reklama
reklama
Vkládání komentářů je povoleno jen zaregistrovaným čtenářům

Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 5.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Brusel zaplavují odboráři z celé Evropy. Chtějí zde demonstrovat proti úsporným opatřením zaváděnými členskými státy, které tak chtějí řešit problém krize a zadlužení.

Chtělo by se mi napsat, že jde o nenažrané odboráře absolutně nechápající situaci v níž se evropské státy ocitly a dost možná bych nebyl daleko od pravdy. Zhýčkaní odborářští bossové zvyklí na to, že si dokáží prosadit takřka vše a nejde-li to po dobrém, tak si to vyvzdorují a vystávkují, nedokážou pochopit, že nastal čas chovat se v otázce financí zodpovědněji než doposud.

Evropský sociální systém je přebujelý. Bruselští byrokraté a evropští socialisté jej dovedli do takového stádia, že jej jsou schopni udržet jen za cenu navyšování dluhů. Český odborářský boss Zavadil omílá předvolební heslo socialistů, že krizi nezavinili "obyčejní lidé".

"Vždyť tu krizi zavinily finanční instituce, těm se sypou peníze ze všech stran a na lidi se prostě kašle... Lidé začínají být naštvaní," říká Zavadil. Krize skutečně vznikla ve finančních institucích, ale jen proto, že byly poskytnuty hypotéky těm, kteří je nemohli splácet.

Svět je dnes natolik propojený, že když si Amerika kýchne, Evropa dostane chřipku. Pokud by ale v Evropě nebyly zasety podmínky pro problémy, nebyly by následky tak vážné. Levicové odbory nedokážou pochopit, že když doposud v době prosperity docházelo k žití na dluh, tak v době krize se dluhy ještě prohloubí.

Je pochopitelné, že se odborářům nelíbí vyhlášení úsporných opatření ve většině evropských států. Myslí si, že když šlo se zadlužovat doposud, půjde to klidně i dál. Zodpovědnost se u odborů příliš nenosí, ba to až vypadá, že pro odbory je zodpovědnost sprosté slovo.

Když přišly některé evropské státy za podpory odborů s myšlenkou šrotovného, nedopřávaly sluchu hlasům varujícím, že se tím jen oddálí propad prodeje nových vozů a tento propad bude ještě větší, než kdyby se šrotovné nezavádělo.

Připomenu, že šrotovné chtěli u nás zavést socialisté a odbory jim v tom přizvukovaly. Naštěstí zavedeno nebylo. Sousední Německo se Slovenskem, kde zavedeno bylo se nyní potýkají s velkým propadem prodeje nových vozů. V Německu se prodej propadl oproti loňsku o 30%, na Slovensku ještě více. Ukázalo se, že šrotovné je pěkně drahý nesmysl.

Když už konečně státy v Evropě pochopily, že je nutno něco s dluhy udělat, protože neustálé zadlužování je neúnosné, tak odbory začaly proti úsporám protestovat. Příklad Řecka je více než výmluvný. Silné odbory si vyvzdorovaly na vládách neuvěřitelné výhody bez ohledu na to, zda Řecko jejich požadavky je schopno finančně utáhnout.

Španělsko se nachází po finanční stránce velice blízko Řecké situaci. I zde odbory protestují a dnes vstoupily do generální stávky, protože se jim nelíbí snaha vlády řešit dluhy. Před týdnem se demonstrovalo v Praze proti chystaným škrtům.

Dluhy se musí snížit a to nejen u nás, ale v celé Evropě. Nelze se donekonečna zadlužovat a jen nad tím mávat rukou a tvářit se, že se nic neděje. Odbory naději na zodpovědné řešení nenabízejí. Chtějí jen víc a víc, ať to stojí, co to stojí.

Jaroslav Zavadil hovoří o tom, že krizi nezavinili obyčejní lidé, a že by tito lidé neměli na krizi doplácet. Krásně se to poslouchá, ale tak nějak chybí nějaký realistický návrh řešení a Jaroslav Zavadil zapomíná, že stát je tvořen jedině lidmi. Přes další navyšování dluhů se k prosperitě nedopracujeme, to by mohlo snad být jasné i odborářským bossům. Nebo snad když to požadují po státu i oni u sebe doma hospodaří stylem, že dluhy se neplatí?

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5017 čtenářů | 97 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 5:37:16)
Odpovědět
Snůška nesmyslů. Šetřit se musí ale ne nejvíc u těch relativně nejchudších. Stačí odstranit část obrovské korupce a zavést daňovou progresi tak jak např. ve Skandinávii nebo alespoň v Německu a je hned spousta miliard. Zadlužené jsou všechny státy (snad mimo Čínu, Norsko a naftové státy), obrovsky zadlužené jsou USA (citace Obamy - veřejný dluh USA je neúnosný). Německo je v přepočtu na 1 občana 5x zadluženější než náš občan. Nedělejte z většiny národa voly!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(občan, 5.10.2010 7:10:46)
Odpovědět
Kalous : Vy už díky manipulaci socialistů a odborářských bossů volem jste, a jste na to asi i patřičně hrdý:-(
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 7:53:12)
Odpovědět
Bodejť že jsem hrdý když mne ocení takový pi.tomec jak "občan"
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(grek, 5.10.2010 13:30:36)
Odpovědět
Kalousi,zadlužte se sám co hrdlo ráčí po vzoru těch ,které uvádíte.A sém si vše splácejte!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 13:42:48)
Odpovědět
Proč bych se zadlužoval? Nejsem b.lbý. Ale jinak je současné zadlužení u států systém zřejmě výhodný i pro mezinárodní banky a finanční instituce, neboť se jim lépe s financemi vládne a diktuje. Ten systém nám je vnucen a musíme v něm plavat. Je rozumné dluh nezvyšovat, snažit se ho snížit - ale rychlé plošné necitlivé úspory uvedou hospodářství a fungování sociálního státu do zkázy (lidé budou mít málo peněz, budou málo nakupovat, bude více nazaměstnaných, sníží se výroba - a vlastně se vše ještě zhorší) a soociálních bouří. Když jste tak chytrý, uložte si všechny Vaše peníze jako šetřílek do banky a za čas tam budete mít ho.v.no a ti s dluhy se Vám budou smát.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(grek, 5.10.2010 14:07:30)
Odpovědět
Je otázka ,jak moc jsme se nechali /stát/ nutit.Opatření na zastavení zadlužování nejsou ožebračující.Jak to píšete občas Vy.A ti zadlužení se mě budou smát jen do času.A to ten státní dluh ještě ani nesplácíme.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 15:17:36)
Odpovědět
Opatření na zastavení zadlužení jsou správná, pokud jsou rozumná a zapojí se do toho přiměřeně všichni. Ale strašit nyní pořád blízkým státním bankrotem nebo Řeckem ve spojitosti s likvidací sociálního státu - na to už skočí už akorát b.lbeč.ci nebo to vyhovuje těm horním deseti tisícům.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(grek, 5.10.2010 15:49:39)
Odpovědět
Na závěr jen tohle ,V roce 1953 A.Z.večer v radiu nikoho nestrašil a přesto to bylo ráno 1:50 .Nazvali to jinak než státní bankrot.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 6.10.2010 3:40:28)
Odpovědět
Dolar by měl zbankrotovat už nyní - když se to nestalo dosud, nestane se tak ani později. Rotschild a Čína to nedovolí. A ostatní měny jsou na dolar víceméně vázány. Zbankrotovala islandská měna? Jen na 1:2
Zatím je to ale tak, že nás ti "vyvolení" zadlužili až po uši...a je jedno kdo tam zrovna byl.
pánové a dámy, jak to kupříkladu je dnes s tou "Kartou Pražáka" ??? dva elitní vyšetřovací policisté odešli z důvodů, že na ně byl vytvářen tak neúnosný politický tlak, aby se nic nevyšetřilo, že radeji rezignovali!
Očem to svědčí???
d.o.p.r.d.e.l.e. dojde nám to konečně všem, že ta naše slavná jakby pravice dovedla tuto naši zemi do s.r.a.če.k.,ze které nám prostým lidem začínají čouhat jen uši????

Bém a celý ten pravicový magistrát patří do kriminálu,a i ti, co je neustále podporují a dávají jim své hlasy.....
jistě pak tomu rozumím, že "ONI" se brání zuby nehty, aby byl přijat zákon o přiznání majetků nad 1O milionu :-)))
sedel by jeden pravicovej hajzl vedle druhého!
ne nadarmo centrála ODS plánuje své přestěhování na Pankrác!!! :-)
chtělo by se povědět: jak signifikantní :-)))
CHTĚJTE VĚDĚT,OBČANÉ, KDO PŘIJETÍ TOHOTO ZÁKONA NEUSTÁLE NEGUJE A DĚLÁ VŠE PROTO, ABY NEBYL NIKDY UVEDEN DO ZÁKONNÉ NORMY !!!!
JE TO JEDNODUCHÉ, JSOU TO TI PRAVICOVÍ KMOTŘI A ZLODĚJI CO Z TOHO MAJÍ STRACH.....
VYŽENME JE DO TĚCH JEJICH DANOVÝCH RÁJŮ, BUDE NÁM JISTĚ BEZ NICH DALEKO LÉPE :-)))
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred taovym darebakem je malo! :(
Pokud jsem dobře četla,tak ferda nic nebral, ale motivační provize,jako lékařka brala jeho žena, dříve by jste se měli navážet asi do ní samotné, ne?
Ale to by se vám nehodilo, protože jak je uvedeno, ona je dlouholetou voličkou pravice, že?
takže mi to dříve příjde, že ferda vám neskutečně vadí a proto ta nevraživost, pokud si pročítám různé portály, tak to vypadá, že je vás více, kdo to stále opakuje dokola, asi s největší pravděpodobností, jste za to placeni, protože je to váš úkol......
Drahá Alice, Eva píše o ferdově rodině, tak si
to řádně přečtěte, než začnete moralizovat.
A že je ferda podlý blb, to už vědí všichni,
ale to vám nevadí, že ? Ty nadávky tak lahodí vašim levicovým ouškům, není-liž pravda ?
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Majda, 7.10.2010 18:28:05)
Odpovědět
Chceme především menší nenažranost bohatých hňupů a politiků. Tato kasta prožrala stát na léta dopředu a řadový člověk to má platít.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(koc man, 5.10.2010 7:20:53)
Odpovědět
Největší voly z občanů dělaly politické strany ČSSD,ODS,KSČ,KDU,DEU,Zelení a jejich nenažraní straničtí papaláši dle profesí exekutoři,soudci,poslanci,senátoři státní zaměstnanci ve vysokých funkcích,kteří rozhodují o zakázkách .........šetřit se musí je pravdou že by se mělo začít na všech předražených zakázkách ,ale také na všech kteří dělají zbytečnou práci a berou za ni státní prostředky,dále uzákonit tresty za příživnictví a zřídit veřejné stavby kam by museli všichni bez práce nastoupit za minimální mzdu. Mzdy soudců a všech st. zaměstnanců upravit tak,aby se přestaly rozevírat nůžky a ze státních zaměstnanců se díky nepřiměřeným platům nestávali nadlidi...Jinak zde vyhraje krajní levice,nebo pravice a to se pak všichni tzv. nedotknutelní budou divit. Někdy si říkám už aby to bylo.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 7:59:51)
Odpovědět
Jo - šetřit u všech - opatření maďarské pravicové vlády: kvůli hospodárnosti ve veřejném sektoru .. snižuje vláda plat nejvyšších představitelů ve veřejném sektoru včetně guvernéra Maďarské národní banky tak, aby nepřekročil dva miliony forintů měsíčně (177 tisíc). Plat guvernéra centrální banky se snižuje o 75%. A samozřejmě EU - EK protestuje, že toto opatření ohrožuje nezávisdlost bank a porušuje unijní smlouvy (jak u nás se soudci, za několik tisícovek ztratí nezávislost).
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Šoumen, 5.10.2010 12:47:39)
Odpovědět
Třeba pane Kalous stavební spoření. Lidé by měli teď udelat to, že řeknou: Kašlu na státní příspěvek, vraťte mi moje peníze, ruším spoření.
To je něco takového, že když by to udělala 90% většina, tak je to jako "Run" na banku. Byl bych zvědav, kde by ty peníze pro všechny nahledali. Oni je tam totiž nemají, jsou v úvěrech a jinak investovány. Takhle by to chtělo to udělat a ať si strčí Kalousek ty prachy na státní příspěvek třeba do prd...
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 13:04:59)
Odpovědět
Jo pane Šoumen, to by nebylo dobré. Když to dělali Američané u bank a pod. (např stylu letadlo u Madoffa), tak natiskl americký FED (federální centrální banka) nové bezcenné papírky - dolary a vše jede dál. Kdyby jsme to udělali s korunou, jde naše měna do kopru (i tak v devadesátých letech se banky nakrmily stovkami miliard a předaly zahraničním vlastníkům, kteří nyní vydělávají u nás i kydž třeba j jejich mateřské zemi prodělávají - proto nebereme žádné úroky, aby šly pryč). Bohužel platí římské přísloví - Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi (nemáme Rotschildy, Lauderery ap.)
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(viliams, 5.10.2010 11:01:32)
Odpovědět
Ano ,pane Polánecký,svět je tvořen lidmi.Jenže je mezi nimi velký rozdíl.Jedni lidí těží a hrabou,špatně vládnou a druzí lidi,kteří za nic nemohou musí za ně ty dluhy platit.To je ta nespravedlnost.Máme justici a soudí tak,aby ti co si nahrabali a zavinili zadlužení nemuseli nic platit.Je to justiční mafie bordel,jaký tato republika nepamatuje.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Bobin, 5.10.2010 13:16:35)
Odpovědět
Ano - slyšel jsem třeba o soudním procesu známého člověka z 90. let - půl hodinu se četlo u soudu co ukrad, černé duše, podvody - celková škoda asi 200.tis. - rozsudek nevinnen, nebyl poučen že nemá krást (chudák se to nedozvěděl ani na vysoké škole) - a zloději se musí dát odškodnění 90 tis. na výlet do zahraničí. Nebo mi byl nedávno z auta vykraden nový akumulátor, sám jsem hned vypátral v blízké sběrně odpadu s pomocí skladníka viníka, byla tam adresa zloděje, skladník ho osobně znal. Verdikt policie po šetření 1 měsíc: případ se odkládá, pachatele nelze identifikovat. V jiném nedávném případu byli zloději při kradení v domě v noci překvapeni vzbuzenou majitelkou, utekli do polí - přijela policie a na dotaz proč zloděje nepronásleduje třeba se psem bylo konstatováno, že by museli vzbudit psovoda a bylo by to drahé - psovod prý stojí 500 Kč na hod. Dobré vtipy.
VŽDY SE PTEJME: KOMU KU PROSPĚCHU !!! :-)))
(ferda, 5.10.2010 15:21:02)
Odpovědět
VÁŽENÍ,
NEKORESPONDUJE TO VŠE TAK TROŠKU S TÍM, CO UVÁDÍM NÍŽE????
ZAMYSLEME SE! ZAMYSLEME SE!

....Vše se nějak uspořádá, ale my použijeme všechno co máme, veškeré zlato, celou materiální moc na obelhávání a ohlupování lidí. Lidský mozek, lidské vědomí jsou přizpůsobené změnám.

Pokud do něj zasejeme chaos, nepozorovaně lidem zaměníme jejich hodnoty za falešné a donutíme je těmto hodnotám věřit. Jak?

Najdeme stejně smýšlející lidi, spojence a pomocníky v samotném Rusku a jeho satelitům. Krok za krokem rozehrajeme svým rozsahem grandiózní tragédii záhuby nejvzpurnějšího národa na zemi. Definitivně a nezvratně uhasíme jeho sebevědomí.

V literatuře, divadle a ve filmu budeme zobrazovat a velebit ty nejnižší lidské pudy. Budeme všemocně podporovat všechny, kteří budou do lidského vědomí vštěpovat kult sexu, násilí, sadizmu a zrady, zkrátka veškerou mravní zpustlost.

Ve státní správě vyvoláme chaos a zmatek. Nenápadně, ale aktivně a ustavičně budeme podporovat panovačnost a aroganci úředníků, korupci a bezzásadovost.. Poctivost a smysl pro pořádek budou zesměšňovány a jakoby nikomu nepotřebné, prohlásí se za přežitek minulosti. Hrubost a drzost, lež a podvod, alkoholismus narkomanie, zrada, nacionalismus a vyvražďování národů – to všechno budeme pěstovat v lidském vědomí.

Jen málo, velmi málo lidí bude tušit, co se děje. Ale my je zesměšníme, najdeme způsob, jak je obelhat a prohlásit je za vyvrhele společnosti.....
Budeme vytrhávat jejich duchovní kořeny, vulgarizovat a ničit zásady národní morálky. Takovým způsobem podlomíme jejich pokolení za pokolením. Zaměříme se na děti a mládež, kterou začneme demoralizovat, rozvracet a rozkládat. Takto budeme postupovat.

toto je Direktiva Allana Dullese, ředitele CIA a šéfa poltické rozvědky USA, takzvaná „Doktrína boje proti Rusku a jeho satelitům“, vypracovaná JIŽ po roce 1945....:-))

MILÝ ČTENÁŘI, SÁM POSUĎ ROZDÍL DEVASTACE SPOLEČENSKÝCH HODNOT ZA BOLŠEVIKA A NYNÍ ZA KAPITALISTY :-))) CO SE KOMU DAŘILO A CO SE KOMU DAŘÍ DNES :-))))

závěrem malá reminiscence.......

.....ne, neznal jsem bezdomovce a lidi bez práce,neviděl jsem žebráky na ulicích,neviděl jsem tolik prostitutekna ulicích, neviděl jsem naše " bílé" tolik se hrabat v odpadkových kontejnerech, neviděl jsem pískoviště poseté injekčníma stříkačkama od feťáků, neviděl jsem mafiánské tlupy dávat na odiv světu svoje "poctivě " vydělané bohatsví, také jsem neviděl ověšené zlatem a jezdící bouráky naše více opálené spoluobčany, pro různé sociální dávky,tu utiskovanou naši menšinu…?))
a také jsem neviděl zamřížované balkóny někdy až i do třetího patra,také jsem neviděl doslova policejní manévry,,připomínajíci válečný stav téměř při každém fotbalovém zápase, také jsem neviděl ve společnosti tolik agrese....
ps: jeden se diví,že se ještě vůbec diví :-)))
e

Tahle vláda je nebezpečnější, než nebezpečí, které má odvrátit....

s pozdravem:

S úsměvem na rtu,vlastním Pražákovu kartu, tak stále po modré, jemine, p.r.d.e.l. nás jistě nemine :-)))))
Váš oddaný ,dneska již poddaný Ferda :-)))
Re: VŽDY SE PTEJME: KOMU KU PROSPĚCHU !!! UPLATKY ferdovi !!! :)))
(Eva, 5.10.2010 23:01:02)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
Re: VŽDY SE PTEJME: KOMU KU PROSPĚCHU !!! UPLATKY ferdovi !!! :)))
(Kalous, 6.10.2010 3:50:50)
Odpovědět
Kníže Schwarzenberk také říkal, že dával při restituci všimné úředníkům aby vše urychlil, že by to nebylo vyřízené dosud. A je nejoblíbenější politik - tak nechte ferdu na pokoji. Navíc to za něj moh napsat provokatér pod jeho nickem.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Jara, 5.10.2010 22:45:39)
Odpovědět
Skandinavie se uz potapi, navic zmitana exp-lozi zlocinnosti, zejmena levicovych a muslimskych teroristu. TO neni prilis dobry vzor, soudruhu! :)
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 8:42:07)
Odpovědět
Pořád doufám, že v této zemi je dostatek rozumných, zodpovědných lidí, kteří jsou schopni pochopit alespoň podstatnou část toho, co se dnes děje. Ne jako Kalous…
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 9:19:05)
Odpovědět
Ne jak Stallker, který nechápe skoro nic.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Šoumen, 5.10.2010 9:42:11)
Odpovědět
Tak to po pár měsících vlády nové koalice opravdu jen doufáte, ta nasrala většinu lidí. I ty co potřebuje - armádu a policajty.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 10:21:10)
Odpovědět
Pravdu díš šoumene. Skutečně se ještě asi nestalo aby od r. 1918 organizovala velkou demonstraci policie (policejní dobory) a sekundovala jí u toho armáda. To nám ten policejní stát nějak přestal fungovat (2x více policistů než za komunistů nepočítaje městské).
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(grek, 5.10.2010 13:40:39)
Odpovědět
Kalousi,jak se podílela nynější koalice na zvyšování počtu policie a armády,když "díž je to pravda.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 13:50:36)
Odpovědět
Nepíši nic o této koalici ve vztahu k policii a armádě. Zvýšení počtu policistů se týká období 1989-2010. Nevymýšlej si! Jen konstatuji, že jsem rovněž názoru, že policistů je dost a jeich stavy by se neměly zvyšovat (Pecina chtěl budovat i nové jednotky těžkoděnců na boj s demonstranty), spíše snížit o ty co se flákají.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(grek, 5.10.2010 14:44:50)
Odpovědět
Tak k vašemu-pravdu díž-,aby koalice nenasrala polici a armádu měla těm za přepážkami vzít 20% a 10% dát policií,která by je zpacifikovala?
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 15:29:43)
Odpovědět
Greku, co fantazírujete! Ne - jsem pro to aby se snížily platy všem státním zaměstnancům a politikům včetně soudců bez rozdílu o 10% - je to u těch nízkých platů kruté. Ale proč mají mít vyjímku soudci kteří mají platy relativně nejvyšší? Nebo politici jen 5% (sice loni již 4% - proč nyní alespoň ne těch 6%), a proč mají nastupující učitelé mít najednou plat 20 tisíc - více než jejich starší kolegové nebo někteří učitélé kteří je učili na VŠ? Je v tom strašný bo.rdel a ne spravedlnost. Nělteré úředníky tíky zrušeným tabulám mezd by to postihlo i více než 30%!!! Také si myslím, že policisté už mají výhod dost. Ale jsem také pro progresi daně o nejbohatších - tak jak je tomu v Německu nebo ve Skandinávských zemích. Ať pravicová vláda nedělá z lidí b.l.bce!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(grek, 5.10.2010 16:17:16)
Odpovědět
Nebudu se přít %.Je nutno ,aby se zaměstnali mladi a nedrželi se tam 65-70letí a to jak učitelé,tak úřednici.To, že se snažili udělat věci spravedlivěji /platy a počty policie/se ukazalo jako naivní.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(AkatMax, 5.10.2010 9:50:55)
Odpovědět
Tenhle článek se mi nelíbí a hned také řeknu proč. Autor dělá z odborů nenažrance, kteří chtějí čím dál víc (což může být i pravda)bez ohledu na to, že máme jako země velké dluhy. Nicméně mi chybí konstatování, že opravdu běžný občan nemá s dluhem nic společného, naopak je tu spíš výsměch stylem: že si z toho udělaly odbory zaříkávadlo.
Nicméně oproti autorovi si opravdu myslím, že občan má s tímto dluhem pramálo společného, nejsem si totiž jistý jak mohl franta z Hornídolní rozhodnout o navýšení státního dluhu např. v r. 2007.
O tomto rozhodují politici a vzhledem k tomu, že jich tam stále sedí dost na stejných místech, tak bych také rád viděl, jejich odpovědnost za státní manko. Stejnou, jakou má každá prodavačka za manko v pokladně.
To ovšem samozřejmě nic nemění na tom, že se dluhy musí platit, jen bych asi rád viděl ty zodpovědné před soudem, jako na Islandu....
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Šoumen, 5.10.2010 10:08:28)
Odpovědět
Pravda, pravda. Trefil jste to.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 10:27:13)
Odpovědět
Jo Šoumene. Dokonce trefil i toho poslaneckého medvěda. To se mi velmi líbilo, jak ho vždy ti poslanci porcovali - jeden z něho dal desítky milionů na Aquapark na Karlovarsku, který nebude nikdy dostavěn (i kdyby malá návštěvnost, neekonomické), nebo na sportovní kluby a golfová hřiště svých příbuzných, dotace do soukromých hotelů kamošů - vše sepsat, prošetřit a kdo se v tom zkoupl, ven z politiky!!!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Šoumen, 5.10.2010 10:39:43)
Odpovědět
Jenže všichni mají dost dlouhé prsty, a lidé je opět volí, tak asi z té basy nic nebude. Ale takhle promrd.. rezervy z důchodového fondu, zrovna na ty medvědy.
HYENY HODUJÍ.......
(ferda, 5.10.2010 15:38:54)
Odpovědět
DOPORUČUJI PODROBNĚ SE PODÍVAT, JAK VELKÉ "DOTACE" Z "MEDVĚDA" ČERPALA ORGANIZACE OREL ZA KDUČSL ZA FRENETICKÉ ASISTENCE ZEMSKÉHO ŠKŮDCE KALOUSKA :-)))) MŮŮŮŮŮHA,HA,HA, :-)))
Re: LEVICOVE HYENY HODUJÍ.......
(Eva, 5.10.2010 23:02:35)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
Re: LEVICOVE HYENY HODUJÍ.......
(Kalous, 6.10.2010 3:58:45)
Odpovědět
Evo, neprovokujte! Nedávno pan Schwarzenberk přiznal, že při své restituci použil také úplatky pro urychlení procesu u příslušných úřadů - a je to nejoblíbenější politik. Tak nechte ferdu na pokoji. On není místopředseda vlády a ministr, možná ani ferda - třeba to na něho hodil jiný ferda.
Píšete - ""Pořád doufám, že v této zemi je dostatek rozumných, zodpovědných lidí, kteří jsou schopni pochopit alespoň podstatnou část toho, co se dnes děje. Ne jako Kalous…"

Váš omyl tkví v tom, že VY nechápete nebo nechcete pochopit co se zde děje celých 20 let a ne pouze dnes.

A co se dluhu týká :
Kolik na dluh přispějí ti, kteří díky privatizacím, podvodům (špatným podnikatelským záměrům), tunelováním zbohatli, banky které v 90.letech dávaly nesmyslné úvěry za rozpadlé nemovitosti a pod. ?
Opravdu za vzniklý dluh můžeme všichni stejnou mírou? Neměli by více na dluh přispět ti, kteří se více „najedli“? Nechci se na stará kolena dožít sociálních nepokojů, ke kterým vše spěje.
Kdo jiný má zastávat názory podle Vás těch nerozumných lidí, než odbory ?
Re: Stallkere.
(Šoumen, 5.10.2010 12:35:01)
Odpovědět
Děde.Oni jsou totiž dva, co doufají. Pan Stallker a paní Sunny. Oni prý Kalouskovi ten dluh sami dva zaplatí, když je to jejich "kůň".
Re: Stallkere.
(Sunny, 6.10.2010 10:37:18)
Odpovědět
Zdravím Šoumene:-) Další podpásovka? Takže než utrousíte nějakou nepravdivou poznámku, srovnejte si fakta a předložte důkaz o tom, že jsem kdy Kalouska označila jako svého "koně". Tím bychom mohli začít. Usnadním vám to, protože nikde nic takového nenajdete. To, že navzdory všem jeho mínusům, jej považuji za pravé požehnání ve srovnání s finančním iluzionistou Božinem Sobotkou, je pravda a za tím si stojím. To, že oba tyto pány považuji za průser pro naši zemi s předchozím názorem nijak nekoliduje. Ale je to jen můj pohled, každý to vidíme jinak. Za to, že se vždycky snažím vidět pozitivně, se nestydím. Je to jedna z věcí, které mi umožňují prožívat šťastně i ne úplně dokonalé dny. Někdy to zkuste, funguje to výtečně:-)
VYŽENME TY ZLODĚJE.....
(ferda, 5.10.2010 15:51:12)
Odpovědět
DĚDE,DĚDE, JSI TAK STÁR A NEBO JIŽ BLB, ŽE NEVÍŠ ,KDO VELBLOUDOVI UKRAD HRB???? :-)))

TAK PŘIPOMENU PERLIČKU, JAK JEŽEK /ODS/ PŘICHYSTAL NÁM VĚJIČKU :

"... JE DOBRÉ, ŽE PODNIKATELÉ JSOU DVA KROKY PŘED PRÁVNÍKY...."

TOŤ SLAVNÁ VĚTA KMETA,DNES NENÍ PO NĚM ANI VETA....:-)))))
PS: NA ZLODĚJSKÝCH TVÁŘÍCH DNEŠKA, TŘPYTÍ SE TATO VĚTA JEŽKA !!!!! :-)))
VYŽENME TY LEVICOVE ZLODĚJE A UPLATKARE, JAKO JE FERDA
(Eva, 5.10.2010 23:03:58)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
Re: VYŽENME TY LEVICOVE ZLODĚJE A UPLATKARE, JAKO JE FERDA
(Kalous, 6.10.2010 4:01:07)
Odpovědět
Opakovaný vtip přestává být vtipem.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Blabla, 5.10.2010 11:16:00)
Odpovědět
To je neskutečné jak se dají přesypat dluhy, které udělali a dělají vládnoucí strany na hlavy odborářům. Celý článek je přinejmenším silně neseriozní.Ty vlády které teď chtějí zachraňovat rozpočty a chtějí brát nejslabším, současně vydávají miliardy na hlouposti typu boj z klimatickými změnami, zelené energie, emisní povolenky, nekoncepční dopravu, zbrojení, ptačí,nebo prasičí vakciny, pumpují státní peníze různými způsoby na boj s krizí apod. A to očekávají od lidí beraní postoj? Snad v ČR, ale jinde, zdá se,si dlouho lidi nenechají sr...t na hlavu. A o tom to je.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Šoumen, 5.10.2010 12:40:12)
Odpovědět
Pan Stallker "nemá koule", ten si bude nechávat srát na hlavu po celý zbytek života, a ještě tu vládnoucí kliku mafiánů bude chválit.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 13:16:13)
Odpovědět
Ale má…
A co se týče těch mafiánů, myslím si, že ti opravdoví, už jsou po posledních volbách většinou mimo hru. Alespoň v tom celostátním měřítku. Na komunální úrovni jich pořád ještě zbylo dost. Ale budou volby, takže uvidíme…
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 13:22:37)
Odpovědět
Stalkere, ti hlavní mafiáni nejsou v politice - tam mají jen své koně které mohou přesedlat.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 13:36:40)
Odpovědět
I přesto si myslím, že těch "přesedlatelných" koní, je podstatně méně, než před volbami.
ŠEVČE, A CO DANĚ, UŽ JSI JE ZAPLATIL??? :-)))))))))))))))
(ferda, 5.10.2010 15:58:53)
Odpovědět
a jak se praví v bibli.." víra tvá, tě Stallkere uzdravila...." :-)))

Ty musíš brát hodně dobré pilulky, když stále věříš těm šmejdům, že oni ví, jak uzdravit tuto zemi, kterou sami nakazili....:-)))

ps. TATO VLÁDA JE MNOHONÁSOBNĚ NEBEZPEČNĚJŠÍ, NEŽ NEBEZPEČÍ, KTERÉMU JSME VYSTAVENI ! :-)
ODS= DOKTOR SMRT
TOP09= DOKTOR ZMAR
A vv = UŽITEČNÝ IDIOT.....


PS. PROSÍM, NEVÍTE KUDY SE JDE DO ZEME KRÁLE MIROSLAVA ??? :-)))))
A CO UPLATKY, JESTE NA NICH PARAZITUJES ? :-)))))))))))))))
(Eva, 5.10.2010 23:05:27)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
PRAVICOVÉ EXKREMENTY- TOŤ VONKA PRO JEJICH VĚRNÉ :-))
(ferda, 5.10.2010 16:03:44)
Odpovědět
PAN STALLKER JE JISTĚ HOVNIVÁL A TAK SI DOSLOVA ROCHNÍ V TĚCH PRAVICOVÝCH EXKREMENTECH :-)))))

ps. kdyby to aspon tolik nepáchlo a nás to tolik nestálo, čloěk by si pověděl-jeho věc, svůj ke svému :-)))
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Sunny, 6.10.2010 10:40:51)
Odpovědět
Nemyslím, že zrovna vy máte zapotřebí se takto odkopávat... Stallker v diskuzi vždy vystupuje slušně a argumentuje, na rozdíl od některých jiných. Osobně považuji slušnost za ctnost. Slabost vypadá jinak.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(jira22, 5.10.2010 11:24:28)
Odpovědět
Vysloveně propagandistický článek, který si ani nedělá problém se základními fakty. Něco jako kalouskova složenka. Není ten Polanecký vlastně Kalousek? Nebo jenom vhodně používá pomazánkové máslo?
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 12:34:12)
Odpovědět
Vážení přátelé,
Chápu a souhlasím, že Vám vadí, jakým způsobem naši mocipáni v této zemi vládli a jak nakládali se státními prostředky a tudíž také nemalou měrou přispěli k výši státního dluhu. Přesto všechno si myslím, že „porcování medvěda“, předražené státní zakázky, nesmyslné a zbytečné arbitráže a nevím co ještě, tvoří stále tu podstatně menší část finančních prostředků, které by se daly do státního dluhu promítnout. Mnohem větší část peněz, které dnes chybí, bylo nezodpovědnou sociálně smířlivou politikou našich politiků doslova rozdáno a projezeno obyvateli této země. Bohužel, většina těchto prostředků se dostala do rukou těm, kteří by na prostředky od státu, zahrnutelné do kategorie „sociální“, neměli mít vůbec žádný nárok. Pár příkladů za všechny: Velmi štědré sociální dávky všem, kdo natáhnou ruku, které společně s mateřskou a přídavky na děti, naprosto demotivují většinu sociálně slabších spoluobčanů, snažit se jakkoliv přispět. Nebo výsluhy státním zaměstnancům. Ano měly by zůstat, ale aby policista po deseti letech služby dostával každý měsíc až do důchodu 7500,- Kč (pravidelně valorizovaných!), to je dle mého trochu příliš štědré. Velmi podobné je to s porodným a přídavky na děti. Zase ano, jistá forma podpory mateřství by měla zůstat, ale nebylo by lepší, řešit to třeba určitou formou odečitatelné položky z daní (dali by se tak zvýhodnit i ti méně majetní nebo svobodné matky), místo toho, aby se plošně rozdávaly peníze úplně všem? Ale taky to nejmíň populární, o čem se tady diskutuje, od r. 2000 byly mzdy státním zaměstnancům průběžně navyšovány více, než by si tento stát mohl dovolit. Přičtěte k tomu soustavné a systematické zvyšování počtu státních zaměstnanců a zjistíte, že jsme tam, kde jsme. A kdo za to může? Nemyslím si, že by to byla současná vláda, ta se podle mého snaží jako PRVNÍ v polistopadové historii s tím něco udělat. Někde jsem četl, že spoustě lidí vadí, že naši poslanci všem vezmou 10%, ale sobě jen 5%. Proboha lidi, nohama zpátky na zem. Oproti minulosti je div, že dokázali prosadit alespoň toto.
Myslím si, že plošné sociální štědrosti předchozích vlád velmi rádi využívali všichni, kdo alespoň trochu mohli. Někdo víc, někdo míň a bohužel, už to asi skončilo. Stejně tak se, sice velmi pomalu, ale přece, začínají řešit předražené státní zakázky, „kamarádské“ dohazování kšeftů, korupce úředníků, daňové úniky dovozců PHM nebo dokonce i majetková přiznání, mimo jiné i politiků… Nečekal doufám nikdo z Vás, že to půjde rychle a bezbolestně? Ale na rozdíl od dob nedávno minulých už je to alespoň trochu vidět. Jenže milí přátelé, ono by to chtělo někdy poněkud objektivněji posoudit, co se to u nás doopravdy momentálně děje…
Soustavně kritizovat a házet na někoho špínu, to je to nejjednodušší…
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(jira22, 5.10.2010 12:41:31)
Odpovědět
Přání je otcem myšlenky,bohužel. Zastavení předražených staveb? Ale ne! Jen způsob jak převést provize do správné kapsy! Pan Bárta obhajuje v parlamentu, že státní zakázky pro firmu jeho bratra jsou košer. Mám pokračovat? Vondra shodí ODS kvůli komunálním volbám za podvody na ministerstvu obrany. Mám pokračovat? Nic se nezměnilo, jen bych popsal nespočet stránek. Jen masivní vymývání mozků. "Projedly to maminy s kojenci", tak tohle tedy zarazíme a bude menší státní dluh. Fuj!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 13:00:13)
Odpovědět
Pan Bárta obhajuje státní zakázky pro vlastní firmu? Ale, kdepak jste to četl? Ne náhodou v Blesku? Pan Bárta je dle mého schopný manažer, který v podstatě z ničeho vybudoval prosperující firmu a to bez konexí na státní penězovody. A do politiky vstoupil podle mého také proto, že už se na to, co se tady děje, nemohl dívat, podobně jako spousta z Vás. Na rozdíl od Vás, se ale nespokojil s tím, aby jenom kritizoval, ale vstoupil do politiky, aby s tím něco udělal. K tomu všemu předal vlastní firmu bratrovi a slíbil, že ABL se nebude ucházet o státní zakázky přinejmenším pod ministerstvy, ovládanými VV. To, že firma (zahraniční), která vyhrála výběrové řízení na ochranu objektů ČEZu si vybrala jako subdodavatele služeb právě ABL, je pouze vizitka toho, že tato firma ve svém oboru odvádí dobrou práci.
Dále, Vondra někoho někde shodil? Prosím přibližte mi problém trochu blíže, asi nevím, o čem je řeč.
A to poslední, zcela určitě jsem nechtěl říct, že státní dluh projedly maminy s kojenci. Tato věta od Vás je klasická ukázka toho, jak někteří lidé umí naprosto překroutit slova a myšlenky, jak se jim hodí. Čtěte to, co se píše, ne to chcete slyšet!!!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(jira22, 5.10.2010 13:34:37)
Odpovědět
Víte pan Kalousek se vyjádřil o inteligenci voličů VV nepříliš lichotivě. Neberte to osobně ale on Kalousek inteligentní je, jinak by se mu nedařilo proplouvat dosavadníma zlodějnama čistý jako od Arielu.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(ferda, 5.10.2010 16:18:58)
Odpovědět
STALLKER UVÁDÍ:
.....Pan Bárta je dle mého schopný manažer, který v podstatě z ničeho vybudoval prosperující firmu a to bez konexí na státní penězovody....." KONEC CITACE.

TAKÉ VYDĚLAL SPOUSTU PENĚZ, PROTOŽE FÍZLOVAL A SHÁNĚL KOMPROMITUJÍCÍ MATERIÁLY NA VLIVNÉ OSOBY....:-))

STALLKERE, STALKERE, FOUKEJ OSLU DO ZADNICE, ALE RAKETU Z NĚJ NEUDĚLÁŠ :-))
STEJNĚ MARNÁ JE TVÁ SNAHA OBHAJOVAT DAREBÁKY, KDY TI TO DOJDE.....
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Já, 5.10.2010 20:30:19)
Odpovědět
Ferdo, velký Jirka je už naštěstí pryč, takže teď jsi nejlepší diskutér všech dob ty. Ale
chtělo by to vylepšit styl a nacpat si panděro,
je totiž jasný, že kecáš z hladu - MŮHAHAMŮHAHA!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Eva, 5.10.2010 23:07:17)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 13:33:50)
Odpovědět
Jo pane Stallkere, dluhy mají dvě příčiny - krádeže, tunelování, úplatky a předražování, mafiánské praktiky - a špatná a často nespravedlivá funkce sociálního státu, podpora obrovského množství simulantů a nepřizpůsobivých (a zase škrcení na těch kde je to spravedlivé) . Takže se musí řešit obojí a ne jen demontovat co nejvíce sociální stát. Mně se zdálo, že vidíte jen tu první příčinu, dá se ale říci tu hlavní.Pokud vidíte příčiny obojí - neměla by Vám současná činnost odborů vadit.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(děd, 5.10.2010 13:54:10)
Odpovědět
Až na vyjímky jste celkem trefně popsal plošnou sociální zbytečnou štědrost. Absolutně s Vámi souhlasím, že dluhy se musí platit. V našem případě jde o to kdo a kolik.
Zkuste a vzpomeňte si na zbytečně prošustrované peníze díky privatizacím, podvodům (špatným podnikatelským záměrům), tunelováním, banky které v 90.letech dávaly nesmyslné úvěry za rozpadlé nemovitosti a pod., zkrátka prošustrované peníze špatnými rozhodnutími, privatizací našemí vládami a státními úředníky za 20 let. Opravdu si myslíte, že sociální štědrost byla větší, než z části vyjmenované podvody ?
Opravdu za vzniklý dluh můžeme všichni stejnou mírou? Neměli by daleko více na dluh přispět více než nějakými 5 % ti, kteří vše umožnili, tedy politici a ti co se více „najedli“ a vrátit to co neoprávněně podvodně získali ?? Nechci se na stará kolena dožít sociálních nepokojů, ke kterým vše spěje.
Vládnoucí novodobá NF nijak nezaručuje opravdovou nápravu. Možná tak nějaké kosmetické úpravy. Vždyť většina politiků je staronová, zrovna tak jako jejich cíle.
A já tak objektivně si myslím, že náklady na další chybná rozhodnutí a tento špatný režim, dále poneseme my, druhořadí občané.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 15:00:55)
Odpovědět
Nezlobte se děde, mícháte několik různých věcí dohromady.
…prošustrované peníze díky privatizacím, podvodům (špatným podnikatelským záměrům), tunelováním, banky které v 90. letech dávaly nesmyslné úvěry za rozpadlé nemovitosti a pod.. Většina z toho, co zde popisujete, podle mého až tak úplně přímo nesouvisí se státním zadlužením (co dělají banky se svými penězi je jejich věc). Snad jen ta privatizace. A jak už jsem řekl, pouze velká privatizace. Převážné části majetku se stát vzdal v malé privatizaci ve prospěch všech občanů tohoto státu. Dobrý nápad, který nepočítal s obyčejnou českou vyčůraností. Bohužel.
Jenže stalo se. Co s tím dělat? Teď už to můžete maximálně nechat na naší policii, případně soudech a doufat, že snad konečně něco vyřeší (mimochodem, nejsou to náhodou ti, co nejvíc křičí?).
Zkuste se na to podívat z jiného pohledu. Přestavte si, že by všechno proběhlo tak, jak mělo. Stát by nepřišel o spoustu mld. v privatizaci, nebyly by zbytečné arbitráže, sanace bank, taky pár desítek mld., žádné předražené zakázky, další desítky mld., kolik by to bylo dohromady? 200, možná 250 mld. Klidně mě opravte, protože já vůbec nemám představu. Ale i kdyby to bylo 500 mld. POŘÁD to není ani polovina našeho současného dluhu. Odečtěme tedy ještě nějaké ty úroky z půjček, kterých by bylo míň a když to přeženeme, dostaneme se tak zhruba na polovinu. Myslíte si, že by dnešní vláda mohla postupovat jinak, než jak číní? Myslíte si, že by v současné ekonomické krizi nebylo nutno šetřit? Dovolil bych si připomenout, nejde jen o to, jak velký dluh je, ale jak raketově roste. Podotkl bych, že v růstu (ne ve výši) současného státního dluhu se odráží nějaká privatizace naprosto mizivě. Největší část současného rozpočtu spolknou důchody, sociální, platy stát. zaměstnanců a doprava. Možná bychom nemuseli šetřit tak razantně, ale jinak by to bylo v podstatě totéž, jako dnes…
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(va, 5.10.2010 18:36:23)
Odpovědět
Pro pana Stallkera - jak tak čtu příspěvky, jste jediný rozumný diskutující. Jen bych pro ty ostatní ještě připomenul, že čím dál víc stojí rovněž obsluha dluhu. A pro ty kdo obdivují zdanění ve Švédsku, tak by se tam měli podívat. On už ten sociální stát nelze utáhnout ani tak. Ti hodně bohatí se stěhují za hranice a je zcela logicky po příjmech. Nejde totiž do nekonečna jen brát a na druhé straně populisticky rozdávat.Penězovod lehce vyschne. A není-li zaměstnavatel, tak milé odbory co?
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(ThujaGarden, 5.10.2010 20:13:07)
Odpovědět
Díky za statečnost, pane Stalkere.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(ferda, 5.10.2010 23:06:39)
Odpovědět
vrat se na Perlovku, ty pravicové netáhlo co v pracovní době pindá na portále :-))) a okrádá tím svého živitele.....to je pravicová morálka....hmmmmm .-)
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Eva, 5.10.2010 23:08:12)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 23:57:52)
Odpovědět
pro:ThujaGarden, není zač, ale musím přiznat, že mi občas dochází síly...
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Sunny, 6.10.2010 10:55:51)
Odpovědět
Zdravím Stallkere:-) Máte stoprocentní pravdu, ostatně jako skoro vždycky...Hodně jsem o tom přemýšlela a musím říct, že všechny výkřiky typu "já jsem nikoho nezadlužil, já jsem nic neprojedl..." apod. jsou naprosto liché.Jen díky nám, kteří jsme chodili (nebo taky nechodili) k volbám, se do parlamentu dostali lidé, kteří celá léta dělali špatná rozhodnutí a špatné zákony (resp. špatná pro nás a naši zemi, dobrá pro ně a jejich kapsy - takže je to opět relativní). Dnes je téměř ústředním tématem státní dluh. Jistě, je to problém. Ale myslím, že ne ten největší. Za ten největší problém a příčinu všeho zlého považuji mravní bídu a totální krizi hodnot. Všechno ostatní jsou jen následky.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 6.10.2010 15:50:02)
Odpovědět
Svatá pravda Sunny. :-))...
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Drak, 5.10.2010 17:38:07)
Odpovědět
Kecáš nesmysly Stallkere a dobře to víš.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Já, 5.10.2010 18:35:46)
Odpovědět
Nesmysly kecáš ty, Draku a nejhorší je, že ty to
nevíš, máš v hlavince poněkud prázdno.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(pavjan, 5.10.2010 14:10:32)
Odpovědět
Vy všichni,nedocenění, neuznaní, ublížení a nepochopení - myslíte, že vaše moudra vytáhnou tuto republiku ze sraček? Svorně hájíte ideu, že když seberete prachy pracháčům, tak je věc vyřešená. Jenže i těch prachů je málo a krom toho, když chcete dojit krávu, musíte ji nechat nažrat. Proto pusťte z hlavy myšlenku velkého gurua "zdroje jsou" a vězte, že tím, že přestanete dělat a vyrazíte do ulic jen uděláte další krok ke státnímu bankrotu.Ty odborářské akce jsou k smíchu, protože jen poškozují celou společnost a jenom zhoršují finanční situaci státu. Možná, že si urvou něco pro sebe, ale za cenu toho že poškodí někoho jiného a za cenu toho, že loď klesne zase okousek níž ke dnu. A co příště? zase se budeme domáhat svého tím, že budeme škodit společnosti. Všichni tu spíláte vládě, ale to co dělá vláda zatím žádné šetření není, pořád je tu deficit.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 14:30:41)
Odpovědět
:-))... Jedno znárodnění už tu bylo...
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(ferda, 5.10.2010 16:07:24)
Odpovědět
TAKŽE TED ZBÝVÁ JEN TY ZLODĚJE VEŘEJNĚ ZAČÍT VĚŠET????? :-)))

HMMMM, TAKŽE ODS SE JISTĚ BRZY ROZPADNE.....
FERDA CHCE SAM SEBE VESET !!! :)))))))))
(Eva, 5.10.2010 23:10:00)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred takovym darebakem je malo! :(
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Olina, 5.10.2010 15:06:03)
Odpovědět
Pro pány Stallkera a Pavjana - děkuji za trpělivost s našimi rozmazlenými a sobeckými spoluobčany, kteří nejsou schopni pochopit, co
se dnes děje, kteří nevidí, že jsme si žili nad
poměry, a že to nejde do nekonečna. Vážení kritici všeho a všech, opravdu si myslíte, že
bychom se všichni nedokázali trochu uskrovnit, pokud to bude pro budoucnost nás a našich dětí?
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(ferda, 5.10.2010 15:25:36)
Odpovědět
Olino, jistě by toto vše , co se dnes děje s naší ekonomikou nebylo zapotřebí, kdyby ti, co rozkradli naši republiku, vrátili alespon polovinu z toho co nakradli, povětšinou to jsou ti, jenž do roztrhání těla brání pravicové hodnoty - a těmi jsou tyto tři věci: KRÁST, KRÁST, KRÁST !!! :-)))))
ZLOCINEC FERDA OPET KAZE JINYM O MORALCE?
(Eva, 5.10.2010 22:56:24)
Odpovědět
Jak navstevnici teto diskuse vedi, ferda na diskusi priznal, ze jeho rodina brala uplatky "snad ode vsech firem", okradala pojistovny a ohrozovala pacienty. Ferda o techto zlocinech vedel, ale nezabranil jim a dokonce je kryl, protoze na uplatcich parazitoval. Penize z korupce mu byly milejsi, nez cest, slusnost, moralka a zakon. A tento levicovy gauner chce kazat jinym o moralce... Odplivnout si pred taovym darebakem je malo! :(
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Kalous, 5.10.2010 15:33:30)
Odpovědět
Ano - uskrovnit by se měli úplně všichni - hlavně ti nejvíc nenaž.raní. Jinak pláčete na špatném hrobě.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 5.10.2010 16:20:01)
Odpovědět
Děkuji Olino, názor rozumného spoludiskutujícího potěší.
A mimochodem, mohli byste prosím někdo tlumočit ferdovi (já s tím slizounem příživnickým odmítám komunikovat), že jeho by v zemi krále Miroslava pověsili za pytlíka do průvanu pro výstrahu všem podobným…
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(děd, 5.10.2010 16:28:03)
Odpovědět
Olino přijeďte vykládat svá moudra občanům na sever, kde je již přes 10 let je přes 15 % nezaměstnanost se zdemolovanámi textilkami a l novou porevoluční fabrikou zaměstnávající cca 200 lidí. Máte možnost přesvědčit samostatně žijící důchodce a důchodkyně, že jsou sobečtí a rozmazlení a hned jim můžete dát školení jak z důchodu 7-8 tis. šetřit na budoucnost dětí, kvůli rozkradené a rozprodané republice. A jestli něco tito sobečtí a rozmazlení občané nedokáží pochopit, tak je to to, že to trvá již 20 let bez náznaku zlepšení, naopak.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(ferda, 5.10.2010 23:10:31)
Odpovědět
NE PRACHÁČŮM, TY KRETÉNE, ALE ZLODĚJŮM, VÍŠ????

ALE TY ASI NEVIDÍŠ TEN ROZDÍL,ZLODĚJ NEBO PRACHÁČ, TY BUDEŠ JEDNA Z TĚCH PRAVICOVÝCH PIJAVIC CO KRADE I KDYŽ MÁ DOST,PROTOŽE ONA VLASTNĚ NEMÁ NIKDY DOST....:-))
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Hrom, 5.10.2010 17:42:50)
Odpovědět
Polanecký, ty prostě jsi a zůstaneš propagandistickým debilem modrých.
Odbory totiž odmítají platit za něco, co ukradli jiní a jsou z toho luxusně živi. To ty jsi nepochopil, buď proto, že k těm zlodějům patříš, nebo jsi úplný blb, nebo jsi za takovouhle propagandu placen.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(myspos, 5.10.2010 22:12:56)
Odpovědět
Autor dělá advokáta vládní klice.Jsem dalek toho se zastávat odborového dinosaura v důchodovém věku,Zavadila,ale má pravdu,že republiku neprožrali a nezadlužili občané.Jednoduchý příměr na rodině:Rodiče nakupují zbytečností,drahé auta,oblečení dovolené atd.,příjmy nestačí tak berou půjčky až jsou na dně.Jsou za toto hospodaření a smutný konec zodpovědny jejich dětí? Přiznal zásadní zodpovědnost za privatizaci bez právního rámce Klaus a za vytváření dluhů,rozkrádání,tunelování státních zakázek,zrušení progresivního zdanění,porcování medvěda,špatné rozpočty všicni dosavadní poslanci a ministři?Občané se pohybovali v rámci vytýčených mantinelů nečestnými a neschopnými politiky,žádné nadstandardní příjmy jím soukromý sektor nevyplácel a o důchodech a státních zaměstnancích opět rozhodovaly vlády a parlamenty,tak kdo je zodpovědný,kdo způsobil dnešní situaci?Proč je většina těchto politických viníků opět v parlamentu,vládě a senátu,to je druh trestu?Bez změny,nápravy v těchto kruzích,nemají právo politici škrtat a vytvářet další nezaměstnané mezi postiženými,ne viníky.A jakým jdou politici příkladem?Jen pět procent ze základu,ale oni nemají jen jeden plat!Poslanci jsou ještě předsedy a místopředsedy výborů a komisí v parlamentu,znovu placených,někteří jsou ještě hejtmany,starosty,advokáty,mají soukromé lékařské praxe,jsou v dozorčích radách atd.Totéž senátoři,např. Vondra je současně ministr,Kubera primátorem Teplic atd.To jsou kecy a gesta o snížení platu a co 43 tisíc náhrad,zatím pořád nezdaněných.Tak co,protestují odboráři neprávem?Nechtějí větší dluhy,ale jiné hospodaření s hledáním úspor mimo kapsy řadových občanů a pracujících.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Jara, 5.10.2010 22:48:12)
Odpovědět
Prislo treba zemetreseni. Meli by snad obcane stavkovat, ze ho nezavinili? :)))
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Hrom, 5.10.2010 23:06:41)
Odpovědět
To zemětřesení ti přeházelo kolečka v hlavě, jak vidno.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 6.10.2010 0:12:15)
Odpovědět
A abych nezapomněl, ještě jedna důležitá připomínka. Mnozí z Vás tady píšou, že obyčejní lidé žádné státní dluhy nedělali, proč by tedy něco měli platit nebo se uskromnit. Jestli se nepletu, po obyčejných lidech nikdo žádné dluhy platit nechce. A třeba důchodcům bude navíc od ledna přidáno. Týká se to zatím pouze státních zaměstnanců a ti se naprosto prokazatelně na tvorbě státního dluhu podíleli a podílejí, už jen tím, že berou výplatu. Někomu to může znít cynicky, ale tak to prostě je. A znovu se budu opakovat, na rozdíl od státních zaměstnanců v soukromém sektoru je velmi mnoho těch, kteří se musí uskromňovat už více než rok a půl. A přesto jsou rádi, že práci mají i když není podle jejich představ. Koho tady vlastně obhajujete?
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Drak, 6.10.2010 1:06:01)
Odpovědět
Koho ty? Buď nechápeš, nebo děláš, že nechápeš, že si lidé nechtěji nechat kálet na hlavu. V tomhle státě bylo rozkradeno, nebo zmizelo 4,5 bilionu korun, přibližně. Myslíš, že to ukradli lidé, žijící za platy? Nedělej ze sebe blbce, to ti nesluší.
KDO JE V ODS ? HOVĚZÍ, VEPŘOVÉA JINÁ DRŮBEŽ :-) JO, A JEŠTĚ ZLODĚJI A PODVODNÍCI :-))
(ferda, 6.10.2010 2:33:19)
Odpovědět
SLUŠÍ, NESLUŠÍ, ON TO BLBEC PROSTĚ JE.....

JEN CHCI TAK NĚJAK PRO POŘÁDEK, NAŠE PRAVICE NEJEN ŽE NENÍ PRAVICÍ ALE ONA TO TÉ OPRAVDOVÉ PRAVICI PĚKNĚ KAZÍ.
A TI NAŠI RÁDOBY PRAVIČÁCI, TAK TO JSOU NA ROZDÍL OD TÉ PSEUDOPRAVICE OPRAVDOVÍ,PLNOHODNOTNÍ KUSY DOBYTKA A VEPŘOVÉHO :-))
JIM TO SNAD ANI NEDOJDE NA TÉ PORÁŽCE :-))))
Re: KDO JE V ODS ? HOVĚZÍ, VEPŘOVÉA JINÁ DRŮBEŽ :-) JO, A JEŠTĚ ZLODĚJI A PODVODNÍCI :-))
(Já, 6.10.2010 8:48:39)
Odpovědět
Ferdu, Draka a Kalouse do vlády !!!
Jirku jako poradce a Alice vařit kafíčko. Jak by se vám to líbilo ? Tady je vás škoda, takové
hlavy a s velkým H....., MŮHAHA MŮHAHA HAHA!!!
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(jira22, 6.10.2010 7:05:29)
Odpovědět
Víte, problém pana Stallkera je někde jinde. Nemůže přiznat, že se tady posledních dvacet let dělalo něco špatně, to by byla komunistická propaganda. Jednoduší je, že jsme si žili nad poměry. Je to těď moderní klišé, které má obchájit současný systém a prodloužit jeho životnost takzvanými reformami, které ale neřeší zásadní ekonomické otázky způsobující jeho úpadek. Nelze přiznat, že je systém ve své podstatě schnilý.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Stallker, 6.10.2010 16:15:15)
Odpovědět
No, přijde mi, že trošku pletete hrušky s jabkama. Ano, souhlasím, dvacet let to tady nebylo ani zdaleka ideální. Žádná propaganda, to je asi fakt. Nesouhlasím ale, že se někdo snaží prodloužit agónii současného systému a už vůbec ne „takzvanými reformami“, které neřeší problémy, způsobující jeho úpadek.

Myslíte úpadek čeho? Současného sociálního systému? To ano, ten je v agónii. A je potřeba jej reformovat. Jak jsem zmínil už dříve, současná vláda má jedinečnou příležitost vše změnit. Nesmí to ale podělat. Nečekali jste doufám, že půjde všechno jako po másle? Podívejte se za hranice. Všude se demonstruje a stávkuje. A všude se přesto snaží alespoň základní reformy prosadit. Protože prostě MUSÍ! Jiná cesta není. Jsem optimista a doufám, že se naší vládě za ty čtyři roky podaří reformovat alespoň to nejdůležitější, protože se docela dobře může stát, že v příštích volbách neuspěje. Změny, často ani ty k lepšímu, nejsou populární.

A jedna řečnická otázka na závěr. Myslíte, že příští politická elita, ať to bude kdokoliv, bude něco na reformovaných systémech měnit? Ne. Budou rádi, že za ně tu špinavou práci udělal Kalousek.
Re: Odbory v Bruselu: Chceme větší dluhy
(Sunny, 6.10.2010 11:01:36)
Odpovědět
Stallkere, díky za vaši trpělivost :-)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama