reklama
reklama
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval

Autor: Radek Velička | Publikováno: 23.7.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Máme sice horké léto, avšak s prezidentskými kandidáty se roztrhl pytel. Je hezké pozorovat, kdo by si rád sedl na Pražský hrad po Václavovi Klausovi. Jsme malý národ a elity neuznáváme, ty vypudíme, zaženeme, ukřičíme a odhodíme. Takový národ jsme. Od roku 89 jsme měli na hradě jen dva muže, kteří nás reprezentovali a každý svým způsobem. První Václav byl uznáván kdejakým socialistou západního stylu a stal se tak trochu maskotem pádu socialistického bloku sovětského stylu.

Druhý Václav se proslavil svou kritikou globálního oteplování a to v době, kdy tomuto blábolu a podvodu věřili skoro všichni. Čas ukázal, že náš prezident Václav Klaus byl tak prozíravý, že měl pravdu o globálním oteplování, kdy dnes je jasně prokázáno ochlazování naší modré nikoliv zelené planety. Nazval globální oteplování podvodem pocházejícím od Římského klubu a jako prostředek uvalení globálních daní, tedy projev NWO. Kdo na jejich místo?

Mám obavu, že na český prezidentský "trůn" usedne nějaký typický český hovňousek za kterého se budeme moci jen stydět. Máme sice ústavu, kdy prezident je tak nějak upozaďován, ale naše tradice velí mít na Hradě nějakou silnou osobnost. Při pohledu na plejádu kandidátů mám obavy, že přicházíme o další tradici.

Tři kandidáti se nám z národního pohledu diskvalifikují sami. Kníže Karel VII. von Schwarzenberg švýcarský občan, Jiří Dienstbier a Jan Švejnar oba občané USA. Toto je diskvalifikace, jelikož Česká republika je převážně republikou českých občanů. Pak se nám objevil ještě jeden narcistní komunista v podobě Vladimíra Dlouhého, kterého raději nekomentovat.

Ovšem asi nejbizardnější kousek z kandidátů je Jan Fischer, který se již ohrazuje, že není žádný Honza. Nemyslím si, že není žádný Honza. Naopak je to extrakt čistého českého malého člověka, který raději nic, on raději muzikant. Taková pohádková figurka Hloupého Honzy. Český hrdina. Kdo je Honza Fischer? Pardon Jan.

Narozen 2. ledna 1951 v Praze, v osmdesátých letech člen KSČ, jelikož musel, byl tak geniální, že musel do KSČ vstoupit, jinak by jeho ego bylo pohřbeno, tak i s komunisty mohl za jeden provaz táhnout. Od roku 2003 předseda Českého statistického úřadu, pak předseda "nejpopulárnější" vlády překlenovací v letech 2009 - 2010, která neoplývala ničím jen svou politickou a i faktickou impotencí, jelikož byla vedena stylem Hloupého Honzy, když něco udělám, třeba to podělám. Jako předseda české vlády předsedal dokonce Radě Evropské unie, kde navázal patrně úspěšné kontakty, jelikož v září 2010 se stal viceprezidentem Evropské banky pro obnovu a rozvoj v Londýně. Vyznáním judaista.

Kdybychom měli stylizovat heslo jednoznačně vystihující osobnost pana Jana Fischera, tak asi takto: "S čertem nebo s ďáblem, ale hlavně kupředu a v můj prospěch!" Jak jinak si vysvětlit, že praktikující judaista mohl do komunistické strany vstoupit a sloužit bolševikům s jeho typickým úsměvem?

Tohle toto mít na hradě, to by byla hrůza, jen pomyslet. Je to typický úředníček, bez názoru. Figurka. Ovšem asi tímto směrem se Evropa vydává, jelikož EU má svého Hermana van Rompuy, který má taky jen charisma mokrého hadru. Nevím, který mokrý hadr má charisma větší, to nechť čtenář posoudí sám.

Součastný prezident Václav Klaus se o Janu Fischerovi vyjádřil takto: "Jak padala nejrůznější jména, tak mě toto jméno nenapadlo. Opravdu jsem se to dozvěděl včera večer. Inženýra Fischera znám, myslím, že jsme se při nějakých statistických debatách a konferencích setkávali už někdy v osmdesátých letech. (…) myslím, že má chalupu někde nedaleko od nás. Potkávali jsme se tam v jedné milé hospůdce v Bystřici u Benešova, když jsme tam všichni jeli v sobotu na chalupy. Myslím, že to je uvážlivý člověk, který nebyl nikdy nijak politicky radikálně orientován na jednu či druhou stranu." Prostě i podle součastného prezidenta je to takový politický pan Nikdo.

Za Janem Fischerem nestojí nikdo jiný nežli pan Jaromír Soukup, majitel reklamní agentury Médea, který svou podporu dával jak Straně zelených, pak více bolševické Demokratické straně zelených až přesídlil, k těm pravým prospěchářům Věcem veřejným. Typický podporovatel Jana Fischera, od právdoláskařství až úplnému prospěchu. Ale to je Jan Fischer, tváří se jako typický právdoláskař a jeho statistický mozek už počítá vlastní prospěch.

Bůh ochraňuj České země a nedopusť Hloupého Honzu na Hradě. Ten patří jen do pohádkových knížek.

Další články autora také na http://radek-velicka.blog.cz

Čtěte také: 

Fischer prezidentem? A proč ne Krteček?

Prezident Jan Fischer? Poslední šance pro Kalousky, Bartáky a spol.

 

Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?

Klíčová slova: Václav Klaus  | Jan Fischer
reklama
4681 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Brabec, 23.7.2012 0:24:26)
Odpovědět
Autor je na omylu: to není hloupý Honza, ale vypráskaný šmejd. Do životopisu jste neuvedl jeho osobní stránku, rozvod, opuštení rodiny - skandál velkých rozměrů (řešilo to KSČ). Za komunistů - pravověrný člen, v synagoze ho nikdy nebylo vidět, po revoluci se zrodil Žid ! Takže, kdo s tímhle hajzlem přišel do styku, může vyprávět - odporné hovado. Chová se i nyní stejně - jde jenom o něj, zradí i vlastní mámu.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(antihavel, 23.7.2012 7:05:49)
Odpovědět
TO NEVÍŠ , ŽE TAKOVÉ ÚDAJE se od " sametu " u jistých/některých lidí neuvádějí, kádrový profil je potřeba mít čistý. A pro média jsou tyto věci u takových to lidí pod jejich rozlišovací schopností, případně se používají až v době, kdy je potřeba tyto lidi odstranit jako nepotřebné !
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Jeeves, 23.7.2012 8:11:24)
Odpovědět
Médiím již Fischer "namazal", nebo ho vzala za svého, ale vypadá to, dle (možná cinklých) průzkumů, že je rozhodnuto. Asi si pružného Fischera zasloužíme. Když ho chce ten chytrý "lid"... :-)
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(děd, 23.7.2012 10:12:02)
Odpovědět
No jo, ale jak poznat neodporné hovado, když nevidíme barvu ptáka ? Vědět, že ho má modrého jde do toho, žíd nežid, hlupák nehlupák !
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Mirda, 23.7.2012 12:29:00)
Odpovědět
Fischer,předseda stat.úřadu: Pamatujete,jak jsme zaplatili za poslední sčítání lidu stat.úřadem 2 miliardy? Použitím vědeckých metod mohlo být provedeno za desetinu a navíc přesněji.(Viz.např.Rakousko). Ale přece si kapři nevypustí rybník.A představte si tohoto hospodáře státních peněz na hradě: Oprava 200m2 hradní střechy a 4 okapů nás bude stát 180 milionů i po legálním výběrovém řízení na dodavatele stavby.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(thzrwsehw, 23.7.2012 0:25:00)
Odpovědět
zadny komentar jeste, asi je to o nicem, a hele hele, jenom tolik, ze s tim oteplovanim a bojem proti teoriim, je to tak, jo, totiz tak, ze si nekdo netroufne na vetsi tema. jo, abys vedel. se svym pristupem samozrejme.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(hajnej, 23.7.2012 9:05:52)
Odpovědět
Pokud znám hloupého Honzu, tak ten dostal od mámy buchty a vydal se do světa na zkušenou. Tam ty buchty sežral a vrátil se domu ještě blbější než byl předtím... Tak nevím, je to von nebo...?
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Štastný Jim, 23.7.2012 10:07:29)
Odpovědět
Typické-BLA,BLA,
článek o "Hloupém Honzovi"je snůškou nesmyslů a plný nenávisti.Sorry je Honza tak hloupý,když to dotáhl tak vysoko?To že vlezl do KSČ mu odpouštím,myslel na svou kariéru a děti.Vlezli tam i jiní,kterým nebyl vlastní osud lhostejný.Na rozdíl od těch "ostatních tak křištálově čistých" nebyl v STB,KGB,LM a podobných bohulibých organizacích,alespon tak pevně doufám.Prosím zanechte nenávisti nebot je rodnou sestrou závisti.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(modřín, 23.7.2012 11:12:46)
Odpovědět
Úctu si zaslouží právě ti, kteří se s bolševiky neušpinili. Tvrdit, že byl sice komunista, ale jinak je to slušný člověk je protimluv - první vylučuje druhé!
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Štastný Jim, 23.7.2012 14:36:20)
Odpovědět
Ano úctu,
si zaslouží ti co se s bolševiky nezapletli.KSČ měla přes milon členů,když k nim připočteme i jejich rodiny dojdeme k zajímavému číslu.Ted nejvíc křičí ti co ve straně nemuseli být,nebo ti komunistobijci kteří režim nezažili.Byla to těžká doba a pokud člověk chtěl dělat vyšší funkci,musel tam vlézt.Sám jsem pracoval v údržbě a nikdo mne do strany nenutil.Byl jsem jen bezvýznamné kolečko v systému,a o tom to je.Myslím že Jan je dobrým kandidátem a má můj hlas.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Mastný jím, 23.7.2012 18:45:19)
Odpovědět
Koukám, že intelektuálně jsi to dotáhl tak na Banánové rybičky, víc ne
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(dd, 24.7.2012 23:02:12)
Odpovědět
Já jsem zrovna do KSČM nevstopil.Proč?Protože tam byli jenom šmejdi !Tak prosím nezlehčuj to podstatné.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Willander, 23.7.2012 11:08:10)
Odpovědět
Hloupý Radek Velička radí a vybírá presidenta.Potud dobře,má však divnou představu o chování p.Hradu,neboť je poměřuje s veličinami Havla a souč.Klause.Nezažil asi/p.Velička/ tu správnou dobu obliby presidenta "lidem"a tak je podle něho vypozorovat,že je jedno ,kdo bude na Hradu.Ale to je hluboký omyl.Jan Fischer jde do toho.Jde do toho proto,že není "hloupý"a kam ho chtějí přes média dostat lidé mající snahu o dosazení jimi přijatelného kandidáta.Kterého?Samozřejmě takového-no zobavého z ruky.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(modřín, 23.7.2012 13:48:27)
Odpovědět
Ano, Jan Fišer je velice tvůrčí a zejména pracuje na sobě: nejprve ze sebe udělal bolševika a po té židobolševika - geniální kandidát. Bolševici již na Hradě byli, ale židobolševik by byl první.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(modřín, 23.7.2012 13:50:02)
Odpovědět
Ano, Jan Fišer je velice tvůrčí a zejména pracuje na sobě: nejprve ze sebe udělal bolševika a po té židobolševika - geniální kandidát. Bolševici již na Hradě byli, ale židobolševik by byl první.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(antonio, 24.7.2012 13:22:00)
Odpovědět
A Ty znáš kromě Háchy nějakého prezidenta,který nebyl Žid.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(jajaja, 23.7.2012 12:10:22)
Odpovědět
Českému národu má vládnout Čech. Ne Žid praktikující židovství, ten snad má své místo jinde. Historie nás již mnohokrát poučila, ale jak je vidět, lidé jsou stále nepoučitelní.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Lather, 23.7.2012 12:53:00)
Odpovědět
Jajaja,chce se říci Bajaja.Po vašem extempóre snad platí,co Čech,to muzikant.Souhlasím s názorem,proč by to nemohl být Čech/ na presidentování/ jak poleno?Snad p.Zeman?Kamarád Klause ,který se ještě nevypořádal s minulou,nevydařenou volbou?A že je p.Fischer Žid?Máte pravdu v tom,že tento národ to nemá lehké,v minulosti byl pronásledován- nejen že vydali Krista Ježíše Římanům a ti ho ukřižovali.Je to složitější,Židé byli v minulosti pronásledování pořád,ví někdo,proč vlastně?
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(modřín, 23.7.2012 13:11:44)
Odpovědět
Ten domovník na Pražském hradě nevládne ničím, než pugéty, které umísťuje na památníky. Občas něco podepíše, co mu předloží vláda, najmenuje velvyslance a když mu vláda dá příslušnou apanáž, tak se jede někam podívat do světa. Pouze nóbl ouřada - nic víc. A ten humbuk kolem volby je ještě trapnější, než se dosud odehrával pod stranickými taktovkami. Dává to však pocit lidu, že o něčem důležitém rozhodují. Hlasy jsou již sečteny - jako prezident zvítězil Schwarzenberg s právem udělovat amnestie.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(Jitka Nová, 24.7.2012 19:23:39)
Odpovědět
Raději tedy vlezlou Bobo?
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(modřín, 24.7.2012 19:29:13)
Odpovědět
V žádném případě, ta bezcharakterní muňka se neštítila kandidovat z KSČM a to ji diskvalifikuje na kandidaturu čehokoli. Ať si k těm bolševikům vleze na trvalo a přestane prudit.
Re: Jak hloupý Honza na prezidenta kandidoval
(muk, 24.7.2012 22:19:22)
Odpovědět
vo.le i pan Klaus je prezidentem kvůli hlasům komunistů - bez nich by tam nebyl. Havla alespoň v první prezidentuře volili jen komunisté. Nedemokratický fašisto prober se.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama