reklama
reklama
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.

Autor: Jakub Roth | Publikováno: 2.8.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Jinak mi totiž vlastně závistiví levičáci obvykle neřeknou. Lumpem jsem pro pracovitost, která mne živí. Šmejdem proto, že se netajím pocitem životního štěstí. A zloděj proto, že to dokážu, poněvadž soused ne a to se musí trestat. Vlastně si říkám, co mám ještě po tomto krátkém perexu psát dál.

 

Mám snad vysvětlovat, proč jsem pracovitý? Ale jo, napíšu to. Protože mne maminka a tatínek po celé dětství učili, že jen pracovitý člověk se má dobře. Ale moment, jak to, že Fanda odvedle se má blbě a přitom je dříč? No, oni mne totiž také rodiče učili, že mám pracovat především sám na sobě. A tak se celý život učím něco nového. I když jsem si kdysi na gymnáziu říkal – hele, eště rok, matura, na vejšku tě kvůli rodině stejně nevezmou, a bude veget. Vida, a ono ne. Takže jsem po roce 89 tu VŠ vystudoval, aniž bych musel. A pak ještě mnoho seminářů a nakonec sám tu a tam sám učím mladé a v budoucnu snad pracovité kluky a holky. A zítra vstanu a budu se snažit dozvědět nové věci, které by mi v práci pomohly. A tím i přinesly peníze. Přesto žiju bohatým životem mimo práci.

 

Proč jsem úspěšný? Předchozí odstavec to, myslím, řekl. Ale přesto – mám za sebou několik pádů. Osobních, zdravotních, i pracovních. To už tak totiž bývá. Člověk, který se domnívá, že má vzdělání a pak zaměstnání na doživotí, je vedle jak ona dřevina. A dokonce ani netuším, proč by tomu tak mělo být. Stalo se. A pak jsem vstal a začal znovu. Je mi padesát a vím, že ještě pěkně dlouho tohle dokážu. A proto si nestěžuji na osud. Mám jej ve vlastních prackách. Jako každý. Nikdy se nevzdávám. Nikdy předem nekňourám, že to nedokážu. Je možné, že ne. Ale to poznám až potom. A tak jdu a makám. Na sobě především.

 

Proč jsem poctivý? Protože nepoctivost se mi hnusí. Je mi z ní fyzicky špatně. A je mi špatně z té velké miliardové stejně, jako z té malé, korunové. Není malých zlodějen. Stalo se mi, že jsem kvůli nemožnosti koupit si lístek na MHD jel tak zvaně na černo. Považuji to za krádež. A tak jsem trpěl celou cestu tím, že přijde revizor. Co bych pak udělal? Napadl bych jej teleskopickým obuškem? Ne. Tak nejsem vychován. Uznal bych přestupek, byť marginální. A zaplatil pokutu. A cítil bych se hnusně.

 

Proč jsem šťastný? Žiji. To je nejdůležitější. Nejsem bohatý. Nejsem chudý. Ledacos mne sere. Ledacos mne naplňuje radostí. Věřím v Boha. Věřím v lidi. Věřím v poctivost. Věřím v pracovitost. Nenechám se nasrat línými žadateli čehokoliv. Čtu krásné knihy. Poslouchám úžasnou hudbu. Kochám se překrásnou přírodou. Naslouchám moudrým lidem. A žiju a jezdím na mašině jako svobodný člověk. Svoboda je pro mne to, za co jsem ochoten vzít zbraň do rukou. A pak přemýšlím o tom, zda si svobodu zaslouží ti, co mi opáčí – k čemu je mi ona, nemám-li co do huby?

 

Takže si pak musím položit otázku – co jste pro svoji vlastní svobodu udělali vy?

 

P.S. Vzhledem k tomu, že jsem sklouzl k osobnímu vyznání, nebudu se v diskusi účastnit tlachání o současné vládě a podobných tématech. Podotýkám, že jsem monarchista a tudíž mne nářky nespokojených s tímto jsou šumafuk, mašlička a ganz egal.

 

Čtěte také: 

 

Znásilňovali je? Šikanovali? Jsou z nich levičáci

 

Pokrytectví levičáků odhaleno

 

Levicové nesmysly (část 1.): Parlamentní pravice

Klíčová slova: socialismus  | levice  | populismus  | Bohuslav Sobotka
reklama
7374 čtenářů | 107 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(mirek, 2.8.2012 8:17:39)
Odpovědět
jo máš pravdu, ale tech lemplů líných a závistivých je v ČR většina, jsme druhé Řecko,kde pracuje 29% z populace u nás 39% a v kapitalistikém USA 65% a je to jasné
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děd, 2.8.2012 8:27:08)
Odpovědět
A co ti pracante říkají zavistiví pravičáci, nebo ti neexistují ?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(stop, 2.8.2012 9:25:13)
Odpovědět
Zdar, dědouši, pravičáci makají, protože dobře
vědí, že nic není zadarmo, ale vysvětlujte to
levicovým "intelektuálům" !:-))
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 2.8.2012 9:30:13)
Odpovědět
Vy jste levičák ??
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děd, 2.8.2012 11:03:21)
Odpovědět
Věřte, že i levičáci makají (jsou to většinou zaměstnanci,makající na sedřené pravičáky za "trochu rozdílný" plat.)
V životě jsem manuelně nepracoval, ovšem co si dnes dovolí zlodějští darmožrouti, které pracující levičák, nebo pravičák živí, to se hodí tak to říše zvířat kam dobytek patří !
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Jakub Roth, 2.8.2012 12:30:14)
Odpovědět
Manuálně nepracoval? A nejsou toto vaše slova (z 28.6. pod jedním z mých článků): "45 let jsem dělal na domech a pak ještě 4 roky... dělal rukama-natěrača... dotaz už někdy nesl zámecké dveře,sotva to by tvé ego nezvládlo..." Muhehehehehe
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děd, 2.8.2012 17:01:11)
Odpovědět
Ne, nejsou to má slova Jakoubku, ale doufám, že jednou Ti ji nějaký natěrač pořádnou natře, ale ti To stejně asi nepomůže. Ale vydrž, s tou "pracovitostí" to nepřeháněj, ale prášky ber dále poctivě a občas si šťastně vyskoč ! Psychiatrie dělá pokroky.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(liběna, 2.8.2012 17:34:11)
Odpovědět
Sprominutím,že jsem tak smělá-za co mu ji má natřít? za to,že má jiný náhled na život,?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děda, 3.8.2012 7:12:06)
Odpovědět
to byl děda , děd je někdo jiný--a ty dveře určitě nenesl- jako jedinec....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 2.8.2012 18:48:20)
Odpovědět
PITOMOST!!!
Moje zkušenost,pravičák se nikdy moc nenadřel ....
(Zeman Arnošt,Plzeň, 2.8.2012 22:22:48)
Odpovědět
Jsem už poměrně dost starý na to,abych jako bývalý vedoucí provozu ve Škodovce,věděl kdo umí pracovat a kdo "jen pracuje".Zvláště to bylo vidět krátce po sametové revoluci.Ti,co organizovali různé shromáždění a přemlouvali skutečně ty pracovité k politickým akcím,ti se později jasně ukázali jako "pravičáci",opustili svá pracoviště na dílnách a zasedli ve vysněných
křeslech na sekretariátech.Mnozí tam dodnes vysedávaji.Ruce oproti dřívějšku nosí čisté, zato peněz nosí domů mnohem více.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(antihavel, 3.8.2012 6:20:56)
Odpovědět
U NÁS DŘÍV A VE SVĚTĚ ještě ano. Polistopadový čeští " pravičáci " tunelují, odklánějí, atd., pracovití jsou ti, kteří byli vždycky a bez ohledu na politický názor!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 2.8.2012 8:36:04)
Odpovědět
Pane Rothe,Vaše písáníčko mne tak zaujalo,že mi nezbejvá nic jiného,než taky pýsat-tak tedy jen malé přirovnání-svobodná matka(né vlastní vinou)pracující u pokladny v některém supermark,přijde domů,nakrmí děti,vypere,vyžehlí a jde se samovzdělávat,aby dosáhla na lepší životní úroveň.Jen to vše dodělá,tak si jde trochu zasportovat,ke kadeřníkovi a na masáže.Dosud vše v pořádku,jen mi to nějak nevychází na 24-hod a den. No a ta Vaše sprostá slova na závěr ??
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 2.8.2012 13:10:33)
Odpovědět
svobodná matka ne vlastní vinou? proč roztahovala nezodpovědně nohy? a když už je musela roztahovat, proč se nechránila? ne vlastní vinou? nenechte se vysmát.... každej dneska fňuká, že za to nemůže, ale ve většině případů si sami naběhli. tak jakýpak ne vlastní vinou?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 2.8.2012 13:35:30)
Odpovědět
Pane ,Vy jste magor a né Igor.
Chudáci vaše děti--a až dospějí,tak budete chudák Vy
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Jakub Roth, 2.8.2012 13:37:16)
Odpovědět
Počkejte, ale mne by též zajímalo, co je svobodná matka ne vlastní vinou. Oběť znásilnění? Oběť nedostatku informací o antikoncepci? Nevím.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 2.8.2012 14:42:23)
Odpovědět
No -konečně.
Teď se na plný pecky zjevila "Vaše"překrásná povahová vlastnost.
A teď k tématu-Vy jste souložil až po svatbě?
Měl jste za celý život jen jednu sexuální partnerku?
Myslel jsem si to a teď to vím--budoucí prezident !!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(ignác, 3.8.2012 8:58:00)
Odpovědět
chtěla šukat a teď se diví. ne vlastní vinou? kolik jí je? každej si myslí, že jemu se to stát nemůže. za nezodpovědnost se platí, milej zlatej. nemůžu litovat šukajdu, která pak bulí když do toho vlítne. vybírala si s kým? jo ono je to v módě, bejt svobodná matka. každý je strůjcem svého osudu. lidi který přestali používat rozum a žijou podle hesla nevaž se odvaž se si nic jinýho než následky nezasloužej. když jí litujete, proč si jí nevezmete?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(paulbryn, 3.8.2012 12:03:16)
Odpovědět
Tak to jsi byl Ty? Jen počkej Ignáci!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 2.8.2012 14:56:49)
Odpovědět
Vaše děti i Vy mají určitě právnickej učňák z Plzně!!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 9:03:44)
Odpovědět
vedle jak ta jedne, fňukoun, co neumí žít zodpovědně, jen chce parazitovat a fňukáním vydírat ostatní, co používaj rozum. moje děti vynechte, těm nesaháte ani po kotníky. v plzni jsem v životě nebyl.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 3.8.2012 10:11:10)
Odpovědět
plzeň se pýše s velkím P
Jinak-hodně zdraví,když už rozum došel.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(ignác, 3.8.2012 12:36:50)
Odpovědět
od tebe si nechám radit ty nulo zakomplexovaná
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děda, 3.8.2012 7:23:08)
Odpovědět
jen se projevte, jak hodnotíte jedince ktery si ponechá dítě v této době .
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 9:07:05)
Odpovědět
nikoho nehodnotím, vychovávat dítě je velmi záslužná věc. hodnotím fňukot, kterej následuje po nezodpovědným chování, a vy tomu říkáte ne vlastní vinou. činy mají náskledky a kdo musí za každou cenu šukat, ten musí počítat s průšvihem aa poprat se s tím. ať si každej dělá co umí, ale ať pak neotrvuje svejma problémama, za který si může sám, nás ostatní, co žijeme slušně a používáme rozum.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děda, 3.8.2012 7:23:08)
Odpovědět
jen se projevte, jak hodnotíte jedince ktery si ponechá dítě v této době .
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Bukocz, 2.8.2012 15:09:19)
Odpovědět
Madam, a co jste proto udělala, aby jste za tou pokladnou neseděla?
Stále tvrdím, že 70 % našeho národa jsou závistliví blbci.Na tom je postaven socialismus,na závisti lidí s IQ napařovacím žehličky.
Víte kdy bude socialismus zlatý.V komunismu.To budeme říkat zlatý socialismus.
Bohužel jsem jen středoškolák s důchodem 8600,- Kč. Nestěžuji si a nezávidím.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(kopřiva, 2.8.2012 15:49:54)
Odpovědět
Bukoč nejseš ty fotr toho Rotha? Že máte voba takovej stejnej štyl. Nebo ste voba stejný idi,idi, idi,oti? Bukoč dej vědět.. P.S. Bukoš měl bys jít taky vypomáhat na tu pokladnu, přilepčit si a né dřepět furt doma jako jelito..
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(jura, 3.8.2012 12:16:27)
Odpovědět
Tupej ubožáku!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(m, 2.8.2012 17:59:47)
Odpovědět
Když nešťastná matka chodila po diskotékách,a NE vlastní vinou těhotněla,já celé noci sexuálně abstinoval a rýsoval.Když čumí na TopStary v TV,já studuji.Když si jde pro všechny možné podpory na děti,já dřu přesčas abych své děti mohl nechat pořádně vystudovat...atd atd. Věčný spor na sociální téma mezi činorodými a lítostivou bolševickou vychcanou smečkou.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 2.8.2012 20:27:19)
Odpovědět
Co takhle nezodpovědný tatínek, který si po několika letech manželství založi novou rodinu a bez ohledu na to, že už má dvě děti, které nechal bez prostředků, alimenty platí - neplatí??? To teda ta mrcha máma opravdu zaslouží nejspíš trest smrti!!!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 10:16:30)
Odpovědět
neměla si pod takovýho smrada lehat. rozmazlený spratci obojího pohlaví si myslej, že je všichni budeme litovat a živit jejich nadělaný smrady. jako cigoši. kde je odpovědnost sám za sebe? co třeba zbavit je svéprávnosti, když neuměj notmálně žít a jen parazitovat a fňukat!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 3.8.2012 11:01:12)
Odpovědět
to je ale fakt síla, jsi snad sibyla??? Víš naprosto přesně, co se může stát, že člověk, kterého si vezmeš z lásky a od něho po několika letech vzájemného poznávání čekáš totéž, že udělá něco jiného? A když ještě jako důvod rozvodu uvede, že jsi byla moc HODNÁ, to je fakt mrcha ženská a nic než pohrdání a možná i trest smrti si nezaslouří, i děti
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor ignác, 3.8.2012 12:41:45)
Odpovědět
a co já s tím mám společnýho? proč by se její smůla měla lepit na moje paty? není těch "ubožáků" nějak moc? každý je štěstím svého strůjcem... každý musí nést svůj osud sám za sebe, já tu taky nefňukám, že je moje dcera celiak a nenatahuju dlaně pro kompenzaci drahých potravin! a že moje sestra onemocněla rakovinou mozku a už jí to po léčbě nemyslí a musíme se o ní starat a že mi před dvěma lety vyhořel byt. prostě to řeším bez otravování ostatních! a jsem i tak šťastný!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(hecht, 2.8.2012 21:31:05)
Odpovědět
Ty chudinko "m", já se snad pomátnu z tvých muk co jsi musel prožít. Je mi tě tak líto. Napiš adresu, já ti pošlu pětikorunu. No aspoň něco chudáku nesmírný.............?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(ThujaGarden, 2.8.2012 22:17:21)
Odpovědět
Zavři tlamu...,de.bi.e
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 3.8.2012 11:19:15)
Odpovědět
jestli to bylo na mě, tak děkuju, nestěžuju si, vpodstatě jsem šťastná a spokojená. Mám zdravé a hodné děti, krásnou zdravou tříměsíční vnučku, zatím v úplné rodině. Jen to zdravíčko chybí - manželovo. Jen jsem se chtěla zastat proti vaši nenávistným výpadům na obě strany. Štěstí přece není o hromadění majetku. A ta matka samoživitelka je moje příbuzná, která nefňuká, nežádá, snaží se, jen ta naše milá státní administrativa jí hází spousty klacků pod nohy. Taky můj manžel, od 21 let po amputaci
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 12:52:03)
Odpovědět
zaplať pánbu že jste dofňukala. ona ta vaše příbuzná nepoznala, že hošánek je rozmazlenej a nezodpovědnej? to je jako když se nerozhlídnete při přecházení ulice a smete vás auto. co si kdo nadrobí to si sní jste jí měla naučit. nést svůj osud a všímat si toho lepšího. nikdo to nemá růžový úplně, jen fňukalové to maj celý černý a není to prej jejich vina. čí to tedy je vina? rodičů, co neuměj připravit svý děti do života. pravý neštěstí je když umře dítě. ale ty rodiče většinou nefňukaj.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 3.8.2012 19:14:57)
Odpovědět
NAUČ SE PROSÍM ČÍST, JASNĚ PÍŠU, ŽE NEFŃUKÁ, NEPROSÍ, SNAŽÍ SE, ALE TADY JE MARNO MLUVIT A O TO TĚM NAHOŘE JDE, POCTIVÝ A SLUŠNÝ LIDI ROZEŠTVET A ROZDROBIT A VIDÍM, ŽE JIM TO JDE DOBŘE NA OBĚ STRANY, ŠKODA, NAŠE!!!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(jura, 3.8.2012 12:18:28)
Odpovědět
m,s tebou to republika vyhraje,blbečku!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 2.8.2012 20:05:56)
Odpovědět
Taky nezávidím, ale jsou to všechno bláboly, všichni nemůžou studovat a pracovat v kancelářích, úřadech..., někdo taky musí makat a vytvářet hodnoty. Už takhle se spousta "chytrých" veze těch pár, co tvoří hodnoty to neutáhne a to je podstata této krize. Těch pár vyvolených nechce připustit, že by měli trochu míň a tak neustále to slábnoucí stádo pracujících dřou a dřou a vymýšlí si důvody, proč se nemají všichni skvěle!!!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 10:06:41)
Odpovědět
pravda všichni nemůžou bejt š´tastný. pocit štěstí se neodvíjí od majetku, zaměstnání, ppostave. tolik bohatých a navenek úspěšných bezchybných lidí je nešťastných..a naopak. tak za čím se tu honíte, místo toho, abyste si začali vážit sebe, mít ze sebe radost za každých okolností, protože jste to vy, jedineční. a ne pořád fńukat nadávat, litovat se a závidět. takhle se štěstí nedoberete. i svobodná uhoněná matka může být šťastná. ono je to o pozitivním vztahu sám k sobě a ne o nenažranosti.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 3.8.2012 19:23:13)
Odpovědět
Sory, ale plácáš pátý přes devátý a meleš pořád dokola nesmysly aniž bys věnoval dostatek času přečtení a zamyšlení se nad obsahem. Vpodstatě píšeš to, co já, ale pořád se navážíš a hulvátsky urážíš a pokřikuješ, je mi tě líto
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(jura, 3.8.2012 12:21:03)
Odpovědět
margita má pravdu,všichni by chtěli mít VŠ aby se mohli flákat,ale makat nechce z nich nikdo.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děda, 3.8.2012 7:30:02)
Odpovědět
Já věřím že vše co šlo.Ale nechápu myšlení lidí kteří předpokládají že všichni jsou schopni být jedničky. Pak je otázka co s dokonalýma kopiema. Kdo je zaměstná a jak je bude třídit.....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 9:00:14)
Odpovědět
moje děti z toho vynechte, obě mají slušné partnery a žijou zodpovědně, tak jako jsem žil já. proto jsem šťastný a nemám tyhle starosti. a nenadávejte mi, nemáte k tomu žádný důvod. lidi, co si nabíhaj na průšvihy nic neomlouvá.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(LIBĚNA, 2.8.2012 16:22:29)
Odpovědět
chlapče tak to promin,ale já když slyším slovo samoživitelka,tak se mi otvírá kudla v kapse.Samoživitelka,které se musí pomáhat je VDOVA-nikdo jiný.pokud jsem svéprávná a mám volební právo mohu si dítě pořídit,ale musím vědět,kdo je bude živit.Nechci-li chlapa,musím se starat sama a ne fnukat a nastavovat dlan.A všichni okolo se z těch vychytralých děvenek-řeknu to slušně-máme potento.Nevím,proč z mych daní mají byt placeny tyto--čuzy,ulevilo se mi
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(hecht, 2.8.2012 17:00:12)
Odpovědět
Liběna nejseš to ty ta známá lesba, co se teď připravuje na tu slavnou bezerantenparade? To se nedivím, že starosti s dětma jdou kolem tebe. Zvlášť dneska, kdy se otcové vyprdnou na rodinu kvůli mladší holce a vůbec je to nevzrušuje. Poctivé ženské to mají těžké v takovém bordelu. Ale to dnes vyhovuje, že, vede to k cíli : ZÁNIK NORMÁLNÍCH LIDÍ!!!!!!!!
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(liběna, 2.8.2012 17:37:30)
Odpovědět
když si někdo dovoluje mít jiný názor není normální?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(hecht, 2.8.2012 21:26:08)
Odpovědět
Podle toho na co. Zbytečně se psychotesty nedělaj. Z "názorů na co" se dá všelicos odvodit, víme? Právě takto a podobně se zjišťuje kdo je a kdo není normální, víme? Nevíme? Všechno normální zpochybnit, že? To je právě nenormální dámo.....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 3.8.2012 10:57:28)
Odpovědět
liběno, jsem závist sama, závidím lidem ZDRAVÍ a teď suďte! Kdo je bez viny, ať hodí kamenem.... a kameny nelétají...
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(liběna, 3.8.2012 14:08:53)
Odpovědět
je mi to líto,ale o takovém případu nebyla řeč,držím vám palce.Máte pravdu,zdraví se dá závidět.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(igor, 3.8.2012 10:13:53)
Odpovědět
souhlasím. proč mám doplácet na nezodpovědný rozmazlený spratky, co si všechno dovolej a pak natahujou dlaň: vyřešte to za mě a postarejte se? zajímavý že cigány nikdy nelitujete, jen šukajdy a rozmazlený hošany, co utečou od rodiny. taková šukajda co si neváží svýho těla ani sebe si těžko udrží chlapa. a pokud si najde lumpa, je to její věc ať si nese následky. pokud vím, většina svobodných matek je jen naoko (žijou s partnerem), aby měly větší dávky, vychcandy.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Jirka, 2.8.2012 9:10:07)
Odpovědět
Tleskám. Není co dodat. Kdyby nás takových bylo 10 milionů, ze Švajcu by k nám vzhlíželi jak ke svatému obrázku.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(agata, 3.8.2012 9:02:16)
Odpovědět
Jo, jo...jen kdyby nás bylo deset mega takových..a kdo by Ti ty joudo třeba opravil auto, lednici, vyrobil ložnici či kuchyň ne míru?

Ach jo všichni budeme mít VŠ a kochat se jízdou na mašině a pojdem hlady protože pekař, řezník, zemědělec a další nás živící lidé prostě nebudou. Ale užijte si Vaší debility, já nejsem závistivá a přeju Vám ji.( tu debilitu ) :-))
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Davidan, 2.8.2012 9:21:56)
Odpovědět
Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří se domnívají, že jsou svobodní.
- Johann Wolfgang von. Goethe -
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Miroslav, 2.8.2012 9:27:26)
Odpovědět
Tohle může bohužel napsat jen člověk, který se nekouká kolem sebe. Já například koukám na stacionář pro postižené děti. Víte, co je to pro jejich rodiče za zátěž. Další příklady mohu uvádět. Ještě jeden, pro některé děti je maximum výuční list a pracovat chtějí, ale není kde. Každý není průbojný a neprokoukne podvod.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Makovský, 2.8.2012 10:21:03)
Odpovědět
Rothe, s vašimi vlastnostnmi, jste ideální typ pro služku .
Nevzal byste u mne místo, nebo dokonce pozici ?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(hecht, 2.8.2012 10:56:47)
Odpovědět
Ubohý soudruhu úderníku Stachanovče, co jsi tím chtěl vlastně říct? Jaký jsi geroj? Koho to zajímá ty chudáku? Většina má dnes úplně jiný starosti. Tak před 50 lety bys dostal medaili blbe.....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(ThujaGarden, 2.8.2012 19:21:09)
Odpovědět
Hechte...,citíš se jako chudák? A ostatní cítí...,že jsi vlastně chudák?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(paulbryn, 2.8.2012 12:11:11)
Odpovědět
Rothe a co jsi chtěl tímto vlastně říci?Že nejlepší je starat se sám o sebe a na všechno okolo se zdaleka vysrat? To je ale pěkné sobectví a alibismus,nebo ne?Za neexistenci empatie ve své osobnosti nemůžeš to je jasné, ale chlubit se tím.Divné.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Tanako, 2.8.2012 12:33:36)
Odpovědět
Když už si do něčeho takového vrazil duši, proč si nepřidal alespň ninymun rozumu. Všichni kdo nejsou jako on tak jsou levičáci má známosti stačil si šikovně nakrást nyní je strašně poctivý a všichni levičáci mu jen a jen závidí, tak něco takové se málo kdy vidí.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Jakub Roth, 2.8.2012 13:35:38)
Odpovědět
Ano, právě o lidech jako jste vy píšu v perexu a v závěru. Je mi z vás smutno, inteligente.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Hardy, 2.8.2012 14:46:47)
Odpovědět
Autore, někteří lidé to vlastně nečtou.část levičáků.je to balvan, který česko vleče od revoluce. U nás 20% komunistů, v americe ani 1 %.Závidím americe.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(usA, 2.8.2012 15:55:49)
Odpovědět
A což teprve v dalších letech. Procenta budou přibývat, mladej. Budeš se muset do tý ameriky odstěhovat abys byl spokojen. Oni tě tam multikulti-lidi naučej co to je emerikánska demokrácija chuji.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(ThujaGarden, 2.8.2012 19:24:30)
Odpovědět
Prdlajs usA...,vy bolšání pozvolna...,vymřete. Je to neodvratných...,chod dějin. Smiř se s tím.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(usA, 2.8.2012 21:40:57)
Odpovědět
Nemám vůbec strach. Ale u tebe si nejsem jistej ty hřbitovní chroští. A nezapomeň, když bude nejhůř, Emerika na tebe čeká.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(ThujaGarden, 2.8.2012 22:15:06)
Odpovědět
Taky nemám strach...,vy komouši jste jako dinosauři...,zákonitě vyhynete. Nic nenabízíte...,jenom kradete. A hlavně tu svobodu. Jestli seš usA milovník...,života v kleci, dobře ti tak. Ale nenuť druhý...,aby žili v kleci s tebou. Běž zkontrolovat misku, darmožroute.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(margita, 3.8.2012 19:57:51)
Odpovědět
nejhorší část komoušů už dávno skončila v ODS, TOP09, LIDEM, ČSSD...
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(jura, 3.8.2012 12:28:10)
Odpovědět
No jo,to máš co závidět,vždyť z Ameriky pochází všechno zlo a teď navíc ta jejich světovláda,nejraději by udělali ze všech,co jim nelezou do řiti otroky.Když někdo /Saddám/ se jim postaví,nechce si nechat vnutit jejich názory,tak ho převálcují vojensky,rádoby demokraté.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 2.8.2012 14:52:41)
Odpovědět
Dyk to říkám-pane Vy budete příští prezident.
Nehledáte šéfa volební kampaně?
Jsem celkem levnej.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem blázen-jmenuji se Roth
(Jiří Mareš, 2.8.2012 15:46:03)
Odpovědět
Roth je placenej provikatér, jen se divím, že na něj vůbec kdo reaguje....
ps. pokud kdokoli napíše, že se o vládě a zlodějnách nebude bavit,že je mu to "egál" mašlička a šumafuk,tak je to jeden z těch zlodějů a přkrádačů, který si v celé své duši přeje ,aby tento rozkladný stv společnosti trval co nejdéle a on mohl dál přkrádat......
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem blázen-jmenuji se Roth
(Jiří Mareš, 2.8.2012 15:53:25)
Odpovědět
Jedině opravdový blázen,či čistokrevný egoista, může povědět, že je v současné naši společnosti spokojen, a šťastný.....
-státní maturity
-IZIP
-Tunel Blanka
-Registr vozidel
-Karta Pražáka
-Letadla Casa
-Svazák Nečas
-Chemickí Allí
/jen tohle, namátkou, je silně jedovatý koktejl pro jakoukoli zemi/
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem blázen-jmenuji se Roth
(Josef Provazník, 2.8.2012 18:17:18)
Odpovědět
Pane Mareši, zkuste si článek přečíst ještě jednou. Jeho tématem není Nečas a dokonce ani Kalousek. Pokud budete sledovat články na ePortál.cz pozorněji, přijdete na to, že současné vládě nefandíme ani my...Nicméně, jste opravdu takový primitiv, že budete obviňovat autora článku z nějakých smyšlených zlodějen, aniž byste jej znal osobně a měl na to důkazy? To opravdu musí každý 24 hodin denně nadávat na vládu a na politiky, aby se lůze vašeho typu zavděčil a nebyl sám obviňován z rozkrádání? Nedivte se, že levičákům vašeho ražení říkají pravičáci lůza. Protože to, co tady dnes předvádíte v diskuzi, je vlastní opravdu té nejhorší spodině. Osobně si myslím, že není nutné na každý článek, který se vám nelíbí, reagovat urážkami na adresu autora. Buď diskutujte věcně a bez urážek, jinak vás budeme prostě mazat.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem blázen-jmenuji se Roth
(provazníkův blivanec, 2.8.2012 20:50:31)
Odpovědět
Provazníku buď máš "poruchu příjmu",nebo piješ,když tak hodnotíš zlořád,který Mareše nemůže nechat netečným.Je vidět do kterého stáda zapadáš.Závidět ti nemá co.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem blázen-jmenuji se Roth
(Jiří Mareš, 3.8.2012 15:44:59)
Odpovědět
Provazníku, nečtete pozorně,jste dislektik? napsal jsem "pokud" víme? :-))
ale jak se říká, :"koho svědí ten se drbe" :-)))
a vás, jak vidno, svědí celý člověk !!!!:-)))
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem blázen-jmenuji se Roth
(Jiří Mareš, 3.8.2012 15:50:15)
Odpovědět
A ještě malý doušek vašeho farizejství, Provazníku!:-) píšete mimo jiné toto:"Protože to, co tady dnes předvádíte v diskuzi, je vlastní opravdu té nejhorší spodině. Osobně si myslím, že není nutné na každý článek, který se vám nelíbí, reagovat urážkami na adresu autora. Buď diskutujte věcně a bez urážek, jinak vás budeme prostě mazat..."PTÁM SE, PROČ SE NEČÍLÍTE TAK VEHEMENTNĚ U NICKU "JOAN.J.???? TEN JEHO SLOVNÍK JE DLE VÁS PRAVICOVĚ VYTŘÍBENÝ? ANO? POKUD ANO, JSTE PROVAZNÍKU TENDENČNÍ ŽUMPA !
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(LIBĚNA, 2.8.2012 16:09:45)
Odpovědět
Člověče neštastná,co jste si to tu dovolil napsat!Což vy nevíte,že uspěch se u nás neodpouští?A štěstí-to už vůbec ne.A vydělat si na slušné živobytí jinak než zlodějnou-nepadá v uvahu.Můj příbuzný přijel po 40 letech z Austrálie a povídá-co vy jste tu za lidi,každý jen naříkáte jak se máte špatně,s tim se u nás nikdo nechlubí,to je tvoje vina-přičin se a pán buh ti pomůže.ovšem musíš dělat a to je holt kámen urazu
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Jiří Mareš, 2.8.2012 16:31:49)
Odpovědět
paní Liběno,vy jste úžasná !!!:-))) jistě nosíte trojhranou čepičku s rolničkama :-)))))a obrážíte každou pouť v čr:-)
uvědomte si ,prosím, že je důvod si stěžovat,už jen proto,že samet byl podvod,není vám divné, že premiérem je bývalý svazák? a to 23 let od sametu???
ps. kdyby v usa byl ministrem financí chemik Kalousek, i socha Svobody by dnes jistě byla k dostání ve frcu....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(LIBĚNA, 2.8.2012 17:01:11)
Odpovědět
chytrý chlapec,poznal,že jezdím se světskejma s kolotočem,ale čest práci každé která dobro plodí.A vy si tím věčným fnukáním jen otravujete život,a nejen sobě,i těm okolo vás.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(Jiří Mareš, 2.8.2012 17:18:39)
Odpovědět
pokud vás otravuje poslouchat významnou část lidu této země,že si stěžují,třeba příkladem i na to, že se golfové hole zlevnily a slepecké hůlky zdražily díky chemikovi Allímu Kalouskovi,upalujete do vámi adorovaného ráje, kde jsou jen ti úspěšní,vám příjemní spoluobčané.
ps. obávám se však, že jste nedopatřením zřízence utekla opět z klecového lůžka.....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(ferda, 2.8.2012 17:22:53)
Odpovědět
ÁÁÁÁ, PANÍ LIBĚNA :-)
HENDKA,KDYŽ SE PŘIZNALA ,ŽE JEZDÍ S KOLOTOČEMA,TAK JSEM SI VZPOMNĚL, ŽE TAM VYSTUPUJE I JAKO GENETICKÁ ATRAKCE-MÁ TOTIŽ DVĚ VAGÍNY,JEDNU DOLE,COŽ JE OK, ALE TU DRUHOU MÁ VE SVVÉ HALVĚ .....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(liběna, 2.8.2012 17:44:10)
Odpovědět
to bylo laciné-typický socan-trochu vtipu by nebylo-?Ráda se každý den alespon trochu zasměju,ztracen jest den kdy jsme se nezasmáli.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(Josef Provazník, 2.8.2012 18:11:16)
Odpovědět
Ferdo, tu zmínku o dvou vagínách jsem vám smazal. Cožpak nemáte troška cti v těle, že musíte diskutérku s opačným názorem hned hrubě (a hloupě) urážet? Tyhle infantilní přisprostlé urážky byste si mohl jako šedesátník s šedivou kšticí odpustit, ne? Styďte se, vy hrdino internetových diskuzí...
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(ThujaGarden, 2.8.2012 22:21:20)
Odpovědět
Nojo Ferda...,a jeho bídnej důchod. Ferda je spravedlivě...,rozhořčen penězi, které jsou u jiných...,a né u něj.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(LIBĚNA, 2.8.2012 17:30:39)
Odpovědět
ale to není významná část lidí,to je pár závistivých křiklounů a ti chtějí dělat revoluci.A jsou to stále ti samí-nadávat uplně na vše -to patří k bontonu.Je přece spousta spokojených lidí,já je vidím kolem sebe stále.Bydlíme vedle rušné cyklostezky-vybavení kolařů je až hříšně luxusní-já bych to zaty peníze nechtěla.,a ti lidé jsou spokojeni a užívají si život.Zamyslete se nad sebou,ve vás jak pozoruji je jen zloba,udělejte s tím něco
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(va, 2.8.2012 17:42:50)
Odpovědět
Paní Liběno, nedá mi to a musím s Vámi ve všem jen souhlasit. Už jen když čtu hulvátské komentáře nevychovaných pisatelů. To hovoří samo za sebe. Čiší z toho závist a neschopnost. Jakmile je někdo pracovitý, nestěžuje si, je třeba ho nejlépe potrestat. Podle toho to potom vypadá. A může mi tady za to nadávat kdo chce. Je mi to jedno.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(liběna, 2.8.2012 17:48:28)
Odpovědět
aspon někdo díky-každý hlas se počítá.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(Vilém Peřina, 2.8.2012 17:52:56)
Odpovědět
když každý hlas se počítá, tak já souhlasím s panem Machačem :-)))
ps. ale jak znám ty pravicové modrohnoje, tak mi ten můj hlas zase ukradnou, nebo někde zašantročí...
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(candrbál, 2.8.2012 18:17:24)
Odpovědět
Libeno, klobouk dolu za Vasi statecnost, obdiv. Ferda, znám jej osobne, je tluchuba.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(xxx, 3.8.2012 14:16:56)
Odpovědět
A VON TEN FERDA MÁ JENOM TEN DŮCHOD TAK MALEJ?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(Jiří Mareš, 2.8.2012 17:44:16)
Odpovědět
Dle vaši argumentace, nejste již drahnou dobu v psychické pohodě,vaše argumenty, že bydlíte u cyklostezky/není to kuní nora,že?/a "kolaři" jak píšete/snad lépe napsát cyklisti/ mají až hříšně drahé vybavení,je hloupé ba až megastupidní.
To jste se také mohla narodit před francouzskou revolucí někdy kole roku 1779 poblíž krále Ludvíka XVI a viděla by jste všude jen zlato, třpyt a drahé kameny,zlaté kočáry a bylo by vám stejně veselo z těch usměvavých a spokojených lidí,že???:-))))
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(ach jo, 2.8.2012 18:28:47)
Odpovědět
pane Roth,být pracovitý,poctivý a šťastný je pro normálního člověka běžné jelikož jedno souvisí druhým.Ale mít tyto vlastnosti jsou pro levičáky( neustále od někoho něco chtějí) naprosto neznámé pojmy.Oni znají nenávist,závist a zlobu.Někdo zde dnes napsal že v tomto bolševickém státě se úspěch neodpouští.Komentáře zdejších soudruhů jsou toho důkazem.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(zapřísáhlý nestraník, 2.8.2012 19:15:34)
Odpovědět
Zkuste změnit úhel pohledu. Možná je pan autor spokojený, proč ne, ale je opravdu spokojený, když vidí, pokud tedy chce vidět, okolo sebe tu masu nespokojených? Nemyslíte si, vy t.č. úspěšní, že ne každý "t.č. neúspěšný" nemusí být "líná socka a budižkničemu"? Vaše úspěchy a vaše svoboda jsou pro vás jistě příjemné a reálné, stejně tak ale opak u těch "nespokojenců". Možná alibisticky dám za příklad třeba Švýcarsko s otázkou, proč to tam je diametrálně jiné, než u nás?
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(Rentier, 2.8.2012 23:50:26)
Odpovědět
Proč si nežijem jako Švýcaři ? Proto , že si k nám nechodili ostatní schovávat zlato . Byli bychom ho dali "do frcu" jako to svoje , abychom měli na co nadávat .
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....jsem po lobotomii....Váš Roth .
(zapřísáhlý nestraník, 3.8.2012 21:31:48)
Odpovědět
Nějaké argumenty by nebyly?
totální vyčerpání mé výpočetní kapacity
(vojtechcervenka, 2.8.2012 18:45:08)
Odpovědět
tedy čistě filozoficky. jestli stvořil člověka bůh nebo matka příroda v tm nehraje roli. ti n i k d o neví.
člověk je tedy na planetě zemi ztracen sám ve své schránce. ta schránka je jeho duše nebo mozek.
na barvě rovněž nezáleží. smysl života je v tom kolik toho stihne za život ochutnat. jak ve věcech sexu tak ve věcech zábavy. zábavou rozumím cokoli co zabaví. tvůrči činnost,sex, drogy, hudba či četba. rozhodně to ale není o tom snažit se někoho někam vést či snažit se mu vecpat svůj názor.
Re: totální vyčerpání mé výpočetní kapacity 2 ze 2
(vojtechcervenka, 2.8.2012 18:45:58)
Odpovědět
protože však člověk je teprve na začátku svého vývoje - /neplatí o bílém člověku. ten je na konci cesty/ je to pro mnoho lidí nepochopitelné. až se dostane člověk do stádia že bude dělat to co chce protože může a to co musí protože chce. všechno bude v pořádku. třeba už nebude potřebovat boha. ať už to bylo jak chtělo.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Kalous, 2.8.2012 20:44:54)
Odpovědět
Své osobní kydy (vůči zase levičákům) si autore nechte, nikdo alespoň zde vás skoro nezná tak co by vám záviděl. A mnohý levičák má větší majtek než vy, tak by to ani nemělo logiku. Že by jste nemohl za Husáka na vysokou? Nesmysl, leda by jste byl nepřítel režimu např. didident. Dokonce VŠ studoval i mladý Dientsbier, mladý Benda, pravičák Topolánek, Nečas,P. Sobotka a jiní. Sledovaná "politicky" byla jen část škol - např. pedagogové, lékaři, filosofové. Na techniku vzali každého.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(BUBU, 3.8.2012 1:50:42)
Odpovědět
me se clanek liby. Ja jsem taky spokojeny clovek.Nejsem ani chuda ani bohata ale ,stastna a spokojena.Autore ,pis dal.....nekteri lide vidi bohatsvi jen penezich,majetku,jasne potrebujeme penize.....ja jsem skromna a stastna.A je me jedno ,kdo co ma,dela a nebo nedela.Kazdy je strujcem sveho zivota...
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Kalous, 3.8.2012 5:40:07)
Odpovědět
Ano - co nejvíce takových BUBU, ať to mají politici a jejich smečka zase snadné jak dříve, ať se o ně nikdo "nestará". Že může někdo třeba závidět tomu Ráthovi (zase ti závistiví levičáci, chudák se trápí ve vazbě), má se každý starat sám o sebe , být spokojen a volit ODS.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(jh, 3.8.2012 5:53:02)
Odpovědět
Mám kupu dětí, tři už jsou VŠ, pracoval jsem léta rukama - byl jsem líný se učit, ale spíš mi nebylo dáno...
Patřím do kategorie "od výplaty k výplatě", manželka stěží splácí podnikatelský úvěr a přesto s Rothem, nebo právě proto s Rothem souhlasím.
Vážení Rothovi kritici,
možná vám uniklo to podstatné v jeho článku:
Roth věří v Boha a životní vzestupy stejně jako pády zřejmě dokáže přijímat z jeho ruky jako výchovné metody!
Přečtěte si v evangeliu podobenství o hřivnách - pochopíte nejen
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(jh, 3.8.2012 5:58:25)
Odpovědět
doplňuji:
pochopíte nejen Rotha...
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(andulka, 3.8.2012 7:08:09)
Odpovědět
Souhlasím,závidět nikdo nemusí, jen se zamyslet, uvědomit si to,co opravdu potřebuji, oblečení si mohu nakoupit v sekáči,dovolená může být i u rybníka. Na zahrádce taky něco vyroste a příjmy si mohu navýšit třeba občasnou brigádou. Zkrátka žít skromně, ale spokojeně. Ale ŽÍT! Klidně usínat a probouzet se beze strachu, což zloději miliard nemohou a to je jejich trest. Vše, jsem si musela tvrdě vybojovat, nikdy jsem si od nikoho nic nepůjčila,všeho si vážím a nikomu nezávidím.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(děda, 3.8.2012 7:15:02)
Odpovědět
Jejda jako bych si hodnotil dobu ve které jsem žil......20-30 let zpět....
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(zdeněk Pavel Kranz, 3.8.2012 9:16:47)
Odpovědět
Konečně jsem si přečet názor se kterým se ztotožňuji.Je to prostá, ale jediná filosofie, která spasí celý svět, za podmínky, že tento názor převezmou všichni dobrovolně , ale ne s naivní radostí samospasitelnosti.
Re: Jsem pracovitý, poctivý a šťastný.....Ale podle závistivých levičáků jsem šmejd, lump a zloděj.
(Petr 2, 4.8.2012 13:03:33)
Odpovědět
S ROTHEM navěky a nikdy jinak.
Kdy už to smažete?
To se Vám to tak líbí?
Dívejte se do zrcadla!!
No prostě --jste krásnej
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama