reklama
reklama
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 8.6.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

 

Díky nezájmu medií a parlamentní zpovědi Davida Ratha si mnozí bohužel ani nevšimli, že naši zákonodárci tentýž den téměř jednomyslně schválili zákon o přistoupení k Evropskému stabilizačnímu mechanizmu.

 

Jen pro úplnost, pro Českou republiku tímto vzniká do budoucna závazek, zaplatit po přijetí Eura částku cca 40 mld. korun a zároveň převzít záruky za dalších 310 mld., přičemž nikdo z této země nebude mít jakoukoliv pravomoc rozhodnout, či alespoň se podílet na rozhodnutí, komu tyto prostředky budou vydány a k jakému účelu budou použity.

 

Nesrozumitelné? Pokusím se přiblížit. Představte si, že u vašich dveří zazvoní člověk v hezkém obleku, představí se jako zástupce bytového družstva, do kterého chcete vstoupit a nabídne vám velmi „výhodnou“ smlouvu, stačí ji podepsat. Na dotaz, co je to za smlouvu vám odpoví, že to není důležité, pro vás bude platná až v okamžiku vstupu do družstva. V tuto chvíli se vás tedy stejně netýká, ale je velmi výhodná. Následuje úsměv pána v obleku.

 

Podepsali byste? No tak naši politici podepsali.

V té smlouvě stojí, že jakmile se stanete členem družstva (co na tom, že už máte podepsanou kupní smlouvu na byt a v podstatě do družstva vstoupit budete muset), automaticky převedete jeden váš měsíční plat na bytové družstvo, které bude z uvedených peněz pomáhat ostatním nájemníkům, kteří se dostali do finančních potíží. No solidarita, řeknete si, ale když víte, že žádný z nájemníků si nežije nikterak špatně, rozhodně ne hůř, než vy a přesto jsou všichni zadluženi až na půdu…

 

Tohle přece není solidarita…

 

Navíc se smlouvou zavazujete, že se stanete ručitelem dalších možných půjček jiným osobám a to nejen družstevníkům, a to ve výši třetiny vašeho ročního příjmu. Jakých půjček a komu, zeptáte se. To není důležité, taková situace ještě nenastala a do budoucna se s něčím takovým ani nepočítá. Další úsměv.

 

Podepsali byste? Ano, správně, naši politici podepsali.

Ale to ještě není všechno. Družstvo si vyhrazuje právo, pokud to bude nutné, kdykoliv vám poslat složenku na libovolnou částku, podle vlastních požadavků a vy ji musíte do sedmi dnů uhradit. A co když na to nebudete mít? Máte přece taky dost vlastních dluhů, které musíte splácet. Nemějte obavy, k něčemu takovému v budoucnu zcela jistě nedojde…

A když, tak to společně nějak určitě zvládnete. A opět úsměv.

 

Navíc, ten milý človíček vám také sdělí, že byste tuto smlouvu podepsat měli, protože podepsali všichni a pokud ji nepodepíšete, mohlo by to pro vás mít dalekosáhlé důsledky. Tentokrát bez úsměvu…

 

Jaké důsledky? Odpovědí vám bude pro změnu pouhý úsměv…

 

Nepřipomíná vám to mafiánské výpalné? Mně ano.

Pokud byste i v této chvíli stále přemýšleli o podpisu tolika výhod najednou, je zde ještě jedna důležitá věc. Kdo bude s takovou spoustou peněz disponovat a pokud se stane cokoliv špatně, kdo bude za to zodpovědný?

 

To ale přece vůbec není důležité, snad nám důvěřujete, ne? A proč hned myslet na nějakou zodpovědnost. Ještě se přece nic nestalo, že?

 

Jedno vím zcela určitě. Pokud by se mi stala podobná příhoda, raději bych šel bydlet pod most. Člověk by měl mít alespoň elementární špetku hrdosti. Bohužel naši zákonodárci ji nemají.

 

Tak tedy do třetice dotaz, podepsali byste? Naši politici podepsali a já souhlasím s již několikrát vyřčeným názorem, je to sprostá vlastizrada a tito lidé by měli být hnáni k zodpovědnosti.

 

Jediné, co mě alespoň trochu uklidňuje je skutečnost, že Eurozóna se do okamžiku, kdy bychom měli začít platit, velmi pravděpodobně rozpadne…

 

Čtěte také: 

 

Českou republiku by záchrana eura přišla na 250 miliard korun

 

Kdyby tisíc eurovalů

 

 

Vybočili jsme z hlavního proudu. Čeká nás izolace!

Klíčová slova: ODS  | Miroslav Kalousek  | TOP09  | Petr Nečas
reklama
3343 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Brabec, 8.6.2012 0:52:44)
Odpovědět
Nečas s Kalouskem - nejen 350 miliard, a pak církevní restituce, pak zvýšení DPH, pak důchodová reforma,....
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(sulak1, 8.6.2012 6:02:30)
Odpovědět
Autore,netvrdil bych,že Řeci jsou líní?!!A co Italové,Portugalci,Irové či Španělé a v neposlední řadě pobaltské státy,Ti také jsou líní?Ne-PES JE ZAKOPANÝ NĚKDE JINDE!!!
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Fiter, 8.6.2012 7:34:27)
Odpovědět
Nečas i Kalousek velmi dobře vědí,že se na výsluní české politiky dlouho ohřívat nebudou,ale dostat se do Bruselu by nemuselo být marné,tak proč nepodepsat.Však jich se to týkat nebude.A socialisté to je taky parta k pohledání.Církevní restituce ne a ne a ne.350 miliard nasypat do černé díry 25% našeho rozpočtu bez váhání všichni jedním hlasem odsouhlasili? Ani jedni ani druzí se v tomto složení nesmí dostat do příští vlády.Nevolte tu zkorumpovanou bandu.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Jeeves, 8.6.2012 8:34:44)
Odpovědět
Bohužel Fitere, Vaše výzva je marná. S rozumem zdejšího obyvatelestva je to mnohem horší, než jsem se dlouhá léta domníval. A to jsem býval velmi kritický. :-) Důkazů je velmi mnoho, ale stačí jediný. Pohled na výsledky předvolebního průzkumu v této době. Jako by se nechumelilo, lhostejně, žádná změna, vlastně zhruba všichni jsou se svými oblíbenci spokojeni. Je to hrozný pohled! Ale asi jenom pro mne a pár dalších lidí. Takže budeme se stejnými darebáky pokračovat. Až do hořkého konce.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Táňa, 9.6.2012 11:08:22)
Odpovědět
Co se divíte, v parlamentu jsou kromě komunistů samí eurohujeři. V takovýchto záležitostech si ČSSD s TOP 09 jen notuje. A bude hůř, hroutí se Španělsko a budou následovat další. Naše solidarita musí být bezbřehá. Historie se opakuje, za socializmu se zase přispívalo na Kongo a Angolu a jiné spřátelené "chudé" státy.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(ok, 9.6.2012 9:21:40)
Odpovědět
Ano, pes je zakopaný v tom, že si Řekové žili a užívali na dluh, stejně jako by se to líbilo našim socialistům.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Kalous, 9.6.2012 13:54:38)
Odpovědět
Když si uděláte přehled od r. 1990 - tak více dluhů nadělaly pravicové vlády než vlády levicové. Také situace v Řecku není žádné dílo levice - ale všech, pravice, levice, chudších i bohatých, daně neplatili drobní živnostníci a ani velcí boháči, dali si firmy do daňových rájů (u nás trochu podobné, polovina bohatých firem si dala také sídlo mimo republiku do daňového ráje).
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(xxxx, 9.6.2012 13:52:29)
Odpovědět
Ovsem, ze "zakopany pes" je nekde jinde! Na Recku je to jen lepe videt, protoze tradicne levicova orientace zeme zpusobila, ze jeji levicove vlady od 70-80. let zpusobily, ze narod zacal zit parobkovskym zpusobem "dluhy se splacet nemuseji" (a zatim jim to pomerne dobre vychazi). V podobnych problemech jsou ovsem i nejvykonnejsi ekonomiky Evropy, dokonce i Nemecko! Skutecne priciny problemu jsou znamy, jen je nechce nikdo resit, proto ony zastupne diagnozy. To je ten "zakopany pes"...
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(xxxx, 9.6.2012 13:56:21)
Odpovědět
Přidej si jedno x navíc, kecale.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Shark, 8.6.2012 7:56:03)
Odpovědět
K serioznosti tohoto sdělení, tedy spíš blábolu, chybí to podstatné, a to že závazek platí jen pro země Eurozony, tedy pro nás jen v případě, že budeme mít Euro a to samo o sobě je závazek o rád vyšší!!!
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Petr 2, 8.6.2012 9:41:50)
Odpovědět
Jeden kníže ostudu nedělá,ale celej "slavnej "parlament,tak ten vydá za Ukrajinskej dvakrát.Těch stodeset lumpů poženeme před soud.Jak je možný,že za D Ráta schovají rozkrádání ve velkým ?Až dojde k vyúčtování ,tak nebudou souzeni ti co si nakradli,ale všichni,co pro tuhle " Loupež "zvedli ruce.Majetek (kompletní rodiny)jim musí být restituován-jak těm církvím!!Na post prezidenta jsem nejdříve navrhoval,abychom to nabídli Rutinovi na " vedlejšák,ale nyní mám ještě lepšího kandidáta.
Je jím maji
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Petr 2, 8.6.2012 9:45:31)
Odpovědět
Pokračování:
Na post prezidenta jsem nejdříve navrhoval,abychom to nabídli Rutinovi na " vedlejšák,ale nyní mám ještě lepšího kandidáta.
Je jím majitel a i ředitel cirkusu " JOO",pan Josef Joo,který tento cirkus ovládá na světové úrovni a tak by s tím bordelstánem určitě poradil do pár měsíců.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(DAP, 8.6.2012 10:04:40)
Odpovědět
Právě se za nás někdo zavázal, že všichni budeme posílat sousedům peníze a ručit za jejich dluhy, které nasekali, když se místo práce pravidelně slunili u svého domácího bazénu s vířivkama, grilovali u toho a popíjeli vínečko.
Problém je v tom, že ti, co takto za nás rozhodli, se těchto žranic a orgií u sousedů pravidelně sami zúčastňují. Tak proč by něco takového neodhlasovali ?!
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Bibendin, 8.6.2012 19:47:27)
Odpovědět
Nejen Nečas s Kalouskem, pro hlasovalo též 47 poslanců ČSSD. 24 komunistů se zdrželo hlasování, 1 byl proti. 11 poslanců VV proti, 1 pro.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Vilen, 8.6.2012 20:23:51)
Odpovědět
--Všechno má svůj čas!!"-A všechno bude!!-Také my budem mít svůj svátek!!!-
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Vilen, 9.6.2012 5:26:09)
Odpovědět
--Zločinci přece nebudou soudit svoje kumpány!!-
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Krištov, 9.6.2012 11:26:04)
Odpovědět
Klídek ovčané klídek, máme svobodné volby a řádně zvolené politiky, rovněž svobodně jsme volili vstup do EU
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(joan.j, 9.6.2012 12:59:32)
Odpovědět
Souhlasím plně s názorem že tady ani zdaleka "jen" o "líné Řeky".Chyba je zcela zásadní a systemová.V šíleném neomarxistickém,multikulturním
(negre o muslimoservilním) politicky korektním (prolhaném) socialistickém (bankrotářském) monstrprojektu zvané EU. Pro EVROPU a EVROPSKÉ národy tento sebedestruktivní projekt chorých socanských "innženýrů lidských duší" JEŠTĚ NIKDY NIC DOBRÉHO A PROSPĚŠNÉHÉO NEUDĚLAL.Otevřené hranice? ANI TY NE! Slouží jen milionům afrických a asijských INVAZIVNÍCH KOLONIZÁTORŮ ještě mnohem snadněji a masověji uchvacovat Evropu pro sebe! V zájmu přežití je toto svinstvo nutno zničit, odstřelit dříve než bude pozdě
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Kalous, 9.6.2012 16:50:48)
Odpovědět
EU je dílo evropské pravice, pokračovatel organizace ESVO, dítko světové ekonomické globalizace - moderního kolonialismu (resp. imperialismu). Kromě pravice tam řádí ještě i jiný elemnt.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(joan.j, 10.6.2012 13:46:36)
Odpovědět
Myslíš soudruhu takové "pravičáky" jako Barroso,Zapatero a soudružku baronku Ashtonovou?Potom byl "jasný pravičák" i Che Guevarra a Maocetung.

P.S.
Nezaměnils zase při aplikaci pilule a čípky???
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(Ahmed, 10.6.2012 2:09:00)
Odpovědět
ty pravičácký hovado, ničemu nerozumíš, tak drž hubu, už aby tu byl ten chalífát, aby ti jí jednou provždy zavřel.
Re: V rámci "solidarity" s línými Řeky jsme do Bruselu vazalsky odevzdali desítky miliard korun. Jak to,že ještě nejsou Nečas a Kalousek souzeni za velezradu?
(joan.j, 10.6.2012 13:48:14)
Odpovědět
Muslimácká vyjebaná kundo,zašij si stydké pysky na prdeli - nebo ti z nich vypadne mozek jako tomu tvýmu svatým pedofilu Machometovi když jebal velbloudici.......
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama