24.4.2007 17:01:01)
Odpovědět
Ehm, Bush má vzhledem ke svým úspěchům i osobnímu šarmu kořínek podezřele silně upevněný v mramorových stěnách bílého domu. Přesto neočekávám, že by se mu podařilo v tomto domě vydržet déle, než mu dovoluje ústava. Začne-li se radar budovat, tak se tak stane po nebo na samém konci jeho volebního období. Nedá se předpokládat, že by stačil naštvat ještě někoho a každý kdo přijde po něm bude výrazně diplomatičtější, možná dokonce antiradarovitější. Ani Bush není věčný...
Ústup české pravice, jen malá splátka za Kubiceho zprávu
(Dr.F.Boula, 26.4.2007 18:00:03)
Odpovědět
Nikdy za posledních 20 let na tom nebyla levice v ČR tak dobře jako dnes. Své tvrzení opírám o dvě nebo tři základní změny, ke kterým došlo v posledním období. Především se změnil poměr společnosti k »radikální levici«. Za vlády ČSSD došlo k dvojímu pohybu. Když v čele vlády stál Miloš Zeman, vytratilo se z médií plošné skandalizování všech představitelů levice. Máme sice tendenci zapomínat na tuto skutečnost, ale návrat pravice k moci nám ji opět připomněl. Třeba říci, že poslechovost, vnímavost vůči vulgární antikomunistické kampani, která se opět objevuje ve veřejnoprávní televizi, je výrazně snížena. Po příchodu Jiřího Paroubka se objevily pokusy, nikoli bezvýznamné, o komunikaci mezi levicovými stranami a podařilo se imunizovat vztahy mezi ČSSD a KSČM. I když nevíme, jak bude tento proces »modernizace« ČSSD pokračovat, jedno je jisté, bohumínská usnesení o zákazu spolupráce ČSSD a KSČM pomalu, ale jistě, odcházejí do dějin. Druhá změna, ke které dochází, a ta je zvlášť podstatná, je fakt, že na levicových akcích se poprvé po 20 letech objevují zcela dobrovolně mladí lidé. Zda to cítíte na severu Moravy, nevím, ale v Praze je to jednoznačně znát.



Proč se tak děje? O co se v politice přeme? V politice se přeme o trojí hodnoty: 1. jak se bude vyvíjet ekonomika
vratimovský seminář
a s ní prosperita všech nás; 2. jaká bude sociální soudržnost, sociální síť ve společnosti; 3. o otázky bezpečnosti. Nikdy za posledních 20 let nebyl rozdíl mezi levicí a pravicí tak čitelný, jak je tomu v poslední době.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(JERRY, 21.4.2007 21:00:00)
Odpovědět
Co jméno to gauner. Američani po vás ten rektální alpinismus ani nechtějí, oni se dávno "demokraticky rozhodli a řiťolezectví a kolaboraci jim dáváte jako bonus, něco jako Hácha, Vasil Biľak, Vondra.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(alfa, 23.4.2007 10:23:41)
Odpovědět
No pokud se tedy rozhodli, pak zaprvé nechápu, zda má nějaká diskuze cenu...proč se k tomu tedy vyjadřuješ? Stačí se tvářit útrpně.

A druhou: Pokud se již rozhodli a my s tím už nic neuděláme, tak proč sem neustále jezdí vysocí důstajníci USArmy, diplomati, Bush a proč Graber popouští uzdu své turistické vášni a pochoduje po Brdech od vesnice k vesnici? Že by chtěli jen vzbudit pocit, že mají zájem o náš názor? Proč by sem ale potom speciálně jezdil Bush? To by byla poněkud drahá reklama na již prodaný výrobek, ne?
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(platno, 22.4.2007 6:45:23)
Odpovědět
Pěkná sestava, samý vrah, terorista apod. "elita"
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(Petr, 24.4.2007 15:10:39)
Odpovědět
Přesně ten dojem mám z té pozvánky.
Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Bonifác, 22.4.2007 7:38:38)
Odpovědět
Jakou svobodu nám Amíci přinesli - to, že musíme s nimi do Iráku, do Afghanistánu, na bratry Jugoslávce. To, že teď darem musíme převzít odepsaný radar. No a k diskutujícím se ani nevyjadřuji - ještě bych ale pár kolaborujících veličin našel!
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(LP, 22.4.2007 10:38:01)
Odpovědět
Jen toto. USA zachránily Evropu před nadvládou Německa v 1. sv. válce. Porazily Německo a Japonsko ve 2. sv. válce. SSSR by se bez jejich dodávek neobešel-to přiznal i Stalin. A nakonec porazily Říši zla-Sovětský svaz ve studené válce. Díky Reaganově zbrojení a SDI už Rusáci prostě nestračili investovat do zbrojení i vybavit lidi alespoň základními potřebami a utlačovatelský systém sovětského bloku se zhroutil.
Takže milí příznivci KSČM. Jděte raději uctívat Stalina a bolševické okupanty a neříkejte zde nesmysly.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(ichOch, 22.4.2007 11:00:30)
Odpovědět
příznivec KSČM nejsem, ale u Vás je rektální alpinismus vůči USA zřejmý a je cítit. Takže běžte pěkně do řady s Vasilem Biľakem, Vondrou a dalšími kolaboranty a nekádrujte lidi za jiné názory. To tady už bylo a dělali to přesně stejná hovada v rámci lepších zítřků.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(LP, 22.4.2007 12:47:03)
Odpovědět
Tak milý InOchu vyvraťte jedinou věc, co jsem napsal.
Nemůžete, protože mám pravdu.
A radar není kvůli řiťolezectví, ale naší bezpečnosti. Věřte mi, jsem posledním, kdo by nedbal o národní zájmy naše země a kdo by chtěl cizím státům pomáhat jen pro jejich hezké oči.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(iCHoCH, 22.4.2007 13:18:14)
Odpovědět
O tom, žeradar bude v Česku a kde bylo dávno jednostranně USA rozhodnuto. Názor našich občanů ani našich politiků USA nepotřebovali ani je nezajímal, tak si tím byli jisti, když vidíte reakce Vondry, Parkanové, "nezávislých" novinářů a je zřejmé, že zcela oprávněné. To, že radar zájmy Česka, zájmy Evropy chránit nebude, je zřejmé jen z pohledu na glóbus a na potenciální cestu možných raket. Takže se nezlobte, ale tvrzení o kolaborantech a rektálních alpinistech je na místě.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Aleš, 22.4.2007 13:21:22)
Odpovědět
Dodávky materiálu byly jistě důležité, ovšem tvrdit, že USA porazili ve 2. světové válce, to vyžaduje notnou dávku politického přesvědčení. Nezastávám se režimu, který tam vládl, ale hlavní tíhu bojů nesl Sovětský svaz, ostatně v Berlíně byli také první sověti. Spojenci v čele s USA nás potom těm samým sovětům prodali. Pattonova armáda se musela zastavit v Plzni, zatímco Praha krvácela při povstání, v zásadě to byl jen další Mnichov. Když si vzpomenu, jak na Václavském náměstí řečnil krátce po revoluci Bušoun starší o svobodě a cinkal tam na nějaký ten prasklý zvonek, je mi dodnes trapně za něj.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(LP, 22.4.2007 16:01:44)
Odpovědět
Já nezpochybňuji oběti a hrdinství Rusů bojujích za Matičku Rus. Sám Stalin ale přiznal, že by první a nejkritičtějčí období bez amerických dodávek SSSR nepřežil. Spojenci nás nezaprodali. Zaprodal nás Beneš, když v roce 1943 souhlasil ve smlouve se SSSR, že budeme patřit do jejich sféry vlivu. Také samotní čeští komunisté si vytvořili na vládu velký vliv. Na druhou stranu tehdy Američané bohužel netušili, že Stalin chce expanzi. Ano, Roosvelt byl socialistický naivka, který se kamarádil se strýčkem "Joem"-Stalinem a důvěřoval mu, věřil, že ponechá ve V Evropě demokracii. To, že jsou bolševici zrůdy poznal bohužel až Truman a Reagan je srazil na kolena.
Nejvíce mě dostává, že o naší suverenitě a svobodě nejvíce řvou ti, co podporují naše členství v centralistické a nedemokratické EU, která nám nařizuje více než 60% zákonů. USA může být pro nás spojenec proti EU-hegemonii Francie a Německa.
Úplně nejlepší by bylo samozřejmě mít své vlastní jaderné zbraně. To je pravda. Ať se nemusíme na nikoho spoléhat.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...? I Poláci si nepřeji americkou základnu
(Dopisovatel, 23.4.2007 22:18:23)
Odpovědět
Umístění americké protiraketové základny v Polsku odmítá šest z deseti Poláků. Vyplývá to z průzkumu, který dnes zveřejnila polská agentura CBOS. Účast na americkém protiraketovém štítu si podle průzkumu nepřeje 57 procent oslovených, základnu podporuje 25 procent respondentů a 18 procent k otázce nezaujalo stanovisko. Průzkum uskutečnila agentura CBOS začátkem měsíce na vzorku 937 respondentů.

O protiraketovém systému bude s polskými představiteli jednat americký ministr obrany Rober Gates, který do Varšavy přicestuje zítra. Polský premiér Jaroslav Kaczynski v předvečer Gatesovy návštěvy prohlásil, že Varšava o základně uvažuje, ale „ne za každou cenu“
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Studenti, 23.4.2007 22:37:49)
Odpovědět
Nehledejme, co nás rozděluje, ale hledejme cestu,

která nás spojí ve společném úsilí našich občanů k zabránění umístění radarové základny Národního systému protiraketové obrany Spojených států amerických na území České republiky.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 24.4.2007 0:30:19)
Odpovědět
co studujete hoši? marxleninismus?
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Studenti, 24.4.2007 15:27:35)
Odpovědět
Naše studenská iniciativa proti americkému radaru je podporována všemi studenty na všech pražských fakultách.Studenti nemění své názory jako naše vláda,už 17.listopadu jsme vyzývali ke zrušení všech vojenských bloků.Dosud naše výzva nebyla vyslyšena.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 24.4.2007 18:08:20)
Odpovědět
to budete nejspíš věční studenti od 1989 uplynulo 17let,takže počítám děláte každý semestr tak 5x.
ve studentském hnutí v r 1989 jsem se pohyboval a nevzpomínám si ,že by někdo hovořil o rušení NATO.Havel měl takové tendence zrušit oba bloky,ale jen do pololetí 1990.přišel na to ,že rozpustit obraný pakt,by se rovnalo sebevraždě.
uvědomte si,že kdo napadne členský stát Nato napadne usa.a to si každý rozmyslí.
a ještě poznámka-proti radaru štvou rusko a německo.státy pro které jsme byli jen satelity a dělají si na nás laskominy doteď.
závěrem-život mě naučil,že co chválí komouši je lumpárna a naopak.haní-li něco je to naprosto správná věc.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Dr.Str., 25.4.2007 23:23:46)
Odpovědět
Jenom drobná poznámka... Například právo na práci, která je deklarovaná listinou základních práv a svobod, je podle vás špatná, protože ji podporují komunisté... Vaše mínění je pokřivené.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 26.4.2007 16:37:10)
Odpovědět
právo na práci ? co to je? práci si snad schání každý sám dle svých schopností a dovedností.je-li toto v listině práv a svobod pomož nám pánbůh.jen dotaz kdo je povinen toto právo zajistit?a kde je vymahatelné?od práva na práci je kousíček k povinosti pracovat.takže podporují-li toto komouši je to jasné-lumpárna!
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Dr.Str., 27.4.2007 22:04:44)
Odpovědět
Jako každé jiné právo, má právo na práci povinost zajistit stát. Je to pro případ, že sám občan není dost schopný, vzdělaný, či jinak způsobilý sám si práci obstarat.
Z tohoto důvodu jsou zřizovány úřady práce, kde se evidují nezaměstnaní, stejně jako zaměstnavatelé, a tímto tento úřad umožňuje zvýšit šanci občana práci nalézt.
V rámci úřadu práce potom je nabízena i například rekvalifikace, aby občan měl větší šanci práci nalézt.
Po dobu, kdy občan práci nenalézá, či mu není nabídnuta práce odpovídající jeho schopnostem, je občanovi vyplácena kompenzační dávka, aby mu bylo dále umožněno práci hledat.

Takhle to funguje dnes. A nejde o komunistický výmysl. Tohle si tam prosadili Britové.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(T.K.,válečný veterán, 22.4.2007 23:24:23)
Odpovědět
Jak někdo může opět překrucovat dějiny a fakta.Nebyl jsem nikdy v žádné politické straně,ale lži se museji hnusit každému slušnému člověku,a to co tady někteří píšou,jsou vyložené lži.Přece hlavní tíhu ve II.světové válce nesl Sovětský svaz,Američané prakticky vstoupili do války,kdy už Německo nemělo šanci na vítězství.Konzervatismus je ještě větší svinstvo než komunismus,což tady dokazuje.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 23.4.2007 10:12:35)
Odpovědět
bez usa by byl stalin v pr.eli.v letech 1941-2 jej drželi nad vodou dodávkama hlavně spojovací techniky a nákladních vozů,čímž zabránili totálnímu zhroucení.od r 1942 vyloďením v tunisu a 1943 vyloďením na sicílii a v itálii,čímž vyhráli stalinovi bitvu u kurska.bez vyloďení v normandii by se stalin s hitlerem mohli potýkat na východě další léta.o osvobození celého tichomoří se zasloužili jen usa.rusové pouze ukradli kurili a ustavili severní koreu.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(O.Prokeš,učitel, 23.4.2007 22:23:32)
Odpovědět
Američané už zničili Vietnam a dnes zotročuji Irácký národ.To co se tam děje je hrozné.Nejsem žádný levicový příznivec,ale Američané pod vedením Bushe si nezaslouží žádnou přízeň a to nikde.KLACKEM BY JE MĚLI HNÁT ODEVŠAD.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 24.4.2007 0:26:41)
Odpovědět
tak vietnam zničili komunisti v občanské válce,v které stáli usa na straně demokracie.bohužel tuto svoji roli nedotáhli do konce a z vietnamu se stáhli,takže komouši po dalších třech letech zvítězili.co byl vietcong a vietminh zač-doporučuji knihu Roberta Elforga Ďábelská garda.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 24.4.2007 0:36:23)
Odpovědět
ohledně iráku zbytí nebylo ,usa tam jít museli.válka precizní- mír naprd.řešením je nechat tu pakáž mezi sebou vymlátit a jen hlídat hranice,aby se nikdo nevměšoval.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Pravicový volič z Prahy, 24.4.2007 15:34:03)
Odpovědět
Romane,ty bys obhajoval i Hitlera,poněvadž ti chybí základní vzdělání.A právě takové jako jsi ty,Američané zde potřebuji,poněvadž slušný a normální člověk jim neuvěří ani slovo.Jak vidím,tak i dnes u nás najdou těch 99 kolaborantů,které se našli v roce 1968 u pragováků.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(alfa, 24.4.2007 17:39:11)
Odpovědět
Já myslím, že "slušný a normální" člověk o každém slovu rozváží, zda je, či není pravdivé a podle toho se zařídí.

"Slušný člověk" je hnusná fráze. Pragováci se jistě cítili slušnými. A co mi víme, možná konali zcela upřímně a věřili, že nás vojska varš.sml. přišla zachránit před krvavou kontrarevolucí. Slušní lidé během okupace seděli doma u rádia a odbojně potichu nadávali, aby pak 20let drželi režim při životě. Je strašné pokud někdo věří, že v zájmu vítězství komunismu musí být vražděni a vězněni lidé nebo že je v zájmu národa vyhladit Židy, ovšem mnohem horší je pod rouškou slušnosti takový režim nejen tolerovat, ale svou usilovnou prací ho živit. Pokud v takový režim věřím jsem sadista, naivka nebo blázen, ale nejsem zkorumpovaná zrůda, co tvrdí, že je "slušný člověk".
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 24.4.2007 17:58:47)
Odpovědět
hitlera bych neobhajoval ani stalina.socialisty-nacionální ani internacionální nemusím.
obhajuji však generála Pinocheta.
usa jsou, narozdíl od všech předchozích našich spojenců,důvěryhodní a rozhodně by nás neponechali na holičkách.
usa již třikrát zachránili evropu před zničením,aniž museli.je otázkou ,zda se jim bude chtít to činit i v budoucnu.rozhodně však podpoří své spojence a mezi ně se můžeme snad již počítat.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(alfa, 23.4.2007 10:53:38)
Odpovědět
Američané byli napadeni půl roku po SSSR. Válku Německu vyhlásili ihned. Nelze se tvářit, že Sovětský svaz tuto válku vyhrál sám... Díky Stalinově nekonečné hlouposti se mnohem menšímu a z hlediska surovinové základny neporovnatelně menšímu německému národu málem podařilo ten sovětský smazat ze světa.

A když jsme u těch horších a lepších... V roce 1940 se političtí pracovníci v SSSR, na radu Moskvy, rozplývali nad německým národním SOCIALISMEM a nad partnerstvím dvou velkých socialistických národů. V té době ve VKS(b) i v celém Svazu probíhaly známé čistky s mnohamilionovými oběťmi. Poměrně slušnou část obětí tvořili komunističtí utečenci z Itálie a Německa, kteří věřili, že v nejpokrokovější zemi světa najdou bezpečí, našli jen dodnes fascinující metody, které NKVD vyvíjelo v úzké spolupráci s gestapem...

Naproti tomu ti komunisté, co utekli do USA, sice nenašli vroucí náruč, ale nikdo je nevyhlazoval. Tak který režim byl lepší???
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Z.Lukáš, 23.4.2007 0:19:37)
Odpovědět
LP, proč tak lžete lidem.Vždyť ve vašem příspěvku není ani slovo pravdivé.Když jsem ho četl,tak jsem myslel,že čtu Rudé právo z roku 1968.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Lukáš Petřík, 23.4.2007 9:56:31)
Odpovědět
Milý TK a LZ. Ve svém příspěvku jsem to napsal jasně a je to prostě fakt. Že USA vstoupily do války, když byl Hitler na kolenou, je dost dobrý nesmysl. Vždyť Hitler vyhlásil válku USA hned po Pearl Harboru 11.12. 1941. To už byl tehdy Hitler na kolenou?
Aha. Tak tady někdo nezná základní historická fakta.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Dr.Str., 23.4.2007 12:48:06)
Odpovědět
No to si děláte srandu... Američané během První světové války zachovávaly neutralitu a dováželi jenom materiál a zbraně. Takže na tom vydělali.

Během druhé světové se aktivně připojili jenom kvůli vlastní blbosti. Opět vydělávali na dodávkách zbraní a materiálu, ale neměli dost ropy, tak ji zkrouhli Japoncům. Jak si můžete všimnout, táhli to na koalici i na osu. O dobrých úmyslech na začátku války se tedy nedá mluvit. Až když Japonci rozflákali Pearl Harbour, dodnes nechápu, proč tam nezůstali, začali být Američané strašně dobří.

Oni totiž původně počítali s tím, že nacisti vyhladí východ Evropy a zlikvidují nepohodlné komunisty. Nějak jim nevadilo, že při tom umře 100 milionu lidí. Proto se například poskytlo Československo na milost Německu během Mnichova... Byli jsme takový pěkný most až do Sovětského svazu. To, že to Hitler vezme přes Polsko tehdy nikoho nenapadlo.

Ale plán na devastaci Ruska pokračoval. Američané sice nemohli nechat spojence, který bojoval proti Japonsku, na holičkách, ale mohli ho udržovat tak tak při životě. Což se jim dařilo. Rusové neměli zbraně. Nedostali je. Sbírali je na bojišti. Neměli boty. Dostali je. Nemuseli sbírat zbraně na bojišti bosi. Milion párů. Zdá se to moc? Kolik měla Ruská armáda mužů?

Ještě rok po Stalingradském zlomu Američané odmítali otevřít západní frontu, protože v té době během léta Němci postupovali na východ. Západní pobřeží bylo kompletně bez armády, jen muži v záloze. Co jim bránilo? Japonsko? To bylo vyřízené, nemělo zásoby, nemělo bojeschopnou armádu. Navíc byla už víceméně přichystaná jaderná puma.

Dnes se můžeme koukat na Bratrstvo neohrožených a vojína Ryana, jak zachraňují Evropu, všude svítí americké vlajky, sláva, sláva, Němci fuj, fuj... Evropu zachránil Sovětský svaz a jeho 20 milionů mrtvých. Jediný důvod, proč Američané šli dorazit vyčerpané Německo byl ten, že nechtěli, aby Sověti došli až k Paříži. Aby získali německé kapacity a německý výzkum. Stát, který měl válčit ještě dva tři roky, najednou došel ke svým původním hranicím. Ta ofenziva na Japonsko by ještě chvíli počkala, kdyby Rusové nebrali druhou světovou tak šíleně vážně.

Je samozřejmě potom na stole otázka: Kdo zachránil Evropu? Američané to nebyli, jen dorazili mršinu. Možná Angličané. Zcela jistě Rusové. Dodnes nechápu, co dělá Francie v radě bezpečnosti OSN jako stálý člen, jako vítězná mocnost. Víc než Francie, bojovalo Československo. Rusové nám aspoň dali techniku, Angličané si ji nechali zaplatit z našich Švýcarských kont. Neuvěřitelné? Každý knoflík na uniformě Československých letců v RAF byl zaplacený z našich finančních rezerv, které nám ani Němci neukradli.

Největší příspěvek Američanů pro Evropu však samozřejmě vidím v Marshalově plánu obnovy. Skutečně dobrá věc. Ale zatímco Americká vláda tím podpořila své zemědělce a vykupovala obilí v ceně, Rusové v rámci poválečné pomoci posílali pomoc do Československa (my jsme to například ani nepotřebovali), zatímco u nich lidi hynuli hlady. Otázka tím pádem je, kdo dal víc? Čí zrnko obilí mělo vyšší cenu?

Ale pokračujme. Nastává druhá polovina dvacátého století. Ruský vliv má úspěch. Korea se propadá do občanské války. Američané se samozřejmě přidávají na stranu svobodomyslných a demokratických... Válku však nevyhráli.

Válka ve Vietnamu. Ty války byly tři. První odboj proti Japonsku, kteří vyhnali Francouze. Druhá odboj proti Francouzům, kteří se vrátili. Třetí byla problém. Byli tam komunisti.
Jestli si myslíte, že poslední Vietnamskou válku vyprovokovali komunisti, tak to se pletete. Během té doby byl u moci v jižním Vietnamu Ngo Dinh Diem, který rozhodně nepodporoval svobodomyslnost a lásku. Spíš to byl totalitní diktátor. Na protest proti němu se upalovali budhističtí mniši na náměstí, dobrovolně a veřejně. Asi měli důvod. Každopádně historickým faktem zůstává, že jihovietnamské jednotky a Američané tak dlouho vyráběli nehody na hranicích severního Vietnamu, až jim prostě došla trpělivost. Tu válku Američané nevyhráli, ale vyzkoušeli tam spoutu nových zbraní, většinou chemických. Dnes je většina z nich klasifikována jako zbraň hromadného ničení.

Pokud pomineme už tak mizerné intervence na africkém kontinentě, největší debakl byl asi v Lybii. Na rozdíl od Somálska, kde umírali jenom lidé a šlo spíš o prestiž, tak v Lybii šlo už o suroviny a to se neodpouští. Když byla nastolena revoluce (puč, každý tomu říka jak chce), tak Američané vesele bombardovali vrty, které sami postavili. Udělali to samé, co Husajn v Kuvajtu. Je s podivem, že na tohle nikdo nevzpomíná.

Každou válku, kterou si Izrael chránil své hranice, zastavili Američané diplomacií, pod pohrůžkou, že nebudou dodávat Izraelcům zbraně. Vše kvůli ropě.

První válku v zálivu samozřejmě nedotáhli do konce. Aspoň se tam lidi nevraždili na ulici o deset let dřív.
Během válek na balkáně dopomohli akorát rozpadu Jugoslávie na drobotinu. To, co Tito držel pohromadě takřka 40 let, Američané dokázali zlikvidovat bombardováním, sotva se tam objevil náznak občanské války.

V Afgánistánu se díky Americké snaze o svobodu svobodně pěstuje mák a dodává do Evropy. A že se nesype na koláč, to je doufám jasné.

Propadák druhé války v zálivu snad zbytečné komentovat.

Výsledky. Korea? Nevyřešeno. Vietnam? Navzdory Americké snaze vyřešeno. Somálsko? Nevyřešeno. Lybie? Navzdory Americké snaze vyřešeno. Jugoslávie? Nevyřešeno. Irák? Nevyřešeno. Afgánistán? Nevyřešeno.

Čeho dosáhli Američané během dvacátého a jedenadvacátého století?
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 25.4.2007 1:03:03)
Odpovědět
třikrát zachránili evropu 1WW,2WW,studená válka.
zachránili demokracii pro část Koree.
shrnuto rozdrtili dva socialismi ,které ohrožovali svět-nacionální a internacionální.
a od islamismu nás zachrání opět jen a jen USA.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Dr.Str., 25.4.2007 23:28:40)
Odpovědět
Takže znova... Během první světové války jen bohatli na dodávkách, které si nechali zaplatit.

Během druhé světové války spoléhali na to, že nacisté zlikvidují komunismus a západní frontu otevřeli až tehdy, když sověti došli ke svým původním hranicím a bylo zřejmé, že se nezastaví.

Korea je speciální příklad politiky. Když to nemůžeme dobýt, tak to vyhladovíme. Je otázkou, zda by tam byl vojenský režim, pokud by v Severní Koree byl světově otevřený trh. Ostatně během druhé světové války byla Česká republika v podobném nouzovém režimu, ale my jsme na rozdíl od Severní Koree měli výrobní potenciály a vyvinutou hospodářskou platformu.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(roman, 26.4.2007 16:51:35)
Odpovědět
severní korea je relikt z doby komunismu.takový skanzen jak by vypadal svět,kdyby vyhráli komouši.dnes přežívá díky naprostému státnímu dirigismu a vojenskému režimu,který žije na úkor statisíců prostých lidí.hladomory jsou zde pravidelností....zaostalost je zde obrovská.

dohadovat se o historii 1ww,2ww, nemá s vámi evidentně smysl.komunistická propaganda to je správné označení pro vaše výlevy.
Re: Prosím vás za jakou svobodu ...?
(Dr.Str., 27.4.2007 22:14:21)
Odpovědět
Severní Korea by dnes vypadala úplně jinak, kdyby měla světově otevřený trh. A ano, přežívá jen díky vojenské diktatuře. Asi na té vojenské diktatuře něco bude, že? Přece jenom pomáhá státu přežívat. (Špecielně pro vás - toto je sarkasmus)

A co se týče světových válek, doporučuju vám navštívit knihovnu a zjistit si pár údajů. Kdo na válce vydělal, kdo prodělal, kolik, kdo zaplatil reparace, kdo nezaplatil reparace...
Pak vám taky doporučuji, aby jste si srovnal data jednotlivých vylodění, operací... Ne podle front, ale podle datumů. Ještě k tomu přimíchejte pokroky, vědecké výzkumy. Uvažujte taky různá prohlášení, změny ve vládách zúčastněných stran apod.
Velmi často některé věci probíhají v těsném sledu. Otázka samozřejmě je proč... Vše má své důvody a v něčem tak velikém, jako je světová válka nic se neděje bez důvodu a náhodně. Přece jen, při světové válce se dělí svět.
teda fuj
(Vulgar von Hulwaath, 22.4.2007 7:55:21)
Odpovědět
jeden uzitecnej idiot vedle druhyho.

btw. odkdy je US of A nasim spojencem? protektorem, mozna... ale spojencem? to ste cetli na www.ftipky.cz?
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(Jan Hubáček, 22.4.2007 10:17:53)
Odpovědět
A ještě tam bude chybět 99 pragováků.
Jen malá splátka za svobodu!
(JIRKA, 22.4.2007 12:26:38)
Odpovědět
Jsem rád, že tato demonstrace bude a zrovna v brně, nemohu se účastnit, budu na cestách, alespon tímto se připojuju a zdravím hlas rozumu a hrdosti
Re: Jen malá splátka za svobodu!
(Jan, 22.4.2007 13:20:33)
Odpovědět
Buď na cestách blbe a už se nevracej.Debilů je v tomto státě na metr čtvereční víc než dost.
Re: Jen malá splátka za svobodu!
(Jirka, 22.4.2007 16:30:38)
Odpovědět
Čehož důkazem je, milý Jene, i Váš příspěvek.
VAROVÁNÍ PŘED ATOMOVOU ENERGIÍ
(Karel, 22.4.2007 19:48:38)
Odpovědět
OZÓNOVÁ DÍRA a varování před atomovou energií

Člověk,“ se vydal na cestu sebezničení. Neváží si přírodního bohatství Země.Znečistil životní prostředí a tak tisícinásobně ničí život, aniž by si uvědomil, že on sám je součástí tohoto života.Nukleární pokusy a havárie(Černobil!) neutralizovaly ochrannou ozónovou vrstvu, která chrání před slunečním zářením. Tím utrpěla atmosféra silnou ionizační ztrátu.Více na našem webu(www.andele-svetla.cz)- sdělení 1661

Sluneční záření, které vyvolává změny na Zemi, ve vodě a ve vzduchu, mění rovněž život flóry i fauny. Zesílené sluneční záření vede k určité stimulaci jejich molekul. Solární záření je energie, která se vymkla kontrole bez přirozené filtrace ozónovou vrstvou, a tak působí přímo na všechny molekuly
Vzniknou nové viry, nové nemoci a již známé viry se stanou odolnějšími. Stimulovat se budou i cerebrální neurony a bude docházet k neurofyziologickým změnám u lidí. Jako první pocítí tyto změny paměť a inteligence. Změní se charakter každého jednotlivce, ať již ve smyslu negativním, nebo pozitivním. Budou se šířit abnormální neurózy, stejně jako agresivita, dekadence, degenerace a duševní nemoci a také změny v DNA. Objeví se nemoci, pro které nebudete znát léčbu (AIDS !). A v příštím desetiletí bude docházet k dalším nukleárním haváriím, které způsobí další ztenčování ozónové vrstvy (Černobyl)
Re: VAROVÁNÍ PŘED ATOMOVOU ENERGIÍ
(alfa, 23.4.2007 17:55:52)
Odpovědět
No a oni se tu zabývaj takovejma praktickejma blbostma, jako jsou základny USA v Brdech...a přitom je chce ovládnout temná síla , o níž nemají ani potuchy, zabedněnci!
Re: VAROVÁNÍ PŘED ATOMOVOU ENERGIÍ
(Dr.Str., 23.4.2007 19:17:40)
Odpovědět
Takže malé upravení tohoto kometáře, ač nepatří do diskuze, protože horší výmysly jsem snad neslyšel.

Zaprvé, Černobyl se píše s tvrdým y. Nepředpokládám, že by bylo těžké zadat do vyhledávače, jakéhokoli, slovo černobil. Co to vyplyvne, uvidíte sami.

Každopádně, ozon vzniká za účasti ionizačního záření. Ozonová vrstva tu nebyla odjakživa. Vznikla až tehdy, když se v atmosféře objevilo dostatečné množství kyslíku. Pak ionizační záření, od ultrafialového po gama paprsky, začaly rozbíjet molekuly kyslíku na vysokoenergetické volné radikály, které se díky oné energii začaly slučovat s nerozbitými molekulami kyslíku. Vznikl ozon.

Ozon je potom ničen chemickými katalyzátory, jako je například freon a jeho deriváty.

Co se týče jaderných pokusů, tak tam nahoře akorát likvidují družice, které nejsou odstíněné proti EMP takové intenzity. Což by vám zase nemuselo tak vadit, protože musíte mít místo na těch 150 tisíc vesmírných lodí, co zemi obíhají, že

Co se týče AIDS, doložení jeho prvních příznaků pochází někdy z doby 500 před naším letopočtem za antického řecka. Existence tohoto viru nepřišla v naší novodobé historii, které trvá už 400 let. Nějaký Černobyl tedy nemá vliv, sluneční záření také ne.
Co se týče vlivu záření na organismy, ano má. Dokonce na genetické změny má vliv. Kdyby ale nemělo, geny by se neměnily a tudíž bychom tady nebyli ani my. Země je přirozeně radioaktivní. Má to na svědomí radioaktivní rozpad v jádru, které je díky tomu horké a tekuté a protože se pohybuje, dochází ke generování magnetického pole, jež nás chrání proti slunečnímu větru, který je bratru mnohem větší svinstvo, než nějaké ultrafialové záření.
Agresivita v lidské společnosti neroste, spíš naopak. To, že se do vlád dostávají žraloci, je věc přirozená. Agresivní jedinci zajišťují posun dopředu. A pokud jde o nějaký vliv na neurózy a podobně, tím líp. Zajistí se tím lidská diverzita, možnost většího výběru, tudíž větší šance na přežití. Ona spousta lidí si neuvědomuje, že nejde o nějakou přírodu, ale o přežití lidstva. Záchrana přirozeného biofondu země je jen jedna z cest.

Co se týká oněch názorů na jadernou energetiku, jsou to čistě pomlouvačné propagandistické výroky, jež nemají základ v rozumu a těží ze strachu z neznámého. Nejblíž tematikou jsou vám svědci jehovovi, nebo jak se ta banda menuje. Ale ti mají aspoň pod čepicí a nehulí, pač nemají až tak fantastické vidiny.

Až se budu chtít podívat na nějakou tvář jak vystřiženou z vašich stránek, vsunu do videa kazetu se supermanem. Tam je aspoň trochu reálna.
Re: VAROVÁNÍ PŘED ATOMOVOU ENERGIÍ
(alfa, 23.4.2007 23:51:45)
Odpovědět
I Giordano Bruno si mohl vykládat, vysvětlovat, podávat důkazy i apelovat na elementární logiku...stejně mu zatopili. Pádnými argumenty se Karel asi od pravé víry zviklat nenechá, leda že by pádným se pádným argumentem stala stejně pádná pravačka.
Kolaboranti se opět spolčuji
(Student, 22.4.2007 23:32:37)
Odpovědět
Když jsem si přečetl v článku ty jména,tak jsem tam nenašel ani jednoho skutečného vlastence.Jak už to v naších dějinách bývá,vždy se najdou tací,kteří sympatizuji s okupanty a těm se říká kolaboranti.Někteří jim říkaji "říťovlezové" a ty chtěji v Brně na manifestaci si vysloužit americké metály.Patří jim opovržení celého národa.
Re: Kolaboranti se opět spolčuji
(alfa, 23.4.2007 10:58:23)
Odpovědět
Vlastenci? No to je otázka, co považujete za vlastenectví. Možná by to chtělo uvést příklad takového vzorového vlastence...ale to víte Fučík, už tam určitě nepřijde:)
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(Studenti, 23.4.2007 0:27:33)
Odpovědět
Většina české veřejnosti odmítá stavbu americké radarové základny na našem území. Ne každý ale má argumenty proti výstavbě tak seřazené jako následující autor. Jeho NE je podmíněno hledisky demokratickými, právními, bezpečnostními, zahraničně politickými, technickými, ekonomickými i veřejným míněním.

Jsem proti výstavbě protiraketové základny protože :

a) Demokracie

1. Vůle občanů k takto závažné otázce může být vyjádřena pouze prvkem přímé demokracie a to je referendum
2. Žádná politická strana neměla ve volebním programu do parlamentu umístění této základny na území ČR - proto o této otázce nemůže rozhodovat vláda a parlament ČR (kteří mají velice slabý a nestabilní mandát), ale pouze občané
3. Demokracie a právo občanů na informace a tím právo občanů rozhodovat o svém osudu jsou minimálně pošlapávána od roku 2002 - kdy se o této základně jedná na úrovni orgánů ČR a USA . Veřejnost o této skutečnosti není informována.
4. Orgány ČR neposkytují úplné a pravdivé informace o důsledcích umístění základny pro ČR a její obyvatele
5. V souvislosti s výstavbou základny je omezována demokracie v ČR -v iz zákaz demonstrace plánované na 29.1.2007.

b) Porušení stávajícího práva

1. Ztráta značného území ČR – území základny nepodléhá jurisdikci ČR, ČR ztrácí postavení suverénního státu
2. Právo ČR nebude moci být vykonáváno s velikou pravděpodobností nad americkými vojáky a nad zaměstnanci základen při kriminálních, nedbalostních a jiných porušení zákona
3. Dojde k nerovnoprávnému postavení občanů ČR proti příslušníkům cizích vojsk z hlediska práva a tím k narušení principu rovnosti a reciprocity občanů ČR
4. Porušení prohlášení Severoatlantické rady z roku 1997, že v žádném novém členském státě NATO žádné základny cizích vojsk nebudou
5. Porušení dokumentu Bezpečná Evropa v lepším světě, který byl přijat na úrovni EU 12. 12. 2003 v Bruselu

c)Bezpečnostní otázky

1. Protiraketová základna – radar, v případě vojenského konfliktu USA s některou velmocí se vždy stane prvořadým cílem úderu protivníka USA
2. Území ČR se stává cílem prvního úderu ,aniž ČR by musela nutně být ve válečném stavu
3. Útok na území ČR nemůžou orgány ČR ani občané ovlivnit
4.V případě vytvoření základny na území ČR Rusko s lítostí deklaruje,že bude muset přijmou odpovídající vojenská protiopatření , nejspíše zaměření svých raket na území ČR a možnost preventivního úderu (jaderného?),těchto raket v případě globálního konfliktu
5. O použití základny rozhoduje výhradně velení armády USA, ČR bude pouze s odstupem informována
6. Protiraketový systém USA do současné doby dle stávajících zkoušek je značně nedokonalý a nespolehlivý
7. Střet raket může mít nedozírné následky pro obyvatelstvo, kam tyto zbytky dopadnou –zamoření území
8. Zvýší se nebezpečí nehod a havárií techniky základny a dochází k růstu nebezpečí pro občany ČR
9. Vzroste nebezpečí ze strany teroristů v ČR a nebezpečí teroristických útoků na občany ČR v zahraničí

d) Zahraničně politické aspekty

1. ČR se takto zapojí do preventivních válek USA, které si USA vyhrazují vést v případě ohrožení vlastních zájmů USA
2. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu nedůvěry mezi světovými velmocemi ale i mezi spojenci v NATO
3. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu nedůvěry mezi světovými velmocemi a ke komplikacím v oblasti nešíření jaderných zbraní , zbraní hromadného ničení a omezení raket dalekého dosahu
4. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu nedůvěry mezi ČR a zeměmi bývalého SSSR
5. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu závodů ve zbrojení mezi velmocemi
6. Vybudováním základny se změní k horšímu mezinárodní postavení ČR a role naší země v řešení mezinárodních problémů a posuzování zahraničně politických aktivit naší země
7. Od voleb v USA v roce 2008 se výrazně změní nazírání na řešení mezinárodních konfliktů a problémů silou. Budování základny v ČR je stejné jako budování Stalinova pomníku na konci 50let. Tenkrát svět stál před změnou ,jenom v naší republice jsme to neviděli.

d) Technické otázky

1. Bude narušen příjem televizního, radiového a telefonního signálu
2. Bude nutno vytvořit značně široký koridor omezení leteckého provozu
3. Záření radaru ovlivňuje funkce citlivých přístrojů (například v letadlech)
4. Vzroste zatížení životního prostředí zářením z radaru a zdravotní rizika pro obyvatelstvo žijící v okolí radaru
5. Pro obdobné radary jsou zřizovány jaderné zdroje pro výrobu elektrické energie

e) Ekonomické otázky

1. Vliv výstavby základny na řešení nezaměstnanosti daného regionu je zcela zanedbatelný
2. Základna USA bude zásobována z USA, ekonomická výhodnost základny pro ekonomiku ČR bude zcela zanedbatelná
3. ČR bude nucena vynaložit prostředky na zabezpečení vnější ochrany základny,což povede k růstu nákladů na armádu na úkor potřebnějších resortů

4. Základna nepřinese žádný prospěch pro růst technologických znalostí ČR, jako investice USA v Zetoru, AERU,Temelínu…

f) Veřejné mínění

1.Obyvatelé ČR v své historii vždy odmítali umístění cizích vojáků na svém území bez ohledu na své ostatní politické postoje
2. S umístěním vojenské základny nesouhlasí většina obyvatel ČR (VII/2006-83%-průzkum MfDnes, X/2006 75% -Lidové noviny)
3. Možnost české kontroly vybavení a funkce základny je nulová

Výše uvedené problémy ohledně výstavby základny nejsou vyčerpávající, ani konečné.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(roman, 25.4.2007 1:06:54)
Odpovědět
a teď nám řekněre ještě tu o perníkové chaloupce,potom vyčistit zuby,vyčůrat a spát
Alternatívne info.
(Mír všem!, 23.4.2007 8:10:16)
Odpovědět
Na adrese:
http://www.osud.cz/
Názov článku:
Reakce čtenáře: Který server štvavě píše o Osudu a Zvědavci?
to je dobra akce, skoda ze je v Brne
(petr, 23.4.2007 10:56:56)
Odpovědět
Kdyby byla v Praze taky bych se zucastnil. Neracionalni a hystericke rvani komunistu a socialistu jasne ukazuje, ze je to dobra vec a stoji za podporu.

To srovnavani USA se SSSR snad muze myslet vazne jen ubozak, ktery rezim pred 1989 nezazil, v SSSR nikdy nebyl a nevi o cem mluvi. Ja jsem zazil rezim pred rokem 1989 a byl jsem i v SSSR a proto radar podporuji.
Re: to je dobra akce, skoda ze je v Brne
(Pražák demokrat, 23.4.2007 21:15:02)
Odpovědět
Každý režim má slabochy a chamtivce a těm se říká kolaboranti.Ti vždy budou kejvat režimu,jen když ztoho budou něco mít.Vůbec jim nezáleží na svých spoluobčanech,stydím se za ně.Jsou to stejní lidé,kteří s potleskem vítali okupační armády v roce 1968,ti budou vítat u nás kohokoliv.
Souhlasim ze ti podelani jsou ti co vitali okupacni armady jak v roce 1939, tak v roce 1968 a ti stejni posrankove ted vystupuji proti radaru - opet ze zbabelosti.

Ta protiraketova obrana neni totozna z okupaci ani neznamena omezeni suverenity jako okupace, ale komunisti a zbabelci to vzdy smichaji dohromady....
Za žvýkačku budou obhajovat radar
(Učitel, 24.4.2007 15:40:02)
Odpovědět
Američané už rozdávaji některým slabochům žvýkačky,aby si je naklonili na svoji stranu.Jsou to lidé bez morálky,kteří se daji koupit za cokoliv.Zřejmě,i Petr dostal už žvýkačku nebo mu chybí dokončené základní vzdělání ?
Ono se ale dá říct i to, že je typ lidí, co vítá jak v roce 1939, tak v 1945, 1948, 1968, 1989 a podobně. Prostě vítají, vítají, vítají, volají sláva.
A jednou ta revoluce přece musí být ta pravá svobodná ne?
Takovým lidem se říká nesmrtelní... Možná jen čekají, že svět bude lepším místem - prostě vymaštění idioti, že? Chtít lepší svět, pche, taková kravina.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(JEEY, 25.4.2007 14:45:50)
Odpovědět
Skvělá možnost, aby vrcholní politici českého demogradyckého Korupstánu zahájili rektální alpinismus se slovy, že radar USA nás ochrání.K tomu si pozvou bandu nedůvěryhodných osob, které jsou skutečně převážně teroristickým panoptikem antoušů, než slušných lidí, za které se tak rádi vydávají.
Re: Akce: Radar? Jen malá splátka za svobodu!
(alfa, 25.4.2007 20:35:06)
Odpovědět
No jde o to kdo by Vám byl důvěryhodný. Takový koordinátor raketové obrany USA je poměrně důvěryhodný.
AKTÉŘI PSEUDOSVĚTA
(Karel, 27.4.2007 19:47:32)
Odpovědět
AKTÉŘI PSEUDOSVĚTA




„AKTÉŘI PSEUDOSVĚTA NA PLANETĚ ZEMI PROLHANÉHO KRÁLOVSTVÍ PSEUDOTVŮRCŮ 95-TI % LŽÍ, NEPRAVD, POMLUV, PODVODŮ, KRADENÍ ENERGIÍ, ZLATÉHO TELETE A JINÝCH OHAVNOSTÍ Z DÍLNY PSEUDOTVŮRCŮ .

ZHOLA NEMOHOU DOSÁHNOUT

ŠŤASTNÉHO, SVOBODNÉHO ŽIVOTA, ZVLÁŠTĚ TEHDY, KDYŽ TOTO VŠE JE POSVĚCENO PŘES URČITÉ TECHNOLOGIE VŠEMI ŘÍDÍCÍMI POZEMSKÝMI STRUKTURAMI, POČÍNAJE VLÁDAMI A PARLAMENTY A JEJICH CENTRÁLNÍMI MÉDII, PŘES CÍRKVE A DALŠÍ NÁBOŽENSKÉ ORGANIZACE, AKADEMII VĚD, FIRMY A JEJICH REKLAMY A KONČE TOU NEJMENŠÍ OVLÁDACÍ ORGANIZACÍ, KTERÝCH JE ZDE MRAKY….

---

TEDY, POKUD BUDUJETE
ZLATÉ TELE,
JE TO MARNÉ PODNIKÁNÍ S VELMI NEPŘÍJEMNÝM KONCEM A DŮSLEDKEM.

TO SI ZAŽÍVÁTE NA VLASTNÍ KŮŽI, V NEVĚDOMÉM STAVU,
NEBOŤ NEPOSLOUCHÁTE HLAS SVÉHO DUCHOVNÍHO SRDCE,
UVNITŘ - VE STŘEDU SVÉ HRUDI, KDE JE UKRYTO VŠE PRAVÉ, ČISTÉ, PRAVDIVÉ …
JE TAM TO, CO PATŘÍ STVOŘITELI PRVOTNÍMU VŠEHO A VŠECH.

VZPAMATUJTE SE AKTÉŘI NEGATIVNÍHO STAVU,
NEBOŤ PLANETA ZEMĚ JE JEN PŘESTUPNÍ STANICÍ,
SVÝM STAVEM SE SMĚŘUJETE
DO SVĚTŮ, KTERÉ SI SAMI MILIONKRÁT VOLÍTE.
( Toto sdělení je zkrácené a celé ho najdete na www.andele-svetla.cz – sdělení 2618 )

VE VAŠEM PŘÍPADĚ TO JSOU TEMNÉ SPOLEČNOSTI - SVĚTY – OTROKÁRNY PSEUDOTVŮRCŮ.

V PŘÍPADĚ LÁSKYPLNÝCH LIDÍ S OTEVŘENÝM DUCHOVNÍMSRDCEM,KTERÝCH JE TU DNES JEN 2,5 % (OD 4. OTÁČKYDUCHOVNÍ CESTY),NEBESKÉ SVĚTY – RÁJE – PRAVÉ DOMOVY STVOŘITELE PRVOTNÍHO VŠEHO A VŠECH.

VŠE JE V NEUSTÁLÉ ZMĚNĚ,
A TAK I VY SE MŮŽETE ZMĚNIT K LEPŠÍMU,
ZÁLEŽÍ JEN A JEN NA VAŠÍ VOLBĚ.

PÁN JEŽÍŠ KRISTUS.“

Toto sdělení posílejte v prvé řadě vládám a parlamentům.


Také zobrazeno: Pohádka o prolhaném království (film).
Re: AKTÉŘI PSEUDOSVĚTA
(Dr.Str., 27.4.2007 22:20:03)
Odpovědět
Tak pokud si dobře pamatuju ze školy, tak v hrudi mám povětšinou pajšl a to, co tam dělá ten kvapík, je srdce. Je tvořeno povětšinou bílkovinami, potřebuje cukr a kyslík k provozu. Jelikož nepředpokládám, že vaše srdce funguje na dehet a chlor a jelikož si zakládám na vlastním konzumu mého srdce, prosil bych, abyste mě neupozorňovali, na to, že vlastně máte stejnou spotřebu jako já a tudíž mi konkurujete. To by mě mohlo utvrdit v názoru, že vaše existence je pro mě vlastně omezjící a tudíž by nebylo na škodu ji trochu omezit v mém vlastním zájmu. Proto vás asi v brzké době navštívím a tento existenční defekt asi vyrovnám. V první fázi si najdu toho blbečka, co to tu spamuje. S pozdravem, já.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama